Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
En hjælpende hånd (Razor)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: En hjælpende hånd (Razor)
Han rystede kort lidt på hovedet. " Nope, faktisk - så skal der så lidt til at min eksistens bliver sat på prøve hvert øjeblik. Jeg har heldigvis fundet mine metoder til at gøre alting en smule mere spændende " sagde han så bare med et kort flabet smil. Som manden her nok allerede havde kunne se ved synet af Razors skader og ligegyldig omkring dem - så var det at sætte livet på spild alle timer i døgnet noget Razor ikke kunne lade være med. Han elskede den rus han fik med adrenalinen der pumpede rundt i kroppen. Om det så var af at slå ihjel, blive jagtet eller jagte fugle på et tag - så var det det hele vejr. Der var ikke noget at sige til at drengens krop linede en kamp zone. Engleblod havde mange gange gjort ham en tjeneste med at hele så havde et ikke været for det, havde hans krop sikkert set endnu værre ud.
Han lod blikket glide rundt på sin krop før han rystede lidt på hovedet. " Jeg tror det var det.. " sagde han så lige kort. Han synes ikke at kunne se andre skader - mærke dem kunne han heller ikke så han gik ud fra at dem der var blevet fixet op, var dem som nu lige havde valgt at komme i denne omgang. Der var ikke nogen grund til at undersøge nærmere.
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.
Gæst- Gæst
Razor lagde kort hovedet på skrå før han så bare trak lidt på skuldrene. " Det er der mange der ville ønske - desværre er der ikke så meget at lære at kende omkring mig. Jo. Man skal passe på - jeg bider når jeg keder mig, og det kan gå hen at blive farligt " sagde han så bare med et lille grin før han kort vippede lidt med sine fødder men skævede så kort lidt rundt i rummet. " Jeg skal ingenting nå " sagde han så kort lidt før han rettede blikket mod manden igen. Det eneste der ventede ham hjemme var hans herre og for Razor kunne han godt vente lidt længere - det var alligevel ikke engang sikkert at han var hjemme og havde brug for at Razor var der.
" Hm, tror nu ikke jeg kommer mere til skade. Desuden er der ret langt til hvor jeg bor herfra, den gåtur skal jeg gerne skåne dig for, hvis altså du måske byder på et glas vand. " sagde han så hurtigt med et kækt smil. Det gik op for Razor at han ikke havde drukket noget længe og man blev nu altså alligevel tør i halsen efter noget tid.
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.
Side 2 af 2 • 1, 2
» A helping hand, perhaps? - Adalia
» do you need a hand? ( Kat )
» I could lend a hand?
» A helping hand - Adelaide
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata