Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Anger is a dangerous thing - Josh EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Anger is a dangerous thing - Josh EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Anger is a dangerous thing - Josh EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Anger is a dangerous thing - Josh EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Anger is a dangerous thing - Josh EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Anger is a dangerous thing - Josh EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Anger is a dangerous thing - Josh EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Anger is a dangerous thing - Josh EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Anger is a dangerous thing - Josh EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Anger is a dangerous thing - Josh Voteba13Anger is a dangerous thing - Josh Voteba14Anger is a dangerous thing - Josh Voteba15 
Rafaela
Anger is a dangerous thing - Josh Voteba13Anger is a dangerous thing - Josh Voteba14Anger is a dangerous thing - Josh Voteba15 
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner

Anger is a dangerous thing - Josh

Go down

Anger is a dangerous thing - Josh Empty Anger is a dangerous thing - Josh

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 10:42

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var eftermiddag, og hun var taget fra arbejde. Faktisk var hun på vej hjem til Neal, men en genkendt skikkelse fik hende på andre tanker. Catherine fulgte efter personen. En person, som ikke havde set længe, men havde givet hende et minde som hun ønskede en forklaring på. Derfor gik hun den modsatte vej af vejen hjem til Neal, og forlod børnehjemmet. Var hun virkelig klar til at konfrontere ham? Naturligvis var hun vred over, hvad han havde gjort. Det havde ikke været fair overhovedet.
Da hun kom rundt om et hjørnet stoppede hun op.
"Josh!" Råbte hun efter ham, og forventede lidt at han reagerede på sit navn. Hun gik op til ham, og så ham i øjnene. Let knyttede hun sin ene hånd, men så ham i øjnene. "Kan du huske mig?" Spurgte hun. Trods alt havde hun været en af hans lærlinge, og hun havde set op til ham. Været en af de eneste som havde respekteret at han havde en vampyr til søster, fordi hendes familie var dæmoner. Eller de så dem som familie på trods af race. Catherine sank en klump. Hun døjede med sin vrede, det havde hun altid gjort når den først opslugte hende. Så rystede hun på hovedet af ham.
"Tænk jeg så op til dig." Sagde hun så med en klang af vrede over sin stemme. Hun havde den største lyst til at give ham et slag som han havde givet hende dengang, men hun gjorde det ikke. Hun ville ikke gøre det samme..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Anger is a dangerous thing - Josh Empty Sv: Anger is a dangerous thing - Josh

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 13:26

Den stemme… han kunne genkende den. En smule forstenet blev han stående og det tog nogle få sekunder, før han drejede hovedet om. Ikke så langt fra ham, kom hun nu hen imod ham, hans tidligere lærling. Den stakkels kvinde var blevet udsat for hans vrede og frustration i en træls periode på 3 år. Det føltes som om, at han kun lige havde nået at blinke en gang, da hun pludselig stod foran ham, vrede i sine øjne, en vred der kun var rettet imod ham. Han forstod hende godt. Selv ville han have været noget så vred… Alt for vred og svær at se igennem fingre med det der var sket. Han adskilte sine læber, klar på at sige noget til hende, da hun kom med en sætning der gjorde en smule ondt i ham. Hun havde haft set op til ham og det valgte han at ødelægge. Ydmygende så han kort ned i jorden, pandehåret dækkede hans brune øjne, men skjulte på ingen måder skammen over hans opførsel. Hurtigt løftede han dog blikket igen, så hende i øjnene og viste ingen form for trussel eller fare. ”Catherine..” hviskede han og bed sig i underlæben.
Hun mindede egentlig ufatteligt meget om Shadow… Vent.. det var ikke det han skulle tænke nu. ”Jeg.. Jeg fortryder virkelig hvad jeg gjorde imod dig og jeg forstår godt hvis du ikke vil tilgive mig, men jeg syndes du skal vide, at jeg virkelig fortryder hvad jeg gjorde.”
Han havde været vred, meget vred og frustreret og hun havde sagt en kommentar om Alex, hvilket åbenbart havde været nok til, at knække ham. Før han kunne nå at styre sin knyttede næve, havde den allerede ramt hendes kindben, så hun lå på jorden og kiggede forskrækket op på ham. Det var noget han aldrig ville glemme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 15:35

Vreden der boblede i hende. Den vrede hun havde arvet mest af fra sin far. Blodtørsten kom derefter, men hun pustede let ud. Håbede den ville gå væk. Så da han sagde hendes navn, var hun opmærksom. Hendes blik var skuffet. Ikke som sådan vred. Catherine sank en klump og løsnede grebet om sin egen næve, og pustede let ud.
"Jeg stolede på dig. Jeg prøvede at hjælpe dig. Jeg sagde nogle ting, men ingen andre turde sige dem til dig." Sagde hun og snerrede en smule.
"Og du fortrydder. Du ved godt, det siger de alle sammen. Men burde jeg tilgive dig for det. Alle mænd siger; Undskyld, jeg fortrydder mine handlinger. Men i sidste ende, så gør de det altid igen, for det ligger blot til deres natur." Normalt snakkede hun ikke om, hvad der var sket i hendes fortid, og i dag blev det heller ikke sådan en dag - men måden hun sagde det på, var tydeligt at det ikke var første gang den dag han havde slået hende. Og det ville nok ikke blive den sidste gang nogen slog hende. Hvordan hun var kommet til at stole på nogle var et godt spørgsmål, men hun ville ikke lade en fortid definere sig. Hun trak let på skulderen.
"Men i sidste ende havde jeg jo ret." Sagde hun så og så ham direkte i øjnene. Let sank hun en klump. " Men på samme tid, hvis rollerne havde været byttet om, havde jeg gjort det samme." Tilføjede hun så og pustede ud. Hvis nogle havde fortalt hende en dårlig ting om Neal, eller på nogen måde været truende imod hendes forhold til ham, ville hun have reageret med samme instinkt. At beskytte dem man elskede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Apr 2016 - 10:24

Det kunne ikke passe ind, det virkede nærmest så uvirkeligt, at en af hans tidligere elever stod og så på ham, belærede ham at mænd altid undskyldte for deres handlinger, for derefter bare at gøre det igen. Han kunne være krybet væk i skjul lige nu, men det nægtede han og var nød til at face problemerne som de var. "Jeg siger det ikke bare uden at mene det Catherine," forklarede han hende og sørgede for, at holde øjenkontakt med hende hele tiden. Ikke noget med at bakke ud nu. "Jeg er ikke som de mænd i din fortid, det er ikke sådan jeg er... jeg mistede besindelse, glemte helt hvem jeg var og jeg..." Han stoppede sin sætning, så ned i jorden og rystede derefter på hovedet. "Og jeg ønsker ikke at stå her og forsøge at forsvare mig selv.." Det kom ud som en lille mumlen. Undskyldninger var der nok af og han var så småt begyndt, at forstå at selvom man ikke gjorde tingene med vilje på nogen måder, så ønskede folk sjælendt at lytte på du forklarede dig selv. De ville blot have et, jeg tog fejl, undskyld og du har ret. Det var sjælendt nogen ønskede at høre forklaringerne på dumheden.
Han løftede blikket fra jorden, da hun sagde, at hun i sidste ende havde ret. "Ret? Hvad mener du med at du i sidste ende gik hen og fik ret?"
Mente hun at hun gik hen og fik ret omkring Alex, for i så fald vidste hun sikker intet om, at han var sammen med hende lige nu og rådgiveren på palæet derfor ikke kunne foredrage ham.
Kommentaren om, at hvis rollerne havde været byttet om, gjorde at hans højre mundvige løftede sig i et svagt smil. Han vidste ikke helt om det var tilladt at smile endnu. "Vi.." Igen stoppede han sine ord og rakte i stedet sin hånd frem, bevægelsen blid og rolig. "Kan vi begrave stridsøksen? Jeg ved godt at det er nemmere sagt end gjort, men.. det vil være rart.." Han så hende igen i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Apr 2016 - 12:27

Jeg er ikke som de mænd i din fortid hun rystede på hovedet af ham.
"Du har ingen anelse om, hvad du taler om Josh. Så drop den der." Når folk prøvede at tro at de kendte til hendes fortid tog de altid fejl. Ingen kendte til hendes fortid, udover Neal. Han kendte endda kun lidt af den. Catherine sank en klump.
"Jeg ønsker ikke at angribe dig. Instinkter slog ind da jeg så dig." Hun sukkede ganske let og lagde armene overkors. Hun så ned på hans hånd da han rakte den frem. Så kiggede hun ham i øjnene.
"Lad os begrave den." Sagde hun så og tog imod hans hånd. Hun var forlovet med en dæmon. Bar på en dæmons barn, hun kunne ikke rigtig tillade sig at diskutere om Alex lige nu.
"Så.. hvordan går det ellers?" Spurgte hun. Allerede tilbage den gang Josh var leder kendte han til hendes specielle forhold til Neal. De havde ikke været kærester men heller ikke blot venner. Det havde været ufattelig kompliceret indtil nu. Hun foldede sine hænder på midten ved hendes mave, og lod hendes forlovelsering dreje lidt fra side til side rundt om fingeren imens hun så på Josh.
"Vil du med hen et sted og spise noget nat mad?" Spurgte hun så og sendte ham for første gang i dag et lettere varmt smil. Catherine var ikke typen som gad at hænge sig i noget for længe. Specielt ikke, hvis hun kunne vende situationen til noget mere positivt. Josh havde trods alt været en god relation for hende, og hun hadede at miste gode relationer. Måske de kunne få rettet op på det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2016 - 12:35

Stridsøksen var blevet begravet. Eller, det var i hvert fald noget han kunne håbe på, at den var blevet og ikke blot noget hun sagde for, at gøre ham tilfreds. Han så ikke Catherine som en fjende. Fortiden havde en masse fejl, fejl som han havde begået og som ikke kun rettes op på, medmindre hun tilgav ham.
De kunne blive venner igen, skabe en relation og han kunne... Da hun foldede hænderne på sin mave og legede med den lille ring på fingeren, glemte han næsten alt hvad hun lige havde spurgt ham om.
"Ikke at jeg ikke vil besvare dine spørgsmål.. men.." Han nikkede ned imod ringen. "Er det hvad jeg tror det er? Har dig og Neal?.." Tilbage på palæet havde han godt kendt til hende og Neals forhold, de havde ikke været venner, men ej heller det andet, så det at de måske endelig havde fundet ud af noget omkring hinanden, gjorde ham på en måde glad.
De brune øjne han bar lyste en smule op, rynkerne i mundvigen var fremme. Han kunne ikke rigtig vente med at få et svar fra hende.
Godt nok havde hun lige bedt ham om ikke, at lade som han kendte hendes fortid, med andre ord ikke snage, men dette var vel en anden sag, ikke sandt? De havde været venner, leder og lærling, før i tiden. Han havde vel lov til at vide hvordan det stod til med hendes kærlighedsliv ikke sandt?
Ud af det blå, før Josh overhovedet havde bemærket det, kom Ghost op på siden af dem og logrede med halen, da han lagde sine gyldne øjne på Catherine. Selvfølgelig kunne den store hvide bold genkende hende.. Han gik hen til hende og snuste til hendes bløde hånd. Hvis hun ikke aede ham, ville han automatisk puffe til den med den kolde snude.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Okt 2016 - 22:22

//Karakter ændring så out <3 c:

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold