Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
I miss you? ~ Rowan. EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I miss you? ~ Rowan. EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I miss you? ~ Rowan. EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
I miss you? ~ Rowan. EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I miss you? ~ Rowan. EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I miss you? ~ Rowan. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I miss you? ~ Rowan. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I miss you? ~ Rowan. EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
I miss you? ~ Rowan. EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Lori
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Valentine
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Natalie
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Jake
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Renata
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Katrina
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Sean
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Lenore
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 
Celenia
I miss you? ~ Rowan. Voteba13I miss you? ~ Rowan. Voteba14I miss you? ~ Rowan. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

I miss you? ~ Rowan.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Søn 19 Jul 2015 - 19:09

Place: Rowans Lejlighed i Angerforge.
Time: Don't know...
Weather: En let brise, men ellers solskin.

Jazmin stod roligt foran sit spejl. Hver en bevægelse, gjorde at hun hadet sig selv endnu mere, end hun havde gjort før.. Hun havde altid været så glad for sig. Tilfreds med alt hun gjorde, kold og ligeglad med alle.. Men det havde ændret sig meget efter både hende og Rowans skænderi. De havde slået op, og givet fra hinanden. Uden så meget som et farvel, havde de begge forladt huset...
Jazmin havde tit fortrudt alt hun havde gjort overfor ham. Kyssede med en anden mand, og ikke mindst været gravid med en anden mand samtidigt med de var sammen.. Sommetider havde Jazmin selv forstillet sig, at barnet var Rowans.. Men virkeligheden trådte altid over.
Alt hvad hun gjorde, var altid forkert. Inten havde hun gjort det ene, eller det andet galt.. Men nu var det på tide, at de to skulle snakke tingene ud...
Jazmin havde besluttet sig for, at hun måtte tage ned til ham, undskylde og håbe på hun kunne se sin en smule.. Hun havde på intet tidspunkt fortrudt at hun havde givet Joshua til Rowan.. Men fortrydelsen var der på det punkt, at hun var bange for at han ville holde ham, for langt væk fra hende.. Tænk hvis Joshua aldrig kom til at kende sandheden.. Tænk hvis han aldrig ville vide hvem hans sande forældre var? Jazmin smilede kort for sig selv.. Tanken var god et kort øjeblik.. Men kun et øjeblik..

---------------------------------- Spole spole ---------------------------------------------

Jazmin stod ude foran hans lejlighed.. Undrene nok havde hun haft en lidt underlige følelse.. Hvordan mon han ville tage imod hende? Hvad mon han ville sige til det faktum, at hun var dukket op ved hans dør?
Jazmin krummede hendes hænder en anelse..
Rolig løfte hun sin ene hånd op, og bankede langsomt på døren. Hvad mon han ville sige... Mon Joshua var der, eller han mon havde givet ham videre?
Der stod hun blot og ventede på han åbnede døren.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Søn 19 Jul 2015 - 21:11

Rowan så på drengen med et stort smil. Han stod lænet op ad dørkarmen, og betragtede det lille barn der sad på gulvtæppet og stablede klodser. Rowan havde brugt de første par uger på at købe tøj, legetøj, en seng og endda en bog omkring forældreskab. Han havde nu haft Joshua under sit tag i to måneder, og han havde nydt hver eneste dag. I starten havde det ganske rigtigt været ganske hårdt - svært at stå op om natten, for at trøste det grædende barn. Svært at se på de øjne, og ikke tænke på Jazmin. Svært at se en grund til at gå igennem alle disse problemer, for et barn der ikke var hans. Men den dag drengen havde set op på Rowans ansigt, smilt og leet, da havde varulven indset at det var det hele værd. Gud, hvor var dét det hele værd!

Joshua, som Rowan havde valgt at kalde Jacob - efter sin far - placerede nænsomt den ene klods efter den anden, og havde snart bygget et lille tårn. Barnet betragtede sit værk med store øjne. Han var vokset hurtigt. Varulven smilte varmt til sin søn og skulle til at deltage i drengens leg, da det pludselig bankede på døren.

Rowan havde ikke forventet at se Jazmin, og blev derfor ganske overrasket da hun stod der foran ham. Ved hans dør? "Jazmin?" udbrød han overrasket og lod blikket glide op og ned ad hendes figur. Han skævede ind til stuen, hvor Jacob legede videre i uvidenhed - varulven lukkede hurtigt døren ind til barnet. "Hvad laver du her? Hvad vil du?" spurgte han efterfølgende tørt, og mødte kvindens blik igen. Han gemte sin vrede væk for nu, men hårdheden var dog tydelig at spore i hans stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Søn 19 Jul 2015 - 21:27

Jazmin stod blot og så på Rowan, da han åbnede døren. Det var egentlig en overraskelse af han svarede? Og ikke mindst, at han bare havde klasket døren i hovedet på hende igen. Jazmin nåede kun at få et kort glimt af hendes søn, inden Rowan valgte at lukke døren i. Forståeligt nok, ville Jazmin have gjort nøjagtigt det samme..
‘’ Må jeg komme ind? ‘’ Hun forsøgte at finde en smil frem, men det var ikke ligefrem det mest gladeste.. Hun var i det hele tage ikke glad for det hun havde gjort.
‘’ Jeg er ked af det, okay Rowan.. Jeg er ked af alt det jeg har gjort.. Alt jeg har sagt, og ikke mindst alt jeg udsatte dig for.. Jeg har altid ville skabe en familie med dig. Det var dig jeg forelskede mig i, dengang.. Ikke de andre.. Men.. ‘’ Nej, intet men.. Hvorfor kom hun altid med et men? Hun kunne umuligt rede det den her gang.. Han ville aldrig tilgive hende, og tale til hende.. Han ville lukke hende af, for hendes søns liv. Hun ville aldrig se hende igen.
‘’ Må jeg sige hej til ham? ‘’ Hun så op på Rowan med et blik, der egentlig bare gerne ville have lov til at se hendes søn, et kort øjeblik. Egentlig burde Rowan forstå det, men hans vrede over hende, var også forståeligt nok til ikke at gøre det. Desuden havde hun plantet barnet og var skredet igen.. uden at sige noget.. Uden at gå tilbage efter ham.. Hun havde givet Rowan muligheden for at skabe et bedre liv for Joshua.. Og det ville hun aldrig tage fra ham.. Selvfølgelig var Joshua savnet hver dag i hendes liv, men tanken om at han kunne få et bedre liv, var noget hun meget hellere ville have.. Og så med den person hun elskede mest. Hendes hjerte tilhørte stadig Rowan, det var der ingen tvivl om. Men, hvad der var sket, var sket.. Intet kunne ændres..
Hvis man kunne se ind i folks sjæl, ville man tydeligt se at Jazmin havde taget skade af det.. Samme med både Jamie og Jazz.. De havde begge fortrudt alt der var sket..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Søn 19 Jul 2015 - 21:45

Rowan nåede ikke at svare på hendes første spørgsmål, før hun talte igen. Han lyttede opmærksomt og tålmodigt til hun var færdig. Så kom endnu et spørgsmål. Varulven tøvede et øjeblik, overvejede sine ord og - vigtigst af alt - overvejede sine følelser. Hun ville tale, hvilket egentlig var forståeligt nok. Hun ville tilgives. Men fortjente hun det? Han tøvede. Det var tydeligt.
"Kom ind." sagde han roligt, trådte til siden og lod hende komme indenfor. Han blokerede døren til stuen, og guidede hende ind i køkkenet i stedet.

"Jazmin," begyndte han, efter de havde sat sig ved spisebordet. Hvor han før havde set en kvinde, så han nu en pige. Et barn. Hvordan kunne han havde overset det før?
"Jeg vil ikke lade dig se ham." Hans stemme var fast, men ikke hård. Det var ikke til diskussion. "Du har såret mig dybt, og hvad du gjorde var utilgiveligt. Men jeg er en voksen mand, og jeg vil komme videre med mit liv." På et tidspunkt... Han rettede sig op og foldede hænderne på bordet foran sig. Det næste skulle være skudsikkert.
"Jac- Joshua er kun et barn. Børn er uskyldige og kender ikke til ondskab - det er noget de lærer fra deres forældre." sagde han roligt. Han havde forberedt det han skulle sige. Han havde hele tiden vidst, at denne dag ville komme. "Hvis du ser ham nu, og forlader ham igen, så vil du give ham den ondskab. Det er ikke dig, der holder ham, når han græder. Det er ikke dig, der skal forklare ham, hvor hans mor er. Det er ikke dig, der vil lære ham at gå, tale, skrive, løbe. Det er ikke dig, der vil være der, når han får sit hjerte knust. Det er ikke dig, der vil være der, når han en dag kommer hjem med en ung pige og vil gifte sig." Hans stemme var blevet hårdere nu. "Det eneste du kan give ham, er frygt, mistillid og ondskab; for du vil forlade ham igen. Den eneste måde du kan sikre at han bliver lykkelig, er ved ikke at eksistere i hans liv. Resten af hans lykke skal jeg nok tage mig af." Da han afsluttede, var hans blik hårdt som stål, og hans øjne veg ikke fra hendes. "Det er nemmest hvis hans mor er død." sagde han, iskoldt. Drengen skulle ikke vokse op med den viden, at hans mor forlod ham. Der var ingen grund til at påføre ham den smerte.

Rowan opdagede at han under sin intense tale havde lænet sig en anelse forover. Han rettede sig op, tog en dyb indånding og fortsatte så: "Jeg vil ikke tilgive dig i dag, ligesom jeg ikke tilgav dig sidst. Tilgivelse ville være for let og for nem en løsning. Men jeg håber at du kan blive lykkelig en dag, og at du frem for alt, kan tilgive dig selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Man 20 Jul 2015 - 0:07

‘’ Ikke lade mig se min egen søn! ‘’ Jazmin var ikke ligefrem glad, men mere rasende over den beslutning som Rowan havde valgt at tage.. Godt nok, mente han selv at han var faren til Joshua, men det var han langt fra.. Han ville aldrig være blodbeslægtet med Joshua..
Jazmin rystede på hovedet..
‘’ Jeg kan give ham det samme, som du kan give ham. Han er min søn og ikke din. Jeg har født ham. Givet ham liv. Sørget for han stadig lever, og alt du vil give mig, er at han skal vide hans mor er død? Hvordan kan du gøre sådan noget overfor en dreng? Han er et barn.. Han vil vide hans mor stadig lever, og alt du har fortalt ham en løgn. Jeg forstår ikke hvad du er blevet til Rowan. Du er blevet en … ‘’ Jazmin havde egentlig ikke lyst til at sige mere.. Hun var rasende over hvert et ord han sagde. Hun ville altid gerne være der for ham. Have den skuldre han kunne græde ved. Lære ham at tale, gå og meget mere.. Hun ville gerne være den perfekte mor. Problemet var bare, at det kunne hun ikke.. Jamie og Jazz, ville altid være der. De ville altid lære ham nogle af de dårlige ting. Jazmin havde givet Joshua til Rowan i håbet om, at han ville tilgive hende, håbet om de kunne skabe en familie, men Rowan havde forandret sig.. Til det dårlige.. Hun havde set sin fejl..
‘’ Han skal aldrig vide hans mor er død. ‘’ Jazmin rejste sig op, og så blot på Rowan med et rasende blik. ‘’ Hvordan vil du nogensinde kunne tilgive dig selv, for at bilde et barn et så stor løgn ind? Hvis hans moder skal være død for ham, må hun være rigtig død. ‘’ Jazmins blik var rettet direkte ind i øjne på ham. Hun var både rasende, og skuffet over alt han sagde.
‘’ Du kan ikke tage min søn fra mig på den måde. Overhovedet. Hvad tror du ikke hans far vil sige til det? Han ville slå ihjel, for at se sin søn. Se det han har lagt liv til. Men den følelse kender du ikke.. Og du kommer aldrig til at kende den.. ‘’ Jazmin trak vejret dybt..
'' Jeg kan slet ikke forstå jeg forelskede mig i dig. Gav dig mit liv, i dine arme.. Og det den her måde du takker mig? ''

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 11:46

Rowan stirrede blot på hende. Hans øjne var ikke vrede men fyldte med ynk. Han havde ondt af hende - ondt af, at hun ikke kunne se sine egne fejl. Ondt af, at hun gjorde alt dette til hans problem. Hans fejl. Han sagde intet, men rejste sig blot langsomt op fra stolen, placerede hænderne bag ryggen, og betragtede hende. Han havde ikke mere at sige til hende. Han ønskede ikke at bruge et øjeblik mere, på at forklare hende hvordan verden hang sammen. Han gad ikke minde hende om, at hun havde været ham utro. Han magtede ikke at huske hende på, at hun havde smidt barnet i hans arme, og hvis han ikke havde taget imod det, så var det faldet til jorden. Han havde brugt tid, penge og kærlighed på den dreng, som hun selv havde kastet fra sig.
"Jazmin," sagde han endelig, efter at have betragtet hende i et langt øjeblik. "Du er ikke drengens mor. Du er ikke i stand til at vise moder-kærlighed. Du svigtede mig. Du svigtede ham. Og du vil gøre det igen." Hans stemme var fast; autoritær. Nok havde hun født ham, men hun havde også forladt ham. Hvordan kunne hun ikke se, at barnet ville få et bedre liv, hvis det havde et stabilt liv? Hun ville aldrig være i stand til at give Jacob stabilitet. Dette var for det bedste - de måtte begge ofre sig.
"Hvis du vil sende drengens far efter mig, så skal du være velkommen til at gøre dét." sagde han roligt og låste sine øjne fast på hendes. Faren havde aldrig vist interesse indtil nu, så hvorfor skulle det pludselig ændre sig? Desuden var der næppe en risiko for, at en mand, som ikke havde været der under hele kvindens graviditet, hverken kendte til barnets eksistens eller havde nogen interesse i at tage sig af det. Jazmin skulle være lykkelig for, at nogen havde forbarmet sig over hende, og faktisk taget hendes søn under sine vinger. Rowan betragtede hende og lod hendes sidste sætning hænge mellem dem i et langt smertefuldt øjeblik. Hvor vovede hun at-- Ligemeget. Hun forstod det tydeligvis ikke. Hun var ude af stand til at se sine egne fejl. Alt var altid andres skyld med hende.
"Jeg synes du skal gå." sagde han roligt, i stedet for at give hende glæden af et skænderi.

(Det blev lidt kort, sorry!)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Man 20 Jul 2015 - 13:04

‘’ Du ved ikke, om jeg er i stand til at vise moder-kærlighed. Du har aldrig set mig med et barn. ‘’ Jazmin var sur, og ikke mindst skuffede over alt Rowan sagde. Nægtede han at lade hende se HENDES søn? Hvor kunne han dog.
Han måtte have en dårlige smag i munden, for at gøre ting som dette..
Jazmin så blot på Rowan, da han bad hende gå. Havde han nogen anelse om at hun aldrig ville forlade hendes søn side. Hun ville aldrig nænne, ikke at være en del af hans liv, og det måtte Rowan bare forstå.
Hun sukkede blot en anelse af ham, og rettede ryggen helt op.
‘’ Jeg forlader ikke dette hus, før jeg har min søn med mig. Det burde du, af alle mennesker forstå. Jeg har et behov, og mit behov er min søn. Den person jeg har skabt, og lagt liv til.. Du forstår det ikke, gør du? ‘’ Hun sukkede blot og så ham blot direkte i øjne..
Hun vidste udmærket godt hun havde gjort ting galt, hun havde haft det dårligt i lang tid, over de ting. Men hun var også stærk nok til at vide, det hun havde gjort var for Joshuas skyld. Hverken for Rowan, eller hendes skyld. En moder vil altid vælge det bedste for barnet, og lige nu var dette det bedste..
Men at Rowan mente hun ikke rettigheder havde til at se sin søn, kunne hun bestemt ikke acceptere, og slet ikke, at han ville stikke ham en løgn.
‘’ Jeg kan ikke længere kende dig. ‘’

(( Det blev selv ret kort det her. :/ ))

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 14:01

"Jeg er ikke den samme mand, som du var utro overfor, nej." sagde han tørt og betragtede hende indgående. De stod nu overfor hinanden, med hver deres idé om hvad der var det rigtige at gøre. Varulven tøvede - var han for hård? Jacob var stadig ung nok til, at han næppe ville huske Jazmin hvis hun hilste på ham nu. Måske kunne hun få lov til at observere drengen fra afstand - som en tante, måske? Han rynkede panden, sukkede og lagde armene over kors. Pokker ta' den egoistiske kvinde!

"Fint," sukkede han til sidst og rystede på hovedet. "Det er vanvittigt, men OK. Du må gerne se ham. Lad være med at fortælle ham at du er hans mor. Vent til han er gammel nok til at forstå det. Hvis du vil være der for ham så vil jeg acceptere at du ser ham en gang imellem. Men der er ingen grund til at forvirre barnet med sandheden endnu." Det var tydeligt at han ikke var fan af hele idéen med at Jazmin skulle være i kontakt med drengen, men i sidste ende var det måske det mest menneskelige at gøre. I hvert fald indtil Rowan kunne introducere en anden kvindelig rollemodel i drengens liv. Desuden ville han næppe få Jazmin ud af sit hjem, hvis hun ikke fik sin vilje. Han sukkede og fulgte hende ind i stuen, åbnede døren og betragtede Jacob. Han ville næppe kunne få hende til at bruge det nye navn - hun var stædig og vred. Hvorfor overhovedet gøre hende nogle tjenester? Hun ville ikke være andet end en torn i hans øje.
"Jacob. Du har gæster." Barnet, der ikke var gammel nok til at forstå nogle af ordene, kiggede med store øjne mod dem. Et kæmpe smil bredte sig på de små læber. I hånden havde han en af de klodser, som han nænsomt forsøgte at stable med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Man 20 Jul 2015 - 18:07

‘’ Utroskab var det næppe. ‘’ Et kort, men sarkastisk smil, satte sig på hendes læber. Hun var træt af at, han konstant mente hun havde været ham utro, blot med at kysse med en anden mand. Mon ikke han også havde kysset med en anden kvinde.. Hun rystede en anelse på hovedet…
Jazmin kunne stadig ikke helt tro sine egne øre, efter de næste par ord, som Rowan spyttede ud. Havde han lige givet hende tilladelse til at være en del af Joshua, eller Jacob, som han nu havde kaldt ham.. Hans liv. En lettelse..
Hun kunne ikke andet end smile..
‘’ Se, der er den mand jeg forelskede mig. ‘’ En sær følelse, dukkede straks op i hende.. Hvordan kunne det være han havde givet hende tilladelse til det? Før havde han så meget imod det. Ment han skulle vide hans mor var død. Hun rystede blot på hovedet.. Hun var glad for at han havde sagt ja.. Men samtidigt, var hun meget overraskede over det.
Jazmin fulgte blot efter Rowan, da han bevægede sig imod stuen. Men samtidigt ville hun næppe acceptere hvis en anden kvinde fik tilladelsen til at tage sig af hendes barn, og kalde det hendes. Det ville aldrig være andre end Daron, Jazmin og Rowans barn. Aldrig ville andre kunne tage de roller, der var planlagt til dem. End ikke Noah. Ikke engang Andreas, ville få tilladelse til det.. Ingen, skulle tage hendes søn fra hende, og tage til deres.
Da han åbnede døren og drengen blot smilede, kunne Jazmin ikke andet end smile igen. Hun havde savnet ham, og ikke mindst ønsket at se ham igen. Inden hun satte sig hurtigt ned ved ham, og observeret hver en lille ting han gjorde, gav hun Rowan et kys på kinden. Måske ville han ikke acceptere berørelser fra hende, men det måtte han. Han måtte tage det som en mand.
‘’ Hey Jacob.. ‘’ Hun måtte acceptere det navn Rowan havde givet ham, det var trods alt også tæt på Joshua.. Måske skulle han bare hedde Jacob Joshua Rogers. Så ville han altid have et minde fra Rowan af.
Hun satte sig ned ved hans side, og så blot på ham. Hvor var han dog smuk, og ikke mindst yndig. ‘’ Hvor har du fundet tøjet? Og ikke mindst legetøjet? Har du alt, der er brug for? ‘’ Hun rettede blikket op på Rowan. Hun ville med glæde støtte hendes søns opvækst med penge, og hvad der ellers skulle til, så længe Rowan ikke lukkede af for muligheden, til at se hendes søn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 18:54

Hendes første kommentar gav ham en næsten ustyrlig lyst til at slå hende; men Rowan var ikke en voldelig mand, så han lod den passere - selvom den gjorde mere ondt end hun anede. Jeg må være stærk. For Jacob. Måske var det en udmærket ide at drengen lærte sin mor at kende - så kunne Rowan fortælle barnet sandheden. Hele sandheden. Varulven rynkede panden ved tanken og valgte at skubbe den væk. Det var egoistisk. Han måtte tænke på hvad der var bedst for barnet, og ikke hvad der ville være værst for Jazmin.

Et kys på kinden. Han både nød det og hadede det - dog kunne han ikke skjule det lille smil der var at finde i mundvigene. Det bragte minder - dejlige minder. Trods deres dårlige afslutning, så havde forholdet indtil da været lykkeligt. På alle måder.

"Jeg har købt det meste af tøjet, men den trøje han har på nu har Ka lavet; den unge kropige nedenunder." Rowan boede oven på en af byens roligere kroer, og han kom godt ud af det med underboen. De to unge kropiger elskede Jacob, og den ældre buttede kromutter behandlede drengen som var det hendes barnebarn. De både strikkede tøj til Jacob, lavede alle mulige former for mad, mos og most, samt passede drengen når Rowan måtte arbejde. De havde uden tvivl været en stor redning.

"Legetøjet har en af mine venner taget med fra Sunfury." forklarede han. Det var pænt, mørkt og blødt træ. Ingen splinter. Rowan var selv igang med at lave en gyngehest.
"Jeg har alt jeg har behov for, og mere til. Der er mange der har trådt til for at hjælpe." Varulven trak på smilebåndet; han havde været enormt heldig, at så mange af hans bekendte havde været så forstående. Det havde været en enorm lettelse.

"Han har dine øjne..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Man 20 Jul 2015 - 19:16

‘’ Jeg er glad for, du har taget dig sådan af ham. Jeg er taknemlig for det.. ‘’ Jazmin rettede blikket imod Joshua.. Hun ville aldrig kunne give ham det samme liv, som han kunne få her.. Aldrig..
Hun vidste udmærket godt, at både hende og Rowan stadig elskede hinanden, men tingene der var sket, sårede for meget..
Hun rejste sig kort op, for at løfte Joshua med op. Hvert et blik han sendte, fik hende kun til at fælde en tåre.. Hvad var der galt med hende? hvornår kunne hun ikke være en acceptabel kvinde, som alle andre. Opføre sig ordentligt, og ikke hore rundt?
Jazmin så ned af sig selv, men rettede blikket tilbage på Joshua. Et smil, strejfede kort hendes læber. Hun ville ønske dette havde været hende og Rowans barn, men det var det bare ikke.. Uden tvivl havde hun fortrudt alt hun havde gjort imod ham, men hun havde også tilgivet sig selv. Hun måtte se frem af, og blot håbe på det bedste..
Hun bevægede sig tættere imod Rowan, imens hun skimtede imod ham. Joshua var dog lidt mere interessant.
‘’ Jeg er glad for, du syntes han har mine øjne. Han er smuk, og vidunderlige.. Og det kunne han ikke være uden din hjælp. ‘’ Jazmin rettede blikket helt op på Rowan. Hun kunne virkeligt ikke takke ham bedre end dette.
‘’ Jeg elsker dig stadig, og det gør Joshua, eller Jacob også.. Det er jeg sikker på. Han kunne ikke få en bedre fadder end dig.. Det er jeg sikker på. ‘’ Jazmin forsøgte at smile, men hvad var der egentlig at smile over? Han var ikke den rigtige far. Han var ikke blodsbeslægtet eller noget til ham. Det eneste han kunne være for ham, ville blot være manden der tog sig af ham. Opfostrede ham.
Jazmin ville gerne have ønsket det havde været deres barn. En familie de havde skabt sammen.. Men Rowan havde pænt sagt, hun ikke skulle vise sig igen, da hun fortalte sandheden.
Problemet var bare, de begge stadig elskede hinanden. Og det vidste de begge godt.
‘’ Vi kan stadig skabe den familie. ‘’ Jazmin blik rettede sig ned imod Joshua. Hun kendte udmærket godt hans svar til det. Nej, det kan vi ikke, og det kommer vi aldrig til. Det du gjorde var utilgiveligt. De sædvanlige svar.. Hvorfor kunne han ikke bare snart tilgive hende?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 19:32

Rowan sagde intet. Betragtede blot hvordan hun var omkring barnet. Da hun løftede ham, fik han straks lyst til at minde hende om, hvordan hun bedst kunne bære barnet uden at det gjorde ondt på ham. Han ville fortælle hende, at Jacob foretrak at blive holdt fast, fremfor at have et lidt løsere greb. Men i stedet forholdt han sig stille. Han var træt. Udmattet. At være omkring Jazmin drænede ham for energi - måske var det bare de mange ugers manglende søvn der var ved at indhente ham?

Da hun kom nærmere med sønnen på armen, trak han mildt på smilebåndet, men der var stadig ingen ord der forlod hans læber. Han betragede drengens store øjne og det glade smil. Selvfølgelig er han glad, tænkte varulven. Han får opmærksomhed. Det er kun derfor... Men hvad hvis det var sandt hvad hun havde sagt? Hvad hvis han aldrig ville kende den følelse, som åbenbart var så unik, at han indtil nu ikke havde følt den ifølge Jazmin? Følelsen af at være et barns far. Hvad hvis drengen aldrig ville anerkende Rowan som sin far? Hvad hvis, så snart drengen hørte om sine rigtige forældre, pludselig besluttede at forlade Rowan for altid? Hvad hvis han ikke kunne give Jacob en lykkelig barndom? Ville han fejle som forældre?
Du har ikke lagt liv til det barn... Han er ikke din. Han forlader dig også. Han bliver ligesom sin mor. Og sin far. Du ender alene. Altid alene.
Varulven slog blikket ned, chokeret over sine egne tanker. Sønderknust over alt Jazmin havde sagt tidligere. Nej. De kunne ikke skabe en familie. Efter en lang stilhed, valgte varulven endelig at sige noget:
"Hvor længe bliver du...?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Man 20 Jul 2015 - 19:43

Jazmin så blot på Rowan. Da han ignorerede de ord hun sagde. Alt hun sagde måtte være luft for ham.. Hvorfor kunne han ikke blot tilgive hende? Hun havde altid ønsket at skabe en familie med netop denne mand. Men han havde afslået det..
‘’ Jeg bliver her, til du tilgiver mig. ‘’ Hendes blik var fast vendt mod ham.
Hun gik ikke før han lærte at acceptere, at det der var sket, var sket. Det kunne ikke bare ændres lige meget hvor meget, han ville hade hende i fremtiden. Alt der var sket, var sket?
‘’ Jeg elsker min søn, og jeg elsker dig. ‘’ Hendes blik rettede sig ned på Joshua. Hun forstod stadig ikke helt, hvordan hun give noget så smukt, og vidunderligt fra sig. Det eneste hun håbede på, var blot at han skulle have den bedste barndom i verden. Men ingen anden kvinde, skulle tage hendes rolle fra hende. Ingen skulle være en erstatnings mor for ham. Hun havde accepteret at Joshua ville blive hos Rowan..
Jazmin så ned på ham. På den ene side, mindede Rowan utroligt meget om Daron.. Deres ansigt, og ikke mindst deres egoistiske sider. Ikke at tilgive en person, efter at have sagt undskyld.
Men forskellen var bare det, at Jazmin elskede Rowan, ikke Daron. Hun ville aldrig elske Daron. Aldrig i sit liv, ville hun få en følelse for den mand. Hun hadede ham. Egentlig ville hun bestemt ikke lade Joshua kende fadderen, men hun blev nødt til det. Intet i hende, kunne lade hende gøre dette overfor hende søn. Hun ville aldrig blive som Rowan. Nægte at kende sin forældre, og blot lade ham tro de var døde..
Hvordan ville han selv have det, hvis hans forældre stadig havde været i live, men han hele tiden havde fået stukket en løgn i ansigtet. Næppe godt.
Jazmin bevægede sig blot tættere på vareulven. ‘’ Jeg har aldrig set noget så smukt i mit liv. Det må være din skyld. ‘’ Jazmin så et kort øjeblik op på Rowan, inden hun vendte hendes blik tilbage til Joshua.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 21:25

Det var ikke just det svar han havde forventet. Hvad skulle han sige? Skulle han bare lyve og blive fri for hende? Utilfredsheden var synlig i hans ansigt. Hvor var hun dog egoistisk. "Jeg tilgiver dig ikke, Jazmin. Det er du nødt til at acceptere. At du presser så meget for at få min tilgivelse, hjælper dig ikke. Det tirrer mig blot." Han lød bitter - vred endda. Hun var i hans hjem - var han ikke i sin fulde ret til at smide hende ud? Men hun ville sikkert skabe sig, som det forkælede barn hun inderst inde var. Hun ville sikkert råbe og skrige, hvis han smed hende ud. Sikkert tilkalde alskens vagter og påstå, at han havde taget hendes barn.

"Du elsker mig ikke." sagde han stift. Det var tydeligt at høre på hans stemmeføring, at han selv troede på disse ord. Der var ingen kærlighed tilbage i Jazmin. "Hvis du elskede mig, så havde du aldrig sat mig i denne situation. Hvis du elskede mig, så havde du de grufulde ting. Hvis du elskede mig, så havde du aldrig opført dig som om din utroskab var en bagatel. Noget der sårede mig så dybt er ikke en bagatel." Han sukkede og rystede på hovedet. Hun forstod det ikke. Hun ville aldrig forstå det.

"Jeg tror det er bedst du går nu. Jacob skal i seng; det er sent. Du kan komme og se ham igen snart." mumlede han. Snart skal helst være om lang tid, tænkte han bittert, og lod sine øjne låse med hendes. Der var noget ved hende, der gjorde ham utryg. Dét faktum, at hendes humør svingede så voldsomt, at hun det ene øjeblik elskede ham, men i det næste svinede ham til og gjorde ham til den onde... Hun var ustabil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 12:26

‘’ Det er ikke mig der er problemet, men dig. Tilgivelse er blot en simpelt ting du skal gøre.. Jeg siger ikke du skal stole på mig frem over, men blot tilgive mig. Det er det eneste jeg forlanger. Jeg nægter at have min søn ved en, der ikke kan tilgive mig. Hvordan kan jeg stole på, du ikke blot sender ham længere væk? Hen til et fremmede par, der er mindre flinke end du er.. ? ‘’ Egentlig mente hun ikke det var ham der var problemet, hun anede blot ikke hvad hun skulle sige.
Jazmin var ikke ligefrem vred, men forvirrede over Rowan. Før i tiden, havde han altid været den bløde, og tilgivende fyr.. Men nu var han den man ikke kunne gøre noget ved, uden det pisset ham af. Det havde været en simpelt kys. Mon han ikke også havde givet en anden kvinde et simpelt kys? Ville han så også tage det, som at kysse Fay som utroskab? Hun kunne virkeligt ikke andet end grine inden i hovedet af det.. Det var latterligt. Kys havde intet med utroskab. Det at lægge sin krop til en anden person, var utroskab. Men det havde hun aldrig gjort.. Og ville aldrig gøre.

Men Jazmin kunne tydeligt høre, at Rowan nægtede at tro hendes ord. Selvfølgelig elskede hun manden, så ville hun ikke yde så for meget for hans tilgivelse, og langt fra for at få dem sammen igen. Så havde hun været ligeglad med ham, og ikke mindst Jacob.
‘’ Jeg elsker dig Rowan. Det må du simpelthen forstå. Jeg ved udmærket godt, du langt fra tror på det jeg siger. Men du burde vide, jeg ikke siger ting, uden jeg mener det. Af alle mennesker, er du den der burde vide det. ‘’
Jazmin træk vejret dybt, og knugede blot Jacob længere ind til sig. Jacob, det var egentlig et yndigt navn, men langt væk fra Joshua. Hun forstod stadig ikke han havde givet ham et andet navn.
‘’ Hvis du havde elsket mig Rowan. Havde du tilgivet mig, og hørt på mig.  Men du nægtede, du skubbede mig ud af dit liv, før jeg fik forklarede. Jeg troede bestemt ikke det var en bagatel. Jeg forsøgte at rette op på min fejl. Mon ikke du også har kysset en anden kvinde imens vi var sammen?
Nogle gange, anede jeg slet ikke om du overhovedet følte dig lykkelig med mig. Ved du hvad jeg ventede på i alt den tid? At du friede. At vi kunne skabe en familie sammen. Men det gjorde du ikke.. ‘’
Jazmin havde på intet tidspunkt hævet stemmen, men beholdt den bløde stemme.. Egentlig var det dog mest for Jacobs skyld, at hun ikke var begyndt at råbe af ham. Han skulle ikke i en så tidlig alder, opfatte hans mor, som noget andet end sandheden. Jazmin havde i alt tiden, fortrudt alt hun havde gjort med Caden. Caden havde blot været et enkelt kys… Og det var langt fra hendes skyld. Sådan set havde Caden kyssede hende først, men det nægtede Rowan at tro.
‘’ Jacob, skal ikke i seng nu. ‘’ Hun var træt af han legede far for ham, imens hun var der. Hun var moderen, og vidste udmærket godt hvad hun skulle gøre med et barn. Hun havde passet Beth i den tid hun var lille.. Hvorfor skulle hun ikke også vide hvordan hun skulle passe sin søn.. En enkelt, med lille tåre løb ned af hendes kind. Hvorfor kunne Rowan ikke bare forstå at Jazmin ankede? Hun havde fortrudt alt hun havde gjort.. Og ville gøre alt for at gøre det godt igen..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 16:58

Vreden dunkede igennem hans krop. Had. Det fyldte ham og kontrollerede ham. Han havde ændret sig mere end hun anede; og måske var han blevet mere ulv end han havde været før? Hvis hun nægtede at gå selv, så måtte han smide hende ud.

"Forsvind." hviskede han sammenbidt. For hvert et øjeblik han så på hende, hadede han hende endnu mere. Det voksede igennem ham, som hvis hele Underworld havde ladet varulven låne deres had. Alt had. Al vrede. Hvad... skete der med ham? Hans hjerte hamrede hårdt i brystet. Hans øjne blev smalle og hans vejrtrækning blev dyb og tydelig. Han kæmpede for at holde sig selv i ro. For at styre Dyret indeni ham. Vreden.

"Du får ingen tilgivelse fra mig og hvis du tror du kan tvinge den frem, hvis du tror du kan plage dig til den, så tager du fejl." Han skulle ikke have lukket hende ind - hun stod med barnet i armene. Hun truede Rowan. Hvorfor slår du hende ikke bare ihjel? Det var Evalines stemme der nærmest sang for hans indre øre. Hun havde en blid stemme, men et mørkt budskab. Hun er roden til alle dine problemer. Det er hende der har skabt al din vrede. Du ved hvor nemt det er. Ingen behøver vide noget. Han sendte stemmen bort, men sandheden forblev i hans tanker. Det var Jazmin der var roden til al Rowans smerte. Hun havde fejlet, hvilket kunne ske; men hendes arrogante, egoistisk og respektløse håndtering af hele situationen efterfølgende... dét var hvad han hadede.
Endelig trak han på smilebåndet. Det var ikke et rart smil. Tåbelige barn! Så fordi hun ikke kan styre sine lyster, så kan han heller ikke? Han havde været trofast og loyal overfor hende i al den tid de havde været sammen. "Jeg stod ved din side, selv da du var gravid med en anden mands barn." Hvorfor var han nødt til at minde hende om disse ting? Alt han havde gjort for hende...
"Jeg opgav min søgen efter min bror, for at være hos dig." sagde han skarpt. Det var sandt. En smertefuld sandhed. Tilgiv mig, Richard... "Jeg vidste at barnet ikke var mit, men fortalte dig at jeg ville adoptere ham." Rowan havde mistet venskaber; folk der havde sagt, at han skulle forlade kvinden, der havde horet sig til et andet mands barn. Men han havde elsket hende, børstet kommentarerne af sig, og var blevet hos hende. "Jeg accepterede dig for den du var; for hvad du var. Jeg accepterede alle dine sider, og jeg elskede alle dine ansigter. Det ved du." Han rettede sig op. Hun vidste hvad han mente.  "Jeg ville gifte mig med dig, så snart jeg officielt, og legalt, kunne kalde dit barn for mit. Så snart jeg kunne bevise for hele verden, at jeg ikke giftede mig med dig, fordi jeg havde ondt af dig - men fordi jeg elskede dig!" Det var ganske normalt, at kvinder der var blevet gravide udenfor et ægteskab, blev gift med tilfældige mænd ud af medynk. Medlidenhed. Sådan skulle det ikke have været for dem. Hun havde aldrig kendt til hans planer - selvfølgelig havde han ventet til efter fødslen! Hvad pokker havde hun dog forventet?
"Jeg respekterede dig. Jeg ville give dig et ordentligt bryllup. Jeg fandt min mors gamle vielsesring frem, så alt var klart. Jeg ventede kun på... på ham." Endelig forlod Rowans blik hendes øjne, og landede på Jacobs store nysgerrige blik. Drengen var tydeligt træt; øjenlågene hang og nogle små gab forlod de små læber.

"Jeg kyssede aldrig nogen. Jeg aldrig på nogen! Der var kun dig i mit liv. Når du kom ind i et rum, lyste min verden op, og når du ikke var i min nærhed, var alting sort. Kun du kunne gøre mig lykkelig. Kun du kunne vække min lyst. Jeg er ikke såret over hvad du gjorde - ikke længere... Jeg er såret over at du i første omgang overhovedet havde lyst, til andre end mig. Jeg er såret over at du følte, at du havde et behov for en anden mand." Han havde opgivet alt for hende. Han havde endda sat sit hjem sit salg, for at de kunne købe noget sammen. Heldigvis for ham havde der ikke været nogle interesserede købere. Skæbnen ville have ham ned ad en anden rute, så det ud til.
"Du ser kun din egen smerte. Du så ikke hvad jeg ofrede. Du hørte ikke hvad jeg måtte lytte til. Jeg bragte aldrig skam over dig. Jeg bragte aldrig smerte over dig. Jeg ville dig kun det bedste. Jeg ville være din familie - jeg ville skabe den med dig." Han knyttede sine næver og stirrede hende atter ind i ansigtet. Han regnede ikke med at hun ville forstå det. Hun ville sikkert råbe. Blive vred. Skrige at han var et fjols for ikke at tilgive hende - opføre sig, som det stædige forkælede pigebarn, hun inderst inde var. "Og selv hvis jeg kunne tilgive alt du har gjort ved mig, så vil jeg aldrig kunne tilgive at du forlod din søn." Han trådte frem og løftede Jacob ud af hendes arme med den ene hånd, imens han med den anden tvang hende til at slippe sit tag (?). "Du har smidt ham fra dig før - tilgiv mig for ikke at stole på, at du ikke vil smide ham igen." Efter at have fået drengen sikkert ind i sine arme, tog han nogle langsomme skridt bagud. Vreden var væk. Hadet havde trukket sig tilbage. Hans ansigt var følelsesløst.

"Jeg vil gerne have at du går nu."

(Håber det er OK at han snupper Jacob - han føler sig meget tydeligt truet af hende; han frygter lidt at hun kunne finde på at smide drengen på gulvet og træde på ham som straf...)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 19:05

Jazmin forstod udmærket alt han sagde, men samtidigt fortrød hun selv alt det hun havde sagt. Hun anede slet ikke hvad han havde haft i sinde. Ikke set andre kvinder? Hver skridt man ville tage, ville der være en ny kvinde at kigge på.
Udmærket, han ville have friet, skabt en familie.. Men hun ville ikke vente på det. Hun var i forvejen såret nok over at have en anden mands barn i maven. En mand hun hadet som pesten og aldrig havde været specielt glad for.. Måske ville Rowan forstå det en dag, måske ville han ikke.
Hun forstod stadig hvad han sagde og mente, men det kom stadig som en overraskelse for hende..
‘’ Husker du den første dag vi mødtes? Stødte tilfældigt ind i hinanden, på baren.. Og kom i snak derfra, hvor tåbelig alle mennesker var, at de ikke bare kunne opføre sig ordentligt og anstændigt.. ‘’ Jazmin’s blik rettede sig ned imod jorden. Hendes greb var stadig som før Rowan havde taget Jacob. Hun havde det som om, hun stadig krammede barnet. Tanken om at slippe ham endnu engang, sårede hende mere end nogle ville ane.
Hun forstod Rowans vrede, og had til hende.. Hun forstod det hele, hun havde bare brug for at give sig selv noget håb. Håb om at de kunne skabe en familie igen. Håbet om at han kunne tilgive hende..
‘’ Jeg havde ikke lysten til andre mænd, jeg havde lysten til dig. Hver gang jeg så på dem, var det eneste jeg kunne se, var dig. Dit ansigt, din krop. Hele dig. Jeg savnede dig, hver gang du ikke var hos mig. Ofte lå jeg i min seng, og forsøgte blot at fange din duft. Jeg elskede den, og jeg elsker den stadig. Jeg savner den.
Du var den eneste jeg havde, jeg kunne stole på. Den eneste jeg ønskede at tilbringe alt min tid med.
Jeg anede intet om, at du havde tankerne sådan. Du fortalte det aldrig. Hver gang, jeg spurgte dig om du ville have et barn med mig, afslog du, og sendte tanken væk. Jeg vidste aldrig hvorfor, og dengang anede jeg ikke engang selv, at jeg var gravid. ‘’
Jazmin forsøgte at samle sig selv mere og mere.. Hendes hænder begyndte at glide ned fra luften af, hver en tanke der kom med hende endnu, fik kun både Jazz, og Jamie til at blande sig i det hele.
Du er uduelige Jazmin. Se hvad du har gjort endnu engang. Såret en mand. Du gør det altid. Du kan intet gøre korrekt. Er det ikke bare nemmere at glemme alt og alle?
Nej!

Hun kunne ikke bare glemme Rowan, eller Jacob for den sags skyld. De var hendes livs kærlighed, og det ville de altid være. Jacob var den del af hende, der var blevet reddet. Den del, der fik kærligheden. Resten af hende, var brugt og uduelig. Ingen ville have den del?
Måske var hun en egoistisk person sommetider, men hendes søster og Rowan var altid det vigtigeste i hendes liv. Fay var forsvundet, og Jazmin anede ikke hvad der blevet af hende.. Jacob var væk fra hende. Hun havde forladt ham, og ikke mindst såret den person hun elskede mest i sit liv..

Hvorfor skal jeg altid gøre alting galt?

(( Det der er streg under, er tanker. Smile ))

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 20:01

Rowan betragtede hende. Hans hjerte slag dunkede hårdt i kroppen; som om det forsøgte at stoppe ham. Minde ham om, at alt ikke var så skidt. Eller måske forsøgte det, at bringe vreden tilbage? Hadet... Han betragtede hende med et sørgmodigt blik. Jacob hev ham blidt i håret; drengen var af uforklarlige årsager blevet glad for enten at hive i varulvens hår eller prikke ham i øjnene. Ting man blev vant til... Et suk forlod Rowans læber. Han gik atter hen til Jazmin, og gjorde denne gang noget lidt mere uventet. Han lagde armen omkring hende, placerede et kys på hendes kind og trak hende ind til sig. "Jeg skal have mere tid, Jaz..." sukkede han. De ville næppe kunne finde sammen igen. Men måske ville han kunne tilgive hende. Måske. En del af ham ville gerne - dels for at glemme alt der var sket, og dels for at give hende den glæde. Det var måske det mindste han kunne gøre.

"Bare... giv mig lidt tid til at komme videre. Til at glemme." Hvem ved? Måske ville hun møde en anden. Måske ville han. Han rynkede næsen - måske havde de begge allerede mødt nogle andre. Det var svært at forudsige hvad tiden ville bringe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 20:43

Til en stor overraskelse for hende, kyssede han hende på kinden. Hvordan kunne det være? han hadet hende.. Foragtede hende.. Hun rystede let på hovedet, og knugede sig blot tættere ind til ham. Hvordan kunne det være han gjorde dette igen? Han forvirrede hende mere end han gjorde hende tilfreds med hans svar.
‘’ Jeg giver dig den tid, jeg selv kan give.. Men jeg kan ikke lade dig lukke en anden kvinde ind i Joshuas liv. Det kan jeg simpelthen ikke.. ‘’ Hun trak sig væk fra ham, og forsøgte at få ham til at forstå. Ingen skulle tage hendes plads. Ingen, og ingen skulle bestemt heller ikke røre ham, uden hende eller Rowan havde godkendt dem. Hver en følelse fik hende blot til at savne ham mere.
‘’ Jeg forstår dig udmærket, men jeg vil være en del af hans liv. Jeg forstår godt han ikke skal vide jeg er hans mor endnu, men jeg vil stadig være i hans liv. Han skal forstå jeg er der, og altid vil være der.. Måske forstår du det ikke, måske gør du.. Jeg håber bare du acceptere det. ‘’
Hun rykkede sig en anelse tættere på ham, og gav ham blot et kys på munden. Et let, men blidt kys, forsøgte hun at få kærligheden tilbage i ham.. Selvfølgelig ville det ikke virke, men det var forsøget værd.
Hun trak sig væk fra ham, efter og bevægede sig ud imod køkkenet. ‘’ Jeg kommer til at savne dig.. Min elskede.. ‘’ Min elskede.. Hun savnede at kalde ham det..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 20:54

Kysset kom bag på ham. Han lod det dog passere, trods han egentlig mest af alt havde lyst til at bryde det. Eller havde han? Der var noget rart ved, at hun ville have ham. Nej. Stå fast. Deres læber forlod hinanden, og han mødte hendes øjne med et sørgmodigt blik. Undskyld. Men jeg kan ikke det her... De var ikke sammen og kærligheden ville ikke blomstre mellem dem igen. Nogle ting skulle man efterlade, og han var sikker på at deres forhold var én af de ting, man ikke forsøgte at genoplive. Man skulle lære at give slip.

Han fulgte hende med øjnene, da hun trådte ud mod køkkenet og hoveddøren. Jacob, som stadig hang på Rowans arm, var faldet i en let søvn. Varulven betragtede drengen, og de små søvndrukne lyde barnet lavede, bragte endelig et smil tilbage på ulvens læber. Skulle hun være en del af hans liv? Måske. På afstand. Rowan vendte atter blikket mod hende, men rykkede sig ikke. Han fulgte ikke efter hende. Han fulgte hende ikke ud. Han nikkede bare... Hvornår han ville se hende igen, vidste han ikke, men han håbede deres næste møde ville være mindre dramatisk. Og med mindre had...

( Øhm... slut? Vi kan evt lave et nyt emne nogle måneder efter? Eller nogle uger? Alt efter hvad du føler for d: )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 21:02

Et par uger ville nok være bedst. :p Hun kan ikke vente længere tid på at se Jacob igen. ^^
Men jeg tænker, at Jazmin kan have invitere dem over hos hende?

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 21:15

OOC: Det kan vi godt sige (: Rowan ville nok have det underligt med det, men han vil samtidig nok gerne prøve at gøre noget sødt for hende. I sidste ende vil han jo nødig have at hun har det skidt (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 21:18

Kan du lave emnet? :p

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 21:19

OOC: *SUK!* d: Det kan jeg godt. Sikke krævende du er, kvindemenneske! (; Men det kan jeg godt, hvis du lige linker mig stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 21:25

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

I miss you? ~ Rowan. Empty Sv: I miss you? ~ Rowan.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum