Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Jake
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Sasha
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Renata
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Genevira
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Celenia
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Lenore
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Katrina
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Lori
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 
Edgar
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba13Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba14Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

4 deltagere

Go down

Skal vi have en liste over styrker og hurtighed mellem racerne?

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba1381%Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 81% 
[ 17 ]
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba1314%Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 14% 
[ 3 ]
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba135%Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Voteba15 5% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 21
 
 
Poll closed

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Sean Man 27 Maj 2013 - 17:57

Hejsa kære brugere

Grunden en snak i chatten, blev jeg gjort opmærksom på vi faktisk har en liste over hvilke racer der er hurtigere og stærkere end de andre. en liste der ikke er opdateret, bla. fordi jeg havde glemt alt om at vi har den!
Jeg gav udtryk for jeg mest af alt havde lyst til at slette den, ingen af os admins bruger den i hvert fald, men der var en der nævnte at hun havde brugt den flere gange.

Så derfor vil vi lade jer brugere vælge om vi fortsat skal have sådan en liste (I så fald vil den blive opdateret) eller om det er fuldkommen lige meget og vi ikke behøver bruge tid på det. For gider ikke bruge tid på det, hvis der ikke rigtig er nogen der vil bruge den.

Så stem, tak!

Den gamle, IKKE opdateret liste er her: (I tilfælde af i intet aner om hvad jeg snakker om)
https://theunderworld.danskforum.net/t1273-forholdet-mellem-styrke-og-hurtighed

Der kan kun stemmes en gang og afstemningen vil køre de næste 14 dage.

- Sean
På vegne af DTBM.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 19:44

- delete liste -

Små piger er ikke øverst på den. så nej tak!


har aldrig jumpet til en side som har haft en ;-P tror ike folk ser på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Delilah Man 27 Maj 2013 - 19:47

Jeg vil lige hurtigt smide en indskydelse. Den ligger også i venstre hjørne hvor nogle 'direkte links' er at finde såsom Faceclaim, Regler og Ordbog. Der ligger den nederst, hvis nogen vil smutte hurtigt derind^^

_________________
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Sean Man 27 Maj 2013 - 21:52

Eller man kan klikke på linket i mit opslag? Oo

De tidligere admins oprettede den. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 22:15

Personligt synes jeg det kunne være dejligt at man skævede til listen , i ny og næ.
Vil man have liv og spænding , kan alle ikke være lige stærke og lige hurtige.
Så alt efter selve situation og omstændighed ( er man svækket eller ...?) kan man skæve til den , hvis man kæmper.

Men naturligvis kan et menneske måske outsmarte en vampyr , eller en
tage en dæmon ned, hvis man er trænet som dusør jæger Smile

Jeg synes listen er fin... Især hvis man skævede til den og lod sig inspirerer i emnerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Rafaela Man 27 Maj 2013 - 22:24

Jeg har selv brugt den meget i mine emner selvom jeg har spillet Luce som svag, men det gjaldt jo også om, hvordan hendes liv har været, men der er emner hvor jeg har brugt det meget

_________________
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Gæst Tirs 28 Maj 2013 - 10:56

Jeg bruger ofte den liste, for at se hvilke ting der er gode mellem mig og mine modstandere samt det dårlige.
Jeg har brugt fra den dag listen blev lavet og er glad for at det bliver taget i overvejelse at få den opdateret. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Marcus Tirs 28 Maj 2013 - 22:53

Elsker når man læser den med fysisk styrke igennem så stor der gerne mere end to på hver linje... Undtagen Dværgene! XD Gotta Love Dwarfs!!! Very Happy

Sorry, jeg skal nok være alvorlig nu... *At juble over de kære dværge* ^___^


Personligt har jeg aldrig brugt lige netop den her liste, men eftersom jeg nu snart har flere års erfaringer med fanatsy rollespil, vil jeg vove at sige at jeg allerede havde en god ide om hvordan rolle fordelingerne lå. MEN! På trods af at jeg snart er en veteran hvad angå det, så vil jeg da mene at det ikke vil gøre nogen skade at have en rangliste over styrke (og andet godt), bare sådan at et menneske ikke owner en vampyr for eksempel... Selvom vi alle ved at Godmode er totalt forbudt her på siden, vil der nok altid være nogle der spiller deres karakter lidt for over-powerede eller lidt under-powerede (Nothing bad about that!). Så personligt synes jeg det er en god måde at folk ligesom kan tage hensyn til hvordan deres karakter skal være i forhold til andre, selvfølgelig mener jeg jo ikke at alle mennesker knap nok kan løfte en ske, men det er bare stadig rart at vide hvor grænsen går!

Håber ikke det er for krøllet at læse XD Jeg gik i selvsving .__. Sorry xD
(Og btw, det er kun eksempler jeg skriver^^)

_________________
Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Sean Ons 12 Jun 2013 - 14:03

Afstemningen, som i kan se, er slut og jeg vil begynde at opdatere listen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning! Listen over styrker og hurtighed. Empty Sv: Afstemning! Listen over styrker og hurtighed.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum