Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
This could be interesting! -Gerag EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
This could be interesting! -Gerag EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
This could be interesting! -Gerag EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
This could be interesting! -Gerag EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
This could be interesting! -Gerag EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
This could be interesting! -Gerag EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
This could be interesting! -Gerag EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
This could be interesting! -Gerag EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This could be interesting! -Gerag EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Lori
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Lenore
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Celenia
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Genevira
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Renata
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Jake
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Elizabeth
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Madelena Gray
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 
Katrina
This could be interesting! -Gerag Voteba13This could be interesting! -Gerag Voteba14This could be interesting! -Gerag Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

This could be interesting! -Gerag

Go down

This could be interesting! -Gerag Empty This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 3:54

Det var en rolig nat. Dyr havde lagt sig til at sove og det eneste der var at høre var vindens rolige raslen. Selvom det ikke varede længe. Et skrig rungede pludseligt gennem skoven og kunne høres på lang afstand. Og skriget var så stærkt og fyldt med frygt at man ikke var i tvivl om hvad der var ved at ske. En vampyr havde taget sit bytte med sig ud i skoven. Skriget varede i noget med tredive sekunder før det brat stoppede. Og stemmen blev aldrig hørt igen.

Lavender stod med tænderne i sit bytte, mellem hendes tænder var offeret stemmebånd og spiserør helt klemt sammen. Hun blev hurtigt træt af at de skreg. Med et strammede hun sit bid ekstra før hun flåede stemmebåndet fri og spyttede det væk. Hun lænte sig ned mod såret som bare sprøjtede med blod og sugede indtil hun følte sig mæt. Så slap hun roligt det blide tag om den dødes hals og rettede sig op.
Hun var iklædt en strikketrøje som blev en anelse gennemvædet af blod. Ikke at hun havde noget imod det for den var sort så man kunne ikke spotte det i mørket. Hun kørte en hånd igennem sit hår og betragtede roligt sine omgivelser inden et dybtfølt suk undslap hendes læber. Hun så lidt ned på liget og puffede til det med foden:” Hvorfor ud i skoven af alle steder… Jeg finder aldrig tilbage nu..” en svag frustration i hendes stemme kunne høres. Hun vendte sig om og var ikke sikker på om hun gik den rigtige vej.
Hun gik et stykke tid, månen stod helt oppe på himlen. Hun skulle finde tilbage inden solen kom frem, for hvis solen kom ville hun brænde op og blive til aske. Og det ville hun bestemt ikke have. Hun så et lys lidt længere fremme, et bål?` Hun nærmede sig roligt og kneb øjnene en anelse sammen. Hvem ville dog holde til i skoven? Kunne det være? Nej. Det kunne ikke være hendes uduelige søster. Hun ville aldrig gemme sig herude. Hun fortsatte frem og stoppede bag et træ inden hun forsigtigt kiggede frem.

Det var et bål og noget der mindede om en lejer? Men der virkede tomt. Hun så sig lidt om for at sikre at hun ikke pludselig blev angrebet og trådte frem mod lejren. Hun nåede til bålet og så lidt på det. Det var friskt. Personen der havde lavet det måtte ikke have været her længe? Hun havde ikke styr på sådan noget alligevel.
Hun satte sig ved bålet om kom med et svagt suk. Det virkede til at hun var på vej længere og længere væk fra byen og når solen engang kom frem ville hun være barbeque. Hun kunne ligeså godt sidde og reflektere sit liv og hendes valg. Altså hun havde en nogenlunde barndom med hendes søster. Men det var næsten utroligt hvor stort et had hun følte for hende nu.
Lorte… søster…” mumlede hun roligt og lagde sig ned. Hun mærkede varmen fra bålet og mindedes dengang hun stadig kunne føle varme eller kulde. Sikke et liv hun havde. Og nu var hun en støvsuger for blod. Sikke et liv. Hun så lidt på stjernerne. Inden hun så satte sig op. Personen der ejede lejren måtte vel snart komme! Og ville det ikke være underligt at se nogen sidde ved ens lejr? Hun skulle til at rejse sig idet hun hørte nogle grene knække ikke så langt fra….

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 11:34

Gerag søn af Thorn var en ork, en som havde taget fra hans hjemland til fastlandet for at finde sig nye udfordringer, og kvinder der kunne bruges i hans klan. Hans røde øjne skannede skoven fra sit bål da han hørte et skrig, han samlede sin hjelm op fra jorden sammen med hans skjold og sin stridsøkse fra en træstub i nærheden og bevægede sig lidt væk fra sit bål, her ville han ikke have en fordel hvis det der skyldte skriget kom her.

I stedet gik han lidt væk fra sit bål for at opservere hvad for et væsen der kunne gøre det, han havde på fornemmelsen hvad det var, det jagede om natten, var meget hurtige med at dræbe og angreb altid struben, han var nok på vej til at møde en vampyr. Han havde kæmpet mod nogen før og de var rimelig træls at gøre kål på.

Til sidst blev han enig med sig selv om at der ikke var nogen grund til at vente, han ville bruge lyset til at identificere hvad det var der havde sneget sig rundt i hans område af skoven. Der var en hule tæt på som han plejede at være i. Da han så hvad det var eller mere hvem det var der havde forsaget et skrig som det, en pige. han kom tættere på hende med tunge fodtrin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 14:58

Hun var helt sikker på at det ikke bare var et sølle menneske eller nogen i menneskeskikkelse. Hun rejste sig og holdte øje med lyden inden hun så bare gik imod den. Hun ærgerede sig lidt for hun havde allerede brugt sin evne til at finde tidligere offers stemmebånd. Hun nærmede sig lyden og stoppede så brat da hun mødte nogle øjne i mørket. Hun stod en anelse kampklar, men hun havde ingen intentioner om at kæmpe.
"Hvem er det? Er det din lejr bag mig?" Sagde hun prøvende med en blid og indbydende stemme. Hendes kvindelige assets havde aldrig fejlet og det ville de nok heller ikke nu. Det eneste man kunne se i lyset var hendes krop, som var lang og tynd, næsten delikat at se på. Var nok knapt så rart at spise når hendes blod smagte dødt. Hun kørte en hånd igennem håret og ventede på at skikkelsen viste sig frem i det svage lys fra lejren der nu lå bag dem.
"Hmm.. Lad mig introducere mig selv så... Mit navn er Lavender O'Quinn, datter af Paovolos O'Quinn, ældre søster af Tera O'Quinn. Som jeg forøvrigt har tænkt mig at slå ihjel." Hun lod helt formel og en anelse robot-agtigt, indtil hendes sidste sætning som næsten lød hævngærigt. Hun betragtede skikkelsen og lagde hovedet på skrå. Det var ikke et menneske, så sikker var hun på det. Men hvad kunne det så være?

// lidt kort, skriver på Ipad xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Lør 24 Okt 2015 - 15:09

de tunge fodtrin af Gerag kvaste alt under hans støvler. Han tog fat om sin strids økse og kastede den, selv om dens hoved var på størrelse med et normalt menneskes skulderbredde fløj den balanceret og landede for føderne af kvinden der stod foran ham "jeg er Gerag af Klanen Thun, søn af Lonar af klanen Thun, Hersker over klanen thun" han trådte tættere på så man nu kunne se hans store skiggelse og de blodrøde øjne der skinnede i natten "og du står i min lejr" dette var intet andet en en pige, han havde ikke brug for sit våben. Fra hans hofte hang der 3 kranier alle sammen af mennesker. Hans hjelm dækkede halvdelen af hans ansigt, den anden halvdel havde en mund med store stødtænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 6:41

Hun havde ikke rigtig nogen reaktion på at han kastede øksen efter hende, og da den landede for hendes fødder satte hun sig ned på hug og inspicerde klingen med sin finger. En lille lyd undslap hendes læber da klingen skar hendes pegefinger og hun betragtede såret og lod det bløde lidt før hun stak fingeren i munden og suttede blodet væk til den stoppede med at bløde. Imens kunne hun jo lytte til ham, da han trådte frem blev han oplyst en anelse af lejren bag hende, og hun spottede hurtigt de tre kranier. Så han var alligevel en del større end hende.
"Jeg forvildede mig ind i skoven da min date besluttede sig for at løbe fra mig mens vi havde en smuk samtale i måneskinnet..." Hun holdte en lille pause inden hun begyndte igen:" Du hørte nok al skrigerriget... Jeg følte mig nødsaget til at følge efter og sikre at hun ikke fortalte nogen om de samtaler vi havde..." sagde hun i en ligeså rolig tone som før pausen. Hun stod stadig og undersøgte ham med sine øjne.
Hun strakte sig kort og så sog svagt omkring før hun så på ham igen:" Vi er helt alene herude. Ihvertfald har jeg ikke medbragt nogle gæster.." Hun grinte kort af det hun selv sagde og vendte så opmærksomheden mod de tre kranier:" Var de alle mennesker? Og skreg de da su dræbte dem?" hun virkede en anelse for interesseret og glad for hvor vidt de tre kranier havde lidt, men det måtte vel have noget at gøre med hvorfor hun selv gik rundt og myrdede folk, desværre gjorde hun det nok mere for sjov. Men det behøvede hun ikke at fortælle ham endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 23:03

hans øjne blev fyldt med foragt "DETTE ER IKKE CIVILE" han spyttede på jorden foran hende "disse mænd gav deres liv i ærefuld duel" han trak sin økse til sig og tørrede jordet af "hver af dem har fortjent min respekt, ingen af dem døde skrigende" hans øjne var smalle "ynkelige væsner der skriger har intet værd i et trofæ" hans egen far havde et minutaur hoved hængende i sin hytte fom var tegn på hans duel med bæstet en mod en. Gerag så på hende med et fast blik "hvad er din forretning her, vampyr" hans røde øjne var en dyb rød og stirrede ned på hende i hans fulde højde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Søn 1 Nov 2015 - 23:24

Hun viftede kort med hånden af det han sagde:" Titler og ære er intet værd når alt der er tilbage af en er et kranie.." Hun nærmede sig ham roligt og prikkede blidt, for ikke at ødelægge det eller skramme det, en finger på panden af det ene kranie:" det kunne have været en kvinde... Mor til tre. Dronning tilmed. Man ved det aldrig. For det bare et sølle kranie.." Hendes stemme var seriøs med en anelse koldhed i sig. Ikke rettet mod ham, men mod tanken om at de stadig var noget værd.
Hun trak sin hånd til sig og skar en foragtet grimasse, hvor hun hadede at blive hentydet til som bare en vampyr:" Jeg har et navn, ork...." Men hun trak kort på skuldrene og tog sin spydighed til sig:" jeg havde en date som absolut ville herover... Men personen stal af fra mig da han så mine tænder... Jeg var nød til at bide stemmebåndet af ham for at få ham til at tie..." Et smil bredte sig på hendes læber, hun nød at tale om sine ofre.
Hun bed sig kort i læben og så op mod månen og så på orken igen:" Greag, søn af Lonar, kender du vejen ud af denne forgængelige skov? Jeg ville gerne nyde solopgangen men jeg elsker også ikke at være en bunke aske..." Hun lød næsten en anelse bedende. Forhåbentligt kunne han vejen indtil Doomsville. Ellers kunne hun ligeså godt fortælle ham sin livshistorie inden hendes liv var forbi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Søn 1 Nov 2015 - 23:48

han så på hende med et løftet øjnbryn "jeg kender til skoven, men du vil ikke nå nogensteder før solen står op" hans øjne var fokuseret på hende nu "jeg har en lejr ved en hule, der kan du blive indtil solned gang igen" hans øjne manglede en hver form for useriøsitet eller joken i hans stemme "selvfølgelig kommer det ikke til at være kostfrit" hans øjne skiftede mod bålet som han gik hen til og slukkede meget hurtigt. Han var vandt til denne primitive livsstil nu og hans lejr var meget godt lagt, ikke ude i det åbne og med en hule ved siden af til opbevaring "guld betyder intet for mig, ej heller gør blod, hvad jeg vil have er dig" han smilede et lidt klodset smil men hans mening kom over frit "hvad siger du, lyst til at prøve en ork i stedet for kedelige mennesker og hvad andet småkravl der findes her på fastlandet" hans øjne var fokuseret på hendes krop, den var meget pæn i måneskinnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Søn 8 Nov 2015 - 17:53


Hun sukkede kort til det han svarede hende. Det var faktisk lige præcist det hun ikke havde lyst til at høre. Hun havde lyst til at udtrykke sin frustration med i stedet skar hun en utilfreds grimasse mens hun så ned i jorden. Hun så op på ham igen og slappede af i skuldrene, hendes blik gled opad og rundt i trækronerne mens hun overvejede tilbudet.. Det vel bedre end at brænde op i solen om et par timer tænkte hun for sig selv.
Dog så gled hendes blik ned fra trækronerne og på ham da han begyndte at snakke om en pris. Hun lagde hovedet på skrå mens hendes øjne fulgte hans bevægelser. Hun stod stadig med ryggen til ham men hun kiggede på ham. Et smil bredte sig på hendes læber da han nævnte at ingen rigdomme havde mening for ham. Det var perfekt.
Hun vendte sig mod ham og tog fat i enden på striktrøjen som dækkede hendes overkrop. I et snuptag fik hun den trukket over hovedet og lod den falde til jorden, hendes porcelæn hvide hud så helt skrøbelig ud i måneskindet. Hun var iført en sort blondebh og hendes sorte bukser så våde ud midt på låret. Men det var fra hendes offers sprøjten. Hun var nu ret glad for at få trøjen af. På hendes mave og hendes bryster var der små antydninger af indtørret blod:” Undskyld jeg ikke er renere…. Men jeg er en blodsuger og jeg har brug for føde en gang imellem…” hun smilte kort og en anelse sødt mens hun legede med en hårlok.  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Gæst Søn 8 Nov 2015 - 23:57

han så på hende som hun smed trøjen og blev opstemt som kun en mand kunne det "det er fint, lad os se hvad ellers du suger på" han smilede og gik hen til hende "tillad mig" han tog fat om hendes mave og løftede hende over skulderen og med den anden arm tog han hendes trøje og slyngede den oven på hende, han begyndte at gå mens han kunne mærke den lette hoppen hver gang han tog et skridt fra hende.

hulen var meget diskret, Gerag havde lavet mere diskret. Han havde kamufleret dens indgang, og lagt en form for beskyttende gardin for under kamuflage laget. Han gik ind og satte hende ned på nogle dyre skind der fungerede som hans seng. Med en bevægelse ned af af hans klo lignene finger og hendes bryster blev befriet fra deres greb, han var erfaren med disse BH'er siden han kom til fastlandet, dette var ikke hans første rodeo med en menneskelignende kvinde, selv om hun var en af de enste der frivilligt havde meldt sig til det, mere eller mindre i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be interesting! -Gerag Empty Sv: This could be interesting! -Gerag

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum