Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hello my sweet love EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Hello my sweet love EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Hello my sweet love EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Hello my sweet love EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Hello my sweet love EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Hello my sweet love EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Hello my sweet love EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Hello my sweet love EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Hello my sweet love EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Hello my sweet love Voteba13Hello my sweet love Voteba14Hello my sweet love Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Hello my sweet love

Go down

Hello my sweet love Empty Hello my sweet love

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2016 - 19:43

Tid Klokken er lidt over 21:30
Sted Hjemme hos Caroline
Omgivelser Der er hvad end man finder i et hjem
Vejr Vejret er egentlig ganske godt, det er varmt og dog ikke for varmt
Påklædning Han har en sort tank på, hvor man kan se metal armen. Derudover har han et par sorte bukser på og nogle sorte sko

Emnet er tilegnet [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det havde efterhånden været længe siden, og hvordan ville hun overhoved reagere på det? Nok havde han sagt undskyld, men kunne undskyld virkelig rode bod på alt hvad han havde gjort? Han havde aldrig rigtig ageret ordenligt overfor hende, leget med hende. Det var igennem hans egen mangel på forståelse af følelser, samt hvordan man var overfor folk og det var grundet dette han havde ageret som han havde. Han sukkede og begav sig igennem gaden. På trods af intet hjem at have, så lod Alastair ham bo der og derved havde han da et form for hjem. Denne unge engel havde fanget hans opmærksomhed, et eller andet ved ham dragede ham til og han kunne ikke stoppe sig selv. Han var dog bange for at såre ham, bange for at gentage fortidens fejl. Han vidste ikke hvordan han skulle håndtere det, for han endte ofte op med at ødelægge de ting han fandt tiltrækkende, så han måtte vel gøre sit bedste.
Da han nåede hendes palæ, bankede han på. Han var faktisk interesseret i at møde hende igen, interesseret i at se hvordan hun havde det og hvad der foregik i hendes liv. Hvordan hun mon havde det, var hun lykkelig? eller var hun trist? Han rystede tanken væk, lagde armene over kors og som døren åbnede, smilede han til hende. På trods af at have et nyt udseende, var hans smil ret så karakteristiske og derved et der kendetegnede ham "Hej længe siden" han lagde hovedet på skrå og kiggede ind "Må jeg komme ind?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hello my sweet love Empty Sv: Hello my sweet love

Indlæg af Gæst Tirs 31 Maj 2016 - 13:20

Det var generelt bare dejligt at give en smule slip fra de sukkersøde omgivelser. Hun var henne og se til palæet. Selvom det mere eller mindre nu var blevet lavet til et andet form for hotel. Caroline bemærkede det bankede på, hvilket egentlig var noget nyt her, men hun gik alligevel hen og åbnede. Hun var klædt i en mørkeblå kjole som gik til knæene. De blonde hår var sat op i en høj lidt rodet knold, men så noget så yndigt ud. Caroline kneb øjnene let og analyserede personen foran sig.
"Jeg må sige. At det her udseende glæder dig bedre end dit kvindelige udseende." Svarede hun og gjorde plads til at han kunne komme indenfor. "Kom ind." Tilføjede hun og lukkede døren bagved ham.
"Kom med ovenpå." Sagde hun og gik op af trapperne til værelserne ovenpå. Hendes søstre havde deres egne værelser i deres egen ende. Men ingen så ud til at bruge dem. Audrey kunne hun ikke finde, og der var en mærkelig følelse omkring det. Josette havde det fint. Sean så ud til at underholde hende og det samme gjorde Ramsay vidst også. Så nu var hun tilbage i sine omgivelser.
"Det er længe siden må jeg dog indrømme." Sagde hun og satte sig på sin seng og vippede hovedet let på skrå.

Caroline holdt sin blodtørst nede hver eneste dag. Hun beherskede sig selv over i det ekstreme nogle dage. Det var dog kun når Rowan ikke var der hun følte sig mest på kant med at holde sig selv i snor. Der havde ikke været mange rygter om hende, der havde været meget stille fra hendes side af. Caroline sendte Christian et af hendes større smil. Let kløede sig i nakken og vippede hovedet en anelse på skrå. De blå øjne så stille på Christian.

Sidst rettet af Caroline Lør 25 Jun 2016 - 14:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 20:17

Han grinede og nikkede "Yeah, jeg tror aldrig jeg kunne vænne mig til at have bryster. Nok finder jeg dem smukke, men at have dem på sin krop" han gøs og skar en grimasse. Han værdsatte skam kvindernes kroppe, de var smukke og dog ville han helst ikke se ned af sig selv, også rent faktisk se kurverne fra en kvinde. Som han stod der og betragtede hende, blev han nærmest ført tilbage til deres første møde. Hun var ufattelig smuk, og dog havde disse mange års erfaring, smerte og lykke, havde hun så sandelig formede sig ind til en smuk kvinde. Hun var blevet voksen, mere moden og havde fundet den hun gerne ville være. Han blinkede, men nikkede som hun inviterede ham indenfor. Som hun viste vej, fulgte han blot med og et par gange kiggede han endda rundt.
Han nikkede "Det er virkelig længe siden" han skulle netop til at spørge hende, hvordan hun havde det, dog fik han nu chancen for at kigge ordenligt på hende. Specielt som han satte sig på hendes seng ved siden af hende. Hun lignede en som var sulten, og selvom hun nok forsøgte gemme for det, så kunne han tydeligt se det. Med flere hundrede år og endda mere end det, så kunne han sagtens kende tegnende. Hun var smuk, men noget ved hende så udsultet ud og det gjorde ham bekymret.

Han lagde sin hånd på hendes og gav den et blidt klem "Hvornår var sidste gang du fik dig et ordenligt måltid mad? Du ser alt for sulten ud min kære" hans øjne var fulde af bekymring, hvilket var et syn kun få rent faktisk fik af se og hun var en af de få. De to havde en historie sammen, og han havde været sådan et stor røvhul imod hende, hvilket han nu brugte tiden på at gøre godt for hende "Er det denne Rowan fyr jeg har hørt om? Gør han dette imod dig? Tvinger han dig til at sulte dig selv?" spurgte han og en smule vrede viste sig i hans øjne. Han ville hade denne varulv, specielt hvis han fratog Caroline hendes føde. Det var jo direkte ondskabsfuldt og specielt hvis denne mand selv var en kødæde, for så var han jo direkte dobbeltmoralsk. At bede en person om at fjerne sig fra deres føde, blot fordi mange ikke anset det for at være okay, så betød det ikke man skulle lade. Hvis Rowan spiste kød, så slog han også ihjel og det var nærmest det samme som em vampyr gjorde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2016 - 14:30

Det overraskede hende, hvor hurtigt han så, at hun ikke ligefrem var i sin fulde styrke. Det fik hende til at gå lidt i forsvarsposition.
"Jeg drak igår." Sagde hun og trak lidt sin hånd til sig. Hun talte sandt, men frivillige donere var ikke det samme som at jage og tage livet af nogle. Ved nærmere eftertanke var hun blevet modsat alt det hun stod for før. Dog rystede hun tanken ud af hovedet så hurtigt som den var kommet derind.  Bekymringen i hans øjne overraskende hende voldsomt. Men hun havde det jo fint? Det var intet at bekymre sig om. Så begyndte han at nævne Rowan, hvilket fik hende til at give et let suk fra sig.
"Rowan tvinger mig ikke til noget. Der er ingen der kan tvinge mig til noget jeg ikke selv vil." Sagde hun for ligesom at få sat på plads, at hun skam havde kontrol over situationen, og det havde hun også. Mere end hun nok først lige burde. Det var måske det som irriterede hende inderst inde, at hun havde alt for meget kontrol over sit blod indtag. Vreden i Christians øjne var endnu en ting som kort undrede hende. Han burde ikke bekymre sig sådan om hende. Hun skulle nok klare det. Det var hendes liv ikke Christians. Derfor lagde hun en hånd imod hans kind og så ham i øjnene.
"Det er pænt af dig Chris, men jeg skal nok klare det." Sagde hun med et skævt smil. "Det her er hvem jeg er nu.. Det er nyt for mange. Det bedste er, hvis du blot acceptere det.." Hun var nærmest vendt tilbage til dengang han havde forvandlet hende. Fyldt med selvkontrol og nægtede at drikke blod. Dog var hun ikke ligeså følelsesladet som dengang. Men der var noget at sammenligne med dengang og nu. Specielt han ville kunne se hun var gået igang med at benægte at der var noget galt.

Men på den anden side, så var hun så ung. Hun var i den periode af sit liv, hvor hun skulle skabe hvem hun var, og med det fulgte der grænser med som skulle prøves. Hun eksperimenterede med hendes personlighed. Caroline vidste ikke altid hvad hun havde gang i, men hun vidste, hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Dog vidste hun også, at hun var på det forkerte spor. Men hun prøvede at komme ind på det rigtige med forskellige handlinger.
"Så, fortæl mig. Hvad får du tiden til at gå med?" Spurgte hun for at få samtalen væk fra hende af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum