Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Genevira
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Jake
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Valentine
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Edgar
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Lenore
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 
Abigail
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

//Katarina// sjov måde at møde henanden på

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 6 Jun 2012 - 12:31

Kate satte sig ned ved siden af ham og ventede på han ville vågne.
Malao vågnede lidt efter hun havde sat sig på jorden, Kate grinte af ham, da han spurgte hvor han var henne "du faldt om midt ude på gaden" hun rettede sig op og smilte til ham.
"Er du okay?" hun kiggede søgende på ham får af se om der var noget, hun kiggede ind i hans øjne som virkede lidt sløret. "Du ser ikke for godt ud... Vil du op og side?" hun rakte en hånd ud som tegn på han skulle side op så han kunne "vågne lidt" vis man kunne sige det sådan....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 6 Jun 2012 - 13:00

da han så Kate fik han et chok men hurtigt faldt ned igen "hvor mange slog jeg ihjel" spurte han hende mens han tog hendes hånd.
da de var kommet op og sidde så sagde han "tak ven og undskyld hvis jeg gjorde dig bange jeg ved ikke hvad der gik af mig" han smilte til hende "har du enlig en kærste" spurte han hende da han ikke vidste om hun stolede på han mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 7 Jun 2012 - 9:53

Kate smilte til ham "du slog ikke nogen ihjel... Heldigvis" hun grinte lidt "det er helt okay" hun glemte hans hånd som et tegn på det var fint nok.
Hun grinte af ham "Nej jeg har ikke nogen kærste. Hvorfor?" hun smilte venligt til ham. *Hvorfor spurgte han om det, var det normalt af spørger om?* hun kiggede på de mennesker der gik forbi og kiggede underligt på dem. "Skal vi sætte os op på bænken igen?" hun stilte sig op og rakte hånden frem mod Malao som sad ned på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 7 Jun 2012 - 16:07

han kiggede undrene på hende for hans drøm føltes virkelig, og smilte til hende "det var bare fordi hvis du følte dig frastødt så ville du nok ikke svare" og grinte lidt "og jo det kan vi godt" og han tog hendes hånd og rejste sig op børstede lidt jord af sig selv og gik over mod bænken for at sætte sig ned.
da de sad på bænken igen spurte han hende "også fordi at jeg skal vide hvordan jeg skal flirte" med sarcasme og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 7 Jun 2012 - 17:49

Hun grinte af ham. "Hvorfor skulle jeg frastøde dig?" hun smilte til ham.
Kate kiggede underligt på ham "flirte?" hun lagde hoved på skrå og smilte bredt helt op til kinderne.
*Kan han lig mig? Vis han kan så er han den første* hun kiggede lidt ned og så op på ham igen og tog hånden gennem sit ildrøde hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 7 Jun 2012 - 22:06

Malao kiggede på hende "jo hvis du blev frastødt af min pludslig vrede, det har aldrig været så vildt før" han smilede til hende og ventede til at hun lavede sit næste træk det var så en hånd i gennem håret og så sagde han "ja plejer unge nu til dags ikke at flirte med flotte piger" og grinte lidt og han var sikker på at hvis han kunne så havde han de storste røde kinder som ingen havde haft dem før men fordi han ikke kunne rødme så havde han sit sandvanlige smil på men han kunne ikke lade vær med at se i hendes øjne da han sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Man 11 Jun 2012 - 23:48

Hun smilte kærligt til ham "jeg er van til vrede" hun grinte, men det kunne høres det var falsk.
Kate kiggede muntert på ham "jo det gør de vel" hun var ikke van til af sådan rigtig være sammen med nogle eller være sammen med de unge, det ville hendes far ikke have, måske var det det hendes mor mente, at hun skulle have det sjovere. Hun kiggede ham dybt i øjne, han kiggede hende i øjne, hun synes det var lidt akavet og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, og undvig derfor hans blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 1:29

da kate kiggede væk tog Malao sin hånd op til hendes hoved for at få hendes blik fanget igen og sagde så "hmm det var godt, men skal du ikke snart til at leve uden vrede så" og grinede lidt og sagde bagefter "dine øjne passer til dit ansigt, smukke" og smilte et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 16:59

Kate mærkede hans kolde hånd mod hendes nogenlunde varme ansigt, hun kiggede på ham med lidt forvirret blik.. "Leve uden vrede? Hvad mener du, jeg kan ikke leve uden vrede, det er det der forsvare mig, og det eneste minde jeg har tilbage af min far" Hun synes det sidste lød dumt, men det var jo rigtigt, hun havde ikke andre minder om sin far.

Kate kiggede op på ham igen. "Mine øjne" Hun smilte til ham *Smukke?* ingen havde nogensinde sagt hun var smuk, ikke engang hendes mor.
Hun lagde hoved på skrå, og havde et lidt tøvende smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 17:52

Malao lavede et hurtigt grin "dit eneste minde om din far så kan han da ikke være så venlig" han lavede hurtigt et blik der sagde undskyld da han godt kunne høre at hans ord var lige på men han vidste ikke om de ramte hårdt "og hvis de er de eneste minder du har om ham så skal du nok holde fat i lidt vrede" og smilede.
han kiggede på hende "ja du er da i hvertifal ikke kun pæn" og smilede lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 18:09

Hun grinte "Du skulle havde mødt ham før du siger sådan om ham" hun smilte blidt til ham.
Kate smilte til ham "Øhh... Tak" hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, da hun ikke var van til at være sammen med drenge, eller tale med dem for den sags skyld.
Hun kiggede på ham. *Kan han lide mig? virkelig?* hun smilte for sig selv, men vidste godt andre kunne se det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 18:24

Malao smilte lidt "ja det er rigtigt undskyld" og kiggede hurtigt væk men fangede hendes blik igen, Malao kunne godt li at sidde så tæt på andre, dog helst piger, det var dejligt når alle andre løb væk fra ham hver gang de fandt ud af at han var vampyr, så de få der gerne gad at sidde og snakke med ham var få, faktisk kun en og hende var han blevet lidt forelsket i.
Malao kunne høre at hun ikke var vant til at være sammen med drenge der gav hende komplimenter og lavede et hurtigt grin "og jeg kan sikkert gætte hvad du tænker på lige nu" sagde han med et stort smil på læberne "og ja. ja det kan jeg godt" og kiggede ned i jorden for at hun ikke skulle se at han rødmede selvom at han ikke kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 19:02

Hun smilte til ham "Det er okay, han kunne nu nogen gange være ret skrab" hun grinte med et lille grynt, hun holdte sig for munden *damnet det plejer ikke at ske* hun smilte.
Hun stoppede med at grine og fik et mere alvorligt udtryk i ansigtet. "Siger du at du kan læse tanker?" hun så på ham, han kiggede væk. *er han pinlig? Det har han over hovedet ikke grund til, vis der var en der skulle være pinlig berørt var det mig* hun kiggede undrende på ham. "Mener du det?" hun smilte lidt tøvende, hun vidste ikke rigtig hvad ellers hun skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 22:32

Malao grinede af hendes grynt "hehe det kan jeg vidst høre ikke sker så tit" sagde Malao og lænede sig tilbage.
Malao fik et lille grine anfald da hun spurte om han kunne læse tanker *hun har vidst aldrig været sammen med en der kunne li hende før* "nej jeg kan ikke læse tanker, men kæft det ville være fedt hvis jeg kunne" sagde han da han blev færdig med at grine "og ja det gør jeg" han kiggede op på hende igen "min kræft er at jeg kan tage form som et eller andet dyr, eller det vil sige at hvis jeg siger nogle ord så for jeg deres kræft på en måde" da han var færdig med at sige det kunne han ikke se på hende i længe og så kiggede han ned i jorden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 23:04

Kate grinede lidt tøvende med, men grinede mere og mere efter lidt tid. "nej det er det jeg griner normalt ikke, men du for mig til at grine" hun smilte til ham.
Hun stoppede med at grine lidt efter Malao var holdt op, det var svært at holde op med at grine. "ja det ville det, jeg har altid kunne lide den kraft" hun smilte og forestillede sig hvor fedt det ville være vis hun kunne læse folks tanker. Hun kiggede tomt ud i luften, men rettede blikket mod Malao igen. "Fed kraft kan du så bare blive lige hvad for et dyr bare vis du siger et par?" det lød lidt dumt, men hun ville bare forstå det fuldt ud.
Malao kiggede ned igen, men hvorfor det? Hvorfor kigger han altid ned i jorden? "er der noget galt?" hun synes det var lidt mærkeligt han hele tiden kiggede ned i jorden, hun kiggede undrende på ham, men også lidt forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jun 2012 - 23:32

Nggung lod hende tale helt ud vidst uden hun opdagede det "nej der er ikke noget galt det er bare at..." han kom ikke så meget længere ind det da han ikke var god til at udtrykke sine følser "og det virker på den måde at jeg siger nogle ord som jeg ikke vil sige her og så bliver jeg lige som det dyr jeg tænker på" sagde han for at snakke om noget andet og fordi at hun gerne vil vide noget mere om det.
Malao grinede lidt og sagde "jeg har set en man ikke kan lyve for, vi har dog godt nok aldrig snakke sammen men stade så kan man ikke lyve for ham uden man for voldsomme smerter" og kiggede Kate i øjnende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 16:22

Kate kiggede på ham med et alvorligt blik, men det tog en pludslig drejning da Malao skiftede emne til det om hans krafter, ikke at hun ikke gad høre om det, hun havde jo selv vist interresse for det, så hun lyttede bare indtil han var færdig.
"Nåh sådan ok.. Fedt!"

Hun smilte til ham "Det lyder som en fed kraft, den kunne være effektiv vis man skulle forsvare sig bare lige kunne kigge og så fik fjenden voldsomme smerter" hun grinte lidt, men hun ville gerne vide hvad der var glat siden han kiggede ned i jorden hele tiden lige før, så hun bragte emnet på banen igen "Jeg tror ikke rigtig jeg fik fat i hvad der var galt" hun kiggede med et mere alvorligt blik og lænede sig op af ryglænet på bænken, og og rettede blikket mod Malao da hun havde sat sig til rette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 13 Jun 2012 - 23:48

Malao grinede lidt "hehe sådan en har en af mine venner mødt, hun var nice sagde han" Malao lyttede til hendes spørgsmål og svarede meget hurtigt "det er fordi jeg har følser for dig" og underligt nok var det den første han rigtigt havde haft følser for, der havde været lidt til Blair men de gik hurtigt over.
Malao kiggede hurtigt væk og tilbage igen "har du enlig en evne" spurte Malao da han gerne ville vide mere om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 11:34

Kate stoppede et spilt sekund med at trække vejret. "følser for mig?" hun smilte til Malao"seriøst" hun var ved af eksploderer inden i *tænk der er nogen der har følelser for mig" hun var blevet hel varm inden i *mor havde ret, det er dejligt at have følser* fordi lige nu havde hun den bedste følelse i hele verden.
"min evne?" hun tænkte lidt "altså jeg er fantastisk til at kaste knive, eller det var i vært fald det min far fortalte mig" hun smilte stort hun kunne slet ikke holde op med at tænke på at han havde følelser for hende, fordi hun havde også følelser for ham. "det er sjovt du skal nænvt det med følelser, fordi jeg har det på nøjagtig samme måde som dig" hun smilte til ham og håbhanish ikke det lød mærkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 15:02

Malao kiggede i jorden igen for han troede ikke at hun troede på ham "ja, helt seriøst" og han kiggede op på Kate igen " fedt hvor godt kan du så ramme" spurte han hende og bagefter blev han ellers noget så overasket da hun også kunne li ham, han stoppede med at trække vejert, han så på Kate og lagde sin arm rundt om hende, da han aldrig havde prøvet at der var en der kunne li en så vidste han ikke hvordan man skulle reagere eller hvad man skulle gøre ved det ene eller andet, og lige nu vidste Malao ikke hvad man skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 15:34

Kate smilte til ham og grinte.
"Ret godt, ville jeg selv mene" hun kiggede på ham og grinte.
Kate fik et chok da Malao lagde armene rundt om hende. *Øhh...* hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, og lagde derfor også armene om ham. Det føltes rart, at kramme en, det gjord hun aldrig med sin far han sagde det var tøset, så det var egentlig første gang. Hun fik den varme følelse igen, selvom Malao var kold...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 16:19

Malao lagde hans hoved på skrå over for Kate han lagde sit hoved lidt tættere på kate's hoved "du er varm" sagde han med et smil på hans læber og et grin i hans stemme "bare ærgelig at jeg er kold" sagde han bagefter dog uden grinet i hans stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 16:48

Hun smilte til ham da han kom tættere på "Ja det er jeg" hun grinte.
"selv om du er kold har jeg det varmt" hun smilte til og lagde også hoved på skrå.
*den her dag er den bedste i hele mit liv* hun var så glad, der var endelig en der kunne lide hende nu, bare hendes mor kunne se dette, hun ville være stolt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 17:22

Nggung lagde sin hånd om bag Kate's hoved og lagde sine læber stille og roligt i mod hendes læber. han glemte alt i de sekunder hvor deres læber rørte henanden.
Malao tog sit hoved væk fra Kate og kunne ikke sige noget, han havde det så godt lige nu at han ikke vil gøre andet resten af hans levetid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 17:34

Kate blev helt blød i kroppen da Malaos læber møde hendes, da Malao tog sit hoved væk kom det hele tilbage, det sted hun var og hvem hun sad sammen med.
Kate kunne ikke lade vær med at smile til ham, hun var så glad.
"Betyder det så vi er sammen" hun grinte og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 2 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum