Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The Family
Side 1 af 1
The Family
Opsumering af følgende jeg har forstået af vores lille familie!
Så 3 børn er født.
De er trillinger.
Fader: Abbadon
Far's lille pige??
Vores mor er død
Hun er følgende: ''Super bad ass b**ch, som forvandlede dødelige til fugle, hvis de ikke 'pleased' hende.''
Noget jeg har glemt? o,o
Så 3 børn er født.
De er trillinger.
Fader: Abbadon
- {Daddy}:
- VÁNAGANDR(ældste) :
- ALEX (Mellemste):
- NATASJA (Yngste):
Far's lille pige??
Vores mor er død
Hun er følgende: ''Super bad ass b**ch, som forvandlede dødelige til fugle, hvis de ikke 'pleased' hende.''
- Our Mother - Carmilla, Casey, Parov:
Noget jeg har glemt? o,o
Vánagandr- Antal indlæg : 578
Evner/magibøger : Thrill of the hunt
Sv: The Family
Hvordan havde i forstillede jer, at han behandlede jer, og opførte sig som far
Gæst- Gæst
Hmm... Altså jeg kunne godt forstille mig at han er den klassiske ''Ældeste skal forberede på at blive stærkere end sin gamle fader'' typen overfor Vánagandr(fenris) for at vise sit værd og sin styrke? Hvilket sikkert nok har været en større ehm... udfordring da Fenris er en Succubus og ikke Blod dæmon xD
Ehm.. Ellers så tænker jeg lidt at han eventuelt har lagt at Fenris skulle være forberedt på hvilket øjebliks varsel, at være forberedt og sikre sin ryg? (typisk fader at forberede sine børn for assasins?)
ehm.. ellers.. pas xD
kom gerne frisk med idear xD
Ehm.. Ellers så tænker jeg lidt at han eventuelt har lagt at Fenris skulle være forberedt på hvilket øjebliks varsel, at være forberedt og sikre sin ryg? (typisk fader at forberede sine børn for assasins?)
ehm.. ellers.. pas xD
kom gerne frisk med idear xD
Det kunne være interessant for mig, hvis Abbadon gav Fenris og Natasja mere opmærksomhed end Alex.
Der kan være flere grunde til dette, fordi hun/han er mellembarnet eller fordi hun har en lidt underlig evne eller bare fordi hun/han er ret irriterende xD
Hvis du vil tale nærmere om det, kan du sende en pm ^^
Der kan være flere grunde til dette, fordi hun/han er mellembarnet eller fordi hun har en lidt underlig evne eller bare fordi hun/han er ret irriterende xD
Hvis du vil tale nærmere om det, kan du sende en pm ^^
Gæst- Gæst
Lyder meget godt.
Nogle bestemt slags opvoksning de har haft?
Tænker ved Fenris har han opvokset i at følge sin faders fodspor.Observeret ham hist og her, dog haft sine.. problemer xD
Nogle bestemt slags opvoksning de har haft?
Tænker ved Fenris har han opvokset i at følge sin faders fodspor.Observeret ham hist og her, dog haft sine.. problemer xD
Syntes det lyder godt med;
Min karakter vil oplære Fenris, og det gør lidt at han får den grove ende af opdagelsen, fordi Rafael selv har haft en stram opvækst, så det er den måde han har lært at hvis man skal forberede den ældste til at være familiens leder (som Fenris jo skal være på et tidspunkt) Så skal det være igennem en hård træning, men også give Fenris en forståelse af familiens traditioner, og æresprincipper.
Også er der måske ikke meget opmærksomhed til Alex, fordi lille søsteren får alt den positive, kærlige, og overbeskyttende opmærksomhed, og storebroren får alt den op-lærende opmærksomhed.
Så har jeg vist forholdt mig til begge jeres ideer xD
Min karakter vil oplære Fenris, og det gør lidt at han får den grove ende af opdagelsen, fordi Rafael selv har haft en stram opvækst, så det er den måde han har lært at hvis man skal forberede den ældste til at være familiens leder (som Fenris jo skal være på et tidspunkt) Så skal det være igennem en hård træning, men også give Fenris en forståelse af familiens traditioner, og æresprincipper.
Også er der måske ikke meget opmærksomhed til Alex, fordi lille søsteren får alt den positive, kærlige, og overbeskyttende opmærksomhed, og storebroren får alt den op-lærende opmærksomhed.
Så har jeg vist forholdt mig til begge jeres ideer xD
Gæst- Gæst
Yup. Passer ganske udemærket ^^
hmm....
Ellers så har jeg tænkt et par få nøgle ord hist og her inde for hvordan Fenris' opdragelse har været, da han sikkert nok ikke har haft tid til at kunne nå at snakke så meget med sine søskende, så han er måske lidt denne her... ''Storebror har altid for lidt tid, da han siger at trænning og traditioner er vigtig''
- I hemmelighed sikret sikkerheden for sine søskende.
- Ikke så meget socialt med søskende
- Hårdt focuseret på trænning = Cold hearted attitude
- Hård ydre skal, men er kærlig dybt inden i.
- Fortæller sine søstre ALT (medmindre farmand har sagt, at dette er DYBT hemmeligt) xD
- Følger af fader's fodspor.
Ehm.... andre forslag?
hmm....
Ellers så har jeg tænkt et par få nøgle ord hist og her inde for hvordan Fenris' opdragelse har været, da han sikkert nok ikke har haft tid til at kunne nå at snakke så meget med sine søskende, så han er måske lidt denne her... ''Storebror har altid for lidt tid, da han siger at trænning og traditioner er vigtig''
- I hemmelighed sikret sikkerheden for sine søskende.
- Ikke så meget socialt med søskende
- Hårdt focuseret på trænning = Cold hearted attitude
- Hård ydre skal, men er kærlig dybt inden i.
- Fortæller sine søstre ALT (medmindre farmand har sagt, at dette er DYBT hemmeligt) xD
- Følger af fader's fodspor.
Ehm.... andre forslag?
Jeg synes det lyder fint Vána ^^
Jeg kan lige skrive, hvad jeg indbyrdes har snakket med jer om omkring deres forhold, så i andre også ved det (:
I forhold til Fenris, vil hun i kvindelig form oftest holde med Natasja hvis de diskutere, driller hinanden osv. Og omvendt i mandlig form vil hun holde med Fenris i disse situationer.
I forhold til Natasja, vil Alex som en kvinde være rigtig tæt med Natasja som bedste venner. Alex er ultimativt også meget beskyttende over for Natasja i begge former. Som mand vil der dog også være en vis tiltrækning imellem dem, som man vel godt kan kalde fejlplaceret da de trods alt er søskende xD
Jeg forstiller mig derudover også at Alex er lidt rebelsk, netop fordi hun ikke har fået så meget opmærksomhed, og derfor måske bedre kunne slippe af sted med det. Så hun har nok lavet en hel del ballade i sin tid.
Jeg kan lige skrive, hvad jeg indbyrdes har snakket med jer om omkring deres forhold, så i andre også ved det (:
I forhold til Fenris, vil hun i kvindelig form oftest holde med Natasja hvis de diskutere, driller hinanden osv. Og omvendt i mandlig form vil hun holde med Fenris i disse situationer.
I forhold til Natasja, vil Alex som en kvinde være rigtig tæt med Natasja som bedste venner. Alex er ultimativt også meget beskyttende over for Natasja i begge former. Som mand vil der dog også være en vis tiltrækning imellem dem, som man vel godt kan kalde fejlplaceret da de trods alt er søskende xD
Jeg forstiller mig derudover også at Alex er lidt rebelsk, netop fordi hun ikke har fået så meget opmærksomhed, og derfor måske bedre kunne slippe af sted med det. Så hun har nok lavet en hel del ballade i sin tid.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Family needs family - Caroline
» Once family, always family
» Family day - Fay
» This Family Is So Weird - Rey
» The family name -Noa-Nicolas-
» Once family, always family
» Family day - Fay
» This Family Is So Weird - Rey
» The family name -Noa-Nicolas-
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth