Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
not this again ~ Gerag (xxx) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 
Lori
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 
Valentine
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 
Jake
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 
Edgar
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 
Abigail
not this again ~ Gerag (xxx) Voteba13not this again ~ Gerag (xxx) Voteba14not this again ~ Gerag (xxx) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

not this again ~ Gerag (xxx)

Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Søn 29 Nov 2015 - 13:21

S: Rotten Root
T: aften
V:køligt
O: nogle få mennesker.

Det var en kølig aften og der var nogle få folk ude lige nu, og mærkelig nok var en af dem Lydia. Hun var ellers ikke glad for at være ude blandt folk, men hun skulle jo lære at omgås folk igen. Ikke bare være hjemme og gemme sig fra verden. Hun var dog stadig meget nervøs for, at hendes tidligere herre ville finde hende, og så vil hun helt sikkert fortryde hun nogle sinde stak af fra ham. Mens hun gik der gennem gaden, havde hun blikket slået ned i jorden, sørgede for, at hun ikke så på en eneste af dem som var her, da hun var bange for, at de vil blive sure over det, eller noget i den stil.


Sidst rettet af Lydia Tirs 1 Dec 2015 - 1:25, rettet 1 gang
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 29 Nov 2015 - 13:35

Gerag havde brug for en slave mere, han ville kontakte manden fra slave handlen men han havde lige nu problemer med at en af hans slave havde undsluppet fra en kunde så han var i en knibe. Gerag gik ned af de mindre gader af rotten root da han fik øje på en han kunne bruge til noget, hun var spinkel så hun ville ikke gøre meget modstand. Han bevægede sig meget roligt men hurtigt mod hende. I en hurtig bevægelse tog han fat i hendes hoved og borede hans klo agtige negle lidt ind i hendes hud og hev hende ind i en gyde. Det var meget heldigt at han var tæt på sit hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Søn 29 Nov 2015 - 13:54

Hun havde slet ikke set manden som kom over til hende, ikke før det var for sent og han havde grebet fat i hende. Hun kom til at skrige da han gjorde hende overrasket og forskrækket på samme tid. Var det mon hendes gamle Herre som havde fundet hende? Det var hendes første tanke, men denne her person føltes på ingen måde som hendes gamle Herre. Hun prøvede at komme fri, men blev let hevet med ind i gyden. Hun var rædselslagede nu. Hun havde stødt på en ny en som ikke virkede flink på nogle måde. Hvad vil han mon med hende? Tage hende som slave? Hun vendte sig om, og så på ham med rædselen lysende ud af sine øjne.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 29 Nov 2015 - 14:49

han kunne se rædslen, nærmest lugte frygten på hende. Han tog fat i hende "du er min nu, jeg har planer for dig" han tog fat om kvinden med et roligt og fast greb og løftede hende over hans skulder, den her så ud til allerede at være trænet lidt som slave, han gav hende et hårdt slag på siden af hovedet og ind på tindingen, dette var kun nok til at slå hende ud men hun ville nok ikke vågne i noget tid. Han begyndte langsomt at gå tilbage til sit hus.

Huset var et gammelt slagter hus, stort køkken med dræn i, en stor kælder med flere rum til forskellige ryge rum, dog havde Gerag fundet en anden brug til disse, han havde lavet dem om til små celler. Han åbnede en dør til et tomt rum og smed hende på gulvet og tog en spand med vand han havde stående og hældte det ud over hende "op" hans stemme var rug og hård, hun skulle vide han var hendes chef. Han havde et hårdt ansigts udtryk mens hun vågnede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Søn 29 Nov 2015 - 15:00

Hun tog et lille skridt bagud, men standsede så. Så ned i jorden, da hun var bange for, hvad han mon kunne finde på at gøre mod hende. Han virkede i den grad ikke flink på nogle måde, og hun tilhørte ham nu? "plz vær sød ikke at gøre mig noget" bad hun meget bange. Hun skreg da han valgte at løfte hende op over sin skulder, og hun prøvede at kæmpe for at komme ned, men uden held. Hun mistede bevidstheden da han slog hendes hoved hårdt ind mod muren.

Hun vågnede med et sæt da han hældte vand ud over hende, og hun så lige på ham, og bakkede så langt tilbage hun kunne komme. "Hv.. hvad vil.. du med mig?" hendes stemme var lav og meget bange. Hun spekulerede over, om han mon var som hendes herre havde været det. Det håbede hun ikke, da hun umuligt ville kunne overleve det alt for længe.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 29 Nov 2015 - 23:54

Gerags mund formede sig i et triumferende smil "det er meget simpelt, du bliver min føde maskine. du skal bringe en ny generation af orker til verden" hans øjne holdt fast på hende med et hårdt blik "og hvis du nægter mig det, så kan jeg sælge dig tilbage til slavehandlerne for en god pris, selv hvis du mangler nogle dele" hans øjne var faste og rokkede sig ikke fra hendes krop "det er op til dig, du kan gøre hvad jeg siger og blive min slave på ubestemt tid eller jeg hugger dine ben af og sælger dig til slavehandlerne, jeg er sikker på en slave der ikke kan løbe nogen steder vil være meget populær" han smilede og trængte hende op i en krog, han låste døren efter sig og stillede sig så han så på hende med et truende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Man 30 Nov 2015 - 0:08

Hun kunne ikke lide det triumferende smil der kom frem på hans læber nu, og det han sagde gav ingen mening for hende. Hans fødemaskine? Så han vil have hende her, til hun havde født ham en hel del unger? Hun gyste ved tanken. Hun ville ikke have børn, og da slet ikke med ham, men hun sagde intet, så bare ned i jorden, nervøs for hvad der ville ske. *Sælge mig tilbage? Til hvem? De eneste som nogle sinde har solgt mig, er mine forældre, så øm ja* Hun bed sig i læben og så nervøst på ham. Vidste at hun ikke ville kunne lide det hvis han besluttede sig for at sælge hende til en slavehandler. "Jeg skal nok. Plz ikk gør mig fortræd" bad hun, og var tæt på at græde. Ville han virkelig skære hendes ben af, for så at sælge ende? Hun ville ikke miste sine ben. Det vil hun jo heller ikke overleve, med mindre han vidste hvordan han skulle gøre det, uden at dræbe hende.

Hun bakkede en smule tilbage da han kom over til hende, og hun så nervøst op på ham mens hun sad på gulvet. Kunne ikke lide hans truende blik på nogle måde.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Man 30 Nov 2015 - 0:21

han så på hende med et hårdt blik han tog sin kappe af og så på hende "sådan skal det lyde, fra nu af har du intet navn, du er min slave, du har ingen anden værdi for mig end at bruges som sex legetøj" han tog fat om hendes hår og fandt en kniv frem, han skar det af så det gik hende halvt til skulderne "dit hår skal ikke bruges" han tog fat i hendes tøj og rev de i stykker "du har heller ikke brug for tøj" han tog fat om hendes hoved "og hvis du ikke makker ret, så får du heller ikke brug for dine øjne" hans øjne var låst på hendes krop "er det forstået, du er min slave, du er intet værd du er intet andet end en kælling jeg bruger til at lave afkom" hans øjne var hårde og hans hånd havde et fast greb om hendes hoved, hans negle borede lidt i hendes hud men ikke nok til at prikke hul, endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Man 30 Nov 2015 - 8:48

Hun sagde ikke noget mens han tog sin kappe af, for hvad skulle hun sige? Hun lyttede til det han sagde til hende, og nikkede stille af det. Så hun havde altså intet navn nu? hun var sikker på, at det hurtigt vil side dybt i hende, at hun intet navn havde mere. Hun bed sig i læben og så nervøst på ham, da han tog fat i hendes hår, men han skar det over? Det havde hun ikke været forbered på. Hvorfor måtte hun ikke have længere hår? Hun havde dog forventet det med hun ikke skulle have noget tøj på, så det kom ikke bag på hende på nogle måde. Da han greb fat om hendes hoved, så hun på ham med et forsigtigt og bange blik. Hørte det han sagde, og ville gøre alt for ikke at miste sine øjne. "Ja Herre det er forstået" sagde hun. Hun vidste hun blev nødt til at kalde ham Herre, selvom hun egentlig havde en, dog en hun var flygtet fra, og ham her, virkede ikke meget rarere end han havde været.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Man 30 Nov 2015 - 22:04

Gerag så på hende med et roligt blik. denne kvinde var svag, han kunne mærke hendes svaghed helt ind i sin sjæl "godt, du kan starte med at under holde mig" han trak sit lem frem, en orks lem var meget stort, større end de fleste normale væsner, når den ikke var hård gik den ham ned til midt på låret og lige nu var den begyndt at blive hård "sut den" hans ordre var præcis og hård, han lod sit greb om hendes hoved løsne sig og så på hende for at opservere om hun ville gøre som han sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Man 30 Nov 2015 - 22:16

Hun nikkede stille da han sagde, at hun kunne starte med at underholde ham. "Javel" Hun så dog en smule skræmt ud da hun så hans enorme lem. Troede han virkelig at hu, en sølle lille engel, kunne tage det der monster? Hun ville dog ikke modsige ham, da hun ikke turde, og prøvede så godt hun kunne at sutte hans lem. Det var umuligt at få den helt ind, og hun så ned i jorden imens.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Man 30 Nov 2015 - 22:32

han tog fat om hendes hoved da hun ikke gik længere ned på hans lem, skuffende, han strammede grebet og pressede sig længere ned i halsen på hende, forbi hendes åndedræts sluse "når jeg siger sut så skal du gøre det på det hele af den" han kunne se den tykke slange bule ud i hendes hals og han trak sig tilbage "er det forstået slave?" hans øjne var fokuseret på hendes ansigt "og se på mig mens du sutter, jeg vil have du ser hvem det er der gør det her ved dig" hans blod røde øjne var faste på hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Man 30 Nov 2015 - 22:58

Hun så op på ham bange, da han strammede grebet om hende, og pressede den helt ned i hendes hals. Hun fik straks tåre i øjnene af det, men hun prøvede ikke at trække sig tilbage, da der nok vil være en straf hvis hun gjorde det. Hun hev efter vejret da han trak sig ud af hendes mund igen. "Ja undskyld Herre" svarede hun. Hun så lige på ham, og prøvede igen, og selvom alt i hende skreg hun ikke skulle tage den helt ind da det vil kvæle hende, så prøvede hun alligevel. Tvang sig selv længere ned end hun egentlig kunne holde til, og så på ham imens hun gjorde det.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Man 30 Nov 2015 - 23:21

dette fik Gerags lem til at blive sten hårdt, en slave der kunne gøre dette ved ham var meget fin. han trak hende væk fra hans lem og vendte hende rundt mens han pressede hendes ansigt mod jorden "det er tid til at jeg tager dig og planter mit frø i dig" han strammede sit greb om hendes hofter og pressede spidsen af sit lem mod hendes åbning. Han ventede ikke længe før han pressede så meget op i hende som han kunne, han var næsten nået til bunden af hans skaft da han ramte bagmuren af hendes underliv. Da han gjorde det trak han sig tilbage og begyndte at støde i hende som var han i gang med at save gennem et stykke træ, langsomt tilbage og hurtigt ind. Dette lod han gå på i lang tid han nød at splitte hende ad på denne måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Tirs 1 Dec 2015 - 0:41

Hun kunne tydelig mærke at hans lem blev hårdt, hvilket gjorde det en smule sværere for hende. Hun så dog på ham da han trak hende væk. Havde hun gjort noget forkert, var hendes første tanke. Og hvad havde hun gjort forkert? Hun bed sig i læben da hendes ansigt blev presset mod jorden. Hun ville gerne vende hovedet så hun kunne få luft, men kunne ikke takket være hans greb. Hun hørte det han sagde, og var ikke i tvivl om, hvad der ventede hende. Hun mærkede hans pik mod sit underliv, og bed sig hårdt i læben af det, og selvom det gjorde ondt da han pressede sig op i ende, sagde hun ikke en eneste lyd. Tårerne trillede lydløst ned af hendes kinder grundet smerte, men noget i hende, fik hende alligevel til at stønne af det her.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Dec 2015 - 0:56

han så tårene, hørte de små støn, og mærkede hvor stram hun var omkring hans lem, men det betød intet for ham, faktisk ville det have været sjovere hvis hun havde været mere spralsk eller skreg lidt. Han fortsatte med at tage hende bag fra i mere end 10 minutter, han kunne høre hendes stakånede åndedrag mens han blev ved med at køre i hende, han så på hende og satte farten mere op i en sidste spurt og til sidst skete det, han skød sæd afsted, så meget at han blev skubbet ud, da han havde trukket sig ud blev det ved med at løbe ud af hendes underliv "gør den ren efter dig slave, jeg har ikke hele dagen" han så på hende med et roligt blik, hvad skulle hun bruges til ellers, han ventede meget roligt på at hun ville gøre hans lem rent før han ville vende sig rundt lukke døren og gå op for at finde noget mad. Efter et par minutter kom an tilbage og åbnede en sprække ved jorden og smed en tallerken ind "spis" det var et stykke råt kød og et stykke tørt brød med en meget lille gulerod til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

not this again ~ Gerag (xxx) Empty Sv: not this again ~ Gerag (xxx)

Indlæg af Lydia Ons 2 Dec 2015 - 22:25

Hun ville ikke skrige eller gøre modstand da hun ikke ville miste noget eller straffes for det. Hun var oplært til at gøre hvad hun blev bedt om uden modstand, og uden at skrige eller noget, selv hvis det gjorde ondt. Nogle ville måske mene hun var kedelig så, men faktisk var hun mere bange for at blive straffet for noget som helst. Hun trak vejret tungt, og var faktisk begyndt at kunne lide det her en smule. Hun stønnede da han kom oppe i hende, og hun bed sig i læben. Da han bedte hende om at gøre den ren, vendte hun sig om mod ham, og så på ham mens hun begyndte at slikke på det, for så at tage den i munden, og flere gange tvinge den helt ned, mens hun lod sin tunge lege med den. Hun forsatte til han var tilfreds.

Da hun havde gjort det rent, så hun efter ham da han gik, og lukkede døren efter sig så hun ikke kunne komme ud. Hun bed sig i læben og så ned. Hvorfor var det lige sket for hende igen? Hun var lige stukket af fra sin forrige ejer, og nu var hun tilbage igen, med en ny ejer som var mindst lige så slem næsten. Da han kom igen, så hun op på ham og så ned på den tallerken han havde smidt ind til hende. Troede han virkelig hun kunne spise det der? Råt kød? Hun tog brødet og spiste det, og tøvede med kødet. Hun var dog sulten, og anede ikke hvornår hun vil få mad igen, og det var hans skyld hvis hun blev syg af det. Hun tog det, og spiste noget af det. Det smagte ikke specielt godt, og hun rynkede på næsen over det, men tvang sig til at spise det og derefter guleroden da hun ikke ville sulte, og havde på fornemmelsen, at hun ikke ville få andet end det her.
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Reputation : 2
Bosted : Der hvor hun end er
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum