Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Valentine
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Natalie
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Lori
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Jake
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Lenore
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Renata
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Katrina
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Sean
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba13//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba14//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

//Katarina// sjov måde at møde henanden på

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 18:04

Malao grinede lidt og svarede "det kommer an på om du vil" og da han var færdig kyssede han hende inden hun nåede at svare.
Malao vidste ikke ret meget lige i de øjeblikke her men det han vidste var at han ikke ville væk fra Kate.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 19:02

Kate var lige ved at svare, men inden hun nåede det mærkede hun den følelse igen.
Malao læber mod hendes, det var som om at jorden lettede under hende.
Kate elskede ham det var helt sikkert, og det var helt klart hun ville være sammen med ham, selv om det næsten kun lige havde mødtes, men var det ikke lige meget vis man vidste den person var den eneste i denne verden, der ville kunne elske en lige så meget som hun elskede ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 21:36

Nggung tog sine læber væk fra hendes "så vil du søde" spurte ham og denne gang ventede han så hun kunne svare, han gad virkelig ikke til at gå væk fra Kate men han vidste at hun skulle sove på et tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 22:10

Kate smilte til ham "ja selfølgelig" hun grinte.
Musik..? Ja det var som sød musik i hendes hoved. *tænk en enkel person kunne forandre mig så meget* hun smilte ved tanken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 14 Jun 2012 - 22:32

Malao blev så glad da hun sagde ja at han kyssede hende igen.
da han tog sine læber væk igen lagde han sit hoved ved hendes skulder og hviskede i hendes øre "du ved godt du lige har kysset med en vampyr ik, og en sulten en af slagsen" og grinede en smule men det var sandt og han vidste ikke hvad han skulle gøre da han gerne ville blive ved hendes side, men han var også sulten og ville gerne snart finde nogle dyr og drikke lidt blod af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 14:57

Kate grinte "Ja det ved jeg godt" hviskede hun tilbage "men vis du er sulten hvorfor jager du så ikke nu" hun smilte til ham og tog hovedet væk fra ham så hun kunne se på ham.
Vis han virkelig var så sulten var det helt fint vi kunne jo altid mødes igen, eller jeg kunne vente på ham her imens han jager vis det skulle være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 15:21

Nggung lavede et lille grin "jo ser du jeg sidder her med verdens sødeste pige og det vil jeg ikke bytte for noget" sagde han.
han ville dog gerne have noget at spise men han ville ikke væk fra Kate ikke nu ikke nu hvor de lige har fundet henanden, men han fik taget sig sammen til at spøger "hvis du vil vendte her i området så kan jeg hurtigt være tilbage" og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 16:07

Hun grinte et lille pige grin. *Hvor sødt, men på et eller andet tidspunkt skal han vel have mad*
"Ja god ide" hun smilte til ham "men så det også hurtigt" hun grinte igen, men ikke piget, der var lidt mere sjov i grinet.
Hun var rigtig glad for at hun havde fundet en hun kunne være sammen med, en hun kunne bruge noget tid med, i stedet for bare et gå rundt og være forever alone.
Hun gav ham et kys på kinden "kom så afsted med dig" hun smilte til ham og kiggede ham i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 17:13

Malao smilede til kate og kyssede hende også på kinden "så smutter jeg nu og jeg er tilbage om en times tid" han rejste sig op og begyndte at gå ud fra parken, inden han var ude af syne vendte han sig rundt og buggede for Kate og begyndte at gå.
han kunne dog ikke glemme at han var faldet for en så hurtigt og at det havde ramt så hårdt.
da han var kommet ud af syne fra alt og alle begyndte han at løbe ud mod skoven for at finde mad der inde.
efter en god times tid kom han tilbage til parken, han gik lidt rundt og da han så Kate med sin røde hår blev han glad, så glad at han begyndte at løbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Søn 17 Jun 2012 - 21:41

Efter Malao var ude af syne kunne Kate ikke lade vær med at tænke på hvor hurtigt tinge egentlig er gået, de har jo først lige mødt hinanden, og så var de sammen og kyssede. *Sådan er det nok når man ved han er den eneste*
Kort tid efter fik hun øje på Malao komme løbende hen mod hende, et smil bredte sig i hendes ansigt.
Kate vinkede til Malao og grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Søn 17 Jun 2012 - 22:17

Malao blev lige lidt gladere da han så at Kate vinkede hen mod ham.
da han kom hen til Kate sagde han "så er abe dværgen tilbage" og grinede lidt mens han buggede for hende, Malao hoppede op på bænken igen og smilede til hende "du er nu stade meget smuk" og ventede på hendes svar, og mens han ventede tog han hendes hånd for igen at mærke den varme hun som den eneste kan gi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Søn 17 Jun 2012 - 22:57

Hun smilte til ham, og kiggede ham i øjne.
Hun grinte et pige grin "igen" "mange tak, og du er stadig lige sød" hun blev smigret alf de søde ord han sagde til hende, det var som om hun blev fortryllet vær gang.
"Blev du mæt?" hun smilte *med den fart kunne det jo næsten kun være et bytte han fik* Da Malao tog hendes hånd fik hun kuldegysninger, det var ret koldt, men hun var lige glad. *vampyrer er jo kolde og det må man leve med vis man skal være eller er sammen med en* Hun kiggede ned, men hendes blik veg hurtigt op til hans igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Søn 17 Jun 2012 - 23:46

Malao blev tavs da hun sagde det hun sagde men han fik lige ord nok til at sige "nææ gemte noget til dig" han hørte så at det lød forkert så han prøvede lige igen "ja jeg er mæt" og grinede lidt "det er den eneste joke jeg kan huske fra da jeg var meneske" da han havde sagt det kunne han ikke sige mere for han kunne ikke få tankerene til at køre længere ind Kate og hans kærlighed til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jun 2012 - 6:11

Kate ventede på hans svar, men han var tavs..
Han sagde endelig noget, men det lød lidt mærkeligt *gemt noget til mig*
men han lidt efter besvared han hendes spørgsmål igen, denne gang lød det mere rigtigt "Godt" hun smilte til ham.
*Var det en joke* hun lagde hovedt på skrå "er "nææ gemte noget til dig" en joke" hun smilte til ham *den har jeg aldrig hørt før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 21:23

Malao slog sig selv i hoved "ja det var fra den gang jeg var meneske og da jeg ikke har snakket med så mange siden jeg blev bidt så holder jeg stade i mine gamle jokes" han flyttede sin hånd ned på hendes hånd igen "men ja jeg er mæt og nu er jeg også super glad" sagde han og smilte et lille blødt smil til Kate, og satte sig lidt længere ind til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 22:25

Hun smilte til ham "Ja.. Gamle" hun grinte.
Hun kiggede på ham med et blidt blik "det var godt" hun smilte "Jeg er også glad.. Og træt" hun gabte og bagefter smilte "hvad er klokken?" hun kiggede på ham og rødmede "jeg har ikke ur på mig" hun hun kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 22:48

Malao grinede af hendes kommentar "jo det kan man vidst kalde dig hehe" sagde han med et grin på læberne.
Malao kiggede op for at se hvad klokken ca var da hen ikke vidste hvad et ur var "og klokken er vidst ved at være din senge tid" svarede hen "og hvad er et ur" spurte han hende og kyssede hende let på hendes kind "eller vil du også gerne have mad først inden du ligger dig til" spurte han også Kate.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 22:56

Hun grinte mærkeligt fordi et gab blev indblandet.
"det tror jeg på" hun smilte til ham "et ur.. Glem det, det er svært at forklare"
Efter han kyssede hende på kinden blev hun helt vil søvnig "nej det behøver jeg ikke fik noget på vej her hen" hun kiggede på ham *vis du vil kalde det man tager op af skralde spanden mad.. Tja... Så var det vel mad ikke?..* hun kyssede ham på kinden, hun ville ikke rigtig efterlade ham, men vis hun ikke fik sin søvn ville hun ikke være frisk nok til at være sammen med ham, fordi så vil hun bare sove hele tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 23:08

Nggung kiggede på Kate der lige så roligt blev mere og mere træt "det var godt og jeg er sikker på at du kan sove hjemme hvor jeg sover, hjemme ved en af mine venner" sagde han til hende og rejste sig op igen og rakte sin hånd ud for at hjælpe hende op.
"du er virkelig sød når du er træt ved du godt det" sagde han med et smil man havde når man plejer at rødme meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 23:14

Hun kiggede direkte op på Malao "seriøst tror du det" hun sagde det lidt usikker med et usikkert smil på læben.
Hun tog hans hånd og kom op ved siden af ham og støttede sig op af ham, hun ret træt nu ok orkede ikke rigtig noget.
Hun kiggede op på ham med er smil "Nej det ved jeg ikke, men tak" hun smilte kærligt til ham. *Wow han ved hvad han skal sige* hun kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 23:27

Nggung så på hende og hoppede op på bænken da de så cirka var lige høje "ja jeg er helt sikker, han har selv bygget hans hus og det har værlser nok til mange menesker så det skader ikke hvis du også sover der" han kiggede i hendes øjne men de var lidt svære at se efter hun kiggede ned i jorden "vi skal bare gå der til og huset ligger i Ashee Tree Forest så ved ikke helt hvor langt tid det tager at gå" sagde han og tog hans hånd op til hendes hoved for at virkelig kunne se hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 23:37

Hun kiggede op på ham da han lagde sin kolde hånd på hendes hoved, hun smilte til ham. "Ok skal vi komme afsted" hun grinte, men der var lavt da hun ikke havde så meget energi tilbage.
"Ashen three forest?" hun kiggede på ham *ja.. Lad os endelig komme afsted, inden det bliver helt mørkt* Hun så endnu en gang ned i jorden, men kiggede hurtig op *det er uhøfligt ikke at have øjen kontakt* hun smilte ved tanken. Hun stødte sig op af ham, så de var parate til at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Ons 20 Jun 2012 - 23:57

Nggung smilede tilbage til hende "jo det kan vi godt og ja det var lige det eneste sted han kunne finde der lå langt væk fra alle andre" og så hvordan hun kiggede og da hun så op på ham igen kom han med et overaskelse kys og hoppede ned igen og så op på hvordan hun reagerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Tors 21 Jun 2012 - 17:18

Hun smilte til ham, da han kyssede, og han hoppede ned.
"ok men skal vi så ikke komme afsted?" sagde hun med et smil på læben, og hopped ned ved siden af ham "for jeg er ved at blive godt træt over denne fantastiske dag" hun smilte og kyssede ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Gæst Lør 23 Jun 2012 - 0:37

Malao blev meget glad da hun kyssede ham igen "jo og hvis du er ved at falde i søvn på vej tilbage til huset, så sig til, så skal min lille krop nok kunne bære dig" sagde han og tog sin arm omkring hende og løftede hende en smule over jorden "jeg er jo vampyr" sagde han og satte hende ned igen og håbede ikke at han havde trykket for hårdt på hende da han løftede hende da hun jo kun er et meneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Katarina// sjov måde at møde henanden på - Page 3 Empty Sv: //Katarina// sjov måde at møde henanden på

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum