Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Lori
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Lenore
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Genevira
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Celenia
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Renata
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Jake
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Abigail
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Elizabeth
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 
Madelena Gray
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba13Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba14Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

+2
Lori
Sean
6 deltagere

Go down

Wanted-listen skal blive og bruges igen?

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba1389%Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 89% 
[ 16 ]
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba130%Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 0% 
[ 0 ]
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba1311%Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Voteba15 11% 
[ 2 ]
 
Totale stemmer : 18
Tilbage
 
 

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Sean Lør 4 Jun 2016 - 9:45

Hejsa folk!

Jeg kiggede lige lidt rundt på vores side...
Og jeg stødte på vores lettere forældet wanted-list. Og tænkte jeg straks måtte gøre noget ved den!

Desværre gik den død og det er admins skyld. Delilah havde evner til at lave nogle flotte billeder, men da hun blev inaktiv, blev der ikke tilføjet nye dusører og ideen løb ud i sandet - Det vil jeg gerne undskylde for!

Jeg har snakket med vores kære moderator, @Caroline, og det har vist sig hun kan lave billeder der ligner.

Derfor vil jeg blot spørge:

Skal vi genoplive den sjove ide? Smile

Den nuværende list kan findes HER!

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Lori Lør 4 Jun 2016 - 10:16

Nu har jeg ikke været på siden så længe, så kender ikke helt den liste, men syntes da det lyder til at være en super fed ide!!

Jeg stemmer helt klart ja XD

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Razor Lør 4 Jun 2016 - 10:40

Jeeeeeeeeeeeeeeeg synes det er sejt c:
Så ja, synes også bare det skal blive ved med at være en ting! ~

_________________
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 11:14

Jeg stemmer også for idéen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Cody Lør 4 Jun 2016 - 12:53

Jeg er også på ideen.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 17:48

Jeg er egentlig lidt ligeglad, eftersom jeg ikke bruger det overhovedet. Der er for mig ikke nogen plot-inddragende grund til at prøve at pågribe folk på wanted-listen, så for mig og mit spil har det ikke nogen betydning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Zero Bang Søn 7 Aug 2016 - 2:27

Rowan det er ikke for at jeg vil virke ond eller noget i den stil. Men der er masser af spil af den liste Smile Jeg synes personligt at vi skulle begynde at reklamere mere med den. Jeg har startet 4 emner siden jeg kom tilbage fra mit fravær baseret på det. Faktisk har jeg et emne som skal til at igang med Vienna's tvilling Vigga som baseres på denne wanted liste så hvis du har lyst er der masser at bruge den til Smile

Jeg synes faktisk den burde blive sat op oppe ved toppen til venstre sammen med FaceClaim listen der ved navigation og måske sætte en form for titel for det. Måske noget i stilen af 'Efterlyst 1 grad' For folk med dusører over en million og 'efterlyst 2 grad' for folk med mellem 500,000 til 1 million osv. Det ville jeg personligt syntes ville være fedt så ville der også komme meget mere ud af det Smile

Jeg vil faktisk gå så langt og sige det har så stor potentiale at det kunne være starten på et massivt plot. En samling af de værste af de værste forbrydere (Når listen selvfølgelig blev lidt større) Som sammen prøver at vælte lederne og overtage lederskabet selv Smile Jeg ser et kæmpe potentiale i den liste Smile

_________________
Dusørlisten hvor han står som nummer 2.

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Tumblr_moyjj2T3xa1rpfaq2o1_500

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Rafaela Søn 7 Aug 2016 - 8:02

Altså for mit vedkommende er det både og på den liste. For jeg får heller ikke så meget ud af den som Rowan siger. For mine plot køre virkelig langt væk fra den liste af, at det næsten ville være det rene selvmord for min karakter bare, at prøve, at få fat i en af dem fx Zero Bang (Den eneste jeg lige husker som står på den liste xD)

Men kan også få noget ud af den ved, at inddrage klanen i det, men det hele står pt i stå hos mig grundet ny computer der ikke lige har det hele på endnu og skal fedte for farmand for, at få det der mangler, men synes helt klart, at den skal være der ^^

_________________
Wanted-listen - død ide? (Afstemning) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Wanted-listen - død ide? (Afstemning) Empty Sv: Wanted-listen - død ide? (Afstemning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum