Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Good Night - Rafaela
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: A Good Night - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jeg beklager hvis jeg har gjort noget forkert. Det var ikke min mening, at ødelægge den gode stemning. Jeg var begyndt at nyde det." Hans kinder fik lidt farve, da han rødmede lidt over sine egne ord. Han overvejede om han kunne tillade at rykke tætter på hende, eller om han skulle blive siddende. Han bestemte sig for at vente til hun gav ham lov.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Rafaela- Evolved
"Jeg forstår. Det er heller ikke ofte, at jeg finder en kvinde så tiltrækkende, at jeg glemmer mine magere. Faktisk er det en hel del år siden, så jeg er nok rusten hvad angår flirt. Men jeg skal gøre mit bedste for at være så gentleman, som muligt. Hvis du ønsker det?" Han havde flyttet sin hånd fra hendes kind, imens han talte og tilsidst tog han blidt hendes ene hånd og kyssede håndryggen, som en besegling af sine ord.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Rafaela- Evolved
"Ville du tillade at jeg lægger min arm om dit liv, kysser dine fingere og fortæller dig hvilken skønhed du er?" Han regnede med at det var bedst at være forsigtig og langsom med hende, da han havde på fornemmelsen at hun stadig var nervøs. Et skælmsk smil sneg sig frem og gløden i hans øjne blev stærkere, sammen med en svag erotisk knurren som kom fra ham.
"Eller vil du heller at jeg væltede dig om kuld og kærtegnede dig med mine læber på din hals og dit ansigt?" Det værste der kunne ske var at hun slog ham og forlod ham. Han måtte bare tage chancen og springe ud i det dybe hav..
Hun blev dog lidt paf over det andet han sagde. Hun smilede lidt "Kan vi ikke tage det stille og roligt til, at starte med til jeg er mere rolig med det hele" spurgte hun til. Hun havde hentydet til den første ide han var kommet med eller den spørgen om tilladelse til, at gøre nogle af de ting først. Hun syntes faktisk det var ret sødt af ham, at han havde spurgt om tilladelse først.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
"Du skal være velkommen til at udforske så meget du ønsker og i det tempo, du finder bedst." Stemmen var blid, lav og havde ligeledes en svag erotisk tone.
Den arm han havde om livet af hende, trykkede hende en smule tættere på ham. Han holdte øje med hende under sin flirten, så han kunne stoppe i samme øjeblik hun blev for nervøs eller utryg.
Sidst rettet af Jake Man 17 Jul 2017 - 21:01, rettet 1 gang (Reason for editing : ..)
Rafaela- Evolved
"En skønnere kompliment kunne jeg ikke bede om fra landets smukkeste kvinde." Han nød følelsen af hendes arme som langsomt lagde sig om hans nakke. Og da hun begyndte at nulre hans hår... Jake lukkede øjnende halvt og spandt som en meget kælende kat. Han hånd som hvilede på hendes ryg begyndte langsomt og roligt at nusse hendes ryg. Han nød hendes finger i sit hår, hvilket fik hans hjerne til at slå fra. Han lænede sig automatisk frem, så hans læber nåede hendes hals og placerede små kys op og ned langs hendes hals og kraveben, imens hans spinden blev virkelig erotisk.
Side 2 af 2 • 1, 2
» The night tehy attact, and the night everything changed //Kyle//
» It's night....and it's the night i ran away from my own hell -Serkan-
» To night is the night where I stand up for myself (Stella)
» So..What Now-Rafaela-xxx
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine