Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The Thunders curse - Faye - Logan - Jo
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The Thunders curse - Faye - Logan - Jo
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen det skal du ikke undskylde for, sådan opføre jeg mig det meste af tiden." Jo lo kort af sig selv og kørte en hånd igennem det mellem blonde hår. "Denne her familie er lille, den er ekstrem kompliceret. Til tider utilregnelig. Vi kan drive hinanden til vanvid.." Hun gik længere ind i rummet. "Men når der er problemer, er der ingen du hellere vil have på din side. Allyson og Eliza har valgt at forlade os. De gad ikke andet end at diskutere med Caroline. Vi kendt for vores monseriske adfærd, og vi er monstre... Caroline og jeg er i hvert fald. Men vi ikke hjerteløse, om du vælger at kendes ved os eller ej. Så vil du altid være vores lillesøster Faye. Du en del af os nu, om du vil leve med det eller ej." Jo kørte en lille hårlok ombagved Fayes øre og smilede varmt. Det var sjældent man så det... som VIRKELIG sjældent! Jo tog sig selv i det og trådte et skridt tilbage.
"Se mig.. jeg opføre mig så sukkersødt nu." Hun grinede kort af sig selv. "Logan har forslået vi bliver her til væsnerne smutter væk. De vil nok tro vi stukket af og lede efter nyt kød. Så kom ind i stuen, så kan vi snakke lidt.. jeg kan lave noget mad til os.. de to andre lever jo ikke ligefrem på vores kost." Blinkede Jo drillende med det ene øje til Faye.
Døren til stuen var dog stadigvæk åben, og det var et lille hus. Det ville også sige, at Logan og Caroline havde hørt den bløde side af Jo. Ikke det gjorde hende så meget, trods alt så var det indenfor trygge rammer. Hun var i stand til at være en glad pige, trods alt det ry som den hårde tøs hun gerne ville have.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Dinner With the Thunders.
» My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline//
» Meeting the Hunters//Faye// Afsluttet
» A Warrior is Not Born But made, in The fire of War //Faye//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine