Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
my dear friend, so much has happend [Hayley]
Side 1 af 1
my dear friend, so much has happend [Hayley]
Tid Klokken er omkring 21:30
Sted Markedspladsen i Firewood Village
Omgivelser På trods af solen er gået ned, så er der stadig boder åbne. Der er også en fin håndfuld mennesker ude og se på forskellige ting
Vejr Solen er gået ned, dog er vejret faktisk meget godt. Det er varmt, dejligt og med en blid kold brise engang imellem
Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], derudover har hun også denne [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] på
Sted Markedspladsen i Firewood Village
Omgivelser På trods af solen er gået ned, så er der stadig boder åbne. Der er også en fin håndfuld mennesker ude og se på forskellige ting
Vejr Solen er gået ned, dog er vejret faktisk meget godt. Det er varmt, dejligt og med en blid kold brise engang imellem
Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], derudover har hun også denne [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] på
Alt i mens hendes elskede Assorian var hjemme i det varme hus, havde Hecate valgt at tilbringe aftnen ude. Hun havde brug for noget luft og bare noget tid for sig selv. Ganske vidst så elskede hun den mand, men hun var også en enspænder og havde altid været det, så nogle gange trappede lysten til at tilbringe lidt tid væk fra ham på. Med jævne mellemrum, holde hun fjernede hun sin hånd fra sin gravide mave og lukkede i stedet fingrene rundt om sin halskæde. Den halskæde hendes elskede havde givet hende, som et tegn på hvor meget han holde af hende, samt hans tillid til hende. Hun kunne tydeligt mindes den overraskelse der havde susset igennem hende, da han i en nervøs tilstand gav hende den. Dog havde hun værnet om den lige siden, hun gik med den hver dag og passede på den som var det et liv hun havde i sine hænder...hvilket det vel egentlig også var.
Hun elskede følelsen af at holde sin hånd over den store mave, der på trods af hun kun var en måned fremme, lignede noget fra en der var seks måneder henne. Dog var det vel grundet hendes race også det faktum hun var gravid med tvillinger. Det var skræmmende, men også beroligende og dejligt på samme tid. Det at skulle blive mor, at kunne producere noget der var hendes eget kød og blod. Som hun gik der mellem de mange boder, betragtede tøjet og alle de små ting, syntes hun at kunne høre en bekendt stemme kalde. Hun rynkede brynet og vendte sig om, hvor hun så Hayley komme gående imod sig. Hun smilede stort og kunne ikke engang holde glæden tilbage ved synet af hendes gode veninde.
/håber det er godt nok ma babe!
Hun elskede følelsen af at holde sin hånd over den store mave, der på trods af hun kun var en måned fremme, lignede noget fra en der var seks måneder henne. Dog var det vel grundet hendes race også det faktum hun var gravid med tvillinger. Det var skræmmende, men også beroligende og dejligt på samme tid. Det at skulle blive mor, at kunne producere noget der var hendes eget kød og blod. Som hun gik der mellem de mange boder, betragtede tøjet og alle de små ting, syntes hun at kunne høre en bekendt stemme kalde. Hun rynkede brynet og vendte sig om, hvor hun så Hayley komme gående imod sig. Hun smilede stort og kunne ikke engang holde glæden tilbage ved synet af hendes gode veninde.
/håber det er godt nok ma babe!
Gæst- Gæst
Sv: my dear friend, so much has happend [Hayley]
Det var alligevel et stykke tid siden, at hun sidst havde snakket med nogle. Det var for dens skyld længe siden hun havde sovet ordenligt igennem. Der var hele tiden en stemme i hendes hoved, som holdt hende oppe. Dog havde hun besluttet sig for at tage ud og kigge på markedet - bare for at slå tiden og tankerne lidt ihjel.
Du burde stadigvæk opsøge Caden. Han burde vide, hvorfor jeg ikke har mødt op brokkede Aria sig inde i Hayleys hoved. Hayley var snart ved at gå fra forstanden ved Arias stemme.
Det skal jeg nok få gjort, okay. Bare hold kæft lidt! Vrissede hun i sit hoved af Aria, inden hun så fokuserede mere på tøjet og omgivelserne.
I det hun skulle til at vende om og gå, så stoppede hun op ved synet af Hecate. Glæde skød igennem hendes facade. Hecate var nok den eneste der kunne det, og mulivis Jackson. Hayley gik direkte derover. "Hello ma beautiful babe!" Udbrød hun med et stort smil på læben. Hun stoppede op lidt derfra da hun bemærkede maven på Hecate. Der var vidst noget de ikke havde nået at snakke om. Det galt vel dem begge to. "Længe siden." Sagde hun så og kørte en hånd igennem sit hår. Hayley var i ført et par cowboyshorts og en råhvid top, der lignede lidt en skjorte - samt hang hendes brune lokker i bløde bevægelser henover hendes skulder.
Du burde stadigvæk opsøge Caden. Han burde vide, hvorfor jeg ikke har mødt op brokkede Aria sig inde i Hayleys hoved. Hayley var snart ved at gå fra forstanden ved Arias stemme.
Det skal jeg nok få gjort, okay. Bare hold kæft lidt! Vrissede hun i sit hoved af Aria, inden hun så fokuserede mere på tøjet og omgivelserne.
I det hun skulle til at vende om og gå, så stoppede hun op ved synet af Hecate. Glæde skød igennem hendes facade. Hecate var nok den eneste der kunne det, og mulivis Jackson. Hayley gik direkte derover. "Hello ma beautiful babe!" Udbrød hun med et stort smil på læben. Hun stoppede op lidt derfra da hun bemærkede maven på Hecate. Der var vidst noget de ikke havde nået at snakke om. Det galt vel dem begge to. "Længe siden." Sagde hun så og kørte en hånd igennem sit hår. Hayley var i ført et par cowboyshorts og en råhvid top, der lignede lidt en skjorte - samt hang hendes brune lokker i bløde bevægelser henover hendes skulder.
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke gemme sin glæde som hun så Hayley. Den tøs var hendes bedste veninde, den kvinde hun kunne stole allermest på. Hun ville sætte Hayley over sine søstre, så tætte var de to. Hun grinede over sit kælenavn og glæden lyste ud af hendes øjne "hello my beautiful babe" hun ville gerne kramme Hayley, men hun vidste samtidig at der var en stor mave i vejen. En mave som nok ville gøre hele krammet svært. Hun klukkede og nikkede "det har du ret i, der er en hel del ting der er sket siden sidst" medgjorde hun og ja det var jo længe siden de sidst havde set hinanden.
Hun så kort rundt, hvorpå hendes øjne igen var tilbage til Hayley "har du lyst til at gå sammen med mig, jeg er endnu ikke færdig endnu" hun havde planlagt at skulle gå rundt på markedes pladsen, men nu hvor Hayley var der så kunne de gå rundt sammen også få tid til at snakke lidt nu hvor chancen var er til det
Hun så kort rundt, hvorpå hendes øjne igen var tilbage til Hayley "har du lyst til at gå sammen med mig, jeg er endnu ikke færdig endnu" hun havde planlagt at skulle gå rundt på markedes pladsen, men nu hvor Hayley var der så kunne de gå rundt sammen også få tid til at snakke lidt nu hvor chancen var er til det
Gæst- Gæst
Hayley havde endelig fået opsøgt Jackson, og fortalt ham nyheden omkring, at hun ventede deres barn. Skønt de ikke havde en romantisk relation, så var det dog sket at han var kommet tæt på hende. Hecate af alle ville at der var en hun havde ladet komme tæt på sig. Så snart de vendte sig imod hinanden, stødte deres maver jo næsten sammen. Ufattelig nok, at de begge to var gravide. DEt var måske ikke lige det, man havde regnet med skæbnen ville lade dem mødes om.
"En hel del, det kan jeg kun sige ja til." Modsat Hecate, prøvede Hayley virkelig at skjule sin gravide mave. Alison havde flere gange talt i tåger om, at det var en gave - det skulle ikke gemmes væk. Dog gjorde Hayley som det passede hende, fordi hun følte sig som en klodset mammut!
"Jo lad os det." Svarede hun.
Søde skat, jeg ved godt du prøver at lukke mig ude. Men det midt om natten! To gravide kvinder i Firewood Village, husk nu hvad der skete sidste gang.. Nogle angreb Beth og Geralt. Kan du huske det... det kun fordi, de var ved deres fulde styrke, at de overlevede! Aria brokkede sig i vildensky. Hayley vidste selvfølgelig godt, det kun var fordi at hun var bekymret.
"Jeg har et værelse på kroen, hvor vi kan tage hen bagefter hvis det skulle være?" Tilbød Hayley med et skævt smil. Det var Alisons, men den tøs behandlede hende allerede som en del af familien. Måske fordi, at hun synes det var godt JAckson måske havde fundet en positiv relation? Hun skubbede tanken væk.
"Jeg ville sige vi kunne snubbe et glas vin, men det gør næppe nogen af os godt." En blid latter forlod hendes læber, ikke mange kendte den latter. Hecate gjorde.
"En hel del, det kan jeg kun sige ja til." Modsat Hecate, prøvede Hayley virkelig at skjule sin gravide mave. Alison havde flere gange talt i tåger om, at det var en gave - det skulle ikke gemmes væk. Dog gjorde Hayley som det passede hende, fordi hun følte sig som en klodset mammut!
"Jo lad os det." Svarede hun.
Søde skat, jeg ved godt du prøver at lukke mig ude. Men det midt om natten! To gravide kvinder i Firewood Village, husk nu hvad der skete sidste gang.. Nogle angreb Beth og Geralt. Kan du huske det... det kun fordi, de var ved deres fulde styrke, at de overlevede! Aria brokkede sig i vildensky. Hayley vidste selvfølgelig godt, det kun var fordi at hun var bekymret.
"Jeg har et værelse på kroen, hvor vi kan tage hen bagefter hvis det skulle være?" Tilbød Hayley med et skævt smil. Det var Alisons, men den tøs behandlede hende allerede som en del af familien. Måske fordi, at hun synes det var godt JAckson måske havde fundet en positiv relation? Hun skubbede tanken væk.
"Jeg ville sige vi kunne snubbe et glas vin, men det gør næppe nogen af os godt." En blid latter forlod hendes læber, ikke mange kendte den latter. Hecate gjorde.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Oh my dear, what happend to you? - Nicolas - (XXX)
» Hallo my dear friend //Jasmin//
» To my dear friend i give you the dream (Digtet)
» Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius
» Ohh.. My dear dear father //Abaddon//
» Hallo my dear friend //Jasmin//
» To my dear friend i give you the dream (Digtet)
» Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius
» Ohh.. My dear dear father //Abaddon//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper