Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Time to build -Fenrer -Cody
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Time to build -Fenrer -Cody
Cody- Antal indlæg : 179
Evner/magibøger : Healende hænder
Han gik hen og tid imod leen, "hvis du nu begynder på at fjerne sten og grene.. så kan jeg se hvad jeg kan gøre for leen her, hvis jeg ikke husker helt forkert, så har jeg da taget min slibe sten med" han gik med leen i hånden over til vognen da han hørte Cody kalde, han lod let af Codys kommentarer, og trak en mindre muggert op og viste den til ham, "bare rolig Cody.. han får ikke lov til at lave alt for meget ballade, jeg skal nok prøve at holde øje med ham
Bare så længe han ikke bider mig i anklen igen''
Han fandt sin slibe sten i bunden og vognen, og pakkede den ud af en slidt stof pakke, "er du kommet i gang med at arbejde endnu?" Spurgte han Fenrer alt imens han satte sig lidt fra pladsen, og begyndte i lange bevægelser at rette leen til igen, "måske kan vi bruge nogle af de sten der er der i forvejen til gulvet igen"
Gautham- Antal indlæg : 408
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej
Fenrer besluttede sig istedet for af få fjernet de helt små sten, derefter de lidt større osv osv, indtil han blev nødsaget til at rydde de helt stor sten, som Gautham forhåbentlig ville være færdig til at kunne give ham en hånd med de to største af stenene, som Fenrer ikke gjorde sig noget håb om at kunne få fjernet alene. Men alt om dette måtte komme når han selv var færdig med at fjerne alt hvad han selv kunne, som kunne komme i vejen for leens sving.
Da Fenrer en kort tid senere havde fået fjernet alt hvad han kunne ved egen håndkraft, og solens stråler varmede ham i det ellers kølige vejr, satte han sig med et hult dunk i græsset. Fenrer gav et lille støn fra sig, og måtte erklære sig enig med sig selv i at det ikke havde været nogen videre god ide at være igang med huset fra solopgang, for bagefter at slæbe rundt på de tunge sten. Kold luft eller ej, han var ved at overophede. Fenrer hev sin kofte af og brugte den istedet til at samle en lille bunke sten, så han ikke skulle til at rende frem og tilbage konstant.
Han vendte sig efter endnu en lille tid mod Gautham, med et nyt smil på læberne"SÅ!" udbrød han mens han slog ud med armene "Så er der ryddet"
Fenrer satte sejrsikkert sine hænder på hans hofter og så sig omkring på det lille område. Han så op på Cody og skulle til at kalde på ham for at vise Cody fremskridtet, men følte sig en anelse dum ved tanken. Det eneste han havde gjort var at flytte lidt træ og sten, så han så hurtigt ned på sine fødder istedet.
Fenrer- Raceleder
- Antal indlæg : 640
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer
Side 2 af 2 • 1, 2
» Long time since last time? //Alane//
» There has past so much time I really miss spending time with you- Carmilla
» Fen og Cody
» Mørke ~ Cody
Igår kl. 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine