Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Voteba13Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Voteba14Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX)

Go down

Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Empty Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 23:45

Tid Den er mindst 23:40
Sted Hjemme hos Nicolas
Omgivelser Hvad der nu end er hjemme hos ham
Vejr Udenfor er det lettere koldt, men indenfor er det varmt
Påklædning I starten en sort kjole, men hun smider den og derpå er hun nøgen

Det havde været nogle lange dage, og de fleste af dem havde hun brugt på at kede sig. Så nu hvor hun endelig havde fundet på noget begive sig hen med, så skulle det også fuldføres! Hun var i dette øjeblik på vej hjem til Nicolas, en af hendes ganske fine små skabninger. En mand man kunne sige var ret så dejlig i sengen, dog var han blevet en vatnisse efter mødet med Caroline. Ganske vist var den tøs stærk, og hun var hende evig taknemmelig for at havde taget hende ind som højrehånd, og derpå ved  Carolines forsvinden tog hun selv stilling op som raceleder. Dog havde Caroline gjort Nicolas blød på mange punkter. Hun ville dog nu se til ham, og i sin hånd havde hun med sig en flaske blod, som hun ville dele med ham. Som altid gik hun bare indenfor, hun bankede hverken på eller annoncere hun ville komme ind. Hun kunne høre noget bevægelse ovenpå, og derfor gik hendes færd derop. Dog da hun fandt frem til det var badeværelset han var inde i. Lagde hun flasken på gulvet, hvorpå hun smed sin kjole og resten af sit tøj. Helt nøgen gik hun ind på badeværelset, hvor hun trådte ind i badet til ham. Da han stod med ryggen til hende, lod hun sine arme glide omkring hans liv, og med sin krop presset op imod hans kyssede hun drillende hans skulder "Jamen godaften kære" sagde hun drillende

Sidst rettet af Carmilla Lør 8 Aug 2015 - 14:25, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Empty Sv: Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 0:02

Nicolas havde brugt de fleste af hans vågne timer udenfor. Han var utrolig frustreret for tiden. I løbet af kort tid, havde han mistet to af de kvinder han havde elsket. Ikke mange andre, havde haft den mulighed. Den eneste anden var Carmilla, og de havde heller ikke snakket sammen længe. Det havde også været bedst sådan, da han altid havde haft en svaghed for hende, og hvis hun var blevet en del af hans liv igen, var det gået galt med Caroline længe før. Nu var han alene, Angela havde han ikke meget kontakt til længere heller. Den eneste han så ofte, var Andrea. En af hans bedste venner. Eller eneste ven, var det vel egentlig. Han havde brugt meget af sin tid udenfor, for at komme af med nogle frustrationer. Det var gået ud over en ung mand. Der kunne man tale om, at være på det forkerte sted, på de forkerte tidspunkt. Nicolas havde ikke drukket hans blod, bare slået ham til blods. Det var også gået ud over hans tøj. Han smed det blodige tøj på gulvet på badeværelset, og trådte ind i badet. Det brusende vand slørede hans sanser, og han opfangede derfor ikke, at nogen var i hans hus. Først da nogen trådte ind i badet, blev han opmærksom. Det var ikke svært for Nicolas at genkende Carmilla. Det var vel bare et særligt bånd de havde. Havde det været hvem som helst anden, havde han gjort noget ved det, konfronteret hende, smuttet, angrebet, men han kunne ikke med Carmilla. Hun havde ham i sin hule hånd, muligvis også derfor, han blev nød til at holde sig væk. Han følte sig frygtelig svag omkring hende. Da hun lagde armene om ham, og kyssede ham på skulderen, tog han sig elendig sammen til at reagere. ”Jeg havde ikke forventet at sig dig her, i mit bad, nøgen.” Nicolas førte blikket ned af sig selv. Han var generelt ikke komfortabel med at være nøgen blandt andre, slet ikke kvinder der engang havde haft et romantisk forhold til ham. Det gjorde bare tingene en smule mere akavet for ham, hvilket han ikke havde brug for.

Gæst
Gæst

Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX) Empty Sv: Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 0:14

Hun smilede, hvorpå hun lod sine hænder glide op og ned af hans bryst, samt mave. Hun var ikke god til det med ikke at få hvad hun ville have, Hun var specielt ikke god til det med, folk ikke gjorde hvad hun ville have! Hun var en kvinde der ville have hvad hun ville, og hvis folk gav hende det....så var hun glad, en glad Carmilla, var en Carmilla der ikke myrdede eller torturerede folk. Hun bed ham drillende i skulderen, før hun trådte tilbage og trådte om foran ham "Nu ikke være så usikker på dig selv love! Du ved hvordan jeg altid nyder din krop!" hun bed sig i læben, hvorpå hun greb fat om hans nedre dele. Hun trådte hen imod ham, hvorpå hun trykkede sine læber imod hans. I andres selskab kunne hun ofte virke ret så dominerende, hun tog hvad hun ville have og var ikke spor nådesløs omkring det. Dette var en ting Nicolas burde kende til. Dog hvis han sagde nej, så ville hun nok blive sur, men om ikke andet træde væk. Hun ville nok ikke være i det bedste humør, men hun ville om ikke andet respektere hans nej

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 0:29

Carmilla ville altid have en særlig plads i hans liv. Selvom han ikke ville indrømme det, så kunne han aldrig rigtig slippe hende. Det var det samme med Caroline. Kvinden han elskede først, og kvinden han elskede højere end noget andet. Nu hvor Carmilla var her, blev Nicolas ført tilbage til den gang, hvor de havde et intimt forhold. Det føltes som evigheder, efter alt der var sket. Men alting var mindre kompliceret dengang. Der var kun de to, og ikke en masse han følte han skulle beskytte. Carmilla kunne beskytte sig selv, så hende skulle han heller ikke bekymre sig for. Da hun bed ham i skulderen, trådte et smil frem på hans læber et øjeblik. Det var ikke fordi han bare var stoppet. Han ville altid føle en form for kærlighed for Carmilla, hvis ikke som kvinde, så som skaber. ”Hvordan kan jeg glemme det?” Hans læber trak sig op i et smil, der på en og samme gang var flirtende og forførende. Da hun greb fat om hans nedre dele, vidste han godt, at han burde afvise hende. Men så igen, hvorfor? Caroline var ikke længere en del af hans liv, det var Nemesis heller ikke. Han behøvede ikke stoppe for andre end sig selv. Og det havde han ikke lyst til. Nicolas vidste hun kunne være dominerende, det var hende han havde lært det fra. Men det generede ham ikke. Hun vidste hvad hun ville. Da hendes læber trykkede sig imod hende, greb han fat om hendes ryg, og trykkede hende tættere ind på ham, før han gengældte kysset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 14:24

Hun smilede, og i det han gav ind til hende var det sikkert, at hun ville få hvad hun ville. Hun lagde armene om hans hals, hvorpå hun trykkede sin krop imod hans "Mhh jeg har savnet denne krop, men også dig" hun var aldrig typen der indrømmede hvis hun savnede nogen, men Nicolas havde været en perfekt elsker og en hun faktisk ikke fortrød at havde skabt. Hun sprang op i hans arme, låste sine ben omkring hans liv, hvorpå hun kyssede ham videre "vis mig hvilken mand du er! vis mig hvem der bestemmer!" selvom hun var den stærkeste af de to, så nød hun når han tog styringen, når han viste sig som den dominante. Det havde altid været sådan et sexet udtrykke til ham.
Hun kyssede ham ned af hans kind, ned af halsen og op til hans øre "Du har altid været en af mine favoritter" hun havde skabt en fin håndfyld vampyrer, og Nicolas var både blandt hendes favorit elskere og afkom. Hun kyssede ham, bed ham i læben, dog kom hun til at bide hul i hans læbe og med et skiftede hendes hugtænder frem. Hendes øjne skiftede farve og hendes vampyros halvdel trådte for alvor frem. Hun suttede på hans underlæbe, før hun trak sit ansigt væk og blottede sin hals for ham "Bid mig, og tag mig på samme tid!" hun bed sig i læben og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 15:14

Nicolas fortrød ikke på noget tidspunkt, at han havde fundet sammen med Carmilla. Ikke nok med, at hun havde givet ham evnen, til at leve for evigt. Hun havde også været den første han elskede, og så var hun en utrolig elsker. Der var ikke helt nogen som hende. Da hun trykkede sin krop ind imod hans, begyndte han for alvor, at mærke en forvandling i hans krop. Han var snart klar til hende. Han lod hans læber røre hendes hals i blide kys, der kort efter blev til blive nap. Hun var glad for dominerende mænd, det havde han lært for længe siden. Nu behøvede hun ikke engang at bede ham om det. Det skete bare automatisk. Selvom han også foretrak, at kvinder var dominerende til tider. Dog ville han gerne have sin tid i rampelyset. Da hun bad ham vise, hvilken mand han var, skubbede han hende op imod muren, og forvandlede nappene til bid, de bed dog ikke hul på hende. Ikke helt endnu. ”Det var det jeg gik efter.” Nicolas havde altid forsøgt, at være den bedste for Carmilla. Den bedste elsker, det mest loyale afkom, den der bedst kunne være der for hende, på alle tænkelige måder. Det var lykkedes ham meget godt, ind til Caroline. Da hun bed hul på ham, blev han usikker på om det var med vilje eller ved et uheld, men det generede ham ikke. Det var healet før han åbnede sine læber for at svare hende. Nicolas lagde hans ene hånd på væggen hun var lænet op ad, og lod den anden hvile mod hendes talje. Han trængte op i hende og hans hugtænder voksede frem. Han lod den bore ned i hendes hals og smagte på hendes blod. Vampyrblod var noget for sig selv, men vampyros blod var helt specielt. Nicolas bevægede sig ind og ud af hende i hurtige bevægelser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 15:27

Hun grinede, tilfreds med at han gjorde som hun bad ham om. Ganske vist var han også til dominerende kvinder, men når han først fik lov til at dominere...så var han noget af det bedste man kunne opleve. Hun begravede sine fingre ind i hans hår, hvor hun stønnede af rendyrket nydelse. Den nydelse der strømmede op i hende, da han trængte op i hende...den viste blot at det havde været alt for længe siden hun sidst havde haft sex. Hun pressede han ansigt imod sin hals, alt i ens hendes ben låste sig ekstra godt omkring hans liv. I takt med hans bevægelser blev hurtigere og hurtigere, lod hun sine hofter mødes med hans og det var ren dyrket nydelse. De dyrkede ikke elskov, og man kunne vel heller ikke sige det var blid sex...for de lod deres dyriske sider står frem og det kunne ses. I takt med han drak fra hende, blottede hun med et sine tænder og borede dem ind i hans skulder. Hun stønnede imod hans skulder, alt i mens blodet strømmede ind i hendes mund. Som nydelsen strømmede ind over hende fra alle sider, borede hun samtidig også sine fingre ind i hans ryg. Hun stønnede og kunne stille mærke sin orgasme starte op, og dette betød der ikke ville gå lang tid før hun ville komme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 15:46

Nicolas fjernede sig fra hendes hals et øjeblik, for at bide et andet sted. Han kunne at flytte lidt rundt engang imellem. Især hos mennesker, men det var bare blevet en vane efterhånden. Hans støn blev kvalt en smule i hendes hud, men han vidste godt hun kunne høre dem alligevel. Han satte farten en smule nød, og gjorde det i hårde stød i stedet. Nicolas var ikke typen der havde meget sex, men han burde gøre det noget mere. Det var utroligt hvordan det føltes at have det, efter så lang tid. Han havde gået og samlet lysten sammen inde i sig, og nu hvor han fik afløb fra det, var det en helt fantastisk fornemmelse. Sammen med Carmilla, havde han altid været vild i seng. Muligvis, fordi han ikke frygtede for at skade hende. Hun var ikke så skrøbelig som et menneske, og hun havde samme dyriske instinkt som han havde. Det viste sig også i soveværelset. Han lod hans hånd på væggen folde sig til en knytnæve, så hans knoer hvilede imod væggen. Hans negle borede sig ned i hans håndflade, og fik blodet til at pible frem imellem hans fingre. Der ville ikke gå længe før han var nået toppen. Han satte farten op igen og nød følelsen af hendes krop imod hans. Han havde ikke lyst til at slippe hende igen. Da hendes fingre borede sig ind i hans ryg trak han et øjeblik sig fri fra hendes hals, og udstødte et støn, før han igen stak sig ned i hende og mærkede hendes blod mod hans læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 16:10

Hun stønnede, lagde hovedet tilbage imod muren og med blodet strømmende ned fra sin mund, åbnede hun den i et åndeløst støn. Hun roterede sine hofter, nød den følelse der kom af dette. Det var sjovt hvordan sådan en lille bevægelse, kunne skabe noget så behageligt. Han var helt vild, om det så var i form af de hårde stød eller de hurtige, så var han nærmest som et dyr og hun elskede det. Hun nød hans faste krop imod sin egen. Han havde været så ungdommelig i det han blev forvandlet og hun havde været gammel. Dog i hans selskab følte han sig med et ung igen, hun var på toppen og hun viste at han ikke ville sige nej til hende, han ville ikke se grimhed i hendes krop.
Hun gispede i det han bed sig fast igen. Hun fandt en vis nydelse i den måde han sugede blodet direkte fra hendes åre. Hun trykkede sig imod ham og med et kunne hun mærke hvordan nydelsen steg så kraftig at hendes orgasme var lige rundt om hjørnet. Hun bed ned i hans skulder i det orgasmen røg over hende. Hun stønnede højt og åbnede munden, således blodet strømmede ned af hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 17:04

Det åndeløse støn gjorde en stor forskel for ham. Det betød, at hun kunne lide hvad han gjorde, og hvis man ikke havde sex for at tilfredsstille sin partner, så gjorde man det ikke godt nok. Derfor betød det noget for ham. Hendes roterende hofter fik et støn frem i ham, og han kunne nu for alvor mærke orgasmen presse på. Det var ikke fordi, det var en vildt kompliceret stilling de havde gang i, men de var begge erfarne, og det kunne man tydeligt mærke. Efter så mange år, så Nicolas ikke længere på den ydre alder. For ham lignede Carmilla ikke en på 37. Hendes alder var ikke længere synlig for ham. Han havde været ung da de mødtes, men han havde ikke været et øjeblik usikker på, at han skulle tage kontakt til hende. Hun var så mystisk og elegant at natur, at det var umuligt, ikke at ligge mærke til. Han smilede en smule over gispet og forsatte lidt endnu, ind til han også nåede toppen. Han fjernede ansigtet fra hendes hals og lagde sit hoved en smule tilbage. Hans styrke fik hans hånd til at bevæge sig igennem muren og efterlade et nævestort hul, ikke at det bekymrede ham i øjeblikket. Han dvælede i øjeblikket med hende. Nicolas så på hende som hun stod der og stønnede. ”Jeg har manglet. det her.” Han så hende i øjnene, og de der kendte ham godt, ville vide, han skulle til at være ærlig. ”Jeg har manglet dig.”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 17:22

Hun rettede ansigtet op, så ham ind i øjnene og for første gang i lang tid var et blidt smil på hendes læber. Hun lagde sine hæder imod hans kinder, hvorpå hun blidt kyssede ham "My love! Jeg er her for dig!" hun krammede ham, holde ham ind til sig og strøg ham igennem håret. På trods af de netop lige havde haft sex, så var det hans ord der fik en omsorgside frem i hende, en side som meget få fik af se og Nicolas var en af de få. Hun fjernede sit ansigt fra hans skulder, hvorpå hun igen kyssede ham "Du behøver ikke mangle mig mere! Jeg har været væk i så lang tid, men jeg vil ikke være væk mere...jeg er her for at blive" om det så var her hjemme hos ham eller et andet sted, så ville hun være en del af hans liv. Han var trods alt hendes afkom, hun havde skabt ham og hun var stolt af ham "Jeg siger ikke dette ofte nok, men jeg er stolt af dig! Jeg er stolt af hvad du har gjort af dit liv. Du var min bedste elsker, er stadigvæk og den person jeg mindst fortryder at havde skabt. Måske kunne det virke som om jeg kun brugte dig dengang, men det gjorde jeg ikke!" hun smilede til ham, hvorpå hun stilte sig ned på gulvet igen. Hun havde stadigvæk sine hænder imod hans kinder, mens de blide brune øjne betragtede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 23:22

Nicolas så op til Carmilla. Hun var en af de få, han så op til. Hun var stærk, magtfuld og vidste hvad hun ville have. Tre egenskaber, der fortjente hans respekt. Han nød hendes omfavn og ord. Der var noget beroligende over det. Han gengældte hendes kys og lod en hånd ligge på hendes nakke. ”Det er godt. Jeg ved ikke om jeg kan undvære dig igen.” Han så hende i øjnene og smilede forsigtigt. ”Jeg brød kun kontakten, fordi jeg følte det jeg havde med Caroline var godt for mig. Hvis du stadig var i mit liv, kunne jeg ikke have været sammen med hende. Jeg kan bare ikke modstå dig Carmilla.” Han havde været flov over det før, men alle havde vel den person, de bare aldrig rigtig kunne slippe. Selvom han aldrig for alvor ville slippe Caroline, ville han slippe hende fri. Det kunne han ikke gøre med Carmilla, og han havde heller ikke lyst. ”Jeg har altid forsøgt at gøre dig tilfreds, gøre dig stolt. Du har lært mig alt om at være vampyr, hvordan man er en god elsker. Jeg ville aldrig været kommet så langt, uden dig.” Nicolas lod hans løber omfavne hendes, inden hun hoppede ned fra ham. ”Lad os ligge vores følelser væk. Hvad siger du til vi forsætter i soveværelset?” Han tog fat i hendes hånd, og bevægede sig hen imod soveværelset. Personen der stod der, var den sidste person, han ønskede skulle se ham der, med en anden kvinde. Han slap Carmillas hånd og dækkede diskret sine private dele og rømmede sig mens han så på Caroline. Havde han været menneskelig, var han begyndt at rødme. Det var en akavet situation, han ikke ønskede at stå i. Men han var færdig med at stikke af. Han blev nød til at se sine problemer i øjnene, tage tyren ved hornene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 23:30

Hun strøg ham blidt ned over kinden "Det behøver du heller ikke mere elskede" hun kende følelsen han havde i sig, det var så unikt båndet mellem den skabte og afkommet var. Hun havde haft næsten samme følelser overfor sin skaber, dog indtil hans død og der havde hun været fri. Hun havde dog ingen planer om, hverken at forlade verden eller Nicolas! Hun holde til et vis punkt af Caroline, dog brød hun sig ikke om den magt hun havde over Nicolas! Nok havde de været sammen, men det var de ikke længere og Carmilla ville gerne sørge for, at Nicolas ikke var usikker på sig selv mere, at han kunne være stærk igen! Hun kyssede ham blidt "jeg kan heller ikke modstår dig!" Dette var skam sandt, bare synet af Nicolas gjorde noget ved hende, det fik hende til at ville ham, samtidig også bare være sammen med ham.
Hun nikkede, tog hans hånd og fulgte med ham ud. Dog ved synet af Caroline der stod der lige ude for badeværelset stivnede hun af overraskelse. Hun havde aldrig været pinlig berørt omkring sin krop, så modsat Nicolas, dækkede hun ikke just sin krop af "Sikke en overraskelse kæreste Caroline" Hun kørte en hånd igennem sit våde før, alt i mens hendes mørkebrune øjne betragtede kvinden foran sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 23:48

Hun havde tøvet inden hun var gået ind. Caroline ville bare være sikker på, at der ikke var nogen Nicolas herinde som var kommet til skade. Derfor, var hun gået ind. Hun havde ikke regnet med at finde nogle, faktisk regnede hun med Nicolas var i sikkerhed i Sunfury ved Andrea. Hun lukkede stille døren bagved sig. Hun var i ført et par sorte lårkorte shorts og en mørkeblå tank top. Håret hang løst som altid, hendes blik var dog søgende. Hun hørte to bekendte stemmer med sin skarpe hørelse. Det var lige præcis de to stemmer hun søgte... dog bare ikke lige i samme hus! Hendes skridt havde ført hende ovenpå, op af trapperne uden hun havde givet dem lov. Nicolas var en fri mand, han kunne gøre hvad han ville. Der var dog lige det, at hun ikke kunne tage det så godt som hun ønskede hun kunne. Hun havde Rowan, ikke sådan som i et forhold - men hun havde ham. Det var heller ikke jalousi der ramte hende... mere en form for; Hey din gode veninde hugger din eks, hvordan har du det med det?

Caroline var gået imod soveværelset, og havde lige nået at få et glimt af rummet hun engang havde brugt flere år i. Det gjorde faktisk en smule ondt kunne man vel sige. At se et sted man havde haft som sit hjem, og som nu ikke var det længere. Caroline vendte hovedet til siden da de kom gående med hinanden i hænderne, som et andet ny forelsket par. Hun lagde let armene overkors, og hævede på et bryn.
Hendes øjne blev på Nicolas først, og derefter gled de halv dømmende over på Carmilla. Faktisk vidste hun ikke om hun kunne tillade sig at være sur, men det var hun.
"Så det..." Startede hun ud og rystede let på hovedet. "Jeg er glad for i hygger jer." Tilføjede hun sarkastisk. Nicolas kendte hende bedst der, han ville allerede vide - at hun ikke ligefrem kunne lide hvad hun kunne se, men rettere sagt - man skulle ikke engang være idiot for ikke at kunne se det. Det var ikke ligefrem noget hun lagde skjul på!

Hun var vel skuffet. Det måtte være det. Hun ville sikkert have haft det fint, hvis det havde været en random tøs hun alligevel ikke kendte. Men ligefrem at det var Carmilla. Det gjorde hende utilpas. Nemesis tingen havde været fin nok, men det her overskred hendes grænser. Hvis Nille havde gjort det havde Caroline været ligeså pissed, men det her var bare ikke Nille, men Carmilla. Og det værste var. Hun havde kendt dem begge to, men ingen af dem havde lettet røven og fortalt de kendte hinanden. Hvordan skulle hun vide, om de overhovedet talte sandt når hun spurgte dem om noget? Hun kunne ligeså godt have været ude i byen, imens Nic havde været i hendes palæ dengang hun boede i Shadowflame - og Carmilla havde været der... hendes tanker slog hende omkuld.
"Så, nu spørger jeg måske dumt... men sig det første gang i meget langtid i to ser hinanden ikke?" Hun slog blikket over på Nicolas. "Og bare hver ærlig overfor mig, jeg er ret træt at løgne." Tilføjede hun let, og tog en meget dyb indånding. Han havde sagt før til Carmilla hun brød kontakten til Carmilla på grund af hende. Men han havde også sagt, at han ikke kunne modstå den kvinde.
Det gjorde Caroline lidt nervøs for om hun havde været en han skulle prøve at se om han havde det godt med eller ej... Lysten til at slå sig selv i hovedet var enorm lige nu dog, hvorfor var hun så mistroisk?! Verden havde gjort hende nervøs anlagt, overfor hvem hun kunne stole på. Nille havde da også lige svigtet hende så, hvorfor ikke også Nicolas og Carmilla?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 0:03

Nicolas så skamfuldt ned i jorden. Han burde ikke skamme sig, der var jo ikke noget i vejen med det, han var ikke længere sammen med Caroline. Han ønskede bare ikke hun skulle vide det. ”Vent lige et øjeblik.” Han var hurtigt væk, inde i soveværelset for at klæde sig på. Han havde også en skjorte med Carmilla kunne tage på, hvis hun ønskede det. Ikke at han regnede med det, hun var meget åben om sin krop. Der var Nicolas bare lidt mere reserveret. Han så på Carmilla. ”Hvis du vil klæde dig på.” Han rakte hende skjorten og vendte så blikket imod Caroline. Det første Caroline sagde, anede han ikke hvad han skulle svare på. Det var tydeligt sarkastisk. Det ville enhver kunne se, men allerede før Caroline havde sagt noget, vidste han hun ikke var glad for det. Naturligt, Nicolas ville heller ikke ligefrem lykønske Caroline, hvis hun fandt sammen med en anden. Ikke endnu i hvert fald. Hendes spørgsmål sårede ham. Han havde aldrig holdt noget skjult for Caroline. ”Hvordan kan du tro det? Jeg har aldrig skjult noget for dig.” Hans stemme afslørede tydeligt, at han var såret over hendes beskyldninger. ”Efter vi fandt sammen opsøgte jeg Carmilla, for at fortælle hende, at jeg ikke kunne se hende længere. Jeg blev nød ti at fokusere på dig.” Han skævede til Carmilla, før han igen rettede blikket imod Caroline. ”Hvis du kan beskylde for at lyve for dig, er jeg ikke længere sikker på, det var det rigtige valg at tage.” Han var slet ikke tilfreds med Caroline i øjeblikket. Han forstod godt hendes mistanke, men han ville han aldrig mistænke hende for den slags. Han ville allerhøjst tænke det, hvis der var grundlag for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 0:11

Som han forlod dem kort for at hente tøj, betragtede hun Caroline. Hun kunne let forstå hvilke følelser der måtte glide igennem hendes tanker. Dog anså hun ikke det hun lavede med Nicolas som værende forkert, det havde været dejligt og i hendes mening fantastisk. Da han igen kom tilbage, tog hun imod den bløde skjorte som hun tog på. Hun smilede taknemmeligt til ham, hvorpå hun vende sin opmærksomhed tilbage til Caroline. Hun lyttede stille med som de to snakkede, dog lagde hun til sidst sin hånd imod hans skulder, hvorpå hun trådte frem "Jeg er hans skaber. Jeg har kendt ham igennem de sidste mange tusinde år. Ganske vist har jeg gjort en masse dumme ting igennem mit liv, men jeg har aldrig været skyld i nogen var hinanden utro! I den periode han var sammen med dig, var jeg slet ikke inde i billedet! Jeg holde mig væk og koncentrerede mig om alt muligt andet. Ganske vist så jeg dig, men jeg løb aldrig ind i Nic, jeg forsøgte aldrig at opsøge ham. Den eneste grund til jeg er her lige nu, var fordi jeg ville sikre mig han var okay!" hun trak på skulderne "En ting førte bare til en anden, og jeg vil lyve hvis jeg sagde, at Nicolas ikke betyder utrolig meget for mig...ligesom du er min dyrebare ven" hun trådte tilbage og sukkede, hvorpå hun lagde armene over kors

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 0:27

Det var så let, hun skulle bare nikke til dem. Forstå, at det var sådan det var. Men hun kunne ikke synke det, og det irriterede hende så dybt. Hun skulle bare have gået forbi dette sted, så havde hun intet set - og levet i en verden, hvor han sad og snakkede med Andrea lige nu - og ikke det her. Dog ville hun have fundet ud af det en dag alligevel, og sådan her skulle det åbenbart være. Den ramte klang i Nicolas's stemme fik hende til at ønske hun kunne få en chance for at forklare sit ordvalg. Dog nikkede hun kort til den allersidste sætning han sagde. Hun skulle lige til at forsætte til en diskution med ham - som altid. Da Carmilla talte sig ind i samtalen.
Caroline så hende i øjnene imens hun talte. Alle gjorde dumme ting. Det vidste hun, men hun vidste også - at selvom hun havde stået her nu - hvis de så mødtes imorgen så ville de også gå rundt sammen. En tanke og et billed hun ikke ønskede i sit hoved!

"Jeg beskyldte dig ikke for at lyve for mig.. jeg snakker om andre folk. Jeg har hørt på mange løgne og mange sandheder det seneste stykke tid. Jeg ville bare sikre mig hundrede procent, at jeg ikke havde gået rundt med en dolk få centimeter fra ryggen..." hun tøvede kort, "du skulle ikke tage det personligt." Tilføjede hun og foldede sine læber sammen i en smal streg.
Caroline så over på Carmilla.
"Jeg kan ikke stoppe jer. Og selvom jeg gerne vil... så det ikke op til mig. Hvis det gør jer glade, at gøre... øhm.. hvad i gør. Så gør det." Sagde hun halv tøvende. Det var ikke ligefrem fordi, at det var med hendes gladeste stemme hun sagde det. Men hun havde ikke noget at skulle have sagt, hvis det var hvad de ville så måtte de jo gøre det.
"Nå.. jeg forstår godt, hvis i gerne vil have jeg går.. jeg ville egentlig også bare sikre mig, at i faktisk var i live.." Sagde hun så lidt efter og kløede sig kort i nakken. Nu havde hun da forklaret, hvad hun lavede i hans hus. Men faktisk følte hun sig direkte forvirret over, hvad hun skulle gøre, hvordan hun skulle stå. "Det mærkeligt at være her i huset.. på en blandet måde af god og mindre god." Mindre god fordi hun savnede det på mange punkter. Selvfølgelig savnede hun ham! Under andre omstændigheder, og hvis hun ikke havde haft så stærke følelser for Rowan, havde hun nok kastet sig i favnen på ham igen, og de havde taget en tur i den samle gamle bus, og endt det samme sted som før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 10:35

Nicolas var klar til at sige noget mere, men Carmilla kom ham i forkøbet. Det var også det bedste, det endte aldrig godt, når han og Caroline begyndte at diskutere. Nu var der en til at stoppe dem. Carmilla kunne i hvert fald stoppe Nicolas, han havde set hende som en form for autoritet. Hun var hans skaber, og det betød en hel del. Måske meget mere dengang, en hvad det betød i dag. Han lyttede til hvad hun sagde, og vendte så blikket imod Caroline, for at høre hendes forklaring af hendes ord. Han havde misforstået hende. Det var så typisk dem, antydningen af et smil kom frem på hans læber, ved minderne. ”Jeg havde aldrig en dolk bag din ryg. Jeg fjernede alle der havde.” Han trådte et skridt frem imod hende, og fik nu en klassisk beskyttetrang over for hende, en han ikke længere kunne tillade sig at have. ”Hvem løj for dig?” Nicolas ville vel altid se på Caroline som en han skal beskytte. Ikke bare fordi han havde elsket, fordi han stadig elskede hende, men fordi han havde skabt hende. Han havde givet hende det liv, formet hende. Havde Caroline ikke være så utrolig, var hun endt lige som ham. Det var måske også derfor, det var bedst for dem at stoppe, mens legen var god. Selvom det var fristende, at starte igen. Men han kunne ikke love det ville blive bedre. Han kunne måske være bedre for en tid, men så falde tilbage i samme gamle mønster. Hun fortjente bedre, end hvad han kunne tilbyde hende. Hun var lys, han var mørke. Den ene kunne ikke eksistere uden den anden, men deres hænder kunne aldrig mødes, uden at skabe en gråskala. Desværre, var der kommet mere mørke i den blanding end lys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Sep 2015 - 17:07

Hun vidste ikke hvad hun ville kalde dem, ej heller hvad betegnelsen for hvad de var ville ende ud som, men en ting vidste hun da og det var at hun holde af Nicolas. Hun havde på sin egen måde holdt af ham fra det sekund de startede deres seksuelle forhold, hvilket kun blev stærkere fra efter hun forvandlede ham og igennem årene havde fået chancen for at udvikle sig. Som de stod nu, kunne man sige hun da havde følelser for ham, men ikke følelser hun kunne forklarer eller måske ønskede at kunne forklarer. Hun lyttede med i deres samtale, stod lidt bagved ham, alt i mens hendes øjne var rettet imod de to skikkelser, dog som det blev sagt at der var nogen der havde løjet for hende, så trådte hun igen frem. Hun rynkede brynet, og lagde armene over kors. Selvom Caroline på sin vis ikke var hendes favorit person, så holde hun da af hende og hun ville heller ikke havde valgt Caroline som værende sin højre hånd, hvis hun ikke stolede på tøsen.
Hun ville lade dem snakke, mest af alt vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv eller sige. Så hun gik hen til Nicolas, som hun gav et blidt kys på kinden. Det var her det fremstod tydeligt hvor meget hun egentlig holde af denne unge mand, blot måden hun så på ham "Jeg går ind og ligger mig, hvis i har brug for at snakke så gør i endelig det" med dette sagt gik hun hen til Caroline, som hun strøg blidt ned over kinden "Du er en tiger, en kæmper og det vil du altid være! Jeg er stolt af hvad du er endt ud med og det vil jeg også altid være. Lad ikke nogen ændre dig" hun strøg noget af hendes hår om bag hendes øre, gav hende et kort kram, før hun trådte væk og gik ind for at ligge sig i sengen i soveværelset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Sep 2015 - 8:43

”Jeg havde aldrig en dolk bag din ryg. Jeg fjernede alle der havde.” de ord kunne alligevel ikke til at få hende til at lade hver med at smile bare lidt. Hun nikkede let.
"Det ved jeg." Svarede hun let og kørte en hånd igennem sit hår. Så trådte han imod hende. Typisk ham at ville beskytte hende imod omverdenen når den gik imod hende. Hun ventede dog med at svare da Carmilla gik hen og kyssede hans kind og gik hen til hende. Carmillas kram var rart. Det var godt stadigvæk at have nogle venskaber - selvom de både kunne virke en smule rivaliserende sommetider. Så snart Carmilla var gået ind i soveværelset, hvor Caroline plagede at ligge sig når hun var kvæstet.

Caroline lagde armene overkors.
"Lad os bare sige Nille gik amok den anden dag. Anklagede mig for at ville slå hende ihjel. Gik amok med sine daggerts. Hvis Nille kan vende sig imod mig så hurtigt, så kan Jacob og Joah vel også... sjovt. Når jeg kommer tættere på Andrea, så kommer jeg længere væk fra Nille og de andre." Hun trak lidt skævt på smile båndet.
"Og bare rolig. Andrea og jeg er okay. Vi har vores små stridigheder." Tilføjede hun let.

Hun havde en smule varulve fært over sig, nok takket være sin tid med Rowan. Kys var vel en måde at afmærke sit territorium på, og man måtte sig Rowan havde afmærket sit. Ikke at både Nicolas og Caroline var van til det. Andrea var jo trods alt varulv jo. Nicolas var normalt i Sunfury.
"Så, hvornår regner du med at rejse tilbage til Sunfury. Bare fordi Andrea lige har leveret et nyt medlem til den kongelige familie så, betyder det ikke hun ikke kunne bruge din hjælp. Specielt når Noah lever lige op af den anden dør, du ved hvor desparat den fyr kan være." Carolin smilede skævt. Det var vel for at flytte samtalen om på noget mere hverdags relateret, hvis man kunne sige det sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Sep 2015 - 12:03

Nicolas så på Carmilla ud af øjenkrogen, da hun kyssede ham på kinden. Han vidste godt hans forhold med Caroline for længst var færdigt, men det var stadig en stor del af hans liv der var slut, og han var bare ikke kommet sig fuldstændig over det. Når han stod der, over for hende, savnede han hende stadig. Ikke som hans kæreste eller kone, bare at hun var i hans liv. Han drejede hovedet og så efter Carmilla, men var hurtig opmærksom på Caroline igen. ”Godt.” Hun skulle vide han var der, selv hvis hun ikke ønskede det. Nicolas havde lagt mærke til duften af varulv på hende. Det var svært at afgøre hvilken varulv. Men det var helt sikkert ikke Andrea, så meget vidste han. Men det kunne være en masse varulve. Der var jo ikke ligefrem mangel på dem. Men det var heller ikke noget, han skulle tænke for meget over. Det burde han i hvert fald ikke. ”Hvis de ikke kan indse du vil dem det bedste, så bør de ikke have en plads i dit liv.” Han smilede over hendes kommentar om Andrea og hende. Det var meget godt at de var blevet tættere. De var begge fantastiske piger, så selvfølgelig skulle de være i hinandens liv. Han vidste godt han skulle tilbage til Sunfury snart, han havde bare haft ting at gøre i Terrorville før han tog tilbage. ”Hun skal bare ikke forvente jeg passer baby.” Et smil fandt sted på hans læber, han var glad på Andreas vegne, og Kai var skam også en fin fyr, der virkede til at ville hende det bedste, men Nicolas var ikke ligefrem den bedste til småbørn. ”Noah derimod, kan jeg godt tage mig af.” Nicolas havde blandede følelser for sin bror. Han var familie, men han virkede bare til at have sine problemer. Det var dog ikke noget Nicolas løse for ham, men han ville heller ikke lade ham genere Andrea, slet ikke med en nyfødt i vuggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Okt 2015 - 20:07

//Jeg tænker i kører videre ind til han joiner hende i sengen? eller hvad siger i?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum