Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Sean
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Dr. Trott
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Juniper
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

3 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 27 Jun 2018 - 22:23

Hun skælvede og jamrede, da han trak sig ud af sit krampede underliv. Den friktion det skabte var helt ny for hende og hun var overrasket over hvor skøn en følelse det gav at mærke ham flytte på sig. Hun skælvede stadig, da han førte hende ned og ligge på ryggen. Hun sukkede taknemligt da hun mærkede varmen fra hans krop, hvilket fik hendes krop til at slappe lidt af.
Hun mærkede kysset og gengældte det, hvorefter hun blinkede nogle gange for at kunne fokusere på ham igen. Hun blev lidt overrasket over at se hans dybe blik og høre hans ord. Hun smilede og snappede lidt efter vejret, da hun mærkede at han stadig var lettere stiv. Hun smilede dog til ham, selv om hendes krop var ret udkørt, så kunne hun mærke hvordan lysterne og sulten efter ham igen blussede op. Hun stønnede kærligt da han igen begyndte at støde, denne gang dog i et mere roligt tempo. Hun smilede kærligt til ham.
”Du er langt fra den eneste der nyder dette. Så lækker og stiv du stadig er.” Hendes krop faldt mere til ro under denne omgang, eftersom dette var mere afslappende og ikke noget tirrende race.
Hun nød virkelig at han var mild og kærlig overfor hende. Hun gengældte kærligt hans snaven og så med rolige og kærlige øjne på ham. Hun strøg kærligt fingrene gennem hans hår, mens hun med varm og blød stemme svarede ham.
”Det skal jeg nok. Du, min skønne, smukke og elskede drage. Selv om jeg føler mig total brugt efter den tirren, så føler jeg mig langt fra mæt af dig. Elsk med mig, jeg er åben for at prøve forskellige stillinger og måder, bare du kan holde mig oppe eller nede.” Hun klukkede lidt ved den sidste del af sine ord, da hun havde listet en hånd ned over hans mave til hans penis og geb blidt om den, mens hun tilføjede drilsk:
”Det kunne jo også være at jeg fik lyst til at prøve noget andet undervejs.” Hun fik skubbet sig fri af hans penis der var godt våd af hendes safter, og bevægede den lidt rundt ved sin røv. Hun så roligt på ham, mens hun afventede hans reaktion på hendes forspørgelse.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 27 Jun 2018 - 23:28

"Godt du nyder det, din lille frækkert, for jeg vil gerne have lidt mere, før jeg føler mig helt færdig!" sagde han nydende, mens han mærkede hvordan hun slappede mere af, under hans rolige behandling. Han nød faktisk at kneppe hende sådan her, det var dejligt afslappende, men da hun sagde han kunne tage hende som han ville, i den stilling det passede ham, grinede han mildt sammen med hende, over at han bare skulle holde hende, i den stilling han nu ville have hende i, hvilket var forståeligt, efter det han havde gjort ved hende. Han kiggede dog ned mod hendes hånd, da han mærkede at hun havde taget om hans penis, og da han hørte hendes ord, hvorefter han så hvad hun gjorde, smilede han nydende mens han så på hende.
"Din lille frækkert, jeg havde ikke troet du ville tilbyde dig selv sådan for mig!" sagde han opstemt, ved tanken om, at hun ville lade ham tage hende, i den sidste af hendes krops åbninger. Han snavede hende kærligt, for at lade hende mærke hvor meget han holdt af hende, mens han blidt fjernede hendes hånd fra hans lem, så han kunne flytte sig fra hende.

Han slap hendes læber, og smilede mildt til hende, før han hjalp hende om og ligge på maven, flyttede nogle pudder ind under hendes krop, så hun lå behageligt med røven strittende i vejret, og benene spredt, så hendes underliv var blottet for ham, og han nemt havde adgang til hendes mås. Han satte sig bag ved hende, og stak et par fingre i hendes underliv, fingerkneppede hende lidt så hendes underliv fugtede hans fingre godt, og smurte så hendes anus ind i hendes safter, før han kravlede hen over hende. For en sikkerheds skyld, førte han sit lem ind i hendes underliv, og stødte i hende et par gange, mens han stønnede nydende i hendes øre, så hans lem var helt frisk smurt til hendes mås, før han trak sig ud, og skubbede sit lem ind mellem hendes balder, til hans penis hoved stødte mod hendes anus.
"Jeg håber du er klar min skat!" hviskede han opstemt i hendes øre, før han blidt pressede mod hendes anus, så han trængte inden for. Han sørgede for at være meget blid, så hendes krop kunne tilpasse sig hans indtrængende penis, hendes safter gjorde det meget nemt for ham, at glide frem og tilbage i hende, og man kunne høre på hans stønnen, at han nød hendes stramme anus. I takt med at hendes krop begyndte at vende sig til ham, begyndte han at kneppe hende i et mere lystigt tempo, mens han stødte hårdere, hans stønnen blev mere nydende, og han begyndte at nappe hende instinktivt i nakken, mens hans hænder fandt vej ind under hendes krop, så han kunne gribe om hendes bryster, og massere dem.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 28 Jun 2018 - 10:29

Hun blev selv opstemt, da hun hørte hans ord og mærkede hans kærlige svaven. Hun gengælde lystigt snaven og lod ham fjerne hånden, som hun lod falde tilbage på sengen. Da han slap hendes læber smilede hun tilbage med stor iver og lod sig villigt flytte rundt. Hun så sig over skulderen og fulde med i hvordan han satte sig klar til eksperimentet. Hun stønnede nydende da hun mærkede hans fingere der begyndte at kneppe hende lidt, før han vædede hendes anus og kravlede hen over hende. Endnu et nydende støn forlod hende, da han lod sin penis komme inden for i hendes underliv, inden han gjorde klar til at tage hende det andet sted. Hans hvisken var sød musik i hendes øre og hjalp sendte en gysen af behag og forventning igennem hende.
Hun kom med en blanding af et støn og en jamren, da han blidt trængte indenfor. Selv om hun havde forventet at hun ville være stram, havde hun ikke tænkt over at hun var så stram i starten, men hans nydende stønnen og meget blide støden gjorde meget for at få hende til at slappe helt af. I takt med at hun slappede af og han øgede tempoet, samt hårdheden af stødene, blandede hendes stønnen sig med hans og deres fældes lyde fyldte snart hulen. Hun elskede hans nappen i nakken og hans hænder som masserede hendes bryster.
Dette var helt utroligt og dog var det som om noget manglede. Hun lod en af sine hænder finde vej ned til hendes klit, som hun masserede næsen i takt til hans støden. Dette hjalp lidt på den manglede følelse og snart var hun igen væk i endnu en nydelses fuld stund. Hun begyndte at løfte sin røv en smule, når han stødte ind, som for at imødekomme ham, mens hendes støn blev mere som en blanding af nydende stønnen og nydende brummen. Og jo tættere hun kom på en orgasme, jo mere strammede hendes krop sig om hans penis, noget der også fik hende til at udstøde sine lyde højre og hurtigere. Sveden brød igen frem og hun slikkede sig nydende om læberne mens de begge forsatte deres foretagende.
Da orgasmen fyldte hende, bøjede hun hovedet bagud og kroppen blev gennemrystet, mens musklerne krampede sig sammen om hans penis og nærmest malkede den ligeså kraftigt som den første orgasme hun havde haft.

Efter et halvt minuts tid kunne hun igen slappe af og så over skulderen på Dust med et nydende blik i øjnene, og et enkelt ord på læberne.
"Waou." Hun lod kroppen nærmest falde sammen på sengen, selv om hun i forvejen lå på den. Hun havde hovedet vendt med højre side op mod ham og trak stadig vejret hurtigt. Smilet på hendes læber og gløden på hendes hud var ikke til at tage fejl af. Hun nød hvert sekund de var sammen. Hun forsøgte at trække ham ned over sig, så han kunne hvile lidt mod hendes ryg.
"Dust. Min sexede drage. Ved alle guder, hvor er du vidunderlig, og en smule grusom. Alt hvad du gør, giver mig en længsel efter mere. En sult der nærmest er umulig at stoppe." Hun grinede lidt, da en tanke gled hen over hendes sind og hun smilede kærligt med en anelse drilskhed.
"Du er ved at forvandle mig til din sexslave. En af dem der tikker om mere selv om de knap nok kan bevæge sig."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 28 Jun 2018 - 11:54

Ved lyden af hendes stønnen, og dejlige lyde, da hun begyndte at ornanere sig selv, nød han hende kun endnu mere, og han kunne mærke hvordan hans orgasme, begyndte at bygge sig op, i takt med at han nød hende mere og mere. Da hun fik sin orgasme, var følelsen af hendes krop, der nærmest malkede ham, nok til at få ham til at stønne, nogle lange nydende støn, da hendes anus strammede så dejligt om hans skaft, at han ikke kunne holde sig tilbage mere. Han klemte nydende hendes krop ind til sig, mens han fyldte hende med flere af hans safter, og han blev liggende sådan mens han kom sig lidt, før han blidt kyssede hende på skulderen.
Han kunne ikke lade være med at smile nydende, da han hørte hende sige waou, da hun lod sig falde sammen i sengen, trak han sig ud af hendes mås, så hendes mås kunne få lov at slappe af, efter hans lystige indtrængen, og da hun prøvede at trække ham ned til sig, lagge han sig henover hende, og nussede sin kind mod hendes, som en kælden drage, der nød at putte med sin mage. Dog løftede han hovedet lidt, så han kunne lytte til hendes ord, og et kærligt smil dannede sig på hans læber, især da hun sagde, at han havde forvandlet hende, til hans egen personlige sexslave, der tiggede efter ham selv når hun ikke kunne tage mere.

"Opdager du først det nu, min lille engel?" spurgte han mildt, i en lidt drillende undertone, mens han tog hendes hænder, så han kunne ligge og nusse dem kærligt, mens han slappede af henover hende, så hun var fanget af hans lyst til at putte med hende "Jeg sagde jo til dig dengang, at hvis du sagde dit navn, ville jeg bortføre dig til min hule, og beholde dig som min sexslave, og lige siden Beldragon sagde dit navn, har jeg kneppet dig mere hyppigt, tilfredsstillet dig meget mere, og nu ligger du her i min hule, hvor jeg ikke har gjort andet end at pine dine lyster, og kneppe dig som jeg havde lyst til, siden du kom hertil!" han grinede lidt, smilede mildt til hende, og kyssede hende kærligt på kinden, mens han nød at putte sig ind til hende, og nusse hendes hænder kærligt.
"Jeg sagde jo til dig, at den bedste måde at fange en kvinde på, er at lade dem tro de ikke er blevet fanget, og du trådte så dybt i min fælde, at du både elsker mig, og vil tigge mig om at nyde dig, når jeg begynder at lege med dig!" sagde han drillende, og strøg drillende sit halv slappe lem mod hendes skræv, som om hun var hans villige slave, som han forventede ville tigge efter ham, bare det han rørte hendes underliv med hans penis "Jeg har sågar et lille halsbånd til dig, som bevis for din slave status, så folk kan se at at jeg har gjort krav på dig, og du for altid skal leve et liv, som min personlige pumpe pudde!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 28 Jun 2018 - 18:00

Hun grinede hjerteligt, da han spurgte om hun først havde opdaget det nu. Hvilket faktisk var netop det hun havde. Selv om han var lidt tung at have liggende ind over sig, så nød hun følelsen af ham og varmen som han afgav. Hun grinede igen, da han mindede hende om noget af det allerførste han havde sagt til hende.
”Jeg havde ikke helt glemt det, men blot skubbet det væk. Særligt fordi du er så god til at vride mit hoved ud af den normale tankegang jeg plejer at have.” Hun smilede kærligt og nød hans forskellige berøringer, særligt de kærlige kys og hans blide nussen. Hun lyttede til det næste han mindede hende om, og han havde ret. Hun elskede ham af hele sit unge hjerte og ja, hun var klar på at tikke ham hvis det var hvad der skulle til for at han ville give mere af sig selv. Da han drillende strøg sin halvslappe penis mod hende, grinede hun.
”Først når du har vasket den. Jeg har ikke lyst til at få det dårligt bare fordi din lækker penis ikke var rengjort efter turen med min skønne røv.” Hun spændte i en del af sine ben, arme og rygmuskler, og fik med lidt besvær skubbet ham ud til den ene side, så hun kunne dreje sig og se stor smilende på ham. Hun satte sig med spredte ben og lænede sig en smule bagud, så hendes bryster struttede mens hun løftede røven en smule og kunne bevæge sit underliv lidt i cirkler, som en drillende gestus til ham.
”Jeg ved ikke om et halsbånd til klæde mig, men måske. Vi kan se på det når vi engang er færdige her.” Hun havde allerede tanker om hvordan hun kunne vise at hun var hans på en lidt anden måde. Men hvis det var et flot halsbånd, som ikke lignede dem de andre slaver havde på, så kunne det måske godt tænkes at hun gik med til det. Hun kom til at tænke på noget andet, noget hun havde fået fortalt af sin stedfarfar Jake engang hun som barn havde spurgt Jake, hvorfor folk gjorde det på stranden.
”Dust. Jeg ved du ikke er glad for vand. Men… jeg er nysgerrig om du vil gå med til at lade Hydra velsigne os? Det gøres ved at vi elsker på stranden, mens bølgerne glider hen over os. Eller hen over vores forenede underliv. Mange her i klanen gør det, for at blive velsignet med børn. Jeg ville gerne gøre det for at vise Hydra at jeg ønsker dig uanset om du kan skænke mig børn eller ej. Men det er kun hvis du har lyst og kan klare det med bølgerne slår omkring os. Hun lagde især tryk på den sidste sætning af sine ord, for at han kunne forstå at hvis han sagde nej, så var det både accepteret og respekteret.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 28 Jun 2018 - 18:58

"Du kan være helt rolig, jeg er meget påpasselig med min sex partner, så hvis jeg ville tage dig nu, ville jeg enten tage dig i måsen igen, eller tage dig med ud på badeværelset, så jeg kunne vaske mig, og nyde dig i badekarret!" sagde han tænkende, mens han nussede om hende. Dog fik hun ham ud af hans tanker igen, da det lykkedes hende, at få ham skubbet af sig, før hun satte sig på røven, og sad på en måde der rigtig fangede hans blik, da han nød at se hendes struttende bryster, og hendes tirrende bevægelser med underlivet, som han havde god udsigt til, nu hvor hun sad med hendes ben spredt "Jeg tror nu du vil kunne lide det her, det er lidt mere specielt, end det jeg har set slave ejere bruge, til deres slave tøser!" svarede han let genert.
Han spidsede ørene, da hun nævnte noget om ham og vand, for at høre hvad det var hun fortalte ham, og hvad hun spurgte ham om. Han kunne godt høre på hende, at hun havde det okay med tingene, hvis han svarede nej til hendes spørgsmål, men det var egentlig ikke et problem for ham. Han fik sig selv op på knæende, og han lænede sig frem mod hende, mens han plantede armene på hver side af hende, så de sad ansigt til ansigt, mens hun havde ham mellem hendes ben. Han lænede sig frem mod hende, og kyssede hende kærligt, for at lade hende mærke, lidt kærlighed fra hendes helt egen drage. Da han slap hendes læber igen, smilede han kærligt til hende, og holdt hendes krop tæt ind til sig, så hendes bryster blev presset mod hans brystkasse.

"Jeg har egentlig ikke så meget imod vand, jeg kan godt lide det, så længe jeg kan bunde!" startede han mildt sit svar, mens han så varmt ind i hendes øjne, og nussede hende kort på hoften, før han satte sin hånd mod sengen igen "Vand alene svækker mig godt nok, men jeg er efterhånden vant til det, så hvis jeg er frisk når vi starter, burde det ikke være noget problem for mig, at nyde dig mens vand rammer os! Så det vil jeg meget gerne gøre sammen med dig, min elskede engel!" hans smil blev varmt og kærligt, da hun betød meget for ham, og man kunne godt mærke på ham, at til trods for alt den drillende snak om, at hun var hans sexslave, så betød hun meget mere end det for ham. Hun var hans lille engel, og det var ikke nok for ham kun at have hendes krop, han ville nyde hende lige så meget uden sex, bare fordi hun elskede ham.
"Jeg tænker vi kan øve os lidt, ved at tage et bad sammen! På den måde kan jeg få vasket banditten, efter den dejlige tur i din mås, og du kan se hvor godt jeg fungere i vand, selvom jeg allerede har nyt dig så meget, her i sengen?" spurgte han kærligt. Han havde givet hendes balder et klem, da han havde nævnt hendes mås, og han havde et uskyldigt smil på læben, som om han bare snakkede om et helt almindeligt bad, med hans elskede kæreste "Hvis du hjælper mig, med at blive helt ren og lækker, vil jeg belønne dig meget gavmildt, især hvis du tager dig kærligt af mig imens vi bader!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 28 Jun 2018 - 20:02

Det glæde hende at han var påpasselig med det. Og hans ord gav hende en behagelig gysen, som fik hende til at komme med et ”mmm”, inden hun lyttede til hans ord omkring halsbåndet. Og da han lænede sig ind over hende for at kysse hende kærligt, gengældte hun det med glæde. Han kunne drille lige så tosset han ville og havde lyst til, for hun havde på fornemmelsen at han meget nøde ville undvære hende. Og hans næste ord omkring vand og hendes spørgsmål, forstærkede kun hendes fornemmelse. Hun smilede kærligt til ham.
”Jeg lover at se på halsbåndet lidt senere. Men lige nu… Ja, du frister med et bad sammen med dig. Næste gang må vi heller få lidt beskyttelse med til din lækre penis, så du kan tage mig ligeså tosset begge steder uden at tænke på andet end at pille det af når du har været i røven på mig.” Hun elskede den måde han talte på og måden han kærtegnede hende. Hun grinede da han sagde at han ville belønne hende, hvis hun tog sig kærligt af han mens de badede. Hun stoppede med at bevæge sit underliv, så hendes anus var lige ud for hans penis. For at drille ham, skubbede hun sig roligt frem og opslugte hans halvstive penis, samtidig med at hun lænede sig frem og kort snavede ham erotisk, inden hun hviskede kærligt mod hans læber.
”Lad mig få dig endnu engang på denne måde. Denne gang vil jeg gerne bede om at du fingerknepper mig samtidig med at du tager min røv. Mit indre føltes tomt sidste gang.” Hun lænede sig lidt længere frem og hviskede hedt i hans øre.
”Be om.” Hvorefter hun nappede han kærligt i øreflippen. Hun følte sig overbevist om at han give efter, og tilføjede kort.
”Derefter sværger jeg… at jeg vil tage mig kærligt af dig i badet… Så kærligt at du knap ved… hvor du skal begynde bagefter.” Ordne var stadig en hed hvisken og blev kun afbrudt, når hun kærligt nappede ham i øreflippen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 28 Jun 2018 - 20:48

"Jeg har måske en ide til noget sjovt vi kan lave næste gang, som jeg tror du ville nyde, og som giver mig mulighed for at nyde alle dine huller, uden at kneppe dig med en beskidt penis!" sagde han med et lumsk smil på læben, før han kyssede lidt med hende. Da han mærkede hendes anus nær hans penis, så han nydende på hende, og et støn undslap hans læber, da han trængte op i hende igen, mens hans lem begyndte at vokse til fuld størrelse, da hun begyndte at snave ham. Han så nydende på hende, da hun snakkede til ham, og da hun hviskede be om i hans øre, kunne han mærke lysten sprede sig, fra hans nu fuldvoksne lem.
Han var allerede gået i gang med langsomme stød, da hun hviskede hvad hun ville gøre ved ham i badet, og nu ville han bare mærke sin orgasme oppe i hendes røv, fordi hun gav ham så meget lyst til hendes krop. Han greb blidt fat i hendes knæhaser, så han kunne få hende ned og ligge på ryggen, med knæende oppe ved hendes mave, så hendes røv der stadig var optaget af hans lem, og hendes underliv var frit blottet for ham. Han lænede sig ned over hende, så hendes anus blev udspillet af, at han trængte helt i bund på hende, og hun var fanget under ham, mens han så dybt i hendes øjne.

"Når vi har været i bad, skal jeg nok sørge for, at fylde dit dejlige underliv, med så mange safter jeg kan præstere at sprøjte op i det!" hviskede han nydende til hende, mens han stødte sin penis frem og tilbage i hende, til stor nydelse for ham. Han strøg en hånd ned langs hendes mave, til han fandt hendes underliv, og med en ferm hånd begyndte han at skifte, mellem at fingerkneppe hende, og ornanere hendes klit. Man kunne høre på ham, hvor meget han nød hendes stramme ring muskel, lige såvel som hun sikkert kunne mærke på hans behandling, at han gik meget målrettet efter, at få hende til at komme så kraftigt så muligt, så hendes krop gav ham mest muligt nydelse, når endelig hun fik sin orgasme, over hans behandling.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 28 Jun 2018 - 21:57

Hun elskede det nydende blik han på hende med, da hun opslugte hans penis. Og at mærke hvordan den voksede til fuld størrelse inde i hendes røv, gav hende en behagelig gysen. Hun lod ham lægge sig ned og smilede kærligt til ham, mens han låste hende fast med knæene oppe ved maven. Dette gjorde at hun blev strammere i røven og stønnede da han trængte hel i bund. Hun gengældte hans dybe blik og nød hans hviskende ord, mens han stødte i hende. Hendes krop nød dette så meget at den allerede var i gang med at samle energi til en ny orgasme.
Og da hans finger fandt ned til hendes underliv, hvor han begyndte at fingerkneppe hende og onanere hendes klit, blusede ilden virkelig op til et bål inden i hende. Hendes vejrtrækning blev hurtigere og tungere, samt hun stønnede kraftigere. Hendes hænder prøvede på at kærtegne hans ryg, nakke og hår, men det blev mere til en form for krampe-klemmen, da hendes sind blev sparket ud på en ny udflugt af nydelse. Hendes stønnen blev blandet med klynken og jameren, samt tikken om at tirre hende noget længere. Hun viste at hendes krop både ville elske og hade hende for det. Men hun måtte simpelthen prøve at blive drevet til noget nær vanvid mens han kneppede hende på denne måde. Det havde været helt utroligt den først orgasme hun havde fået her nede efter at hun havde tirret sig selv i nær en time og at han havde forsat det til hun græd som pisket. Og den anden orgasme hun havde fået, hvor han havde kneppet hende i røven, mens hun havde kælet for sig selv.
Hun var overbevist om at dette, som de havde gang i nu, ville overstige den anden gang. Særligt fordi han fingerkneppede hende og onanerede hendes klit, så godt som på samme tid. Hun følte sig udfyldt alle steder, nød hans lyde og hans behandling.

Da hun endelig kom, skreg hun af nydelse og spændte i hver en fiber af kroppen. Hun var næsten sikker på at hun igen havde boret sine negle ned i hans ryg, mens hun krampagtigt forsøgte at holde sig fast til ham. Hele hendes krop var dækket af sved og rystede som et espeløv. Hun havde igen mast hovedet ned i sengen mens hendes ryg spændtes og skød hendes røv lidt længere ind over hans penis.
Efter lidt tid blinkede hun nogle gange med øjnene for at få tårerne væk så hun kunne se på ham. Hun smilede udkørt og som hun havde gættet ville en del af hende have ønsket at hun ikke havde tikket ham til at drive hende så langt, men det var kun en lille del og den var nem at overhøre. Hun nød at se ham ligge ind over sig. Som en drage der beskyttede sin skat. Hun særligt at hun lå ned, da hun var lidt i tvivl om hun kunne stå op. Hendes stemme var en anelse skælvende da hun talte.
”Elskede, må jeg bede om en ting mere? At du bruger din lynmassage, så jeg kan overholde mit løfte til dig omkring badet.”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 28 Jun 2018 - 23:19

Ved lyden af hendes tiggen om, at tirre hendes krop mere, begyndte han at pine hendes krop med tirren, og efter at have kneppet og tirret hende så meget, siden de havde mødt hinanden, havde han efterhånden lært hvad der fik hendes krop til at kildre, så han pressede hende til det yderste, uden at give hende den orgasme hendes krop begyndte at hungre efter, mens han kneppede hende nydende og lystigt. Det var fantastisk han kunne nyde hendes røv så meget, mens han pinte hendes krop, da han elskede hendes klynken og jamren, og da han kunne mærke at hans orgasme var lige på nippet, lod han endelig hendes krop få sin orgasme, hvilket fik hende til at skrige og vride sig af nydelse, mens hendes ring muskel strammede om hans lem. Han kom med et langttrukkent og nydende støn, mens han pressede sig helt i bund på hendes stramme røv, det var utroligt hvor meget nydelse han kunne få ud af hende, og hvor dejligt det var at lege med hende.
Dust havde et tungt åndedrag, som han sad der på sine knæ, med 2 fingre i hendes våde underliv, hans lem dybt begravet i hendes røv, og følelsen efter hun havde boret neglene i hans hud under orgasmen, mens han sundede sig, og så på hende med et nydende blik i hans øjne, og et matchende smil på læben. Hun var for ham, hvad en guld skat var for en drage, sådan som han halvt lå over hende, og nød eftervirkningen af deres sex. Han kunne ikke lade være med at smile, da han hørte hendes stemme, bede ham om hans specielle lynmassage, for han kunne mærke hvordan hendes krop rystede, og det ville være utroligt hvis hun overhoved kunne komme i nærheden af at rejse sig, efter han havde pint hende med nydelse så meget, og undervejs havde kneppet hende en gang i hendes underliv, og 2 gange i måsen.

"Jeg tror vist også, jeg hellere må give dig lidt af en kærlig behandling, efter alt det der er blevet gjort ved dig allerede, min kære lille engel!" sagde han mildt, mens han trak sit lem ud af hende, nu hvor han var færdig med at nyde hende. Han kunne ikke lade være med at smile nydende, ved synet af hendes åbne huller, da han kravlede lidt tilbage, fordi han nød synet af hendes brugte krop, så han bøjede sig ned og slikkede blidt nogle af hendes underlivs safter i sig, og kyssede hendes klit, bare for at tirre hende lidt, og lade hende vide hvor meget han nød hendes krop, før han fik hendes ben ned og ligge på sengen, så han kunne begynde at give hende en grundig lynmassage.
"Jeg tænker lidt, når vi er færdige med badet, at vi lige får os lidt at spise, og slapper lidt af, før vi fortsætter med noget andet, for selvom jeg nyder dig virkelig meget, vil jeg helst ikke have, at din krop lige pludselig lukker ned, eller noget i den retning, fordi jeg har overanstrengt dig for meget!" sagde han mildt, mens hans masserende hænder, fik de dele af hendes krop han masserede, til at lyse op indefra, når hans elektriske lyn strøg gennem hendes muskler, og fik hendes krop til at slappe af, og fremskyndede hendes krops evne, til at restituere "Det kunne også give mig tid til, at give dig en lille rundvisning, hvis du har lyst til at se nærmere på mit hjem, eller vi kunne bare hygge os lidt!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 28 Jun 2018 - 23:56

Hun smilede kærligt til ham og nød synet af hans blik og smil. Hans ord fik hende til at smile bredere og hendes øjne takkede ham. Hun stønnede let, da han trak sig ud og efterlod hende med en følelse af tomhed. Den følelse blev dog hurtigt skubbet til side, da han bøjede sig ned og slikkede nogle af hendes safter i sig. Hun klynkede lykkeligt og greb ham i håret over følelsen af hans tunge tæt ved hendes indgang og da han kyssede hendes klit. Ilden som var faldet til ro, blussede op igen i løbet af den korte tid han gjorde det. Men afløstes lidt af en fredfyldt følelse, da han begyndte en grundig lynmassage. Hun sukkede af glæde over at mærke hvordan hendes krop blev mere afslappet og faldt til ro. Hun lyttede letter søvnigt til hans ord om mad og afslapning efter badet, da han ønskede at passe på hende og muligvis vise hende rundt. Noget der bragte kærligheden frem i hendes øjne og svage stemme, der antyde at hun var ved at være på søvnens rand.
”Det lyder som en god ide, selv om jeg er bange for at bad og mad må vente lidt.” Hun gabte et par gange, inden hun kunne forsætte.
”Jeg vil elske at se dit hjem, tage et bad sammen med dig og spise…” Hun gabte igen og kunne mærke at kroppen gjorde krav på hvilen nu. Hun smilede lidt skævt.
”Du må straffe mig senere, men jeg er bange for at jeg snart sover.” Ordene forlod hendes læber mere langsomt end før og hendes øjne var allerede ved at være lukket. Kort efter sov hun roligt og fredfyldt.
Hvis Dust lagde sig sammen med hende, ville hun putte sig ind til ham så hun kunne få mest varme som muligt.
Omkring to til tre timer efter at hun var døset hen, strakte hun sig i sine fulde to meters længde og så søvnigt rundt. Først var hun forvirret, men så huskede hun hvor hun var, eftersom hun kunne mærke hvordan Dust’s sæd roligt sivede ud fra begge hendes huller. Hun klukkede lidt ved tanken og gøs behageligt. Hun følte sig bedere tilpas en hun havde gjort i lang tid. Helt utroligt hvad Dust kunne gøre, både med sin krop og sin lynmassage. Hun kom i tanke om hvad hun havde lovet inden deres sidste samleje, men som hun havde været for udmattet til og så hen på Dust med et kærligt og letter drilsk smil.
”Hvad ønsker min herre?” Hendes øjne tindrede lettere drilsk, da hun udtalte ordene.


Sidst rettet af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 8:10, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 1:27

Hun var nu sød, når hun reagerede på de ting han gjorde ved hende, som foreksempel da han slikkede hende lidt og kyssede hendes klit, og han nød at mærke hendes hånd i hans hår, da han vidste hvad det betød, sammen med hendes klynken. Mens han masserede hendes ben, kunne han godt mærke og se på hende, at hun blev mere træt, nu hvor han endelig lod hende slappe af, samtidig med at han behandlede hendes krop, og det var vist også fortjent at hun fik lov at hvile sig, med alt det hun havde været igennem, siden de kom i land på hendes hjem ø.
"Det er okay min skat, sov nu rigtig godt, velvidende at din drage, passer godt på dig!" sagde han i et lavt tonelege, så det nok var det sidste hun hørte før hun faldt i søvn, hvis hun overhoved nåede at høre det hele. Imens hun havde talt til ham, havde han færdiggjort begge hendes ben, og da hun faldt i søvn, lynmasserede han musklerne omkring hendes hofter, og nedre mave region, så hun burde være tip top når hun vågnede igen. Han lagge sig ned ved siden af hende, blot for at opdage at hun puttede sig ind til ham i søvne, for at få hans krops varme, hvilket fik ham til at smile, mens han trak et af hans yndlings tæpper henover dem, og holdt kærligt om hende.

Dust havde ikke været helt så træt som hende, så han havde slappet af og hvilet sig med hende i sine arme, men han havde ikke sovet mere end en halv time. Da hun vågnede lå han stadig ved siden af hende, og han smilede mildt mens han lod hende vågne, strække sig, og gøre hvad hun havde brug for, efter hendes lur. Da hun spurgte ham drilsk, hvad han ønskede sig, og hun kaldte ham herre, kunne man godt se på ham, at han følte sig lidt smigret, grundet hans smil og den svage rødmen der kom i hans kinder.
"Jeg ønsker at vaske mig, efter alt den tilfredsstillelse du bragte mig tidligere, så gå ud og gør badet klar, så kommer jeg om lidt! Og jeg forventer du er klar til mig derude, du ved vand svækker mig, men jeg nyder at blive vasket og forkældet, når jeg tager et bad!" sagde han lidt prøvene, for at se hvad hendes respons blev. Hvis hun ville det, kunne hun faktisk forkælde ham under badet, da det at vaske hinanden, kunne give grund til en mere intim kontakt mellem dem, og han håbede hun opfangede, at det var det han ville have hende til. Badet burde være let at regne ud, det var trossalt en slags rund jaquzi, lidt lige som dem man så royale havde, som på sit dybbeste gik til navlen når man stod op, og som havde siddeplads, hele vejen rundt i kanten, og det havde et vand system, der kunne levere opvarmet vand, som blev opvarmet gennem et damp maskine system, når man tændte for det.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 8:43

Hun smilede da hun så hans reaktion på at hun kaldte ham herre. Den svage rødmen klædte ham. Og hun håbede virkelig at kunne se den lidt oftere.  Hun lyttede til hans ord og et bredt varmt smil dannede sig på hendes ansigt. Hun flyttede sig så hun kunne give ham et lidenskabeligt kyst, inden hun hviskede mod hans læber.
”Som min herre ønsker. Jeg skal gøre mit bedste.” Hun kravlede ud af sengen og forsøgte sig frem ved at åbne et par døre inden hun fandt den rigtige, da hun så ind på badet blev hun forundret og stod måbende, mens hun sugede indtrykket til sig. Hun smilede igen da hun gik ind og fandt stedet hvor man tændte for systemet. Derefter åbnede hun for hanerne, så badet kunne blive fyldt. Mens vandet strømmede ned i badet, gik hun på opdagelse efter klude, svampe, sæbe og et par spande, som hun tog med hen til badet. Selv om vandet stadig var lidt koldt fyldte hun spandene med vand, satte sit ene ben på et af trinene til badet, dyppede en svamp i den ene spand og begyndte at vaske sig selv mellem benene, så hun var nogenlunde ren når hun kaldte på Dust. Hun stod med siden til døren, men havde ikke tænkt på at han muligvis kunne stå og se på hende. Efter et par minutter var hun tilfreds og tømte spanden i latrinet, inden hun fyldte rent vand i spanden så den var klar når Dust kom.
Hun gik hen til badet og lænede sig en smule frem for at mærke på vandet fra tid til anden, hvilket var ensbetydende med at Dust ville have en god udsigt til hendes røv der skinnede vådt efter at være blevet aftørret hans safter og hvad der ellers var fuldt med ud. Da hun var tilfreds med varmen rettede hun lidt på hanerne og så på mens badet fylde sig det sidst stykke. Hun lænede sig af afslappet ind mod kanten og gøs behageligt ved tanken om hvad de havde lavet nogle timere tideliger. Det fik hende til at klemme røven en smule sammen og hun mærkede igen lidt safter løbe ud, både der og mellem benene. Så hun bøjede sig igen ned efter svampen for at tørre det væk.


Sidst rettet af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 10:04, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 9:39

Det lidenskabelige kys blev gengældt, med den samme lidenskab fra ham, og han kunne ikke lade være med at smile, da hun svarede ham, ved at kalde ham herre igen, og sagde at hun ville gøre sit bedste. Han nød den gode udsigt, da hun kravlede ud af sengen, og forlod rummet, han blev siddende lidt for at lade hende få tid til at prøve, men han kunne høre hun kiggede sig ledende omkring, før det lød som om hun fandt det rigtige lokale, og begyndte at gøre hans bad klart. Imens hun var i gang, kunne han ikke lade være med at rulle sig lidt, i alle hans pudder, tæpper og lignende, da han havde savnet sin seng, med alle de bløde ting. Han nød at have Katrina, som han kunne dele sit værelse og seng med, men der var ikke noget bedre i hans hoved, end at putte i sin egen sikre hule.
Da han tænkte hun snart burde være klar med hans bad, kravlede han dog ud af sin dejlige seng, for at gå lydløst hen til døren ind til badeværelset, og se nydende på det syn der ventede ham. Hun lænede sig frem, så hun strittede med røven i vejret, og gav ham et godt udsyn til hendes frække huller, da hun klemte lidt dernedde så hans væsker sev lidt ud af hende, smilede han nydende, da det tændte ham lidt, at han havde fyldt hende så godt med hans safter. Han ventede til hun havde brugt svampen, til at vaske sig selv dernedde, hvilket han nød at se på, før han sagde noget og derved lod hende vide, at han var der.

"Er du og mit bad, ved at være klar til mig, min kære engel?" spurgte han mildt. Han følte ikke han ville kalde hende sin ejendom, så hvis han var hendes herre, var hans valg om at kalde hende sin engel, det samme som hvis han kaldte hende "slave" eller "min ejendom". Han kom hen til hende, for at se hvor langt hun var nået, men han trådte ikke ned i vandet, før hun svarede ham at hans bad var klart "Jeg nyder at have dig her, det er dejligt at have en ung kvinde, der kan tilfredsstille mine lyster, og kender sin plads som min pige!" han smilede lidt rødmende til hende, da han rent faktisk mente at det var dejligt at have hende her, og da han også sagde dette, som en del af deres lille herre/slave leg, men ikke helt havde lyst til, bare at sige noget såsom "det er dejligt at have en lydig slave her".
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 10:09

Hun så sig smilede over skulderen, da hun lagde svampen tilbage i spanden. Hvorefter hun rettede sig op igen.
”Ja, herre. Dit bad er næsten klar og jeg er altid.” Hendes øjne glimtede af nydelse og hun trak et par finger mellem sine ben for at lade sine safters duft blive friske, sammen med et lille støn fra hende. Hun gik hen til maskineriet, lukkede for hanerne til vandet da badet var fyldt og gik derefter hen og satte sig på knæ foran Dust, mens hun så op på ham. Hun nød den rødmen der farvede hans kinder. Den var så ægte og viste hende at han mente hvad han sagde.
”Jeg er glad for at være her, herre. Med din tilladelse vil jeg gerne vaske dig lidt inden du går i badet.” Hvis han gav lov, ville hun tage svampen som hun blidt og nænsomt ville vaske hans penis med. Så snart hun havde vasket og tørret den blidt med en af kludene, ville hun lade sin tunge og mund ’vaske’ den på en anden måde. Men kun lige til han lod en af sine hænder røre hende. Hendes plan var at tirre ham lidt, selv om han var hendes ’herre’. Så måtte han vel straffe hende for at være ulydig, hvilket fik hendes indre ild til at blusse op og safterne til at løbe mellem hendes ben. Hendes hænder holde hun nede på sine lår, selv om hun havde lyst til at kærtegne hans pung og mellemkød, men hun ville lige vente og se om han kunne holde hænderne for sig selv eller han begyndte at røre ved hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 10:45

Dust nikkede til hendes første svar, og smilede nydende over, at hun sagde hun altid var klar, før hun strøg sit skræv, så hun blev lidt våd, hvilket spredte en svag duft som han nød. Hans øjne fulgte hende nøje, mens hun gik hen og slukkede for vandet, før hun kom hen til ham, og satte sig på knæ foran ham, et nydende smil spredte sig på hans læber, da hun sagde hun var glad for at være her, og spurgte om hun måtte vaske ham lidt, før han trådte ned i badet.
"Det er godt du kan lide at være her, en glad slave er en god slave!" sagde han lidt prøvende, for at se hvordan hun reagerede på, at han kaldte hende en slave, da han faktisk var lidt nysgerrig, for at se hvordan hun havde det med, at han gjorde hende til sit objekt "Du har min tilladelse, men jeg forventer du holder dig i skindet! Jeg har tænkt mig at nyde dig senere, og indtil da foretrækker jeg, at din krop er våd og klar til mig, men ikke har fået nogen forløsning!" til trods for den lidt prøvende opførsel, kunne man godt høre, at han prøvede at snakke som en rigtig slave ejer, der beordrede sin slave, og lod hende vide hvad han ville have af hende.

Da hun gik i gang med at vaske hans lem, foldede han roligt sine hænder på ryggen, mens hans lem voksede ved den dejlige behandling, og så snart hun begyndte at sutte ham, smilede han nydende, og begyndte at stønne lidt ved hendes behandling. Han holdt dog hænderne for sig selv, da han forventede at hun som slave, ville gøre det færdigt hun havde startet.
"Jeg husker ikke at jeg er kommet i din mund endnu, min kære engel, så jeg regner med du sluger hvis du har tænkt dig, at tilfredsstille mig fuldt ud!" sagde han nydende, med et par støn ind imellem "Og siden du alligevel har hænderne fri, kan du jo passende lege lidt med dig selv for mig, så jeg kan nyde showet, mens du bliver mere klar til mine lyster senere!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 11:48

Hun kunne godt høre på ham at han prøvede at opføre sig som en slaveejer, men hun syndes kun det var en sjov måde at peppe deres forhold på. På en måde tirrede det hende en del, eftersom hun havde været van til mere eller mindre at måtte gøre som hun lystede. Det var sjovt at prøve at få ordre på at holde sig inden for en bestemt grænse. Det begyndte at klø i hendes underliv, da han sagde at han forventede at hun holdte sig i skindet og ikke selv fik nogen udløsning.

Hun nød at han havde foldet sine hænder på ryggen, mens hun tog sig kærligt af ham. Og hans ord om han endnu ikke var kommet i munden på hende, men regnede med at hun slugte hvis han kom, sendte en behagelig gysen gennem kroppen på hende og virkede samtidig tirrende på hende, ligesom hans støn gjorde. Da han sagde det sidste om at hun kunne lege med sig selv, mens han nød showet, fik hende til at slippe hans penis med et langsom og tirrende sut, der sluttede med hendes tungespids på hans spids. Hun så smilende op på ham med et skævt smil på læben.
”Som det behager dig, min herre.” Hun spredte sine ben lidt og lod sine hænder glide ind mellem benene, hvor hun startede med at lege med sig selv. Hun bøjede sig lidt og kyssede ham drillende på kanten af skaftet, hvorefter hun bevægede munden længere ned langs hans kugler og prøvede drilllende med tungen at få ham til at sprede benene. Hvis han gjorde det, ville hun sætte sig på røven med spredte ben så hun kunne lege med sig selv, mens hun slikkede mellemkødet og bunden af hans kugler. Efter et minuts tid, ville hun igen vende sig om så hun sad på knæ, stadig med benene spredte og forsatte sin leg med den ene hånd, mens den anden ville massere mellemkødet og munden, samt tungen, genoptage den tirrende leg med hans penis. Fra tid til anden ville hun slippe hans penis for at pine ham lidt mere. Ligesom hun stoppede med at lege med sig selv for at bytte hånd ved mellemkødet, når hendes safter var ved at tørre ud på den hånd der masserede ham der. Dette tirrede hende i den grad, at hun satte farten ned hos sig selv for at forsøge at efterkomme hans ønske om at hun ikke selv måtte få udløsning.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 13:48

Da hun slap hans penis med munden, stønnede han nydende over hendes tirren, hvorefter han smilede nydende af hende, da hun svarede på hans ordre. Selvom han virkelig havde lyst til, bare at stryge en hånd ind i hendes hår, holde hendes hoved fast, og kneppe hendes mund til han kom, styrrede han sig da det nu var hendes job, at tilfredsstille hans lem, så hans hænder holdt fast i hinanden bag hans ryg, for at han kunne holde styr på dem med hinanden.
Han reagerede på hendes forsøg på, at få ham til at sprede hans ben mere, ved at efterkomme hendes ønske, mens han nydende så på hende, arbejde med hendes egen krop, og tilfredsstille hans penis med hendes pirrende behandling. Alt det hun gjorde ved ham, fik ham til at stønne nydende, mens hans åndedrag blev mere tungt, og der gik ikke lang tid med den dejlige behandling hun gav ham, før hans penis var lige klar, til at sprænge sin ladning. Hvis hun gjorde som han havde beordret hende når han kom, ville hans væsker sprøjte lystigt ind i hendes mund, nok til at hun nok skulle sluge mere end en gang, for at få det hele med, mens han kom med nogle af sine langtrukne støn, og pressede sit lem en smule imod hende, af ren refleks.

Efter han havde sundet sig lidt, så han på hende med et tilfreds blik i øjnene, mens han nussede hende blidt gennem håret, før han gjorde tegn til at hun skulle rejse sig op, og sprede benene lidt for ham. Han strøg blidt en finger henover hendes klit, hen til hendes underlivs indgang, og lod den så glide op i hendes indre, så han kunne fingerkneppe hende lidt, før han trak den ud igen, så hun kunne blive tirret af hans berøring, men ikke havde nogen chance for, at få nok nydelse til en orgasme.
"Jeg er yderst tilfreds med din indsats, du vil blive belønnet ekstra godt senere, for at holde dig til mine ordre!" sagde han i et lidt dominerende, men kærligt tonelege, før han slikkede hendes safter af hans finger, og gav hende et tirrende kys "Lad os fortsætte med badet, min kære engel, jeg forventer selvfølgelig at du deltager i badet, så du kan være ekstra lækker, til når jeg belønner dig senere!" han tilbød hende sin hånd, så hun kunne føre ham hen til badet, hvor han ville træde ned i vandet, og sætte sig til rette på den sideplads, der var hele vejen rundt nede i vandet. Igen kunne man se på ham, at han virkede lidt svækket af vandet, men han viste også tegn på at nyde det varme vand, og det virkede ligegyldigt for ham, at vandet svækkede ham, da han var i sikkerhed sammen med hende, i hans aflukkede hule.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 14:51

Hun nød at høre hans søde lyde, hvilket var med til at tirre hende selv en hel del. Hun forsatte sin særbehandling af ham og tirrede ham så meget som muligt. Hun mærkede godt at det var tæt på, hvor hun trak munden væk og lod den falde lidt til ro igen, mens hun kyssede og slikkede rundt om. Dette gjorde hun et par gange inden hun endelig lod ham få sin udløsning.
Da hans sæd sprøjtede ind i hendes mund, blev hun enkelte gange ramt af en kvælnings fornemmelse, så hun skyndte sig at synke flere gange hurtigt i træk for at fjerne den store ladning han havde leveret. Hun måtte endda kæmpe en smule med fornemmelsen af at hun skulle kaste op, men det skete heldigvis ikke. Hun skød ubehaget så langt væk hun kunne og fokuserede på hans langtrukne støn, samtidig med at hun slikkede og suttede lidt ekstra på hans penis, for at tømme ham helt og være sikker på at der ikke var noget som han kunne komme efter hende med. Hun havde flyttet begge sine hænde om på hans røv kort før han kom, for at holde ham ved sig og for at forhindre at hun gav sig selv udløsning, selv om hendes krop var begyndt at tikke efter den.

Da han nussede hende blidt i håret, slikkede hun hans penis en sidste gang og så op i hans øjne, hvor hun så det tilfredse blik og hans tegn om at hun skulle rejse sig op. Hun smilede og følte hvordan hun var stolt over at have tilfredsstillet ham på en sådan måde. Hun stillede sig så han kunne få hånden mellem hendes ben og begyndte at ryste lidt af nydelse og anspændthed, da han lod en finger stryge blidt hen over hendes klit inden han fingerkneppede hende lidt. Hun stønnede behagede over hans berøring. Og smilede kærligt til ham, da hun hørte hans ord. En gysen af behag rystede hende, da han slikkede hendes safter af sine finger og kyssede hende tirrende.

Hun tog hans hånd og fulde med ham ned i det. Her blev hun omgående opmærksom på den ændring hun så ved ham. Hendes øjne udtrykte bekymring og samtidig lovning om at hun ikke ville lade ham drukne. Hun satte sig ved siden af ham og fulde nøje med i hvordan hans tilstand var, så hun hurtigt kunne få ham op af vandet, hvis han blev for svækket af det. Hun lod sine hænder glide kærtegnende hen over hans krop og mærkede sig eventuelle rystelser eller anden reaktion på vandets svækkelse.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 15:59

Dust smilede et mildt smil til hende, der dog var betynget af vandets svækkende effekt på ham, mens han lidt langsomt bevægede sin hånd hen på hendes lår, for at nusse hendes inderlår lidt kærligt, for at lade hende føle hans værdsættelse over, at hun virkede til at passe så godt på ham. Han ville helst ikke lænde sig for meget, nu hvor han sad i vand op til skuldrende, for hvis han tippede over, kunne han ende med hele kroppen under vand, hvis det skete ville han blive paralyseret, og bare synke som en sten i vand, men så længe han sad med overkroppen over vand, kunne han bevæge sig, omend det var langsomt og svækket.
"Jeg vil gerne have du sætter dig overskrævs på mit skød, og holder om mig mens jeg vasker mit hoved, på den måde kan du holde mig i opret siddende position, så jeg ikke lige pludselig tipper over!" beordrede han mildt, og flyttede sine arme, så hun kunne følge hans ordre "Når nu jeg tænker over det, kan du jo vaske mit hår! Jeg nyder når du nusser om mig, og det giver dig en god mulighed for at gøre dig til for mig!"

Hvis hun gjorde som han beordrede hende, ville han lægge armene om livet på hende, så snart hun sad på hans skød med benene på hver side af ham, og nusse hende ned over røven, mens han ville nyde hendes behandling. Hans hænder ville dog stoppe nogle sekunder, hver gang vand blev hældt over hans hoved, nærmest som om han frøs fast i nogle sekunder, før han vågnede op igen, og fortsatte sin nussen. Han ville sågar nyde at se hendes bryster, så tæt på hans ansigt, og han ville ikke lade chancen for at tirre hende mere, ved at kysse hende på brysterne, hver gang de var tæt nok på hans ansigt, gå hans næse forbi.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 17:37

Næppe havde han udtalt hans ønske, før hun sad overskrævs på ham og så på ham med bekymring i sindet.
”Alt for dig, når vi er nær eller i vand. Jeg vil heller lade mig tirre til vanvid end risikere at miste dig.” Hendes stemme var nær hvisken og bekymringen var nem at spore i stemmen.

Hun vaskede hans hår med yderste forsigtighed, så han ikke fik mere vand over hovedet en nødvendigt. Og hver gang hun havde været nød til at skylde hans hår, ventede hun med tilbageholdt åndedræt til han igen bevægede sig. Hun lod sit underliv gnide sig kærligt mod hans skød og sine bryster være så tæt på ham at han bare skulle dreje hovedet en smule før han kunne fange hendes brystvorter. Dette var både for at belønne hans tillid til hende og for at hun kunne vide at han med sikkerhed stadig var hos hende, særligt fordi hun huskede at han elskede at putte sig mod brysterne og elskede hendes skød.
Da hun var færdig med at vaske hans hår sørgede hun for at det blev fri for så meget vand som muligt. Hun forsøgte at være så blid som muligt selv om det var lidt svært at presse vandet ud af hans hår uden at presse hans hoved en smule. Hun så uroligt på ham, da hun var færdig.
”Klare du den?” Hun var klar på at springe op ved hans mindste vink om at han ønskede at forlade vandet. Selv om hendes krop var ved at skrige på udløsning, var hendes sind klar i tankerne omkring bekymringerne for Dust.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 18:47

Dust var nærmest immun overfor følelsen af frygt for, at han skulle drukne eller dø, han anerkendte døden som en del af livet, og for at være ærlig havde han nærmest glemt at den slags kunne ske, på grund af det hun gjorde ved ham, som hun sad der på hans skød, og gnubbede hendes skød mod hans, med hendes dejlige bryster tæt på hans ansigt, og hendes hænder der bevægede sig gennem hans hår, mens hun vaskede ham. Han var glad for, at hun var så villig til at være der for ham, at hun sågar ville pine sin krop, bare for at sikre sig, at han stadig var hos hende. Som om hans lem, der voksede sig stift under hendes skrævs gnubben mod hans, ikke var nok bevis, sørgede han for at kysse hendes brystvorter og bryster engang imellem, så hun kunne mærke at han stadig levede. Da hun var færdig med at vaske hans hår, og spurgte ham om han var okay, smilede han sit svækkede men nydende smil.
"Jeg er okay skat, du har gjort det rigtig godt!" svarede han mildt, og kyssede hende romantisk og længe, for at berolige hende, ved at lade hende vide at hun havde hans fulde tillid, og at han syntes hun passede rigtig godt på ham. Da han slap hendes læber igen, så han dybt ind i hendes øjne, mens hans hænder strøg hende op af hendes ryg, og han havde en udstrålning fra hans øjne, der strålede af tillid og kærlighed til hende, nu hvor hun havde vist ham, hvor villig hun var til at beskytte ham, selv under noget så simpelt som et bad. Han lagge sin kind ind mod hendes bryster, lukkede øjnene lidt, og lyttede til hendes hjerteslag, mens han nussede hendes ryg.

"Du ved godt du har givet mig jern på igen ikke?" spurgte han med en drillende tone i hans svækkede stemme, mens han hvilede sig mod hendes krop. Han rettede sig op igen, så han kunne se hende i øjnene, med et kærligt glimt i øjnene "Jeg tror gerne jeg vil op nu! Jeg synes du fortjener at blive belønnet, efter alt det du har gjort for mig, og det kan jeg bedst gøre når jeg er tør igen!" så snart hun havde flyttet sig fra hans skød, brugte han kanten af badet, til at rette sig op og sætte sig på kanten. Derfra kunne han komme op på alle 4, så han struttede lidt med måsen, før han rejste sig op, så hun kunne se på ham stå der, med sit stive lem strittende ud i luften. Han smilede mildt til hende, mens han greb et håndklæde til dem hver, og efterhånden som han tørrede sin krop, kunne man mærke på ham, at svækkelsen forsvandt mere og mere, til den var nærmest helt væk, selvom hans hår stadig var en smule fugtigt. Han rystede lidt på kroppen, som et nuttet dyr, før han gik hen Katrina, lagge en arm om livet på hende, og trak hende kærligt ind til sig, så hun stod med ryggen mod hans nøgne krop, med hans stive skaft langs linjen mellem hendes balder, og hans frie hånd på hendes ene bryst, som han kærligt masserede, mens han kyssede hende blidt på halsen.
"Hvis du nu går ind i soveværelset, ligger dig lige så pænt på sengen, med spredte ben og dit underliv vendt mod døren, og du begynder at lege med dig selv, så kommer jeg lige om lidt, med det halsbånd jeg har til dig!" hviskede han blidt, mellem hans kys på hendes hals, mens hans hånd om livet på hende, kærligt nussede hende på maven "Jeg ved du allerede er blevet pint, siden vi kom herind, men hvis du holder dig i skindet, og kun leger med dig selv for at pine dig selv mere, skal jeg nok sørge for at give dig en orgasme, der kommer til at være det hele hver!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 19:24

Hun havde godt mærket hans penis var vågnet mens hun havde vasket hans hår, men havde valgt at koncentrere sig om hans sikkerhed. Så da han svarede at han var okay, var det nærmest som en sten faldt fra hendes hjerte. Og hun sukkede af glæde. Hun nød det romantiske kys, som var det første de havde udvekslet siden de startede med at være sammen for næsten fem uger siden. Hun elskede hans dybe blik af tillid og kærlighed hvilket fik hendes egne følelser til at vokse endnu mere for ham. Så da han lagde sin kind mod hendes bryster mens han nussede hendes ryg, bøjede hun hovedet og lagde sin kind mod hans hår samtid med at hun i sit stille sind priste Hydra for at sende hende til den kro, hvor hun havde mødt Dust.
Ved hans drillende spørgsmål, kunne hun ikke tilbageholde en hjertelig latter og kærligheden var ikke til at tage fejl af i hendes øjne, da de igen så på hinanden. Da han sagde at han gerne ville op, rejste hun sig omgående og støttede ham mens han kom ud af vandet. Hun kom med en ”aammm” lyd, da han lå på alle fire med røven blottelagt. Og da han havde rejst sig så hun kunne se hans struttende penis, slikkede hun sig sulten om læberne mens hun sendte ham et pænt sultent blik.
”Min lækre sexede drage.” Hendes stemme havde en undertone af en spinnen, lidt ligesom en kat der nød noget i fulde drag. Hendes øjne fulde hver eneste af hans bevægelser, klar til at springe til hjælp hvis benene gav efter hos ham. Men ellers tørrede hun sig selv med sensuelle bevægelser, der understregede hvor sulten hun var efter ham. Så da han gik hen og trak hende ind til sig, kom hun med en lidenskabelig stønne da hun mærkede hans stive penis mellem sine baller. Hun bøjede hovedet bagud og til siden så halsen var blottet til ham og nød hans kærtegn.
Et smil kom igen over hendes læber, ved hans hvisken og en behagelig gysen rystede kort hendes krop, inden hun svarede:
”Ja, min elskede herre. Som du ønsker.” Hun rettede sig op og sendte ham et fingerkys inden hun gik tilbage til soveværelset. Her lagde hun sig på ryggen, spredte benene så meget hun kunne, med underlivet vendt mod døren som han havde bedt om. Derpå begyndte hun langsomt at lege med sig selv, mens hun kom med små støn, der sammen med den lette skælven fortalte at hun var ved at være tæt på. Hun sørgede for kun at tirre sig og kun at drive sig lige til kanten, da hun gerne ville have at han var inden i hende når hun kom. Det var den bedste følelse hun kunne få.
Hun var også spændt på hvad det var for et halsbånd han havde tænkt til hende, da hun normalt aldrig gik med smykker af nogen art.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 29 Jun 2018 - 20:00

Dust kunne ikke gemme det faktum, at han havde rødmet en smule, over det sultne blik hun havde sendt ham, og den kommentar hun var kommet med. Han var også kommet med et nydende smil, da hun svarede på hans ordre, og gjorde som han havde bedt hende om.
Selv gik han ind på sit artefakt lager, hvor han gik hen til et umiddelbart tomt og uskyldigt udseende stykke af væggen, som han pladserede sin hånd på, og aktiverede sin lyn evne, så en hemmelig låge blev aktiveret. Han åbnede denne hemmelige låge, som skjulte et lille rum, hvor der lå en enlig æske i sort, som han tog med sig, før han lukkede lågen igen, og forlod rummet igen. Han stilte sig i døren indtil soveværelset, og så nydende på hans dejlige engel, som hun lå der med underlivet blottet for hans øjne, og legede med sig selv, som han havde beordret hende til. Hendes skræv så dejligt vådt ud, lige klart til at blive indtaget af hans stive lem, og brugt til det ikke kunne tage mere.

Han gik roligt hen til hende, lagge den flade pakke på sengen, og lænede sig ned så hans hoved kom ned til hendes underliv, som han gav et langtrukkent slik, næsten fra røven, ind mellem hendes skamlæber, henover hendes underlivs indgang og klit, hele vejen til toppen af hendes underliv. Han smilede sultent ved smagen af hendes dejlige safter, mens han rettede sig op med et nydende blik på hendes krop, før han kravlede op i sengen til hende, og satte sig således at hun nu lå op af ham.
"Det her er så det halsbånd jeg har tænkt mig at give dig!" hviskede han kærligt mod hendes øre, mens han løftede pakken op fra sengen, og holdt den foran hende, mens han åbnede den så hun kunne se halsbåndet der lå lige så nydeligt i den "Hjerte stenen er blevet infusioneret med mine drageskæld, mens dråberne er blevet infusioneret med mit drageblod! Når du bære den her, vil du kunne finde mig hvor som helst, lige såvel som jeg kan finde dig, og du vil altid have et stykke af mig, ikke så langt fra dit dejlige hjerte!" hans hviskende stemme var blid, og præget af den kærlighed han følte for hende. Denne gave var noget meget specielt i hans øjne, da han gav hende noget af sig selv, som hun kunne bruge til at bevise overfor verdenen, at hun havde en drage der elskede hende. Hvis hun ville have det, løftede han halsbåndet ud af æsken, lagge æsken til side på sengen, og satte den rundt om hendes hals, så hun kunne føle det lette sus der kom af, at halsbåndet bandt sin magi til hende, og gjorde det muligt for hende, at føle hvilken retning han var i, i forhold til hende, og hvor tæt på hende han befandt sig. Fordi han var så tæt på hende lige nu, gav halskæden hende en varm følelse af kærlighed, så på den måde vidste hun hvad det var for en følelse, hun skulle føle efter hvis hun en dag ledte efter ham, ved hjælp af halskæden.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 2 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 29 Jun 2018 - 20:34

Hun var lettet væk i sine egne tanker, mens hun tirrede sig selv. Så da han gav hende et langtrukkent slik, var hun utrolig tæt på at få udløsning, men det lykkedes hende at holde den tilbage på en eller anden måde. Lyden af hendes halve skrig var afgjort en indikator til Dust om at det var utrolig tæt på. Hun gispede kraftigt, da han satte sig ved hende og så op på ham med øjne der fortalte at han virkelig var modbydelig med sin drillesyghed lige nu.
Men hun glemte hurtigt sin irritation ved synet af halsbåndet. Og hans forklaring af smykket fik hende til at knibe et par tåre af glæde og kærlighed.
”Dust, det er smukt.” Hviskede hun og blinkede et par gange inden hun så op på ham.
Kærligheden lyste ud af hver en fiber på hende.
”Det skal være mig en ære at bære det.” Hun løftede sig op på albuerne, så han nemmere kunne nå rundt om hendes hals og nakke. Hun gispede kort, da hun mærkede smykkets egenskab og så på ham med glædeståre der løb ned over hendes kinder.
Hun manglede ord til at forklar hvad hun følte, så hun satte sig op og kyssede ham lidenskabeligt som begyndelsen af hendes taksigelse.
Da hun efter nogen tid brød kysset, smilede hun til ham og sagde med kærlighed i stemmen.
”Jeg er din til evig tid. Og kun din. Hvad end du ønsker, skal jeg og min krop opfylde det for dig, så vidt det er mig muligt.” Hun satte sig på knæ med spredte bed og hænderne hvilende i nakken, mens hun tilbød sin krop og sjæl til ham.
Intet i verden kunne ødelægge hende længere, kun tabet af ham, som nok ville efterlade hende som en kludedukke.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 796
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum