Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Sasha
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Marcus
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 
Emery
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

3 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 21:35

Hendes reaktion på hans slik, var bedre end noget han kunne forvente af hende, han havde nemlig ikke regnet med det halve skrig, og de tydelige tegn på at hun lige akkurat, fik holdt sin orgasme tilbage, da han åbenbart havde fået ramt et rigtig ømt punkt. Han noterede sig godt af det blik hun sendte ham, for at være så modbydeligt drillesyg mod hende, men da hun så halskæden, skiftede hendes kropssprog med det samme. Han lyttede til hvad hun sagde, og smilede kærligt over at høre hende sige disse ting til ham, og da hun sagde at hun nu var hans med krop og sjæl, hvorefter hun satte sig på knæ, med spredte ben og hænderne i nakken, satte han sig på knæ foran hende, lagge en hånd på hendes hofte, og den anden over hendes hjerte.
"Med denne halskæde om din hals, tager jeg imod dig med krop og sjæl! Du er min eneste ene, min engel, min partner!" lovede han hende, mens han så dybt ind i hendes øjne, og fremsagde dette løfte til hende "Så længe din kærlighed brænder for mig, elsker jeg dig! Er du min engel er jeg din drage, er du min slave er jeg din herre, og jeg vil elske dig, selv med mit døende åndedrag, så længe du er min med krop og sjæl!"

Efter han havde fremsagt dette løfte til hende, flyttede han sin hånd fra hendes hjerte til hendes hofte, og trak hende ind til sig, så han kunne give hende et langtrukkent, romantisk kys, som for at forsegle deres kærlighed. Da han slap hendes læber, fandt hans rubin røde pupiller hendes øjne, mens han smilede kærligt til hende, og nussede hende ned langs hendes lår, med sensuelle bevægelser.
"Du er nu den eneste pige i mit liv, som mit hjerte og lem vil begære! Jeg håber du er klar over, at jeg vil pine dig mindst lige så meget som jeg vil nyde dig!" hviskede han lidt drillende, mens hans ene hånd, strøg sig vej om til hendes inderlår, så den kunne finde vej op mellem hendes ben, og stryge et par fingre henover hendes klit, for at tirre hendes allerede lyst forpinte krop "Bliv lige der min elskede, for nu vil jeg gøre mit bedste, for at give dig en orgasme belønning, som du aldrig vil glemme!"

Han kravlede om bag ved hende, lagge sig ned på ryggen, og fik sig selv møvet ind under hende, så hun nu sad med sit underliv over hans mund. Han lagge sine hænder på hendes lår, og trak hende ned, så hun endte med at sidde på hans ansigt, hans hænder strøg derefter hendes krop, til de fandt hendes bryster, som han begyndte at massere tirrende, mens han gik i gang med hendes underliv. Efter at have nydt hende så meget, var han begyndt at lære hendes underliv ret godt, hvilket var viden han nu begyndte at tage i brug, ved at slikke hendes underliv lige til kanten af en orgasme, hvor han så i stedet for at skrue ned igen, så hun kunne komme sig, før han gjorde det igen, fortsatte med at slikke hende, på en måde hvor det ikke var nok til at give hende en orgasme, men derimod lige nok til at holde hende på kanten, mellem pinsel og endelig nydelse. Imens kunne han ligge og nyde synet af hendes krop, og holde øje med hver en lille reaktion hun lavede, under hans pindene behandling. Formålet med det han gjorde var, at han ville bringe hende så langt ind i lystens favn, at hendes orgasme ville blive helt vild, men samtidig ikke ville være nok til, at mætte den lyst han prøvede at opbygge i hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 22:24

Hendes sind, krop og sjæl voksede sig ti gange større ved lyden af det løfte han gav hende. Hun gav sig villigt hen til det langtrukkent romantiske kys han gav hende. Hun kunne ikke finde ord for hvad hun følte lige nu og det blev kun større i tak med at hans næste ord. Hun smilede og nikkede til hans drillende spørgsmål om hun var klar over at han ville pine mindst ligeså meget som han ville nyde hende. Hun stønnede lystigt, da han lod et par fingre stryge hen over hendes klit. Hans næste ord fik hende til at skælve bare ved tanken om hvad han kunne finde på.

Så da han lagde sit hoved tilrette mellem hendes ben og trak hende ned over sin mund gispede hun, hvorefter hendes gisp gik over i en blanding af støn, klynk og jamre. I takt med at han fik kørt hende op gentagende gange, fik hun større og større besvær med at holde sig i ro. Hun kæmpede for at sidde stille mens hans tunge tirrede hende til ukendelighed. Hele hendes krop blev forvandlet til en stor skælvende masse, mens hun jamrede og klynkede af nydelse.

Tårene løb igen som om hun var blevet pisket. Hvad hun på en måde også følte at hun blev der nede. Hendes klit og yderste g-punkt var efterhånden så meget i pinsel at hun ikke havde nogen ide om hvor mange orgasmer der skulle til for at få hende til at falde til ro igen. Det føltes som om hver gang han ramte dem så fyldte han lidt mere brænde på bålet, samtidig med at han afholdte hende fra at hoppe ud over kanten til orgasmen. Det pinte, tirrede og glædede hende at han kunne gøre alt dette med sin tunge. Men ja, han havde lovet hende en orgasme belønning som hun aldrig ville glemme, og det skulle hun lige love for at han arbejdede på. Hendes hænder knugede om hinanden for at holde dem fra ham. Selv om hun nok snart blev nød til at bruge dem til at holde sig oppe, hvis han ikke selv flyttede hænderne ned for at støtte hende. Lige nu var det hende umuligt at få to ord til at hænge sammen, eller gøre sig forstående via talens brug. Selv om hun havde lyst til at flytte sig, så kunne hun ikke da hendes krop havde låst sig selv i denne skælvende stilling.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Lør 30 Jun 2018 - 0:20

Imens han holdt hende på pine bænken, kunne han mærke på hende, at hendes krop nærmest var gået i baglås af skælven, og alt det han gjorde ved hende, og med tanke på hendes sikkerhed, måtte han hellere få hende ned og ligge, så hun ikke lige pludselig knækkede sammen eller noget være. Han skruede gradvist ned for hans slikken, så hendes krop kunne følge med ham ned fra hans pirren, for til sidst at stoppe, før han brugte sine hænder til at hjælpe hende med at løfte røven lidt, så han kunne trække sig væk igen. Han kom hurtigt op og sidde, og med blide hænder skubbede han hende fremad, så hun kom ned og ligge på maven, hvorefter han hjalp hende om på ryggen, så han kunne kravle henover hende, og begynde at føre sit lem frem og tilbage mod hendes klit, så hendes krop ikke fik særligt længe til at køle ned, før han smed mere brænde på bålet i hendes krop.
"Det var bedre, nu ved jeg du ligger godt, så du ikke kommer til skade, hvis du mister kontrollen!" sagde han kærligt, og kyssede hende med en mund dækket af hendes safter, før han kyssede sig vej ned langs hendes krop, til han lå med hovedet mellem hendes ben igen. Han tog blidt hendes hænder, og førte dem hen til hans hoved, så hun vidste at hun gerne måtte røre ved ham så tosset som hun ville, før han begyndte at slikke hende igen, for at hidse hendes krop op til det samme punkt som før, og så snart hun var oppe i det røde felt igen, stak han et par fingre op i hende, så han kunne finger kneppe hende, samtidig med at han endelig førte hende udover kanten, og gav hende den orgasme, han havde holdt hende på kanten af.

Så længe hendes orgasme stod på, gjorde han det bedste han kunne, for at finger kneppe hende og slikke hende, så orgasmen varede så længe så muligt, og blev så god som han kunne gøre den for hende. Det var først da han kunne mærke hendes krop falde til ro igen, at han langsomt skruede ned med orgasmen, til han stoppede helt, løftede hovedet med et kærligt smil, og kravlede ind over hende. Han tog blidt hendes hænder, så han kunne flette fingre med hende, og lagge sig til rette, så hun kunne mærke tippen af hans penis, lige uden for hendes underlivs indgang.
"Hvad synes du min elskede, er du tilfreds med din belønning, eller kan det gøres bedre?" spurgte han kærligt, og kyssede hende blidt bag øret, så hun kunne svare ham, mens han kældede om hende. Hun måtte endelig ikke tage fejl af situationen, for selvom han kældede om hende, havde han tænkt sig at kneppe hende, han ventede blot med sin egen nydelse, til han havde givet hende en belønning, som hun syntes var tilfredsstillende nok, til at dække som værende den belønning han havde lovet hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Lør 30 Jun 2018 - 9:59

I takt med at han skruede ned for sin tirrende slikken, var det som om hendes feberhede og svende krop løsnede op og blev lidt mere rolig selv om den stadig skælvede. Hun gispede efter vejret og så på ham med øjne der ikke helt var til stede, da han flyttede rundt med hende. Hun fornemmede sengen bag sin ryg og ham oven på sig, samt det mest tydelige: hans penis som blev ført hen over hendes klit for at holde hende ved ilden. Hun klynkede lidt af nydelse mens han talte kærligt til hende og derefter kyssede hende. Hun blev overrasket over smagen som måtte være hendes egne safter: let sødme som fra modne ferskner.

Hvis det var muligt for hendes krop at skælve mere, så gjorde den det i takt med at han igen nærmede sig hendes underliv med sin mund. Hendes hænder som blev ført til hans hoved greb krampagtigt fat i noget af hans hår, mens de holdte ham fast hvor han var. En del af hendes sind skreg uden stemme at han kunne lige våge på at flytte sig før han havde ført hende til udløsning. En anden del af hendes sind skreg på at blive fyldt ud inden orgasmen.
I løbet af kort tid var hun igen der ude hvor hendes krop låste alle muskler og led. Hendes jamren og klynken var taget til indtil det var en uforstående sammenblanding af lyde der tydeligt fortalte enhver der hørte dem hvor langt ude hun var.
Så da han førte et par fingere op i hende for at fingerkneppe hende og endelig førte hende ud i det frie fald af orgasme, skreg hun sig nærmest hæs. Hele hendes verden eksploderede og førte hende ud på en noget nær uendelig rejse af nydelsesudløsning. Hun ville aldrig blive i stand til at beskrive det med ord, men følelsen blev ætset ind i hendes bevidsthed og sjæl. Hvor længe denne orgasme varede viste hun ikke, men hun kunne mærke ham med sig på hele turen, eftersom han blev ved med sin behandling under hele orgasmen.

Hendes krop låste sig langsomt op og begyndte at slappe en smule af, selv om den stadig var sulten efter mere af samme skuffe. Hun fornemmede hvordan hans behandling aftog sammen med orgasmen indtil han helt stoppede. Hun smilte ved synet af hans indsmurte ansigt som havde det kærlige smil. Hendes smil blev bredere, da hun mærkede hvordan han lagde sig til rette med sin penis lige ved indgangen og da han stillede sit spørgsmål. Hendes stemme var hæs, men fyldt med alt den kærlighed hun kunne ligge i den og hun lagde en hånd på hans hoved så hans øre var ud for hendes mund.
”Jeg har ingen ord der kan beskrive det, men jeg er yderst tilfreds.” Hun tog en chance og forsatte.
”Og du kan lige våge på at stoppe nu, hvor du har gjort min krop så sulten efter dig. Knep mig til du segner, fyldt mig til du er udtømt. Brug alle midler til at udfylde mig. Vend og drej mig som du lyster.” Hun afsluttede med at nappe og sutte hans øreflip.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Lør 30 Jun 2018 - 11:04

"Det var godt min elskede!" hviskede han opstemt i hendes øre, og stødte sine hofter frem mod hende med et nydende støn, da hans penis fyldte hendes dejlige indre, der tog imod ham uden problemer, efter den behandling hun havde fået "Som du ønsker min dejlige engel! Jeg vil nyde dig, til du går skævt i en måned!" efter denne dejlige lille forsmag, på hendes herlige underliv, trak han sig ud af hende igen, da han ville have hende i en ny position.
Han satte sig op på sine knæ, og dirigerede hende op i en position mod væggen, hvor hun sad på hans skød, med ryggen mod væggen, og benene imellem deres kroppe, så hendes huller var blottet for ham, hvis nu han fik lyst til at skifte til hendes frække anus. Han så hende dybt i øjnene med et blik, der strålede af de dyriske lyster, som det nu var hendes job at mætte, mens han satte sit lem mod hendes underliv, og trængte dybt ind i hende. På grund af positionen, burde hans lem ramme flere g-punkter inden i hende, da han begyndte at støde i hende, og hun burde kunne mærke på ham, at nu hvor hun var hans eneste ene, var han om muligt mere opstemt af at nyde hende, og det fik ham til at stønne mere nydende, mens han nærmest kneppede hende, som om det var hans sidste chance i livet, for at blive tilfredsstillet af en kvinde. Han virkede næsten umættelig, i sin lyst efter at fylde hende med sine væsker.

Til trods for denne dyriske lidenskab efter hende, var der stadig en ting der var sikkert ved ham, og det var at han ville kneppe hende til hun kom, før han fik sin orgasme, og så snart han mærkede hendes underliv stramme om hans lem, i endnu en af hendes underskønne orgasmer, ville han presse hende nydende mod væggen, mens han sprøjtede lystigt i hende, med et forpustet men nydende støn fra hans læber. Han blev siddende lidt, og nød eftervirkningerne, så hun havde tid til at trække vejret lidt, før han lænede sig nok tilbage til, at hun kunne få benene ned på hver side af ham, uden at han trak sig ud af hende. Han lænede hende blidt ind mod væggen, som en herre der styrrede sin slave, og krævede hendes læber i et grådigt kys, mens han blidt bevægede sine hofter lidt, så hans halvstive lem bevægede sig lidt frem og tilbage i hende.
"Du ser så smuk ud, når du får dine orgasmer for mig skat, og endnu smukkere når du kun er iført dit halsbånd!" hviskede han opstemt, mens hans hænder begyndte at nusse hendes krop. Han var ikke helt færdig med hende endnu, han havde blot brug for at restituere, før han kunne fortsætte sin lystige nydelse af hende "Jeg elsker dig og din dejlige krop, jeg kan nærmest ikke få nok af dig!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Lør 30 Jun 2018 - 17:27

Hun nød hans støn og hans støden, plus hun smilede skævt ved hans ord om at hun ville gå skævt i en måned når han var færdig med at nyde hende. Det ville enlig ikke undre hende hvis han havde ret, sådan som hendes krop sultede efter hans.
Da han dirigerede hende op og sidde på hans skød, med ryggen mod væggen, smilede hun og fulde ham. Hun blev lidt overrasket, da han løftede hendes ben mellem deres kroppe, så hun sad lidt skævt og ubehageligt. Men det blev hurtigt glemt, da hun så det blik der udstrålede dyriske lyster. Hun skælvede af forventings glæde og stønnede da han trængte dybt ind i hende. Hun smappede efter vejret, da hun mærkede flere g-punkter blive ramt, men fandt det utroligt nydende og tirrende. Hun nød hvordan han kneppede hende som om deres liv afhang af det og besluttede sig for at undersøge noget når hun engang fik tid.

Efterhånden som hendes åndedræt blev hastigere og hun begyndte at klynke og jamre, startede sveden igen med at hagle af hende. Hendes krop rystede igen mens den nærmede sig en ny orgasme og da den endelig hamrede igennem hende, mærkede hun hvordan hans safter fyldte hende. Men selv om orgasmen var kommet og hun trak vejret tungt, så var kroppen langt fra mæt. Han lod dog hendes ben komme ned på hver side af ham og hun gengældte grådigt kysset som han krævede. Hun stønnede mens de snavede, for han var begyndt at bevæge sig igen.
Hun så lidt skuffet på ham, da han stansede kysset, men smilede dog snart ved hans komplimenter. Hun lagde et par fingre mod rubinhjertet og hviskede sensuelt til ham.
”Hver dag og hver gang jeg får lyst til dig, når vi ikke er sammen, vil jeg fingerkneppe mig selv mens jeg tænker på dig. Jeg elsker også dig og din lækre krop. Og ligesom du har jeg også svært ved at få nok.” Hun klemte sit underliv om hans penis et par gange for at drille ham lidt.
”Du snakkede noget om at du havde noget, så vi slap for at skulle vaske dig hver gang du havde nyt min røv. Hvad er det?”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 1 Jul 2018 - 0:09

Hendes ord fik ham til at smile nydende, ved tanken om hende, der lå og pillede sig i underlivet, mens hun tænkte på ham. Han kunne goft lide ideen om, at selv når de ikke var sammen, kunne han få gang i hende, bare ved at være i hendes tanker. Han kunne ikke lade være med at kysse hende på halsen, lige over halsbåndet, da han mærkede hendes undeliv, klemme et par drillende gange, om hans halv dovne lem.
"Ideen var ikke så meget, at jeg ikke behøvede at vaske den, hver gang jeg havde taget dig analt, min ide er mere den, at jeg binder dig op i en stilling, så jeg har fri adgang til alle dine dejlige huller! Fordi du så er bundet, kunne en del af vores legen være, at du står til udstilling, hver gang jeg sunder mig, som en slave der bare står klar, til når hendes herre har lyst til at lege igen, og hvis jeg tog en balje vand med ind, ville det ville give mig mulighed for at vaske den, hvis jeg vælger at skifte hul, efter jeg har kneppet din dejlige røv!" sagde han lidt genert, mens hans kinder rødmede. Hun burde ikke være i tvivl om, at han faktisk blev tændt ved ideen om, at behandlede hende som en bondage sex slave, der var svine bundet og klar, til at tage imod hans lyster, da hans penis begyndte at vokse op i hende igen, men samtidig kunne hans rødmen og generthed også afsløre, at det var noget han ikke havde prøvet før, og det kun var noget han ville gøre med hende, hvis hun var med på den.

"Men den leg, hvis altså du gerne vil prøve det med mig, er noget jeg gerne vil gemme til en anden dag, for jeg vil gerne forberede nogle ting til det, og jeg vil gerne have, at vi begge er ved fuld energi, og har fået genopladet vores lystighed!" tilføjede han mere genert, mens han gemte sine rødmende kinder, ved at begrave hans fjæs i hendes bryster, som om han prøvede at tirre hende. Han kunne dog ikke lade være med at nyde hende, nu hvor hans lem var stift igen, ved at kneppe hende i et behageligt tempo, så de stadig kunne snakke sammen, mens de nød hinanden "Men som jeg sagde, er det kun hvis du har lyst til at prøve det, du må gerne sige nej, hvis du ikke har lyst, det vil ikke ændre på det faktum, at jeg elsker overalt på jorden!" mumlede han mod hendes bryster, da han var for genert til at kigge op.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Søn 1 Jul 2018 - 10:03

Hans ord fik hendes krop til at ryste af begær. Hendes hoved fyldtes med fantasier om hvordan det måtte være at ligge eller sidde der og kun afvente hans næste kærtegn og behandling. Og det at blive bundet, ja det viste hun ikke helt hvad hun skulle sige til. Men så igen, hun ville jo ikke blive efterladt sådan og han var sammen med hende hele tiden. Hun så ham rødme og blev helt blød om hjertet. Hendes drage rødmede for hende. Hun mærkede godt hvordan hans penis voksede sammen med hans ord. Hvis hun skulle give et bud på hans rødmen og den generte tone som ordene kom med, så ville hun gætte på at han først nu var kommet på ideen og ikke selv havde prøvet det.

Hun smilede kærligt og lagde armene beskyttende om ham, da han prøvede at gemme sit ansigt i hendes bryster. Og da han igen stødte roligt, brummede hun af behag og nydelse. Hun overvejede ikke han ord ret længe, før hun blidt lod sine hænder glide op til hans ansigt, der stadig var gemt i hendes bryster. Hun nussede blidt hans hår og det af hans kinder hun kunne kommet til.
”Elskede Dust. Du har aldrig givet mig den mindste grund til at tvivle på dine ord eller ønsker. Du har givet mig, mit livs bedste oplevelse her i dit hjem. Du har skænket mig denne smukke halskæde, som vil hjælpe mig med at finde dig igen, den dag hvor pligterne tvinger os til at skilles for en stund.” Hun prøvede blidt at løfte hans hoved, så hun kunne se de smukke rubinrøde pupiller. Hendes grå-blå øjne var fyldt med kærlighed, begær og lyst til ham.
”Jeg vil gerne prøve det og meget andet sammen med dig. Og hvad angår det med hul skift, så kan vi skaffe nogle beskyttelseshuder i byen. Så kan du bare tage en på når du vil nyde min røv og tage den af igen når du vil nyde mit indre, uden at du behøver at vaske dig.” Hun var begyndt roligt at bevæge sine hofter i takt med hans rolige støden. Hvis han ville tillade det og så på hende, så ville hun trække ham lidt frem til et kærligt og lidenskabeligt kys der varede så længe han ønskede det.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 1 Jul 2018 - 10:56

Man kunne mærke på ham, at de nydende lyde der kom fra hende, da han begyndte at støde blidt i hende, behagede ham lige så meget som følelsen af, bare at nyde hende stille og roligt, og da hun begyndte at snakke, og nusse hans hoved, lyttede han til hende, mens han bare nød hele situationen. Da hun prøvede at få ham til at kigge på hende, føjede han hendes ønske, og så ind i de grå-blå øjne, med et mildt smil på læben, da han kunne se lysten, kærligheden og begæret, der lyste ud af hendes smukke øjne. Da hun begyndte at kysse ham, og bevægede sine hofter i takt med hans støden, valgte han at lade sine handlinger tale lidt for ham, da han gerne ville nyde dette kys.
Mens hans læber var fuldt beskæftiget af hendes, strøg hans hænder henover hendes arme, som han lagge rundt om hans nakke, så hun havde godt fast om ham, før han førte sine hænder ned langs hendes krop, og henover hendes slanke ben, som han førte rundt om hans hofter, før de fuldte hendes yndige former, tilbage til hendes balder. Han stødte i bund på hende en sidste gang, for at lade sit lem blive der, mens hans hænder klemte blidt om hendes balder, så han nu havde godt fast i hende, og mens de stadig var godt i gang med at kysse, rettede han sig op på knæende, vendte rundt og sank så ned i sengen, så hun nu igen lå på ryggen under ham. Han slap hendes læber, og smilede kærligt til hende, stadig med lidt røde kinder, efter han havde rødmet.

"Det eneste problem med beskyttelse er, at jeg ikke kan fylde din dejlige mås med mine safter, eller nyde dig i helt den samme grad, men for nemhedens skyld, kan jeg leve med det, hvis det betyder jeg kan have mere tid til at lege med dig, og nyde din dejlige krop!" sagde han lidt genert smilende, mens han begyndte at støde roligt i hende igen, og gav hende et kærligt kys mere "Du ved godt, at du allerede har gjort mig mere lykkelig, end jeg har været i meget lang tid, ikke?" han nussede blidt hendes hår, mens han så ind i hendes øjne, med et kærligt blik der sikkert afslørede, at han var ret forgabt i hende lige nu, som de lå her og hygge kneppede, mens de snakkede.
"Nu hvor du er så sød, at lade mig binde dig op, og kneppe dig som jeg vil, tænker jeg at du fortjener at bestemme, hvordan du vil have mig denne gang! Så du dirigere, så skal jeg nok føje dig!" sagde han blidt, og gav hende et hårdt stød med sit lem, bare for at tirre hende lidt op, mens han kyssede hende "Når vi så er færdige, tænker jeg at vi kunne putte lidt, hygge os sammen, og så kunne jeg give dig den rundvisning, så du er lidt bedre bekendt med din drages hule!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Søn 1 Jul 2018 - 12:43

Hun elskede når han vendte rundt uden at fjerne sit lem fra hende, og smilede kærligt tilbage til ham, da han brød kysset. Han var så bedårende sød, når han rødmede og blev generet. Hun smilede bredt til hans ord om hvilket problem beskyttelsen gav ham, men at han var villig til at leve med det, hvis det gjorde det nemmere for ham at lege med hende.
Hun åndede tungt da han begyndte at støde roligt igen og lod sine hofte løfte sig en smule når han stødte ind, så hun på den måde tog imod ham. Hun brummede ”jaa”, som svar på hans spørgsmål om at hun gjorde ham lykkeligt. Hun nød den måde de kneppede på nu, som om det var noget helt særligt at kunne kneppe og snakke samtidig.
Så da han snakkede om at han ville lade hende bestemme, så hun på ham med et erotisk, skælms smil på læberne, mens han tirrede hende lidt. Hendes hjerne var allerede ved at danne sig en tanke af det hun ville gøre ved ham. Hun nikkede til hans ord om at han bagefter ville vise hende hulen.
”Men først vil jeg have dig til at blive liggende lige her i sengen. På ryggen.” Hun trak sig fri af ham med en lille gysen af fryd. Derefter gik hun ud til badet, fyldte en spand med svamp, klud og sæbe. En anden spand fyldte hun med det varme vand fra badet og til sidst greb hun et par håndklæder. Hun tog det hele med ind til sengen, inden hun kravlede op til ham, kravlede forførende hen til ham og rundt om ham til hun var ud foran hans ben. Hendes øjne var fyldt med lovning om en erotisk omgang.
”Spred benene, lig stille og hold hænderne for dig selv, min drage, ellers får du intet ud over en spand vand.” Stemmen var drillende, forførende og forsøget på en letter dominans. Spredte han bene ville hun ligge sig sig til rette, så hun kunne slikke, blidt nappe eller sutte hans mellemkød, pung og penis, som hun lystede. Hun have tænkt sig at tirre ham lidt i samme stil som han havde gjort ved hende, og nægtede at give ham udløsningen de første tre gange den var nær ved.

Da hun fornemmede at den var tæt ved den fjerde gang, satte hun sig op og så på ham mens hendes tunge gled sulten over hendes læber. Derefter flyttede hun sig hen over ham, så han kunne følge med i hvordan hendes underliv gled ned over hans penis i et tirrende langsomt tempo til hun havde slugt ham til roden, derpå brugte hun sine benmuskler til at løfte sig til spidsen truede med at slippe hendes skamlæber, før hun igen langsomt sænkede sig ned. Dette forsatte hun med et lille stykke tid, til hun kunne mærke at han ville få udløsning næste gang hun satte sig ned. Under det hele havde hun holdt øje med hver en bevægelse han havde lavet. Selvfølgelig kunne han ikke ligge helt stille. Men så længe han ikke begyndte at støde gjorde det intet at han vred sig lidt. Hun nød synet af ham, som han lå under hende. Og da hun skulle til at sætte sig ned over ham denne gang, klemte hun sit underliv sammen om ham alt hvad hun kunne. Hun lod tyngdekræften hjælpe hende og opslugte hans penis på et sekund. Friktionen fik en orgasme til at skyde ud af hende og fik hende til at gispe overrasket, da hun ikke havde ventet dette. Hun blev siddende til han var færdig med at skyde sine safter, mens hun smilede til ham.
”God drage. Jeg er dog ikke færdig med dig.” Hun begyndte ride ham til hun kunne mærke at han igen var stiv, hvor efter hun løftede sig fri, flyttede sig en smule frem og lod hans penis spids ramme hendes anus. Her, med et let tryk mod spidsen, begyndte hun at bevæge røven lidt så hullet roligt udvidede sig og begyndte at opsluge ham. Efterhånden som opslugte ham, begyndte hun at ride ham igen. Alt dette forgik stadig så han kunne følge med. Og efterhånden som hun satte tempoet lidt op, fik hun igen en god fornemmelse af hvornår han var tæt på. Igen drev hun ham til punktet nogle gange. En af de sidste gange bøjede hun sig en smule, så hun kunne fingerkneppe sig selv. Men det gav ikke samme fornemmelse, da hun ikke kunne få fingrene langt nok ind. Hun så strengt på ham.
”Fingerknep mig.” Nu havde stemme en mere dominerende tone, selv om den stadig var kærlig. Hun viste at hun ville nyde dette mindst ligeså meget som ham. Dét gjorde tricket for hende, hun stønnede nydende og kort efter fik hun endnu en orgasme, mens hun lod ham få sin. Hun faldt en smule stønnende ind over ham.
”Stop og flyt hånden tilbage til hvor du havde den før.” Stemmen var let skælvende af nydelse, men dominansen var der stadig. Hun sundede sig et minuts tid inden hun trak sig fri af ham. Derefter kravlede hun hen til sengekanten, hvor hun tog det hun skulle bruge og vaskede hans penis ren, hvorefter hun tørrede den nænsomt. Hun satte tingene tilbage på gulvet og så drillende på ham.
”Mere?” Spørgsmålet var for at lodde stemningen for om hun skulle give ham endnu en omgang, bare med mere tirren før udløsning. Under hele hendes behandling havde hun udstødt sine små nydende støn og klynken. Hendes skød var stadig vådt, selv om hun kunne mærke at hun var ved at være godt brugt for denne omgang. Men hun lod sig ikke mærke med det, da koppen stadig skreg på mere. Hun smilede skælms. Han skulle mærke hvor langt han havde drevet hendes krop.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 1 Jul 2018 - 13:32

Han var glad for at hun vidste, hvor lykkelig hun gjorde ham, det betød meget for ham, at hun var hans eneste ene, og at de var i stand til at nyde hinanden, på mere end bare er seksuelt niveau. Da hun sagde hvordan hun ville have ham liggende på ryggen, og trak sig fri af ham, gjorde han som hun sagde ved at ligge sig til rette, før han så tænkende efter hende, da han var nysgerrig efter at vide, hvad hun havde tænkt sig at gøre ved ham.
Da hun kom tilbage med vandet, og de ting hun skulle bruge for at vaske ham, kunne han godt regne ud, at hun havde tænkt sig at tage ham analt, hvilket var en tanke der tændte ham mere. Han så på hende, med lystige forventninger i øjnene, da hun sad ved ham igen, og gjorde som hun bad ham om, ved at sprede benene til hendes behag, og lægge hænderne under hovedet, så hun kunne se at han havde tænkt sig, at holde nallerne væk.

Så snart hun gik i gang med at tirre ham, begyndte han at stønne nydende, og efterhånden som hun tirrede ham lige til kanten, blot for at nægte ham hans endelige nydelse, begyndte han at vride sig længsels fuldt og utålmodigt, efter den orgasme hans penis så gerne ville have. Da han mærkede at hun stoppede ved den fjerde gang, lige før han var ved at komme, så han på hende med et nydende blik, der bar præg af hans ønske om den orgasme, hun havde holdt fra ham, men det nydende i hans blik, blev straks stærkere, da han fik et godt udsyn til hendes krop, fordi hun satte sig overskrævs på ham, og et langttrukkent støn undslap hans læber, i takt med at hun i et pinefuldt langsomt tempo, sank ned over hans lem, til han var helt i bund på hende. Hendes pirrende tempo, og det at hun løftede sig til han var næsten ude, før hun satte sig igen, gav ham en tydelig tilfredsstillelse, og hun kunne sikkert godt se på ham, at han kæmpede imod sin lyst til, bare at gribe fat i hende, og tvinge hende til at give ham den orgasme han trængte til, ved at støde hårdere og hurtigere, men han holdt sig i skindet, helt indtil han var lige på nippet, hvor hun gav ham nådesstødet, der fik ham til at stønne "Åhh skat!" mens han sprøjtede sin nydelses væsker op i hende.
Han smilede nydende til hende, da hun komplimenterede ham, for at være en god drage, hvorefter nye støn af nydelse, forlod hans læber i takt med, at hun gjorde ham stiv til endnu en tur. Et forventnings fuldt smil kom frem på hans læber, da hun trak ham ud, da han vidste hvad det betød, og ganske rigtigt mærkede han hendes dejlige ringmuskel, der langsomt åbnede sig i takt med, at han trængte inden for, og med et meget nydende blik, så han ned af hende, så han kunne se på hendes dejligt våde underliv, der stadig bar præg af at han havde været oppe i hende, og som var godt blottet for ham, nu hvor hun havde ham oppe i måsen. Han nød at se hendes forsøg på at fingerkneppe sig selv, men da det ikke lykkedes med at være godt nok for hende, var han ikke langsom til at følge hendes ordre, ved at stikke 2 fingre op i hende, så han grådigt kunne fingerkneppe hende til en orgasme, mens han nød endelig at røre ved hende. Han nød at mærke hendes orgasme, der fik hendes skræv til at stramme sig om hans fingre, mens han stønnede endnu en nydelses fuldt orgasme op i hendes endetarm. Han lod sine fingre blive i hende, så længe hun ikke havde sagt andet, så han kunne nyde at røre hende så længe så muligt, men fjernede dem igen, så snart hun beordrede ham til det. Han kom med nogle nydende små lyde, da hun trak sig væk igen, og vaskede hans lem for ham, før han så kærligt på hende.

"Hvis min herskerinde ønsker det, vil jeg med glæde tilfredsstille deres lyster med mit ansigt!" sagde han underdanigt, som en god slave der bare ønskede at tilfredsstille sin herskerindes lystige trængsler.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Søn 1 Jul 2018 - 14:20

Katrina smilede over hvordan han havde vredet sig i nydelse under hendes behandling. Hun nød at vide det ikke kun var hende der kunne vride sig sådan.
Så da han svarede på hendes spørgsmål, gøs hun behageligt. Hun kravlede lidt rundt, så hun havde røven op mod hans ansigt og svingede det ene ben hen over ham, men hun havde hovedet ved hans penis.
"Nu må du gerne røre. Tilfredsstiller mig, så jeg tilfredsstiller dig." Hun lod sin tunge glide tirrende op af hans skaft som en drillende start.
Når han startede, så ville hun også. Og ligeså tirrende han var over for hende ligeså tirrende var hun over for ham. Så måtte hun se om hun kunne følge med i hans tempo. Hvilket hun afgjort forsøgte.
Mens hun tilfredsstillede ham kom hun med nydende stønnen og klynken, når han gjorde det godt.
Hendes ene hånd masserede kærligt mellemkødet mens hendes mund og tunge tog sig kærligt af hans penis.
Da orgasmen kom flyttede hun hovedet fra hans penis og hånden fra hans mellemkød, mens hun gispede af nydelse mens hendes krop rystede og hendes muskler spændtes. Hvis hun havde fået det timet rigtigt, så passede det med at han gerne skulle få sin udløsning samme tid som hende, hvilket hun håbede.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 1 Jul 2018 - 15:17

"Tak min smukke herskerinde, jeg vil gøre mit bedste, for at tilfredsstille din yndige krop!" sagde han i et lettere drillende, men stadigt underdanigt toneleje, som en slave der takkede sin herskerinde, for at få lov til at røre hende, for ikke at tale om at tilfredsstille hende. Nu hvor hun lå over ham, med hendes herlige huller til fuld skue for hans øjne, var det nemt nok for hende at få hans lem op at stå igen, da han syntes det var et smukt syn, at se hendes brugte huller, der dryppede af deres blandede safter. Han lagge kærligt sine hænder på hendes balder, og begyndte at slikke hendes saftige underliv, mens han kom med nogle stønnende lyde fra struben, da han mærkede hendes behandling af ham.
Som en dygtig slave, slikkede han hende efter sin bedste formåen, og denne gang slikkede han ikke med formålet at holde hende på kanten af pinsel, men derimod for at bygge en nydelse op i hende, som i sidste ende skulle give hende den bedste mulige orgasme. Han sørgede for at lappe alle safterne i sig, om det var deres blandede eller ej, og han gjorde alt hvad han kunne for at give hende en orgasme, der kunne mætte den lyst han til at starte med, selv havde været skyld i. Lige som hende, havde han arbejdet meget ihærdigt på, at hun skulle få sin orgasme samtidig med ham så, så snart han sprøjtede sine safter, burde det gerne passe med, at orgasmen strømmede gennem hendes krop. Han slikkede blidt hendes underliv rent, og kyssede hendes skamlæber lidt, som en god slave der værdsatte sin herskerindes underliv, og lod hende vide at han var taknemlig over, at hun havde ladet ham, slikke sin herskerindes safter i sig.

"Hvordan går det med din lystige sult min kære, har du fået nok til, at kunne klare dig for nu?" spurgte han mildt, mens han kærligt nussede hende op af ryggen. Han gav hende et sidste drillende slik, hele vejen fra hendes klit til den anden ende af hendes underlivs indgang, før han blidt førte hende ned og ligge i sengen, så han selv kunne vende sig om, og ligge sig ned ved siden af hende, så de lå ansigt til ansigt. Han førte blidt et ben ind mellem hendes, mens han lagge en arm om livet på hende, så de lå tæt sammen, og kunne nyde hinandens varme kroppe. Han smilede blidt til hende, mens han slikkede de sidste af hendes safter om hans mund væk, ved at slikke sig om munden, før han gav hende et langtrukkent kys.
"Nu har du vist taget dig så godt af mine lyster, at jeg kan holde mig på måtten, for et stykke tid!" sagde han kærligt, mens han blidt førte sine negle henover hendes ryg, hvilket burde føles behageligt for hende, hvis hun kunne lide at blive kløet på ryggen "Men tro ikke jeg har glemt hvad vi snakkede om tidligere, vi skal stadig velsignes af Hyrda, mens jeg er her! Men når vi gør det, må vi nok lige arbejde os lidt frem i fældesskab, for selvom jeg nok ikke bliver helt lige så svækket i vandkanten, som jeg blev da jeg var i badet, kan det godt være, jeg får brug for at du hjælper lidt til, for at vi kan komme helt i mål sammen!"

Hans smil var en smule genert, da han sagde dette, men han følte at han godt kunne være ærlig sammen med hende, da hun gjorde ham så tryg og glad. Sådan som de lå lige nu, havde hun fri mulighed for at ligge sit hoved mod hans brystkasse, så hvis hun lagge sit hoved ind til hans bryst, ville han ligge sig med sin kind mod hans hoved, mens han fortsat strøg sine negle op og ned af hendes ryg, hvis hun virkede til at nyde det.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Søn 1 Jul 2018 - 18:53

Hun klukkede lidt ved hans spørgsmål og prøvede at fjerne det meste at hans safter fra sit ansigt, med den ene hånd.
”Jo, jeg burde godt kunne klar mig til efter mad og rundvisningen. Men jeg tror lige jeg skal vaske mit ansigt lidt.” Hun var ikke sen til at drille ham igen ved at nappe blidt og suge lidt i spidsen af hans penis. Og da han tippede hende ned på siden i sengen, begyndte hun at slikke sine fingere der var fyldt med hans safter, ligesom hendes ansigt, hals og noget af håret var. Hun gengældte hans langtrukkende kys og smilede af hans ord. Hun vred sig en smule mens hun brummede ”mmm.” som svar på hans kløen af hendes ryg. Hun havde altid nydt at blive kløet eller nusset på ryggen. Noget hendes tit havde gjort for at berolige hende, som barn. Hun smilede bredt ved hans ord om at de skulle velsignes af Hydra.
Hendes smil og blik blev igen fyldt med kærligheden til ham.
”Intet ville afholde mig fra at hjælpe dig igennem det. Om jeg så selv skulle bevæge mig for os begge, samtidig med at jeg skulle holde dig fast, så ville jeg med glæde gøre det. Du kunne side med røven i sandet og mig oven på, ligesom vi gjorde i badet. På den måde kan du slappe af og jeg kan holde dig oppe, hvis der skulle ske noget. Vi kunne sikkert få mor og Beldragon til at vente i nærheden hvis jeg skulle bruge hjælp for at flytte dig, hvis du vil være med til det eller har det bedst med det.” Hun viste at Beldragon ville hade ideen, men samtidig ville han ikke tøve med at hjælpe hende. Og hendes mor, ja, så havde hun jo selv engang gjort noget i samme retning gættede hun på. Hun så i retningen af det sted hvor hun havde sat spanden og så derefter på ham med et smil.
”Bliv endelig liggende, jeg vil lige vaske mig en lille smule.” Derpå drejede hun sig nok til at hun kom om på maven og brugte armene til at krappe sig hen til kanten. Her strakte hun armene ned og greb fat i en af kludene, som hun dyppede i vandet og fjernede det mest af hans safter der have sat sig i hendes hår og ansigt. Mens hun gjorde dette, lå hendes røv og vuggede blidt når hun bevægede sig. Lidt som en drillende gestus, uden at hun tænkte over det.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 1 Jul 2018 - 20:07

Dust kunne ikne lade være med at smile af hende, da hun så lidt sød ud, med hans safter i ansigtet, men for ham gjorde det ikke noget, og hun skulle have lov til at vaske sig, hvis det var det hun ville.
"Du er da også så dejligt lystig, min frække lille englebasse! Hvad har jeg dog rodet mig selv ud i, da jeg gjorde krav på dit dejlige hjerte, og dit virile skød?" spurgte han drillende, og fortsatte med at klø hende på ryggen, siden det virkede som om, at hun nød det. Han kunne ikke lade være med at kysse hende kærligt igen, efter det kærlighedsfulde blik hun havde givet ham, sammen med hendes søde ord om, at hun ville gøre alt for at passe på ham, når de skulle kneppe ved vand bredden.

"Jeg tror gerne jeg vil nyde dig i fred, og jeg har en ide til, hvordan vi kan gøre det sådan, at vi kan gøre det på en sikker måde!" svarede han kærligt, og nikkede så til hende, da hun sagde at han bare kunne blive liggende, mens hun lige vaskede sit ansigt "Jeg tænker lidt, at hvis vi gør det på det rigtige tidspunkt af dagen, hvor vi er tæt på det tidspunkt, hvor vandstanden vil falde, og vi graver en let nedsynkning, som vi kan sidde i, så burde det passe med at vi kan kneppe, mens vandet strømmer ind og rammer os, og når vi er færdige, skal vi blot vendte lidt til vandet begynder at trække sig! På grund af nedsynkningen sidder jeg sikkert, med hovedet over vand mens vi knepper, og den vil afholde mig fra at flyde med vandet, så du ikke har brug for hjælp, til at trække mig væk fra vandet, fordi vandet trækker sig væk fra mig!"
Imens han fortalte sin lille plan, så han nydende på hendes fine mås, som lå og vuggede lige så lokkende, selvom det nok ikke var med vilje. Som en ninja, kom han om på maven, rettede sig op på alle 4, og før hun vidste af det, lå han over hende, så hans hofter var over hendes. Han rakte en hånd ind under sig, og klappede blidt den dejlige mås, mens han bøjede sig ned, så hans mund var lige ved hendes øre.

"Ihh altså, den lækre røv du har der, den er så indbydende og fræk, at jeg bare har lyst til at begrave mit lem i den, og fylde den med mine kærligheds safter!" sagde han drillende, og kyssede hende bag øret, mens han drillende strøg en finger ind mellem hendes balder, så hun lige kunne mærke den, uden for hendes ringmuskel. Han fjernede dog fingeren igen, og skyldede den i vandet, bare for at være renlig, og da hun var færdig med at skylde sit ansigt, brugte han sin vaskede hånd, til at vende hendes hoved lidt, så han kunne kræve et kys af hende "Men den dejlige mås må vente til senere, for jeg tror snart mit lem knækker af, hvis jeg bliver ved med uafbrudt, at støde den ind i din dejlige krop!" han smilede glad til hende, før han flyttede sig igen, bevægede sig hen til kanten af sengen, og kom op at stå.
"Kom her min lille engel, det er tid til at vise dig rundt, så du kan få set hvordan din ejer bor! Bagefter skal vi have lavet noget mad, så du kan få noget næring til den dejlige krop, og holde den frisk og lækker, for din herre!" sagde han mildt, med et drillende smil på læben, mens han holdt sine hænder frem, så hun kunne kravle hen til ham, og bruge hans hænder til at komme op og stå med. Hvis hun tog imod hans hænder, ville han trække hende op i sine arme, så han kunne holde hende ind til sig, mens han krævede endnu et kys, før han så hende i øjnene "Jeg har længe tænkt på, at det ville være dejligt at have en lækker slave pige, til at vimse enten nøgen eller let påklædt rundt i min hule, så jeg altid havde noget godt at se på, og nu har jeg dig min egen lille engel!" han blinkede drillende til hende, mens han gav hende et drillende klap på måsen, så hun vidste at hun ikke behøvede at gøre det, hvis hun ikke havde lyst.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 2 Jul 2018 - 17:50

Hun grinede ved hans ord om hvad han havde rodet sig ud i.
”Ja, hvem ved.” grinede hun. Hun var selv utrolig glad for at have mødt ham og have fundet ud af hvor dejlig en partner han kunne være. Både i sengen, men også udenfor soveværelset. Hun følte virkelig at hun ville gøre alt for ham.
Da han fortalte om hvordan han tænkte at de kunne gøre ved stranden, vendte hun smilede hovedet og nikkede forståede.
”Det lyder som en god ide. Og du har ret. Jeg er heller ikke meget for folk i nærheden.” Hun rødmede en smule ved tanken om at hendes mor og Beldragon skulle se hende og Dust nøgne. Nej det var ikke tiltalende. Hun glemte dog hurtigt det, da hun så Dust nærmest springe på hende. Hun gispede og grinede lidt.
”Dust, altså... Var vi ikke blevet enige om at vi skulle holde os i skindet til senere?” Hendes latter var varm og mild. Hun fulde ham med øjnene, mens han flyttede sig og rejste sig fra sengen. Hun grinede og kravlede hen til ham, hvor hun lod ham hjælpe sig. Hun gengældte kysset og så kærligt på ham, mens hun fik et lystigt blik i øjnene.
”Jeg ved lige hvad jeg skal have på. En kåbe af det tyndeste stof, som er så fint og let at det kun dækker mine kurver når jeg går rundt. Og så skal den være rubinrød.” Hun blinkede drilsk til ham. Hun var allerede ved at blive våd ved bare tanken.
”Men nu, min drage: mad eller rundvisning? Og jeg må heller tage mit lændeklæde på, med mindre du ønsker jeg drypper overalt.” Hun kunne mærke hvordan hans safter stille sivede ud af hendes krop.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 2 Jul 2018 - 18:24

Dust grinede lidt med hende, da hun svarede på hans spørgsmål om, hvad han havde rodet sig ud i, før han lyttede til hvad hun svarede, til hans ide om hvad de skulle gøre på stranden. Da han så hvordan hendes kinder rødmede, lagge han kærligt sine hænder bag hendes nakke, så hun kunne mærke at han ville have hende til at stå stille, mens han kyssede hende en gang på hver af hendes rødmende kinder, før han blidt kyssede hendes læber.
"Du er så kær når du rødmer skat!" hviskede han blidt, mens han så ind i hendes øjne, med et glimt af kærlighed i hans blik. Han nussede blidt hendes nakke lidt, mens han stod her sammen med hende, og havde et lille kærligheds fyldt øjeblik med hende, før han slap hende igen så de kunne komme videre.

"Jeg ved godt jeg sagde, vi skulle holde os i skindet, men hvad forventer du også af mig? Jeg været alene så længe, og lige pludselig har jeg en lækker lille slave, der gør alt hvad jeg beder hende om, og som villigt spreder benene, når jeg vil have det! Selvfølgelig skal jeg lige vende mig til det, og i mellem tiden må du bare leve med, at din herre har nogle stærke sex drifter, der lige skal slibes lidt til, og som er rettet mod din krop!" sagde han drillende, som en herre der gav sin slave skylden for at han var liderlig, bare fordi hun var så lækker, at han ikke kunne være andet. Da hun snakkede om, hvad for noget tøj hun burde have på, smilede han nydende ved tanken om, at se hende gå rundt i den kåbe, mens hun sikkert godt kunne se på ham, at hun havde givet ham nogle ideer til noget, som han havde tænkt sig at skaffe til hende. Han valgte dog ikke at sige noget til denne kommentar, men derimod sprang han direkte til det næste hun sagde.
"Lad os tage rundvisningen først! Og du har lov til at bære dit lændeklæde, og selvfølgelig dit halsbånd, men mere går jeg ikke med til, så hvis du tager mere på, vil du blive straffet!" sagde han drillende, og blinkede til hende, mens han gav hendes balde et klem, før han selv gik hen og tog sit undertøj og bukser på, så han var lidt mere anstændig, selvom de var alene. Han ville gerne se om hun var villig til at lege hans slave, når de var alene i hans hule, for hvis hun var villig til dette, kunne det være deres lille leg når de var her, mens de kunne være et normalt par, når de var udenfor hans hule.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 2 Jul 2018 - 21:17

Hun smilede til ham, da han sagde at hun var kær når hun rødmede.
”I lige måde, elskede.” Hviskede hun tilbage i samme blide tone som han havde. Hun nød det kærlighedsfyldte øjeblik de havde. Noget hun skattede ligeså meget som det de havde sammen i sengen. Hun lyttede til Dust’s ord om at holde sig i skindet og hans undskyldning om at han havde været alene så længe. Hun kunne ikke andet end smile kærligt til ham. Hendes stemme afslørede at hun drillede ham.
”Undskyld herre. Kan du tilgive denne ulydige slave for at være så lækker og nydende? Jeg beder dig, herre. Tilgiv mig.” Hun måtte kæmpe for at tilbageholde en lystig latter. Noget der fik hendes krop til at ryste lidt. Hun fandt sine egne ord noget så morsomme.
Da han drillende gav hende tilladelse til at bære lændeklædet, gik hun hen og sørgede for at tage det på så sexet som det overhovedet var hende muligt. Bare for at drille ham. Derefter lagde hun hånden på rubinhjertet og tænkte på ham, mens hun bevægede sig uden om ham. Ganske rigtigt. Halssmykket fortalte hende i hvilken retning hun skulle bevæge sig. Hun havde hele tiden følelsen af at han var til hendes højre side. Hun stoppede op og så over på ham, mens hun kærtegnede halssmykket med en finger.
”Jeg elsker det allerede.” Hendes ord var hviskende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 2 Jul 2018 - 22:15

"Det er okay slave! Jeg valgte dig trossalt for din prima krop, så det er vel mere min skyld, for at vælge sådan en lækker slave!" svarede han med et lidt grinende smil på læben, før han nussede hende drillende på hovedet. Han fulgte hende med et nydende blik i øjnene, da hun gik hen og tog sit lændeklæde på, på den mest sexede måde hun kunne, og han kunne ikke lade vær med at smile af hende, da han regnede ud hvad hun lavede, med halskæden og hele gå turen rundt om ham, for at teste om den virkelig virkede.
"Jeg er glad for du kan lide den skat! Hvordan føles det så, når jeg gør det her?" spurgte han mildt, og gik ud i entre rummet, så hun nemmere kunne mærke, da han lukkede øjnene og fokuserede på at finde hende. Hjertet og dråberne lyste svagt op, mens hun burde kunne føle en varm følelse, nærmest som om han rakte ud til hendes hjerte, for at føle hvor hun var henne. Han stak hovedet ind af døren, og smilede kærligt til hende, mens han holdt sin hånd frem mod hende, som en invitation til at hun skulle komme hen til ham.

Så snart hun kom hen til ham, ville han give hende et kærligt kys, tage hendes hånd i sin, så han kunne flette fingre med hende, og tage hende med rundt, for at vise hende sin hule. Han startede med hans værksted, der var lidt rodet derinde, og man kunne se han arbejdede på alle mulige spøjse dimser, der kunne bruges sammen med hans lyn evner, samt at han sikkert havde brugt mange timer herinde på, at sidde og pille med alt muligt. Det næste sted var hans lager, som var delt op i 2 dele, den ene del var til genstande der kunne give kræfter, den anden del var til artefakter. Dette var et stort, nydeligt og rummeligt rum, med reoler, inddybninger i væggene med hylder, et rundt bord med stole i midten af lokalet, hvor der lå redskaber til at rense ting på, og bagerst i lokalet, lå der endnu et rum, som han tog hende med hen til.
Dette ekstra rum, var et mere musikalsk rum, da der var et klaver, en violin, og op til flere andre forskellige instrumenter, som han havde skaffet, så han kunne lære at spille på dem, og hygge sig med at spille musik på dem. Til sidst tog han hende med til køkkenet, der kunne være en mesterkoks drøm, da det var ryddeligt, og havde alt hvad en kok skulle bruge, for at lave lige hvad han ville. Der var sågar et primitivt køleskab, som stod op af en væg, hvor nogle rør kørte fra bagsiden, ind gennem væggen, og ind til en maskine i et baglokale, der pumpede kold luft ind i køleskabet. Det eneste maskinen krævede, var blot at Dust opladet den med sine lyn engang imellem, og lige holdt øje med den hvis den skulle fikses, ellers kunne den klare sig selv.

Køkkenet havde sågar et fint spisebord, det var ikke særligt stort, men der var nok plads til at 2 væsner, kunne sidde og spise ved det, og nu hvor de var færdige med rundvisningen, lagge Dust blidt en arm om Katrina, holdt om hende med sine hænder på hendes mave, og hendes ryg mod hans bryst, for så at kysse hende på kinden, mens han blidt nussede hende på maven.
"Hvad synes du så om min hule, min kære lille kærligheds slave? Er det et sted du kunne leve med at være fanget i, som min personlige sex slave, eller mangler der noget?" spurgte han i et både mildt men også lidt drillende tonelege, da han godt vidste han ikke bare kunne beholde hende her, så længe det passede ham.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 2 Jul 2018 - 23:33

Hun mærkede hvordan en varm følelse bredte sig i hendes krop og smilede nydende. Det føltes som om han rørte hendes hjerte, hvilket fik det til at slå hurtigere. Hendes øjne lyste igen af kærlighed da hun fik øjenkontakt med ham.
”Det føles vidunderligt, som om du røre mit hjerte. Og jeg kan fornemme i hvilken retning du er.” Hun gik hurtigt hen til ham, gengælde kysset, flettede fingre med ham og fulde lydigt, samt nysgerrigt efter ham. Hun slugte alt den info hun fik og forsøgte at huske hvor de forskellige rum var. Hun var imponeret over hvor stor hulen trosalt var. Hun havde ikke regnet med at han havde så meget forskelligt, men var også glad for at det ikke var et lille støvet lokale. Selv køkkenet overraskede hende.
Hun smilede kærligt over skulderen, da han stillede sig bagved hende og holdte hende ind til sig.
”Den er utrolig stor i forholdt til hvad jeg havde troet. Jeg kunne godt leve her i en periode. Men jeg vil nok komme til at savne den frie himmel, samt lidt andet selskab fra tid til anden.” Hun lagde sin ene hån oven på den ene af hans og den anden bøjede hun så hun kunne nusse ham lidt i håret.
”Noget jeg er lidt nysgerrig efter. Er du den eneste der kan åbne gangen til hulen her? Eller ville det være muligt for mig også?” Hun legede med tanken om selv at have mulighed for at lukke sig her ind, når hun havde lyst. Så selv hvis hun var i den modsatte del af verden, så ville hun have mulighed for at kommet til ham. En tanke der gjorde hende lidt mere våd, da hun tænke på alt de kunne lave her.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 0:14

Han var glad for, at hun var så glad for hans gave, trossalt var den noget helt særligt, og han ville ikke have givet den til hende, hvis ikke han elskede hende meget højt. Mens de stod ude i køkkenet og snakkede, nød han hendes hånd i hans hår, og kyssede hende lidt på kinden, mens han lyttede til hvad hun sagde.
"Hvis selskab skulle blive et problem, kunne jeg altid skaffe en ekstra slavetøs eller 2, som kunne holde dig ved selskab, så du ikke føler dig ensom! Så kunne du være yndlingen, der får lov at sove hos mig, og som har mest at sige af alle mine slaver!" sagde han drillende, mens han prøvede at lade som om, at han mente det seriøst, selvom det mislykkedes lidt for ham, på grund af den drillende tone "Og hvad angår himlen, kan jeg godt tillade lidt ude tid, for de af mine slaver, der kan bevise at de er til at stole på! Indtil videre har du været meget artig, så du har ikke givet mig grund til mistillid!" han løftede den hånd hun ikke havde lagt sin ene hånd på, for drillende at give hendes bryst et klem, da han sagde hun havde været artig, før han lagge sin hånd på hendes, så den befandt sig mellem hans hænder.

Til hendes spørgsmål om hvorvidt det var muligt, at hun også kunne åbne en dør til hans hule, var han nød til at tænke sig lidt om, da han aldrig havde skænket det en tanke, mest fordi det aldrig havde været relevant før nu. Men nu hvor hun nævnte dette, tænkte han at det ville være praktisk at lære hende, hvordan hun kunne åbne døren, da det kunne gøre det nemmere for dem at mødes, nu hvor døren kunne åbnes fra alle steder, så længe man havde en sten væg.
"Jeg tror godt jeg kan lære dig, hvordan du kan åbne døren, men så er det også vigtigt du husker, at jeg helst ikke vil have andre hernedde! Du ved jeg er meget privat omkring dette sted, så privat omkring det, at du er den første der har sat fod hernedde udover mig, i over 600 år!" sagde han kærligt, mens han nussede hendes fingre, og holdt sin kind ind mod hendes, så hun kunne nusse hans hår. Han opfangede meget svagt, den liflige duft af hendes safter, hvilket fik ham til at tænke, at hun havde nogle tanker i hendes smukke hoved, der vækkede hendes krops lyster, men han gjorde ikke noget ved det, da han var sulten og gerne ville have noget mad i dem begge. Grunden til at han var opmærksom på, at hun fik en stabil og god kost, var at hun var meget seksuelt aktiv sammen med ham, og stadig en ung kvinde når det kom til stykket, så han ville sikre sig hun var velernæret og sund, så hendes krop kunne klare sig godt, med de ting han gjorde ved hende, når de dyrkede sex.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Jul 2018 - 8:44

Hun kunne ikke tilbage holde et lille gisp, da han drillede hende med at skaffe sig en eller to andre slavetøser for at holde hende med selskab. Hun bed sig i læben, men sagde intet da han jo var i sin gode ret til det. Samtidig føltes det som om en hånd lod sine negle bore sig ind i hendes hjerte med ordene. Hun hørte godt det andet han sagde, men svarede ikke på det, da hendes sin kæmpede med at jage den nye tanke ud af hovedet og en enlig tåre undslap hendes kamp, hvor den gled ned af den kind der var vent mod ham. Hendes mor havde engang sagt at nogle mænd godt kunne lide at nyde flere kvinder, men den tanke havde aldrig strejfet hende med Dust. Hun havde heller ikke lagt mærke til at hendes vejrtrækning var små, hurtige og letter overfladiske. Som om det gjorde ondt at trække vejret normalt. Hun mærkede heller ikke det drillende klem han gav hendes ene bryst, da hendes sind var total optaget af at få styr på sin vilde fantasier, der gjorde hende nedtrygt.
Da han begyndte at tale om at han godt kunne lære hende at åbne døren til hulen, ovenikøbet med en kærlig stemme. Hendes første tanke var: hvordan kunne han dog tale kærligt til hende, hvis han tænkte på at anskaffe sig et par piger mere. Var hun ikke nok for ham? Havde hun alligevel gjort noget forkert? Derfor hørte hun ikke helt efter og hørte heller ikke at hun var den første i lang tid.
Hun stod som forstenet og kunne ikke finde ud af hvad hun skulle gøre. Endnu en tåre undslap hendes greb og gled ned på samme side som den første.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 10:05

Dust mærkede godt, at hun gik helt i stå efter det han havde sagt med, at købe nogle ekstra piger, og da det gik op for ham at hun var helt forstenet, og i vildrede over denne tanke, skyndte han sig at vende om, så han kunne holde hende ind til sig, tørre hendes tåre væk mens han så dybt ind i øjnene, og blidt klø hende på ryggen, for at få hende til at vågne lidt op.
"Katrina, hør rigtig godt efter: du betyder alting for mig, jeg elsker dig mere end noget andet, og med dig i mit liv, får jeg aldrig brug for nogen anden!" sagde han med en varm stemme, da han prøvede at være stærk for hende, og vise hende at hun var hans et og alt "Du giver mig mere, end nogen anden kvinde, nogensinde kunne gøre, og på grund af dig, får jeg aldrig brug for andet selskab! Vær nu sød og glem den tanke min lille engel, for det var kun for sjov, jeg vil ikke have andre end dig, og jeg kan ikke lide at gøre dig ked af det!"

Han kyssede hende kærligt, i håb om at hun lyttede til ham, da han ærligt talt blev lidt nervøs over, at hun bare var forstenet ved tanken om, ham der købte slaver "Hvis det kan hjælpe på noget, er jeg meget imod slavehandel, den eneste grund til jeg nogensinde har haft eller købt en slave, var for at give dem frihed, så du behøver ikke være bange for, om du ikke er god nok, for du vil altid være alt hvad jeg har brug for!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Jul 2018 - 10:41

Da hun mærkede hvordan han tørrede de tåre væk der var sluppet fra hende og fornemmede hans dybe blik, samt hans kløen på hendes ryg, løftede hun øjnene til hun mødte hans. De smukke rubinrøde pupiller var sammen med hans varme stemme og hans berøring med til at hun slappede en smule af. Og hans ord gik direkte ind og jagede de triste tanker bort. Hun lyttede til hans forsikringer og forklaringer, som blødte hende op. Hun smilede lidt, da han sagde at han ikke kunne lide at gøre hende ked af det. Og hans kys, fortalte tydeligere end ord, hvor meget hun betød for ham. Hun mærkede også den nervøsitet han følte og smilede lidt bredere ved hans følgende forklaring omkring hans syn på slaver.
Hendes øjne var igen fyldt med kærlighed, selv om en enkelt tåre gled ned over hendes kind. Hendes stemme var en smule rystet, men stadig varm og blid.
"Jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at glemme din lille spøg, selv om jeg for en stund blev bange for at du var til flere kvinder. Min elskede drage. Lov mig at du ikke tager andre her ned end mig. Så kan du købe og løs give alle de slaver du har lyst til, uden at jeg vil blive særlig bekymret. Jeg ved ikke hvorfor, men følelsen om at jeg er den eneste kvinde du har med her nede. Ja, det giver mig større følelse af at jeg virkelig er den eneste for dig." Hendes mave gav en lille knurren fra sig, som om den brokkede sig over at der var gået så langt tid siden de havde spist sidst. Hun så overraket ned på den og op på Dust, mens en lille rødmen farvede hendes kinder.
"Jeg havde ikke tænkt over hvor langtid vi må have brugt her. Men jeg vil næsten væde med at det er et stykke ud på eftermiddagen der oppe." Maven knurrede igen, som om den ville sige at de kunne tale videre bagefter den var blevet fodret. Katrina rødmede lidt mere og så forlegent på Dust.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 3 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 11:24

Nervøsiteten forsvandt lige så stille fra ham, i takt med at hun blev mere sig selv, og hun begyndte at snakke til ham igen. Han smilede kærligt til hende, ved hendes ønske om at være den eneste, han tog med herned, og at han kunne købe og befri alle de slaver han ville, så længe hun var hans eneste ene.
"Der er en grund til, at du er den første jeg har taget med herned, efter alt den tid, min elskede engel! Jeg stoler på dig, og elsker dig af hele mit hjerte, derfor vil jeg gerne dele mit hjem med dig, og fordi jeg ikke føler sådan for nogen anden, kan du være sikker på, at jeg ikke vil tage andre med herned!" sagde han kærligt, før han kyssede hende igen, hvilket blev afbrudt af hendes knurrende mave, hvilket fik ham til at kigge ned samtidig med hende, hvorefter han kiggede op på hende, og hendes søde rødmende kinder, med et smil på læben og et lille grin.

"Jeg vidste jeg burde have fået noget mad i dig lidt hurtigere, du er trossalt en ung og frisk kvinde, der skal bruge godt med næring, for at holde den yndige krop i gang!" sagde han lidt drillende, og kyssede hendes rødmende kinder, for at lade hende vide at hun ikke behøvede, at se så forlegen ud "Jeg har noget jeg rigtig gerne lige vil klare, noget der indbefatter en lille gave til dig, så hvad siger du til, at du starter med at lave maden, mens jeg lige gør det jeg har i tankerne, og så snart jeg har ordnet min lille ting, så kommer jeg tilbage til dig! Jeg lover at komme, så vi kan spise sammen, hvis det hjælper på beslutningen?" han havde ikke kunne få sin ide ud af hovedet, siden hun havde nævnt den kåbe, hun kunne gå rundt i, mens hun var her i hulen, og han havde set en butik engang, som måske kunne have det han tænkte på.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum