Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i remember you, but it a long time since ~ Kira EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Lori
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Lenore
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Celenia
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Genevira
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Renata
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Jake
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Madelena Gray
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Katrina
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 
Sasha
i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba13i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba14i remember you, but it a long time since ~ Kira Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

i remember you, but it a long time since ~ Kira

Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Raven Lør 19 Aug 2017 - 16:28

Sted ~ Firehope hospital
Tid ~ Hen på aften.

Raven havde arbejdet næsten siden det var blevet mørket, og det havde ellers været en stille aften hvor hun bare havde læse jonaler på nogen af dem der var ind lagt på hospitalet, også havde hun taget sig af nogen af dem der havde været i byen. Hun gik i gang med at tælle piller om til dem som var indlagt så det var klaret og så dem der kom og overtog ikke skulle tænke på det. Hun havde fået nogen til at passe hende datter så hun kunne komme på arbejde.

Nu havde hun skiftet med hende som sad ved modtagelsen og brugte sin tid på at snakke med dem der kom og skulle undersøges. Hun følte sig så menneskelige når hun var på arbejde og som sig selv. Hun havde ikke vundet sig til at være vampyr og hun var fremmet for sig selv. Raven havde det virkelige svært ved det men alligevel glemte hun det når hun var på arbejde. Da hun kiggede op igen syntes hun at kunne kende en men gjorde det ikke noget ved det fordi det kunne være en som havde være der før eller hun havde mødet i byen. Raven sad og skrev nogen ting ned for at kunne huske dem.
Raven
Raven

Antal indlæg : 44
Reputation : 0
Bosted : i en 3 værelse i Firewood med hendes datter.
Evner/magibøger : Ravne Hvisker

Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Gæst Søn 20 Aug 2017 - 9:34

Kira havde i en længere periode besøgt en ældre dame i Firewood Village, men efter at hun havde fundet ud af at hende og Caty var i familie, havde hun glemt at komme med urter til Millie Kenson, som kvinden hed. Millie var en af byens urtekyndige, men hendes hænder var efterhånden stærkt plaget af gigt, og kunne derfor ikke klare arbejdet med at støde urter om til pulver. Det, sammen med at hun havde mistet sine børnebørn under jordskælvet, havde fået hende til at miste lidt mere af sin forstaden. Kira havde oplevet at Millie gik og snakkede med sine afdøde børnebørn som om de var tilstede. Men at Millie fik det bedre når hun fik den the som Kira lavede på en særlig urteblanding.
Kira havde dårlig samvittighed og havde skyndt sig til byen for at aflevere en stor potion af blandingen, men hun var kommet til et tomt hus. Naboerne fortalte hende at Millie var blevet indlagt på Firehope Hospital, så der var hun naturligvis taget hen. Hun kom ind på hospitalet og spurgte om vej til modtagelsen. Her smilede hun til kvinden som sad der.
"Undskyld, men de kunne vel ikke fortælle mig hvor jeg finder Millie Kenson?" Der var noget i Kiras hukommelse som sagde hende at hun kendte kvinden, men hun kunne ikke huske hvordan eller hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Raven Tirs 22 Aug 2017 - 22:09

Raven så op da der var en som talte til hende. Og smilede tilbage, mens hun prøvede at huske hvor hun havde set hende før. Der gik lidt tid før hun kom i tanke om hvad der var blevet spurgt om, hun rejste sig op og fandt en bog frem som hun begynde at blader i den. ” Vis du vil være så venlig at skriv dit navn her så skal jeg nok vise dig hen til hende. ”  Raven smilede venligt til hende mens hun lage bogen foran kvinden så hun kunne skrive sit navn på besøg listen. Det havde ikke været mange og besøg hende, Raven havde heller ikke snakket så meget med den ældre dame for hun sov for det meste når hun var på arbejde.

Kommer du til at besøg hende tit? Jeg kan skrive en note så du bare kan komme og gå i stedet for at skulle skrive hver gang. Vis Millie er okay med det. ” Raven havde lagt mærke til at kvinden foran hende var Shapeshifter og var ikke rigtigt i tvivl om at hun viste at Raven var en vampyr, det kunne nemt lugtet vis ikke hun kunne se det. Når hun havde skrevet i bogen ville Raven tage den for at læse hendes navn i håbet om at det kunne hjælpe hende med at finde ud af hvorfor hun virkede så bekendt og derefter vise hende ned på det rum hvor Millie boede.
Raven
Raven

Antal indlæg : 44
Reputation : 0
Bosted : i en 3 værelse i Firewood med hendes datter.
Evner/magibøger : Ravne Hvisker

Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Gæst Ons 23 Aug 2017 - 7:19

Noget ved kvinden fik Kiras instinkter til at alamere hende, en duft som hun ikke var sikker på. Hun lod dog som ingen ting, men holdte øje med kvinden i det tilfælde at hun skulle angribe eller vise hvad hun var. Kira smilede tilbage til kvinden og så kort på bogen. Der var ikke mange som havde skrevet sig ind, hvilket betød at Millie havde være meget alene på det sidste og uden urterne, ja, så var hun nok ved at rable. Hun lånte den fjerpen som Kvinden havde liggende og skrev sit navn i bogen: Kira Méken. Endnu et smil til kvinden imens hun svarede kvinden.
"Ja tak, det vil være dejligt. Jeg plejede at besøge hende omkring en gang om ugen eller hver anden uge, men der har været sket en del på det sidste som har forhindret mig i besøge hende. Er det sådan at jeg må lave et par kopper the til os?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Raven Ons 23 Aug 2017 - 8:36

*Kria Méken * Navnet fik det til at falde på plads for hende. Men hun var ikke sikker på hvordan hun skulle fortælle at de var kusiner. Raven kunne nemt se at Kira var på vagt over for hende det var en af de ting man kunne se når man observerede mennesker det meste af tiden. Hun besluttede sig for at hun lige så godt kunne fortælle hende det for hun ville nok finde ud af det før eller siden. ”Det er okay Kira jeg gør ikke nogen noget. Jeg tro vis også vi kender hinanden, Mit navn er Raven Emma Black. Er sikker på du kender mig under navnet Emma. ” Raven smilede forsigtigt til hende og lå bogen på plads. Mens hun lyttede til hendes svar. ”  Der er et the køkken på vejen så det skulle være muligt ja.

Hun kalde en hen til og tage over for hende før hun viste Kira hen til the køkkenet og derefter hen til det rom hvor Millie lå men hun blev i rummet. Det var ikke fordi hun tvivlede på hende men det var fordi hun skulle i forhold til hendes arbejde.
Raven
Raven

Antal indlæg : 44
Reputation : 0
Bosted : i en 3 værelse i Firewood med hendes datter.
Evner/magibøger : Ravne Hvisker

Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Gæst Ons 23 Aug 2017 - 22:39

Hun glippede overrasket med øjnene, da kvinden talte om at hun ikke gjorde noget og at de kendte hinanden. Et par brikker faldt på plads, da kvinden nævnte sit navn.
*Emma. Var det ikke en af fars niecer?* Hun så lidt grundigere på Raven, da hun lagde bogen på plads og kaldte på en af sine kollegaer.
Da Raven viste Kira hen til the køkkenet, smilede hun og fandt urterne frem imens hun lavede en kande fuld og tog et par krus med hen til det rum hvor Millie lå i. Kira smilede til Millie, da hun kom ind.
"Hej Millie. Det er Kira. Hvordan går det?" Millie så overrasket op fra en bog som hun sad med. Da hun så og hørte Kira, begyndte hun at smile stort.
"Jamen, dér har vi jo den kære Kira. Det er ved at være nogen tid siden, og jeg ser at du har frisk the med, dejligt. Børnene spørger ofte efter dig og som du ser er de glade for at du er her." Millie rakte ud og Kira fyldte hurtigt et krus med the, som hun gav til Millie. Millie drak lidt af kruset, sukkede dybt og drak lidt mere. Kira smilede, da hun viste at det var et godt tegn. Hun viste at børnene kun var i Millies fantasi, så hun gik hen og satte sig ved siden af Millies seng. Her hun drak lidt fra sit eget krus og ventede på at Millie begyndte at tale. Hun ventede ikke længe før Millie så smilende på hende.
"Hvor ville jeg ønske at vi sad i min stue og så ud over min have, hvor børnene elsker at lege. Jeg savner den, men de siger at det er bedst at jeg bliver her." Kira så smilende på Millie og nikkede.
"Jeg ved du savner haven, men din nabo har lovet at holde den til du kommer hjem. Jeg undskylder at jeg glemte alt om at du var ved at løbe tør for urteblandingen, men jeg har haft en del som har optaget min tid. Og da jeg ikke er helt sikker på hvornår jeg igen får mulighed for at besøge dig, så har jeg taget nogle poser urter med. De er blandet og klar til at blive brygget." Kira fandt fem poser fra sit bælte og lagde dem på sengen. Millie smilede stort og glæden kunne også aflæses i hendes øjne. Kira så hen på Raven og smilede til hende.
"Det er ganske almindelige urter, som i denne blanding hjælper folk med at slappe af og holde styr på tankerne. I skal være velkommen til at teste dem eller bruge dem til andre. Jeg har flere urter hjemme, hvis i ønsker flere."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i remember you, but it a long time since ~ Kira Empty Sv: i remember you, but it a long time since ~ Kira

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum