Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Light in the darkness - Neal EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Light in the darkness - Neal EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Light in the darkness - Neal EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Light in the darkness - Neal EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Light in the darkness - Neal EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Light in the darkness - Neal EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Light in the darkness - Neal EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Light in the darkness - Neal EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Light in the darkness - Neal EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Jake
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Sasha
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Renata
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Genevira
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Celenia
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Lenore
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Katrina
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Lori
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 
Edgar
The Light in the darkness - Neal Voteba13The Light in the darkness - Neal Voteba14The Light in the darkness - Neal Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The Light in the darkness - Neal

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The Light in the darkness - Neal Empty The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 12:14

P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Der forgik meget rundt omkring mørkets væsner der herskede. Hvilket skulle sige at gøre hende ikke perfekt tilpas, for trods alt var hun en solstråle der gik igennem gader af mørke. Men hun havde ikke tænkt sig at falde. Nok kunne hun være så hadfuld overfor folk der fortjente det, men hun ville aldrig dræbe nogen blot for sjovsskyld. Hun var hendes broders anker til det fornuftige liv. Catherine havde folk ofte et blik på, hun arbejdede på et børnehjem, hvor hun passede børnene. Da eftermiddagen ramte, og solen gjorde an til at gå ned. Så var det på tid at komme hjem af. Det var aldrig sikkert at være ude efter mørkets frembrud når man var en engel. Men ingen tvivl om det skulle stoppe hende i at have et liv.
Catherine kunne endelig se Neals villa og et smil bredte sig op på hendes læber. Han vidste hun kom forbi, det var blevet noget af en hverdags rutine at komme forbi og være der. Og hun nød det, ingen tvivl omkring det. Neal og hende havde en helt speciel kemi. Det var ikke fordi, at hende og Colter boede langt væk. Men hun ville gerne tilbringe tid med Neal, så det var hvad hun gjorde.

Catherine lagde hånden på dørhåndtaget og åbnede den. Hun kunne mærke varmen indenfor, da hun trådte ud af aftenkulden.
"Det er bare mig." Sagde hun så for ligesom at fortælle, at hun var hjemme nu. Catherine tog sin jakke af og afslørede sin fine kjole. Håret krøllede dejligt perfekt henover hendes skuldre og videre over hendes barm. Hendes øjne lyste op, men hendes smil kunne ikke beskrives da hun så Neal. Hun gik hen til ham, og omfavnede ham i et dejligt dog tydeligt kram. Han skulle ikke være i tvivl et sekund om hun krammede ham eller blot holdt om ham. En engel og en bloddæmon, så blev det ikke mere skørt, hvis folk omkring hørte om det. Det var ikke noget man så hverdag. Måske en falden engel, men Catherine var så god som en engel kunne blive. Eller måske ikke, hendes person var meget mild og god. Men hun havde selv sine dæmoner at kæmpe imod, men i en verden som denne havde alle trods alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 12:46

Der var få folk i denne verden som virkelig betød noget for ham, de fleste var hans familie eller folk han betragtede som familie. Dog var der endnu færre som rent faktisk kom forbi kategorien af familie, mest fordi han sjældent lod folk ind. Dog var der sjældne tilfælde hvor han gjorde, og kvinden han i dette øjeblik ventede på, hun var en af de sjældne tilfælde. Han burde nok ikke gøre det, hun blev jo trods alt adopteret af den familie, han selv var beslægtet til og dog var der et eller andet over hende, noget som gjorde hen blot ikke kunne holde sig væk. Ligegyldig hvor meget han end prøvede, så var det som om tankerne om at stoppe hvad end de havde, de blot forsvandt det sekund han lagde sine øjne på hende igen. Hendes uskyld, men også hendes nærmest overnaturlige evne til at få det gode frem i ham. Der var i sandhed kun få som kunne dette.
Ved lyden af døren der gik op, vandrede han straks vejen ned for at møde hende ved indgangen. Som altid bragte synet af hende et smil på hans læber, og som hun gik imod ham åbnede han sine arme op. Følelsen af hendes spinkle krop i hans arme, det var underligt behageligt og han trykkede hende blot ind imod sig "Jeg bliver altid slået tilbage af din skønhed, ikke blot dit ydre men også din fantastiske evne til at lyse et rum op" han begravede sit ansigt i hendes hår, før han gav slip. Blidt lagde han sin hånd på hendes kind "Hvordan har din dag været" spurgte han blidt, alt i mens han blidt strøg hende over kinden. På trods af den kemi der var imellem hende, så havde han altid forsøgt sig med ikke at presse hende ind i noget. Tingene foregik derved efter hendes tempo og ikke omvendt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 13:39

Det var en varm følelse. Behagelig. Neal var ikke hendes første kys, eller første kærlighed. Og derfor var hun også en del forsigtig når det kom til, hvor hurtigt det skulle gå for hende. Dog havde hun også besluttet sig for, at når stemningen en dag var til det så var hun klar til det næste skridt. Catherine smilte over hans ord, hans stemme. Hun ville kunne genkende den alle steder, selv i mørket. Catherine så ham i øjnene da de trak sig ud af krammet. Hendes smil kunne blænde verden, havde Colter sagt til hende før. Catherine troede på det gode i alle folk, og havde aldrig lagt skjult på hendes meninger. Neal spurgte om hendes dag.
"Den har været travl og udmattende, men på en positiv måde." Svarede hun og lagde kært hovedet på skrå.
"Hvad med din min kære?" Spurgte hun interesseret.

Catherine stilte sig let på tæer, også placerede hun sine læber imod hans, i et lidenskabeligt kys. Hendes øjne lukkede let i, for at nyde følelsen af hans læber imod hendes. Det var en følelse, som hun aldrig ville give op på for noget andet i hele verden. Catherine lod sig falde ned på flad fod igen efter at have sluppet kysset.
"Jeg tror jeg vil tilberede noget aftenssmad." Sagde hun så og smilede stadigvæk til ham. Hun følte sig helt igennem lykkelig i hans selsskab. Havde hun nogensinde været lykkeligere i en mands selskab end hun var lige nu? Romantiskset nej. Hun havde aldrig mødt en som ikke ønskede at presse hende ud i noget hun ikke ønskede. At han faktisk blot tog det stille og roligt for hendes skyld, betød ufattelig meget for hende. Let gik hun ud i køkkenet, men kiggede sig tilbage for at se, hvor han gik hen af. Ville han gå med og kigge på? Eller havde han andet at tage sig til?
Hun var van til ved Colter at være den eneste der spiste der. Desuden var hun vegetar så hun havde ikke ligefrem det helt store behov for madlavningen. OG så drak hun et halvt glas vampyrblod om dagen, for at holde sin evne i live.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 17:08

Han hævede øjenbrynet "Hvad med at jeg her senere massere dig, måske løsne op i nogle af de muskelspændinger du har?" forslog han med et glimt i øjet, men samtidig også et blidt smil. Han mente skam sine ord, af hele sin familie syntes han at have magiske hænder. Han havde studeret den menneskelige krop, og kendte derfor en del gode trykpunkter, hvilket han ofte brugte hvis nogen han kendte havde smerter i kroppen. Dog var dette ikke en viden mange kendte til, og det var virkelig kun de tæt på som vidste det. Da hun spurgte ind til hans dag, trak han på skulderne "Der er virkelig ikke sket der helt store faktisk" hans dag var relativt kedelige i forhold til hendes, han havde ikke så meget at lave faktisk og måske skulle han finde sig et job.
Da hun med et lænede sig op på sine tær, smilede han og lænede sig ned imod hende. Han lagde blidt en hånd imod hendes kind, samtidig med han selv lukkede sine øjne idet hendes læber ramte hans. Det var blidt, men også lidenskabeligt. Det var præcis ligesom hun var, hun var blid men også lidenskabelig omkring det hun gjorde. Da hun trak sig ud, rettede han sig op og smilede til hende. Da hun udbrud hun ville lave aftensmad, vrikkede han drillende med øjenbrynene "du forkæler mig min kære" dog var det ikke til at tage fejl af, at han virkelig nød hendes selskab og det var virkelig få han rent faktisk gjorde dette med.

Som hun gik ud i køkkenet, fulgte han stille med. Hvad skulle han ellers lave? Han kunne vel ligeså godt nyde denne smukke kvindes selskab det mere. Blidt lagde han armene om hende, og trykkede hendes ryg ind imod hans brystkasse "Mhh jeg har savnet dig" han gav let hendes skulder et kys og dernæst hendes hals, før han hvilede sin pande imod det øverste stykke af hendes baghoved. Han havde faktisk savnet hende, han havde savnet hendes lysende humør, hendes dejlige personlighed og ikke mindst bare at være sammen med hende. Blidt førte han sin hånd op imod hendes kind, hvor han vendte hendes ansigt svagt imod hans og her trykkede han sine læber imod hendes. Det var et lidenskabeligt, men også passioneret kys. Et kys som man måske ikke skulle forvente fra en brutal dæmon, specielt fordi der også var noget blidhed over det. "Jeg er ikke en god mand, men du giver mig lysten til at blive det" hviskede han imod hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 19:21

Catherine var fristet massage var altid godt, men specielt nød hun berøringerne imod hendes hud når de var fra Neal. Så kunne det ikke blive mere perfekt. Hen gengalt hans drillende smil, og vippede hovedet let på skrå.
"Det går jo begge veje." Svarede hun med et lille drilsk glimt i øjet. Han fulgte med hende ud i køkkenet kunne hun ikke undgå andet end at være glad for hans beslutning. Hun fandt hurtigt skærebrættet frem og en kniv til at hakke nogle grønsager. Dog viste det sig at hun hurtigt skulle distraheres, da Neal lagde armene omkring hende. Et større smil bredte sig på hendes læber. Den muskuløse krop og varmen imod hendes ryg. Hun tænkte først, at hun måske godt kunne holde fokuset bare lidt. Det var til, at han plantede sine læber imod hendes skulder og på hendes hals. Let lukkede hun nydende øjnene. Hvert enkelt kys var som et lille behageligt stød i alle hendes nerver. Hånden imod hendes kind der drejede hendes hoved for at lade deres læber mødes i et lidenskabeligt og passioneret kys. Når hans hud ramte hende var hun som ler i hans hænder.  De ord der blev hvisket stille imod hendes læber, fik hende til at slå øjnene op. Catherine var ikke i tvivl om, at der var godhed i ham. Ellers ville han ikke stå her med hende lige nu, og behandle hende så godt. Være som en broder for Colter. At være god kunne være mange ting, og ond kunne være mange ting. Selvfølgelig det faktum at slå ihjel gjorde ikke godt i godhed, men på den anden side, gjorde det ikke en til et monster - monstre fandtes ikke, titler folk gav hinanden og sig selv fandtes.

"Du er en god mand." Hviskede hun tilbage og kyssede blidt hans læber igen, denne gang med mere følelse end sidst. Hun mente hvad hun sagde. Hun drejede sin krop imod ham, og pressede sin overkrop tættere ind imod hans. Åh, hvor havde hun savnet ham. Hele dagen. Hvert minut og hvert eneste lille sekund hun ikke var i hans nærvær. Men sådan var kærlighed. Opslugende. Stærk og magtfuld. Men det var også en spænding, en form for fare.. det var alle følelser blandet i en ting. En ting som havde så meget kontrol over en. Sådan var det når man elskede en. Elskede en. Der var det. Hun elskede ham. Mere end hun elskede sig selv nogle dage, men aldrig havde hun fortalt ham det. Det var også store ord. Men hun vidste de var sande. Let trak hun sit ansigt til sig og slog øjnene op i hans. Hun var ganske kort lidt nervøs, men lagde så armene omkring hans skuldre, for blot at sørge for, at hans fokus blev i hendes øjne.
"J.. Jeg elsker dig Neal." Sagde hun så og kunne mærke hendes smil vokse endnu mere. Catherine var ikke typen der løj, og det vidste han godt. Hun var forfærdelig til at lyve, så han ville kunne se hvis hun havde løjet, for så slog hun altid blikket ned og rømmede sig to sekunder efter. Men hendes øjenkontakt forblev, og hun var ikke engang selv i tvivl om sine følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 20:07

Han smilede til hende, sagde intet. Måske havde hun ret, måske ikke, men selskabet af hende gav ham da lysten til at blive bedre. Selvfølgelig han ville aldrig være som en engel, netop fordi han af natur var brutal, dog ville han aldrig gøre hende noget. Da hun igen kyssede ham, og denne gang vendte sig om imod ham, fik han fjernet skærebrættet, samt løftet hende op. I stedt for hun skulle stå på tær, eller han skulle bøje så, så var dette en nemmere løsning. Han stilte sig mellem hendes ben, således hans krop var tæt ved hendes. Han havde aldrig rigtig troet på kærligheden, mest fordi han nok aldrig havde været den heldigste på det plan, i sidste ende var han faktisk ikke sikker på han selv fortjente den kærlighed der kunne blive givet til ham. Dog var der et eller andet ved denne smukke engel, et eller andet som trak ham til sig. Han kunne ikke undslippe hende, hun havde fanget ham.
Ligefra første sekund han så hende, vidste han der var noget specielt over hende. Dog var hun den adopterede søster af Colter, så derfor gjorde han aldrig noget ved sin nysgerrighed. Men desto mere han lærte hende at kende, desto større blev hans interesse for hende. Han lukkede aldrig rigtig folk ind på sit helt inderste plan, men hun var tæt på og der ville nok ikke gå lang tid, før han ville lukke hende fuldkommen ind. Han sukkede imod hendes læber, alt i mens han strøg hende ned af kinden og lod den glide ned til hendes hals, derefter hendes skulder. Alle andre ting forsvandt og det var kun hende. Hele hans opmærksomhed var rettet imod hendes læber, hendes nærvær og mest af alt bare hende. Da hun trak sig ud af kysset, lagde han sine hænder imod bordet, alt i mens hans øjne var rettet imod hende. Selvfølgelig ville han hellere end gerne fortsætte hvad de gjorde. Dog fik nervøsiteten i hendes øjne, ham til at rynke brynet. Blidt strøg han hende ned over kinden.

Hendes ord, de smukke ord...det fik ham fuldkomme til at stivne. Ikke fordi han ikke fandt dem behagelige, for det gjorde ham, men de var så uventet. Efter noget tid faldt der et smil frem på hans læber. Han havde ikke forventet dette, men modtog det dog smilende "Jeg troede altid jeg ville være den første til at sige de ord, men det ser ud som om du slog mig på det" han klukkede, men gav hende et let og hurtigt kys. Hans blik blev mere alvorligt, han havde aldrig sagt de ord til en person, aldrig troet på han ville kunne elske nogen og dette var dog før han mødte hende, før han oplevede de følelser hun bragte op i ham. Selvfølgelig var hun ikke hans første kærlighed, han var trods alt en meget gammel mand. Dog var hans følelser for hende ægte "Din bror vil slå mig ihjel for det her, men Catherine Jackson Mikaelson, jeg elsker også dig!" han vidste ikke just hvordan Colter ville reagere, det ville sikkert ikke blive pænt, men dog ville han ikke lade dette sætte en stopper på det. Blidt tog han hendes hånd i sin, hvorpå han vendte den således hun havde håndfladen opad "Du ejer mit hjerte, min sjæl og alt andet. Du har det og det vil du altid have"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 22:26

Jeg troede altid jeg ville være den første til at sige de ord, men det ser ud som om du slog mig på det. Hun åndede lettet ud da han endelig svarede på det. Efter det hurtige kys blev hans blik dog alvorligt, hvilket gjorde hun fokuserede opmærksomt på ham. Da han nævnte Colter, kunne hun ikke lade hver med at slå blikket ned i et lille grin. Hun samlede sine ben omkring ham, for at holde ham ved sig. Dog nåede hun ikke at svare før han nævnte hele hendes navn. Hendes smil og hendes øjne strålede som aldrig før. Aldrig havde hun hverken troet hun skulle sige de ord igen eller hører dem igen i den sammenhæng.
"Angående Colter... Hvis han har tænkt sig at slå dig ihjel.. så må vi hellere udnytte tiden." Sagde hun halv drillende. Let kyssede hun hans læber igen, og lod sine hænder glide om på hans ryg, hvor hun kærtegnede den ganske blidt. Pludselig var hun ikke i humør til at stå og lave aftensmad. Hun ville meget hellere sidde her og være i selskab med Neal.

Hun ville være hans side for altid. Igennem ild og vand. Hun ville altid vælge ham, ligemeget hvad han gjorde. Man måtte kalde hende naiv, og nogen tankeløs. Men hun elskede ham, og ville gøre alt for ham. På trods af deres forskellige naturer, så måtte der være et mørke i hende et sted som blev tiltrukket af hans. Også selvom hun ikke ville indrømme det. Og omvendt. Der var godhed i ham som opslugte ham.. måske endda fik hans indre lys til at kæmpe for at komme ud. Men det kunne hun naturligvis ikke vide. I takt med hendes kys blev mere og mere passioneret, kom der et begær over dem. En anden form for intimitet som ikke havde været der andet få gange, fordi hun havde undgået det lidt før. Men hun havde aldrig været mere sikker i hele sit liv på at være sammen med nogen. Men nu havde hun også fået af vide at han elskede hende, og hun elskede ham. Det gjorde hendes blik så klart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 22:45

Han klukkede "Hvis det at kunne være sammen med dig betyder min ende, så må det være sådan! Jeg har aldrig været så lykkelig" han nød hendes blide berøringer, de var uskyldige og bar præg af hvem hun var. Da han kunne fornemme det med maden ikke just blev til noget, mest fordi han også selv blot ville nyde hendes selskab, greb han fat omkring hendes ben. Han løftede hende op som vejede hun ingenting, og derefter bevægede han sig igennem køkkenet og ind imod stuen, hvor han lagde hende på sofaen. Med et drillende smil, men også et kærligt blik i de brune øjne, lagde han sig ovenpå hende. Han holde sig oppe ved at holde sin ene hånd imod enden af sofaen "Du er så ufattelig smuk, jeg kan huske første gang jeg lagde mine øjne på dig og du stjal mit åndedrag" han kyssede hende ned af halsen og somme tider lod han endda sine læber glide svagt over hendes hals. her ville de være omkring få mm fra huden, dog uden direkte at røre helt.
Som begæret smørrede sig op imellem dem, lod han prøvende sin hånd glide op langs hendes ben. Han strøg blidt op af huden og som han nåede midten af hendes lår, fjernede han den og lod den i stedet glide videre op denne gang blot over tøjet. Han kunne føle sit eget begær røre på sig, både i form af den måde han agerede overfor hende, men også i sin øgede puls. Han forblev dog blid, og sagde hun stop ville han sætte sig op og forsøge at falde på plads igen. Han ville aldrig gøre noget imod hende som hun ikke ønskede "Jeg er din" hviskede han i hendes øre, før han igen gav hende et passioneret, men alligevel hedt kys. Selvom han elskede hende ufattelig højt, så var der vel også den lille tanke om alderen. Han så ikke just ung ud, og var i realiteten ret så gammel. Selvfølgelig var Catherine selv ikke eksistens mæssigt ung, men hun så ung ud. Han slog dog tanken væk, og fortsatte kyssene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 9:35

I denne tid var alder ingenting. Hun havde set veninder ægte mænd, som var meget ældre end dem selv. Det var ikke så slemt igen imellem hende og Neal. Ikke noget hun mente betød noget. I det mindste havde hun fundet noget ægte, og var ekstremt glad for det. Catherine lod stoppede intet denne gang. Hun gik hele vejen, og inderst inde vidste hun godt, at det ikke kun var ham hun havde holdt tilbage - også sig selv. Hun havde været bange for at blive såret, og man kunne ikke blive alt for såret, hvis man ikke gik hele vejen. Men tingene var anderledes nu, han var værd at blive såret for. Colter vidste hun ikke hvordan ville reagere, men hun tænkte det nok var bedst, hvis hun bragte nyheden.
Det nåede ikke engang at optage hendes tanker, før hans varme ånde imod hendes nakke nærmest sendte hende i drømmeland. Det var fantastisk. Nok havde de været tæt på før, men de var aldrig nået så langt her. Jeg er din. Hviskede han og hun gengalte hans kys uden tvivl.
"Ligesom jeg er din." Hviskede hun igen, og genoptog kysset atter. Hun så ham dog i øjnene til sidst og gav ham et nik. Med det nik ville han vide, at det var okay for dem at fortsætte.

((Jeg skulle spole videre ikke, det gør jeg i hvertfald Razz ))

Hvordan var de endt her. De var kommet op til sengen. Lagde i hinandens arme. Solen stråler prøvede at slippe igennem gardinet da hun vågnede op. Stille slog hun øjnene op til den varme krop ved sin side. Et smil bredte sig på hendes læber. Catherine kunne høre hans hjerte banke, se hvordan han trak vejret. Der var intet fortrudt fra aftenen overhovedet. Catherine lagde sig tættere ind til ham, blot for at nyde selskabet. Når de engang besluttede sig for at stå op skulle hun på arbejde. Ikke at hun havde lyst til at gå, men hun blev nød til det på et tidspunkt. Hun puttede sig indtil ham, og lod sine fingre glide blidt op af hans brystkasse.
"Godmorgen min elskede." Sagde hun og løftede let sit hoved op for at kigge ham i hans smukke øjne. Smilet på hendes læber var det første han ville se samt hendes strålende øjne. Hun ønskede, at det var hvad han skulle se som det første hver eneste morgen, og være det sidste han skulle se inden han faldt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 17:18

Deres elskov havde været perfekt, det havde været blidt og smukt. Normalt kunne man ikke altid sige den slags aktiviteter kunne være smukt, men den forbindelse der blot blev stærkere, den gav skønheden til det. Ved hver bevægelse, hvert kys og hver omfavnelse blev det hele bedre. Han havde haft sex mange gange, og næsten hver gang havde det været uden betydning, men denne gang føltes det mere intenst. Han var blevet udkørt af det, og det var med et smil på sine læber han faldt i søvn, blot med den viden om at han havde hende i sine arme. Han havde hende trykkende ind imod sig og han havde ingen planer om at give slip.
Det var følelsen af hende der trykkede sig imod ham, følelsen af hendes hud imod hans der fik ham til langsomt at vågne op. Ligeså stille åbnede han sine øjne, og det var hendes smil, men også hendes fantastiske ansigt han vågnede op til. Hun havde en unik glød over sig, noget han ikke kunne sætte sine fingre på, men det gjorde hende det mere tiltrækkende. Han lagde sin hånd over hendes, hvorpå han førte den op til sin mund og her gav han den et blidt kys "Godmorgen til dig selv min smukke Catherine" han vendte sig om på siden, hvor han holde sig oppe ved hjælp af sin arm, hvorpå kinden hvilede imod håndfladen. Stadigvæk med sin hånd i hendes, flettede han deres fingre sammen og bøjede ned for at give hende et let, men alligevel passioneret kys "Jeg nød virkelig natten, jeg tror aldrig jeg har lagt mine øjne på noget så guddommeligt, men også perfekt som dig" han gav slip på hendes hånd, og lod blidt sine fingrespidser glide hen over den bløde hud, fra hendes hofte hele vejen op langs hendes ribben, hvor den sluttede op ved hendes hals. Her lagde han sin flade hånd imod hendes kind "Jeg elsker dig" igen tog han hendes hånd i sin egen, her lagde han dog hånden fladt imod hans egen bryst, lige over hjertet "Så længe mit hjerte slår, vil min kærlighed altid tilhøre dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 22:10

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Colter var på vej hen til Neal. Han havde engang imellem blot behov for at snakke med sin fætter om hans meninger. Denne gang var det blot for at snakke om hvad vidste Colter ikke endnu, men hans mavefornemmelse havde fået ham til at vågne op med en fornemmelse af, at være nød til at snakke med ham. Neal var som en storebror for ham, måske var det derfor? I hvert fald tog hans mavefornemmelser aldrig fejl. Stille og roligt bevægede han sig igennem morgensolen, og de lydløse gader. Folk var næsten lige stået op, så der var kun ganske få væsner udenfor. Hvilket var fantastisk, hvis man var en af dem som elskede ro. Colter var altid meget mindre frisk om morgenen, og så snart han havde fået skudt gang i dagen ville han genoptage sin useriøse karakter som ikke lavede andet end at fjolle rundt... eller udover når han sørgede for at holde familiens navn kørerne. Men det var simple detaljer som ikke alle behøvede at blande sig i. Familien, det der var tilbage af den kendte til det. Men det var ellers også det.

Som altid gik han blot ind og lukkede døren efter sig. Kiggede kort efter i stuen, hvor der lagde lidt tøj fra i går. Måske Neal havde haft dame besøg, hvem vidste? Stille fik han samlet Neals tøj af det sammen, og smed det over den ene arm. Så gik han hen til soveværelsesdøren, han gik bare uden videre ind. Der var trods alt normalt ikke noget at skjule.
"Se at få nog.." Han tabte hvad han havde i hænderne over det syn der mødte ham. På den ene side ønskede han at blive sur, og på sammetid - så var at se dem der og smile så sødt til hinanden nok til at få ham vendt fra den tanke. Let rømmede han sig og kastede så tøjet hen til Neal.
"Cat, du burde blive påklædt og smutte på arbejde." Sagde han så og rømmede sig let. "Jeg taler med dig senere." Tilføjede han til hende. Han virkede ikke overordnet vred, mere bekymret.

---
Catherine ville svare hans ord, da en velkendt stemme nærmest fik det til at krybe ned af ryggen på hende. Colter trådte ind. Uden varsel. Men forståeligt, der var ikke det han ikke havde set før - mente han da. Og Catherine kunne bedømme efter det ansigt han havde, at hun burde sætte sig op nu. Så det gjorde hun. Let sank hun en klump og så på Colter. Hun nikkde let til ham, og sendte ham et jeg-kan-forklare-mig blik. Hun valgte dog alligevel at give Neal et kys inden hun rejste sig op og gik ind i et andet rum for at gøre sig klar. Derpå tog hun afsted på arbejde.

----

Colter stod og trippede lidt.
"Hvor længe har det stået på?" Spurgte han lidt hæst. Han havde ikke fået slugt det endnu. Selvfølgelig på samme vis var der intet galt i det, Catherine var kommet sent ind Neals liv for at få ham til at se hende som en del af familien ligesom Colter selv gjorde. Det var ikke fordi, at hun havde været et barn eller noget. Colter kløede sig let i nakken. Det var mest fordi, at han vidste, hvor meget bøvl Catherine havde haft med fyrer der ikke behandlede hende godt, ikke at han mistænkte Neal for at være dårlig for Catherine i et split sekund. Ikke med det blik han lige havde set ham sidde og kigge på Catherine med. Han havde set den søde uskyldige pige hans forældre havde taget med sig dengang. Set hendes skader og triste ansigt. Hvordan det ansigt var endt op med at blive den strålende person hun var nu, vidste han ikke - men han havde ikke tænkt sig at hun skulle ende tilbage i bunden. Colter kunne nærmest ikke se Neal i øjnene, ikke af skuffelse, men fordi han ikke vidste hvordan, at han skulle tage det hele. Det var alligevel meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 22:37

Han lagde hovedet på skrå, smilede kærligt til hende. Dog ved lyden af Colters stemme, reagerede han på nogenlunde samme måde som hun gjorde. Han satte sig op sammen med hende, men blokerede dog med sin ene arm for hende, mest for at Colter ikke ville se alle de ting han ikke skulle se. Uagtet om Colter havde set kroppen af en nøgen dame, så skulle han ikke se kroppen af denne nøgne dame. Hun betød så meget for ham, at han simpelthen følte sig beskyttende overfor hende, men også i den grad at han helst ikke ville lade andre mænd se hendes krop. Han nikkede til sin fætter, men som Catherine kyssede ham og herpå rejste sig, greb han fat i hendes arm. Han trak hende hen til sig, og plantede et passioneret kys, et der nærmest skreg alle hans følelser for hende. Herpå sukkede han og smilede til hende "Hvad end der sker, så husk det" han referede til den samtale de havde før Colter kom ind, der hvor han sagde at så længe hans hjerte bankede, ville hans kærlighed være hendes.
Efter hun havde forladt lokalet, fik han tøjet på. Nu var det sket, den ting der havde været i omløbet siden de startede deres flirt for så mange hundrede år siden. Dog vidste han ligeså meget nu hvad han skulle sige, som han gjorde tilbage der. Dengang havde han kun handlet på de følelser han havde haft, den nysgerrighed hun havde plantet i ham og samtidig også den følelse af det ukendte. Som årerne gik blev hans kærlighed for hende selvfølgelig mere levende, og det var i går han endelig kunne sige han elskede hende.

Da han endelig havde fået tøjet på, vendte han sig imod Colter. Han havde under det hele kunne fornemme den andens utålmodighed, han måtte have så mange tanker i sit hoved og han var selv ikke sikker på mange af dem var positive. Da spørgsmålet kom, kunne det både blive set som hårdt, men også bekymrende. For selvfølgelig var han bekymret, Catherine var trods alt hans søster og selvom de to var fætre, så gjorde det vel ikke situationen bedre. Han sukkede og kløede sig i nakken "Det har været i gang i lang tid, men det blev først virkelig seriøst inde for de sidste 20 år" han var klar på hvad end Colter ville give ham, om han så ville tæske ham, så ville han gøre det "Det var virkelig ikke sådan her vi ville vise dig det, men det er vel bedre end lade dig gå i uvisheden længere. Sandheden er at jeg elsker hende, og det har jeg gjort i mange år"
Han vidste ikke hvad han skulle sige til Colter, han vidste ikke om nogen af hans ord overhoved gjorde det bedre "Jeg ville aldrig sårer hende, jeg ville hellere rive mit eget hjerte ud af mit bryst før jeg gjorde hende ondt!" Det løb måske dramatisk, men det var sandheden. Han gik hen imod Colter, der var en tristhed i hans øjne. Tanken om enten at miste Catherine eller det at skulle miste Colter, to personer der betød meget for ham. Ganske vist var forholdet mellem ham og Colter broderligt, mens forholdet mellem ham og Catherine var romantisk anlagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 9:24

Måden de agerede overfor hinanden. Han kunne både sig at han var vred, men på en måde også lettet. På personer som han ønskede det bedste havde fundet det bedste. Kunne han virkelig i sidste ende tillade sig at være vred på dem over det? Let sank han en klump og vendte sig imod Neal da han endelig var blevet klædt på. Catherine var gået, og naturligvis ville han også snakke med hende senere. Lige nu var det Neal han ville forhøre sig ved først. Ikke fordi, at han magtede at afhøre ham, men det var nødvendigt på en måde. Det omhandlede hans lillesøster. Han følte sig ganske kort ekstremt uvidende, 20 år var lang tid at have en seriøs flirt. Og hvis det havde kørt frem og tilbage i længere tid, var han ikke i tvivl om, at det kun kunne gå fremad for dem. Da Neal sagde, at han ikke ønskede at såre hende, var han ikke i tvivl om, at Neal talte sandt. Tristheden i hans øjne fik Colter til at synke en klump. Han ønskede ikke at miste nogen af dem. Han vidste, at hvis han sagde til dem, at de ikke måtte se hinanden ville han miste dem begge to. Og han vidste også, at han ikke havde ret til at bestemme over dem.

Med et dybt seriøst blik så han Neal i øjnene. Let greb han om Neals skulder med et fast greb. Det så ikke godt ud. Blikket var dybt seriøst, og noget man ikke så Cotler være ret ofte. Colter lavede så et kort nik.
"Jeg vil have at i skal være glade." Sagde han så og hans ansigt blev mere afslappet igen. Hvilket var en lettelse for ham selv. Han hadede at være så seriøs. "Jeg mindes ikke at have set nogen af jer se så glade ud i lang tid." Tilføjede han og sank let en klump. "Men! Hvis der sker hende noget.." Han så advarende på Neal. På trods af Neals egne ord, ville han selv sætte nogle på. Så slap han grebet om Neals skulder.
"Det var for meget på en morgen.. puha.. har du noget kaffe?" Spurgte han og trak på en let kæk grimasse. Altid den fjollede og useriøse lillebror der gemte sig bag den seriøse maske. Men han ville ikke være for seriøs, når folk var det, endte de med at blive paranoide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 12:42

Han hævede øjenbrynet, mest fordi Colter aldrig rigtig havde været den seriøse type, der havde nu været den rolle der var faldet på ham selv. Han var trods alt den ældste levende person i familien, da Colters forældre var døde og hans egne forældre var døde. Derudover var hans storebror Elijah også afgået ved døden. Han havde altid taget familien seriøs, mest fordi det var alt han havde tilbage. Han nikkede, og smilede til ham. Han var glad for den meddelelse han kom med, men han kunne vel også regne ud, at hvis Colter han sagt de ikke kunne se hinanden...så ville det næppe havde gået godt for sig. Han kløede sig i nakken "Jeg mindes ikke selv jeg nogensinde har været så glad" han kunne ikke huske hvornår han sidst havde været så glad, specielt så glad som han var sammen med hende. Hun bragte noget lys frem i ham og gjorde ham til en gladere mand.
Nok var Colter nem, men Dahlia ville være den sværeste og det vidste de nok begge to. Hun havde aldrig været den samme efter det med deres forældre, for selvom hun bar et had for dem, så var der en stabilitet ved livet. Så uagtet om de havde mishandlet dem begge to, så gjorde tabet af dem nok værst på hende. Han blev kastet tilbage til virkeligheden ved det Colter sagde, og med et smil nikkede han "Der er vel altid lavet kaffe, man ved jo aldrig rigtig hvornår man skal bruge det" pointerede han, hvorpå han fulgte Colter ned til køkkenet, hvor der netop stod to kopper varm kaffe. Efter mødet med Colter, havde han i tankerne at besøge Catherine på børnehjemmet, hvor han ville fortælle hende om hvad der var sket, men også se hvad hun gik og lavede. Måske ville han endda bringe blomster, hvilket var en gerning han ikke så tit gjorde sig ind for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 21:07

Colter vidste godt forskellen på Neals far og Colters egen far havde været tydelig. Colter ville gerne indrømme, at han havde været heldig med hans familie. Det mest tragiske ved det hele var da hans forældre døde. Han var aldrig blevet behandlet skidt på den vis som mange andre, og forstod måske heller ikke deres smerte. Måske var det noget Neal og Catherine delte uden at vide det, de kunne hjælpe hinanden med at samle resterne op af deres fortid og måske faktisk smide dem helt væk tilbage i tiden, hvor de hørte til?
Han gik med Neal i køkkenet og tog det ene kop, og tog let en slurk af kaffen.
"Det var nu morsomt, jeg havde en fornemmelse af, at der var et eller andet jeg skulle tale med dig. Men jeg må indrømme, at jeg ikke vidste det var dette." Sagde han. Han skulle tale med Catherine, i hvertfald før Neal, det havde han besluttet sig for.
"Jeg tager hen og taler med Catherine. Hvis hun ønsker, så lader jeg hende komme her tilbage efter arbejde?" Sagde han en smule spørgende og dog med en undertone af, at det var sådan det blev.
"Hvad tror du Dahlia siger til det?" Spurgte han så. Colter vidste, at Catherine var i sikkerhed for Josette, fordi at de kendte hinanden før, at Josette blev falden... også kunne han naturligvis være så glad for, at Josette og Neal havde sådan en stærk relation til hinanden. Men Dahlia kunne være lidt utilregnelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 21:58

Han hævede begge øjenbryn "virkelig? Hold da op, men måske ville du bare fortælle mig hvor djævelsk charmerende jeg ser ud?" spurgte han drillende, samtidig med at han selv drak af sin kop. Han sukkede og lænede sig op af bordet, det selv samme bord han og Catherine havde hygget sig op af. Minderne fik ham næsten til at smile af billedet, det havde været et intenst øjeblik og et han skam ikke ville have noget imod at få flere af. Han betragtede Colter, og nikkede. Det var vel også bedst hvis han tog af sted og snakkede med hende, så kunne hun vel altid komme forbi senere, hvis hun skulle have dette ønske. Han ville aldrig tvinge hende til at være i hans eget selskab, det lå derfor altid i hendes eget valg "Hvis hun har lyst til at komme forbi, så er hun altid velkommen" han sendte sin yngre fætter, der nok mere var som en yngre bror, et smil.
Han skar en grimasse, hvordan hans kære tvillingesøster ville tage det....ja det ville ingen kunne vide. Modsat ham selv så havde Dahlia altid haft et tæt forhold til deres far, de to bar et bånd der var ganske unikt og et bånd han nok aldrig fik lov til at nyde. For i sin fars øjne var han en stor skuffelse, han var det værste man kunne have som søn og derved lod han sin vrede gå ud over ham. Dog var Dahlia perfekt, hun var den perfekte jager også med hendes evne, en evne han ganske vist også havde, blev hun blot bedre. Dog den skæbnes vanger dag hvor hans far og Dahlia var kidnappet, det var det der virkelig ødelagde hende. Det var efter denne oplevelse hun for alvor blev utilregnelig. Han sukkede og rynkede brynet "Jeg ved det ikke, jeg har ikke set hende i noget tid. Hvad jeg ved af så sidder hun lige nu i fængsel, fordi hun slagtede en ung vampyr foran al for mange øjne. Jeg skal nok snakke med hende når hun er lidt mere rolig, men jeg kan ærlig talt sige jeg ved ikke hvad hun vil sige til det. Jeg tror dog at hvis jeg er lykkelig, så er hun tilfreds med det" han trak på skulderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 23:14

Colter havde haft snakket med Neal, hvorefter han var taget hen til børnehjemmet for at snakke med Catherine i hendes pause. Så var han taget hjem derefter for at ordne noget papirarbejde.
Catherine havde ikke kunne holde helt fokus til efter hun havde haft snakket med Colter, så det gjorde resten af hendes dag meget bedre. Nu kunne hun da nærmest ikke vente med at få fri, så hun kunne tage hjem. Hun havde en flot lillakjole på i dag, og håret var sat i en sildebensfletning som løb nedover hendes ene skulder, fordi hendes hår var så langt som det nu engang var. I morgen havde hun fået til job af planlægge en tur for de ældste drenge, så naturligvis var hendes hjerne faldet hen på en jagttur. For de 6 til 12 årige. Et af hendes hemmelige talenter, hun var fantastisk god til jagt. Så da hun havde fortalt om sin plan til de andre ansatte kunne hun smutte hjem. Så det gjorde hun.

Hun kunne ikke menes hun havde gået så hurtigt her længe. For blot at komme så hurtigt hjem hun kunne. Så snart hun så villaen løb hun jo nærmest. Den hurtigere vampyrfart greb ind, og snart stod hun ved døren. Nogle gange blev den aktiveret ved stærke følelser, og denne følelse var trods alt den stærkeste. Det tog hende ikke mange sekunder før hun var gået ind af døren. Hun havde nærmest bare smidt jakken på stumtjeneren uden at tænke om den vendte rigtigt. Så var hendes bevægelser atter hurtige, og så snart hun så et glimt af Neal løb hun op til ham, og plantede sine læber på et intimt kys. Hun havde været bange for, at Colter havde været sur da hun var gået. At de måske ikke skulle have set hinanden efter det, hele den bekymring og generelt bare alt hendes kærlighed til ham blev sendt afsted som et lyn i kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 11:13

Han havde ikke rigtig kunne lave noget det meste af dagen. Han kunne ikke tænke på andet ned hende, og hvad pokker Colter dog ville sige til hende. Han frygtede det værste, men håbede på det bedste og dette gjorde han ikke rigtig kunne lave andet end sidde ned og stirre frem for sig. Dog som han kunne høre lyden af døren der gik op, rejste han sig straks op og bevægede sig imod indgangen. Hun var kommet tilbage til ham, og han kunne igen føle hende i sine arme. Han grinede som hun løb op til ham, men lagde dog om ikke andet armene om hende og sukkede imod hendes læber. Han trykkede hende ind til sig og han kunne nærmest smage alle hendes bekymringer, men også hendes følelser i det passionerede kys. Han trak sig væk, og så på hende. Der var intet andet end kærlighed i hans øjne og det var hans kærlighed for hende der lod sig vise.
Blidt strøg han hende over kinden, han havde været så bange for hun ville gå fra ham eller at Colter gav en helt anden besked til hende end den han gav til ham selv "Jeg elsker dig" han vidste ikke hvad han ellers skulle sige, så det blev de tre ord der vant og som altid var hver enkel af dem så sande som de kunne blive. Hans kærlighed for hende var ægte og mere ægte end noget andet han havde oplevet. Han følte sig hel med hende, og han ville altid være der for hende og elske hende "Lad os gå ind og sætte os" forslog ham og bevægede sig ind imod stuen, hvor han satte sig på den bløde sofa "Hvad sagde han til dig" spurgte han nysgerrigt, samtidig med han strøg hende igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 15:14

Hun havde været så glad for at Colter havde 'accepteret' det. Selv hvis han ikke havde, så var hun nok havnet her alligevel på sin vej hjem. Ingen skulle bestemme, hvem hun skulle elske og ikke elske. Hvilket nok også betød, at hun skulle få taget sig sammen og måske besøge Sunfury. Hun vidste trods alt, hvor hendes moder var henne. Men holdt sig på afstand i frygt for sin far. For hun kendte ikke til at han var død.
"Og jeg elsker dig." Sagde hun til ham med et bredt smil på hendes læber. Hun nikkede let og gik med ham ind i stuen. Hun satte sig ved siden af ham, hun løftede sine ben op i sofaen og satte sig i havfruestilling, imens hendes ene arm var placeret på ryglænet. Hun så Neal i øjnene, imens han kørte hånden igennem sit hår.
"Jeg fik en mindre skideballe over ikke, at have fortalt ham det noget før." Hun trak let på skulderen. De vidste begge to godt, at Colter ikke kunne give hende skældud. Hun vippede hovedet let på skrå. "Han vil have mig til at være glad, og sagde, hvis det var det jeg ville, så støttede ham mig hele vejen igennem." Tilføjede hun og lagde blidt sin anden hånd på Neals kind. "Men han gav mig det der seriøseblik i starten, og først så troede jeg næsten det værste." Indrømmede hun.

Catherine kom i tanke om noget..
"Siden du ikke laver så meget i hverdagene.. så tænkte jeg på, om du ville tage med mig i morgen. Jeg skal have en drengeflok med på jagt. Blot for at komme lidt ud og opleve noget. Og jeg tænkte om du måske ville være med?" Hun foldede læberne sammen som en smalstreg imens hun ventede. Hun forstod også udmærket godt, hvis han ikke orkede. "Altså kun hvis du vil, du skal ikke føle dig presset til det." Tilføjede hun så hurtigt bagefter. Alle vidste, at det var de færreste her i byerne som gad bruge tid på forældreløse. Ikke engang alle dem hun arbejdede med orkede det - de gjorde det for pengenes skyld. Hvilket irriterede hende ekstremt ofte. Men mange af de børn specielt drengene havde set ting, haft oplevelser som de ikke burde have haft. Og hun ønskede blot at få andre oplevelser ind i deres hoveder. Hvis hun kunne. Mange af dem, havde ligesom hende selv, altid oplevet deres far være voldsom overfor deres mor. Måske ville selskabet med Neal og hende vise dem, at det ikke altid hang sammen at man var ond imod hinanden. De havde brug for at kunne spejle sig i en mands opførsel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 15:56

Han smilede og nikkede "Yeah han gav mig det samme blik, men jeg er bare glad for at han ikke blev voldelig!" han skar en grimasse, men smilede dog blidt til hende. Da hun begyndte at snakke om børnehjemmet, lagde han nysgerrigt hovedet på skrå. Han havde aldrig haft noget imod hun arbejdede der, det gjorde hende glad og det gjorde automatisk også ham glad. Dog som hun forslog han kunne komme derud, fik han et skævt smil på smilende. Det kunne være spændende, interessant og anderledes "Tjo det kunne jeg da godt, så kan jeg også møde alle de skøre kugler" han blinkede med det ene øje. Han ville på ingen måde have noget imod at tage med hende derhen. Han bøjede sig hen imod hende og kyssede hende kærligt "Du kan ikke tvinge mig til noget jeg ikke vil, og jeg vil meget gerne med derhen"
Han vidste de børn havde været meget igennem der var sikkert ikke den ting de ikke havde set eller følt. Han kunne selv huske sin egen barndom, huske hvordan hans far havde været imod ham. Hvis han blot kunne hjælpe nogle af disse børn, så ville han mede glæde gøre det. Han havde i noget tid overvejet at tage hen for at besøge hende på børnehjemmet, så hvad hun gik og lavet og om det måske var noget for ham. Her ville han agere som frivilling, han ville ikke tage penge for det, men derimod nyde at hjælpe andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 17:06

Hun ventede på hans svar på hendes ide, og hans skæve smil afslørede nærmest hans ord for hende. Så godt kendte hun ham alligevel for tiden. Dog var det altid dejligt at få det bekræftet af ord, så man ikke bare endte med at kunne komme til at misforstå hinanden. Hun gengalt hans kys den korte stund det varrede. Et bredere smil bredte sig ud på hendes læber da han sagde han gerne ville med. Catherine åndede lettet ud og kyssede ham atter.
"Det skal nok blive rigtig hyggeligt, det er jeg sikker på." Sagde hun og lagde en hånd på hans kind. Imorgen ville være deres sådan rigtige første begivenhed, som de gik til, uden at skulle lade som om, at de var noget de ikke var. Det kunne kun blive godt.
Snakken gik indtil hun fik ud for at lave aftensmad. Som de kunne nyde sammen. Det var ikke meget anderledes end de normalt tilbragte tiden sammen. Og dog. De var mere afslappende. Der var ikke nogen lille frygt for, at Colter pludselig skulle træde ind og opdage dem. For nu vidste han det. Der var ikke noget at bekymre sig om.

Til sidst blev det på tide at gå til køjs, eller blot gå derop for at ligge i hinandens arme til de faldt i søvn. Katherine trak i sin fine hvide silke natkjole. Så satte hun sig på sengen og kiggede på Neal med et kærligt blik. Dog imens han skiftede tøj opdagede hun et ar på hans bryst, ikke fordi, at hun ikke havde set det før, men hun havde aldrig spurgt indtil det. Nok fordi, at det ikke var hendes ret til at blande sig i det. Dog var hun også nysgerrig. Let lod hun sin hånd køre hen over det, med en blid bevægelse.
"Hvad skete der?" Spurgte hun ganske blidt. Hun ville forstå et afslag på hendes spørgsmål. Alle havde deres hemmeligheder, og det var langtfra alle der ønskede nogen skulle lukke op for dem. Dog var Catherines øjne ganske forstående og som altid uskyldige. Men hun var så god, hun ville aldrig kunne finde på at dømme ham for noget. Hun havde sine egne fejl at dømme sig på først. Så tog hun hans hånd og kærtegnede hans håndryg med sin tommelfinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 17:23

Som de skulle i seng, gik de op imod soveværelset. Da Catherine klædte om, så han imod hende, dog var der kun kærlighed at se i de brune øjne. Han så ikke imod hende, som en liderlig mand ville gøre, men mere som en mand der så sit livs kærlighed. Han så på hende, som var hun en gudinde eller andet lignende det, dog også med en udødelig kærlighed. Han smed selv sin skjorte, samt bukser og alt andet indtil han kun havde sine boxershorts på. Herpå lagde han sig på sengen ved siden af hende. Da hun med et kørte sine fingre hen over hans ar, vidste han spørgsmålet ville komme og ganske rigtigt kom det lidt tid efter. Han hvilede kinden imod sin håndflade, alt i mens han vendte sig om på siden imod hende. Her ville hans hoved være lidt løftet, mens resten af hans krop lå ned. Han strøg hende blidt over kinden og sukkede "Resultatet af en af min kære fars udbrud, jeg var 21 og man kan sige han ikke var tilfreds med mine valg. Som straf stak han mig ned" Dette var blot en af de mange gange han havde været ofret for sin fars vrede, hvor Dahlia aldrig nogensinde havde følt den.
Han smilede og lod hende tage sin hånd "Mig og min far har aldrig været på bedste talefod, igennem hele min barndom var jeg en stor skuffelse. Mine andre søskende holde han sig ofte fra, men siden Dahlia altid i hans øjne havde været perfekt, forventede han vel også ligeså meget fra mig. Da jeg i en ung alder viste sig som modsat af hvad han ville, besluttede han sig for at kaste alt sin vrede ud over mig, hvilket ofte endte ud med at jeg fik en del slag" han tog hendes hånd i sin egen, hvorpå han lod den glide ned over et større ar der dækkede hans mave, på ryggen var der også nogle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 18:16

Da han lagde sig ned, blev hun siddende. Så ham i øjnene og lyttede meget aktivt til hvad han sagde. Det var en forfærdelig historie, og hun så sørgmodigt på ham. Det var ikke noget hun ønskede nogen skulle opleve. Hun lod ham fører hendes hånd henover et andet år. Så lagde hun hovedet let på skrå.
"Det er jeg ked af at du skulle gennemgå." Sagde hun så oprigtigt. Hun lod sine øjne glide henover arerne, og så ham så i øjnene igen. Så fjernede hun håret væk fra den ene side af hendes hals. Her var der ar fra hugtænder. Vampyrbid, men normalt healede hun ganske fint.
"Jeg har kun det ene ar, og det er det eneste som ikke kan gå væk. Resten af dem sidder indvendigt." Sagde hun så og sank let en klump. Det havde faktisk lykkedes ikke at undgå at nævne sin fortid før denne familie indtil nu. Det var ret godt gået.
"Jeg kender til det... med at ens far ikke bryder sig om en. Det gik dog ikke udover mig andet en enkelt gang. Min mor passede meget på mig." Let slog hun blikket lidt ned, og kunne mærke sit hjerte banke lidt hurtigere. Så slog hun blikket op igen og mødte Neals øjne.
"Jeg blev smidt ud af min far da jeg var omkring seks år. Han sagde, hvis jeg nogensinde kom tilbage ville han dræbe min mor.. han har altid været så vred på mig.. og hadet mig. Det sagde han endda selv." Minderne omkring hendes far fik hende til at føre en hånd op på hendes venstre kind helt automatisk. Dog førte hun hurtigt hånden videre op og henover sit hår.
"Og selvom jeg overlevede.. så endte jeg ud i ting som var præcis de samme som min mor endte ud i. Indtil Kassandra og Alaric fandt mig." Fortalte hun, og sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 19:33

Han trak på skulderne "Vi kan ikke alle være lige heldige" pointerede han, alle var vel ikke lige heldige omkring hvilken familie de havnede i. Nogle kom i værre familier, hvor andre var heldige og endte i de familier hvor forældrene ville en det bedste. Da hun fjernede sit hår og viste arret, satte han sig op og betragtede det. Han lytttede med på hvert enkel ord hun sagde og det gjorde ham ondt. Det gjorde ham ondt hun skulle opleve dette, at hun skulle føle den slags frygt og hvilket mareridt det måtte havde været. Hun havde været heldig hendes mor lød til at tage de fleste slag, men også blot det at skulle se en man elskede blive skadet...det var vel også ligeså forfærdeligt. Han lyttede på alle de ting hun sagde, og ikke en eneste gang afbrød han hende. Han vidste dette i sandhed måtte være svært for hende, at det havde taget hende tid blot at kunne sige dette til ham og for det havde han en stor beundring for hende.
Han lod blidt sine fingre glide hen over hendes kind, lige præcis den kind hun for så kort tid siden selv rørte ved "Jeg ville hellere rive mit eget hjerte ud end gøre dig ondt! Du skal ikke frygte det fra mig" han smilede blidt til hende, et smil der også bar hans kærlighed for hende "jeg er ked af hvad du måtte gå igennem, ingen burde gå igennem den slags, men vid du ikke skal frygte noget fra mig" han gav hende et let, men også nænsomt kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 20:04

"Nej det kan vi ikke." tilføjede hun med et lille svagt smil med den ene mundvige. Det var stadigvæk ufattelig trist. Hun reagerede da han lagde hånden imod hendes kind. Blide kendetegn gjorde intet, men dog reagerede hun alligevel hurtigere end hvis det havde været den anden kind. Hun var faktisk ikke i tvivl om, at han ville gøre hende noget. Hvis han ville have gjort hende noget, havde han gjort det for længest. Catherine lagde sin hånd over hans, og sendte ham et smil.  Det havde i sidste ende blevet ledt for hende at skjule, hvor hun kom fra, alt sin viden fra hendes tideligere liv og erstattet det med en facade af gamle minder hun kun selv kendte til. Dog var hun van til følelsen af afmagt. Catherine gengalte hans kys, og lænede sig indover ham, så hun kunne fører ham ned og kigge igen. Så lod hun sig ligge sig ved siden af ham, så hun lagde på siden, hvor hun blot kunne ende med at ligge og betragte ham.
"My sweet love." Hviskede hun blidt med et smil på læben. "Jeg elsker dig så højt." Tilføjede hun imens hun så ham i øjnene. Catherine havde altid sagt, at en dag ville hun selv have børn, men hun havde altid passet på lige ved det punkt, fordi, at faren ikke skulle være som sin egen. Det skulle være en der ville tage sig af sit barn. Neal. Neal var perfekt, hvis de en dag skulle beslutte sig for det. De delte minder om en dårlig far, og ville stensikkert begge gøre alt for ikke at noget skulle blive som deres barndom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum