Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
on a mission- Matej EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
on a mission- Matej EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
on a mission- Matej EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
on a mission- Matej EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
on a mission- Matej EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
on a mission- Matej EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
on a mission- Matej EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
on a mission- Matej EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
on a mission- Matej EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Rafaela
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Sean
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Dr. Trott
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Valentine
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Lenore
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Genevira
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Juniper
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Sasha
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 
Madelena Gray
on a mission- Matej Voteba13on a mission- Matej Voteba14on a mission- Matej Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

on a mission- Matej

Go down

on a mission- Matej Empty on a mission- Matej

Indlæg af Gæst Fre 18 Sep 2015 - 23:34

Tid: 22:45
omgivelser: ingen andre end Elena og Matej
Sted: Forestina
Vejr: let skyet, køligt det har regnet tidligere.
På: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bd/df/02/bddf0246a4a5d1610462a69f37977e43.jpg , sko: http://data.whicdn.com/images/5934067/large.png , og håret sidder i en høj hestehale.
2 x pistol http://jacksparrowcostuming.wikispaces.com/file/view/jacksparrowrubberstuntpistol.jpg/232545040/jacksparrowrubberstuntpistol.jpg
og et sværd.

Elena gik roligt igennem skoven, hist og her skar hun sig igennem under skovens vilde beplantning. Hun gik ved siden af Matej, hendes nyansatte general, for den hær hun roligt var begyndt at samle sammen. Hun ville gerne overtage havnebyen, Minotaris, men alt til sin tid, først skulle man jo lige stabilisere sig en hær, og finde allierede magthavere i byen, samt vinde de fleste pirater over på sin side. Det sidste burde ikke være så svært igen. Elena var blevet siden ung i starten af teenage årene, blevet "opdraget" af den berygtede dæmon pirat, Alitheia. Godt nok var Elena ikke en lige så berygtet pirat som hende, men hendes navn kendte mange pirater dog stadig til, også fordi det stadig var i disse miljøer hun oftest befandt sig i. Hun elskede Minotaris, og derfor var det den oplagte by for hende at starte sin erobring af omkring liggende egne. Hun kendte byen ud og ind, mange af dens befolkning, og endda de regerende. Men det var ikke nok, hun ville selv være den regerende, om det så var på den ene eller anden måde, så ville hun have at det skulle ske.
Men nu var hun i starten af sin plan, på pre walking stadiet. Hun ville skaffe sig gode våben til så mange som muligt, og det skulle ske gennem dødstrusler af en ældre, men enormt behændig elvisk smed som hun havde hørt mere end bare godt om.
Hun kiggede på Matej som de, så stille som muligt, bevægede sig igennem skoven."Matej, hvor Loyal er du til mig? vil du sætte tvivl mod mine ordre, hvis de virker forkerte i øjeblikket? eller vente på at se den større mening med det hele senere?"hun ville gerne have en ide om hvor vidt han selv havde gjort sig tanker om det job han nu havde taget på sig, den stilling han havde hos hende. Han havde været indforstående med at lige nu, gav det ikke en løn, men lige så snart hun havde fået sit palads i Minotaris på plads, og "virksomheden"(som hun kaldte sin lille mission det), kom på plads, ville han begynde at få løn, og når de først havde overtaget Minotaris, ville den selvfølgelig stige i takt med erobringer, skatter osv.
Hendes blik hvilede roligt på ham imens hun ventede hans svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

on a mission- Matej Empty Sv: on a mission- Matej

Indlæg af Gæst Lør 19 Sep 2015 - 2:30

Matej var ikke helt sikker på hvor de var på vej hen så han holdte sig roligt bag hende i starten, også mens han holdte øje med hendes armbevægelser hver gang hun skar beplantningen. Man kunne vel sige at han analyserede hendes bevægelser, og ud fra det regne ud af hvor hun ville ligge i forhold til en kamp. Hans spyd hang på hans ryg og havde noget læder om spidsen så det ikke kunne stikke nogen. Skulle han alligevel bruge det? Det virkede ikke til at være en nødvendighed, men man kunne aldrig være sikker.
Han måtte indrømme at han nu var lidt forundret da hun nu så ganske ung ud, i hvert fald havde han altid arbejdet for nogle der var ældre. Men hun interesserede ham på en måde han ikke rigtig havde følt med de gamle mænd, der var en glød i hendes øjne som der ikke havde være at finde hos de andre. For det respekterede han hende. Og så kunne man vel også sige at hendes gode udseende lokkede ham, han var trods alt en mand.
Han blev flået ud af sine tanker der hun snakkede til ham og et halvt smil kunne ikke undgå at forme sig på hans læber:” Jeg er så loyal som jeg kan være indtil du ikke længere har brug for mig, Elena. Det er ikke mit job at tænke på hvad der er rigtigt og forkert. Jeg følger dig fordi du interessere mig.” sagde han ligeud uden at trække en mine. Han gik normalt ikke ind for at følge ordre, han havde sine egne måder at klare hvad end ”mission” han ville blive sat på. Det plejede også at virke når han gjorde det på sin måde.
Men han kunne ikke nænne at bringe sin arrogance over hende, i hvert fald ikke når han gik efter at imponere hende, bare en smule. Han vidste godt at der ikke lå nogen løn i det, men det var også okay. Det her gjorde han af fri vilje, det var heller ikke fordi han lå i pengenød for nu.  Han så sig kort omkring og holdte lidt øje med omgivelserne.
Så ham smeden… Er han den bedste? Eller er han den eneste som ville kunne holde sin mund lukket?” kom det fra han i en rolig tone, han var ikke bange for at stille spørgsmål ved ting, mest fordi han var nysgerrig på hvad hendes planer var og ikke fordi han udviste undren ved hendes valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

on a mission- Matej Empty Sv: on a mission- Matej

Indlæg af Gæst Tirs 27 Okt 2015 - 16:19

Roligt nærmede de sig Forestina, og hun stoppede med at skære i de forhindrende planter. Det var nu de var for tæt på, og hvis de blev opdaget af et par snottede elver unger, så ville deres mission blive en del sværere at gennemføre. mere langsom blev hun og hendes bevægelser, men ikke klodsede, hendes smidighed og præcision vaklede ikke, det vaklede faktisk aldrig.
Kort granskede hun hans svar." Det kan jeg leve med. Jeg håber du forstår hvorfor jeg stiller sådan et spørgsmål, for når først planen skrider rigtigt igang, skal du helst være en af dem der sørger for at jeg ikke bliver fundet død i min seng eller badekar."Sagde hun en smule lavt, for ikke at lokke nysgerrige væsner i deres retning. I denne skov var der mange ører, og sådan ca. var planen at undgå dem alle.

Der var ikke mange kilometer tilbage mod den store elverby, og det betød, til hendes glæde, at de snart ville finde deres destination. Elena stak hånden ned i lommen og trak et prægtigt kompas frem. Det var lavet af teak træ, selve den lille kasse omkring kompasset var dekoreret med indsnittede billeder. Der var solen og månen på deres respektive pladser mod øst og vest. Nordlys mod nord og snefnug mod syd. placeret rundt om på den lille træ kasse var der spredt funklende sølv stjerner ud over det hele.
Elena åbnede kassen og frem kom et kompas lavet af sølv. Fire ædelsten var sat i stedet for bogtaverne, Nord var blevet udskiftet med en sort opal, øst med en rubin, vest med en topas og syd var blevet erstattet med en månesten. selveviseren var også lavet af sølv og lige nu pegede det mod sydvest, den retning de havde gået i, i mange timer, og som de nu kun skulle følge en smule mere før de ville være der. Hun lagde kompasset tilbage i lommen og lyttede kort efter om de nu stadig var alene. Godt nok var hun ingen elver med lange spidse ører, men hun havde levet mange steder i sit liv, og næsten alle stederne havde været farlige, så hun havde til sidst fået en skærpet hørelse.
Det lød ikke som om nogen fulgte dem, men alligevel havde hun en alarmerende fornemmelse omkring det.*De holder lav profil, vi spiller uvidende, og jeg er på vagt fra nu af.* Hun tænkte det stille i sit sind, som om hun frygtede at nogen ville kunne høre hende der.
"Lukke munden på ham bliver intet problem når han en dag er færdig med mine våben, hvad der kan komme af problemer inden for de næste få timer er at han bliver et helved at få med ud af denne skov uden at vække opsigt hos elvernes skov vagter. Vi har været heldige ikke at blive opdaget endnu, men held har det altid med at vende når man har mest brug for det."Hun sagde det roligt inden hun stoppede og nærmest slet ikke trak vejret, for så at gå stille og langsomt videre."Matej, fortæl mig igen hvad din evne er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

on a mission- Matej Empty Sv: on a mission- Matej

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum