Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Fravær kind of not really EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Fravær kind of not really EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Fravær kind of not really EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Fravær kind of not really EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Fravær kind of not really EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Fravær kind of not really EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Fravær kind of not really EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fravær kind of not really EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær kind of not really EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Lori
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Lenore
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Celenia
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Genevira
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Renata
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Jake
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Madelena Gray
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Katrina
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 
Sasha
Fravær kind of not really Voteba13Fravær kind of not really Voteba14Fravær kind of not really Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Fravær kind of not really

Go down

Fravær kind of not really Empty Fravær kind of not really

Indlæg af Gæst Ons 26 Jul 2017 - 8:50

Som alle jeg har emner med nok, ved er jeg ikke så hurtig tl og svare længere. Men sandheden omkring det er, jeg bare ikke har krea til emner på samme måde, jeg kan godt svare de emner jeg er i humør til, og jeg prøver og holde det sådan at dem der har ventet på svar, i længste tid er dem, der for igen, hvilket betyder jeg føler jeg skal ha krea til de emner før jeg kan svare dem. Smile

Jeg har som sagt intet mod de emne jeg har, men folk skal ikke forvente et svar med det samme, da jeg prøver og svare alle emner jeg har i den rigtig rækkefølge, så derfor kan der nok godt gå lidt tid mellem mine svar nu. Smile

Ellers må folk nyde denne Sommer, og yay hvis i vil stoppe emner siger i bare til.
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum