Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hallo.. Again //Victor// EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hallo.. Again //Victor// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hallo.. Again //Victor// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hallo.. Again //Victor// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hallo.. Again //Victor// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hallo.. Again //Victor// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hallo.. Again //Victor// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hallo.. Again //Victor// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Hallo.. Again //Victor// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 
Jake
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 
Valentine
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 
Abigail
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 
Lori
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 
Edgar
Hallo.. Again //Victor// Voteba13Hallo.. Again //Victor// Voteba14Hallo.. Again //Victor// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Hallo.. Again //Victor//

Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 19 Jun 2012 - 15:06

V: tilpas varmt, og skyet
T: om efter middagen
O: Bygninger og folk, men ikke mange mennesker
P: Avatar

Azazel kig omkring i byen og kiggede på bygningerne, og på menneskerne der gik forbi hende. *der er ikke så mange mennesker som der plejer at være*
Hun skulle egentlig ud og købe ind, men det gad hun ikke i dag *jeg kan jo gøre det imorgen*
Hun fik øje på en bænk som ingen sad på, hun kig hen mod bænken og satte sig. *Skal jeg flyve hjem?* hun kiggede lidt ud i luften *nej ikke endnu*
Hun lænte sig tilbage og kiggede op mod de formede skyer, nogen var formet som en fulg, men der var en der var helt special, den var formed som en rose, hun havde aldrig set en sky der var formed sådan som en rose, hun smilte, den var smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 0:40

Victor gik gennem gå gaden i den lille by Firewood da han så en han kendte og ikke havde set i lang tid *Azazel? Hende har jeg ikke set i noget tid.
Lige den person jeg ledte efter* han gik hen mod Azazel og mærkede en lille boks i hans lomme han fumlede lidt med den *nej ikke nu jeg spørger hende måske senere*
han satte sig ved siden af Azazel ”hej igen Azazel” han smilte så man kunne se de ny filede tænder der var filet til syle spidse hugtænder ” hvor har du været henne af” han så på hende. Pludselig føltes æsken i hans lomme meget tung

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 22 Jun 2012 - 19:09

Azazel kiggede hurtigt op da en talte til hende, hun kiggede til siden og rigtig nok der sad en ved siden af hende, det var Victor hun havde ikke set ham i langtid "Hey Victor" han smilte og hun smilte tilbage "har du filed tænder fornylig" hun grinte.
"Jeg har været lidt ude at rejse i verden" hun nikkede "hvad har du lavet"
Hun var glad for at se ham igen efter det lange mellemrum det havde været mellem dem.
"og jeg har talt med din bror" hun smilte "hvornår starter festen" hun grinte, han havde jo sent brutus ud for at inviterer hende til en slags fest eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Lør 23 Jun 2012 - 19:07

Victor smilede igen ”ja nu du siger det har jeg, det er en stor dag i dag” han tog en dyb indånding og sagde så
”Azazel vi har været venner i lang tid nu og jeg ved ikke med dig men jeg føler at vi har skabt et godt bånd mellem os så jeg vil spørge dig om noget” han tog æsken frem og satte sig på knæ foran hende ”vil du gifte dig med mig” han åbnede æsken og viste en ring med en diamant i midten af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Søn 24 Jun 2012 - 13:48

Hun kiggede på ham og smilte, men blev lidt forbavset da han kig ned på knæ *hvad laver han?* hun fandt hurtigt ud af det da han spurgte om noget der ville have betydning for hende gennem hele hendes liv. "J.. Ja" hun smilte til ham og kyssede ham.
Hun tog hovedt væk fra hans "hvornår skal de holdes" hun smilte til ham.
*Hvor lang tid har han planlagt dette her?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Søn 24 Jun 2012 - 17:49

Victor åndede lættet op da Azazel sagde ja ”du har ingen anelse om hvor glad jeg er for at du siger det” han smilte igen ”jeg syntes først at vi skal have lavet et lille projekt færdigt først så kan vi snakke om brylluppet” han trak en tegning op af en skuldertaske og foldede den ud. Det var en skitse over et slot med helt sorte sten i murene ”jeg tænkte at hvis det var så skulle vi da bo et andet sted end de indelukkede huler” han smilede og lod Azazel se tegningen ”jeg kender en der kan forsyne os med materialer, han skylder mig en tjeneste for en gammel handel jeg gjorde med ham” han smilte og satte ringen på hendes finger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Søn 24 Jun 2012 - 20:23

Hun smilte "du har ingen anelse om hvor meget det betød for mig du spurgte"
"Okay... Hvad for et." hun nåede ikke at fuldende sin sætning før Victor tog et stykke papir op af sin skuldretaske, han follede papiret ud Azazel kunne nu se det var en tegning, men hvad det forestillede kunne kunne ikke se, ikke før
Victor viste det til hende. Det var et slot et stort sort slot. Hun kiggede op på ham "hvornår har du planlagt alt dette" hun kiggede ned på tegningen "jeg mener det er rigtig flot, men hvor langtid har du gået med det" hun kiggede på ham med blide øjne "og hv er ham der vil lave det" *hvad har Victor gjort for ham siden han skylder ham en tjeneste* hun kiggede ned på tegning.
Hun kunne mærke noget ved hånden, hun kiggede på hendes hånd, Victor satte ringen på hendes finger, hun kiggede op på ham og smilte til ham. "den er vidunderlig smuk" hun grinte. *den et godt nok flot, jeg har aldrig set sådan en flot ring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Søn 24 Jun 2012 - 23:07

”tja jeg har holdt på det her i noget tid da det skulle være en overraskelse til lille Satyashi men så tænkte jeg på dig og kom på et andet arbejde” han lukkede tasken igen ”åh nej nej du forstår ikke jeg bygger det selv han kommer bare med de sten der skal til og inden du spørger så var det en harmløs bytte handel, jeg gav ham to gamle messing sværd som han kunne fifle med mens han til gengæld kunne skaffe mig noget senere og det blev til det her projekt” han smilte da hun snakkede om ringen ” ja den har kostet nogle skejser så du har bare at elske den” han grinte lidt af joken ”du siger bare hvor slottet skal stå så starter jeg på opbygningen af det” han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jun 2012 - 14:46

Hun kiggede på ringen og op på ham "Wow, du har vel ikke købt dig fattig vel" hun grinte "Jeg er helt vild med den" hun smilte til ham.
"Ok, men hvad siger du så til at vi bygger det i Bloodrage village?" hun smilte.
"Argh ok, så han vil have nogle sværd og så ville han betale millioner af kroner får at få mursten til os" hun kiggede på Victor. *Det lyder mærkeligt* "våben må betyde rigtig meget for ham" hun grinte.
"Hvornår begynder vi med projektet?" hun smilte til Victor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jun 2012 - 23:02

Han så på hende ”er du sikker jeg troede at det skulle være ved soul river eller oasen ved burning dessert” han smilte til hende ”men hvis det er der du vil have det så bygger vi det der” han løftede Azazel op i hans arme ” vi kan starte nu hvis det skal være” han fløjtede og to heste kom ridende fra en vand post tæt på ”her er en hest hvis vi rider nu kan vi nå hjem og pakke vores ting” han smilte og satte hende ned på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jun 2012 - 23:16

Hun grinte lavt "yep jeg er helt sikker" hun kiggede på ham med et lidt forskrækket blik da han tog hende op i hans arme, hun smilte til ham, "Okay.." Han fløjtede lige pludselig og to heste kom løbende hen mod dem, han satte hende ned, "okay... Så lad os komme afsted" hun kig hen mod hestene og nussede dem på halsen og kiggede på ham med et skævt lidt smart smil, og ventede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jun 2012 - 23:34

Victor satte sig over skrævs på den sorte hest og slog et slag med tøjlerne så hesten red af sted med en lidt hurtig fart. Han vendte sig rundt i sadlen og så tilbage på Azazel og grinte. Han satte hænderne i sadlen og stilte sig op på hænder oven på hestens ryg. Han stilte sig normalt igen oven på sadlen og bukkede ”mange tak i har været et skønt puplikum” han grinte og satte sig i sadlen og smilte for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jun 2012 - 23:40

Azazel smilte da Victor stilte sig på hænder på hesten "Wow imponerende" hun grinte og stilte sig mod den anden hest, hun tog benet op i tøjlen og svingede sig op på sadlen. "lad os komme afsted" hun red hen til Victor, og smilte til ham "lad os tage til Bloodrage village, og se om det er en plads til os, ellers skaber vi bare en selv" hun grinte og kiggede på victor, og kigger så lige ud.


Sidst rettet af Azazel Blade Ons 27 Jun 2012 - 22:59, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 22:58

Victor grinte og lagde sig tilbage i sadlen og satte benene op i en afslappet position ”ja de her gamle krikker ved godt vi skal der hen du skulle bare sige bloodrage village og så kendte de vejen der til” han smilede og lagde en hat ned over hans hoved så han kunne få noget søvn da det ikke var det han havde fået mest af på det sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 23:07

Hun kiggede på Victor og smilte og kiggede så forud igen. "Okay... Bloodrage village" hun nåede lige at sige det, da hestene begynder at trave lige så stille.
Azazel lænte sig tilbage som Victor gjorde, og kiggede op på skyerne.
Hun smilte for sig selv "tænk så er man forlovet" hun kiggede på Victor som havde trukket en hat ned over hans hoved, hun kiggede op på skyerne igen.
Hun kunne ikke rigtig slappe helt af da hun hele tiden hoppede op og ned på den hest, så hun satte sig op og kiggede hvor de var på vej hen.

//skal vi flytte det til Bloodrage village?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 23:19

//ja lad os det, men du laver Wink//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 7:17

//yep skal nok;)Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hallo.. Again //Victor// Empty Sv: Hallo.. Again //Victor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum