Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Light in the darkness - Neal - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Jake
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Sasha
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Renata
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Lenore
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Genevira
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Celenia
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Emery
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Taliia
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba13The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba14The Light in the darkness - Neal - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The Light in the darkness - Neal

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 21:17

Som hun lænede sig over ham, lagde han sig langsomt ned. Ligesom hende, lagde han sig også på siden og med sin arm hvilende under hans hoved. Han betragtede hende blot, betragtede hendes skønhed og han nød hendes nærvær "Før jeg mødte dig, troede jeg aldrig jeg ville være i stand til at føle glæde. Jeg troede jeg var dømt til at være alene og ensom resten af mit liv, men der var du! Du var det smukkeste jeg nogensinde havde set, du var lyset i mit liv og jeg troede aldrig jeg kunne være så heldig som da jeg mødte dig. Du virkede næsten for godt til at være sandt" med sin frie hånd lod han sine fingre glide hen over hendes lænd, før han lagde den over hende og trykkede hende ind imod sig "Normalt er jeg ikke en tålmodig mand, men du gav mig lysten til at tage tingene stille og roligt. Selvom vi har kendt hinanden i mange århundrede, så betød det intet så længe jeg blot var sammen med dig. Jeg ved heller ikke hvad man vil kalde os, og om vi overhoved har en titel, men jeg ved en ting med sikkerhed. Så længe jeg kan være i stand til at se dig som det sidste inden jeg falder i søvn og som det første når jeg vågner op, så gør det mig intet"
Han smilede kærligt til hende "og jeg elsker også dig, jeg elsker dig mere end hvad jeg selv kan beskrive" han kunne faktisk ikke sætte ord for sin kærlighed til hende, han vidste han elskede hende, men alligevel virkede ordet elske ikke nok. Han havde planer om at tage forbi en smykkebutik her enten i morgen eller en anden dag i denne uge. Nu havde de været sammen i lang tid og selvom de magiske ord egentlig kun var sagt inden for de sidste 75 time, så ville han stadigvæk være sammen med hende resten af sit liv...så var spørgsmålet selvfølgelig blot hvad hun ville svarer ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 22:22

Hun lyttede til hans ord omkring hende, og man kunne se hvordan hendes øjne strålede op.
"Jeg havde sagt til mig selv dengang jeg startede på en ny, at det skulle være uden kærlighed... at jeg ikke ville lade nogle komme ind.. men det var lige til jeg lagde øjne på dig for første gang." Sagde hun smilende stort til ham. Nød hans måde at kærtegne hendes ryg. Hvor tæt hun var på ham. De tog jo det store skridt forrige nat, hvilket også gjorde, at nu skulle hun ikke tænke på at give falske forhåbninger, og han skulle ikke gå og være bange for om han pressede på. De var mere frie.
"Jeg tror ikke det er muligt at elske nogen så højt som jeg elsker dig." Svarede hun ham med en nærmest musikalsk stemme. Når hun så ham kunne hun se en fremtid.
"Så, når du tænker på os. Hvad ser du så?" Spurgte hun ikke bekymret, for hun var ikke bekymret for deres forhold. Det var intet nyt. De var endelig kommet til det punkt, hvor de kunne tænke så langt og være ærlige overfor hinanden. Hun lod sine fingre glide henover hans overkrop, imens hun så ham i øjnene. Hun vil gerne fortælle, hvad hun så i sine tanker om deres fremtid. Catherine så mange positiveting, og vidste da også, at der nok ville blive skænderier imellem dem. Det kunne ikke de nok ikke vige uden om, og det var da ikke fordi, at det ikke var sket før. Men de kom altid tilbage til hinanden, og det var aldrig noget vildt seriøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 15:16

Det glædede ham at høre hun havde samme reaktion, at det ikke blot var ham som havde været fanget ved første møde. Han havde følt sig som den ene der havde været fanget, men nu vidste ham modsat. Hun havde været mindst ligeså fanget som han selv og det fik smilet frem på hans læber. han nikkede indforstående "Jeg troede aldrig nogensinde jeg ville tro på kærligheden igen, men du fik mig til at tro på dets eksistens" Hun havde været en ufattelig vigtig prik i hans liv, det var hende som fik ham til at tro igen, til at tro der kunne ske gode ting for en som ham. Da det store spørgsmål kom, hævede han øjenbrynet "Hvad jeg ser når jeg tænker på os? Jeg ser en fantastisk fremtid, forhåbentlig nogle børn. jeg ser fremtidige skænderier, men ikke mindst ser jeg lykke og jeg er kun glad for det jeg ser" han ville ikke fortælle om sine planer om det frieri der ville ske, mest af alt skulle han lige havde snakket med Colter om det.
Som de snakkede, faldt de til sidst i søvn og her var det i hinandens arme. Natten var behagelig og han kunne selv sige det som regel kun var i hendes selskab, han sov så godt som det han gjorde nu. Som solen stod op, vågnede han op med hende i sine arme. Der var virkelig intet smukkere syn end at vågne op til hende i sine arme, dog ville han overraske hende. Så uden at vække hende, sneg han sig nedenunder, her lavede han morgenmad til hende. Han fandt også en smuk blomst og efter godt fem minutter kom han igen ovenpå med en bakke i sine hænder. her var vasen med blomsten og morgenmaden til hende "Vågn op elskede, jeg har lavet morgenmad" han satte sig ned i sengen igen, alt i mens han holde bakken i sine hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 16:12

Naturligvis kunne han syntes hendes spørgsmål var for nærgående, og hun ville også selv have været overrasket, hvis han havde spurgt hende om det, men nu havde hun gjort det. Catherine lyttede derfor også yderst interesseret da han fortalte. Det var som om, at han lige havde kopiret hendes tanker og sagt dem.
"Jamen ser man det. Det er som om, at du læste mine tanker." Sagde hun og kyssede ham dybt.
Snakken fald, og til sidst var de faldet i søvn i hinandens arme. Her sov hun altid så godt.  Hun ville lyve, hvis hun sagde, at hun ikke bemærkede, da han ikke længere var ved hendes side. Dog sov hun alligevel. Men det føltes køllgt pludselig, så hun trak automatisk dynen mere om sig.
Dog var der ingen tvivl om, at lyden af hans stemme fik hende til at vågne op ganske stille. Catherine blinkede stille imens hun vågnede øjnene op. Hun holdt en hånd henover sin mund da hun gabte imens hun satte sig stille op i sengen. Let gned hun søvnen ud af øjnene, og smilede så stort til ham.
"Godmorgen, det dufter fantastisk." Sagde hun og satte sig i skrædderstilling på sengen. Heneds hår var lidt rodet, men en tur med børsten og det skulle nok se fantastisk ud igen. Catherine vippede hovedet på skrå. "Som du da forkæler mig." Tilføjede hun smilende og lænede sig ind for at give ham et hurtigt kys. Derefter lod hun blikket glide henover maden. Det hele så noget så vidunderligt ud. Og blomsten var smuk. Man kunne ikke andet end at smile, og de mørke brune øjne strålede formidabelt. Der var intet mere lykkeligt sted at være end her. Sammen med Neal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 21:04

Han smilede kærligt til hende, og da hun gav ham et hurtigt kys, gengælde han det blot. Dette var blot en af de mange ting han ville gøre for hende, han ville gøre alt for hende "Alt for dig min elskede, for mig er det kun en fornøjelse" Han elskede det smil hun sendte ham når han gjorde disse ting, det gjorde det nemlig det mere fantastisk og selvom han egentlig ikke havde noget imod det, så var det den slags smil der gav ham lysten til at gøre mere. Han rejste sig op, og tog hendes børste hvorpå han satte sig bag hende. Han børstede blidt hendes hår, det var tydeligt han var erfaren i det, mest af alt fordi dette var noget han plejede gøre ved sin mindste søster. Hun havde ufattelig langt hår, og hans mor hade at skulle redde det, så ofte endte han med tjansen. Dette lod sig også vise i hvordan han gjorde det, han fik fjernet hver enkel knude og efterlod hendes hår helt perfekt.
Blidt fjernede han hendes hår fra hendes skulder, hvor han kyssede hendes hals og derefter arret der beklædte hendes hals "Der er ikke ord der kan beskrive hvor meget jeg elsker dig! Selv ordet elske virker så småt" han lagde armene om hende og gav hendes skulder et kys før han fjernede sig. Her tog han noget tøj på "Se og få spist færdigt så vi kan komme af sted, vi skulle jo nødigt komme for sent" han blinkede til hende alt i mens han knappede sin skjorte. Det var et sjældent syn når man ikke så ham uden en af sine skjorter, måske var det blot fordi han var så vant til at være fint klædt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 22:28

Han var en af de få, som faktisk havde lov til at rører hendes hår. Normalt gjorde nogle det alligevel, men hun kunne mærke forskel selv hvis hun intet havde havde kunne se. Han kyssede hendes hals, lige ved arret, fra hvor det første sæt hugtænder nogensinde havde sat sig ved hende. Dog lukkede hun blot øjnene nydende. Hun nød blot hans kys på hendes skuldre, men lyttede dog stadigvæk. Da han fjernede sig vendte hun blikket om til ham.
"Ord er også bare ord. De har ingen betydning, hvis handlingerne ikke beviser dem." Sagde hun og gav sig så til at spise. "Oh, jeg skal nok spise. Du er bare yderst distraherende." Svarede hun med et lille drillende smil, og forsatte så med at spise. Så snart hun havde spist sin mad op, klædte hun sig på. Med en af hendes røde kjoler. Ikke en af de meget pæne da hun skulle ud i skoven, men hun vidste, at hendes kollegaer ville have hun var pænt klædt på. Underligt nok. Men de ville jo ikke have dårlig omtale.
Da de var klar smuttede de ned. Lidt længere nede af gaden lagde det nemlig.

Døren gik op. Børnene havde næsten lige spist deres formiddagsmad og de ældste af børnene havde taget opvasken. Catherine hang sin jakke op på en knag og gik ind i den varme stue. I det mindste var der varme på.
"Catherine!" Råbte børnene og løb hen til hende. På grund af deres højde kunne de ikke andet end kramme hendes ben.
"Hey." Sagde hun så og satte sig på hug ved dem. Dog blev nogle af dem nysgerrige over den mand bagved hende. Nogle blev en anelse forskrækkede, men det var ikke noget Catherine ikke havde forudset.
"Det her er Neal. Han skal være sammen med os idag. " Hun kørte hånden henover håret på en af de nervøse drenge, og løftede ham så op. "Se han ser da ikke så farlig ud, vel Erik?" Spurgte hun den 3 årige dreng. Menneske. Man kunne stadigvæk se, hvordan den lille drengs øre var flækket efter den behandling han havde fået inden han var kommet herhen.
En af pigerne gik hen og lagde en hånd på hendes kjole.
"Catherine... hvad skal vi lave idag?" Spurgte hun med sine store blinkende blå øjne.
"Jeg skal faktisk have drengene med udenfor idag. Vi skal lege jægere." Sagde hun og lavede en halv dramatisk stemme. Nogle ville finde det barnligt, men Catherine havde lært det var ufattelig vigtigt at tale på børnenes højde.
"Jamen.. jeg vil også gerne lege jæger." Sagde hun lidt trist. Så gik hun over til Neal. "Må jeg ikke godt komme med" Hun kiggede op på ham med store blinkende øjne. Catherine lo let og satte så Erik ned.
"Emma, selvfølgelig må du det.. men så kommer du jo ikke til at være med på madholdet imorgen." Sagde Catherine så med et skævt smil på læben. Emma skiftede straks mening og løb videre.
Catherine så over på Neal.
"Hun tror altid, at det er hvad hun lige kan få nu, som gælder.. hun glemmer hun også har imorgen." Let trak hun på skulderen, og fik så samlet de otte drenge de skulle have med sig. Erik skulle også med.. men udover ham var de andre drenge over fem år. Erik havde blot brug for luft og Catherines selskab.

De tog til udkanten af skoven. Gik i en fin række hånd i hånd. Det var ikke så dybt ind i skoven de gik. Og ved en lille lysning, så det ikke blev for svært at miste dem ude at syne. At lege jæger betød nødvendigvis ikke de skulle løbe rundt og slå noget ihjel. De ville kunne få lov til at snitte pinde.. lave et bål. Hun satte tasken fra sig da de var kommet til stedet de skulle være. Hun havde løftet Erik det meste af vejen og kunne endelig sætte ham ned. Så kørte hun let hånden igennem sit hår og kiggede rundt.
"Så drenge, første regel er.." Hun ventede på en af dem rækkede hånden op. Hun nikkede til Paul da han gjorde.
"Sørg for, at vi altid kan se dig, eller Neal." Svarede han på hendes spørgsmål.
"Godt. Hvad med at i løber ud og finder nogle pinde.. så vi kan lave spyd?" Sagde hun og drengene løb afsted for at finde hvad de skulle bruge.
"Så, hvad synes du?" Spurgte hun Neal med et skævt smil. Erik havde sat sig ikke ret langt fra dem og plukkede græs. For alle fandt jo noget spændende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 18:50

Da de dukkede op, kiggede han nysgerrigt omkring. Da børnene kom hen, gav han dem sit bedste blide smil, hvilket fik ham til at se overraskende imødekommende ud. Som hun løftede en af drengene op, rodede han blidt drengen i håret "Bare rolig jeg bider ikke" da han opdagede det flækkede øre, gjorde det ham ondt om hjertet. Han havde altid holdt af børn, de var smukke og skulle forblive uskyldige "Jeg ser du er en pirat! Måske det er mig der burde være mere bange for dig?" forslog han og holde armene om "Du må ikke gøre mig ondt" han gjorde sin stemme mere skræmt, dog var glimtet i øjet ikke til at tage fejl af. Da den lille pige kom hen til dem, og gav ham det store spørgsmål gik han på knæ "Du kan blive lige hvad du vil! Aldrig lad samfundet normer sætte en stopper for det! Hvis du vil være en jæger så vær du det" han strøg hende blidt over kinden og blinkede med det ene øje. Dog som hun igen forlod dem rejste han sig op igen
Han klukkede og trak på skulderne "Sådan er de små jo, jeg kan huske min yngste søster altid ville gøre en million ting på en gang. Dengang havde man dog ikke så mange muligheder" han trak på skulderne. Som de gik, havde han en arm over hendes skulder, og engang imellem lavede han sjove ansigter til lille Erik. Som de endelig kom frem, lagde han armene over kors og smilede "Det er nu ganske hyggeligt, men nu må du have mig undskyldt" han gav hende et hurtigt kys, før han sneg sig ind på Erik. Her greb han fat om ham og løftede ham op "Nu har jeg dig" grinede han og i stedet for at kilde den lille dreng, lod han knægten sidde på hans skuldre, hvorpå han løb rundt og agerede som en form for hest. Han vidste selv hvordan det var at have en hård barndom, så han ville gerne give blot en smule glæde til denne unge dreng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 19:18

Hun modtog kysset fra Neal, og så på ham gå over til Erik. Det var vidunderligt at se Neal i det her miljø. Det var altid rart at se nye sider af folk. Så det var blot positivt. Kort fangede hun sig selv i at stå at dåne over ham, helt forelsket. Så gik det op for hende og hun så flovt ned. Men var det ikke fantastisk. I så mange år, så kunne hun stadigvæk se på ham sådan. Selv gik hun over til de andre drenge. Hun satte sig på jorden med dem, og de sat sig ret hurtig hen til hende i en lille rundkreds selvom hun intet havde sagt til dem.
"Vil du ikke fortælle os en historie Catherine?" Spurgte en af drengene. Erik var ikke van til de store drenge, så Neals tilstedeværelse gjorde også, at hun faktisk kunne fortælle en lille historie. Hun nikkede til dem. For hun kunne se at Erik lo, og morrede sig i Neals selskab. Hvilket hun var glad for, hvis Erik kunne grine, så betød det at han var tryk.
"Hvad vil i gerne høre om?" Spurgte hun og satte sig i skrædderstilling.
"Vi skal høre om, den vrede drage." Sagde Simon ivrrigt. De andre nikkede glad. Catherine nikkede let. Hun havde lavet plads, hvis Neal ville over at sidde sammen med Erik. Ellers forsatte hun med fortællingen.
"Den vrede drage Victor.. var egentlig engang en meget glad drage. Men han kunne også blive rigtig vred.. når han blev vred, kunne han finde på at råbe af andre, nogle gange slog han andre. Dog en dag, kom der en anden drage og spurgte om de ikke skulle være venner. Dragen Victor fik sin nye ven, og pludselig var han ikke så vred længere. Det var som om, at han blev mere og mere glad des længere tid han var sammen med sin nye ven. Victors nye ven gav ham en masse gode ideer til, hvad han kunne gøre bedre... fordi selvom vi alle kan blive vrede engang imellem, må vi bare huske at sige undskyld og blive gode venner igen." Børnene elskede fortællinger. Og Catherine fik altid en lille smule inspiration fra det virkelige liv. Oplevelser. Noget de kunne bruge til noget. Hvis hun kunne hjælpe dem med vrede så gjorde hun det gerne sådan, at det ikke skulle ødelægge noget for dem når de blev ældre.

Så slog hun sig på sine lår.
"Skal vi se og få lavet det bål?" Sagde hun så, "Kan i hjælpe mig meed at finde en masse brænde?" Spurgte hun så og drengene for op for at skynde sig at finde brænde. Catherine smilede stort til Neal. Det var perfekt. Det var en følelse hun ikke havde haft hundrede procent før. Hun var så sikker. Så sikker på, at hvis - når hun skulle have børn, ville hun kun have Neal som deres far. Det var hun ikke et øjeblik i tvivl om. Hendes smil var et af dem som ikke kunne stoppes, ligemeget hvor meget man prøvede. Det eneste hun kunne var at vende sig om for at samle brænde, imens hun ventede på at hendes lettere røde kinder ville forsvinde.
"Catherine?" Var der en af drengene der spurgte helt stille. Catherine drejede blikket over på ham og vippede hovedet let på skrå.
"Hvad så Simon?" Spurgte hun.
"Hvorfor er du rød i hovedet?" Spurgte han hende så, hvilket fik Catherine til at klemme øjnene sammen i en smule akavethed.
"Øhm.." Hun stammede kort. Hun vidste små drenge var nogle rigtige drillepinde, når de fandt noget de kunne drille med, men på den anden side. Så var at vide, at folk kunne forelske sig og elske hinanden en god ting. "Ikke noget, jeg kan bare godt lide Neal." Tilføjede hun og lagde noget brænde i hans arme. Så løb hen over til midten af lysningen, for at løbe over til Neal.
"Er dig og Catherine kærester?" Spurgte han så Neal med store øjne. Catherine kunne hører det ganske svagt fra den anden side af lysningen og slog sig selv let i hovedet. Let pustede hun ud og samlede videre. Ikke at det gjorde hende noget, men børn var nysgerrige. Det forkom blot hende sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 19:39

Det at Erik lo, gjorde ham blot glad. Det viste at hvad end han gjorde, så gjorde han det rigtigt. Da der kom historie, bevægede han sig hen til bålet, hvor han satte sig ned. Denne gang satte han sig dog ikke ved siden af Catherine, da hun allerede havde adskillige drenge omkring sig. Han holde stadigvæk Erik på sine skuldre, hvor han ville bevæge sig engang imellem. Efter lidt tid løftede han dog den lille dreng op og lod ham sidde på sit skød. Som historien begyndte, sendte han et kærligt smil til Catherine, og som historien nåde sin ende, løftede han igen den lille dreng op. Han svingede rundt med den lille dreng, men sørgede hele tiden for at have et godt greb om ham, således han ikke ville komme til skade. Han havde altid ville have børn, mest af alt for at bevise for sig selv, at han ikke ville ende op som sin far. Han ville ikke ende op som en der udviste brutalitet imod sine børn, men derimod en der opforstrede dem med kærlighed og omsorg.
Han havde været for travlt optaget med at lege med Erik, så han hørte ikke de mange spørgsmål der blev kastet imod Catherine. Der var først da den unge dreng kom imod ham selv, at han fjernede sin opmærksomhed fra Erik til den anden dreng. Han satte Erik ned og rodede ham i håret, hvorpå han gik på knæ således han kunne se på den unge dreng "Om vi er kærester? Det håber jeg da vi er!" han trak på skulderne, men rodede dog drengen i håret også gik opmærksomheden igen til Erik. Der var bare et eller andet over denne dreng, et eller andet der fik ham til at tænke på en yngre version af sig selv. Han blev mindet om hvor sårbar han selv havde været som barn, hvordan han havde ønsket nogle skulle vise ham omsorg og kærlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 9:39

Så snart de havde fået samlet brænde, fik de tændt for bålet - det tog lidt tid, men det lykkedes i sidste ende! Catherine sang en sang om bålet med dem, hvorefter de tilberedte noget kød hun havde taget med i sin taske. Catherine samlede en bue, og snittede nogle pile. Det lignede perfekt håndværk, rettere sagt det var perfekt håndværk. Hun havde lært det ved de shapeshifters som havde fundet hende dengang for mange år siden. Hun fik øje på en hare som stod og kiggede på dem. Let trak hun pilen tilbage, og lod den derefter flyve igennem luften og ramme haren. De skulle være jægere trods alt, og at slå ihjel for mad kunne være nødvendigt.
"Jeg henter den!" Råbte Simon og løb lystigt hen for at hente den. De havde været med hende før, og de elskede at prøve at flå den så de kunne tilberede den på bålet selv bagefter. Da de havde spist, kom Erik selv over til hende, og hun løftede ham op. Her puttede han sig ind til hende, og lukkede mildt øjnene imens hun nynnede en sang for ham. Han skulle sove til middag, alle de sanseindtryk gjorde ham træt. Hun strøg den lille dreng over håret med blide strøg.

Timerne gik, hvor hun blot sad med Erik. Snakkede stadigvæk med de andre børn også. Nu var Neal her også, ellers havde hun været nød til at have puttet Erik i nogle tæpper.
Så snart Erik var vågnet igen, gik der ikke længe før han var klar til at løbe rundt igen, også i blandt de andre drenge. Catherine rejste sig op og gik hen til Neal.
"Lad os lade ham lege lidt med de andre," Let plantede hun et kys på hans kind, og begyndte at prøve at få slukket bålet.
Catherine fik øje på et træ, og fløj lige tilbage i et flashback.

"Catherine jeg kom til at skyde bolden op i træet." Havde den lille dreng sagt til hende, da han prøvede at spille bold. Hun havde været ovre ved naboerne imens Colter og hans forældre holdt en familie middag. Det var ikke lige hende, at skulle indgå i hele deres familie på engang, så hun havde fået lov til at besøge naboen imens.
"Bare rolig, jeg skal nok få den ned." Hun var klatret op i træet, i en af sine pæneste kjoler, og kastede bolden ned. Drengen lo. Og Catherine så ned, da hun havde ramt en anden herre med den. Let tog hun sig til munden.
"Undskyld det beklager jeg." Skyndte hun sig at undskylde. Det var den allerførste gang hende og Neal så hinanden. Et ret sjovt møde nu når man tænkte over det.


Hun rystede let på hovedet af mindet, hun kunne ikke andet end at smile. Da bålet var slukket, råbte hun let op.
"Drenge vi skal til at tilbage nu." Hun fik imod dem for at være sikker på at de hørte det. De kom løbende i latter forbi hende og Neal for at stille sig på en række to og to. Så kom de tilbage til børnehjemmet.
Drengene løb hurtigt indenfor. Catherine gik ind til de andre voksne for at sige de var vendt tilbage. Da hun mødte en ung pige. En som lignede en på hendes egen alder. Lettere tæsket og sad blot og rystede.
"Det her er Clarissa. Hun fandt sin vej herhen inden i kom tilbage... hun minder mig om dig, dengang det lykkedes dig at komme herhen. Vi skal nok tage os af hende, smut i nu bare hjem for idag." Sagde kvinden, Michelle. Nok også den venligste af hendes kollegaer. Let strøg hun en hånd henover Clarissas arm.
"Du er i sikkerhed her." Hun satte sig på hug foran Clarissa. "Jeg er stolt af dig. Ikke mange tør løbe væk." Et skævt smil bredte sig på Clarissas læber, inden Catherine så rejste sig op.
Hun havde snakket om, at have ladet sig behandle dårligt, bare ikke på hvilken måde. Hun havde haft samme skader cirka da hun kom derhen, men hun var kommet sig. Se engang hvor hun stod nu. Let greb hun Neals hånd og tog ham med sig.
"Jeg tager til Sunfury imorgen, jeg skal se til min mor.. på afstand. Men alt mor-datter tid er vel tid." Hun trak let på skuldren imens de gik hjem af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 12:23

Han havde armene over kors, alt i mens han blot betragtede det hele. Han betragtede hvordan det hele gik til. Han holde et stærkt syn på alle børnene, det handlede om de ikke skulle komme til skade. Måske var det vel det beskytter gen i ham, det som han havde haft for sine søskende, som nu var kommet tilbage. Han kunne huske hvordan han som ung ville passe stærkt på sine søstre. Han ville helst ikke have de skulle føle nogen form for frygt eller andet lignende dette. Dog han følte Catherine tæt ved sig, kiggede han ned imod hende med et kærligt smil "Selvfølgelig, jeg holder bare øje med dem" han smilede bredt da hun kyssede hans kind. Som hun begyndte slukke bålet, gik han med hen for at hjælpe for at hjælpe hende. Han var travlt optaget af slukningen, men efter lidt tid vendte han blikket imod Cat og hævede øjenbrynet. Han rystede dog på hovedet, og trak på skulderne.
Da de skulle tilbage igen, lagde han sin hånd i Catherines, hvor han flettede deres fingre sammen. Dog som de endelig nåede børnehjemmet og han fik øje på pigen, fik hen selv hen til hende "Jeg ved du er bange, jeg ved det gør ondt og du måske mest af alt har lyst til at forsvinde væk. Men tro mig når jeg siger tingene vil blive bedre, du vil blive stærk" han smilede blidt til hende "Du er en gudinde, du fortjener lykke og du fortjener at være glad! Det er ikke din skyld hvad der skete, intet af dette er din skyld, det er deres skyld. Det var dem der gjorde dette imod dig, ikke dig der var skyld i deres handlinger" Han tog en halskæde op af sin lomme. Det var en han havde fået fra sin yngre søster, det havde været hendes gave til ham. Han havde fået den som et forsøg på at give held. Blidt lod han den falde om hendes hals "Jeg fik den her af min søster, den skulle give held, så måske den kan give dig noget mere lykke" halskæden var simpel, den havde et tegn på medaljonen, det var et gammelt sprog og det betød lykke. Han strøg blidt pigen ned over kinden, før han rejste sig op og gik hen til Catherine. Han gav hendes hånd et klem og nikkede "Held og lykke" sagde han og smilede kærligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 13:34

Hun plantede et sidste kys på hans læber.
"Jeg elsker dig Neal Mikaelson, glem ikke det, og savn mig ikke for meget." Sagde hun med en hviskende stemme. Så kyssede hun ham atter engang. Så forsvandt hun afsted igennem gadernes mørke.

Et par uger siden havde hun været i Terrorville. Men nu var hun tilbage.. Det var som om, at smerten ikke ville stoppe med at sive i hende. Hun vrissede voldsomt af den, og den gav hende lyst til at skrige op. Det havde ikke lykkedes at skrive det med en kniv, for hendes sår healede.. så naturligvis havde bitchens løsning været noget der holdt bare lidt længere tid. Ikke at Catherine var et sekund mindre sikker på, at bitchen ikke havde nydt det meget mere. Elena hed hun. Det navn lød ellers så rent. Men af en falden engel så havde forældrene sikkert aldrig regnet med at deres lille pige skulle blive en psykopat? Catherine stillede sig op af muren og bed sammen. De havde alligevel været lidt af en kamp, hendes eget blod var ikke det eneste som hun var halv dækket til i. Elenas blod var skam også der. Ikke mange vidste, at hun var i stand til at slå igen. Det kom helt an på, hvordan angrebene fandt sted. Men til sidst havde hun dog fået hende. En flækket læbe, og et brændmærke hele vejen op af hendes arm var de mest tydelige skader fra dagens hændelser. Hun var derfor taget hjem til Colter. Så Neal ikke skulle se hende sådan her. Han skulle ikke bekymre sig for meget om hende.
"Jeg skal bare li.." Hun ville have undskyldt for at komme uanmeldt så sent på aftenen. Hun stod stift kort men gik så, med hurtige skridt ud på badeværelset og låste døren.

Hun vidste, at nu ville balladen falde. Ikke for hende. Men hun var alt for sød, hun ville ikke bare lade Neal flå hovedet af den bitch. Der måtte være en grund. Alle de ord hun havde sagt, ville hun have en forklaring på. Hun fik vasket det værste blod væk. Dog sig lidt til læben, der ville gå lidt længere tid med sådan en skade, igen fordi det var ansigtet. Så kiggede hun ned af hendes arm.
"He is mine, bitch." Stod der på den. Brændt ind i hendes hud. Havde hun været menneske, eller noget som helst andet væsen uden kraft til at heale - havde det været der forevigt. Catherine opdagede dog hurtigt, at hun måtte ud af det forblødte tøj. Hun smed tøjet og tog et håndklæde omkring. Så åbnede hun døren, og så på en bekymret Colter og Neal.
"Der skete intet. Jeg var for højt råbende, det er alt." Sagde hun og passerede sig imellem dem. Colter sendte Neal et nik til, at han bare kunne tage den derfra.
Catherine gik ind på sit værelse og fandt en rosafarvet kjole, som hun trak over hovedet. Hvis han var hurtig, kunne han nå at ende de ar på hendes læn, og ved hendes mave som pludselig forsvandt.. som havde de aldrig været der. Catherine vendte sig imod ham imens hun satte håret op. Hendes arm brændte voldsommere og voldsommere. Kløede, hun havde brug for at sætte sin healing igang, men ventede.
"Du fortalte mig aldrig om Elena?" Sagde hun tøvende imens hun vendte sig om imod ham. Han havde alligevel aldrig set hende skadet. En flækket læbe, en blå højre kind.
Men på den lyse side var mødet med Marie gået langt over hendes forventninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 19:10

I al den tid Catherine havde været væk, havde han virkelig taget ansvaret for Børnehjemmet. Han havde adopteret Erik, hvor han havde givet den unge dreng et bedre liv hjemme hos ham selv også havde han også givet en fin donation til hjemmet. Her kom det så godt med samarbejdet med Colter, så de stod for donationer men også renovationer. Det bragte ham da en glæde, at disse børn kunne få et bedre liv, at de kunne gå fra deres eget helvede, til en langt mere tryg tilværelse. Han havde også fået købt den specielle ring, så han var klar til at frie til hende når først hun kom tilbage fra turen til Sunfury. Han savnede hende, han savnede at falde i søvn sammen med hende, for så at vågne op med hende ved sin side. Hun bragte en glæde til hans liv, og han ville aldrig kunne beskrive præcis hvor meget hun egentlig bragte det til ham. Hun havde forandret ham, gjort ham til en ny og langt bedre mand end hvad han havde været før. Hvor han før havde været aggressiv og nådesløs, var han nu passioneret og venlig. Han var blevet en mand der tog andres liv før sit eget.
I dette øjeblik var han sammen med sin fætter, Erik var i et andet værelse hvor han legede med sit nye legetøj. Dog da det kom underlige lyde fra toilettet, gik han med Colter op for at se hvad der skete og her fik han øje på en ret så forslået Catherine. Det gjorde ondt i hans hjerte, og han havde en brændende lyst til at finde ud af hvem pokker der havde gjort hende ondt, også ville vedkommende komme til at fortryde det. Han ville dræbe vedkommende, få dem til at fortryde de nogensinde havde været født. Han gav et nik igen til Colter, hvorpå han fulgte efter Catherine ind på værelset. Synet der mødte ham fik blot blodet til at koge endnu mere, han hadet at se hende forslået. Han hade ikke at kunne beskytte hende, også selvom han vidste hun kunne beskytte sig selv. Dog som det ene navn blev sagt stivnede han, han havde ikke hørt det navn i lang tid "Der er ikke meget at sige, vi datede i et år til halvandet, jeg gjorde det forbi fordi hun ville have mere i det end hvad jeg ønskede. Hun kvælte mig og ønskede mig omkring hende konstant. Jeg har ikke set hende i mange år nu" hun havde forsøgt at blive en del af hans liv et par gange, dog havde han altid sagt nej. Han gik hen imod hende og lagde en hånd imod hendes kind "var det hende der gjorde dette" spurgte han og straks kom alvoren op i hans ansigt. Han spændte i sine kæber og rynkede brynet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 20:10

Det var ikke så tit at man fik lov at se Catherine være vred, men hun holdt det også ret godt inde, hun kæmpede endda vildt fordi det jo ikke skulle gå udover Neal. Hun hævede dog et bryn da han sagde: Der er ikke meget at sige, vi datede i et år til halvandet, jeg gjorde det forbi fordi hun ville have mere i det end hvad jeg ønskede. Hun kvælte mig og ønskede mig omkring hende konstant. Jeg har ikke set hende i mange år nu.
Catherine rystede let på hovedet og viste ham så sin arm, hvor bogstaverne var tydeligt skrevet. Elena havde virkelig brugt tid på, at få det til at stå perfekt.
"Det ser ud til i har to forskellige holdninger til det." Hun trak let på skulderen. "Ikke noget jeg ikke kan tage," Catherine trak let på smilebåndet. Så gik hun let hen til ham, og lagde en hånd på hans kind.
"Men lad os ikke tale om hende nu." Let plantede hun sine læber på hans. "Jeg har savnet dig." Tilføjede hun i en let hvisken. Catherine var aldrig god til at snakke om, hvis hun var skadet eller noget. Hellere gemme det væk til at hun var alene, så hun kunne give slip på sin indre vrede. Tørsten kom dog snigende ind på hende. Følelsen af hendes hals virkede så tør. Det gjorde hun trådte væk. Ikke fordi hun ønskede. Let tog hun sig til hovedet, og pustede ud. Hvis der var en ting hun havde lært, var det da den shapeshifter havde fortalt hende om hendes evne. Dem som jager dit blod, ville blive jaget. Hun tørstede derved ikke endnu efter blod fra en bloddæmon, da hun aldrig var blevet angrebet af en. Men der måtte være en vampyr et sted i huset.
"Ved du om Colter har en gæst på besøg?" Spurgte hun så og gik ud af værelset. Hun virkede helt ude af sig selv. Hendes bevægelser virkede som en rastløs bloddæmon eller vampyr som ikke havde fået blod i meget langtid. Catherine havde dog aldrig fortalt om hendes evne, heller ikke til Colter. Aria kendte lidt til den, men hun sagde normalt blot, at det var en evne til at heale hendes sår.

Hun kunne føle tænderne der trak sig frem. Blodårerne der begyndte at træde frem under hendes øjne og dunke voldsomt. Let prøvede hun at trække vejret stille og roligt. Men så mødte hun en kvinde. Det røde hår fik hende til at erstatte vampyrens udseende med Elenas. Og der gik ikke længe før, at Catherine havde sat sine tænder i nakken på vampyren. Jægeren var blevet byttet. Følelsen af endelig at få noget ekstra styrke, hun havde følt sig så svag dengang Elena angreb, fordi hun ikke havde haft nok blod i systemet. Og hvis der var noget hun hadede nu... så var det at føle sig ukampdygtig. Skridt bagved hende, fik hende til at stivne helt. Vampyrkvinden fald til jorden, død. Catherine så fremforsig og kom stille til sig selv. Øjnene blev brune igen, i stedet for den mørke røde farve. Hun var bange for hvad folk syntes om hende, hvis de kendte sandheden om hendes evne. Den gav hende lov til at vampyrer og bloddæmoner ihjel uden at falde. Men det gjorde hende også til et monster. Hun turde ikke tænke på, hvilke tanker der måtte gå igennem folks hoveder når de ikke fandt ud af, at hun var så uskyldig. Hun klemte let øjnene sammen og lod en lille tårer triller ned inden hun drejede sig rundt. Hun havde blod ned langs mundvigen og på sin hage. Hun så Neal i øjnene. Catherine holdt vejret, i ren og skær frygt for en reaktion på hendes handling. Nervøsiteten fik hendes hænder og læber til at skælve let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 20:36

Han rynkede brynet og så hendes arm "Jeg vidste ikke hun ville gøre dette! Havde jeg vidst det, så ville jeg havde gjort noget ved det for længe siden" i sine gamle dage ville han havde dræbt hende, men nu var han en forandret mand og tyede derfor ikke så nemt til vold som normalt. Han rystede på hovedet "Jeg ved du er stærk, men det gør det ikke mere behageligt! Jeg hader at se dig komme til skade" da hun kom imod ham, lagde han armene om hende og gengældte hendes kys "Jeg har også savnet dig!" han smilede, men rynkede dog igen brynet da hun trak sig væk. Han rystede på hovedet angående hendes spørgsmål, men fulgte dog stille med hende som hun havde bevæget sig ud af rummet. Den måde hun agerede på, det gjorde ham bekymret og dog sagde han intet. Han blev chokeret ved synet, men dog var det ikke noget der frastødte ham. Med alt det han selv havde gjort, så ville det vel være ret så dobbeltmoralsk hvis han følte sig frastødt af det hun gjorde.
Han betragtede blot hvordan liget faldt til jorden. Han sagde intet, betragtede blot hvordan hun så på ham. Han så frygten, men også nervøsiteten i hendes øjne. Han knipsede med fingrene "Får liget væk!" brummede han, men derpå gik han hen til hende "Du skal ikke skamme dig min elskede, jeg elsker dig ikke mindre af dette!" Han løftede hende op i sine arme, hvorpå han bar hende ind på værelset igen, her satte han hende på sengen. Han så på hende med kærlighed i sine øjne "Min elskede Catherine! Din evne eller hvad end det var gør ingen forskel, du er stadigvæk kvinden jeg forelskede mig i for 671 år siden, du er stadigvæk den kvinde jeg vil tilbringe resten af mit liv med" han kyssede hende. Det var et kys fuld af passion, fuld af kærlighed og han havde ikke fjernet blodet, blot for at vise han ikke fandt foragt ved det.

Han trak sig dog væk og tog en dyb indånding. Nu var det hans tur til at se bekymret ud og mest af alt nervøs. For nu ville han gøre det, han ville gøre det nu og mest af alt frygtede han hendes svar. Han kørte en hånd igennem håret og derpå gik han på knæ "For godt 671 år siden fangede du mit blik, din skønhed men ikke mindst din fantastiske udstråling fangede mit i dit net. Jeg var fanget ved første blik, og jeg elskede dig i så mange år. At vi skulle vente gjorde mig ingenting, for jeg har aldrig i mit liv ville have noget ligeså meget som jeg vil have dig! Du er mit livs kærlighed, du er min eneste ene og den kvinde jeg vil leve resten af mit liv med" han bed sig i læben og det var tydeligt at se han var nervøs. Han fangede en mindre sort boks fra sin lommer, hvorpå han tog den op og åbnede for den. Inden i var en smuk [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]. Det havde taget ham mere end bare lang tid at vælge, men til sidst fandt han sig ved denne "Hvad jeg vil spørge dig om min elskede, er om du vil gøre mig den store ære at gifte dig med mig?" Han holde ringen op imod hende med et spørgende blik, men ikke mindst også ufattelig nervøst et

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 23:02

Hendes hjerte sprang en takt over da han snakkede til hende, og løftede hende op. Han satte hende på sengen. Catherine så på ham med i starten et lettere sørgmodigt blik, som snart blev lettet til hendes normale smilende øjne. For i realiteten, så fik hun ikke kun ham til at blive bedre, han fik også hjulpet hende. Hvordan ellers skulle hun have samlet sig sammen til at tale med andre end Kassandra, Alaric og Colter - hvis det ikke havde været fordi, at hun var stødt på Neal den dag. Hun måtte indrømme, at hun faktisk var overrasket over, at han ville kysse hende med blodet omkring hendes mund, men hvis det ikke gjorde ham noget - så gjorde det ikke hende noget - og hun gengalte det uden at tøve et eneste sekund.

Dog trak han sig væk. Han virkede underligt nervøs og faktisk kunne hun se en anelse frygt. Det fik hende til at knibe øjnene let sammen. Hun vippede hovedet lyttende på skrå, imens han kom med hele sin kærlighedserklæring til hende. Hun smiltede stort til ham, og lagde blidt en hånd imod hans kind. Faktisk ville hun lige til at sige noget, men nåede at stoppe sig selv, da hun så han trak noget frem. Hun prøvede nærmest at styre sit smil. Vil gøre mig den store ære at gifte dig med mig? Der gik ikke mere end ganske få sekunder før hun var sprunget på ham. Så han ville falde bagover ned på tæppet. Hun lo let, og kyssede ham så.
"Jeg håber du tager det som et ja, for det er et gigantisk stort ja." Sagde hun så og pressede sine læber passioneret imod hans. Hun behøvede ikke engang at kigge på ringen for at vide, at hun ville tilbringe hvert eneste bank hendes hjerte havde med ham. Være ved hans side, være moderen til hans børn. Blot være sammen med ham, det ville være det bedste i hele hendes liv. Catherine satte sig op. Hun havde sine ben spredt ved hans liv, og lod sin håndryg køre henover hendes mund for at fjerne blodet. Let kørte hun sit hår tilbage og vippe hovedet på skrå. Hun lo let af sig selv, over hendes reaktion. Nogle blev siddende i glæde og krammede måske efter - eventuelt et kys... Catherine havde overfaldt sin elskede af ren og skær glæde. Det kunne man jo også gøre! Hendes hud brændte ikke længere af smerten Elena havde påført den, det var healet som om det aldrig var sket - forsvundet ligeså hurtigt som hendes bekymring om fjenden. Nu kendte hun da til Elena, så kunne hun ikke overraskes!
Catherine fjernede Elena fra sit hoved og fokuserede kun på Neal.
"Dig og mig. Forevigt og altid." Sagde hun så og smilede til ham med strålende øjne. "Det lyder som en plan. Den kan jeg godt lide lyden af." Tilføjede hun, og lænede sig indover ham. Let plantede hun drillende et kys på hans hals. Hun havde lige drukket blod. Hendes energi var på sit højeste, og det kunne man mærke på hende. Så kyssede hun ham på munden ganske kort.
"Ligger du godt dernede?" Spurgte hun så og grinede ganske kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 17:34

Han havde forventet et svar, men da hun sprang på ham, tog han vel det som svar nok. Dog som forventet væltede han også, så med hende siddende på sig, lå ham på gulvet. Normalt ville han havde været en smule irriteret, mest af alt fordi det nok ikke var den blødeste landing han fik, dog når det var hende...så kunne han sagtens klarer det. Han gengælde kysset og smilede kærligt til hende. Han tog hendes hånd i sin, hvorpå han lod ringen glide ned over hendes fingre. Han sukkede imod hendes læber, og lod derpå sine hænder glide ned over hendes ben. Han lod hende bestemme, lod hende tage styringen over hvad der lige nu skete "Dig og mig imod verden, vi kan klarer det hele" han satte sig en smule op og her trykkede han igen sine læber imod Catherines "Dog har jeg adopteret Erik, så han bliver også en del af familien nu. Han var faktisk med ude og købe ringen" Erik havde nemt fundet sig til rette i hans hjem, han fik et godt værelse og manglede virkelig intet. Neal var med andre ord altid klar til at lege eller give den unge dreng opmærksomhed.
Han lagde sig igen ned, netop som hun lænede sig ind over ham. Som han kyssede hendes hals, greb han fat om kjolens stof og sukkede svagt. Hun kunne altid få ham til at blive ler i hendes hænder. Han gengældte det lette kys og vrikkede med øjenbrynet "mhh jeg ligger nu meget godt" han lod sine hænder glide let op langs hendes ben og op til hendes hår, hvor han blidt greb fat og her plantede et hedt, men også passioneret kys på hendes læber. Han trak sig tilbage og lagde sine arme ud til hver sin side "sidder du godt elskede" spurgte han drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 18:38

Normale mennesker ville nok have reageret negativt på, at deres nye forlovede valgte nu at fortælle at han havde adopteret en søn. Men Catherine kendte både Neal, og hun kendte Erik. Erik havde flere gange ovre på børnehjemmet kaldet hende mor imens hun prøvede at få ham til at sove. Så det gjorde hende intet faktisk. Erik fortjente en god barndom. Hun smilede til Neal.
"Jeg er bare glad for, at han får en ny chance." Sagde hun så og vippede hovedet på skrå.
Hendes hoved blev hurtigt kastet tilbage på hendes mand der lagde på gulvet. Hun smilede skævt til ham.
"Yeah, jeg sidder faktisk ret godt. Har den bedste udsigt." Svarede hun. Den måde hans hænder bevægede sig imod hendes hud, gjorde at hendes hud gav små stød. Der var intet bedre. Der skulle ikke meget til, specielt ikke fra Neal. Men 671 år, var også længe til at kende hinandens 'ømme' punkter i. Lære hvad der skulle til for at ramme hver eneste nerve hos den anden person. Hun vidste Erik var i gode hænder ved Colter lige nu, hvis der skulle være noget. Så, hvorfor ikke bruge tiden fornuftigt, og vise Neal hvor meget hun faktisk havde savnet ham? Catherine vidste Colter havde accepteret at Neal ville fri til hende, for hun vidste at Neal ikke ville gøre det uden at spørge ham først.
Deres kærlighed var så ren, så uskyldig, også på samme tid overhovedet ikke. Men den var god for dem. Det var hun ikke et eneste sekund i tvivl om. Hun satte sig op og greb fat om sin kjole. Så trak hun den over sit hoved og smed den til siden. Let kørte hun en hånd igennem sit hår, hvorpå hun lænede sig indover ham igen.

//Øhm ja, ved ikke lige hvad der skete for det.. men hvis du vælger at spille videre på det, så kan du bare spole lidt frem i tiden i dit svar Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 19:07

Han blinkede med det ene øje "Og alt hvad du kan se her er dit" han var ikke bange for at sige, at han var Catherines, på samme måde som hun var hans. Det var ikke en ejerfornemmelse, men mere det at være tæt knyttet til nogen. Han smilede kærligt til hende, men hans ophidselse og lidenskab for hende var tydelig at se i hans øjne. Hans hjerte begyndte også at banke hurtigere, mest af alt fordi hun jo sad på ham og det at være i nærheden af hende, nok altid ville have en effekt på ham. Da hun hev sin kjole af, betragtede han blot synet af hendes krop. Hun var smuk! Den gyldne hud som dækkede hendes krop, den var strukket ud over en petit men også slank krop. Huden var blød, men også smuk og bar en unik auroma. Hun havde en duft som altid kunne tiltrække ham, men ikke desto mindre også en som han altid ville kunne genkende. Han fik på en eller anden måde trukket sit tøj af også begyndte elskoven.

Bagefter

De lå på gulvet, hende på hans bryst og ham med sin ene arm rundt om hende og den anden strøg han brugte han til at nusse hende hen over huden. "wow....det var intenst" sagde han og klukkede blidt. Han så kærligt ned på hende "Jeg elsker dig og jeg vil altid elske dig, min fremtidige kone" han blinkede med det ene øje, men gav hende ikke desto mindre et kærligt kys. Han så op hen imod et vindue "Vi burde nok til at tage hjem, klokken er ved at blive mange og de andre må nok undre sig over hvad pokker vi mon laver" han kunne nok godt regne ud at Colter vidste hvad de lavede, men lille uskyldige Erik måtte da være forvirret, plus han skulle vist også snart i seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 21:35

Det havde været intenst, men de havde været væk fra hinanden i næsten to uger. Catherine løftede blikket op og kiggede på ham. Hun gengalt hans kys.
"Det var intens, fantastisk intens." Sagde hun så. Hun satte sig let op, så han kunne se mærket på hendes ryg. Eller det var indtil at hun kørte en hånd igennemt sit hår, og det fald ned over hendes ryg - samt dækkede det øverste af det. Catherine drejede hovedet tilbage på Neal.
"Yeah, det har du nok rest i." Sagde hun og skar kort ansigt. Colter havde nok lurret dem. Trods alt var han ikke ligefrem dum. Erik var blot et uskyldigt uvidende barn. Catherine kom på benene og samlede sin kjole op fra gulvet. Her trak hun den over sit hoved, og satte sig hår op i en høj heste hale.
Så snart de var kommet i tøjet, kunne de gå ud af hendes værelse. Colter sad nede i stuen med en træt Erik som havde lagt sig til at sove ved siden af ham.
"Hyggede i jer?" Spurgte Colter drillende. Catherine gav ham et dask i baghovedet. Det var noget de to gjorde når de drillede hinanden. Trods alt så de hinanden som søskende.
"Vi smutter nu." Sagde hun med et smil på læben. Colter rejste sig op, og svang armene omkring hende. Han havde set hende før, og noget måtte have været slemt. Men han stolede på Neal havde håndteret det. Catherine gik hen og løftede Erik op, imens Colter og Neal kunne sige farvel til hinanden. Den sovende dreng lod knapt nok mærke til at blive løftet op. Nu kendte han også Catherines duft, hendes aura og varme. Så det føltes vel også naturligt for ham.

Så kunne de begive sig hjem ad. Nattemørket var faldet på.
"Er der ellers sket noget spændende her omkring i mit fravær?" Spurgte hun. Selv havde hun et par nyheder, som hans søster, Josette, var i byen for tiden. Andrea var også. Ikke at hun havde snakket med Andrea, Josette derimod ganske kort. Hun havde fået en god snak med sin mor. Det var gået så meget bedre end forventet, og når det gik så godt, vidste hun godt, at noget dårligt ville ramme snart, og med det Elena. Men det så ud til ,at Josette ville styrer den. Det skulle hun blot lige informere Neal om, inden han gik afsted for at gøre noget dumt. Endelig kom de ind af dørene.
"Hvor er hans værelse henne?" Spurgte hun så. Catherine vidste ikke om Neal selv fortrak at ligge Erik i seng, eller om han stort set var ligeglad om det var hende eller ham der gjorde det. Catherine havde blot taget Erik op af instinkt, fordi, at hun var van til ham.
"Bagefter har jeg faktisk tre gode nyheder til dig også."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 22:54

Som hun tog sit tøj på, fik han selv sit ejet tøj på. Han kørte en hånd igennem sit hår, blot så det ikke stak ud til alle sider og mere eller mindre lignede en mørk høstak. Han rullede med øjnene over Colters ord, men siden Catherine gav ham et dask ville han ikke være den til at gøre det. Han sagde dog intet og betragtede blot med kærlighed i sine øjne, hvordan hans elskede samlede Erik op. Han elskede hende mere end han kunne beskrive, og han ville nok kunne bruge en evighed blot på at beskrive hvordan han følte med hende, netop fordi ordende blot virkede så små i forhold til hvad han følte. Som de gik hjem, lagde han en arm omkring hende og holde hende tæt ind ved sin krop, han elskede at være tæt på hende. Det gav ham en eller anden ro, en ro som han faktisk elskede og helst ikke ville miste.
Ved hendes spørgsmål skar han en grimasse "Jeg adopterede Erik også fandt jeg ud af jeg har en nevø" sagde han, men ellers var der egentlig ikke sket det helt store. Han havde slappet af og leget med den lille dreng. Da de nåede hjem, tog han blidt Erik ud af hendes arme "jeg skal nok ligge ham i seng" han vidste præcis hvilket værelse der var den yngre drengs, så det ville ikke tage lang tid. Det tog ham omkring fem minutter, men da han var kommet tilbage lagde han armene omkring hende "Jamen dog, fortæl endelig min elskede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 23:27

Hun nikkede til ham, og lod ham tage Erik. Fundet ud af han havde en nevø, det lød spændende. Hun så ham gå med Erik, og ventede egentlig blot imellem tiden. Let sank hun en klump. Hun smilede større da han kom hen til hende igen og lagde armene om hende.
"Josette er tilbage i byen. Hun fandt mig og Elena, og tog sig af hende." Sagde hun til at starte med. Så var den bekymring ude af huset. Catherine lagde armene over hans skulder.
"Det andet er... at Andrea også er i byen. Jeg ved det er længe siden i har snakket på grund af afstanden." Hun kiggede ham i øjnene. Den sidste nyhed ville nok lyde lidt ond, hvis man ikke kendte hendes historie. "den sidste er for mit vedkommende den bedste, men jeg fandt min mor. Min far er død. Det vil sige, min mor-datter tid blev meget bedre end jeg nogensinde havde regnet med." Sluttede hun af med et smil på læben. Hun havde aldrig været jaloux på Neals venskab med Andrea. Det var skønt for ham, at have en veninde som han kunne dele ting med uden det behøvede at være familie. Catherine gik også til Aria, hvis der var noget, som hendes bror eller Neal ikke behøvede at være en del af... snak med venner var altid godt.

{Few weeks later}

Catherine var helt sikker nu. Hun var vågnet op med en ubehagelig følelse i kroppen de seneste par dage. Men tænkt det nok healede igen, så hun havde intet sagt. Derefter havde hun haft kontakt med Aria omkring det, og endda ladet hende prøve at tage de få smerter der var, men det virkede ikke. Så hun var taget på syghuset, og fundet familiens læger. Og efter nogle undersøgelser, havde det vist sig, at hun var gravid. Så kvalmen var en naturlig ting. Catherine var nu på vej hjem ad, for selvom hun ikke havde været der i et par dage, så skulle hun da straks fortælle Neal den gode nyhed. Faktisk var hun ikke bange for at sige det. Så ligeså snart hun var kommet hjem, var hun gået ind af døren og søgt efter ham. Catherine stoppede op foran ham og stod egentlig blot og smilede stort til ham. Det var ikke til at vide hvad hun ville sige. Hendes øjne lyste op, så det var kun noget godt.
"Jeg håber du er klar til at renovere et af værelserne." Startede hun ud, hvilket kunne lyde som om, at hun havde taget nogen med sig hjem der skulle bo her. Men nu var Catherine også fuld af overraskelser. "For ser du.. denne her familie, er godt igang med at blive bare en smule større." Tilføjede hun med en lille drillende grimasse. Hun var ikke nervøs, overraskende nok.
"Fordi... jeg er gravid." Sagde hun så og så smilenede på ham. Spændt på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2016 - 10:39

Han lyttede stille med på hvad hun sagde. Hvert enkel ord blev sat i hus, og han forstod hvad der blev sagt. Så den bekymring han havde haft omkring Elena, den var åbenbart ikke så virkelig igen. Han kunne vel i sidste ende altid regne med hans elskede lillesøster, hun havde jo altid været en fantastisk hjælp for ham. Da hun nævnte Andrea, smilede han. Det havde været så længe siden de to havde set hinanden, og man kunne da sige at han savnede hende. Han savnede at se hende, men også være sammen med hende. Hun var en ufattelig tæt ven af ham, og han havde ikke haft muligheden for at se hende i virkelig lang tid. Dog ved den sidste besked smilede han stort "Det er jeg virkelig glad for at høre! Jeg ved det betyder virkelig meget for dig, så jeg er bare glad for at det gik godt" han vidste hun altid havde været bange for sin far, det var vel et fællestræk de bar sammen, men nu hvor hun vidste hendes far var død, så kunne hun vel få chancen for at se langt mere til sin mor igen.

Few weeks later

Han havde opdaget Catherine var begyndt at opføre sig underligt. Hun ville somme tider vågne op om natten, og alt i mens hun troede han ikke opdagede noget, så så han det hele. Han var bekymret for hende, og frygtede egentlig kun det værste fra den kvinde han elskede. Han vidste ikke om hun var dødeligt syg, og om han nu skulle gøre sig klar til at miste hende. Da hun en eftermiddag havde taget til en læge, og her havde efterladt ham alene hjemme, havde han rent rundt i bekymring for hende. Han vidste ikke hvad der var galt med hende, men han ville faktisk helst gerne vide det så hurtigt som muligt. I det han så sin elskede, skyndte han sig hen til hende og i det hun sagde han skulle renovere en af værelserne, rynkede han brynet. Dog da den allersidste besked kom ud, stivnede han. Han stirrede blot på hende, alt i mens han forsøgte tage den information ind han lige havde fået. Hun var gravid? Han skulle være far? Han blinkede et par gange, og man kunne nærmest se på ham hvordan hans hjerne var i gang med at undersøge det hele. Til sidst brød der et stort smil frem på hans læber og han løb hen til hende. Her løftede han hende op i sine arme og kyssede hende kærligt "Jeg skal være far?" han satte hende ned igen, hvorpå han faldt til knæende og kyssede hendes mave "Hej min lille skat! Det her er din far som taler og jeg kan fortælle dig vi er alle meget glade for at du eksistere" selvom hendes mave måske ikke var særlig stor, så var der stadigvæk et liv i gang med at blive lavet derinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Lør 23 Apr 2016 - 12:41

Han stivnede af nyheden. Det havde hun selv gjort, men hun var ikke i tvivl om at det blot kom som en overraskelse for ham. Hun var ikke bange for hans reaktion. Hun stoppede ikke med at smile til ham, selvom man skulle tro at det kunne få hende til at miste sin mimik i ansigtet. Catherine vidste det var mange informationer på engang, eller ikke mange bare en stor. Til sidst kom der et stort smil frem på hans læber og han løb hen til hende. Hun lo kærligt da han løftede hende op i sine arme. Catherine gengalte kysset. Hun nikkede til ham da han snakkede.  Han satte hende ned igen. Catherine kunne ikke stoppe med at smile overhovedet, hun havde ikke gjort andet siden hun fandt ud af det. Neal faldt ned på sine knæ og kyssede hendes mave. Catherine kørte en hånd igennem hans hår. Hun var overlykkelig. Det var lige den nyhed hun skulle bruge, for at komme sig over tanken om, at hun ikke nu jagede vampyrblod men også blod fra bloddæmoner. Men hun ville aldrig kunne få sig selv til at gøre Neal noget. Men der var kommet et større tandsæt ovenpå hendes ar fra vampyrbidet. Bid fra bloddæmon. Men håret dækkede lige nu. Og ligemeget hvad hun gjorde ville de to ar aldrig heale.
Det var heller ikke noget hun følte der var nødvendigt at fortælle Neal. Selv skulle hun lige sluge tanken om, at hun havde to dobbeltgængere som lignede hende på en prik. Jazmin og Fay. Så denne nyhed gjorde at de små bekymringer blev sat til side.

Hun satte sig på knæ ved ham og kiggede ham i øjnene. Så kyssede hun ham.
"Jeg elsker dig så højt. Så.. så højt." Sagde hun med et varmt blik i øjnene. Hun kyssede ham derpå igen. De skulle også fortælle Erik det, hvad ville han sige til det? Kunne han overhovedet forstå det. Han ville vel kunne forstå meningen i det. De ville blive en stor lykkelig familie, noget hun aldrig troede hun ville få, men havde fået. Det var fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2016 - 20:08

//Tænker vi outer og taget et nyt? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Light in the darkness - Neal - Page 2 Empty Sv: The Light in the darkness - Neal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum