Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Jake
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Sasha
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Renata
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Lenore
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Genevira
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Celenia
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Emery
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Taliia
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 
Madelena Gray
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba13You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba14You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Assorian Søn 22 Maj 2016 - 22:41

Sted: Assorians værelser
Beklædning: Et par løse afslapningsbukser og t-shirt
Vejr: Mørkt og koldt
Tid: Midnatstid
@Moo

Der var nu gået noget tid efter det med Hecate var sket og hans.. børn var blevet dræbt selvom Hecate ikke var blevet dræbt men åbenbart havde mistet hukommelsen vidst og ikke kunne huske, hvem han var og det tog på ham. Det var en stille og rolig aften alligevel men tankerne var vidt omkring, Caedmon var ude på træning udenfor byen så det var kun ham og Moo derhjemme, men han kunne godt mærke på hende, at hun kunne mærke på ham at der var noget galt men han har bare ikke sagt noget til hende han var alt for trist til at kunne snakke med nogen hvilket ikke ligner ham, før ville han bare være ligeglad men lige det her påvirket ham. Han gik frem og tilbage, satte sig i stolen, rejste sig op og gik frem og tilbage igen han vidste nemlig ikke hvad han skulle gør, den kølige blæst ramte ham af og til og fik ham til tænke på de gange hvor de to har gået ture om natten fordi hun ikke er glad for solen, minderne fik ham til at smile men tankerne om at hans børn er væk og hun ikke husker hvem han var det påvirket ham.

Der var nu ved at være gået noget tid og han kunne høre Moo gå frem og tilbage ved døren og han troede nemlig også han så et øje ved nøglehullet men var alt for dårligt humør til at gøre noget ved det. Der gik dog ikke ret langt tid før han blev sur, sur over han ikke var der for Hecate da hun skulle føde, sur over han ikke var der for sine børn hvis han dog bare havde været det så.. havde det her ikke været sket tænkte han, han blev så sur at han forvandlet sig til sin skyggeform og kom med et ordenlig skyggevæsen brøl, den høje og mørke stemme fik døren til at give sig lidt og hvis Moo sad med øren ved døren for at lytte til hvad han sagde og gjorde derinde ville hun kunne mærke døren rykke sig lidt, han var ikke bare nede, han var ked af det og det er anden gang i hele hans skyggevæsen liv at han har været ked af det.

_________________
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2016 - 23:39

Selv for hende var der gået noget tid siden hele hændelsen der ændrede Moons liv var sket. Hun havde forsøgt at skjule det, men indeni følte hun sig som et kæmpe pulsespil. For at smide sine tanker over på noget andet, havde hun godt lagt mærke til at Assorian havde opført sig underligt. Men især nu hvor Caedmon var væk, havde hun kunne gå og fokusere på det. Hun kendte alt til at skjule sine følelser, hun havde gjort det hele sit liv. Så at Assorian prøvede at skjule det, gjorde det blot mere synligt for hende.
Hun havde sneget sig over til hans dør og smug-kiggede gennem nøglehullet. Han så, så oprevet ud, at det pinede hende en anelse. Selvom det han udsatte hende for, var noget der stadig gik hende på, brød hun sig ikke om at se ham sådan her. Hun overvejede at gå ind et par gange og måtte rejse sig for at gå frem og tilbage mens hun overvejede hvor vidt hun skulle gøre det.
Da hun vendte tilbage for at kigge ind, var han forvandlet til sin skyggeform, og brølede. Hun rettede sig op og tog blot fat i dørhåndtaget inden hun trådte ind.

"Et simpelt 'kom ind', kunne også have gjort det. Men hvad er det der går dig sådan på?" sagde hun roligt mens hun lagde hovedet på skrå. Hun gik hen til ham og hvis han havde forvandlet sig tilbage ville hun tage fat i hans hænder og søge efter øjenkontakt:" Du er nød til at fortælle mig hvad der er galt." Sagde hun så en mere alvorlig og bekymret stemme. Hun gav hans hænder et let klem inden hun så slap dem igen. Hun sukkede kort og så en anelse ned i jorden. Hendes egne negative følelser trængte på, men hun forsøgte ihærdigt at skjule dem.
Da hun så op på ham igen var et blidt smil over hendes læber og hun så ind i hans øjne:” Du kan ikke skjule det for mig. Jeg har skjult mine følelser hele mit liv, og det har været for ingen nytte. Jeg fandt ud af for længe siden at det er bedre bare at komme ud med sine følelser.”  hun rystede let på hovedet og kom lidt til at tænke på Caedmon. Han havde altid været hendes anker, den person hun kunne betro sig til. Hvorfor var han også væk? Kunne han ikke bare komme tilbage og Assorian kunne være glad! Så havde hun måske bedre haft en chance for at takle sine nye problemer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Assorian Søn 22 Maj 2016 - 23:56

Han var stadig i fasen til at kunne bryde sammen hvor Moo så kom ind imens han stadig var i sin skyggeform, han svævede så op til loftet og lyttede til det hun sagde "Moo jeg kan ikke snakke om det nu.." han var ude af den men.. hendes stemme og bare hendes udseende mindede ham om, hvor meget han så hende som sin datter, han svævede så ned på jorden og forvandlet sig igen og faldt på knæ "det er min skyld det hele, jeg ødelagde hende, fik mine to børn slået ihjel" tårene begyndte stille og komme fra ham, sorte tårer som han har fra sin far som er en genetisk fejl, begyndte stille og roligt og ramme jorden, en efter en. Han var ude af den og ønskede bare og holde om Moo da hun var det tætteste på en datter han ville få, han græd og græd og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv mere "jeg skulle have passet på dem, været der for dem, men det var jeg ikke.. Moo.. kære Moo" han gik over til hendes og kiggede hende i øjnene "jeg har måske ikke vist dig det ordenligt før.. men du er det tætteste jeg kommer på en datter, jeg elsker dig lige så højt som en datter" han kunne ikke mere og rejste sig så "undskyld kære Moo, alt det jeg har udsat dig for, jeg.." han vidste ikke hvad han skulle sige mere, hans tårer faldt ned og han kunne intet mere så han gik ind i sit soveværelse, lukkede døren og satte sig i hjørnet og lod tårene komme ud.

_________________
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2016 - 1:37

Moon betragtede ham i loftet, selvom hun ikke kunne se ham, kunne hun fornemme hvor trist han egentlig var. Hun havde aldrig set ham sådan her, så det kom lidt bag på hende. Hendes blik fulgte ham som han landede foran hende, på sine knæ. Hun lyttede til ham og rystede så roligt på hovedet:” Det var ikke dig der slog dem ihjel. Men jeg kan forstå hvorfor du føler det sådan… Tab er noget af det værste…” sagde hun så roligt inden hun en anelse trist. Selvom Moon altid virkede som en skrøbelig lille pige, skulle man ej glemme hvor gammel hun egentlig var. Hun havde oplevet mange ting, ting der gjorde hende stærk, men også ting der gjorde hende svag.
Hun sukkede kort og kørte en hånd igennem håret mens hun overvejede hvad hun skulle sige:” I var skilt. Du tilbød hende at bo her, men hun ville videre. Det førte til dette. De er døde… Deres sjæle lever videre i dig." hun holdt en kort pause inden hun fortsatte.
"Lad deres død sørge dig til dine dages ende. Men lad det aldrig gøre dig svag. Lad det gøre dig stærkere. Lad det lære dig at du aldrig mere må forlade de du holder kært. Ligemeget hvad det kræver.” sagde hun så roligt mens hun så han komme over. Hun lagde en hånd på hans kind og så ham i øjnene mens hendes tommelfinger blidt strøg hans kind. Et blidt smil gled over hendes læber og hun strakte sig på tær for at give ham et kys på panden.
Hun skulle til at sige noget da han pludselig sagde noget. Hun lyttede og nikkede blot inden et smil gled over hendes læber:” Det er jeg glad for at høre. Du er det tætteste jeg har haft på en far.” konstaterede hun så bare, dog kneb hun øjnene sammen da han pludselig begyndte at undskylde. Hun tog sig let til hovedet og gik hen til et bord for at støtte sig op af det med en hånd inden hun rystede på hovedet, prøvede at ryste det forbistrede minde ud. Hun rettede sig op og blinkede med øjnene hurtigt et par gange for at få fatningen igen.

Tanker flød gennem hendes hoved, minderne flashede som en dårlig stumfilm, bortset fra at det var et levende mareridt:”Det… jeg blev udsat for…” mumlede hun så inden hun tog sin frie hånd op til sit hoved. Hun spændte alle muskler i sin krop og buggede sammen mens hænderne fortsat holdte fast i hendes hoved:” Udsat for…” hviskede hun så inden hun selv faldt på knæ. Han var allerede gået på dette tidspunkt, så han kunne ikke se hvordan hun begyndte at ryste som var hun i gang med at få et anfald:” Ikke nu….. Lad mig være…. NEJ!” udbrød hun så inden hun rejste sig og væltede et bord. Alle tingene faldt på gulvet og gik i stykker. Moon stod blot og tikkede med hovedet mens hun betragtede bordet. Et stort smil bredte sig over hendes læber og hun begyndte at nynne en underlig melodi, der bare faldt hendes nye side ind. Det var aldrig noget hun havde hørt før, men det kom naturligt til hende.
Moon så op og ud af vinduet inden hun lagde mærke til byen:” Yay, sjov!” udbrød hun en anelse for glad og smadrede vinduet med en brevvægt inden hun forvandlede sig til sin skyggeform og fløj ud. Det underlige ved det hele, var at Moon aldrig før havde kunne styre sin skyggeform så elegant som nu. Det var bizart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Assorian Ons 29 Jun 2016 - 0:53

Han lyttede til hende og mærkede hende hånd på hans kind, det varmede, følelser strøg igennem ham som et lyntog fra a til b han havde udsat hende for.. noget hårdt og modbydeligt selvom det var en illusion.. men det var den eneste måde, at han kunne finde ud af hendes evne og hvordan hendes træning skulle være, så hun kunne blive stærkere end hun var nu med hendes specielle evne. Han lyttede til hendes ord og smilede da hun sagde, at hun betragtet ham som en far det var lidt pudsig, fordi han betragter hende som sin egen lille guldklump af en datter han er bare dårlig til at vise det men det skulle der laves om på nu, nu ville han vise hende at han faktisk elskede hende som sin datter så han rejste sig op "fortid er ikke nutid.. nu vil jeg glemme Hecate og komme videre, og det første jeg vil, er at vise dig" han holdt en pause inden han gik hen til hende og krammede hende "at du er den datter jeg aldrig fik som jeg elsker så højt" han gav hende et kys på kinden "nu skal vi bare få rettet op på alt og din træning på plads" sagde han med et smil på læben.

Hun gik så væk fra ham og det lignede hun var svimmel han gik hende til hende og kunne høre hende hviske *hun tænker sikkert da jeg udsatte hende med hendes straf* tænkte han og gik hen til hende og kunne høre en mumlen og det var ikke en hvilket som helst normal "Moo lalleglad mumlen" eller "Moo er også glad i dag mumlen" nej, det her var en ond mumlen. Ligepludselig lød det som om hun var oppe i en kamp mod sig selv, da hun råbte "lad mig være" og med et kiggede hun ud og sagde "Yay, sjov" og så.. noget som han IKKE havde set komme før om nogen måneder! hun forvandlet sig til sin skyggeform, sit rigtige jeg, noget han aldrig havde set, skyggerne var mørke, hendes skygge var stor så det betyder, at hun havde et stærk skyggevæsen side men han noget ikke en gang og skrive det ned i notebogen før hun sprang ud af vinduet og svævede mod byen "MOO FORHELVEDE" han råbte efter vagterne som kom ind hurtigt "send bud til alle mine skyggevæsen spioner i byen, hold øje med Moo, ser de hende SKAL de kontakte mig med et signal, OMGÅENDE" sagde han og med et forvandlet han sig og satte af efter Moo, hun var hurtig og havde allerede mistet hende "MOO HVOR ER DU" råbte han med sin skyggevæsen stemme, den mørke stemme som gav frygt blandt indbyggerne og gik ind i husene så snart de hørte, at han var i sin skyggeform, han ville finde sin datter.. koste hvad det vil.

_________________
You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2016 - 21:06

Moon var fløjet. Før han kunne nå at opdage hende var hun forsvundet ud af vinduet. Så hurtigt at hendes duft stadig hang ved få sekunder efter hendes forsvinden. Hun svævede ned blandt indboerne, og hoppede ned i mængden. Som hun rejste sig og indtog hendes normale form, trak hun hætten over hovedet og skubbede det lyserøde hår om bag i nakken. Hun sank hovedet og blendede ind i mængden som hun fortsatte rundt. Hun så vagterne der hurtigt susede forbi, folk flyttede sig til siden for at give dem plads. Hun hørte en råbe:” Hr Fáblo vil have hende tilbage inden i aften. Hvis vi ikke finder hende, er det værst for os se...” og så var de væk.
Hun fortsatte fremad i raske skridt, sørgede for at måden hun gik på var anderledes end hun ellers ville have gået. Hun skulle nødig genkendes. Længere fremme spottede hun at vagterne var stoppet op. Alle der havde hat eller hætte på fik det flået af. Hun stoppede op og sank kort en klump. Var hun bange for at blive snuppet? Hvad var der at være bange over? Bortset fra... At det var ikke den rigtige Moon som var bange. Det var den nye Moon. Hun så al hendes kaos forsvinde brat, hun vidste at blive snuppet ville sætte en stopper for hendes genfødsel.
Det kunne hun ikke tillade. Hun var først lige kommet til. Hun havde endelig kontrollen. Den Moon. Som hun skulle smeltes sammen med, så svag. Nej nye Moon var stærkere, Nye Moon var perfekt. Hun vendte sig hurtigt om på foden og spottede et hus med en åben dør. Hun sneg sig ind og tog sin skyggeform på. Hun gik rundt i huset og søgte efter ofre. Friske ofre. Hun gik ind i køkkenet og holdt sig op af væggen. Betragtede familien der så roligt sad og spiste deres mad for deres surt-tjente penge.
Hun betragtede dem i flere timer. Imens var vagterne kommet tilbage til slottet. Den ene trådte forsigtigt frem og skælvede svagt mens han betragtede Dragon Peak’s sikkert meget vrede general. Han rømmede sig kort og rankede ryggen inden han følelsesløst fremsagde:” Hun er ingen steder at finde sir. Hun er forsvundet som dug fra solen.” han kastede et blik tilbage på sine med-vagter som blot nikkede bekræftende. Han skælvede mere mens han afventende en reaktion.

Næste morgen: (GRAFISK)
De stod i gangen og kiggede rundt i huset. Blod var over det hele. Det var som et rent og skær mareridt. Den ene vagt trådte frem og nåede til køkkenet. Synet der mødte ham, fik det til at vende sig så meget i hans mave at han var nød til at gå ud. Så snart han kom ud, kastede ham op:” Hvad helvede.... Tilkald generalen. Lad INGEN, komme ind i det hus.” sagde han så. Inde på bordet var der opstillet en noget så horribel ”dukke”. En voksen krop sad på bordet, med et børnehoved mellem skuldrene. En blodig seddel hang ud af munden og den tekst der engang havde stået. Måske et afskedsbrev? Det kunne man ikke vide. Moon var ingen steder at finde og på bordet foran hendes værk lå et stykke træ, udskåret til en halvmåne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're like.. my daughter, and I love you ~Moo Empty Sv: You're like.. my daughter, and I love you ~Moo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum