Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Jake
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Sasha
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Celenia
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Marcus
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Renata
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba13Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba14Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Zero Bang Man 27 Aug 2018 - 21:48

Han lukkede let øjnene af nydelse og smilede let. Mens han nød hvordan hun red ham. Og lod sin hånd glide fra hendes røv til hendes lår hvor han roligt klemte og pressede hende mere ned imod ham. Hans blik vendte sig imod Winky. Og grinte svagt. Han vendte derefter blikket op imod Mel. ”Du får også den fordel at have sex med mig. Men det er mig der bestemmer.” Sagde han og grinte let. Mens han satte sig op så hendes bryst blev presset imod hans brystkasse. Hans hænder gled rundt om hende for at tage hende på begge hendes røv baller. Og smækkede dem en del hårdere end han havde gjort indtil nu. Han bed hende let i halsen mens hun red ham. Han hørte hendes ord og smilede let. ”Jeg tager selv den fornøjelse. Jeg tænker du burde fokusere på at fedte for din nye chef. Og det burde hun også.” Han vendte blikket imod Winky. Og så lettere smilende til hende. Før han vendte ansigtet imod Mel igen. Før han roligt prøvede at vende dem begge rundt. Så han igen var øverst. ”Hvad angår Kræ...” Han vendte blikket imod ham kort. Og fangede hurtigt hans blik. Hans evne maste sig ind i Kræ’s sind. Selvom det kun varede et par sekunder havde han nu al den viden han havde brug for om ham. Også hans frygt. Han mærkede hvordan Mel rev i ham og sukkede nydende. ”Han kan vel bruges til noget. Måske har jeg ikke brug for Amy mere.” Amy der indtil nu havde været stille og kigget på situationen foran dem så pludselig bange ud. Zero havde lovet ingen nogensinde skulle røre hende så længe hun var hans blodslave. Men det så ud til han var blevet træt af hende. Hun ville virkelig ikke blive brugt som en af de normale slaver.

Hvis hun lod dem vende dem rundt ville han begynde at rykke hårdt i hende. Hårdere og hårdere så bordet begyndte let at knirke under ham. Zero var tydeligt typen der ville ha kontrollen over alt. Og hvis det stod til ham så kunne det godt være Mel arbejdede for Zero hvis hun sagde ja. Men han ville hellere ha Mel som en slave som arbejdede for ham.
”Hvad har du mere brug for? Det eneste der vil gøre aftalen bedre for mig ville være hvis du ville blive min slave frivillig.” Han placerede sine knæ ved hendes røv mens hendes ben var hen over den. Før han lod armene glide ind under hendes knæ og om på hendes røv. Hvor han så løftede hele hende op og sidde på hans arme med benene stadig med sin lem oppe i hende. Hvor han så begyndte at hive hende op og ned så hendes vægt fik hende til at ramme hårdt ned over hans lem.

//Kunne du tænke dig at tage kontrollen over Amy? Smile Hun er lydig og trofast men bange for nærkontakt Smile

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2018 - 17:11

Hun nød at han klemte hendes lår og pressede hende med ned over ham. Hun åndede tungt ud af nydelse og så forsat ned på ham med halvt lukkede øjne. Hans ord om at hun hun også ville få en fordel med at have sex med ham og at det var ham der bestemte, fik hende bare til at smile skælmsk. Hun lagde armene om hans skuldre da han satte sig op og et ”umf” undslap hende da han smækkede hende hårdt. Hun slikkede sig om læberne. Hans ord og handling tændte hende mere, selv hans lette bid i halsen, fik hende til at spinde erotisk.
Hendes smil blev bredere da hun hørte hans ord omkring Winky og om at hun burde fedte for ham. Så han ville lige frem have at hun skulle indynde sig hos ham. Der kunne han muligvis godt tro om igen. Hun stussede dog noget over hans næste ord om at han ikke måske ikke havde brug for Amy mere.
”Hvad tænker du på med Kræ? Og hvorfor har du muligvis ikke brug for hende mere. For mig at se må hun da være noget af en guldgrube som blodslave. Bare duften af hende gør mig sultne. Men ja, hvis du ikke vil have hende, så skal jeg da gerne overtage hende.”
Hun lod ham tage kontrollen igen og lo, da hun igen lå nederst. Hun måtte virkelig holde fast i hans skuldre da han begyndte at støde hårdere i hende. Hun måtte bide sig i læben for ikke at beynde at stønne, så skønt var det. Tanken om frivilligt at blive hans slave frastødte hende som pesten.
”Jeg vil gerne træne slaver for dig, men jeg forbliver en fri dæmon.” Hendes ord kom som en stødvis stønnen, efter som han havde løftet hende op og brugte hendes egen vægt til at gøre stødene håndere. Det her var en ny position for hende og hun elskede den allerede. Hun så drømmende over på Amy.
”Min kære, må jeg låne dit håndled en kort stund. Og du kan være rolig, min skønne Hr. Bang. Jeg skal nok betale for blodet.” Amy så over på sin herre efter tilladelse, inden hun turde gøre noget.

Winky var, på trods af sin nervøsitet og angst, begyndt at stønne svagt. Noget tydede på at det Kræ gjorde ved hende virkede til at give hende nydelse. Også selv om det var hendes anus han havde gang i. Han så op på sin frue og nød synet af hende, sådan som hun nærmest gløede af nydelse. Han var selv blevet stiv under det hele, men turde ikke gøre noget ved det før fruen gav ham lov. Derfor nøjedes han med at flytte lidt på sig så den lå mere rigtigt. Han tilføjede en finger mere, så han nu havde to fingere inde i Winkys anus, hvilket udløste et gisp fra Winky inden hun igen slappede af og forsøgte at nyde det.
Kræ forsatte et par minutter inden han tilføjede den tredje finger i hendes anus, her kunne hun ikke tilbageholde et lille klynk, inden hun bed sammen om hans skjorte. Hun forsøgte at slappe af, men havde lidt problemer, hvilket Kræ forsøgte at afhjælpe ved at kærtegne hendes klit med fingerne og han lænede sig også frem så han kunne kærtegne hendes bryster med sin mund og tunge. Det virkede utroligt godt på Winky og snart var hun væk i nydelsens rus, hvor han holdte hende uden at give hende udløsning. Han ville holde hende der indtil hans frue gav ham anden ordre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Zero Bang Fre 31 Aug 2018 - 20:34

De hårde bevægelser såvel som lyden af hans hånd ramme hendes røv hårdt i skiftende sektioner fik hans krop til at skrige efter mere nydelse. Han mærkede hvordan hele hans krop skreg efter endnu mere nydelse. Snakken om forretning fik ham til at blive hårdere mod hende i hans bevægelser. Hendes ord om Kræ fik ham til at grine lidt. ”Jeg døjer mig ikke i mandelige slaver andet end salg. Jeg høre at jomfruelige mænd er meget godt værd for tiden.” Hans dæmoniske styrke hjalp meget i denne stilling. Men til gengæld gled hans lem dybere i hende end den hidtil havde gjort da der ikke var noget der stoppede ham. Før han pludselig stoppede langsomt. Lod lige nogle enkle stød sætte farten ned så det ikke var et direkte stop. Og smilede let. ”Så længe du er indforstået med jeg bestemmer er jeg ligeglad med om du er min slave.” Langsomt løftede han hende op over sin lem så hun gled ud. Og derefter satte hende ned på bordet. Han hoppede selv af bordet. Og hev så Mel hen til kanten ved siden af Winky. Han vinkede Kræ væk og forventede han fulgte ordren. Dog så han hurtigt hvordan Kræ’s lem var stiv. Og grinte let. Før han så mod Amy. ”Jeg har en idé. Amy op og sid. Ved siden af Mel. Mel du er velkommen til at drikke af Amy. Kald det din ansættelsesbonus. Winky kom herover og gå i gang med at bruge den mund til at tilfredsstille Mel. Strit røven op. Og Kræ. Tilfredsstil Amy med din mund.” Han så rimelig alvorligt på alle 3 slaver så de kunne se han mente det.

Hvis de gjorde som han sagde såvel som Mel gjorde ville Kræ og Winky være i gang med at slikke Mel og Amy. Mens Zero gik om bag Winky som ville have strittet røven op. Og lod sin lem glide imod Winky’s underliv. Før han løftede den for at være ud for hendes røv i stedet. Han vendte blikket imod Mel kort. ”Hvis de ikke vil have noget imod det?” Spurgte han kort af ren høflighed og afventede hendes reaktion. Hvis hun ikke havde noget imod det ville han tage fat i Winky’s hofter. ”Du stopper ikke med at tilfredsstille hende forstået?” Han klappede hende på røven for at understrege sin pointe før han begyndte at presse sig ind i hende.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Fre 31 Aug 2018 - 22:05

Hun stønnede nydende mens han holdte tempoet og grinede lidt af hans ord om mandelige slaver. Hendes stemme bumpede i samme takt som hans stød, da hun svarede ham.
”Så holder vi ham jomfruelig. Ingen grund til at miste værdi, bare fordi vi keder os.” Hun bed sig i læben, da han satte farten ned og tilsidst stoppede helt. Hun så underende på ham, mens han talte og da han trak sig ud af hende. Men smilede skummelt, da hun hørte hans næste ord og forstod hvad han havde i tankerne.
”Jeg har intet imod at du har det sidste ord omkring de slaver, som jeg låner af dig eller som skal sælges videre. Men de slaver jeg selv køber og beholder, bestemmer jeg selv over. Og jeg takker for bonusen.” Hun satte sig så der var plads til Amy.
Amy var ikke glad for sin herres beslutning, men hun var dog loyal nok til at gøre som han bad om. Hun fjernde hurtigt sine shorts og underklædning, så hendes underliv var blottet og satte sig op på bordet ved siden af Mel, samtidig med at hun ragte hende sit håndled. Mel var ikke sen til at snuppe det og prikke huld med en af sine skarpe tænder, inden hun begyndte at drikke. Det varme krydrede blod fyldte hendes krop med en nærmest ulidelig varme og energi, der bare fik hende til at længes mere efter hans lem. Samt fik hendes krop til at blive mere anspændt og følsom.

Winky og Kræ var hurtige til at lyde hans ord, eftersom de begge havde set Mel smile skummelt. Winky var nærmest hvid i hovedet af nervøsitet over det hun regnede med at der ventede hende. Winky var ikke sikker på hvad hun skulle gøre, men var også bange for at sige det. Så hun så kort på hvordan Kræ gik hen og nærmest begravede sit hoved mellem Amys ben og hørte lydende af hans tunge der sluprede rundt. Hun huskede også hvordan det havde føltes da han havde gjort hende klar med fingerne ved hendes klit og munden ved hendes bryst og gættede på at hun kunne bruge det på sin frue.
Kræ var ganske rigtigt hurtigt gået over og havde begravet sit hoved imellem Amys ben. Her lod han sin tunge lege lystigt med hendes klit og åbning til hendes indre, som han ind imellem lod sin tunge trænge en smule ind i, dog ikke så dybt at det kunne risikere at tage hendes mødom hvis hun stadig havde den. Han lod sine hænder glide kærtegnede hen over hendes lår og hofter. Han nød at få lov til at tilfredsstille en kvinde og havde været en af de bedste på det hold han var blevet undervist på.
Amy var nervøs, men efter nogle minutter fik Kræs behandlign hende til at slappe af på en måde hun aldrig havde prøvet før. Det var helt utroligt hvordan det føltes. Fremmed artet og alligevel dejligt.

Mel smilede skummelt til Zero.
”Så længe du selv mener at vi kan få en god pris for hende, så må du gøre hvad du vil med hende. Og samtidig kan jeg så lære hende nogle af de finesser der skal til for at tilfredsstille en kvinde.” Hun så ned på Winky der skælvede ved tanken om at hendes anus snart ville blive fyldt ud af en mands lem. Og fornemmelsen af den mod hende anus gjorde hende bare mere nervøs, fordi den føltes så stor. Da hendes frue begyndte at fortælle hende hvad og hvordan hun skulle gøre for at tilfredsstille fruen, gjorde hun det omgående. Hun måtte kæmpe for ikke at lade et klynk forlade hende, da han klappede hendes røv. Et skrig byggede sig op i hende, da han begyndte at presse sig ind i hendes anus og uvilkårligt spændte hun alle muskler, hvilket bare gjorde det hele endnu værre. Hun kæmpede med at få sin krop til at slappe af, men det var nærmest umuligt sådan som hun stod og alt den rædsel som byggede sig op i hendes krop.
Mel smilede og roste hende, da Winky gjorde som hun fik besked på og på den rigtige måde så godt som med det samme. Mel udvidede hendes træning med at lære hende at bruge sine fingere til at fingerkneppe kvinden. Dette måtte Winky dog kæmpe en del med, da hendes krop skælvede og rystede voldsomt. Ligeledes kæmpede hun for at blive stående på benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Zero Bang Lør 8 Sep 2018 - 15:45

Zero så undersøgende på den rystende Winky. Og smilede let. ”Det vil ændre på prisen for hende. Men ikke noget betydeligt. Hun er for pæn til at det vil betyde noget. Men ved at træne hende i kvindelig nydelser så vil det stige prisen. Så jeg tror vi overlever hun ikke er så jomfruelig mere i dette hul.” Hans lem blev presset længere og længere ind i hende. Ikke fordi han prøvede at være blid. Men for at lade hende mærke den normale smerte lidt. Der gik dog ikke længe før Zero begyndte at kede sig. Han lod sine hænder langsomt tage fat i hver hofte på Winky. Og hev hende så imod ham samtidig med han pressede mere på. Så hans lem blev presset helt til bunds i hendes røv. Han sukkede let af nydelse. [b]”Det er et stramt hul det er sikkert.” Sagde han let nydende før han påbegyndte sin bevægelse med at rykke sig frem og tilbage. Klappede hende på røven et par gange imens. Såvel som han engang imellem tog fat i Winky’s baghoved og pressede hende ned imod Mel’s underliv. ”Du gør det godt. Fortsæt det gode arbejde.” Sagde han let og smilede svagt. Mens han rykkede sig hurtigere og hurtigere i hendes røv. Pressede engang imellem på hovedet så hun nærmest blev ’kvalt’ ind i Mel’s underliv og på den måde ikke kun brugte tungen men hele ansigtet til at køre rundt imod hendes underliv.

Zero så kort imod Mel. ”Tempest. Hvad med at lære hende at tilfredsstille dig mens du sidder på hendes ansigt.” Begrænset luftindførelse såvel som desperation ville give hende mere grund til at tilfredsstille Mel bedre. Hvis hun sagde ja til det. Ville Zero stoppe og tage sig ud. Hvorefter han ville føre hende op på bordet så hun lå på ryggen. Derfra kunne Mel sætte sig på hug hen over hendes ansigt. Og Zero kunne presse sig ind i hendes røv igen fra bordkanten.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2018 - 20:17

Mel havde allerede anbragt Winkys ansigt ved hendes underliv og kommanderet hende til at slikke det område hun pegede på, nemlig hendes klit. Winky lod sin tunge komme ud af munden og lod den glide hen over klit'en som om hun slikkede på en ske for kagedej. Hendes frue kommanderede hende til at gøre det hurtigere og med mere følelse i. Winky var ikke glad, men turde ikke gøre andet. Hun bed sig selv i tungen, da Hr. Bang pressede sig ind i hendes røv, hvilket rent refleksmæssigt fik hende til at stramme mere op, hvilket blot fik det til at gøre mere ondt. Hun kunne ikke tilbage holde tårene så de løb ned over hendes kinder og blande sig med smagen af fruens safter. Hun hørte godt Hr. Bangs ord og mærkede tydeligt hvordan han maste hende ned i fruens skød, hvilket fik hende til at panikke når hun ikke kunne få vejret.

Mel nød bare det hele og dog var hun ved at være træt af Winky. Når de kom hjem, ville hun knække tøsen. Men lige nu nød hun at se tøsen panikke fra tid til anden, så da Zero forslog at hun skulle sætte sig med tøsen under sig.
Så snart hun havde gjort det var det meget nemmere at straffe hende hvis hun ikke gjorde som hun skulle.
"Slik mig som om dit liv afhang af det." Winky blev virkelig bange og skyndte sig at efterkomme fruens ordre. Når Hr. Bang stødte hårdt, blev Winky skubbet lidt tilbage og hevet frem igen, hvilket for Mel virkede helt fint med slikkeriet.

Amy var overrasket over hvor god Kræ var til at finde de magiske steder, der fik hende til at føles utrolig godt og som fik hendes indre til at tændes som en steppebrand. Først var hun tilbageholden, men efter hånden som Kræ fik varmet hende op, begyndte Amy at stønne af nydelse, hvilket fik Kræ til at blive vildere i sine handlinger med at slikke hende, samt kærtegne hendes bryster og overkrop.
Mel så over på dem og vendte derpå blikket på Zero mens hun lænede sig lidt frem, så han kun skulle læne sig en smule frem for at kunne kysse hende.
"Hvor langt må han gå med hende? Det lyder til at hun nyder min kære Kræ."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Zero Bang Lør 8 Sep 2018 - 23:10

Zero begyndte at rykke hurtigere og hurtigere i Winky’s røv. Mens hans ene hånd tog fat i hendes bryst nipple og drejede let på det. Han pressede sig hårdere og hårdere ind i Winky’s røv i takt med han hev hende hårdere og hårdere imod sig. Zero var færdig med at gøre det roligt. Hvis hun sprang i røven så måtte hun gøre det. Zero ville ikke stoppe sin hårde behandling. Ikke selv hvis Winky begyndte at tigge om det. Han så imod Mel da hun bukkede sig hen til ham. Hans hånd løftede sig og greb fat om hendes nakke. Pressede hende ind imod Zero’s læber. I et hedt og hårdt kys. Mens han fortsatte med at køre for fuld kraft i Winky. Og drejede hårdere på hendes nipple. Han grinte let ved hendes ord. Og stoppede kysset kort for at vende blikket imod dem. ”Skal vi lade dem finde et værelse og nyde en aften sammen? Det ser ud til de små er ved at blive forelsket i hinanden.” Sagde han og grinte let. Før han vendte blikket imod Winky under dem. ”Se det er hvad der sker hvis man er en god slave.” Han vendte kort blikket imod Mel igen. Og pressede sine læber imod hendes igen. Som dog hurtigt ændrede sig til et hedt snav hvor hans tunge gled ind i hendes mund og legede med hendes et par gange før hun nåede at reagere. Som han drillede hende til at fange hans tunge.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid) - Page 2 Empty Sv: Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2018 - 16:44

Mel klukkede let af hans ord omkring Kræ og Amy, samt smilede skælmsk til Winky, der så bange på Zero da han snakkede til hende. Derefter trykkede Mel sig ned over hendes ansigt, så hun kun lige akkurat kunne få luft gennem næsen. Hvilket tvang Winky til at bevæge tungen og slikke sin frue.
Selv nød Mel den måde Zero snavede hende på. Hun lod roligt sin tunge lege med hans. Hun kunne godt lide den tag fat han havde gang i og lod ham fange hendes tunge nogle gange inden hun selv fangede hans for en stund.

Kræ var utrolig ihærdig med at få Amy til at komme med sine skønne lyde og samtidig holdte han øje med tegn fra sin frue og Amys herre. Han hørte godt at de snakkede om at lade dem få et værelse for sig selv, hvilket han bare manglede at få en bekræftelse på. Mel så godt det blik han sendte hende og løs rev sig kort fra Zero for at give Kræ ordre. Hun smilede venligt til ham.
"Vær en god dreng og leg med hendes anus med dine fingre. Og forsæt med at slikke hende, uden at hun får udløsning." Kræ stoppede kort og smilede til sin frue med mund, kinder og næse smurt ind i Amys safter.
"Som min frue ønsker." Derefter begravede han igen sit hoved og slikkede løs, mens han fjernede sin ene hånd fra hendes bryster. Da fingerne var nede ved hendes skød løftede han hovedet nok til at han kunne fugte et par fingere i hendes safter uden at lade dem komme nærmere ind end lige at sprede skamlæberne, derefter lod han dem glide ned til hendes anus som han blidt masserede mens han forsatte med at tirre hende med tungen.
Amy, hvis krop var helt væk i nydelse kæmede stadig med hendes sind som var utrolig nervøs for at have en anden så tæt på sig. Noget i hendes sind skreg at hun skulle skubbe ham fra sig og løbe væk, men nydelsen som hendes krop fik var for stor til at sindet løb med sejren. Dog gispede hun nervøst, da Kræ begyndte at massere hendes anus, men faldt langsomt til ro igen da hun fokuserede på hans mund og tunge ved sin klit.

Mel smilede mod Zeros læber og afbrød igen deres tungeleg.
"Jeg kan godt lide at se børnene lege. Det fryder mig at se ens arbejde er gjort godt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum