Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Projektet //Victor//  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Projektet //Victor//  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Projektet //Victor//  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Projektet //Victor//  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Projektet //Victor//  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Projektet //Victor//  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Projektet //Victor//  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Projektet //Victor//  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Projektet //Victor//  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Projektet //Victor//  Voteba13Projektet //Victor//  Voteba14Projektet //Victor//  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Projektet //Victor//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Projektet //Victor//  Empty Projektet //Victor//

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 17:28

T:ud på eftermiddagen
V:solen skinder igennem træerne
O:Træer, og fugle
P:Billed Smile

Azazel havde ligget ned på sadlen et stykke tid, men rejste for at se hvor de var henne. Det var kommet til starten af skoven, hun kiggede over mod victor. "Victor.. Vi er ved skoven" rettere sagt de var inde i skoven nu, de var omringet af mørke træer, men heldigvis var er nogle enkle solstråler som lyste igennem træerne, ellers ville der være helt mørkt og så ville hestene ikke kunne se hvor de gik.
Hun kaldte på Victor igen, for at få ham op så de kunne tale om hvor det skulle bygges. "Victor vågn nu op"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Projektet //Victor//  Empty Sv: Projektet //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 29 Jun 2012 - 0:31

Victor vågnede fra en af hans drømme ”jeg er vågen, jeg er vågen” han hoppede ned fra hesten og strakte sig ”nå så det er her du vil have det” han trak tegningen frem ”tja jeg tror det bliver nød til at være uden for byen ellers er der simpelt hen ikke plads nok” han foldede tegningen sammen igen ” jeg bliver nød til at spørge, hvorfor her?” han spå rundt på alle i bloodrage village. De fleste var barbare men der var enkelte almindelige mennesker rund omkring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Jun 2012 - 4:41

Hun smilte til ham, og hoppede ned af hesten "yep du er vågn"
Hun kiggede ind i skoven, og smilte "okay ude for byen, men så har også et andet projekt... Det hedder fæld træner som er i vejen for vores hus" hun kiggede på ham og smilte.
Hun trak på skuldrene "jeg ved det ikke, måske naturen... Men der er bare et eller andet her ude som tiltrækker mig" hun kiggede ind i den mørke skov *jeg ved der lyder mærkeligt, hvem kunne og vil nogensinde lide en mørk skov* hun trak på skuldrene igen.. "Skal vi gå ind?" hun kiggede på Victor spørgende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Jul 2012 - 23:58

Victor kiggede på Azazel ”du kan gå der ind jeg skal nok rydde et område” han kyssede hende på munden ”du kan købe noget pænt til dig selv” han gav hende nogen penge og da Azazel gik væk smækkede han hende i bagen ”kom tilbage om lidt så har jeg fjernet træerne” han så på hende der efter gik han i gang med at fælde træer uden for byen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 0:30

Hun nikkede "Okay"
Hun smilte til ham da han havede kysset hende "Okay, noget pænt, hvor skal vi hen siden jeg skal købe noget pænt" hver gang hun skulle købe noget var det typisk fordi hun skulle noget.
Hun kig ind mod skoven, men stoppede bræt op og vendte sig mod Victor som lige havde smækket hende i bagen "hvad... " hun smilte til ham og og rystede på hovedet, hun vendte sig om igen og begyndte at gå in i skoven.
Hun så sig omkring inde i skoven og vendte bare på at hun ville støde ind i Bloodrage Village, hun regnede ikke med der var så langt, og rigtig nok det var der heller ikke for inden hun kunne nå at kigge sig om stod hun foran ind gangen til Bloodrage Village.
Hun kiggede sig lidt omkring og lidt på de ting som stod fremme til at køb, tøj, smykker, mad, osv... Men hun fandt ikke rigtig noget der var pænt eller interesseret hende, men hun kiggede alligevel lidt endnu for vis der nu var noget som kunne intresserer hende som var pænt, ville hun købe det.
Der kig måske en time før hun besluttede sig for at tage tilbage til Victor.
Hun kig ud af Bloodrage Village og ind i den mørke skov igen, som var blevet lidt mørkere end før.
Det tog lidt tid at komme ud af skoven denne gang, måske fordi hun ha sig mere tid til at lytte efter fugle og lyde mellem træerne og vislend i bladene.
Der gik lidt tid før hun kom ud af skoven og kunne se Victor "Victor" råbte hun hen mod ham, hun smilte, hun vidste godt han ikke ville kunne se det, fordi hun stadig var lidt for langt væk fra ham til at han ville kunne se hende smile.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:49

Da Azazel kom tilbage havde Victor ryddet en grund i en cirkel ”så er jeg næsten færdig” han fældede det sidste træ i en ydre cirkel så hvis man så det ovenfra så man to ringe og et stort område der var ryddet.
”hvis vi lægger den yderste mur her så har vi en lille have før den anden mur” han smilede men det kunne kun lige ses da hans hvide tænder skinnede i solen. ”min ’ven’ kommer lige om lidt med stenene” han gik hen mod Azazel og satte øksen fast i et træ og lod den sidde der
”jeg har lavet en lille ændring jeg har tænkt at lave en lille medicin station til andre draconianere, dog har jeg tænkt at udvide til de andre racer senere” han så mod en mørk sti da det lød som om at der kom en vogn med en tung last.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 15:45

Hun gik langsomt over til Victor, men ikke for langsomt. "Wow der gik ikke så lang tid var?" hun kiggede på grunden, det var ret stort. *Der bliver nok at fylde ud* hun smilte ved tanken.
Azazel var næsten helt henne ved Victor, "Okay, altså nu ved jeg jo ikke rigtig meget om huse, men jeg forstod det godt" hun smilte tilbage til ham, da hun var helt henne hos ham og kunne se ham lidt tydeligere.
"Så er det jo bare at vente på din ven" hun kiggede op på ham.
"Et hospital? Ja hvorfor ikke, så længe du ved hvad du laver som læge" hun vendte blikket mod grunden igen.
Hun kiggede på Victor som havde rettet sit blik i en anden retning, og vente sig så den vej han kiggede. Hun så kun en mørk sti, men hun kunne høre noget, det var sikkert det Victor kunne høre, men hun kunne ikke rigtig sige hvad det var, det kom bare denne vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 7 Jul 2012 - 22:18

Manden der sad i vognen med de sorte sten var gammel og indtørret ”godt og se dig igen Victor” den gamle mand nikkede mod Victor og Victor bukkede ”det er også godt at se dig onkel” den gamle mand hoppede ned og viste sig kun at gå Victor til brystkassen ”hvordan har min yndlings nevø haft det” Victor nikkede og smilede ”tja siden vi sås sidst har jeg fundet Josefine” da victor sagde dette var manden lige ved at falde bag over af forskrækkelse ”er det virkelig sandt” onkelen så lidt omtumlet ud ” tja her er stenene så må i vidst hellere komme i gang” Victor nikkede og hægtede vognen af så hestene og hans onkel red af sted med kun en vogn.

2 dage senere

Victor lagde sidste sten på hans mure ”så Azazel nu er de færdige så mangler vi bare og lave huset, og med alle de træer jeg har fældet så kan vi bruge det til huset” Victor tørrede sveden af sin pande. han havde arbejdet på muren de sidste 2 døgn på de to mure der omringede deres nye grund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 13:47

Azazel kiggede på manden i vognen, Azazel kiggede på Victor da han sagde onklen til manden *er det hans onkel, men var han ikke en ven* de talte også om en pige som var Victors søster *Josefine, hende har han aldrig talt om* hun lavede et skævt smil, de skulle til at gå i gang med huset, så hun stillede sig lidt i baggrunden.

2 Dage senere

Azazel kig hen og stilte sig ved siden af Victor "Fantastisk" hun smilte til ham "Fint og så skal vi også til at finde møbler til huset" hun kiggede op på ham, og så på de færdig lavede mure *han er allerede færdig og det tog ham kun to dage*
Hun smilte til ham "Du... Hvem er Josefine... hende har du aldrig talt om" hun kiggede hen på huset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 17:11

Victor så op efter et par minutter ”tja hun er min søster men min familie er ikke så stor mere” han satte sig på en sten ”mine forældre døde da jeg var teenager og der tog de hende fra mig” han sukkede ”jeg ledte selvfølgelig i flere år men opgav mere og mere” han stillede sig op og så Azazel i øjnene ”men jeg fandt hende i ashen wood forest” han smilede lumskt ” hvem troede du da det var?” han tog hendes hånd ”kom nu lad os nu komme ind til Bloodrage village ”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 18:52

Hun smilte "jeg tænkte nok det var noget med familie at gøre da din onkel talte om at du havde fundet hende, men hvem tog hende?" hendes smil forsvandt i det, det blev lidt alvorligt, men kig så med Victor da han side vi skulle tage til Bloodrage Village "Okay" hun smilte et kort smil til ham og kiggede så forud, og begyndte at gå mod byen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 19:59

Victor lagde en arm om Azazel mens de gik i hoved gaden af to grunde. Først og fremmest fordi han kunne lide at have en arm om hende det fik ham til at føle han havde kontrol. Den anden grund var at han ville have at alle de her barbare vidste hvem han var til Azazel. Så mest af alt et magt spil. ”hvad for en slags møbler skal vi have?” spurgte han med et smil på læben og penge i lommen. Han mærkede stirrende øjne bag ham og over alt. Han havde tit været her da der var mange gode våben sælgere og andet godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 20:51

Hun smilte til ham da han lagde armen om hende, hun havde en hun var sammen med en hun tilhørte, og det var en dejlig, tryg følelse.
Hun trak på skuldrende "Øh.. nogen der ikke er så dyre så det gør ondt" hun fnøs, og kiggede på ringen, det var den hun hentyd til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 1:08

"tja hvis der er en god læne stol e sofa og te par ekstra stole er det sådan set det" han gav et lille smil. selvfølgelig vidste han hun tænkte på ringen men sandheden var at den var købt her så den var enten stjålet eller taget fra et lig "der er nogen ting jeg lige skal hente lidt længere henne" han pegede hen mod en kødstand der havde noget der godt kunne ligne menneske kød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 1:21

Hun smilte "fint så er det det vi kigger efter" hun kiggede på ham med et flirtende blik.
Hun kiggede så lige ud igen da Victoe sagde han skulle hente noget, og pegede på noget der lignede en kødstand, hun smilte så til ham og nikkede "Okay"
Han skulle selvfølgelig købe kød, men hvad for en slags kød, det lignede lidt det havde menneske kød, der var sikkert det han skulle hente.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Aug 2012 - 1:40

"jeg er skraks tilbage" han gik over til manden der solgte kød. der gik måske to minutter og så kom Victor igen slæbende med en hel patte gris på skulderen "så er jeg tilbage" han platede et kys på Azazels læber "jeg ville være sikker på det ikke var menneske. deres kød er så trævlet" han smilede med de skarpe tænder da han kom i tanke om noget " inden jeg begynder på huset vil jeg vide om du har planlagt at vi skal have børn inden for den næste tid" han smilede med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 0:22

I mens hun ventede på Victor skulle komme tilbage efter at været over hos kødstanden, kiggede hun sig lidt omkring i den by hun snart skulle bo i eller meget tæt på, men Victor kom hurtigt tilbage med en pattegris, Victor kyssede hendes på munden, og det var som om hele hendes krop blev varm, hun gengældte kysset.
Hun nikkede "helt fint" hun smilte, hun elskede når han smilte og hans tænder kom til syne, det var ret sødt.
Hun kiggede, hun stenede lidt efter hans spørgsmål, hun havde ikke rigtig tænkt over det med børn, men hun kunne godt lide tanken, og hun ville gerne, men spørgsmålet var bare *vil han* Hun kom endelig til sig selv, efter et stykke tid hvor han bare havde stået og gloet på ham, som en der lige havde været ude for et eller andet alvorligt.
Hun fik stammede nogle ord ud "J.. Ja vis du vil altså" hun smilte til ham, det var ikke lige et spørgsmål hun havde forventet for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 0:48

victor fortsatte smilet "ja nogen skal jo fortsætte arven men så vil jeg lave et ekstra værelse som et børne værelse" han smilede og følte en varm fornemmelse gennem kroppen *altid godt at vide det* han gav et lille blink "men vi skal lige giftes først" han holdt den anden arm som ikke var omkring patte grisen omkring hende *eller i hvert fald efter nok drinks* han begyndte at gå med hende "kom så jeg har fået en handel sat på plads"

hans tænder tiltrak noget uønsket opmærksom hed. en fuld ork kom gående hen til victor i troen at Victor var en anden ork og sagde "HEY. hvilket bordel fandt du hende henne. jeg kunne godt bruge lidt selvskab" Victor smed grisen på jorden "undskyld mig men det er ikke nogen eskort pige" orken grinede bare hvilket gjorde at Victor sendte en knytnæve lige ind i ansigtet og sendte orken flyvende gennem byen "bare gå vidre kære jeg haler ind på dig senere" Victor trak øksen han havde brugt til at fælde træer med og huggede det grimme hoved lige af orkens skuldre. "nå nu er det nok ikke så sjovt hva" han samlede hovedet op og kylede det langt pokker i vold "nå vi skal vist vidre nu" han samlede grisen op og gik mod deres nye bygge plads.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 13:10

Hun smilte "Ja det skal der vel" hun kiggede på ham "Børneværelse" hun nikkede "Altså du må gøre med huset som du vil, bare jeg for lov til at indrette det" hun puffede til ham, med skuldrend.
Hun grinte "Ja, det skal vi" hun smilte til ham da han tog armen om hende, og hun lagde sit hoved på hans skuldre, og gik med ham.

Hun løftede hovedet da hun hørte nogen, det var en fuld ork, der sagde noget til Victor, men fornærmede hende.
Victor havde smidt pattegrisen på jorden, hun blev lidt overrakset over Victors styrke, og lidt skræmt, da han slog orken, så den fløj væk, han var stærkere end hun troede, men han var også halv drage.
Hun gik lidt videre men stoppede henne ved et træ og kiggede på Victor ordne trolden, han havde lige hugget hovde af den med hans økse, hun smilede, han kunne beskytte hende vis der var noget, det havde hun lige opdaget her.
Hun kiggede på ham da han kom hen til hende efter han havde slået orken ihjel, og sagde vi skulle videre som om intet var sket.
Han tog grisen og gik mod deres byggeplads, og hun fulgte med ham ved hans side.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 22:00

Victor lavede et hurtigt bål og langtids stegte patte grisen " jeg håber at du er sulten for det meste skal spises i dag" han smilede igen mens grisen stækte over ilden "jeg begynder på huset i morgen vi skulle blive færdige om et par måneder så kan vi begynde på at arensgere vores bryllup" han smilede og skar stykker af grisen "her spis"

to måndeder senere

Victor slæbte store træ stammer mellem skovbrynet og deres nye hus der var ved at tage form "ja så mangler vi bare anden etage og så taget så er vi færdige" han lagde endnu en planke på huset og holdte så en pause "hvordan går det med møblerne" han smilede med de filede tænder lidt viste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 22:55

Hun satte sig ved bålet, hun smilte "jeg er ret sulten, jeg har ikke fået noget hele dagen"
Hun kiggede på ham og nikkede "helt fint, men hvor mange skal der egentlig komme til det bryllup, har du tænkt over det" hun trak på skuldrene "for det har jeg ikke" hun smilte til ham.
"hun tog det stykke af grisen Victor rakte til hende, det smagte godt og hun spiste også meget af den, og kom til at slå en lille bøvs, men den var ikke så stor. "Ups.. Undskyld" hun smilte for sig selv men kiggede så på Victor.

2 måneder senere.

Azazel kom henne fra byen af, slæbende på to sorte stole, de var ret tunge, men hun klarede det fint.
Hun kom hen til huset i det hun hørte Victor tale "Fedt, så er der ikke så meget tilbage" hun smilt til ham.
Hun klappede på stolene , som det skulle besvare hans spørgsmål, men et svar forlod alligevel et svar fra hendes røde læber "hvad synes du" hun kiggede på stolene og så på ham, hun vendte hans svar og hans reaktion, *bare han nu synes de er pæne* hun smilte et lidt genert smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 8:26

Victor så på møblerne "tja de er sorte de er stole og de er perfekte" han lagde træet på sav bænken og begyndte at lave gulv brædder til anden sal "det ville ikke blive bedre hvis jeg havde købt dem" han savede det sidste stykke af og gik hen for at hente det sidste stykke træ til bræderne "skal vi ud og se på nogle badekar eller en sofa" han gik hen til Azazel og kyssede hende "jeg mener vi skal jo bruge mere end to stole" han var også lidt træt af hele tiden at skulle bygge på huset "kom så" han holdt om hendes skulder og kyssede hende på hovedet. han begyndte at gå med hende ved hans side.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 21:50

Hun kiggede på ham og så på de sorte stole, og smilte og nikkede.
"vær nu ikke så hård ved dig selv" hun kiggede på ham og smilte så hendes tænder blottede "men jeg giver dig ret, det ville det nok ikke" hun grinte.
Hun nikkede "ja hvorfor ikke" hun lukkede øjne da han kyssede hende og gengældte det.
Hun kiggede på de to stole "Ja, det skal vi vel" hun kiggede på ham igen, i det han holdt om hendes skulder, og kyssede hende på hovedet, hun smilte, og kig i takt med ham, så det ikke ville blive besværligt at holde om hendes skulder imens de gik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 0:02

han gik gennem byen sammen med Azazel, han så efter et badekar der var stor nok til dem begge "nå skat kan du se et ordenligt et eller skal vi til storbyen efter de sidste ting" han smilede og klemte lidt om hendes skulder. han så et stort badekar på løve fødder "hvad med den der"

han så på hende med de gule øjne. han havde tænkt meget over det med børn den senere tid, han havde endda lavet en tilbygning der kunne blive et børne værelse "så mangler vi en sofa og så kan vi flytte ind" han smilede og blinkede til hende "der mangler bare nogle små detaljer" han tænkte selvfølgelig på den ufærdig gjorde anden sal men den blev han hurtigt færdig med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 0:17

Hun smilte imens de gik gennem byen, hun kiggede efter et badekar, et stort et.
Hun kiggede på vær et sted hun kunne få øje på, men hun kunne ikke rigtig se noget badekar, der var stort nok til det hun tænkte på.
Hun trak på skuldrende af hans spørgsmål, hun kunne ikke finde noget, så måske var det en god ide at tage til en stor by, men man vidste aldrig hvad man ville finde lige rundt om hjørnet.
Hun smilte stort da Victor havde fået øje på et badekar, et stort et, det ledte han måske også efter. *Det er smukt* tænkte hun og kiggede på ham og nikkede "Helt sikkert, det er perfekt"

Hun nikkede "Ja, så er det bare, hvor stor en sofa, vil vi have" hun smilte til Victor, hun kiggede rundt i byen igen, og fik øje, på en sort lækker læder sofa, hvor der kunne side mindst 4, hun pegede på den, og kig hen til den, mens hun trak Victor med hen til den. "Hvad siger du til den sofa, sort og stor, tilpas" hun smilte til ham og kiggede så på sofaen igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum