Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Er jeg endelig fri? og i så fald hvad vil der nu ske med mig? ~ Razion
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Er jeg endelig fri? og i så fald hvad vil der nu ske med mig? ~ Razion
Han havde det jo bare i tanken, mere så han undgik og lede sine slaver smerte når han skulle give dem hans mærke eller bare så de havde hans navn på dem, et eller andet sted på kroppen.
Gæst- Gæst
Lydia- Antal indlæg : 144
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne
Han kiggede på hende "man kan vel få lavet så den er låst med en nøgle eller noget hvis man bare tænker over det for så har herren jo nøglen og den slags ting der"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og anede ikke hvorfor hun havde været bange for at han ville gøre hende noget, for at sige som hun gjorde, dem der var slaver ville altid være sådan at de fortrak at der ikke var slaver i verden, men det var der jo nu engang, og det havde der jo været længe her i verden, så vidt han kunne huske.
Gæst- Gæst
Da han snakkede igen, lyttede hun til det, og nikkede stille. "Kan man vel godt få tror jeg." Hun så ned igen, og bed sig i læben. Hendes vinger irriterede hende en del, da hun ikke kunne styre dem, og folde dem på ryggen. Hun vidste hun var nødt til at trække dem ind, men vidste også, at det vil gøre utrolig ondt. Hun tog dog en dyb indånding, og bed tænderne hård sammen, for at trække sine vinger ind, så hurtigt hun kunne, for at gøre smerten kortere. Hun havde ikke sagt en eneste lyd, på trods af, at det havde gjort utrolig ondt, og det begynde at sortne for hendes øjne da hun havde gjort det. Hun nåede ikke at sætte sig, og vil faldt ned på gulvet da hendes ben gav efter. Hun slog hovedet mod gulvet.
Lydia- Antal indlæg : 144
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne
Han nikkede roligt "det får vi jo og se om vi kan"sagde han roligt og kiggede på hende da hun var i gang med og få vingerne ind, så det da ud til at hun gjorde og før han viste af det var hun endt på gulvet og alt det, og roligt samlede hende op derfra og roligt bar, han hende op til hans seng og lagde hende ned i den, så hun kom til at ligge blødt og alt det halløj der.
Nu kunne han jo kun vente på at hun ville vågne op og alt det, og roligt tjekkede han hendes pande, for at se om hun var kommet noget til eller hvad hun var, men det så ikke ud til at være sket det store, og den slags der.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» slikekappens fald :)
» Mit liv hader mig simpelthen.. Eller straffer mig i hvert fald.
» Endelig har jeg fundet dig
» endelig, ude //Abaddon//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth