Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvor er vi?! Hvem er du?! ~ Cetin
Side 1 af 1
Hvor er vi?! Hvem er du?! ~ Cetin
Sted: Bloodrage Village, udenfor Sunfurry City.
Tid: Aner det ikke.
Omgivelser: Mørke, få andre, slidte senge, kradsemærker på væggene, blod.
Vejr: Aner det ikke.
Årstid: Sommer, still.
Dag: Aner det heller ikke.
Form/Påklædning: Menneskeskikkelse. Et par løse og slidte mørke bukser, en oversize strikket langærmet, jeg fik af min familie og et par slidte sneakers lignende sko. De blonde lokker er sjuskede og beskidte, og pandehåret er fugtigt og hænger ned i øjnene.
Rummet var stort og mørkt. Der var ingen vinduer, men meget beskidt. Der var tilmed kradsemærker på væggene og ligeledes blod. Også på gulvet. Der var få andre inde i det mørke rum. Nogle lå, imens andre sad op. Ingen kendte hinanden. Ingen talte til eller med hinanden. Det havde ingen gjort, siden de kom derned.
Kibum var en af dem, der befandt sig i rummet. Han sad op af en væg med sine ben trukket op under sig og med armene omkring sine ben. Han prøvede at gøre sig så lille, som overhovedet muligt.
Han var bange. Meget bange. Hvordan han var kommet derned i det rum, det anede han ikke. I hvert fald kunne han ikke huske det. Hans hoved gjorde ondt og han var sikker på, at han blødte fra hovedbunden. Men han turde ikke mærke efter.
Kibum kiggede rundt med store øjne. Han turde overhovedet ikke få øjenkontakt med nogle af de andre. Eller snakke med nogle af dem. I stedet undgik ham dem fuldstændigt.
Gad vide om han nogensinde ville kunne komme ud derfra igen? Han anede jo ikke, hvorhenne han var eller hvad han skulle gøre. Så det ville nok blive svært at slippe ud. Og hvad med blodet og kradsemærkerne? De skræmte snart livet af den stakkels Kibum, der slet ikke turde rykke sig ud af stedet. Han anede ikke, hvor længe han lige havde siddet op af den væg. Uden at rykke sig.
Tid: Aner det ikke.
Omgivelser: Mørke, få andre, slidte senge, kradsemærker på væggene, blod.
Vejr: Aner det ikke.
Årstid: Sommer, still.
Dag: Aner det heller ikke.
Form/Påklædning: Menneskeskikkelse. Et par løse og slidte mørke bukser, en oversize strikket langærmet, jeg fik af min familie og et par slidte sneakers lignende sko. De blonde lokker er sjuskede og beskidte, og pandehåret er fugtigt og hænger ned i øjnene.
Rummet var stort og mørkt. Der var ingen vinduer, men meget beskidt. Der var tilmed kradsemærker på væggene og ligeledes blod. Også på gulvet. Der var få andre inde i det mørke rum. Nogle lå, imens andre sad op. Ingen kendte hinanden. Ingen talte til eller med hinanden. Det havde ingen gjort, siden de kom derned.
Kibum var en af dem, der befandt sig i rummet. Han sad op af en væg med sine ben trukket op under sig og med armene omkring sine ben. Han prøvede at gøre sig så lille, som overhovedet muligt.
Han var bange. Meget bange. Hvordan han var kommet derned i det rum, det anede han ikke. I hvert fald kunne han ikke huske det. Hans hoved gjorde ondt og han var sikker på, at han blødte fra hovedbunden. Men han turde ikke mærke efter.
Kibum kiggede rundt med store øjne. Han turde overhovedet ikke få øjenkontakt med nogle af de andre. Eller snakke med nogle af dem. I stedet undgik ham dem fuldstændigt.
Gad vide om han nogensinde ville kunne komme ud derfra igen? Han anede jo ikke, hvorhenne han var eller hvad han skulle gøre. Så det ville nok blive svært at slippe ud. Og hvad med blodet og kradsemærkerne? De skræmte snart livet af den stakkels Kibum, der slet ikke turde rykke sig ud af stedet. Han anede ikke, hvor længe han lige havde siddet op af den væg. Uden at rykke sig.
Kibum- Antal indlæg : 137
Evner/magibøger : Indre dyr
Sv: Hvor er vi?! Hvem er du?! ~ Cetin
Cetin var blevet kidnappet og taget væk, og vidste ikke hvor hun var, hun var næsten lige vågnet op og have en stor hovedpine og hendes kjole var der kommet huller i. Hun sad op og var ret bange for hun anede ikke hvad der skulle ske, var det sexslavere der havde taget hende? nogen kidnappere? desværre havde hun ikke energi nok til at kunne bruge sin evne. Hun så en dreng der sad i en celle overfor hende han var også blevet taget kunne hun se da hans tøj også så snavset ud - hun valgte så at prøve at snakke med ham "hey du, dig overfor mig, ved du hvor vi er? det jeg husker var jeg var ude i skoven og så blev jeg taget.." sagde hun til ham imens hun kiggede nervøst på ham.
//undskyld det sene svar
//undskyld det sene svar
Gæst- Gæst
// Det er OK
Kibum krøllede sig mere og mere sammen. Han kiggede rundt på de lidt forskellige, som han kunne spotte omkring sig - mange kiggede over på ham. Det gjorde ham bare endnu mere bange, end han allerede var i forvejen. Han ville bare hjem, nu! Natasja burde virkelig snart holde ham i snor - han for for ofte vild og blev for ofte taget bort.
Med det samme, han hørte en pigestemme tale, kiggede han over på hende. Hun sad overfor ham. Med langt og lyst hår, og hun så snart lige så bange ud, som han selv. Hun så idet mindste ikke lusket ud, som mange af de andre fanger. "U-uhm.." Kibum rystede let på hovedet. Han anede ikke, hvorhenne de var, "N-nej.. J-jeg ved ikke, hvor v-vi er.."
Hans stemme rystede voldsomt, og han krøb mere sammen. Uden at vide det, var hans store og lange ører vokset ud fra hårbunden af, og hans store og pjuskede hale vokset frem ved halebenet, som nu lagde sig omkring hans ben.
Kibum krøllede sig mere og mere sammen. Han kiggede rundt på de lidt forskellige, som han kunne spotte omkring sig - mange kiggede over på ham. Det gjorde ham bare endnu mere bange, end han allerede var i forvejen. Han ville bare hjem, nu! Natasja burde virkelig snart holde ham i snor - han for for ofte vild og blev for ofte taget bort.
Med det samme, han hørte en pigestemme tale, kiggede han over på hende. Hun sad overfor ham. Med langt og lyst hår, og hun så snart lige så bange ud, som han selv. Hun så idet mindste ikke lusket ud, som mange af de andre fanger. "U-uhm.." Kibum rystede let på hovedet. Han anede ikke, hvorhenne de var, "N-nej.. J-jeg ved ikke, hvor v-vi er.."
Hans stemme rystede voldsomt, og han krøb mere sammen. Uden at vide det, var hans store og lange ører vokset ud fra hårbunden af, og hans store og pjuskede hale vokset frem ved halebenet, som nu lagde sig omkring hans ben.
Kibum- Antal indlæg : 137
Evner/magibøger : Indre dyr
Cetin kunne høre han var skræmt og bange, hun var også bange selv, hvis hun bare kunne få naturen og mærke ville hun kunne få styrke og ville kunne brække låsene af, men det kunne hun ikke, hun havde ikke meget energi eller kræfter så hun kunne ikke gøre ret meget, hun sad og tænkte lidt over hvad hun kunne gør "hvor langt tid har du været her?.. fordi hvis du har så kan de være du kan sige mig om de har nogen svagepunker eller noget, fordi jeg gider godt nok ikke lade dem få mig til at blive en slave eller noget, jeg hader slavere" sagde hun og kiggede irriteret omkring sig, hun skulle ud herfra men først måtte hun få samlet kræfter.
// og igen.. undskyld mit meget meget sene svar.. det sker ikke mere xD
// og igen.. undskyld mit meget meget sene svar.. det sker ikke mere xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» A new friend? I don't really do friends. -Cetin
» A gift, from me to all The bloodsuckers//Cetin//
» How to make the world a bette place ~ Cetin
» A gift, from me to all The bloodsuckers//Cetin//
» How to make the world a bette place ~ Cetin
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine