Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This only ends one way - Kira & Lavender EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
This only ends one way - Kira & Lavender EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Jake
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Sasha
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Renata
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Celenia
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Lenore
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Genevira
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Katrina
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Lori
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 
Edgar
This only ends one way - Kira & Lavender Voteba13This only ends one way - Kira & Lavender Voteba14This only ends one way - Kira & Lavender Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

This only ends one way - Kira & Lavender

Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Gæst Ons 5 Apr 2017 - 5:10

Caroline pakkede egentlig ikke noget. Hun havde ikke brug for noget. De ting hun ville få brug for ville hun kunne skaffe sig til. Livet virkede egentlig mere end let for Caroline når det kom til stykket, så længe man ikke kørte på stærke følelser var det nemt at overleve. Men Terrorville betød også at være tættere på Andrea og Nicolas - og det orkede hun naturligvis ikke, men så kunne hun vel finde noget andet underholdning imellem tiden.

Da natten fald på var hestevågnen klar til at fragte dem på deres mange dages tur ud af byen. De havde selskab af et par mennesker til at underholde deres sult til lidt af vejen. Naturligvis under bekostning deres frievilje var taget fra dem, i forbindelse med Carolines evne. Efter mange dages rejse, var de endelig nået til Terrorville. Natten dominerede så fint, og de kunne tage hen til Lavenders hjem.
"Vi burde finde nogle snacks til hende.. lad se hvad du kan, find to mennesker og få dem med herhen."


//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] & [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty Sv: This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Gæst Ons 5 Apr 2017 - 13:27

Kira drejede hovedet og så på Caroline, da hun blev sat til at finde nogle snacks. Hun var ikke sikker på at det virkede for hende på samme måde som Caroline.
"Du får det til at se så legende let ud, og så forventer du at jeg kan gøre det samme, uden det store forberedelse? Bare sådan." Hun knipsede med fingerne, og så træt og irriteret på Caroline. Hun havde forsøgt at være venlig og forstående, men der var stadig en del som ikke gav mening for hende.
"Jeg har ikke samme evner som dig. Jeg kan ikke bare få folk til at bukke under min vilje, hvor gerne jeg end ville. Hvis det skal lykkes for mig, så er jeg nød til at gøre det med list eller noget i den retning." Hun vidste at det var risikabel at svare Caroline igen, men hun var også ved at være lidt træt af at Caroline bare gik ud fra at hun selv fandt ud af tingene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty Sv: This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Gæst Søn 9 Apr 2017 - 13:30

Jeg kan ikke bare få folk til at bukke under min vilje, ganske let rullede Caroline med øjnene af Kira.
"Jeez, du er håbløs." Let slog hun ud med armene. "Jeg har virkelig ikk tid til du opføre dig som et andet lille barn som skal have hjælp til alting.. tag dig dog sammen!" Vrissede Caroline halv irriteret og valgte i stedet for at slæbe Kira med i sin arm hjem til Lavender. Hun bankede på et par gange før der blev åbnet, også gik hun ind.
"Lavender min kære, jeg har brug for lidt opdragelse til en vampyr - tak på forhånd," sagde Caroline med et skævt smil på læberne, som havde hun forventet Lavender bare ville klappe i hænderne af glæde over denne her mulighed. Caroline gad ikke mere, så det var Lavenders tur nu.


//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] your turn my dear <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty Sv: This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Gæst Søn 9 Apr 2017 - 14:01

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun havde ikke forventet et besøg. Så mens hun sad ved sit spejl og redte det lange brune hår, hørte hun den pludselige banken. Hun lagde sin børste fra sig før hun rejste sig og rettede lidt på kjolen. Så gik hun noget så elegant ned til døren og åbnede den – For at Caroline så bare gik ind. Lavender smilede kort, men også kort – Hun var trods alt ikke den overglade energiske type. ”Sjovt at støde på dem her, Frøken Thunder. Havde de anmeldt deres ankomst, havde jeg skaffet en forfriskning. Eller to.” sagde hun før hun brød ud i en kort latter.
Så faldt hendes blik på den fremmede vampyr, smilet forsvandt brat og hun lagde let hovedet på skrå. ”Sig mig, hvad har vi her? Hvad er dit navn, kære?” spurgte hun mens hendes øjne studerede vampyr-kvinden. Hun overvejede kort hvor vidt hun ville hjælpe sin veninde. Men så viftede hun pludselig med hånden som hun vendte sig i en brat afvisning. ”Ikke interesseret. Hvorfor skal jeg opdrage på en der tydeligvis har brug for at blive efterladt til at finde det på egen hånd?” spurgte hun så en anelse arrigt. Hvis der var noget hun hadede så var det nye vampyrer som ikke kunne give slip på deres menneskelighed. De kunne lige så godt lade være – Mennesket de var, ville aldrig komme tilbage.
Dog så endte hun med at dreje hovedet. Det var så typisk Lavender, når det gjaldt venner som hun holdt nær, genoverveje hendes beslutning på deres vegne. Hun kneb sine øjne sammen som hun kiggede på vampyren atter engang. Det var måske kun et øjeblik der gik, det var alt hvad der skulle til. Hun var ikke sikker på hvad det var der fik hende til at ændre mening, men i sidste ende var det nok fordi hun så svage ligheder i vampyren, til hendes afdøde søster Clary. De lignede dog end ikke hinanden særlig meget, faktisk slet ikke. Men det betød ikke noget for Lavender. Hun åndede tungt ud og rettede sit blik mod Caroline. ”Fint. Jeg tager dit afkom denne gang. Men jeg kan ikke love at det ikke bliver hårdt for hende.” sagde hun så med en lettere hård tone, dog ikke rettet mod Caroline, men mere for at understrege seriøsiteten i hendes ord.


Sidst rettet af Lavender Man 10 Apr 2017 - 16:11, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty Sv: This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Gæst Søn 9 Apr 2017 - 15:04

Kira blev lidt fornærmet over Carolines ord om at hun var håbløs. Men inden hun nåede at sige noget, blev hun slæbt afsted til et hus, hvor Caroline bare gik ind, da døren blev åbnet. Kira var overrasket over stedet, og nøjedes med at lytte til samtalen imellem Caroline og hendes veninde. Da veninden spurgte om hendes navn, svarede Kira høfligt.
"Kira Méken, frue." Da veninden kort efter viftede med hånden som en afvisning og de ord hun sagde, fik Kira en klump i halsen og hendes øjne blev en smule mørkere. Bange for at blive smidt ud på gaden, overladt til sig selv. Hun indså nu, hvad det var Caroline havde prøvet på at lære hende, og at hun selv havde været for optaget af sin fortid.
*Ærede gudinde, lad mig ikke blive smidt ud som et stykke tøj. Jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at forbedre mig.* Hendes nervøse tanker fyldte så meget, at hun ikke hørte venindens sidste ord. Uden at tænke havde hun bidt sig i læben, hårdt nok til at et par dråber blod trak sig frem, og den søde duft af Jasmin blomst begyndte at brede sig i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This only ends one way - Kira & Lavender Empty Sv: This only ends one way - Kira & Lavender

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum