Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Happy Birthday Dear Sean <3 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Jake
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Sasha
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Lenore
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Katrina
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Edgar
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Celenia
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Marcus
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Renata
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 
Taliia
Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba13Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba14Happy Birthday Dear Sean <3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Happy Birthday Dear Sean <3

Go down

Happy Birthday Dear Sean <3 Empty Happy Birthday Dear Sean <3

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 2:12

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nz1m05KymI1uioeumo1_250Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nz1m05KymI1uioeumo2_250

Guess who'se birthday it is
Come on you know it!!

YES IT IS INDEED DEAR SEAN'S BIRTHDAY!

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nz1n4u718g1ufn1m4o5_250Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nz1n4u718g1ufn1m4o7_250

Dear @Sean

Nu bliver du de smukke 21 år, og til det vil jeg personligt (not) gerne ønske dig en ufattelig stor tillykke! (I told you I would) Du er by far the best admin (foruden ma babe), og jeg kan med hånden på hjertet sige, du har sgu gjort et fucking godt stykke arbejde. Det er ikke altid nemt at være admin, fordi der ofte lægger et press på en. Derudover ser andre ofte op til en, herunder som en form for autoritet, guide og en måde at komme ud med hvad der chikanere en. Taget i betragtning af hvor meget BS du sikkert får smidt imod dig, så synes jeg sgu du er en helt utrolig fantastisk admin!
Jeg har været på denne side i lang tid nu, og igennem den tid har jeg haft mange skøre ideer, til hvor jeg kan takke dig for at tillade største delen af dem! Hvis der var nogen der var skabt til admin rollen, så var det helt klart tid! Måske er de personligt eller i det naturlige liv ikke en født leder, men på denne side har du taget godt og hertil folks respekt. Hvad jeg har fået lært om dig gennem chatten, de få gange vi har skrevet over skype (vil da gerne have flere øjeblikke) og til sidsy vores lille emne (Via. Natasja), er at du er en helt igennem fantastisk person. Du har en unik humor, men tør alligevel være dig selv. Du modtager så meget BS fra utilfredse folk, og alligevel bær du styrken til at dukke op igen. Du er en fighter, for du smider ikke håndklædet i ringen, specielt når tingende ser svære ud. Jeg beundre dig som person, og må indrømme da jeg fandt ud af du rent faktisk vidste hvem jeg var...ja det efterlod mig vel lidt starstrucked. Her går jeg, en totalt ligegyldig person, også tog du rent faktisk tiden til at huske mig.

Denne besked handler dog ikke om mig, men om dig! Dog vil jeg gerne takke dig for at være en fantastisk admin! Jeg vil takke dig for at være den du er, og rent faktisk være sådan en fantastisk admin som du er. Du er sgu fucking awesome (sorry for the f word!). Du har været med til at gøre mine år på denne hjemmeside fantastisk, og det er jeg dig evig taknemmelig for. Jeg ville sikkert kunne bruge en evighed på at beskrive min takennemlighed, men egentlig vil jeg blot sige:

MANGE TAK!

Tak for at være dig, og tak for at du er så awesome som du er! Derudover så endnu et stort tillykke med fødselsdagen, må du nyde den med gaver, besøgende og en masse søde hilsner fra dine nærmeste. Da jeg ikke kan give dig en fysisk gave, vil jeg her give dig en masse sjove gifs/billeder af den skønne Ian Somerhalder, so please enjoy!

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nz1n4u718g1ufn1m4o2_400

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_inline_o6q9xvbg1a1t585mw_500

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nwidmg3rH31u7b35lo2_500

Happy Birthday Dear Sean <3 I-so

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nudkgj7m1E1rkaua9o1_500

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_m9e73m0Nvg1ryvicno1_500

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_nk8c8cFJKY1sky1hlo1_500

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_mnoirkonuq1rycw13o1_500

Happy Birthday Dear Sean <3 Tumblr_m8z4dj7XXV1rtzlzf

Dertil må du have en virkelig god dag og igen et stort tillykke <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Happy Birthday Dear Sean <3 Empty Sv: Happy Birthday Dear Sean <3

Indlæg af Sean Tirs 21 Jun 2016 - 8:33

Det er en masse...MIG! *Ser på alle gifs'ene*

Tak Faith! Tusind tak! Sikke en gennemarbejdet og skøn besked om...Well, Mig! xD
Det fortjener også et lidt større svar end blot et 'tak'

Lad mig være hudløs ærlig og fortælle jeg lidt om mig:
Jeg startede med at være moderator - og blev hurtigt til admin - da jeg gik på efterskole og ikke engang turde se mine kammerater i øjnene. Jeg havde den dårligste selvværd og selvtillid man kan have. Men tro det eller ej, så har RPG-sider som Lost (nu Deploratus) og Underworld hjulpet mig enormt meget. Gennem mit arbejde som admin så jeg en mulighed for at være behjælpelig, men anonym og kunne dermed gemme mig. Men med tiden fik jeg nogle skønne venskaber og oftere ros end skæld ud for mit arbejde. Det har styrket mig helt vildt meget og hjulpet mig til at blive den jeg er i dag og vil formentlig stadig hjælpe mig til at blive den jeg vil være i fremtiden.

Jeg absolut elsker at være admin. Sandt er det, at jeg ikke er perfekt (det er trods alt ingen) og jeg laver fejl. Jeg er ikke og har aldrig været god til at indrømme mine egne fejl, men det er noget jeg arbejder på. Jeg kæmper altid for at gøre noget så godt som jeg kan og derfor går jeg forfærdelig meget op i detaljer og måske ligefrem presser mine med-admins og brugerne en smule. Det beklager jeg! Smile
Til tider kan det være svært. Hvis folk har det svært, gør man sit bedste for at hjælpe dem, enten som admin eller som en ven. Det er ikke altid man kan nå enhed om noget, desværre. Men det er noget der hører med.
Jeg ville dog for intet i verdenen undvære det! Jeg tror, de få gange jeg enten har mistet eller selv fravalgt stillingen som admin, blot har hjulpet mig med at indse det. Der er absolut intet bedre end at bruge sin energi på noget, som andre får en glæde af. At være behjælpelig. At gøre noget for andre! Hvor småt det end er Smile
Og helt ærligt...Er jeg alt for nysgerrig til at lade være Wink

Hvad angår humøret, er jeg ikke altid helt glad. Men når jeg er ked af det, har jeg heldigvis nogle venner der altid står klar til at lytte. Og jeg behøver ikke andet end folk der lytter - og gerne fortæller mig om det er mig fejlen ligger hos. Det betyder meget for mig. xD
Og derfor er jeg god til at blive glad igen med lynets hast. Så, nu har man været ked af det! Men livet er altså alt for kort til at bruge tiden på de negative følelser hele tiden. Jeg syntes allerede folk fokusere alt for meget på dem. Jeg orker det ikke! Det dræner min energi o.o
Selvfølgelig skal ting have den tid og opmærksomhed de fortjener og jeg snakker på ingen måde om at ignorere sine følelser - Faktisk kan jeg slet ikke sådan noget. Mine følelser overtager mig og styre mig som en...øhm...Zombie! Det er lidt forfærdeligt xD
Kunsten ligger i at give dem lige præcis nok energi og tid som de har brug for og så komme videre. Tror jeg o.o
Og så få løst problemer med det samme, så de ikke æder en væk! xD

Nu bliver denne tråd alt for lang...Jeg ved ikke engang om nogen er interesseret i alt det jeg lige har lukket ud. Men for dem der er interesseret i...Ja...Mig...Så værsgo!
Nå, tid til en afslutning:

Faith -
Du er en af mine puslinge på siden, på længde med alle brugerne her. I har alle en plads i mit hjerte, i vores UW-familie! Smile
Sandt kender jeg ikke alle brugerne på UW, men specielt dem der vender tilbage dag efter dag og som også besøger chatten - Dem bemærker man. Selv om jeg må indrømme jeg stadig blander folk sammen, fordi de opretter så mange nye brugere og karakterer, at jeg slet ikke kan følge med! Måske har vi brug for en regel at folk SKAL skrive til mig om hvem de er? xD

Du er sød, Faith. Virkelig. Specielt de sidste par dage, hvor jeg har lært dig at kende, har det slået mig at jeg kan se noget at min eget usikre selv i dig - og det gør mig et eller andet sted stærkere, fordi jeg ønsker du skal være stærk og tro mere på dig selv Smile
Du er en person som alle andre - du har også behov, ønsker og drømme. Der er intet galt med at give udtryk for dem. Og bare rolig, du er ikke i en ensom båd. Min erfaring siger at mange, der kommer forbi RPG-sider, enten har eller har haft det dårligt med sig selv på et tidspunkt. Selvfølgelig ikke ALLE - Men alligevel en del.

Nu er jeg gået i selvsving. o.o

Tusind tak for din besked! Den fik både tanker og følelser igang hos mig, som du nok kan se xD
Det er helt fair at springe det meste over. Det var bare ord, jeg havde lyst til at give udtryk for - hvem ved. Måske bliver nogen inspirerede?  xD

Tak for at være her med os og berige siden med din kreativitet! <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum