Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba13En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba14En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba15 
Valentine
En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba13En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba14En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

En hjælpende hånd (Razor)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En hjælpende hånd (Razor) - Page 2 Empty Sv: En hjælpende hånd (Razor)

Indlæg af Razor Tirs 24 Maj 2016 - 8:35

" En partner skal der nok komme inden længe - sådan en fancy pants som dig kan vel umuligt skulle gå glip af det resten af dit liv.. Som jeg sagde, så snart du stopper med at lede så dukker der helt sikkert en op " sagde han så lidt med et smil om læben. Razor anede absolut intet om at have en partner eller kærlighed for den sags skyld. Han var simpelthen ikke i stand til at føle det og en partner havde han aldrig haft. Medmindre selvfølgelig en sex partner talte med - for det var han for sin herre. Men han var overbevist om at det med partnere fungere som det fleste andre ting i livet - lige så snart det var noget du jagtede, så kom det altså ikke til en.

Han rystede kort lidt på hovedet. " Nope, faktisk - så skal der så lidt til at min eksistens bliver sat på prøve hvert øjeblik. Jeg har heldigvis fundet mine metoder til at gøre alting en smule mere spændende " sagde han så bare med et kort flabet smil. Som manden her nok allerede havde kunne se ved synet af Razors skader og ligegyldig omkring dem - så var det at sætte livet på spild alle timer i døgnet noget Razor ikke kunne lade være med. Han elskede den rus han fik med adrenalinen der pumpede rundt i kroppen. Om det så var af at slå ihjel, blive jagtet eller jagte fugle på et tag - så var det det hele vejr. Der var ikke noget at sige til at drengens krop linede en kamp zone. Engleblod havde mange gange gjort ham en tjeneste med at hele så havde et ikke været for det, havde hans krop sikkert set endnu værre ud.
Han lod blikket glide rundt på sin krop før han rystede lidt på hovedet. " Jeg tror det var det.. " sagde han så lige kort. Han synes ikke at kunne se andre skader - mærke dem kunne han heller ikke så han gik ud fra at dem der var blevet fixet op, var dem som nu lige havde valgt at komme i denne omgang. Der var ikke nogen grund til at undersøge nærmere.

Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2016 - 16:31

Razzy klukkede. "Så stopper jeg med at lede og begynder at starte min egen lægestation her." sagde han og klappede Razor på skulderen. "Du er en fin ung mand, Razor. Jeg ville ønske at jeg kunne lære dig bedre at kende." sagde han og så op på uret. Klokken var ikke ret mange, men han havde intet andet at lave. "Har du noget du skal nå? Eller kan jeg følge dig tilbage så du ikke kommer mere til skade?" Et skævt smil gled den ældre mands læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Razor Ons 25 Maj 2016 - 17:37

" Mh! det lyder da som en god idé så kan tumpede sjæle som mig dumpe forbi når de trænger til et fix-up. Dem er der sikkert mange af i den verden her. " sagde han så lidt med et lille grin. Ikke at han havde tænkt sig selv at stoppe forbi. Han klarede normalt skærende fint selv. Han kunne måske godt se, at denne gang havde det været en smule værre end mange af de andre gange han var kommet tilbage, og dog - han havde før været næsten gennem spiddet af et sværd og klaret den med kun at stoppe blodet fra at pumpe ud af hans krop. Et smil kom frem på hans læber ved tanken om det. Han havde mange gode og underholdende minder fra kampe han havde været igennem - og det selvom han var slave som 90% af sin leve tid havde siddet bag 4 vægge, så havde alligevel han oplevet en del mere end man skulle tro.

Razor lagde kort hovedet på skrå før han så bare trak lidt på skuldrene. " Det er der mange der ville ønske - desværre er der ikke så meget at lære at kende omkring mig. Jo. Man skal passe på - jeg bider når jeg keder mig, og det kan gå hen at blive farligt " sagde han så bare med et lille grin før han kort vippede lidt med sine fødder men skævede så kort lidt rundt i rummet. " Jeg skal ingenting nå " sagde han så kort lidt før han rettede blikket mod manden igen. Det eneste der ventede ham hjemme var hans herre og for Razor kunne han godt vente lidt længere - det var alligevel ikke engang sikkert at han var hjemme og havde brug for at Razor var der.
" Hm, tror nu ikke jeg kommer mere til skade. Desuden er der ret langt til hvor jeg bor herfra, den gåtur skal jeg gerne skåne dig for, hvis altså du måske byder på et glas vand. " sagde han så hurtigt med et kækt smil. Det gik op for Razor at han ikke havde drukket noget længe og man blev nu altså alligevel tør i halsen efter noget tid.

Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum