Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I have never met another angel berfore at least not ones I remenber _ Katrina
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
I have never met another angel berfore at least not ones I remenber _ Katrina
Sted: parken i Sunfury
Vejr: solen skinner fra en skyfri himmel og det er rart og lunt
Påklædning: Står beskrevet i ennmet
Lucy havde fået en skideballe da Greyson og Elizabeth havde fundet ud af at hun havde sneget sig ud om natten og det ene havde ført det andet med sig og nu havde de givet hende lov til at komme ud om dagen ifølge med en af deres ansatte. Det betød at de havde sat Vince til at følge hende rundt. Vince var en ældre dæmon han var ikke grim og faktisk muskuløs at se på. Han bar nogle ar over hans arme, hvad Lucy ikke vidste var at han havde fået dem den gang Greyson skulle knække ham. Han var en slave og ret ikke ret meget anderledes fra hende, problemet var bare at Lucy ikke vidste at det var det hun var. Familien de begge var slaver for havde bildt hende ind at hun var adopteret af dem. Hun havde sågar fint tøj på og mindede slet ikke om en slaves. De andre havde gammelt og slidt tøj og det var ikke anderledes for Vince. Hun tog sin blok og en blyant med i en lille taske. Hun havde det mørke hår til at hænge løst for at skjule arene som hun havde fået efter at Greyson havde bidt hende for straffe hende. Hun kunne ikke huske sine forældre og derfor havde hun ikke ledt efter dem og acceptere bare at hun skulle være sammen med den familie som åbnede deres døre for hende. Hun havde tænk at når vejret var så godt at hun ville tage hen i parken. Selvom hun ikke var meget ude i naturen elskede hun den. Under turen blev der ikke sagt ret meget. Vince var ikke den sagde ret meget og for at være ærlig nyd hun stilheden da hun ikke selv var den bedste til at snakke med andre. Hun smilede svagt som de nærmede sig parken kunne man høre grinende børn som legede derinde og af til kunne det være rart at være barn igen og ingen bekymringer have og en familie som faktisk brød sig om en. Dog så man aldrig Lucy være ked af det, hun kunne lige så godt få det bedste ud af det hun havde og efter hendes mening spildte man tiden hvis kun man så de negative ting i livet. Så ville hun heller bruge tiden på at være glad. Vince kiggede på hende og brummede kort som tegn til at han gerne ville have hende til at gå videre og ikke stoppe op, men det var ganske svært for hende da hun gerne ville have alt med. Hun vidste ikke hvor længe hun kunne blive ved med at komme ud når solen var oppe. Det afhang af hvor længe hun kunne opføre sig ordenligt. Hun rettede svagt på den løse skjorte som hun begyndte gå frem af synet var smukt, rundt omkring dem var der legende børn og forældre som snakkede. Fattige børn legede også med børn som kom fra de mere velhavende familier der var ingen forskel.
Hun satte kursen imod en af de større træer i parken for at nyde skyggen, hendes hud var ikke vant til solen og derfor meget skrøbelig hun satte sig ned og lænede sig op af den tygge stamme. Efter lidt tid hvor hun havde iagttaget nogle forskellige folk fandt hun sin blok frem og gav sig til at tegne. Hun glemte alt omkring sig når hun sad og tegnede og havde det ikke været for Vince så havde hun fået bold lige hovedet.
Vince kiggede på børnene som gerne ville have deres blod tilbage og derefter på Lucy ” lad dem få den, det var ikke som om de gjorde det med vjile og de begynder bare græde hvis ikke de får den tilbage” sagde hun og sim Vince hørte det skyndte han sig at give den tilbage til dem, han hadede nemlig når børn de græd. Hendes blå øjne som var det eneste afslørede hende i være en engel, med mindre man havde en god lugte sans var varme som hun smilede til børnene som straks løb hen for at lege. Hun rettede de blå øjne ned på papiret og forsatte med at tegne de legende børn og deres forældre.
Gæst- Gæst
Sv: I have never met another angel berfore at least not ones I remenber _ Katrina
Katrina! Løb nu ikke for langt væk, du ved at vi snart skal afsted, hvis vi ikke selv skal tilbagelægge hjemturen selv. Hun så sig kort over skulderen og grinede til sin beskytter og læremester. Beldragon smilede også, men han havde desværre ret. Hendes mor kom snart til Aquener, hvor de havde aftalt at mødes. Hun sukkede let.
"Bare en halv time mere? Jeg har endnu ikke set parken her." Hun hørte hans latter og viste at hun havde vundet, så derfor løb hen til et blomsterbed, hvor hun knælede ned og duftede til blomsterne. Hun var klædt i en skovgrøn skjorte, brune bukser og brune læderstøvler.
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Sv: I have never met another angel berfore at least not ones I remenber _ Katrina
Hun havde dog følt at hun skulle ud og havde gjort alligevel, hun skulle finde noget hun vidste ikke om hun havde fundet det, men hun ville blive ved med at lede selvom det nok ikke ville falde i god jord med hendes adoptivforældre.
Hun havde det som folk omkring hende vidste noget som de ikke fortalte hende, men hun havde opgivet og levede med at det bare var sådan. Hun rakte hånden imod den fremmede " forresten så er jeg Lucy" sagde og flyttede en smule på blokken. Hendes tegning var synlig og man kunne se den.
Gæst- Gæst
"Ja, det er de." Hun så at kvinden, som præsenterede sig som Lucy, havde ragt hånden frem. Hun tog hånden og rettede sig op i sine to meters højde.
"Jeg hedder Katrina, og er desværre kun på et kort besøg. Men jeg må sige at det er en flot by." Hun fik øje på blokken som Lucy holdte i hånden, og kikkede nærmere på tegningen.
"Waou, hvor er den flot. Du har virkelig talent for det der." Hun så op på Lucy igen, stadig smildende. Noget fik hende til at rette blikket om bagved Lucy og fik øje på en mand, som stod og så hen på dem. Hendes ansigt blev lidt alvorligere.
"Ikke for at gøre dig bekymret, men den mand, som står oppe ved træet. Er det en du kender?" Hun holdte øje med manden imens hun talte, klar til at kalde på Beldragon og bringe sig selv og Lucy i sikkerhed.
Gæst- Gæst
"Jeg er født og opvokset på en ø, som hedder "Dead Mans Rock". Min mor har delvis handelskvinde der og min far er ambasadør på øen." Hun undlod i øjeblikket at nævne noget om at det var en pirat ø. Hun nikkede hen imod Beldragon, som stod omkring fem meter fra dem.
"Beldragon er min læremester i magi og min værve, når jeg er afsted uden en af mine forældre." Hun så igen ned på blokken og smilet blev større.
"Jeg mener virkelig at du har talent for at tegne. Har aldrig set så flot og præcis en tegning."
Hun kendte sågar ikke farende som kunne lurer i mørket og i det hele taget var hun ret naiv, hun troede på de gode i alle og selv hvis ikke det var sådan så troede hun bare det var gemt under et lag af hvad end det måtte gemme sig under og at hun var ret sikker på at hun nok skulle finde det gode. Hun lavede en bevægelse med hovedet som spørge dem om de skulle gå og i det hun gjorde det blev aret efter et bid synlig. Hun lagde ikke selv så meget mærke til det og for hende var det en straf hun måtte tage fordi hun ikke havde adlydt sin adoptiv far og var gået ud om natten, men det havde også ført noget godt med sig. Hun havde endelig fået sin vijle sådan da. Der skulle stadig være nogen med, men det kunne hun godt leve med bare så længe hun kom ud.
Gæst- Gæst
Da Luce gjore en bevægelse med hovedet og derved af slørrede et ar efter et bid, gispede Katrina og kunne ikke holde fingerne for sig selv. Hun lagde forsigtigt og blidt sine hænder omkring Luces hoved, for at se nærmere på arret. Lyskuglerne blev hængende i luften, men blinkede lidt.
"Ved Hydra, hvordan er det sket? Det må have været slemt, siden det blev et ar."
Gæst- Gæst
"Det er mig som skal undskylde. Det var forkert af mig at overmande dig på den måde." Hun smilede forlegent til Lucy.
"Jeg er vokset op imellem en broget flok, hvis man kan sige det på den måde. Hvilket, som nu, kan ses på min måde at reagere på." Hun nikkede smilende da Lucy spurgte om de skulle gå en tur.
"Jeg vil meget gerne se resten af parken her, hvis du vil gøre mig selvskab. Er det ikke i orden, Beldragon?" Hun havde set at han var kommet over i nærheden af dem. Nu så han op fra en blomsterbusk og smilede. Hans aura sendte beroligende viberationer ud.
"Smut i to bare. Katrina, du ved hvordan du tilkalder mig hvis det bliver nødvendigt." Hun nikkede og sendte ham et fingerkys, hvorefter hun tilbød Lucy sin ene arm. Ligesom Beldragon afgav hendes aura også beroligende viberationer.
Lucy smilede svagt som hun lagde hovedet drømmende på skrå som hun tænke til sig hen til ukendte lande byer som hvis bare hun turde kunne hun besøge dem, men hun blev og det nok godt nok at hun gjorde for skulle lykkedes hende at stikke af så ville et helvede bryde løs for de andre og det ville hun ikke være skyld i. Hun blev ikke for hendes egen skyld, men for de andres, hendes sande familie var tjenstefolkene de var altid søde imod hende. Hun havde dog altid på fornemelsen at de holdte noget skjult for hende, men hun havde aldrig prøvet på få nogen sige det for benægtede at de skjulede noget og til sidst havde hun bare givet op.
Gæst- Gæst
"Øen hedder "Dead Mans Rock" og er hjemsted for piratklanen "Blackfire". Min mor er medlem og fungere sommetider som kaptajn på et af min stedfarfars skibe. Så jeg har været med ombord, fra før jeg kunne kravle. Ellers er hun leder af øens handelshus og det handelshus hun har i Aquener. Min far er ambasadør for den piratklan han er medlem af." Hun gav et kast med hovedet i retning af Beldragon.
"Beldragon er min læremester inden for magi og er også min beskytter. Han er ikke meget for at lade mig ude af syne, når vi er ude på udflugt. Hvis noget han har lovet far." Hun klukkede lidt.
» Let's fix this - Katrina
» Not the best time - Katrina
» Is anyone without sin? ~ Katrina og Valentine
» Will it ever change? (Katrina)
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine