Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
A Good Night - Rafaela - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
A Good Night - Rafaela - Page 2 Voteba13A Good Night - Rafaela - Page 2 Voteba14A Good Night - Rafaela - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

A Good Night - Rafaela

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A Good Night - Rafaela - Page 2 Empty Sv: A Good Night - Rafaela

Indlæg af Rafaela Tirs 6 Jun 2017 - 20:34

Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere da hans næse strejfede hendes. Hun vidste ikke om hun skulle grine rødme eller hvad hun skulle. Hun rødmede dog lidt over det, men tog det alligevel som om det var ved et uheld. "Det glæder mig, at du tager det som en kompliment da det også var og tak for komplimenten" sagde hun stille og smilede sødt til ham. Hun rødmede dog helt da han strejfede endnu en gang sin næse imod hendes. Hun kiggede flovt ned og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv "Nu skal jeg nok rykke mig lidt så du også kan være her" sagde hun stille og rykkede sig lidt. Hun kiggede op på ham igen og smilede sødt til ham.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Jake Tirs 6 Jun 2017 - 21:02

Jake fornemmede at han havde gjort hende forlegen og rakte forsigtigt sin ene hånd frem og lagde den forsigtigt på hendes kind. Hans øjne var lettere bekymret og undskyldende. Hans stemme var stadig stille, men varm og rolig.
"Jeg beklager hvis jeg har gjort noget forkert. Det var ikke min mening, at ødelægge den gode stemning. Jeg var begyndt at nyde det." Hans kinder fik lidt farve, da han rødmede lidt over sine egne ord. Han overvejede om han kunne tillade at rykke tætter på hende, eller om han skulle blive siddende. Han bestemte sig for at vente til hun gav ham lov.

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 721
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Rafaela Tirs 6 Jun 2017 - 21:18

Hun bed sig usikkert i læben da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle reagere overhoved. Det var ikke en følelse hun havde kendt til før overhoved. Hun nød faktisk stemningen, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Hun rødmede endnu en gang da han lagde sin hånd på hendes kind. Noget i hende ville have mere, men hun kunne ikke sætte ord på, hvad det var "Nej nej det ok. Det bare helt nyt for mig" sagde hun stille og kiggede flovt ned uden, at fjerne hovedet så hans hånd stadig var på hendes kind medmindre hans selv havde flyttet den eller flyttede den.

Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 6 Jun 2017 - 21:55

Jake forstod hvad hun mente. Hun havde sparsomme eller ingen erfaringer med flirt og fornøjelse. Han smilede forstående, stemmen var stadig blid og varm.
"Jeg forstår. Det er heller ikke ofte, at jeg finder en kvinde så tiltrækkende, at jeg glemmer mine magere. Faktisk er det en hel del år siden, så jeg er nok rusten hvad angår flirt. Men jeg skal gøre mit bedste for at være så gentleman, som muligt. Hvis du ønsker det?" Han havde flyttet sin hånd fra hendes kind, imens han talte og tilsidst tog han blidt hendes ene hånd og kyssede håndryggen, som en besegling af sine ord.

Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Rafaela Man 12 Jun 2017 - 20:23

Hun kiggede langsomt op på ham da han begyndte, at snakke til hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, men hun var glad for, at han forstod hendes tilstand. Hun havde ingen erfaring overhoved. "Det er helt i orden" sagde hun stille. Man kunne stadig høre på hende, at hun var lidt flov over, at hun ikke havde nogen stor erfaring med, at flirte. Hun kiggede på hans hånd da han tog fat i hendes hånd og kiggede efter den. Hun smilede stille. "Du er ihvertfald en ret charmerende gentleman må jeg indrømme" sagde hun stille og smilede skævt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 12 Jun 2017 - 20:44

Han klukkede over hendes ord om at han var charmerende og hans øjne fik en varm glød. Han rødmede og smilede til hende. Stemmen var lidt hæs, da han begyndte at tale.
"Ville du tillade at jeg lægger min arm om dit liv, kysser dine fingere og fortæller dig hvilken skønhed du er?" Han regnede med at det var bedst at være forsigtig og langsom med hende, da han havde på fornemmelsen at hun stadig var nervøs. Et skælmsk smil sneg sig frem og gløden i hans øjne blev stærkere, sammen med en svag erotisk knurren som kom fra ham.
"Eller vil du heller at jeg væltede dig om kuld og kærtegnede dig med mine læber på din hals og dit ansigt?" Det værste der kunne ske var at hun slog ham og forlod ham. Han måtte bare tage chancen og springe ud i det dybe hav..

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Rafaela Man 12 Jun 2017 - 20:48

Hun sad stille og kiggede på ham. Hun vidste ikke helt hvordan hun selv skulle reagere. Det hele virkede så underligt for hende, men samtidig følte hun sig faktisk også ret tilpas med hele situationen. Hun rødmede lidt over det han sagde og hun satte sig lidt tættere på ham for, at fortælle ham, at det han havde foreslået var i orden. Hun var stadig lidt nervøs, men hun håbede sådanset på, at ved, at hun lærte ham bedre, at kende, at hun blev mere rolig ved hele situationen og bare nød det.
Hun blev dog lidt paf over det andet han sagde. Hun smilede lidt "Kan vi ikke tage det stille og roligt til, at starte med til jeg er mere rolig med det hele" spurgte hun til. Hun havde hentydet til den første ide han var kommet med eller den spørgen om tilladelse til, at gøre nogle af de ting først. Hun syntes faktisk det var ret sødt af ham, at han havde spurgt om tilladelse først.

Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 12 Jun 2017 - 21:33

Han smilede blidt til hende, rykkede sig lidt tættere på hende, så deres lår varmede hinanden. Derpå lagde han langsomt og blidt sin arm rundt om hendes liv, imens han blidt tog hendes ene hånd og begyndte at kysse fingerspidserne, for derefter at arbejde sig langsomt længere ind imod håndledet på begge sider af hånden. Han spandt imens han med lettere forførende stemme fortalte hende hvor smuk hendes hånd var. Det tog ham nok ti-femten minutter at nå fra fingerspidserne til håndledet. Imens han plantede et langvarigt kys på indersiden af hendes håndled, så han spørgende op på hende for at finde ud af om han måtte gå videre og med hvad. Hans spinden var ikke stoppet et sekund under hans arbejde, og forsatte imens han afventede hendes ord for hvad han måtte gøre som det næste.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Rafaela Tirs 4 Jul 2017 - 9:52

Hun smilede lidt forsigtigt til ham da hun var lidt usikker på det men samtidig føltes det hele rigtigt for hende. Hun nød, at mærke hans varme krop imod sig. Det var en helt anden følelse end hun normalt havde prøvet før. Hun fniste lidt for hvert kys han plantede på hendes hånd og på hvordan han nærmeste roste hendes hånd. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere på det, men hun blev langsomt roligere af det og nikkede stille da han kiggede spørgende op på hende. Hun ville ikke have han stoppede. Hun nussede ham kort i håret med sin frie hånd som hun derefter lagde stille på hans lår på ydersiden og aede den langsomt og lidt usikkert da hun ikke vidste om han ville kunne lide det eller overhovedet ville have, at hun gjorde det.

Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 4 Jul 2017 - 14:37

Da hun nikkede, forsatte han roligt med at kysse hendes arm op til hendes albue og ned igen til håndledet. Han spandt stadig og da hun kort nussede ham i håret spandt han lidt kraftigere. Og da hun begyndte at ae ydersiden af hans lår, begyndte han at brumme blidt, samt hans spinden blev lidt erotisk. Han så op på hende fra sin kærtegning af hendes arm. Han øjne havde et svagt erotisk glimt.
"Du skal være velkommen til at udforske så meget du ønsker og i det tempo, du finder bedst." Stemmen var blid, lav og havde ligeledes en svag erotisk tone.
Den arm han havde om livet af hende, trykkede hende en smule tættere på ham. Han holdte øje med hende under sin flirten, så han kunne stoppe i samme øjeblik hun blev for nervøs eller utryg.

Sidst rettet af Jake Man 17 Jul 2017 - 21:01, rettet 1 gang (Reason for editing : ..)

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Rafaela Man 21 Aug 2017 - 18:24

Hun bed sig lidt i usikkert i læben da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle reagere. Hendes hjerne fortalte hende det var forkert, men hendes krop skreg efter mere på en måde som hun ikke helt forstod. Hun kiggede på ham og nød, at mærke hans arm omkring hendes liv. Hun trak vejret dybt og rejste sig op og satte sig på hans skød med fronten imod ham. Hun kiggede kort ned på jorden og derefter op på ham. "Du har faktisk et kønt ansigt i måneskindet" sagde hun stille smilede skævt til ham. Hun lagde langsomt sine arme omkring hans nakke og begyndte, at nulre sine fingre i hans hår.

Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 21 Aug 2017 - 19:14

Jake fornemmede ud fra den måde hun bed sig usikkert i læben, at hun ikke var sikker på hvad hun ønskede. Så han blev ret overrasket da hun, efter at have rejst sig, satte sig på hans skød med benene til den ene side og fronten imod ham. Han smilede overrasket til hende og lagde den ene arm om hendes liv og den anden hvilede blidt på hendes ben, så hun kunne slappe af, uden at være nervøs for at falde ned. Hans øjne spillede beundrende, da hun sagde at han havde et kønt ansigt i måneskindet. Hans stemme var varm, blid og let flirtende, da han svarede.
"En skønnere kompliment kunne jeg ikke bede om fra landets smukkeste kvinde." Han nød følelsen af hendes arme som langsomt lagde sig om hans nakke. Og da hun begyndte at nulre hans hår... Jake lukkede øjnende halvt og spandt som en meget kælende kat. Han hånd som hvilede på hendes ryg begyndte langsomt og roligt at nusse hendes ryg. Han nød hendes finger i sit hår, hvilket fik hans hjerne til at slå fra. Han lænede sig automatisk frem, så hans læber nåede hendes hals og placerede små kys op og ned langs hendes hals og kraveben, imens hans spinden blev virkelig erotisk.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum