Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Is this forbidden love? (Somdev)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Is this forbidden love? (Somdev)
Gæst- Gæst
*Jeg vil ik være din engel,* Hun håbede lidt på at han kunne se i hendes øjne at hun ik var færdig med at snakke, for hun ville ik såre ham. Men en engel var ik lige det hun helst ville samlignes med. Hun kiggede ned på deres sammenflettede fingre og gav hans hånd et stille klem, *Men jeg vil være din!* Nu kiggede hun på ham igen med et glad smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var dog stadig på vagt, da hun begyndte at gå mod elverbyen, og spejdede ud i skoven. Men hun kunne ik lade være med at holde sine øjne fra ham. Hun kiggede stille på ham, observerende. Hun kom i tanke om at hun egentlig ik vidste noget om denne mand som nu havde taget hendes hjerte, og hun ville gerne vide alt hvad der var værd at vide om ham.
Hun smilede til ham og sagde så, *Fortæl lidt om dig selv.* Hun klemte stille hans hånd, som hun havde gået og holdt hele tiden. Hun var bange for, at hvis hun gav slip, at han så ville forsvinde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på ham ud af øjenkrogen, men var stadig på vagt overfor farer i skoven. De var trods alt ved at nærme sig byen. Da han sagde han havde fundet sin søster og hvordan han snakkede om hende, så kunne hun høre at der var noget i hans stemme, men hvad det var var hun ik sikker på. Hun kunne dog ik holde smilet væk, da han snakkede om hende. Hun stoppede og vendte fronten mod. Kysset på panden føltes som det var brandt fast, da hun stadig kunne mærke hans læber mod den.
Da han holdte om hende og hun så hans smil kunne hun ik lade være. Han læber så så indbydende ud. Hun lagde sine arme om hans nakke og trak ham ind til et kys. *Har du så stadig kontakt til din lillesøster nu?*Spurgte hun da hun trak sig lidt tilbage. Han skulle jo have lov til at svare. Hun sendte ham et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
somdev så på hende det lange hår den bløde hud, alt det han drømte om i en kvinde det var hun, det var helt ufatteligt at en dæmon som ham, ville finde den perfekte pige på en dag hvor han var meget sårede det undrede ham dog lidt...
Gæst- Gæst
Hun havde lyttet til træerne under hele turen, og nu hørte hun det hun havde håbet på at undgå. *Elvere er sjove væsner. Prøv at se den elver der, deres tøj bliver kun mere og mere mærkeligt.* Træer snakke for det meste kun om oplevelser der ligger tæt på og noget der sker nu. Derfor var det vigtigt altid at have ørene åbne, så hun kunne komme og hjælpe så hurtigt som muligt. Hun lyttede nu efter fodtrin, og hun kunne rigtigt nok høre at der kom nogen.
Hun trak Somdev om bag nogle buske og ned på hug. Der kom en af de unge piger gående forbi, hendes lange mørke hår var sat op og øre spidserne var blottet. Hun kiggede over på Somdev og ventede på at at den anden elver pige var gået. *Hvilken dæmonrace er du? Undrede mig bare lidt over det.* Hun sendte kun sine tanker til ham, så hun var sikker på at der ik var nogen der opdagede dem.
Gæst- Gæst
//sorry for det korte indlæg, har lidt problemer med nogle ting lige for tiden //
Gæst- Gæst
Da den anden elver var væk kiggede hun på Somdev. Hun vidste ik meget om blod dæmoner, men det hun vidste passede slet ik med hans opførsel. Det forvirrede hende lidt. Var det ik meningen at blod dæmoner altid prøvede på at vise deres styrke og og var meget brutale. Nå, det havde hun ik tid til at tænke på. Hun lænede sin kind ind mod det kys han gav hende, men ellers trak ham med sig op og ud af busken. De var næsten hjemme hos hendes forældres hus. Mon hendes bror var hjemme? Hun kiggede på ham, inden hun begyndte at gå stille og roligt, sådan så han kunne følge med.
*Jeg ved ik lige hvor godt det er, for mit hus ligger tæt på byen og de andre elvere er ik så vild med andre racer.* Hun sukkede. Nogen gange hadede hun de andre elvere for deres arrogance. *Desuden så er mit hus ik ret meget et hjem, da der ik er nogen møbler der.* Hun skævede til ham og tog så hans hånd og gav den et klem. De kom hen til et træ, hvor der var nogle trapper op.
*Dig først, men vent uden for døren.* Hun ville gerne gå bag ham, hvis han nu skulle snuble eller noget andet, pga hans sår. *Jeg er lige bag dig.*Hun så stille på de bandager hun havde givet ham på. Hun skulle helt klart lige få det rettet når de kom op hendes værelse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Hvis du er heldig så er familien ik hjemme.* Hun kom op på siden af ham og blinkede med det ene øje og trådte så frem til døren. Der var ik så megen støj inde fra huset, da hun åbnede døren. Hun drejede roligt hovedet og så tilbage til Somdev, den første fyr der fik hendes hjerte til at flakke når hun så på ham. Hun sendte ham et opmundrende smil og skubbede så døren helt op. Hun stillede sig i døråbningen og lod ham komme ind og lukkede døren efter ham. Da hunhavde lukket døren gik hun igennem den korte gang og havnede i stuen. Der sad Meric på den lille grønne sofa og ventede på hende. Hun sendte ham et smil og gik hurtigt gennem stuen og stod i døråbningen ud til køkkenet. Der sad hendes mor, far og lillebror og så på hende. Kasandra så alvorligt på dem og lavede så tegnene til at sige,
"Jeg går ind på mit værelse. I skal blive ud af mit værelse!" Hun så på sine forældre og ignorede lidt sin bror.
"Hvad er det din 'såkaldte søn' siger angående en dæmon? Du ved hvad vi mener om deres race." Hendes far så strengt på hende. Kasandra sukkede og vendte ryggen til dem, og gjorde det hun vidste de hadede mere end noget andet. Hun talte til deres sind. *1. Det er ikke vigtigt og 2. det kan vi snakke om senere.* Hun så efter Somdev og håbede på at han ik havde fulgt efter hende.
//Undskyld tiden og hvis deres er stave fejl. Har ik vænnet mig til min nye computer endnu.
Gæst- Gæst
Endelig var han forelsket i en pige smukker en solen selv, med de smukkeste øjne som skinede som to smukke stjerne i han liv, han var glad for at have hende hos sig, hun var hans livsglæde hvis hun ikke var kommet ind i hans liv var han nok ikke den glad dæmon som han var nu,
han var lykkelig og det var tydeligt at se, han så hende i øjnene og smilede mod hende, ''du den smukkeste pige i verden'' sagde han i hendes øre og smilede...
//det helt okay, og undskyld for det langsomme svar også at det ik er så langt... //
Gæst- Gæst
*Og du er den sødeste fyr jeg nogensinde har mødt* svarede hun igen, og hun sagde det kun til ham så de andre ik hørte det. *Kom* Hun trak stille i hans hånd så de stod ude i gangen igen. De gik ned af gangen og drejede så en gang. På væggene var der malede billeder af Kasandra og hendes familie, både samlet og enkeltvis. Der var også nogle få naturbilleder og væggene var samme farve som træet. Om hjørnet var der en trappe der gik op ovenpå, hvor Kasandras værelse. Hun gik lidt foran da trappen ik havde plads til to personer ved siden af hinanden, men hun gav ik slip på hans hånd. Da de kom op tog de døren til venstre, da den højre dør var til hendes lillebrors værelse og den nederste dør var til hendes forældre. Inde på værelset var der en stor seng der stod i midten af værelset og et vindue ovenover med et grønt stykker stof der dækkede. Der var også en lille komode ved siden af døren, hvor der var nogle bøger om medicin, naturen og dyrene.
*Der er ik så meget herinde, men der er nok. Lægger du dig ik lige på ryggen på sengen? Jeg vil gerne se til dine sår* Hun sendte ham et varmt smil og gav hans hånd et klem inden hun gav slip og gik over til komoden. Inde bagerst var der et lille first aid kit, som hun tog frem og lagde ovenpå og åbnede den.
//Det er helt iorden Det skal nok komme igen ^^//
Gæst- Gæst
han havde ledt efter en han kunne leve og forkæle men først nu har han fundet hende og han er glad for han fandt hende... for nu kunne han rigtig forkæle hende, ''smukke hvilken blomst er din ynglings?'' spurte han kærligt til når han ville overraske hende på et tidspunkt, som en lille gave...
Gæst- Gæst
*Min mor var den der indrettede mit værelse, men jeg var aldrig tilfreds med det, så jeg rykkede selv om og efter jeg forlod dem, har hun bare ladet det stå* Hun satte sig på siden af sengen. *Min ynglings blomst er den sjældne drageblomst. Jeg har kun set den en enkelt gang, men den er smuk. Bagefter kommer der Guldstjernen. Den er lidt mere kendt, men meget lille og svær at se.*Hun så ned på ham med et smil, inden hun kiggede på sårene. De var brede og tydeligvis været dybe, men det var de ik så meget mere.
*Ufatteligt at han begyndte at gå rundt bagefter. han burde have mistet så meget blod at det havde slået ham ud i dage.* tænkte hun for sig selv. *Det her kan komme til at gøre ondt* Advarede hun ham, mens hun tog en serviet og puttede noget cream på som skulle rense og hjælpe med at hele og puttede det forsigtigt på hans sår.
*Har du nogen sinde været sammen med en anden pige?* Hun spurgte simpelthen fordi, at hvis det gjorde ondt så afledte det muligvis hans opmærksomhed.
Gæst- Gæst
//jeg er virkelig ked af det korte indlæg //
Gæst- Gæst
Hun kunne godt se at det gjorde lidt ondt på ham og sagde undskyld med sindet. Hun fortsatte dog med at rense det og da hun var færdig med at inspicere det, besluttede hun sig for, at det ik havde brug for sting. Hun lagde et lille lag creme over som skulle hjælpe med at få det til at hele og kiggede så på ham.
*Der har været nogle få fyrer, men det har aldrig været alvorligt eller langvarende. Jeg tror det er fordi, at jeg ik er særlig smuk af elver standard.* Hun sendte ham et smil og fjernede det til oversiddende creme med en serviet, fra sine hænder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Tak!* sagde hun med et glimt i øjet og kiggede ned på deres hænder som var samlet. Hun lænede sig frem og gav ham et let kys på panden, og sagde så til ham *Du skal sove lidt. Det hjælper helings procesen. Bare rolig, jeg bliver her.*
Hun gav hans hånd et klem og flyttede så sin anden hånd fra brystet op til hans kind.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Somdev vågnede op og så på hende og holdte hende tæt på sig han ville ikke lade hende forsvinde ud af hans verden han kyssede hende på munden med et smil på sine læber og rørte hans kind med et smil...
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Fægtning - Somdev
» You summoned me? - Somdev
» Why did it happend`? ~ Somdev
» Long time no see (somdev)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine