Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Jake
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Sasha
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Lenore
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Katrina
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Edgar
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Celenia
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Marcus
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Renata
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 
Taliia
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba13Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba14Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Time to build -Fenrer -Cody

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Empty Sv: Time to build -Fenrer -Cody

Indlæg af Cody Lør 17 Mar 2018 - 17:09

Cody himlede med øjnene før han gik op på deres badeværelse efter vasketøj. Med favnen fuld gik han nedenunder og smed det hele på terrassen. "Hvis han opfører sig som et Ahole bare giv ham en over nakken, Gautham." kaldte Cody og gik hen til brønden. Hev vand om og hældte det ned i den store balje. Mens de to mænd ordnede muskelarbejdet ville han få lavet de mindre pligter. Tøjet kom i og Cody begyndte at vaske. Han kastede blikke mod Fen og smilte. Han ville aldrig blive træt af at se på den yngre mand. Han opførte sig som en nyforelsket teenager, men Cody var død ligeglad. Han pustede noget hår væk fra hans udsyn og strakte sin krop.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Empty Sv: Time to build -Fenrer -Cody

Indlæg af Gautham Søn 18 Mar 2018 - 8:11

Gautham rystede let på hovedet "når man skal gøre noget kan man lige så godt gøre det ordenligt" gentog han imens han prøvede at imitere sin ven.. "skulle du måske ikke liige lære at kravle inden du begynder at spæne afsted med sådan et projekt?" Han tog sig let til hovedet da Fenrer trak sin le frem.. den så ikke ud til at have været i brug et godt stykke tid, det ville tage sin tid at komme igennem skovbundens vækst med den.. og han havde ikke selv nogen le i sin egen vogn.. da han ikke ligefrem kunne prale med at være den der oftest arbejdede i jorden

Han gik hen og tid imod leen, "hvis du nu begynder på at fjerne sten og grene.. så kan jeg se hvad jeg kan gøre for leen her, hvis jeg ikke husker helt forkert, så har jeg da taget min slibe sten med" han gik med leen i hånden over til vognen da han hørte Cody kalde, han lod let af Codys kommentarer, og trak en mindre muggert op og viste den til ham, "bare rolig Cody.. han får ikke lov til at lave alt for meget ballade, jeg skal nok prøve at holde øje med ham
Bare så længe han ikke bider mig i anklen igen''

Han fandt sin slibe sten i bunden og vognen, og pakkede den ud af en slidt stof pakke, "er du kommet i gang med at arbejde endnu?" Spurgte han Fenrer alt imens han satte sig lidt fra pladsen, og begyndte i lange bevægelser at rette leen til igen, "måske kan vi bruge nogle af de sten der er der i forvejen til gulvet igen"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Empty Sv: Time to build -Fenrer -Cody

Indlæg af Fenrer Tirs 20 Mar 2018 - 14:03

Fenrer trak let på skuldrene som Gautham beklagede sig over størrelsen af Fenrers begynder projekt, og smilede stort og fjoget. Fenrer så derefter op på Cody, efter hans mages udbrud, og rakte kort tunge ad ham, hvorpå han udbrød i et lille grin. Han vendte sig atter om mod Gautham og overgav den lettere rustne le, til hans ven og klappede ham let på skulderene "Så vil jeg gå igang med at fjerne hvad jeg kan se" sagde han og vendte sig om mod det lille område, han før havde indhegnet. Det ville ikke være sjovt at skulle til at fjerne et par af de store sten der lå ud over det lille areal.

Fenrer besluttede sig istedet for af få fjernet de helt små sten, derefter de lidt større osv osv, indtil han blev nødsaget til at rydde de helt stor sten, som Gautham forhåbentlig ville være færdig til at kunne give ham en hånd med de to største af stenene, som Fenrer ikke gjorde sig noget håb om at kunne få fjernet alene. Men alt om dette måtte komme når han selv var færdig med at fjerne alt hvad han selv kunne, som kunne komme i vejen for leens sving.

Da Fenrer en kort tid senere havde fået fjernet alt hvad han kunne ved egen håndkraft, og solens stråler varmede ham i det ellers kølige vejr, satte han sig med et hult dunk i græsset. Fenrer gav et lille støn fra sig, og måtte erklære sig enig med sig selv i at det ikke havde været nogen videre god ide at være igang med huset fra solopgang, for bagefter at slæbe rundt på de tunge sten. Kold luft eller ej, han var ved at overophede. Fenrer hev sin kofte af og brugte den istedet til at samle en lille bunke sten, så han ikke skulle til at rende frem og tilbage konstant.
Han vendte sig efter endnu en lille tid mod Gautham, med et nyt smil på læberne"SÅ!" udbrød han mens han slog ud med armene "Så er der ryddet"
Fenrer satte sejrsikkert sine hænder på hans hofter og så sig omkring på det lille område. Han så op på Cody og skulle til at kalde på ham for at vise Cody fremskridtet, men følte sig en anelse dum ved tanken. Det eneste han havde gjort var at flytte lidt træ og sten, så han så hurtigt ned på sine fødder istedet.

_________________
Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

Time to build -Fenrer -Cody - Page 2 Empty Sv: Time to build -Fenrer -Cody

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum