Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Wait. You said I am what? -Assorian
Side 1 af 2 • 1, 2
Wait. You said I am what? -Assorian
Omgivelser: Beskrevet
Vejr: Varmt og solskin
Påklædning: Beskrevet.
Folk masede en anelse for at komme til men handleren valgte en lille spinkel feminin hånd i mængden. Et lille hoved med lyserødt pjusket hår tittede frem og et sødt lille smil blev spredt på de små men fyldige læber. Tænderne var hvide og lige og hendes øjne var blå som havet og klare. Han rakte hende melonen og hun hævede sine lange men spinkle arme og tog melonen ind i sin favn. Folk kom med højlydte suk og vendte ryggen til idet de gik. Pigen kastede et blik rundt mens hun holdte om melonen, hun var iklædt en langærmet hvid trøje samt et par sorte halvtravlede bukser.
Hendes navn er Moon og hun var nu kun i byen for at købe de ting hun havde brug for. Hun løftede sin liste op og rystede svagt med den arm der holdte den tunge melon. Hun manglede kun nogle småting, hendes primære mål var at få en melon. Det var også hendes held at de var så billige som de var i dag, mon det var fordi at den skulle spises hurtigt? Hun slikkede sig kort om læberne ved tanken om at sætte tænderne i den. Hun lagde melonen på bænken for at skåne sine arme for at bære mere på den.
Hendes opmærksomhed blev taget i et øjeblik da et barn uden hensyn løb forbi hende og hun nåede ikke at lægge mærke til at melonen begyndte at rulle. Da den var på vej over kanten spottede hun den og hurtigt faldt hun på knæ mens hun skubbede den mod bænkens ryg, den flækkede midt over på grund af det pludselige møde med bænken. Melon fløj ud til siderne og ramte hende.
Melonstykker gled ned af hendes hår og faldt mod jorden og hun udstødte et kort suk. Hun rejste sig og så en anelse trist på den smadrede melon. Hun vendte sig om og lagde mærke til nogle børn der stod og pegede mod mad men blev nægtet det. Hun kaldte dem hen til sig og tilbød dem melonen, de tog glad imod det. Det var heller ikke fordi at hun havde lyst til den alligevel, prøvede hun forgæves at overtale sig selv i sine tanker. Hun satte sig trist på bænken og lod sit blik glide rundt på folkemængden, var der nogen der så det? Det måtte garanteret havde været morsomt.
Gæst- Gæst
Sv: Wait. You said I am what? -Assorian
Han kom så til et sted hvor der var mange folk der ville købe noget melon, han ville have gået videre men en pige tog hans opmærksomhed og da han kiggede på hende, kom fornemmelsen, en bestemt en, han holdt godt øje med hende og stod på afstand og observererede hende, hans fornemmelse blev stærkere og stærkere nu mere han kiggede på hende, men noget var galt.. hun var sød? mod børn? gav dem mad? enten havde han ondt i maven.. eller så.. var det den fornemmelse.. han blev nysgerrig og gik så hen til hende, da han kom hen nåede de lige at spise færdig men løb så snart Asso stod der.
"hey du, navnet er Assorian Fáblo, hvad har du der?" sagde han og rev papiret ud af pigens hånd, hun havde meget bløde hænder kunne han mærke "hmm en indkøbseddel" han rev så papiret i stykker "sig hvad du skal bruge, jeg giver, og nej du skal ikke give mig igen, det jeg vil have er at du går rundt med mig, jeg har noget at spørge dig om" sagde han og tog sine solbriller af og blinkede til hende og smilede til hende efter.
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Hun rejste sig en anelse arrigt og knyttede sine hænder kort idet hun skulle til at sige noget men stoppede sig selv:” Hvad jeg skal bruge? Mnh…. Jeg havde den seddel fordi jeg ikke kan huske særlig godt” sagde hun mens hun tog en finger op til tindingen og drejede kort som en indikation på at hun ikke var helt så normal:” Gå rundt med dig? Det kan vi godt… Men jeg vil have en ny seddel!” sagde hun med en anelse seriøsitet i stemmen hvorefter hun bare stirrede på ham i noget tid.
Inden hun så bare brød ud i en glad latter:” Det var for sjov! Du kan ikke kopiere min skrift fra en ødelagt seddel” hun så lidt fremad og lagde mærke til at folk kiggede lidt underligt på hende, hvilket hun nu godt kunne forstå. Hun var underlig, men forhåbentligt ikke så meget at hun ville skræmme ham væk. Hun så lidt på Assorian og kørte en hånd igennem sit hår inden hun rystede det kort:” Hvor vil du gå hen?” sagde hun inden hun bare tog hans hånd og begyndte at gå.
Hvis han ville en anden vej kunne han jo bare fortælle hende det. Da de kom hen til et mere ødelagt og halvøde sted så hun på ham:” Hvad ville du spørge mig om?” hun virkede en anelse nysgerrig.
Der var et eller andet over ham men hun kunne ikke sætte prikken over i’et. Hun følte nærmest at han var hævet over hende? Hvorfor det? Hun ville vente med at nævne det, mest for ikke at fremstå påtrængende på nogen måde.
Gæst- Gæst
jeg har en fornemmelse omkring dig, og det er en lidt.. speciel.. fornemmelse.. men noget siger mig at du er.. ligesom mig, hvad jeg mener med det fortæller jeg senere, nu skal vi have købt det du skal, okay?" sagde han og kiggede på hende og agede så hendes hår hmm jeg forstår det simpelthen ikke" sagde han og kiggede så op i luften, og så på hende igen.
Assorian- Evolved
Hun klemte hans hånd blidt mens de gik og grublede nu lidt over hvorfor han virkede så mørk og dyster men alligevel tænkte på hvordan hun havde det. Da han sagde noget til hende blev hun revet ud af sine tanker og så lidt på ham:” Fornemmelse? Som dig…. Hmm… Hvad er du da? Hvis jeg må spørge..” kom det roligt fra hende. Hun forstod ham ikke, som ham?
”Er du…. Familie?... Nej undskyld... fjollet spørgsmål” sagde hun kort og fniste nervøst mens hendes blik gled lidt væk fra ham. Der måtte ikke være nogen anden forklaring, men alligevel på den måde, hvordan kunne han kende hende? Hvis han var hendes familie, så måtte han vel også vide hvad hendes rigtige navn var:” Fun fact! Mit navn er kun Moon fordi jeg blev fundet under en fuldmåne… Lidt plat…. Og sørgeligt..” mumlede hun kort for sig selv og fortrød egentlig hurtigt at hun sagde det. Men det var ikke fordi hun selv kunne styre det, især ikke når hun blev nervøs. Det var bare noget hun gjorde. Hun håbede på at han ville bære over med hende.
Hun løftede lidt i sine skuldre, som om noget irriterede hende. Egentlig var det bare hendes evne som pressede sig lidt på. Den ville gerne ud, og beskytte hende, selvom hun ikke rigtig var i fare. Hun tog en arm over sin skulder og kløede forsigtigt sit skulderblad mens hun kiggede på ham afventende på hvad han ville sige til hende. Et halvt håb i hende var at han ikke lagde mærke til det og ville spørge indtil det, eller ligefrem røre hende da det nok ikke ville ende godt.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
”To børn? Det lyder ellers fantastisk..” sagde hun mens et lille smil bredte sig på hendes læber. Børn gjorde hende glad, lige meget hvad. Hun kunne ikke helt forstå hvad han ikke kunne lide ved dem:” Jeg havde ikke tænkt mig at spørge om det, jeg går ud fra at hvis du vil snakke om det skal du nok selv bringe det op..” hun viftede kort med hånden og gik ikke vildt meget op i unødig smalltalk.
Hun spottede at hans smil var falskt med det samme og hendes hånd fandt op til hans kind inden hun hev en anelse i den, mens hun truttede en anelse surt med sin egen mund. Derefter lagde hun begge hænder på hans kinder inden hun masserede hans kinder blidt for at få ham til at slappe af. Derefter smilte hun selv en anelse og tvang forsigtigt hans mundvige op i et smil der så en anelse mere naturligt ud. Hun slap hans ansigt og hvis han slappede af da hun masserede hans kinder ville hans smil virke en anelse mere ægte.
”Det var et godt forsøg… men du skal slappe mere af hvis du vil smile uden følelserne..” sagde hun kort. Det var i det korte øjeblik mens hun snakkede at man kunne fornemme personen bag facaden. Hendes stemme havde et svagt præg af at være trist, men også dyb seriøsitet. Hun lagde hovedet på skrå og kløede sig så i håret og gispede kort da hun kom i tanke om noget:” Jeg skal bruge kød! Massere af råt kød!” udbrød hun og tog hans hånd blidt igen inden hun trak ham med sig. Hun luntede roligt og håbede lidt at det ikke var alt for irriterende.
Hun stoppede foran en slagter og så lidt rundt på kødet inden hun pegede på noget svinekød:” Det der er hans ynlings.!” sagde hun roligt og fik slagteren til at pakke det ind. Hun tog sin pung ud da hun nu gerne ville betale for det selv, hun ville ikke belemre Assorian alt for meget.
Gæst- Gæst
De gik så videre og fandt et sted og sidde "okay nu skal vi finde ud af.. om du virkelig er.. et skyggevæsen" sagde han og tog så sin hånd på hendes hoved, og den anden på hendes hjerte, hun ville nu kunne mærke et sus i sig fordi Asso mærkede igennem hende om hun havde de følelser som Asso ikke håbet hun havde, men at hun i stedet for havde den specielle ting som skyggevæsener havde.. nemlig et stort had.
Assorian- Evolved
Hun blev dog en anelse overrasket over at han sagde kærlig. Var hun kærlig? Kunne han ikke lide det? Hun sukkede kort og kørte igennem sit hår og så lidt ned:” Undskyld. Jeg ved ikke hvad du har været igennem for ikke at være specielt glad, og jeg er ikke i en position til at spørge. Jeg skal nok lade være med at røre dig..” sagde hun så en anelse trist, hun var nu også glad for at hun ikke fik sagt meget mere i vrede, da hun normalt kan sige nogle frygtelige ting hvis hun blev vred nok.
Da han gik ind foran hende og stadig var bestemt på at skulle betale for hende vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige. Hun var ikke meget for det da hun hadede at virke som en byrde for andre, det var virkelig noget der gik hende på:” Mnh… Jeg betaler det tilbage en dag..” kom det bestemt fra hende og hun så lidt på slagteren inden hun tog imod posen med kødet.
Hun satte sig med ham og lagde hovedet lidt på skrå. Skyggevæsen? Hun havde hørt om dem. Men hun syntes ikke selv at hun var et. Hun så lidt op mod hans hånd og så ned mod hans hånd og lidt overrasket fat om hans hånd da hun mærkede suset gennem sig, dog flytttede hun ikke hans hånd. Hendes blik blev en anelse tomt da han nu havde adgang til hvordan hun rigtigt havde det. Hendes mundvige gled ned i et surt udtryk og hun trak hans hånd væk. Hun rejste sig og så nu bare vred ud:” Hvad var det! Hvorfor gjorde du det?” udbrød hun vredt og knyttede sine hænder. Hendes stemme var dybt seriøs og hendes lalleglade persona var væk, for nu, som om han havde åbnet en dør der ikke skulle åbnes indeni hende.
Moons hjerte var skam fyldt op med had. Og det var ikke rettet mod nogen bestemt, det var der bare, som en overfyldt spand der ikke kunne tømmes igen.
Gæst- Gæst
"det jeg gjorde var, at jeg kiggede dybt dybt i dit mentale jeg, og jeg kiggede i dit hjerte og det var som jeg kunne fornemme, det var af had og det var det også dybt i dig, men udenpå det, så er du glad og det er det jeg ikke forstår, jeg har måske ikke været helt ærlig over for dig.. men jeg er Assorian Fáblo også kendt som det stærkeste skyggevæsen der lever og.. jeg er raceleder, og jeg vil gerne tage dig som min.. hvad kan man sige elev, hvis du altså selv vælger det, ellers er du helt fri til at være dig selv og gå igen og aldrig kontakte mig, men det er op til dig selv, hvis du ikke tror på mig, at jeg er din leder og den stærkeste så lad mig holde mine hænder ved dit hoved og jeg vil bevise dig det hele" sagde han og kiggede på hende, han kunne stadig ikke forstå at hun var et skyggevæsen men det var hun inderst inde, men hvordan? tænkte han.
Assorian- Evolved
”Du ved godt hvad han har gjort ikke? Eller mere hvad han ikke har gjort..” hendes øjne lyste nærmest af had da hun drejede sit hoved i et kort sekund for at vise sit ansigt. Hun sukkede kort og lagde sine hænder på hans kinder. Hun lod sine tommelfingre nusse hans kinder i små blide træk. Inden hun skubbede sig frem imod ham og kyssede ham hurtigt men blidt. Derefter faldt hendes arme ned langs siden og hendes øjne var tårevædede.
”Har du oplevet jordskælvet? Samlet de døde mennesker op? Jeg mødte et ansigt under nogle sten. En lille pige.. Hun måtte ikke havde været en dag over 7… Hun lignte en der lå og sov.. Så smuk.. Hendes krop var blevet knust under de store sten.” hendes stemme skælvede og hendes hånd rystede mens hun prøvende kørte hånden igennem sit hår og stirrede ned i jorden.
”I hendes hånd….. havde hun en tegning.. Som hun havde lavet til sin mor… Tror du nogensinde moren nåede at se den? Det tror jeg ikke. Og ved du hvem der ikke hjalp den lille pige? Hvem der ikke engang har gidet skænke en tanke?! Hvem der bare har gemt sig i sit slot og ventet på at pøblen ryddede alt det her…. Lort op?!” hendes stemme var stærk og fyldt med vrede. Hun stirrede på ham, afventende på en reaktion. Ville han forlade hende nu? Hun sukkede kort og sank ned på sine knæ. I sine hænder gemte hun sit ansigt og små dråber faldt fra hendes hænder.
”Der børn der aldrig kommer til at vokse op… Og ingen har vist dem medfølelse… Ingen har gidet skænke dem en tanke… al den magt.... og han bruger den til sin egen fordel...” hun prøvede at tørre sine øjne med sine ærmer men det virkede ikke. Hun var blevet for medtaget af hendes negative side til at kunne stoppe nu. Hendes evne aktiverede sig selv og en lang gullig stråle sprang ud af hendes ryg. I et kort sekund kunne det virke som om at den ville angribe. Den fløj vildt rundt om Moon og kunne ikke styres. Hvis Assorian havde forladt hende ville strålen slog den nærmeste mand som heldigvis bare var en ussel slavehandler.
Gæst- Gæst
"nogen folk lever af magt, og det gør han, hvis du har et problem vil jeg med glæde sende ham en besked fra dig" sagde han og kiggede surt på hende.
//undskylder for et skod svar, mit krea er ikke helt i top og det er jeg heller ikke selv
Sidst rettet af Assorian Man 19 Okt 2015 - 16:23, rettet 1 gang
Assorian- Evolved
Hun lagde sit hoved på skrå og smilte så blidt da han skubbede hende væk da hun kyssede ham:” Jeg kan godt lide dig… Der i hvert fald gejst i dig..” sagde hun roligt og kørte en hånd igennem sit hår:” Og så lader du vidst ikke en hver pige smigre sig ind på dig… Bare lige sådan..” hun grinte kort.
”De væsner er nemme at dræbe… Af hvad jeg har set… Man skal bare hugge hovedet af dem” hun lavede et form for karatehug mod hans skulder og lyttede til det sidste han sagde. Hun skulle til at gå amok på manden i nærheden men hans ord stoppede hende, strålen sugede sig nærmest tilbage ind i hendes ryg.
” Du behøver ikke sende en besked. Jeg kommer til at møde ham før eller senere… Og det bliver interessant.” hun tog en kort indånding og så lidt på Assorian:” Men hvis du er min læremester. Hvad er det præcist du vil lære mig? Er der noget specielt ved at være skyggevæsen?” hun kløede nysgerrigt sin kind og betragtede Assorian, hun var spændt på hvad det var han ville med hende.
// Bare rolig. Det heller ikke mit bedste svar, undskylder herfra. Har det ikke for godt ^^
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Men efter det falmede smilet og et seriøst udtryk bredte sig i hendes ansigt idet hun så sagde:” Men hvis jeg ikke skal brokke mig skal du vise mig præcist hvordan skyggevæsner virker,” hun prikkede hårdt til hans skulder og kneb øjnene kort sammen idet hun afsluttede:” OG, jeg skal være lige så stærk som et skyggevæsen. Ellers kommer al den brok der skulle have været undervejs på en gang, har du forstået det, Hr Fáblo?” hendes seriøsitet i stemmen var ikke til at tage fejl af. Hvis han ikke gjorde det ordentligt ville hun komme efter ham. Derefter bredte et blødt smil sig på hendes læber:” Hvordan begynder vi så?” sagde hun roligt.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun sukkede dog bare let og tog en hånd op til sin pande:” Undskyld. Mit hoved og min mund arbejder ikke altid sammen.” sagde hun i en undskyldende tone inden hun så bare valgte at lade være med at sige noget før han talte til hende først. Hun nikkede til det han sagde og fulgte så roligt med ham.
Hun satte sig i stolen og åndede tungt ud. Det virkede så surrealistisk at nogen kunne finde ud af præcist hvad hendes evne gjorde. For det vidste hun ikke engang selv. Hun vidste bare at den gjorde ondt på folk og på hende hvis hun brugte den for længe. Hun lænte sig fremad og strakte nakken inden hun trak ned i sin trøje fra skuldrene så hendes skuldreblade blev blottet. Bag hendes bløde hud kørte nogle guldagtige stråler rundt i otte-formede cirkler, mest af alt som var der lysende slanger fanget inde bag hendes hud.
”Jeg kan ikke huske noget fra før jeg blev sådan her… Jeg ved at jeg har levet mange år… Små glimt… Fra da jeg var mindre… Men det er alt..” hendes stemme var fyldt med sorg:” Der var så meget glæde dengang… Jeg fandt mit barndomshjem… Forfaldent… Og tomt… Selv bygningerne der plejede at stå om det var væk..” hun sukkede dybt og tog en knyttet hånd op til hendes hjerte. Strålerne lyste mere, hendes egen sorg gjorde hende stærkere.
Men hvis hun tænkte for meget over det ville hun også ende ud i ikke at kunne kontrollere sin evne, for hendes følelser tog altid overhånd. Så hun rystede på hovedet og prøvede at tænke på noget andet. Men selvfølgelig hvis han ville få hende til at aktivere hendes evne og se det fulde udbytte, så skulle han påtvinge hendes følses-udbrud.
Gæst- Gæst
Han spændte hende fast til stolen låste hende arme og ben og gav hende et kys på panden da det her måske kommer til at gøre ondt på hende og han havde det lidt skidt med det fordi hun var faktisk en sød pige, nok det sødeste skyggevæsen han havde mødt før "jeg hader og skal gøre det her ved dig men du kommer til at mærke en ret stor smerte fordi, det jeg giver dig er noget der vil fremkalde din evne, hvis du har en hvis ikke er det smertefrit, men ellers vil den fremkalde den og gøre den stærkere og så kan jeg få en idé til hvad din træning skal være" så gav han hende sprøjten i armen og gik så tilbage bag sit sikkerhedsglas hans laboratorium var ret stort så han havde et sikkerhedsglad i tilfælde af at nogen evner var større end man lige regner med, nu var det bare et spørgsmål om tid før indsprøjtingen gør sin effekt.
Assorian- Evolved
Men smerten skød gennem hende som var stærk syre blevet hældt over hende, det var trods alt hvad hendes egen evne gjorde. Strålerne skød ud af hende og hun begyndte at vride sig i smerte, men hun nægtede at skrige. For alt i verden ville hun ikke skrige. Selv da den anden stråle pludselig hev fat om sin makker og nådesløst flåede den af hende, og for hende føltes det ærligt som om nogen lige havde kappet en arterie. Et højt og skingert skrig undslap hendes læber mens hun i et desperat forsøg forsøgte at komme fri fra stolen, dog uden held, og det var kun heldig for Assorian.
”Få det til at stoppe!” bad hun, heldigvis kunne hun ikke se hvad der foregik bag hende. Det så ud til at den ene stråle, fortærede den anden? Og i processen blev den længere. Så pludseligt blev hendes to stråler på 1,4 meter til en lang stråle på 2,8 meter. Da den anden stråle var væk begyndte den udviklede stråle at slå rundt i rummet, i et desperat forsøg på at få fat i en levende organisme. Dog uden held.
Moon var sikker på at smerten ville gøre hende sindssyg. Det var nød til at stoppe! Strålen viklede sig så hurtigt rundt om hende, hvad den ville var hun slet ikke sikker på. Pludselig så strammede den dog om hende, og hun gispede efter vejret. Selvom hun ikke ligefrem havde brug for luft, så var det virkelig ikke rart at blive klemt sammen, og slet ikke af noget der burde være på ens egen side. Til sidst blev hun dog for overvældet af det hele, og faldt sammen i stolen idet hun besvimede. Strålen slap hende og faldt ned på gulvet, dog så rykkede den på sig, som om den beskyttede hende mod harme.
Gæst- Gæst
Efter processen var færdig lå hun helt stille, dog ikke dog han ruskede lidt på hende for at se om hun var vågen, det var hun, hun vågnet stille og roligt op igen "det må du undskylde kære.. men jeg ved nu hvordan din træning skal være og hvordan vi udvikler din evne og jeg må indrømme den var ret så fed faktisk.." sagde han og smilede til hende "jeg kommer sikkert til at fortryde det her senere.. men havde lidt ondt af at du skulle igennem den hårde tur.. men jeg så hvordan dine stråler fra ryggen de blev større og mere lys.. men altså, håber du er okay" og han kom stille tæt på hendes mund med hans og gav hende et kys på munden "og det her jeg lige gjorde kommer ikke ud til nogen, okay?" sagde han med et lille smil på læben.
Assorian- Evolved
”Aldrig igen…” mumlede hun roligt og så på ham. Hun havde stadig ikke forstået hvad meningen med det hele var. Så hun følte sig nødsaget til at spørge:” Hvorfor skulle jeg igennem det her?”. Hendes blik faldt på hans notesblok og hun kunne ikke undgå at tænke: Gad vide hvor mange andre der har siddet i den her stol? Hvor mange andre havde lidt på samme måde hun lige gjorde? Det underlige ved hende var at hendes glade facade var helt væk. Når alt kom til alt kunne hun ikke være glad når alt hendes energi var drænet.
Hun faldt tilbage i stolen og lukkede sine øjne, bare for en stund. For at samle sine tanker:” Assorian? Hvad er det helt præcist du skal bruge mig til? Eller skyggevæsener generelt…. Har du planlagt noget?” hun åbnede sine øjne og så op på ham. Hendes energi var mørk og dyster, som havde hendes personlighed taget et kæmpe drej ned af landevejen. Det var trods alt måden hun kunne gøre sig selv stærkere på, og genskabe sin energi igen.
Gæst- Gæst
//undskyld hvis mit svar er ringe og rodet.. Svaret dig over mobilen x.x
Sidst rettet af Assorian Tors 17 Mar 2016 - 14:57, rettet 1 gang
Assorian- Evolved
Hun tog imod pillen og sagde ikke så meget. Hun lagde hovedet mod hans bryst da han løftede hende og lukkede sine øjne træt i:” Det er okay.. Jeg skal bare hvile mig… Så går det over..”, sofaen hun blev lagt i føltes pludselig som var hun blevet lagt på den blødeste sky. Det var selvfølgelig bare trætheden, men hun ville gerne tro på det. Hun gøs kort og skælvede en anelse, som om hun frøs. Men hun kunne jo ikke fryse?
Argh! Alle de følelser. Hun tog en hånd op til sit hoved og krummede sig sammen til fosterstilling:” En masse nyt tøj… Det lyder godt…” sagde hun så roligt og faldt hen i en træt søvn. Når hun alligevel ikke kunne gøre meget kunne hun lige så godt sove det væk. Hun var nu blevet ret glad for Assorian. Selvom det han lige gjorde mod hende ikke var det bedste man kunne gøre, så var det godt for hende på længere sigt.
Hun faldt ind i drømmeland og drømte om hendes barndom. Hun huskede de andre børns ansigter da hun først så dem. Hvor glade de var over at have fundet hende. Det var underligt. Hun havde en glad barndom. Og alligevel følte hun sig så trist. Men Assorian forstod hende. Han følte det samme. Det var en trøst, men alligevel var det ikke rart at vide at nogen anden kunne føle det samme. For det var bare en tomhed, indeni.
Hun vågnede efter en time eller noget da hun kunne lugte mad. God mad. Hun satte sig op og strakte sig roligt, inden hun rejste sig. Hun traskede søvnigt ud i køkkenet og gned sine øjne. Hun så stadig afkræftet ud, selvom hun havde fået lov til at hvile:” Hvor længe kommer jeg til at have det sådan her?” spurgte hun roligt.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hendes øjne gled hurtigt i igen og med et var hun ude som et lys. Der gik dog et par minutter fra da hun sov til at hun faktisk slap hans trøje igen. Hendes drømme var ikke behagelige, ikke denne gang. De var slørede så hun heller ikke ville kunne huske dem når hun vågnede.
Hun drømte om en by der var i brand.
Skrigende mennesker. Døde over det hele. Som man bevægede sig ned af gaden blev antallet af døde bare større. Og så, så hun det. En pige der blev holdt oppe i kraven af sin trøje af en anden mand mens en mand stod med armene over kors. Hun havde aldrig drømt det her før?
I et desperat forsøg på at vågne op begyndte hendes krop at ryste og bevæge sig. Hendes arme falmede ud i ingenting og pludselig begyndte hun at skrige. Det hele gav bare ikke nogen mening for hende. Hun havde ligget nogle timer inden mareridtene virkelig havde trådt til og blevet uhyggelige.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Wait.. why didn't you tell me something was up?
» wait do i know you //Amaranthe//
» Your.. Wait what!? ~Nille~
» Wait what tha no fucking no kat
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine