Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
A brand new day part 2 @Alison EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
A brand new day part 2 @Alison EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A brand new day part 2 @Alison EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A brand new day part 2 @Alison EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A brand new day part 2 @Alison EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A brand new day part 2 @Alison EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
A brand new day part 2 @Alison EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A brand new day part 2 @Alison EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A brand new day part 2 @Alison EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 
Lori
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 
Valentine
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 
Genevira
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 
Edgar
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 
Abigail
A brand new day part 2 @Alison Voteba13A brand new day part 2 @Alison Voteba14A brand new day part 2 @Alison Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

A brand new day part 2 @Alison

Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Assorian Tors 6 Aug 2015 - 9:23

**FORTIDSEMNE**
Vejr: massere af sol:
Sted: Firewood Village og Assorian's hus
Beklædning: lige nu er det undertøj ellers er det hans frakke


Det var lige blevet morgen eller middag omkring klokken 12 og Assorian var lige stået op og var gået ud på toilettet for at få vasket sit ansigt og børstet tænder, fået sat håret så det ikke står ude til alle verdenshjørnerne. Der gik noget tid før han var færdig, og så gik han ned og lavede sig noget morgenmad og satte sig så i sofaen og slappede af.

Vejret udenfor bestod udelukkende af sol og varme, Assorian kan godt lide varme men er ikke så vild med solen. Han fik spist sin morgenmad og gik så udenfor "sikke et vejr, gad vide hvad der så skal ske i dag, dage som de her er nogen gange.. alt for kvalmende, jeg hader når der er for meget glæde". Efter han var blevet til skyggevæsen, var han blevet mere hadefuld, men havde fået flere kræfter og kunne gør mere end han kunne før, han var glad for at have blevet til et skyggevæsen fordi så lever han af had, og had er noget som han besidder meget af, men også af meget sorg.

Han begik så op og tog et bad, der gik noget tid før han kom tilbage MEN han hørte så skridt nedeunder, og straks gik han i panik og skiftede sig til sin skyggeform og svævede nedenunder og snakkede så højt med sin dybe skyggestemme "hvem våger at komme udbudet ind i mit hus?! INGEN kommer herind uden at have fået lov!".

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Gæst Man 31 Aug 2015 - 18:08

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Hun havde sneget sig indenfor, hvorfor ikke? Det var sjovest. Alison sad i sofaen, og legede lidt med sit hår. Hun kedede sig. Ej okay det var ikke den oprigtige grund til hun var her, hun havde skændtes lidt med Jackson og var smuttet ud af døren. Det skete engang imellem.
Hun flyttede blikket over imod den dybe stemme, den blå skygge afslørede for hende at det var Assorian. Hun hævede lidt på sit ene øjenbryn.
"Oh honey. Jeg troede jeg altid var velkommen?" Spurgte hun og smilede skævt med et lokkende blik. Alison var tiltrækkende anlagt, ikke kun fordi hun var succubus, men også fordi hun bare vidste, hvordan hun skulle forføre sig frem. Hun lagde sig ned i sofaen og bed sig kort i læben.
"Jeg savnede dig vel blot.. men jeg kan godt gå igen?" Sagde hun med en uskyldig klang i stemmen, dog vidste de begge to godt, hvorfor hun var der.
"Desuden, det klæder dig at være skyggevæsen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Assorian Man 31 Aug 2015 - 19:26

Han genkendte stemmen hurtigt, og forvandlede sig igen, og gik så ned og gav hende et kys på kinden "selvfølgelig er du velkommen her Cora, altid" sagde han og gav hende et knus og nussede hende i håret. Han havde ikke troet at det var hende som ville være her, han forstod ikke lige hvorfor hun netop skulle vælge ham nu, nu når han var blevet et skyggevæsen for nylig, han var nu glad for hende alligevel og nyder når hun er her, mest af alt fordi hun er en sød pige og ser.. pænt godt ud, hvilket han ikke turde og sige til hende.
Nu når han var blevet et skyggevæsen, var der begyndt noget underligt at ske, fordi hver gang han rødmer så kommer der en rød røg ud af hans hænder, og han var træt af det, derfor havde han altid nogen handsker på sig hvis det skulle ske, han ved ikke hvorfor det er der men har en idé om at det er fra hans far han havde det nemlig også og han var nemlig også et skyggevæsen. Han har fundet ud af at det røde røg gør at når folk han kan lide eller synes godt om indånder det, de vil få en følelse af afslappelse og en lun varme i kroppen, men han var stadig nervøs over at vise det til Cora.
"okay Cora, som du så er jeg blevet et skyggevæsen, og da jeg er blevet det er der sket underlige ting med mig *springer forklaringen over med det røde røg* og derfor hvis du ser det røde røg fra mig, er det fordi jeg rødmer" og lige efter han forklaret det til hende, så kom røgen men han var lidt ligeglad med det nu, han ved at hun forstår ham.

Han tager sin ene hånd om til hendes næse, så hun får indåndet røgen, i mens han så kysser hende og tager lidt på hendes ene bryst uden på hendes tøj, "jeg er rigtig glad for du kom her hjem til mig" sagde han og kiggede på hende i mens han så kyssede hendes hals, og tog hende på låret.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Gæst Tirs 1 Sep 2015 - 8:21

Alison var måske også en af de mest dømmende personer man kunne finde, hvorfor vidste hun egentlig ikke. Hun havde blot en ide om, hvordan folk var og hvordan de skulle være. Eller det var i hvert fald det hende og Jackson var kommet og toppes om. Alt andet om diskutionen havde hun lykkeligt glemt, ellers så var det fordi, at det var mindre vigtigt. Alison lyttede til hvad han sagde, ikke fordi, at hun egentlig ville have hele forklaringen, men fordi, hvis hun ikke lyttede ville der aftage interesse i det spil de havde gang i, og det ønskede hun trods alt ikke. Hun indåndede den røde røg, og gengalt kysset uden at tøve. Alison lod ham berører hende, det var trods alt noget hun havde vendt sig til folk gjorde - men hun lod kun folk gøre det, hvis det var okay med hende. Og i dette tilfælde var det.
"Det kan jeg se." Hviskede hun drillende, og lukkede nydende øjnene - imens hun lod hans læber og hans hånd ramme hver eneste lille nerve behageligt i hendes krop på engang. Hun slog de blå øjne op igen, en blanding af had men også glæde var at se i hans blå skygge. Men ikke had til hende, så den gik an. Det var en af de gode ting ved at kunne se hvad folk gemte på. Endnu bedre, at ingen kendte til hendes evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Assorian Søn 13 Sep 2015 - 13:05

Assorian var glad for at hun var her ved ham, han havde brug for en han kendte, en han kunne lide trods af at han var blevet skyggevæsen. Han nød at have hende omkring sig, og ville beskytte hende til en hver tid hvis der skulle ske hende noget, men hun ved godt selv, hvor meget hun betyder for ham, og ikke kun fordi hun er god i sengen, men også fordi hun lyttede til ham når han havde brug for det.
"Nå kære Cora skal vi ikke se at få det tøj af som du har på?" sagde han til hende med et flirtende blik, og kyssede hende så på kinden.
Han beundrede hende som altid, hun var altid sød mod Asso, hvorfor ved han ikke - han forstår nemlig ikke hvordan nogen kan se noget "godt" i ham og hvorfor man gider og være venner med ham, han forstår ikke hvordan nogen gider overhovedet at snakke med ham, han har nemlig altid været en loner og vil altid være det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Gæst Man 21 Sep 2015 - 12:50

Det var vel rart at være sig selv. I andres selskab end blot hendes brødres. Hun elskede sine storebrødre, og ville gøre det ligemeget hvad der skulle prøve at komme imellem dem. Men hun havde brug for kærligheden fra andre også. Det var svært for hende med sin evne, for hun kunne se hvad folk følte omkring hende. Synes de hun var træls, irriterende eller bare lækker... så var det ikke altid hun ønskede deres selskab igennem længere tid. Ved Assorian kunne hun se, at han gerne ville have hendes selskab og det nød hun. Hun følte sig anerkendt. Hun smilede let drillende til ham.
"Jo lad os det, men du må hellere hjælpe mig." Sagde hun kækt og så ham dybt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Assorian Man 21 Sep 2015 - 21:47

Asso begyndte stille og tage hendes trøje af, og så hendes bh så hun sad topløs, han nød at tage tøjet af hende så han kan se hendes dejlige krop, han lagde hende ned og kyssede så hende på maven og op til hendes mund, hvor han så begyndte at tage hendes bukser af så hun lå topløs med trusser, hvor han dog elskede den pige mere end noget andet.
At have kysset lidt på hende, begyndte Asso at tage hende lidt på brysterne, i mens han kyssede hende han lå i mellem hendes ben og havde selv taget tøjet af så han kun lå i underbukser og ikke andet.
"ved du godt hvor glad jeg er når du er ved mig? også selvom at ja.. at jeg er et skyggevæsen" sagde han og kiggede på hende, og lagde sig så ved siden af hende så de lå i ske i mens han holdt om hendes ene bryst.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A brand new day part 2 @Alison Empty Sv: A brand new day part 2 @Alison

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum