Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: xx-Hide and seek - Pierre Black(Privat)
Han gav et højt gisp og bed sig en smule hårdt i underlæben da hun endeligt satte sig ned over hele hans lem og han kunne mærke hvordan den poppede op i hende efter som den havde været bøjet før.
Da hun så også begyndte at ride ham, med hende små varme hænder på hans brystkasse kom han med et let overrasket højt støn, hun klemte virkelig dejligt om hans lem og hun red den også virkelig godt. Og det hele blev kun bedre og bedre efter hun satte tempoet op.
Han lagde sine hænder på hendes dejlige varme lår og nød virkelig meget at føle hendes underliv rive ned i hans lem hver gang hun havde gledet op og skulle ned.
Hans hugtænder gled ud i munden og hans halvt åbne stønnende mund blev pludseligt mere spids i tænderne, og man kunne virkelig se på ham at han nød det rigtig meget.
"hvorfor.. føles du... så godt??" gispede han ud mellem sine hugtænder og nød det i fulde drag.
Gæst- Gæst
Han så virkelig godt ud som han lå der, hun kunne ikke få øjne fra ham imens hun red ham.
Hun stønnede højt og nydende hver gang hun fik ham op sig, fantastisk.
Hun satte farten højt nok op til at hun ville kunne holde den fart hele vejen igennem, hun var glad for at være varulv lige nu, hendes udholdenhed var perfekt, hun red ham vildt og hun ville sagtens kunne holde ud til det sidste.
Hun slikkede sig om munden da hans tænder viste sig, det var virkelig sexet for hende at se hans tænder. Hun bukkede sig lidt ned mod ham og nappede ham i halsen.
"Hmmm det må du selv svare på" sagde hun og bed lidt ned i hans hals for at drille.
Gæst- Gæst
Men det var også kun godt, for det gjorde hende bare endnu mere sexet og perfekt i hans øjne.
Han kunne dog ikke holde igen da hun pludselig bed ham i halsen og med et meget højt og overrasket støn, skød han alt sit sæd op i hendes underliv, så meget som der overhovedet kunne være. Han gispede heftigt efter vejret, imens han kunne mærke hun blev ved med at ride ham selvom hans lem sprøjtede op i hende.
"Bliv ved ja!" gispede han imens han nød hende over sig.
"Det her er fandens godt!" stønnede han så pludseligt højt som egenligt svar på hendes spørgsmål.
Han greb fat om hendes hofter og hjalp hende nu med at banke hende ned over hans, nu ret følsomme lem, uden nogle hæmninger.
Gæst- Gæst
Hun smilede stort da han sagde til hende at hun skulle blive ved og det gjorde hun så, for fulde gardiner var hun igang.
"Det er jeg glad for du synes" sagde hun smilede frækt til ham og bid sig lidt i læben.
Hun gispede lidt da hun mærkede hans kolde hænder mod hendes hofter, det var utrolig dejligt, for hun var virkelig varm nu og hun kunne godt få brug for at køle lidt ned.
Hun kom med nogle høje støn, næsten hyl som han bankede hende ned over hans lem.
"Pierre" gispede hun hans navn mod hans høre og nappede i hans øreflip.
Hun elskede det her, det var vildt og hårdt, hun kunne selvfølgelig også lide kærligt sex, men det her var virkelig godt, det gav hende nærmest lyst til at hyle, så godt var det.
Men efter lidt tid kunne hun godt mærke at det var ved at være slut for hende, så lidt efter lidt satte hun farten ned og til sidst lagde hun sig fladt ned på Pierre, og hans dejlige kolde krop.
Gæst- Gæst
Det var endda ekstra frækt da hun lige frem gispede hans navn.
"A-A-A-ASSHH!!" kom det så fra ham da han kom op i hende endnu en gang og kunne mærke det skød op i hende som en raket.
Han nød hvordan hun så stille satte farten ned til hun lå fladt på hans krop og han kunne rigtig ligge sine arme, puttende, omkring hende og nussede hende samtidig i nakken med en rolig og kølig hånd.
"W... 'gisp'... woaw... det var fandme godt" gispede han og havde et stort smil på læberne af ren nydelse.
"og det her kommer ingen vampyr til at opleve, især ikke de snæversynede" sagde han næsten triumferende og stolt.
"Jeg er virkelig stolt af at kunne kalde mig din" sagde han blidt til hende og lå lidt og tænkte imens han havde et blidt blik på hende, næsten helt forelsket blik der bare stirrede hende i øjnene.
"måske skulle jeg tage nogle dage fri fra universitet så vi kan få nogle lange dage sammen" sagde han og smilte kærligt, "jeg har alligevel mere end råd til at holde fri, nok et par hundrede års fri" sagde han og smilte skævt. "det er egenligt sjovt at sparre op til livet, skønt man nærmest lever for evigt alligevel" sagde han og så ud til at pludselig undre sig over hvorfor han sparrede penge sammen. Og om det overhovedet var nødvendigt at stadigvæk gøre det.
Gæst- Gæst
Hun pustede lidt ud mens hun lå på ham, hendes hud glinsede efter deres hede sextur, det havde været rigtig frækt og godt for hende, hun kunne godt lide at sidde oven på ham, det var meget anderledes i forhold til at ligge under, det kunne hun skam også godt lide, men dette var bare så nyt.
Hun gabte halvt, hun stoppede midt i det, da han talte til hende. Hun grinede lidt og rystede på hovedet, det var nu nok rigtigt. "Ikke medmindre varulven er virkelig god til at forføre vampyren" sagde hun og blinkede frækt til ham inden hun slikkede ham på halsen.
Hun blev helt rød i hovedet af det han sagde til hende, det betød virkelig meget, mere end han nok lige vidste, hun vidste nemlig slet ikke hvad hun skulle sige.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun kunne tillade sig at sige til ham, var det for tidligt i forholdet at sige at man elskede en, det havde hun virkelig ikke styr på sådan noget. Så hun mindskede det lidt i stedet for. "Jeg kan virkelig godt lide dig Pierre" sagde hun og kyssede ham kærligt på munden.
Hun trak lidt på skulderne "det må du godt for min skyld, det ville kun være dejligt at få noget tid sammen med dig" sagde hun smilende.
"Har du mange penge?" spurgte hun nysgerrigt og hvilede sin hage i midten af hans brystkasse og så på ham derfra.
Ash kunne pludseligt dufte nogen ved hendes hytte, hun kunne også høre et større brag, men hun tænkte at det sagtens bare kunne være noget lidt længere væk en hos dem.
Imellem tiden havde en stor Alfahan opsnuset en lækker duft fra en kvinde varulv.
Denne Alfahan havde tanker om at lave en pack og han ville meget gerne have denne kvinde som sin alfahun og hun ville det eller ej.
Nu skulle han så bare finde hende, men der gik ikke længe før han opsnusede sig til hende og nåede til en hytte som helt sikkert var en varulvs, de boede tit sådan.
Uden at banke på eller nogen advarsel, brasede han ind af døren.
Han kunne ikke lugte Pierre i starten, da han blev overdøvet af Ash.
Alfahannen kiggede lidt rundt i starten for han kunne ikke finde denne hun, men da han kom til en dør som var lukket vidste han at hun var der inde. Han kunne dufte hende.
Han slog døren åben og fandt til sin overraske varulvepigen men med en anden, han havde ikke lige kunne dufte en han varulv. Men så kunne han lugte det, det var en vampyr og hans blik blev med det samme koldt.
Det blev hurtigt vendt mod Ash. "Du har forrådt din race!" brølede han af hende og hev hende af Pierre i foden.
Ash så forskrækket på denne alfahan, det var tydeligt at han slet ikke var tilfreds ved denne situation og slet ikke ville have nogle problemer med at såre hende nu.
Gæst- Gæst
Han hørte også braget, også døren som gik op til deres soveværelse. Han fik meget store øjne da han så at det var en ung alfahan som havde fået lidt for meget selvtillid på den dumme.
I starten var han kun lidt irriteret af at der stod en varulv der og råbte. Men så snart Ash blev trukket i, fik varulvens tilstedeværelse pludselig en meget negativ mening, i hvert fald i følge Pierre Black, der blev lidt mere sort i sindet da hans blik var fesnet på varulven.
Inden få meget få sekunder havde Pierre rejst sig i fuld højde og tordnet mod alfahannen uden at sige en lyd. De ellers så rolige og blide hænder var forvandlet til kraftfulde og brutale næver der susede igennem luften uden hæmninger mod alfahannens ansigt. Og man kunne virkelig høre hvordan vampyrens knoer knuste sig vej ind i alfahannens kind.
De ellers så blide og kærlige øjne, lynede som torden, og det var ikke bare små hugtænder der var vist nu, det var alt hvad der kunne være spidst og skarpt der var trukket frem og klar til at flænse.
Og i ellers den lydløse bevægelse, kunne en sætning lige høres i luftrykkets bulren.
"IKKE RØR MIN ASH!!"
Han knækkede kort nakken som han stod ved døren mellem soveværelset og stuen, vinden hvirvlede omkring ham kraftigt og håret bevægede sig ivrigt. Det var næsten som om hele huset var frosset til, og en kraftig blæst var kommet inden for. Der var intet han holdte tilbage nu, ikke andet end at sørge for at Ash ikke blev fanget i den krydsild der var på vej i luften. Han vendte kort hovedet til side og så tilbage på Ash med et meget ømt blik, "er du okay?" kom det stille og varmt fra ham.
Gæst- Gæst
Den ellers så blide vampyr hun kendte var væk og erstattet med en dræber overfor denne alfahan.
Som Pierre gik tættere på alfahanen valgte Ash at kigge væk, hun havde ikke lyst til at se hvad der skete, at høre det var nok og hun hørte skam alt for fint til dette. Imellem tiden tog hun et tæppe fra sengen og tog det over sig så hun ikke var helt nøgen og forsvarsløs.
Alfahanen tog hvert et slag som kom hans vej fra vampyren, han røg ikke i gulvet på noget tidspunkt, han udtænkte endda en plan.
Da Pierre havde vendt hovedet mod Ash valgte Alfahanen at slå til, han slog Pierre til side og tog Ash op i håret, han lod hendes tæppe falde ned så hun var helt nøgen og trak hendes ryg ind mod hans brystkasse. Han snusede hoverende til hendes hals overfor Pierre.
Han lagde en arm om Ash så hun ikke kunne flygte fra ham og imens kørte hans hånd ned fra hendes hals og ned til hendes bryst som han tog i sin hånd og masserede kort, blot for at provokere mens også for at vurdere om hun var en rigtig alfahun, og det var hun skam, lige efter hans smag.
Han slikkede hende på halsen. "Hvad gør man så nu vampyr?"
Alfahanen lagde sin armen om hende så fik hun var ude på noget eller Pierre for den sags skyld var ude på noget, ville han kunne lave en split bevægelse og hun ville til jorden.
"Hvad siger du til at du bare tager det helt roligt og så tager jeg hende her med mig, du har jo alligevel ikke brug for hende, du kan finde nogen bedre at suge blod fra" grinede alfahanen.
Ash kiggede skrækslagent på Pierre, hendes øjne tiggede ham bare om at hjælpe hende, men hun vidste hvor risikabelt det var, han ville kunne brække halsen på hende i det greb han havde hende i.
Gæst- Gæst
Han slikkede sig om tænderne imens at vinden begyndte at blive stærkere og stærkere inde i huset.
"Hvad siger du til at du skrider før du dør?" spurgte han alfahannen "pigen du holder, er min og kun min" sagde han så koldt at der næsten kom frost damp ud af munden på ham.
Pludselig stoppede vinden helt i huset, efter at havde skubbet de værste møbler væk, og kun en lille summen var tilbage. Man kunne ikke se noget om Pierre, ved mindre man så på hans fødder, hvor træsplinter stille rev sig løs fra brædderne under ham og som små dart pile, satte sig fast over det hele.
Og med et for han mod Alfahannen og Ash, med øjne der sagde at han var ligeglad med hvem han gjorde ondt, bare en eller anden skreg, men som han var godt på vej til at ramle ind i Ash, satte han let af som en loppe, og sussede over dem begge. Men ikke uforberedt.
Han holdte den ene hånd ned mod Alfahannen, og som han var direkte over ham, satte Pierre af i luften, og som et spyd, fyrede sig selv ned, på Alfahannens side kun. Hånden der greb fat i hans ansigt, vægten og lufttrykket han havde bygget op til at skubbe dyret ned, og samtidig bruge den anden hånd til at puffe til Ash, med retningen rettet mod en sofa, stående op af væggen.
Nu var Pierre på toppen, fråde ud af munden, blodårene der kørte igennem hans krop. "Lad mig vise dig hvorfor vi vampyrer er så farlige mod jer" hvæsede han og med alle tænderne, satte han sig fast, direkte i struben på Alfahannen, og borede sine tænder ned, og han fandt meget hurtigt pulsen, især med tænderne der gjorde et godt hug i den.
Og samtidig han holdte varulven nede, førte han vind ind igen, og en spiral kunne begynde at ses over dem, spiddende igennem taget, og få nanosekunder efter, med orkan styrke, låste dem begge nede i jorden.
Gæst- Gæst
Hun forholdte sig helt roligt i alfahanens greb, hun turde ikke at røre sig ud af flækken så længe han havde sine arme om hende.
Ash blev dog lidt nervøs da der lige pludselig intet vind var tilbage og alle møbler var rykket til side. Hun håbede ikke han ville ødelægge hendes hus, men det så ud til at han var så vred at han var ved at være ligeglad med alt.
Med et overrasket gisp prøvede Ash at få en form for beskyttelse da Pierre for mod dem. Hun kiggede faktisk væk, men da der ikke kom noget, kiggede hun tilbage og Pierre var oppe i luften over dem.
Da Pierre ramte alfahannen var Ash hurtigt væk, fandt sit tæppe igen og løb ud af hytten for at være sikker på at være i sikkerhed, hvis nu Pierre besluttede sig for at bringe stedet til jorden.
Alfahanen havde intet andet end overraskelse at spore i hans øjne, da Pierre nu lå over ham.
Alfahannen brølede da Pierre bed ham i halsen, alfahannen var ikke dum, han vidste hvad det betød og det ville bestemt ikke gå godt for ham.
alfahannen prøvede at kæmpe, men da en orkan styrke af vind slog dem ned og holde dem i jorden, kunne alfahannen ikke mere og han lod sig overvinde og kort efter besvime af bidet.
Ash stod udenfor, med tæppet om sig, og kiggede på sin hytte, som var mere eller mindre ødelagt nu, hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det.
Hun sukkede tungt og var egentlig bare glad for at hun var kommet væk fra det og alfahannen, og også lidt Pierre, for han havde set ud som om at han var blevet noget af et vilddyr.
Hun knugede sit tæppe ind til sig og kiggede lidt rundt omkring sig, for at se om der var nogle i nærheden.
Gæst- Gæst
Han slog ud med armene, og vinden stoppede fra toppen, og blæste ud af døren og vinduerne med et skrald. Langsomt og lidt skælvende rejste Pierre sig fra varulven og stille slikkede han sig om munden, plus at hans ansigt var godt smurt ind i varulvens blod nu hvor han fik ramt hans pulsåre og det havde sprøjtet på hans ansigt med varulve blod.
Det var ikke synderligt lækkert blod, ikke for hans smag. Han begyndte derefter at se rundt, der manglede noget i huset, ikke møblerne, ikke selve huset, hvor var hans Ash?
Han gav varulven et let spark i siden, bare for at være sikker på at dyret var helt ude, før han begyndte at kæmpe sig over til døren. Og ud af døren kom han også, dog ret væltende. Den orkan havde næsten taget livet af hans kræfter, og han var slet ikke varmet op til den slags magi brug.
"500 år uden de slemmeste slåskampe.. en dag med en sød lille varulv og en alfa kommer" sagde han gispende og falde ned i siden af døren med ryggen mod muren. Han var tydeligt medtaget af alt det magi brug, hvilket var meget for ham siden hans magi brug plejede at være tydeligt mindre krævende.
Han så ud til Ash og havde et lidt ømt, men først og fremmest undskyldende blik, for at skulle se ham i den uhyggelige form, den form som man havde skrevet om i gyser fortællingerne når det handlede om vampyrer, de blodtørstige dræber.
"Hey.. er du okay?" spurgte han hende så stille og kunne mærke hvor tung hans krop blev da han ville prøve at kravle over til hende, og nåede kun halvvejen før han falde sammen i et ordenligt gisp. "fuck et muskelbundt" gispede han og tog en dyb indånding før han kravlede det sidste stykke og falde pladask om på ryggen og hev efter vejret.
Gæst- Gæst
Han så ud til at have brug for hjælp, men Ash turde ikke rigtig, hun vidste ikke hvorfor, for han så virkelig forsvarsløs ud lige nu, men man vidste jo aldrig.
Hun nikkede da han spurgte om hun var okay. "Jeg har det fint, men du derimod ser ud til at være... ødelagt" sagde hun og lagde hovedet på skrå.
Hun så på ham som han kravlede hen til hende, men han kunne ikke helt, det lykkedes ham dog til sidst.
Hun satte sig ned ved ham og strøg en hånd gennem hans hår meget forsigtigt.
"Er... Han død?" spurgte hun nysgerrigt og bange.
Hun vidste ikke hvad hun ville gøre hvis han sagde ja, det var ikke fordi hun brød sig om alfahannen, men det var stadig... frygteligt at dræbe, hun havde meget blandede følelser, hun tænkte også på da alfahannen havde rørt hende lige foran Pierre, det havde slet ikke været rart, hun holde tæppet virkelig godt ind til sig nu.
Gæst- Gæst
"jeg er ødelagt, og tømt for magi.. det tager på en hårde end hvad man tror" sagde han og så varmt op på hende. "men det var også første kan jeg nogensinde tog det så langt med magi, egentligt rart at vide hvor meget man kan holde til" sagde han og vidste godt at hvis han havde blevet ved kunne han måske selv havde fået seriøse skader.
Han så stille over mod det ødelagte hus og trak lidt på skuldrende, "sidst jeg følte var han bare besvimet, tror vinden fik ham til sidst, og bare rolig jeg bed kun, ikke noget blod i ham eller noget" sagde han og mente selv at det nok ville være nok til at hans varulve gener ville kunne rede ham hvis det endeligt var.
Han tog hendes hånd kærligt og så seriøst på hende, "jeg håber ikke jeg skræmte dig for meget.. jeg ved at jeg ikke er.. pæn? når det er jeg viser det ansigt.... men den uforskammede, selvviske, selvcentrerede, steroidehjerne, loppebefængte ting af en Alfahan... fik virkelig mit ellers så kolde blod til at koge" sagde han og skar lidt tænder af varulven og fandt krafterne lige til at omfavne Ash og trykke sit ansigt ind til hendes mave, skønt hun havde tæppet om sig, hvilket nok også var en god ting, for ellers ville hendes hud være trykket med varulve blod. "mine følelser for dig... fik mig til at miste besindelsen... da han ville kræve dig" sagde han stille og så ud til at begynde at slappe lidt af i kroppen efter at havde haft små spjæt forskellige steder i kroppen fordi nerverne var godt udpumpet.
Gæst- Gæst
"Jeg tror ikke du villet havde kunnet klare så meget mere end det du lige gjorde" sagde hun og kiggede studerende på ham. "Tror du ville havde været besvimet" sagde hun og grinede lidt. Han så så sød ud som han lå der, helt drænet for energi.
Hun nikkede da han sagde at alfahannen bare var besvimet, det var hun lidt glad for at høre, selvom det måske var lidt foruroligende, hvad nu hvis han vågnede op, Pierre havde ikke meget energi tilbage og Ash villet slet ikke kunne forsvare sig selv og ville ikke have andet valg end at gå med alfahannen for at skåne Pierre. Hun sukkede tungt.
"Tror du vi kan tage hjem til dig... nu?" hun ville helst gerne væk derfra så hurtigts som muligt, hun var ikke tryg ved at være der.
Hun kiggede ned på ham da han tog hendes hånd, hun ville ikke tage den til sig for hun ville ikke være uhøflig over for ham, men hun havde dog nogle nerver på.
Hun grinede lidt af det han sagde og hans metafor om hans blod.
"Det har ihvertfald givet mig et nyt syn på dig, men... Jeg kan stadig godt lide dig" sagde hun og smilede kærligt til ham.
Hun grinede da han fandt kræfterne til at omfavne hende, det var så sødt at se ham ligge der hos hende, så udmattet.
Hun sukkede lidt af det han sagde. "Jeg er glad for du kæmpede imod... jeg tror ikke det villet havde været særlig sjovt for mig hvis jeg var alene, det er det de gør, de tager bare den pige som de vil have, og pigen vil det eller ej" sagde hun og nussede ham blidt i håret.
Gæst- Gæst
Han så på hende lidt med et løftet øjenbryn, "jeg tror hvis du havde smuttet med ham havde du været mere fanget og i halsbånd end hvad du vil være med mig" sagde han ret metaforisk, for han havde bestemt ikke lyst til at ligge halsbånd på hende.. ikke ved mindre det var for at lave noget kinky sammen.
Pierre stirrede lidt på tæppet, "Ash... tror du jeg kunne få lidt tæppe?.. du ved til den der" sagde han og pegede ned på sit lem der stadigvæk var lige så blottet som før. "jeg tror ikke de har lyst til at se en nøgen vampyr der hjemme" sagde han og lo varmt.
Stille kæmpede han sig op og stå og holdte sig oppe ved at læne op af et træ. Han blev nød til at kæmpe sig hjem, han havde ikke lyst til at tilbringe flere nætter der lige nu hvor alfahannen sikkert kunne vågne op og ville tage hævn efter den havde kommet sig over bidet.
Han kunne ikke lade være med at smile til Ash og hurtigt stjal han også et kys fra hendes læber og rakte dernæst en drillende tunge.
//OUT
Sidst rettet af Pierre Black Tors 13 Aug 2015 - 22:56, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt nysgerrigt ned på ham. Hun kom med et frækt smil "så jeg vil være i halsbånd hos dig?" spurgte hun drillende og kunne ikke lade vær med at grine lidt af det.
Hun kiggede lidt ned af sig selv, da han spurgte om han kunne få noget af tæppet til sit lem. Hun smilede og nikkede lidt. "Det kan du nok godt, tror jeg, ellers må du bare være nøgen, det klæder dig" sagde hun og blinkede frækt til ham.
Hun så forsigtigt på ham da han rejste sig op, hun rejste sig selv op da han stod, og gik hen for at støtte ham lidt. Hun slog noget af tæppet om hans liv så han var dækket der, men det resulterede så i at hende bryst var helt frit, hun vidste ikke lige hvad hun skulle gøre ved det.
Hun smilede da han stjal et kys, men hun havde skam intet imod det, hun rakte bare tunge tilbage. "Drillepind" mumlede hun smilende.
//out//
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» shadows hide what we fear //Ahri//
» Hide me! NOW! -Coil-
» Hide me! NOW! {Del 2} -Evalin-
» One...two I'm coming for you, three...four you better go and hide!!! - Sebastian
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine