Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
//Katarina// sjov måde at møde henanden på
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på
Malao vågnede lidt efter hun havde sat sig på jorden, Kate grinte af ham, da han spurgte hvor han var henne "du faldt om midt ude på gaden" hun rettede sig op og smilte til ham.
"Er du okay?" hun kiggede søgende på ham får af se om der var noget, hun kiggede ind i hans øjne som virkede lidt sløret. "Du ser ikke for godt ud... Vil du op og side?" hun rakte en hånd ud som tegn på han skulle side op så han kunne "vågne lidt" vis man kunne sige det sådan....
Gæst- Gæst
da de var kommet op og sidde så sagde han "tak ven og undskyld hvis jeg gjorde dig bange jeg ved ikke hvad der gik af mig" han smilte til hende "har du enlig en kærste" spurte han hende da han ikke vidste om hun stolede på han mere.
Gæst- Gæst
Hun grinte af ham "Nej jeg har ikke nogen kærste. Hvorfor?" hun smilte venligt til ham. *Hvorfor spurgte han om det, var det normalt af spørger om?* hun kiggede på de mennesker der gik forbi og kiggede underligt på dem. "Skal vi sætte os op på bænken igen?" hun stilte sig op og rakte hånden frem mod Malao som sad ned på jorden.
Gæst- Gæst
da de sad på bænken igen spurte han hende "også fordi at jeg skal vide hvordan jeg skal flirte" med sarcasme og grinte lidt.
Gæst- Gæst
Kate kiggede underligt på ham "flirte?" hun lagde hoved på skrå og smilte bredt helt op til kinderne.
*Kan han lig mig? Vis han kan så er han den første* hun kiggede lidt ned og så op på ham igen og tog hånden gennem sit ildrøde hår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kate kiggede muntert på ham "jo det gør de vel" hun var ikke van til af sådan rigtig være sammen med nogle eller være sammen med de unge, det ville hendes far ikke have, måske var det det hendes mor mente, at hun skulle have det sjovere. Hun kiggede ham dybt i øjne, han kiggede hende i øjne, hun synes det var lidt akavet og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, og undvig derfor hans blik..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kate kiggede op på ham igen. "Mine øjne" Hun smilte til ham *Smukke?* ingen havde nogensinde sagt hun var smuk, ikke engang hendes mor.
Hun lagde hoved på skrå, og havde et lidt tøvende smil på læben.
Gæst- Gæst
han kiggede på hende "ja du er da i hvertifal ikke kun pæn" og smilede lidt mere.
Gæst- Gæst
Kate smilte til ham "Øhh... Tak" hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, da hun ikke var van til at være sammen med drenge, eller tale med dem for den sags skyld.
Hun kiggede på ham. *Kan han lide mig? virkelig?* hun smilte for sig selv, men vidste godt andre kunne se det..
Gæst- Gæst
Malao kunne høre at hun ikke var vant til at være sammen med drenge der gav hende komplimenter og lavede et hurtigt grin "og jeg kan sikkert gætte hvad du tænker på lige nu" sagde han med et stort smil på læberne "og ja. ja det kan jeg godt" og kiggede ned i jorden for at hun ikke skulle se at han rødmede selvom at han ikke kunne.
Gæst- Gæst
Hun stoppede med at grine og fik et mere alvorligt udtryk i ansigtet. "Siger du at du kan læse tanker?" hun så på ham, han kiggede væk. *er han pinlig? Det har han over hovedet ikke grund til, vis der var en der skulle være pinlig berørt var det mig* hun kiggede undrende på ham. "Mener du det?" hun smilte lidt tøvende, hun vidste ikke rigtig hvad ellers hun skulle.
Gæst- Gæst
Malao fik et lille grine anfald da hun spurte om han kunne læse tanker *hun har vidst aldrig været sammen med en der kunne li hende før* "nej jeg kan ikke læse tanker, men kæft det ville være fedt hvis jeg kunne" sagde han da han blev færdig med at grine "og ja det gør jeg" han kiggede op på hende igen "min kræft er at jeg kan tage form som et eller andet dyr, eller det vil sige at hvis jeg siger nogle ord så for jeg deres kræft på en måde" da han var færdig med at sige det kunne han ikke se på hende i længe og så kiggede han ned i jorden igen.
Gæst- Gæst
Hun stoppede med at grine lidt efter Malao var holdt op, det var svært at holde op med at grine. "ja det ville det, jeg har altid kunne lide den kraft" hun smilte og forestillede sig hvor fedt det ville være vis hun kunne læse folks tanker. Hun kiggede tomt ud i luften, men rettede blikket mod Malao igen. "Fed kraft kan du så bare blive lige hvad for et dyr bare vis du siger et par?" det lød lidt dumt, men hun ville bare forstå det fuldt ud.
Malao kiggede ned igen, men hvorfor det? Hvorfor kigger han altid ned i jorden? "er der noget galt?" hun synes det var lidt mærkeligt han hele tiden kiggede ned i jorden, hun kiggede undrende på ham, men også lidt forvirret.
Gæst- Gæst
Malao grinede lidt og sagde "jeg har set en man ikke kan lyve for, vi har dog godt nok aldrig snakke sammen men stade så kan man ikke lyve for ham uden man for voldsomme smerter" og kiggede Kate i øjnende.
Gæst- Gæst
"Nåh sådan ok.. Fedt!"
Hun smilte til ham "Det lyder som en fed kraft, den kunne være effektiv vis man skulle forsvare sig bare lige kunne kigge og så fik fjenden voldsomme smerter" hun grinte lidt, men hun ville gerne vide hvad der var glat siden han kiggede ned i jorden hele tiden lige før, så hun bragte emnet på banen igen "Jeg tror ikke rigtig jeg fik fat i hvad der var galt" hun kiggede med et mere alvorligt blik og lænede sig op af ryglænet på bænken, og og rettede blikket mod Malao da hun havde sat sig til rette.
Gæst- Gæst
Malao kiggede hurtigt væk og tilbage igen "har du enlig en evne" spurte Malao da han gerne ville vide mere om hende.
Gæst- Gæst
"min evne?" hun tænkte lidt "altså jeg er fantastisk til at kaste knive, eller det var i vært fald det min far fortalte mig" hun smilte stort hun kunne slet ikke holde op med at tænke på at han havde følelser for hende, fordi hun havde også følelser for ham. "det er sjovt du skal nænvt det med følelser, fordi jeg har det på nøjagtig samme måde som dig" hun smilte til ham og håbhanish ikke det lød mærkeligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ret godt, ville jeg selv mene" hun kiggede på ham og grinte.
Kate fik et chok da Malao lagde armene rundt om hende. *Øhh...* hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, og lagde derfor også armene om ham. Det føltes rart, at kramme en, det gjord hun aldrig med sin far han sagde det var tøset, så det var egentlig første gang. Hun fik den varme følelse igen, selvom Malao var kold...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"selv om du er kold har jeg det varmt" hun smilte til og lagde også hoved på skrå.
*den her dag er den bedste i hele mit liv* hun var så glad, der var endelig en der kunne lide hende nu, bare hendes mor kunne se dette, hun ville være stolt.
Gæst- Gæst
Malao tog sit hoved væk fra Kate og kunne ikke sige noget, han havde det så godt lige nu at han ikke vil gøre andet resten af hans levetid.
Gæst- Gæst
Kate kunne ikke lade vær med at smile til ham, hun var så glad.
"Betyder det så vi er sammen" hun grinte og kiggede ham i øjnene.
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Søger sjov (emnesøgning)
» Halloween-sjov! (Adminnyhed)
» en smule sjov i gaden (Lyssa
» Weekenden, der er dømt til at blive sjov. (fravær)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth