Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
xx - My House, My Protection
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: xx - My House, My Protection
Hun stønnede højt, nærmest skreg da han huggede op i hende, helt op i hende i bare et enkelt hug, han måtte virkelig være liderlig, ikke at hun ikke også var det, men han var det virkelig meget.
Hun håbede ikke at denne omgang ville komme til at gøre ondt, hun kunne klare meget smerte, men hun ville tro at vampyrer hurtigt kunne nå hendes maksimale.
Da han begyndte at bevæge sig kunne hun ikke lade vær med at stønne, hvert støn var højere end det andet og hun var sikker på at Jonathan og de tog andre piger, helt sikkert ville kunne høre dem oppe fra værelset af, det var der ingen tvivl om, det var meget høje nu.
Hans vampyr fart og styrke var kraftig og på nippet til at gøre ondt, men kun på nippet, det var svært ikke at nyde det, det var virkelig godt, det bragte det indre dyr ud i hende og hun begyndte højt at knurre og hyle som en ulv.
"Pierre" stønnede hun med ham og bed sig fast i hans hals, ikke hårdt så hun bed igennem, hun ville ikke gøre skade på ham, men bare så hun lige fik markeret sig, selvom det var ham som var rimelig dominerende lige nu.
Hun bed sig i læben da han tog fat om hendes numse og løftede hende lidt op, og ikke lang tid efter var hele hendes krop i luften, båret af Pierre og hans vampyr styrke, mens han stadig hamrede i hende med den samme styrke som før.
Da hun hørte ham stønne hendes navn så højt, vidste hun straks hvad det gik ud på, og lige så snart han kom i hende fik hun en orgasme som hun stønnede højt ud i rummet.
Hun blev lidt slap efter det, det havde virkelig været lidt af en hård omgang, selvom han havde været den dominante, tog det også lidt på hendes krop.
"Jeg elsker dig Pierre" hviskede hun i hans høre og slikkede ham på halsen.
Gæst- Gæst
"Jeg elsker også dig Ash.... det var ikke pænt at være så fræk" gispede han stille og krammede sig ind til hende før han stille slap hende igen, og langsomt trak sig ud af hende.
Han lagde sig gispende ned ved siden af hendes nøgne slappe krop og så op i loftet.
"aldrig i mit liv... har jeg været så tændt" mumlede han stille før han vendte sit hoved mod hende og smilte frækt til hende.
"det skal du gøre igen efter vi har shoppet" sagde han og blinkede før han rakte hende den rigtig tætsiddende og korte og kavalergang visende kjole, nok mest brugt til at forføre med vil han gætte på.
Han kom let op og stå og begyndte at strække sig let, det havde godt nok taget energi at køre hende igennem sådan en omgang, men det var dejligt, og han følte sig godt afslappet bagefter i kroppen.
Han trak roligt tøjet på igen og så tilbage på Ash.
"bare rolig, vi går ikke der ned, vi tager hestevognen, ja sådan en har vi" sagde han og rakte drillende tunge mod hende.
Han gik let over til døren, og åbnede den lige nok til at stikke hovedet ud, "JONATHAN GØR HESTEVOGNEN KLAR TIL TAKE-OFF" råbte han og lukkede så døren igen og vendte sig mod Ash igen og smilte stolt af hende og nød virkelig synet af hans helt egen pige i sin seng, og oven i købet en dyrisk tøs som kunne lide hans krop, ligesom han kunne lide hendes.
"klar til at smutte?" spurgte han hende undrende og bed sig let i læben over synet af hende.
Gæst- Gæst
Hun nussede sig blidt ind til ham, men slap ham da han slap hende og stønnede stille da han trak sig ud af hende, hendes underliv var ret så følsomt nu, efter den tur. Det havde været noget af en vild tur, hun havde aldrig prøvet sådan en vild tur af sex før.
Hun bed sig i læben af det han sagde, hun havde slet ikke lagt mærke til at hun bed så hårdt at der rende blod ned af hendes læbe til sidst. Hun blinkede frækt til ham.
"Øhmm igen, tror det først bliver imorgen kære" sagde hun smilende og tog imod kjolen og satte sig op i sengen.
Hun nikkede til det han sagde, de havde virkelig en hestevogn, det var ret sejt faktisk, hun havde aldrig rigtig prøvet at køre i en hestevogn.
Ash forsvandt ud på badeværelset med kjolen og begyndte at tage den på.
Den passede perfekt. Der var bare et minus ved den, den lugtede af vampyr..
Hun sukkede og gik ud af badeværelset.
Hun gik langsomt med svagende hofter hen til ham med at frækt smil og nikkede.
"Jeg er klar" sagde hun frisk og kyssede ham kærligt på munden.
Gæst- Gæst
Undrende så han efter hende som hun ud i badeværelset og stod lidt og trippede med foden før hun så kom ud igen og hans øjne blev store.
"AAAUUUUU!" kom det fra ham som skulle lyde som et ulve hyl og trappede i jorden. HUN... VAR... HOT!! syntes han.
Han kyssede hende kærligt igen og nappede hende på halsen frækt som svar på hendes nap hun lavede under deres sex. "Havde vi ikke gjort det før så havde vi gjort det nu" hviskede han før han åbnede døren og roligt førte hende ned. Selv Jonathan måtte glippe med øjnene da han så Ash og man kunne se at han også syntes hun så godt ud skønt hun var en varulv.
Jonathan åbnede alle dørene for dem til de var inde i deres lille hestevogn, som havde tag på, og var indrammet så folk ikke bare kunne se dem og der var også gardiner så de kunne blokere for solen.
Man kunne mærke da hestevognen satte i trav og stille begyndte de at køre ned til byen.
Det var en stille og rolig tur, og alt kørte smurt.
Pierre sad og havde sin ene arm om Ash imens han kyssede hendes læber hedt og følte over alt på hendes krop med den anden hånd.
Han havde husket at trække gardinerne for så ingen ville kunne se dem, ikke ved mindre de direkte sprang ind til dem.
Men Ash var alt for lækker til at han kunne finde ud af at holde fingrene fra hende.
Pludselig stoppede hestevognen og døren svingede op. Pierre havde skyndet sig at rette på sig selv og hjulpet Ash med at rette på tøjet da de standsede, og hoppede ud af vognen med et 'der er ikke sket nooooget som helst' blik imens han så ventede på Ash og rakte sin hånd op mod hende så hun kunne gå 'royalt' ned af de små trin.
De stod foran en stor markedsplads hvor der var alt muligt og det hele var stadigvæk åbent.
"Vi er tilbage om 2 timer vil jeg tro så hyg dig Jonathan" sagde Pierre og så mod markedet.
Gæst- Gæst
Hun smilede da han kyssede hende og så nappede hende i halsen, hun stønnede blidt mod hans øre for at tease ham lidt. "Mmmh det ville ikke havde været godt for kjolen..." sagde hun og kiggede på det andet tøj som var godt og grundigt revet i stykker.
Hun fulgte roligt med neden under og hun rødmede endnu engang da hun så Jonathan og hvordan han kiggede på hende, han syntes åbenbart også hun så godt ud. Hun gav ham et smil, inden de gik ud og ind i hestevognen.
Det var en fin hestevogn, gardinerne var trukket for, så der var ret mørkt, men ikke for mørkt så hun ikke ville kunne se Pierre.
Hun kunne ikke lade vær med at rødme, som de sad der og kyssede og Pierre slet ikke kunne holde sine hænder fra hende. "Pierre, er jeg virkelig så sexet at du ikke kan holde dig fra mig" spurgte hun flabet og gav ham et skævt smil.
Ash gispede lidt da hestevognen stoppede og rettede hurtigt på sit tøj inden døren blev åbnet. Hun ventede til at Pierre gik ud og fik så et stort smil på læben da han tilbød hende en hånd.
Hun følte sig virkelig som hans prinsesse.
Hun smilede til Jonathan kort inden de så gik mod markedet.
Hun kiggede op på Pierre med et stort smil. "Hvad kunne du så tænke dig at jeg fik af tøj?" spurgte hun pludseligt og nysgerrigt.
Gæst- Gæst
*ja du er fandme min prinsesse nu skat* tænkte han og bed sig let i underlæben.
Han så dog undrende på hende da hun så spurgte om hvad HAN syntes om hvad for noget tøj hun skulle have.
Pierre kløede sig lidt i nakken og begyndte virkelig at tænke nu, det kunne man i hvert fald se i hans øjne, som tandhjulene begyndte at dreje inde i hans hoved.
Han kørte så kort elevator blikket på hende, på en meget undersøgende måde, frem for kvinders normale meget flabede måde at lave elevator blik på hinanden, især hvis de havde nøjagtig samme tøj på.
"Måske noget dagligdags tøj og en fin kjole til... ja fine arrangementer?" sagde han undrende og tog blidt hendes hånd og nussede sine fingre om hendes lille søde hånd.
"du må huske på vi vampyrer er meget fine på den" sagde han og lavede et meget fissefornemt ansigt, som godt kunne minde om en meget gammel og lidt for fornem i hovedet vampyr som kun fik alt hvad han pegede på.
Han begyndte at gå ned af markedet med hende. Det var kun mennesker der var her lige nu, måske også nogle lidt andre væsner men ingen han dissiderede frygtede som.. alfa varulve. Ja han skulle passe på nu hvad han sagde siden han nu faktisk datede en varulv pige.
"Hey hvad med den her?" spurgte han hende da hans øjne pludselig fangede en sort kjole som bar nogle mørkerøde roser og havde en flot stor udskæring ved halsen, og som var dyb nok til noget kavalergang, og ville nok gå hende ned til anklerne.
Han tog den op og viste Ash den og så på hende meget undrende, han vidste trods alt heller ikke hvad stil hun ville gå efter, han havde trods alt ikke rigtig lagt mærke til tøjet han brændte i hendes hytte, den gang var det jo bare tøj.
"Er sådan noget her din stil? eller skal vi gå efter noget mere farverigt?" spurgte han hende undrende og bed sig i læben og var oprindelig nysgerrig.
Gæst- Gæst
Hun nikkede lidt til det forslag han kom med "lyder fint" sagde hun, men kunne så ikke holde masken da han sagde at vampyrer var meget fornemme og lavet noget af et fissefornemt ansigt som fik hende til at grine ret så meget, men ikke så folk kiggede, for hun havde et meget neutralt grin, som lignede meget andres.
Hun gik roligt med ham og kiggede rundt omkring i markedet for at se om der skulle være noget der interesserede hende, men det var der dog ikke lige til at starte med, men da Pierre pludselig stoppede, stoppede hun og kiggede på ham.
Hun kiggede på den søde sorte kjole han tog frem og et stort smil kom på hendes læber. Han havde ramt plet. Hun nikkede da han spurgte om sådan noget var hendes stil. "Yup, jeg kan helt klart bedst lige sort frem for noget andet, sort og rød" sagde og nikkede, så vidste han det, det var ligesom hendes hår, det skulle passe til det.
"Du er god til at vælge tøj, man skulle tro at du havde gjort det før" sagde hun og grinede lidt og gav ham et frækt og skævt smil, imens hun rakte tunge af ham.
Gæst- Gæst
Han så kort på kjolen og betalte så ejeren pengene og pakkede den ind i en lille kasse som Pierre tog under armen.
"Pierre har jeg selv opdraget til at være en af de mest tro og ærefulde vampyrer jeg kender.. plus han nok også har lært lidt af mig med medlidenhed." sagde han og kløede sig i nakken. "Tænk at han fik mig overtalt" sagde han og tænkte på de to piger Jonathan var i gang med at opdrage på så de kunne blive veldresserede vampyrer der ikke lavede ballade hele tiden.
"men det her er meget anderledes, det her er til en jeg elsker så jeg vil gerne gøre mig umag" sagde han og blinkede drillende til hende før han gav hendes kind et kys og fortsatte ned af boderne. Han kom hen til en bod som solgte meget korte nederdele.. han havde ikke rigtig lagt mærke til sådan noget før, var det sådan noget piger kunne finde på at gå i? det lignede jo det kun lige dækkede bagenden. Og de toppe der lå ved siden af så også ret afslørende ud.
Man kunne se på ham at han begyndte at fantasere Ash i sådan noget tøj da han fik et smøret smil på læberne og øjnene også fik et glimt af perversitet. *mund hun vil se godt ud i det her?.. selvfølgelig kun i vores værelse men for mig?* tænkte han og fniste for sig selv.
Han ville dog ikke opdages og derfor så han til sit held at der lå et par okay nederdele ved siden af de ekstrem korte og vinkede Ash over til sig. Meget af det var forskellige basiske farver, men også sort og rød var i blandt det hele.
Gæst- Gæst
Det fik hende til at tænke, skulle hun bo sammen med ham nu, eller skulle de finde noget andet til hende. "Pierre...? Bor jeg hos dig nu, eller prøver vi bare at finde noget jeg kan bo i?" spurgte hun lidt nervøst og kiggede ned i jorden, bange for svaret. Hun ville gerne bo hos ham nemlig.
"hvor gammel er Jonathan så?" spurgte hun da de talte om hvem der havde opdraget hvem. Hun kiggede spørgende op på ham, kiggede lige i hans øjne, men kiggede så ned igen.
Hun rødmede meget af det han sagde, han ville gøre sig umage fordi det var en han elskede han var sammen med. Hun kløede sig lidt på armen og gik ellers med ham rundt og kiggede lidt.
Hun var igang med at kigge på bukser, da Pierre vinkede hende over til nogle nederdele, hun kiggede på de første som så ret så korte ud, men Pierre stod så ved nogle som så lidt mere hverdags agtige ud, hvor de andre var ret så sexuelle.
"Vil du gerne have mig i en nederdel?" spurgte hun undrende og tog en sort op og kiggede lidt på den, den så nu okay ud.
Gæst- Gæst
"Jonathan.... jeg vil gætte han har rundet de 200 nu, jeg har brugt de fleste år alene, og tvillingerne må være... ja de er vist tæt på de 100 vil jeg tro, derfor de er så uopdragen som de er." sagde han og kløede sig i nakken.
Han bed sig i læben og nikkede heftigt til da hun spurgte om han gerne ville have hende i nederdel.
"Find to af hver som du kan lide" sagde han og hentyde selvfølgelig, dog prøvende på at ikke virke for skyldig, at hun måtte vælge to normale og to ekstremt korte nederdele. Han rakte sælgeren penge til 4 par nederdele og lod så hende bestemme sig.
Man kunne se på ham at han tænkte over det hun havde spurgt ham om med, om hun nu boede hos ham eller hvad. Han kom til en bod med t-shirts og tanktops.... korte tanktops også, og nogle dame skjorter også.
Pierre vinkede Ash over til sig og stod lidt og gloede på dem før han sagde "vælg hvad du kan lide" og så seriøst på hende før han så stille begyndte at svare på hendes spørgsmål.
"tja, jeg kan ikke rigtig lade dig gå tilbage til hytten mere... for der kommer garanteret flere ulve nu hvor jeg tæskede den der anden alfa-ting... og at skulle finde dig et sted at bo.. med din fuldmåne forvandling og sådan ville det ikke være sikkert at sende dig ud... og jeg har en kælder hvor jeg sagtens kan lave et rum for dig hvor du kan lave din forvandling.... selvfølgelig kun hvis du lyster!... men indtil videre da, så hvorfor ikke bo hos mig? indtil du... ikke gider det mere?" spurgte han hende lidt men prøvede også at overtale hende lidt, han kunne jo sagtens sørge for hende, hans pengebog var godt fyldt, og især til et par tusind år nu. Han lavede gode penge i starten af sin vampyr tid, men nu er det blevet ret stabilt med hans arbejde som den uddødelige professor som er ret nysgerrig af en vampyr at være.
Han håbede aldrig nogen sinde på at han ville blive en rigtig vampyr, med kolde følelser og alt det, han ville gerne beholde sine følelser, beholde sit sind, og sit 'jeg'.
End ikke gamle vampyr tosser ville kunne ændre det uanset hvor meget menneskeblod de tilbød ham.
Gæst- Gæst
"Well så er han ældre end mig den mand" sagde hun og smilede lidt, hun var lidt over 100 år, ikke meget mere. Hun ville nok dø omkring de 200, 300 hundrede ville hun tro.
Hun grinede da han nikkede på den måde og gjorde så hvad han sagde.
Hun to en sort og en rød af de lange og det samme med de lidt mere korte. Hun fik dem proppet ned i en pose og gik så ellers efter Pierre, hun ville ikke rigtig gå væk fra ham.
Hun ventede spændt på hans svar, det varede dog noget tid som fik Ash til at tænke om det virkelig havde været en god ide at spørger om, måske ville han slet ikke have hende hos sig, måske var hun bare lige en hurtig pige for ham.
Hun kiggede lidt på ham, ret nervøst da han så så seriøs ud, men valgte så bare to sorte tshirts og en kort hvid tanktop, som skilde sig lidt ud fra alt det andet hun havde taget.
Hun hørte lidt på hans svar, det var på en måde lidt utydeligt og hun kiggede lidt ned i jorden. "Hvad... hvis jeg aldrig ikke gider mere?" spurgte hun nervøst og kiggede på ham. Hun kløede sig lidt på armen og smilede svagt til ham og gik lidt tættere på ham.
Men i det hun gjorde det, hørte hun to høje hvæsen, to ret robuste mænd stod bag Pierre, det var vampyrer det kunne hun lugte, og de kunne selvfølgelig lugte at hun var varulv, tæt på en vampyr?
Uden hun kunne nå at reagere sprang de på hende og havde hende presset mod jorden mens de hvæsede og truede med at bide hende.
Ash prøvede at vride sig fri da de truede med at bide hende. "Pierre!" råbte hun i håb om at han ville hjælpe hende
Gæst- Gæst
"Altså.. hvis du aldrig gi...." han hørte hendes råb, og undrende så tilbage. Han fik store øjne da han så de to vampyrer, godt nok vampyr, men lige frem to af dem?
Blikket blev is koldt og dødeligt skræmmende imens han næsten svævede der over og stod bag dem.
Hans kølige ånde nåede deres nakke, men før de fik chancen for at vende sig havde Pierre grebet fat i nakken på dem begge og hev dem op i luften og var godt i gang med at kværke dem..
Det gik dog ikke som Pierre havde planlagt i de få sekunder han havde, for begge vampyrer gav et spark bagud hver så de fik revet sig ud af hans greb, dog med nogle fine kradsemærker om halsen fra hans negle.
Pierre tog en snor indånding af luften og sniffede den let, "fornylig forvandlede vampyrer... i lugter afsindigt frisk" sagde han stille før han tog et enkelt skridt, og luft projekterede rundt om hans krop og gav et stød foran sig så de måtte blokere for ikke at få det i øjnene, samme strategi han faktisk havde brugt på Ash i skoven.
Og igen før de fik armene helt væk, stod Pierre med to træsyle, presset mod deres hjerter.
"Rør min ulv igen og jeres vampyr dage er slut" sagde han med en meget overlegen stemme før han vendte sig om førte en støvsky op i de passiviserede vampyrers øjne så de gav et lille hyl fra sig og stod og prøvede at få det ud.
Pierre gik over til Ash og bukkede sig ned til hende, tog blidt hendes ene hånd og gav den et stille kys, "er du okay min egen?" sagde han blidt og lignede helt en ridder der hjalp en skøn jomfru i nød. Han tøvede dog ikke meget men løftede hende stille op i sine arme og roligt gik over til en enkel bod mere og smed nogle mønter og lagde så en lang sort jakke over hendes... AAALT for hotte krop.
"behold resten" mumlede han bare til personen som fumlede med at få byttepenge op, og endte med at stå helt måløs.
Hans sanser var nu på vagt, og denne gang ville han ikke lade dem komme bag ham uden at blive straffet for det, for han kunne tydeligt høre at de kom mod dem igen.. imod hans kæreste ulv.
Det skarpe blik blev sendt bagud og pludselig stoppede vampyrerne deres angreb. De stirrede rædselsslagens på Pierre, og næsten som statuer rørte de ikke en muskel. Det var næsten som om Pierre's skygge tårnede sig op over dem og viste tænder, og det eneste han gjorde var at stirre på dem. "skrid før jeg ændre min mening om at lade jer aller nådigst leve" sagde han, og igen med en kold overlegen tone, som gav kuldegysning ned af ryggen rundt omkring i boderne. Pierre havde klasse, og han havde styrke, og han vidste udmærket hvordan han kunne kombinere de to ting.
Men de to vampyrer var nærmest forstenet af frygt, så han mente de skulle have lidt hjælp med at flytte sig.. så med en finger der pegede ned, også op igen, gav et godt vindpust i maven på de to vampyrer så de blev skudt bagud landede ind i en gyde.
"forbandede nybegynder" mumlede han og begyndte så stille at gå imens små visken blev kørt rundt omkring i boderne.
Han gjorde sit bedste for at holde et straight ansigt som de gik der med alle de snakkende mennesker, ikke før han var kommet tilbage i hestevognen pustede han ud og så ret så smadret ud i ansigtet, "at blive stirret på så meget.... god grund til at holde sig i skyggerne" gispede han og tørrede sveden af sin pande.
Han vendte dog hurtigt sin opmærksomhed mod Ash som han stadigvæk havde på sit skød "Hey.. er du okay?... skat?" spurgte han hende stille.. og tilføjede det sidste lidt prøvende, han ville heller ikke være for påtrængende på hende.
Gæst- Gæst
Hun så på Pierre komme mod hende da han var færdige med de to vampyrer. Hun smilede lidt da han rakte hende en hånd og hun tog glædeligt imod den, da hun så gjorde kyssede han den som fik hende til at fnise. Da hun kom op krammede hun sig ind til ham og rystede på hovedet. "Nej" hun var ikke spor okay, hun havde fået sig lidt af et chok.
Hun gispede let da han løftede hende op i sine arme. Hun gemte sig ind til ham og søgte tryghed, det kunne hun sagtens få fra ham, han var stærk, han kunne nemt beskytte hende mod alt ondt, det vidste hun.
Hun kunne høre at vampyrene ikke rigtig gav op endnu, hvilket fik hende til at gemme sig endnu mere ind til ham.
Hun ville bare tilbage til Jonathan og hestevognen så de kunne komme hjem igen.
Hun holde sig fast i Pierres trøje og hev sig ind til ham på den måde, hun lukkede øjne lidt og slappede af ind til hans kolde krop.
Hun åbnede først øjne lidt op da hun kunne mærke varme lukke om sig, hun kiggede sig lidt rundt, mens hun stadig holde fast i hans trøje. De var i hestevognen, fantastisk. Hun pustede ud og kiggede op på Pierre, han så træt ud, næsten lige så træt som hun så ud, eller hun så mere bange, ked af det og træt ud.
Hun rystede på hovedet da han spurgte om hun var okay, hun smilede dog en smule da han kaldte hende skat og trykkede sig kærligt ind til ham. "Jeg vil gerne hjem og have noget mad, jeg er sulten" sagde hun ind til ham og nappede lidt i hans skjorte. Det var en dyrisk ting, ikke sæt spørgsmål tegn ved det.
Gæst- Gæst
"Jonathan, sæt kursen hjem, og fix os noget simpelt vi kan spise ved kaminen" sagde han højt og med det samme kunne man mærke rykket i hestevognen da den satte i gang med at trave.
Han så lidt undrende på hende da hun nappede lidt i hans skjorte og lagde hovedet på skrå, hun var nu ret kær som hun lå der, næsten som en lille killing.
"Men hey, dagens gerning blev da gennemført" sagde han og nikkede over til poserne de havde fyldt og til jakken som lå over hendes krop.
"Jeg håber du kan lide den, prøvede at vælge en som var så ... normal? men også lidt vampyrisk, håber jeg ramte din smag lidt." sagde han varmt til hende.
Han begyndte stille at stirre ud i luften, man kunne se på ham at han tænkte, tænkte tilbage til dengang han også var ny vampyr, alle de sanser man skulle lærer at styre og de lyster man skulle ned dæmpe.
"Og uden du så det fik jeg også købt dig en kjole som er i den store pose der, den fylder lidt" sagde han og nikkede over til en anderledes pose som stod over for dem.
"for ser du... mit arbejde, mit akademi holder bal her snart, og jeg tænkte, ja siden du nu bor hos mig, og vi jo ligesom er... vi er et par nu er vi ikk?" spurgte han hende så stille og meget nervøst for hvad hun ville svare.
"Anyway! vil du med til ballet som min ledsager!?" kom det så hurtigt ud af ham, og fik ham til at minde om en teenager dreng der for første gang skulle spørge en pige ud.
Man kunne høre uden for at der kom en højlydt latter som ikke var til at tage fejl af, det var Jonathan der havde hørt det sidste Pierre havde sagt og begyndt at grine højlydt af Mr.Black.
Pierre skulede mod hvor Jonathan sad, "jeg har vist lært ham lidt for meget omkring følelser" mumlede han og så så genert ned på hans Ash og bed sig i læben.
Gæst- Gæst
Hun nussede sig ind til ham og gabte, hun var blevet træt af deres lille by tur, det havde ikke været lang tid, men pusten var blevet taget fra hende efter hun blev overfaldt af de to.
Hun grinede lidt da han sagde at de havde gjort det de kom efter, hun nikkede lidt og så så ned på jakken hun havde om sig og smilede. "Den er perfekt Pierre" sagde hun og kyssede blidt hans kind.
Hun så på ham som han bare stirrede, hun lagde en hånd på hans kind og fik ham til at se ned på hende, hun gav ham et kærligt smil.
Hun kiggede hen på en større pose da han sagde at han havde købt en kjole, hun kiggede så tilbage igen, da han forklarede hvorfor og hun kunne ikke lade vær med at grine med Jonathan da han gjorde.
Hun kiggede dog kærligt på ham efter.
"Jov, vi er vel et par tænker jeg" sagde hun og rødmede lidt af det hun selv lige havde sagt, hun var kærester med en vampyr nu.
"Og jeg vil meget gerne med til ballet med dig" sagde hun spændt og krammede sig ind til ham og kyssede ham.
Hun gearede dog lidt ned igen efter lidt og lagde sig ind til ham og begyndte at nappe lidt i hans trøje igen, det kunne hun godt lide.
Gæst- Gæst
Han kyssede hende med stor nydelse igen efter hun havde svaret på om hun ville med til ballet.
"Det er jeg rigtig glad for du ville min kære" sagde han blidt og varmt til hende, han måtte vel også så til at begynde at bruge 'kæreste ordene' nu hvor de var i forhold sammen, at de var et par, hun var hans dronning af huset og han var hendes alpha-han i huset. Eller måske var han Omega siden at han ikke var varulv? Tanken strejfede ham lidt undrende. Kunne man måske blive en Omega Vampyr?
"As... Kære.. jeg har tænkt lidt over noget der undre mig lidt.. du ved Alpha-han i varulvenes verden er en leder, eller i hvert en stærk dude... Vi vampyrer har ikke rigtig noget navn for leder ud over at man kalder dem for de ældste og sådan noget.. her er spørgsmålet.. Hvad vil din mening være hvis vampyrer fik navnet Omega-han eller Omega-hun, når man er en ledende vampyr?" spurgte han hende ret undrende.
Han ville ikke have noget imod selv at kalde sig for Omega-han, siden han jo egenligt var leder over 3 vampyrer der boede i hans hus, og han var ikke slap af sig, det fik han bevist med den steroidet fyldte Alpha-han som han besejrede i skoven.
"Omega Mr.Black" mumlede han lidt for sig selv og ville ikke have noget imod at blive kaldt det blandt vampyrerne.
Lidt af hans vampyr natur om at være noget kom lidt op i ham, hvilket fik ham til at gyse lidt, men af nydelse.
"vampyr tanker, vampyr tanker, du er kun som alle andre" mumlede han for sig selv for at berolige sig selv lidt fra de fra skridende tanker.
"ved du hvordan man kan lugte hvor ung en vampyr er?" spurgte han hende så med et smil og som et pludseligt og egenligt ret underligt spørgsmål.
Gæst- Gæst
Hun rødmede lidt da han kaldte hende kære. "Hvad skal jeg kalde dig når du kalder mig kære? Sir? skat? eller skal jeg også kalde dig kære?" spurgte hun og smilede stort til ham.
Hun tænkte lidt på om de ikke snart var hjemme, hun ville rigtig gerne ind og slappe lidt af, hun slappede også af her, men ikke lige så meget som hun ville slappe af i et sikkert hus med nogle stærke vampyrer.
Hun kiggede op på Pierre da han spurgte hende om noget, hun så noget tænkende ud i ansigtet "I kan vel godt kalde jer selv omegaer, og udvælge betaer og lunaer" sagde hun og grinte lidt, for den sidste var rigtig varulve agtigt, som han måske ikke ville bryde sig rigtig meget om.
Hun lagde hovedet ind mod hans bryst og stønnede lidt da hun hørte hans stemme komme dybt fra hans bryst, det var ret sexet.
Hun så lidt op på ham med et nysgerrigt blik "har du vampyr tanker eller hvad... vampyr?" sagde hun lidt drillende og knurrede dybt af ham.
Hun hævede øjenbrynene af hans spørgsmål og rystede på hovedet "Normalt går jeg bare efter deres hals uden af lugte til dem, men nej det gør jeg ikke, hvorfor?" spurgte hun nysgerrigt, og gik ud fra at han havde svaret.
Gæst- Gæst
"Ehm tja.. Sir er måske lidt for underligt... og Mr. er også!" skyndte han at sige så hun ikke ville kalde ham det sådan uden videre for det syntes han ville være lidt underligt hvis hun kaldte ham det samme som hans ansatte kaldte ham.
"Hvad der vil falde mest naturligt på tungen?" svarede han så til sidst og smilte skævt, man kunne godt se på ham at han havde det svært med det spørgsmål, det var bestemt ikke noget han havde tænkt over før.
Han kunne dog ikke lade være med at le lidt da hun begyndte at forslå betaer og lunaer.
"jeg tror jeg holder mig til Omega i sin enkelhed" sagde han og smilte stort til hende og nikkede så til hende imens han pegede på sit hoved.
"lige som du har dyriske instinkter, får vi vampyrer... vampyriske tanker" sagde han og og fnøs lidt "og det er ikke lige frem overlevelses tanker, jeg vil næsten sige at de er virkelig dårlige til at overleve.. nok derfor de altid bliver brændt i historierne" sagde han og lo varmt.
Han løftede dog en pegefinger til hendes sidste spørgsmål. "det er vigtigt at kende forskel på en ung og en gammel vampyr, for imens unge har mere energi og vildskab, så de langt fra så stærke som gamle vampyrer og skal være meget mindre frygtet end de gamle." sagde han og nikkede bestemt.
"og måden du kan lugte forskellen på er.... at gamle vampyrer lugter mere støvet end unge" sagde han og lo højt, "fordi efter så mange år har man glemt at støve dem af i deres senge" sagde han og smilte stort og jokene.
Han trak dog let på skuldrende, "det er i hvert fald sådan jeg lugter forskel, ellers er der ikke meget man kan gå efter ud over de er meget mere tolerante de gamle og mere hemmeligheds fulde." sagde han og prøvede at lave et uhyggeligt vampyr ansigt som man læste om i de gamle fortællinger. "når de skal bortføre skønjomfruerne for at dræne dem for deres blod UUUUUUuuuuUUUUUUh" sagde han og lo varmt bag sin maske.
Pludselig stoppede hestevognen så, de var kommet helskindet hjem. Heldigvis. Jonathan åbnede døren til hestevognen for dem og Pierre bar Ash ud og lod Jonathan tage alle poserne, så han rigtig kunne ligne et pak-æsel. På vejen til trapperne så de kunne komme op til værelset, holdte de to vampyr tvillinger øje med dem. "jeg skal nok vaske kjolen før du får den igen Orina så den lugter så død som muligt" sagde han og fnes lidt over at de ikke var helt vand til andre dufte endnu, det morede ham lidt, sådan nogle unge vampyrer. Heldigvis ikke aggressive vampyrer, men drilske kunne de være, især over for Jonathan.
Han bar Ash helt op til værelset og lagde hende ned i sengen, imens at Jonathan hurtigt satte poserne ind foran døren og lukkede så hurtigt efter sig for at forberede noget mad til dem.
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt over det og kiggede så op på ham med en voldsom rødmen. "Må jeg kalde dig... Skat?" spurgte hun og kiggede lidt ned, hun vidste ikke rigtig hvad han ville sige til at blive kaldt det, det var et ret neutralt kælenavn. Og hun kunne rigtig godt lide det.
Hun grinte lidt da han sagde at han bare ville holde sig til omega "Så vil det altså sige at jeg er din luna på en måde" sagde hun smilende. Hvis det ligesom var sammen nu var hun på en måde hans Luna, hun var hans kæreste...
Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Er du sulten, siden du så har vampyriske tanker pludselig?" spurgte hun nysgerrigt.
Hun kiggede lidt på hans løftede pegefinger og snappede ud efter den med en knurren. Hun smilede lidt af det han sagde, hun vidste godt forskellen mellem gamle og yngre, det var jo derfor at de gamle var lederne, fordi de yngre ikke kunne hamle op med dem. "Hmmm jeg kan klare vampyren lige meget hvor stærk han er" sagde hun og smilede drillende til ham.
Hun fnes lidt af det han sagde med de gamle vampyrer og valgte så selv at add noget til det. "Derfor du lugter så støvet" sagde hun og blinkede til ham og slikkede ham på halsen.
Hun kiggede op fra Pierre da hestevognen stoppede og Jonathan åbnede døren for dem. Hun var glad for at være hjemme igen, hun var stadig lidt chokeret over overfaldet, men hun var mere eller mindre tryg hos de vampyrer her, især Pierre.
Hun vidste ikke rigtig med Jonathan endnu, de havde ikke talt meget og den smule de talte var ikke særlig behagelig.
Hun holde sig ind til Pierre som han bar hende ud af hestevognen. Hun kiggede lidt tilbage på poserne som Jonathan hurtigt tog sig af og hun smilede bare venligt til ham og vende så blikket tilbage så det hvilede på Pierre.
Da de kom ind af døren så hun hen på pigerne som stod og kiggede lidt på dem, hun smilede blidt til dem, men puttede sig så ind til Pierre igen.
Hun pev højlydt da han lagde hende på sengen og hun ikke længere lå ind til ham.
Da hun hørte Jonathan lukke døren, kiggede hun hurtigt op på Pierre.
Hun rejste sig langsomt fra sengen og stilte sig lidt væk fra ham med et smil.
Hun begyndte langsomt at klæde sig af, hun havde ikke haft noget indenunder kjolen, da hun ikke havde haft noget undertøj med sig, da han ligesom havde brændt det hele.
Da hun var helt afklædt gik hun med sensuelle skridt hen mod Pierre og begyndte at gå rundt om ham helt oppe af hans krop, nærmest gned sig op af ham mens hun stønnede blidt mod hans øre hver gang hun kom forbi.
Hun stillede sig så foran ham igen med et frækt smil og kyssede ham intimt og kærligt og hev ham ind til sig ved hjælp af hans krave.
"Jeg elsker dig" hviskede hun mod hans læber og slikkede på dem med et smil.
Gæst- Gæst
Han så på hende som hun begyndte at afklæde sig selv i deres værelse.. ja det var jo deres nu hvor de var sammen og oven i købet boede sammen nu.
Han var ikke langsom til at fatte beskeden og begyndte selv at trække sit tøj af, og da hun nåede over til ham stod han kun i skjorte, alt andet var trimmet af hans krop.
Pierre gav små gys og suk fra sig som hun kørte rundt om ham med hendes krop presset godt ind mod hans, indtil hun så valgte at stoppe foran ham og kyssede ham på den måde.
"jeg elsker også dig" hviskede han tilbage til hende og kyssede hende så intenst på læberne og lagde sine arme tæt om hendes slanke sexede krop og trykkede hende godt ind til sig.
Det var som ecstasy, at føle hendes krop mod sin egen og føle hans underliv der blev trykket mod hendes mave, fordi han havde en vis højde i forhold til hende. Men det var kun bedre, så følte han at han virkelig kunne passe på hende og blokere alt hvad der skulle komme i hendes vej.
Hænderne blev langsomt ført ned af hendes krop og sluttede ved hendes baller, som han gav et let klem før han begyndte at ælte dem i hans hænder, op og ned fra side til side, over det hele kom de og det blev gjort godt.
"Woaw du tænder mig skat" hviskede han i hendes øre og frækt lod han en enkel finger glide ned mellem hendes baller og kørte den hen imellem og ned om hendes numse hul, hvor han lod den massere lidt.
Gæst- Gæst
En rødmen steg til kinderne da han sagde han også elskede hende, følelsen gav hendes sommerfugle i maven, og et stort smil på læben.
Hun lod ham trække hende helt ind til sig og stønnede da han kyssede tilbage, hun ville bringe nye højder til kysset, så hun lod sin tunge skille hans læber ad og begyndte blidt at lege med hans.
Hun kunne mærke ham ved hendes mave, hun kunne mærke at han var tændt hvilket også gjorde hende meget hurtigt og meget tændt, hun stønnede af følelsen og gned sig lidt op af ham igen.
Hun smilede af hans hænder som kørte langsomt ned af hendes krop og ned til hendes numse hvor han masserede hendes baller, samtidig havde hendes hænder fundet sig vej til hans brystkasse under skjorten og trak den langsomt af ham og smed den et sted hen.
"Mmmh det var meningen" sagde hun med et smøret smil og gøs af hans hvisken.
Hun bed sig i læben da hans finger gled ned mellem hendes baller og gispede lidt da han begyndte at massere hendes hul. "Pierre, hvad laver du" spurgte hun nervøst og stønnede ind mod ham. Det føltes underligt, hun havde ikke prøvet sådan noget før.
Gæst- Gæst
"Bare rolig og slap helt af.. så meget som du nu kan" hviskede han yderst frækt og med sin lange slangede vampyr tunge gav han et lille smæld ude foran hendes øre før han lod tungen glide hen over ryggen af øret indtil han fik krummet den mod øre indgangen og tirrede hende der.
Han lod så sin anden hånd glide ned og nussede foran på hendes krop, og ned mellem hendes ben til han nåede hendes rigtige hul, og begyndte at nusse hende der også, så hun blev forkælet i begge hænder.
Pierre kom med et stort smil og skubbede hende så over til sengen pludseligt og kastede sig selv over hende så de lå oppe i sengen, Ash nederst og Pierre øverst. Han havde dog ikke tænkt sig at gå til fadet helt endnu, han ville lige tease hende lidt ekstra, siden hun teasede ham så meget med hendes nøgne krop.
Så stille kravlede han ned mellem hendes ben og begyndte at lade sin kolde og lange vampyr tunge slikke hen af hendes underliv, men tog også nogle gange turen helt nede fra hendes numse af og lod den kort glide ind før han lod den fortsætte op af.
Han elskede det her, det var lidt som at pine en varulv, bare på en god måde.
Tungen gled så ned på hendes numse igen og blev nu der og legede med hende, imens hans hænder fandt frem til hendes underliv han begyndte at gnubbe rigtig meget og rigtig godt, han nød at se hende 'lide' af tændt-hed og se hendes øjne der strålede så smukt og hendes hud der glinsede i halvmånens skær. Hun var lige hvad han havde brug for, lige hvad han havde manglet her, kunne han ikke bare få hende til at leve for evigt??
Gæst- Gæst
Hun prøvede at slappe af som han bad hende om, hun kunne ikke lade vær med at stønne af hans stemme og måden at lege med hendes øre på.
"Pierre" stønnede hun og bed sig hårdt i læben da hans hænder fandt ned til hendes underliv og hendes andet hul.
Hun gispede lidt da Pierre skubbede dem over til sengen og hun blev lagt nederst mens han kastede sig over hende.
Hun kom med et stønnende piv da han kravlede ned mellem hendes ben og hans tunge ramte hendes underliv, hun tog straks en håndfuld af hans hår og krammede det i sin hånd som han slikkede hende, nogen gange helt fra numsen som fik hende til at gyse.
"Pierre, please" stønnede hun, nærmest stoppede i en sætning som om hun ville havde sagt mere. Men hun kunne ikke, han teasede hende så meget, det var slet ikke fair.
Hun bukkede i ryggen af nydelse da han bare blev ved hendes numse og begyndte at behandle hendes underliv med hans hænder.
"Pierre, please tag mig" bad hun stønnede og rev ham lidt i håret for at få ham op.
Gæst- Gæst
Hvilket han også gjorde til sidst, for med et enkelt ryk, lå hans lem lige ude foran hendes underliv. Men han lod den ikke trænge op med det samme, han blinkede nemlig kort først til hende, for at lade hende være klar på at det virkelig skulle til at ske nu.
Han greb så om hendes hofter og holdte dem stramt fast, før han pressede sit lem mod hendes hule, og uden problemer maste sig, bryde sig, borede sig op i hendes ret så våde underliv. Han kom selv med et ret så nydende gisp da han mærkede hendes underlivs væg, og kunne mærke han derfor var kommet helt i bund i hende.
"nu skal ulven nok fodres" hviskede han så frækt i hendes øre før at han begyndte at bore sig op i hende igen og igen som en stor hammer der blev hamret op i hende med en umådelig fart og rigtig nådesløst, han ville ikke lade hende slippe billigt, ikke for at være så sexet, det var også derfor han holdte hende fast så godt, så hun ikke kunne bevæge sig en millimeter, hendes underliv var i hans fulde magt med hvad han ville gøre.
Derfor trængte han så også ud på et tidspunkt og førte sit lem ned ved hendes numse, og uden nogen rigtig advarsel ud over at han havde lagt sit lem helt op af hendes numse, borede han sit lem op i den, og ved hjælp af hendes underlivs safter gik det rigtig let for ham syntes han, den gled i hvert fald helt op i hende uden problemer.
Han hamrede så endnu en gang sit lem op i hende nådesløst, og han skiftede drillende med at bolle hendes numse og hendes underliv, han ville ikke lade hende gå her fra uden at være godt gennem-bollet over det hele, hele hendes krop skulle tilhøre ham, hver lille sentimet, og ingen andre end ham skulle røre de her steder, ingen andre skulle prøve på at eje de her steder, han var den eneste der havde krav på dem.
Han kom mange gange, både i numsen og i underlivet på hende, han var som et stort sex-monster der havde taget kontrol over hendes krop, og månens forsvinden gjorde hans store voldsomme krop der bugtede sig over hende til at ligne en rigtig vampyr da han også havde trukket sine tænder frem, og gispede nydende af deres sex, gispede nydende af følelsen af kontrol over hende. Og som skyggerne blev kastet ind, lignede det også lidt fra Ash's vinkel at han havde to store vinger og en hale bag sig, at det vampyriske dyr virkelig havde taget over ham og bare ville parre sig med hende så godt som han kunne.
Gæst- Gæst
Men da han så bare trængte op i hendes numse uden varsel kom der et smertefuldt skrig og hun begyndte at kæmpe mod ham, knurre af ham, hyle så andre ville kunne høre det, hun kaldte på andre ulve, det var derfor de hylede, dog heldigt for Pierre var der ingen i nærheden.
Hun prøvede alt. "Pierre stop!! Det gør ondt, det gør virkelig ondt!!" skreg hun og puttede alt sin kræft i sine hænder og skubbede til ham så hun bare fik lagt ham ned ved siden af.
Hun stod så hurtigt op fra sengen, hun tog jakken som han havde købt, op foran sig så hendes krop ikke var til syne for ham.
Hun blev ved med et pive jo mere hun bevægede sig, hun havde virkelig ondt.
Den måde hun havde set ham på, det skræmte hende virkelig, det var den samme måde som de andre vampyrer der overfaldt hende så ud, men hun troede han var anderledes. Det var meningen det skulle havde været kærlig elskov, efter som de havde konfronteret hinanden med deres kærlighed og de var blevet kærester.
Hun skyndte sig up på toilettet og låste døren så han ikke ville kunne komme ind, medmindre han slog døren ned. Hun havde brug for en pause væk fra ham, det havde måske ikke været den bedste plan at være sammen med ham, en vampyr ville altid være en vampyr.
Hun satte sig på toilettet og tog sine ben op til sig og holde om sig selv.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Next one's on the house!
» uh a big house//Rosalia//
» This house... what to say about it? (Dem der meldte sig)
» House of God - Luce
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine