Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
We need to meet, my trusted friend ~Eris EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Jake
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Sasha
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Renata
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Genevira
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Celenia
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Lenore
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Taliia
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Madelena Gray
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 
Katrina
We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba13We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba14We need to meet, my trusted friend ~Eris Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

We need to meet, my trusted friend ~Eris

Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Assorian Søn 25 Okt 2015 - 13:22

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Beklædning: Se profilbillede

Asso havde kontaktet sin gode veninde og sin højre hånd Eris, da der var store planer igang så skulle hun også have dem af vide, hun var jo hans makker. Mødestedet var ved hovedkvarteret i kroen "Det brændende træ" og hun vidste godt at hun skulle ned i vinkælderen og hen til væggen for enden og røre væggen, væggen er nemlig magisk og ved hvem der er skyggevæsener og ikke.

Asso sad allerede i møderummet i det hemmeligehovedkvarter og afventet hende, han var den eneste der var der fordi han havde bedt de andre skyggevæsener om at de ikke skal møde op da det her er et hemmelig møde mellem lederen og hans makker, han havde nogen papir med for at vise hende hvad der skulle ske, han havde dog en tjener med dernede, en som han kunne stole på som ville servere for dem hvis det var det var nødvendigt.

Asso sad og lagde papirene klar og forberedt sig på de ting hun skulle have af vide, han havde nemlig en mission til hende som hun skal gøre for ham, når planerne sættes i værk, det bliver stort det her og hun bliver en del af det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty Sv: We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Gæst Søn 25 Okt 2015 - 13:39

Påklædning Hun er iklædt [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], dog uden korset. Derudover bær hun også en jakke med en stor hætte

På trods af det var eftermiddags tid, så havde hun nu alligevel valgt at bevæge sig ud fra sit trygge mørke. Selvfølgelig havde dagen også en langt mere vigtig ting foran sig, så dette var nok også den eneste grund til hun ville forlade mørket for at bevæge sig udenfor. Det sekund hun trådte udenfor hjemmet, trak hun den store hætte over og derpå gemte hun sit ansigt ind bag mørket af den store hætte. Selvom hun holde af ham, så var det ikke just hendes yndlingsting og hun kunne ærlig talt komme på mindst en million andre ting end gå ud i solen. Hun havde rent faktisk fundet en ret så attraktiv prostitueret og hun var fundet sig selv tvunget til at bede tøsen om at gå, fordi hun havde et møde med ham også om dagen?! Hun rystede på hovedet, men skyndte sig om ikke andet videre hen over pladsen og direkte hen til kroen, hvor hun ignorerede alle dem så betragtede hende.
Da hun nåede væggen, gjorde hun som hun altid havde gjort og var derfor hurtigt inde. Det var her hun fik øje på ham, og selvfølgelig også her hun trak sin hætte ned "Sikke dog et fantastisk tidspunkt du satte mødet" brummede hun og rullede med øjnene. Om ikke andet gik hun hen og satte sig ved bordet, hvor hun rettede sine mørke øjne direkte imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty Sv: We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Assorian Man 26 Okt 2015 - 14:47

Han kunne godt fornemme på hende at hun var irriteret over at skulle komme ud i solen, men det var bedst sådan for hvem mistænker at skyggevæsener holder møder i sollys? ingen næsten, så det var perfekt, han elskede dog hvordan hun sådan hader solen, han kan heller ikke lide den selv men hende.. hun hadet den som pesten "ååh min kære Eris jeg beundre dog altid hvordan du hader solen, nå men sæt dig ned, jeg har store ting og fortælle dig og her snart vil du komme på en blanding af en test og en opgave, men sæt dig ned så jeg kan fortælle dig om det, og lyt nu godt efter" sagde han og kiggede på hende og smilede til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty Sv: We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Gæst Man 2 Nov 2015 - 19:57

Hun kneb øjnene sammen og rakte fuck af ham "Jeg var nød til at sige farvel til en lækker kvinde, jeg kunne havde brugt morgnen og det meste af dagen i hendes selskab" brokkede hun sig. Hun vidste hun kunne gøre den slags overfor ham, mest af alt fordi de havde historie sammen og ganske vist ikke på det seksuelle punkt, men i den venskabelige del. Hun havde en dyb respekt for ham, og ville da for altid være ved hans side, derfor kunne hun vel også tillade sig at brokke sig en enkelt gang imellem. Om ikke andet da han så gik ned til det alvorlige, lyttede hun også efter på hvad han sagde. Hun lagde hovedet på skrå og armene over kors. Hun havde sine mørke øjne rettet direkte imod ham, og udtrykket i hendes øjne talte for hvor meget hun egentligt lyttede med "Aha, jamen kom med det!" sagde hun og slog ud med armene, ganske vist skulle hun ikke meget i dag, men hun brød sig virkelig ikke om at være ude fra sit hjem når solen var oppe. Der var bare et eller andet over den sol der fik hendes dårlige humør frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty Sv: We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Assorian Lør 28 Nov 2015 - 20:59

Han kiggede på hende, grinte, "du har nu altid været en lille brokrøv, det beundre jeg dig for" sagde han og smilede til hende, han tog så et glas whiskey og drak lidt af det "håber du er klar" sagde han og trak et kæmpe kort ned over hele underworld "du kender vel godt til Dragons Peak ikke? hjemstedet for draconianere, mig og en hvis Sean ved ikke om du kender ham, men mig og ham vil overtage den by for at komme væk fra Sakref og for magt og rigdom, og det er så her, min kære ven, hvor du kommer ind i billedet, du skal ikke med, desværre, men du skal noget helt, helt andet, du skal nemlig være de skyggevæsener som forbliver her i Firewood, du skal være deres leder og med andre ord, skal du være den øverste imens jeg er væk i Dragons Peak tænk det som en lille test og på at du bliver del af en større plan, min kære ven" sagde han og smilede til hende, og drak lidt mere, den plan der skulle igang ville blive en af de største planer nogensinde og vil få skyggevæsenerne frem i mørket og vise alt og alle, at vi er magtfulde og en stærk race - tænkte han inde i sig selv imens han havde et stort smil på læben.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

We need to meet, my trusted friend ~Eris Empty Sv: We need to meet, my trusted friend ~Eris

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum