Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyIdag kl. 19:42 af Rafaela

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba13It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba14It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba15 
Rafaela
It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba13It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba14It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner

It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Empty Sv: It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP

Indlæg af Assorian Ons 23 Mar 2016 - 14:24

Asso lyttede til hans ord og kunne mærke på folk uden for, at nogen af dem hadet ham hvilket var fint så kunne han få lidt næring fra hadet fra dem, men det holdt dog ikke i langt tid før folk igen jublede af hans ord og hadet blev til glæde, øv han var lige i gang med, at få næring fra dem. Han nød momentet, den 21. Marts hvert år er DNDP dag hvilket han godt kunne lide en dag om året hvor folk fejre ham og Sean herskeren og generalen over Dragons Peak Asso havde dog i tankerne, at han ville se til hæren en gang bare lige for at se hvad de kunne og hvad deres erfaring nu var og så sætte et træningsprogram op til dem også.
Da Sean så kom ned igen og ville snakke med Asso blev han dog lidt nysgerrig men fulgte efter ham, hvad ville han dog snakke med ham om.. sikkert noget om borgen "du ville tale med mig Sean" sagde han med et nysgerrig blik.

//undskyld det korte svar >.<

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP - Page 2 Empty Sv: It is time to talk! (Assorian) //Overtagelsen af DP

Indlæg af Sean Ons 23 Mar 2016 - 19:50

De ville få flest problemer med de rige folk i byen, men det havde Sean også forventet. Rigdom gav magt, de færreste ville give det fra sig igen. Men lige nu ville han ikke koncentrere sig om det, han ville tage imod dem i morgen, om nødvendigt i hans andet hjem, hvor der var mere rent.
Lige nu vinkede han Assorian med over i et mere roligt hjørne, hvor de kunne snakke mere privat, mens andre af deres folk sørgede for folk kunne få det de var lovet. Mad og drikke.
Han så over på Assorian igen.
"Faktisk er det af en mere personlig karakter. Jeg har en søn, Daron. Han er skyggevæsen efter...En uheldig episode, med en kvinde han holdt af. Problemet er jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med ham. Han er ikke længere en dæmon og derfor automatisk en skuffelse. Heldigvis, hvis han skulle være andet end en dæmon, er han skyggevæsen..."Han sendte Assorian et lille smil.
"...Om ikke andet er han så skrøbelig. Så følsom. Mine andre børn er langt mere selvstændige og kontante..." Han sukkede svagt og lod igennem det kølige blik glide ud over mængden af folk.
"Det er ikke for at rakke mine personlige problemer over på dig. Men du er skyggevæsen og jeg håbede du måske ville møde ham. Måske forstår i to hinanden på et punkt, hvor jeg ikke gør?" foreslog han og så tilbage på Assorian. Normalt løste han altid selv sine problemer, men Daron...Han havde til tider lidt svært ved at se hvor drengen ville hen. Eller...Manden, var han jo. Han vidste ikke helt hvad han håbede på, om Assorian kunne gøre ham til noget, som han ikke selv kunne...
Normalt ville han ikke så åbent fortælle om sine problemer, dem af personlig karakter. Men det viste vel også bare hvor meget han stolede på Assy, at han ligefrem ville bede om en personlig tjeneste.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Assorian Lør 2 Apr 2016 - 18:16

Asso lyttede til ham og blev lettede da det ikke var sådan en alvorlig ting men mere et spørgsmål så det blev han lettet over. Han kløede sig på panden og tænkte *hmm jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal møde ham men det kan jeg vel godt han er jo en af min egneinden han så svarede "Jo selvfølgelig men jeg håber da gevaldigt at han så kommer hertil.. jeg har ikke tid til at besøge ham hvor han nu end bor vi har jo tusinde ting der skal ordnes her i byen først" sagde han med et smil på læben og kunne så høre sine mænd komme "mester.. vi har tjekket alt i borgen og alt er som det skal være så vi vender tilbage til de poster du har givet os, og tillykke med titlen som general og tillykke til dig leder Sean" sagde de og bukkede så for dem begge og smuttede videre igen "hvis vi siger du aftaler mødet så skal jeg nok komme er det en dealío?!" sagde han med et smil på læben.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Indlæg af Sean Lør 2 Apr 2016 - 18:26

Sean så bare på Assorian med et svagt smil. Assy forstod at understrege at privat eller ej, skulle det ikke gå ud over hans arbejde. Hvilket Sean heller ikke forventede - som det var havde han allerede inviteret drengen til byen og forventede hans ankomst snart.
"Det er helt fint" svarede han og så blot på vagten der kom. Han svarede ikke tilbage, men nikkede høfligt til Assorian, før han gik over og tog lidt af maden selv. Selv om der var meget at lave, ville han mænge sig lidt, så folket kunne se han var en af dem. Skabe lidt tillid.

//Out

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum