Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
So you want to do business [XxX] EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
So you want to do business [XxX] EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
So you want to do business [XxX] EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
So you want to do business [XxX] EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
So you want to do business [XxX] EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
So you want to do business [XxX] EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
So you want to do business [XxX] EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
So you want to do business [XxX] EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
So you want to do business [XxX] EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
So you want to do business [XxX] Voteba13So you want to do business [XxX] Voteba14So you want to do business [XxX] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

So you want to do business [XxX]

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

So you want to do business [XxX] Empty So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 11:12

So you want to do business [XxX] Tumblr_nmszdnMb9r1u0e2hqo4_r1_500
Vejr: Solen ved at gå ned, fint varmt vejr.
Tid: Sen eftermiddag.
Hvor: Havnen, en stille eftermiddag.
Tag: @Melisandre

Havnen var altid et spændende sted, som dagen gik det var tidlig aften og markedet var stadigvæk åben. Det var altid her hvor Arthur gik på opdagelse for at finde tilføjelser til hans bordeller. Han vandrede i nogle fine rober rundt nede ved havnen og var fulgt af sit følge. To af sine husslaver og så to vagter der fulgte med ham, han diskuterede engang imellem med hans ene husslave, en ældre herre som tydeligvis var op i alderen.
”God pointe Nestor..” lød det med Arthurs mørke stemme, som han klappede den ældre slave Nestor på kinden. Arthur gik hen til et købmand diskuterede kort med ham, hvorefter der blev skrevet lidt ned af Nestor, inden Arthur fandt nogle mønter frem og rakte manden dem. ,”Så burde vi også have vin nok.” lød det roligt, som han vendte sig rundt mod sit følge.

Skridtene førte Arthur videre, som han kom ud til molen og så et skib have lagt til, en rødhåret kvinde gik af skibet, og Arthurs mørke øjne fulgte hende. Hun så bekendt ud, det var da Melisandre? Var det ikke?
”Melisandre, min kære, hvad bringer dem hid?” spurgte han, og så en række varer som fulgte efter hende. Arthurs øjne hvilede på dem interesseret. ”Spændende.. Du er her simpelthen med slaver, til hvilket formål?” spurgte han med et smil og så på hende igen.

Sidst rettet af Arthur Ons 26 Sep 2018 - 15:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 13:01

Jake havde tilbudt at sejle hende og hendes slaver til Aquerne, hvilket hun havde takket ja til. Det havde været fem skønne uger ombord på Draconia, hvor de to havde haft det fornøjeligt sammen med nogle af Mels slaver.
Nu da skibet havde lagt til kaj, gik Mel ned af landgangen sammen med sine syv slaver som alle var klædt i hvide og lysgrå klæder, som var egnet til at tiltrække sig lystende blikke fra folk.
Hun hørte en mand tale til hende som om han kendte hende, så hun så undrende på ham, mens hun prøvede at huske om hun havde mødt ham før.
"Beklager, men hvem er du? Og hvor ken.." Hun spærrede øjnene op i virkelig overraskelse og et smil bredte sig på hendes læber.
"Arthur... Det er utroligt længe siden. Og jeg gætter på at det er gået dig godt."
Kræ, som var klædt i en hvid skjorte og lysgrå bukser der sad tæt, så nysgerrigt på sin frues ven eller bekendt. Han så nu ret godt ud og Kræ kunne forstille sig at en tur med ham ville være voldsomt og hårdt. Noget som fik ham til at gyse let. Mel fornemmede et lette gys fra Kræ og så over på ham. Et skævt smil bredte sig på hendes læber efter et kort blik på Kræ, inden hun igen så på Arthur.
"Tja.. til hvilket formål jeg kan tjene lidt på, så længe de forbliver uskadt og i live. Og noget siger mig at Kræ kunne forstille sig en tur med dig." Kræ bøjede høfligt hovedet, mens han bukkede let og forsøgte at skjule sin lette rødmen.
"Med fruens tilladelse naturligvis." De andre seks slaver, tre kvinder og tre mænd, stod roligt og så til mens deres frue førte samtalen med sin bekendt.

Besætningen på skibet havde taget landgangen og var begyndt at få skibet ud af havnen igen. Mel vente sig om og vinkede til Jake som stod og så på hende fra rælingen mens skibet sejlede ud af havnen.

//Tøj - som på profilbilledet, dog med flade lædersko//

Sidst rettet af Melisandre Ons 26 Sep 2018 - 18:09, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 13:11

Arthurs øjne gled hen over slaverne hun havde med, nogle pænere end andre. De var dog alle kønne af natur, hvilket jo var en god start. Arthur lyttede dog mere til Mels ord og fik et smil på læben.
”Sjældent jeg hopper om bord med varerne, derimod Mel..” afslog han høfligt, som han slog hænderne sammen og sendte hende et flirtende blik. ”Hvis du er kommet for at forhandle med slaver, så lad mig vise dem mit establishment hvor mine slaver arbejder ud fra.” sagde han og gik et skridt tættere på de andre slaver, som hun havde bragt med. ”Flot kvalitet, ikke for mange ridser og skavanker.. De kan let indbringe dig en fin sum Melisandre.” sagde han og greb fat om kæben på en af dem, for at undersøger deres tænder.

Arthur vendte sig rundt og gjorde gestus med armen til hun kunne tage fat.
”Siden vi har set hinanden, har jeg blot udviklet min forretning, som nu er overalt i Underworld. Men lige her.. Her har mit hjerte slået sig ned, varme, god forretning og altid nye varer.” lød det med et charmerende smil, som han knipsede af sine to slaver, som straks løb hen for at bærer Mels tasker og andet.
”Må jeg ikke tage dem med til min villa, så kan vi diskuterer forretning der og se varerne an?” spurgte han med et tandsmil, imens han rykkede sig en smule tættere på Mel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 14:10

Mel grinede hjerteligt. Et var at det var længe siden hun havde set noget til denne mand, men noget andet var at han stadig var lige så charmerende og uforusigelig som hun mindedes ham.
"Jeg sælger dem ikke, ikke eftersom de er de bedste og eneste jeg har. Men ja, jeg kunne muligvis godt lade dem arbejde lidt på et af dine steder, mod betaling naturligvis." Hun tog imod hans arm og gav den et klem, mens hun smilede venligt til ham. Hun overvejede om hvad hun eventuelt kunne tage for sine slaver, hvis de skulle arbejde sammen med hans. Og hun besluttede sig for at drille ham lidt.
"Hvis du ikke selv prøver varene, som du kalder dem, hvordan ved du så om de er gode nok?" Hun puffede let til ham på en venskabelig måde.
Kræ og de andre seks slaver fuldte roligt med, efter deres frue.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 14:32

"Hvis de er gode nok, betaler jeg os godt. De ser ud til at være i god form, hvilket allerede er en god start." sagde han med et smil, og kærtegnede kort Mels hånd, som den kom om hans arm.

De begyndte så småt at bevæge sig, og Arthur grinte lidt af hendes svar, om han ikke ville prøve dem.
"Jamen det har jeg mine metoder til. Kom du med, så skal du se et show. Som vi kan nyde i fred med lidt alkohol ved siden af." sagde han og bevægede sig afsted op mod hans hjem.

--

Der var ikke gået meget mere end en halv time, før de sad inden i hans palæ bassin område. En halvdyb pool, samt nogle slaver som havde fyldt karafler op med vin, maden stod på bordet.
"Har i sikret vandet er varmt i poolen?" spurgte Arthur, som han gik ind i lokalet med Mel ved sin side. Den ældre slave ved navn Nestor nikkede, hvorefter han viftede rundt med to andre slaver.

Arthur gik hen ved en stor chaiselong, hvor han satte sig og hældte to kopper med vin op og rakte Mel den ene.
"Dette er Xiomorn.." sagde han og hans sidste husslave kom frem.
"Xiomorn, er normalt ham som tester kvalitet, en slave med imponerende evner i sengen. Ham kan du jo passende bede om at gøre hvad du vil." sagde han og så på Xiomorn, som var en høj nydelig trænet mand der gik i pænt tøj.

Arthur selv tog en tår af vinen og smilte til Mel. "Hvis du vil sikre dig, kan du jo se ham an." sagde han og grinte, som han lagde hovedet på skrå mod Mel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 15:41

Mel gik roligt med og blev overrasket over synet af hans palæ, som hun studerede mens de gik gennem det. Hun havde sat sig og skulle til at tage imod koppen, da hun fik øje på Xiomorn. Uden at tænke rejste hun sig op og gik ham i møde, hvor hun hurtigt fik blottet hans overkrop og undersøgte hver centimeter med sine hænder til hun igen stod foran ham og slikkede sig sulten om læberne.
"Så du siger at han tester kvaliteten og at jeg kan bede ham om at gøre lige hvad jeg vil?" Hun talte hen over sin egen skulder, uden at slippe slaven med øjnene. Hendes hænder var hurtige til at løsne bukserne og alt der skjulte hans køn. Hun greb ham bestemt og letter hårdt om hans lem, som hun begyndte at kærtegne for at gøre det stift.
"Kræ. James." Mere skulle hun ikke sige før de to af hendes slaver hurtigt smed deres tøj, så de kun havde deres smalle læder halsbånd på. Begge gik derefter over til deres frue og afventede nærmer ordre. Mel slap slavens lem, hvorefter hun vente tilbage til chaiselongen og satte sig mens hun så på de tre mandlige slaver der stod nøgne midt i det hele. Hun smilede skælmsk og hendes stemme var lidt hæs af indestængte lyster.
"Kræ, sut ham. James, knep ham." Hendes blik var fæstnet på de tre, for at se hvordan det kom til at udspille sig. Og først når de var færdige ville hun flytte blikket. Men det forhindrede hende ikke i at tale med Arthur.
"Jeg håber han kan klare at teste dem begge på samme tid." Stemmen og tonen var drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 15:46

Xiomorn havde ingen problemer med at klæde sig af, og han mærkede også hendes greb om hans manddom, og smilte som hun begyndte at kærtegne det, så det langsomt voksede.
Det var slet ikke unormalt for Xiomorn at blive testet på led og kanter, og han fulgte også helt naturligt med, til hvad hans herres frue ville teste ham og sine egne i.

Arthur vendte blikket mod hende, og lod en finger glide hen over hendes kindben.
"Du nyder måske at se andre morer sig." lød det flirtende, som han kærtegnede hendes kindben. "Jeg husker dig, som en der gerne ville have det sjovt." lød det hviskende imens Arthur fokuserede på hende, da han var sikker på Xiomorn gjorde sit job, som han altid gjorde.
"Hvem er dine kvindelig slaver?" spurgte Arthur og så over på dem, inden han tog en tår af sin vin. Han rejste sig op og gik hen imod dem, og studerede dem med øjne. "Fine træk, kan de noget?" spurgte han imens han stoppede en halv fra foran den første lyshåret slave. Arthur vendte blikket tilbage mod Mel og smilte, inden han tog en tår vin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 17:16

Hans flirtende ord tændte hende mere, mens hun stadig så på de tre mænd. Hun slikkede sig sultent om læberne, mens hun smilede af hans ord.
"Det kan være ganske fornøjeligt at se på slaverne, når de træner. Det har det med at give ekstra appetit, til når jeg selv skal 'spise'." Hun sendte ham et kort blik inden hun igen fokuserede på mændene.
"Linne er tyve og den bedste af dem. Amelia er nitten og er faktisk den nyeste, selv om det ikke kan mærkes på hende. Og Winky... er atten og den som har mest at lære." Pigerne trådte frem efterhånden som de blev nævnt. Dog var Winky klar over at det nok ikke hjalp meget at prøve at virke forførende lige nu, ikke med fruens ord. På tros af at hun havde været noget mere føjelig på det sidste, så var hun stadig modstander af at være sexslave. Men i det mindste havde hun lært ikke at klynke.
"De sidste to er Thom og Joshua begge lige så lovende, som Kræ og James, men de er ikke helt så rutineret endnu. Men meget lærenemme." Begge unge mænd bukkede høfligt. Fældes for alle slaverne var at deres slave halsbånd var af læder og kun to centimeter bredt med Mel's mærke brændt ind i læderet på hver sin side af en kobberrød sten, som sad i midten af halsbåndet. Mel bøjede den ene pegefinger i en kaldende bevægelse og de tre piger og to mænd kom hen til hende.
"Xiomorn. Hvis du vil teste Kræ og James på en anden måde, så gør det. Eller hvis der er nogle af de andre du ønsker at teste. Det samme gælder dig, min kære Arthur. Må jeg anbefale Linne?" Linne trådte frem, klædte sig af og stillede sig med let spredte ben mens hun begyndte at kæle med sig selv på en forførende måde. Netop som fruen forventede. Linne nød hvordan folk rundt omkring muligvis fuldte hendes bevægelser eller så på hendes krop. Fruen havde kaldt hende den bedste og havde anbefalet hende til herren, hvilket hun var beæret over.
"Hvor med kan jeg tjene herren?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 17:26

Xiomorn var ikke i tvivl, han så kort over på Arthur som nikkede til ham, hvorefter han atter gjorde hvad han blev bedt om. Han tog derefter helt over selv, og tog fat i Kræ og James på samme måde, som de havde gjort på ham.

Arthur lyttede til hvad hun sagde om pigerne, som gik hen og stilte sig foran deres frue. Arthur gik med rolige skridt hen imod Mel, hvorefter han satte sig ned ved siden af hende. "Jeg er egentlig mest interesseret i dig, men Linne er da også fin, hvis du ikke vil lege." sagde han med et halvt øje til Linne som begyndte at lege, hvorefter han tog endnu en tår af sin vin.
"Du er mest interessant, nu mindre hvis du vil have lidt godt for øjne." hviskede han og nappede Mel let i øret, som hans hånd gled hen over hendes lår. Arthur var i bund og grund mere interesseret i Mel, frem for en vare - det kunne han trods alt, altid prøve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 17:49

Hun nød den opmærksomhed han gav hende og lyttede roligt til hans ord, som bare gjorde hende mere lysten. Og tanken om at Xiomorn skulle teste alle syv af hendes slaver gjorde at hun selv fik lyst til at prøve ham af. Særligt hvis han kunne hold til så mange. Men Arthur... Han var en verden for sig selv.
Mel begyndte at spinde, som hun gjorde når hun var godt til pas eller virkelig var lysten. Da han hviskede til hende og nappede hende let i øret, åndede hun tungt, mens hun lukkede øjnene halvt i nydelse.
"Skal han teste dem alle syv selv, eller har han lidt hjælp til det? Pigerne er trænet til at kunne klare begge huller samtidig." Hendes stemme var letter hed og hun vinkede sine slaver afsted.
"Gør hvad Xiomorn beder jer om og gør mig stolt." Derpå rettede Mel sig en smule op, så hun kunne gribe Arthur om hans kønsdele og klemme en smule, mens hun åndede ham hedt i øret.
"Jeg vil med største fornøjelse kneppe dig. Her eller under fire øjene er mig underordnet. Og hvis du kunne tænke dig at slikke en af pigerne samtidig med at jeg knepper dig, så kald en af dem over. Med mindre det skulle være en af drengene." Det sidste sagde hun drillende, da hun kunne mindes at han ikke var til mænd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 18:08

Da Xiomorn var færdig med de to mænd, gjorde han en mental notits, hvorefter han roligt gik hen mod Winky, han vendte blikket mod deres herre og frue. "Jeg tager fra uerfaren til erfaren frue." sagde han og trak Winky med sig hen ved et bord, hvor han halvt satte sig og begyndte at kysse ned over Winky, imens han viftede Joshua hen for at begynde at gå på opdagelse med Winky, hans fingre gled ned over kroppen på hende.

"Du er præcis ligesom jeg husker dig.." hviskede Arthur tungt, som hun greb fat om hans manddom og nappede hende i læben, inden han kyssede hende grådigt og krævende, imens hans hånd gled ind omkring livet på hende, inden hans kys gled ned over halsen på hende. Hans hænder gled op langs skuldrene og løsnede snørrene i siden til den røde kjole, inden han så op på hende og smilte. Arthur lod hænderne glide op og trække hendes kjole langsomt ned.
"Så du vil dele mig.." lød det udfordrende, som hans hånd gled hen over hendes bryster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 18:42

Hun nikkede til Xiomorn og smilede skælmsk til Winky. Det blik hun sendte til sin slave sagde tydeligt at hun kunne lige våge på at skuffe hende.
Winky var nervøs og rystede lidt over det som ventede. Hun skulle testes om hun kunne leve op til standarterne som en sexslave og hvis hun fejlede, ville fruen straffe hende.

Joshua smilede og smed sit tøj mens han gik over til Xiomorn og Winky. Da han var over ved dem løsnede han det smalle skærf som holdte kjolen lukket, og fjernede roligt kjolen fra hendes krop. Winky nød kyssene, selv om hun havde svært ved ikke at se på Xiomorn's stive lem, der for hendes vedkommende syndtes utroligt stor. Joshua var allerede halvstiv, efter at have set hvordan Kræ og James havde nydt deres tests, så han lod drillende sit lem glide hen over Winkys røv, hvilket fik hende til at stivne. Heldigt for hende stod Joshua så han dækkede fruens udsyn til hende.

Mel nød hans behandling af hende, samt hans hviskende ord og lod villigt kjolen glide af. Hun grinede skælmsk og drillende af hans udfordrende ord. Selv hendes blik var drillende.
"Kom ik og sig at du ikke har fantaseret om det mindst en gang i dit liv. Smid nu bare det tøj." Hendes hænder havde travlt med at løsne hans bukser og andet der forhindrede hende i at komme til hans kønsdele.

Linne stod i nærheden og kunne høre alt hvad fruen og herren sagde. Hun havde en ide om at fruen ville gøre noget lignede det hun havde gjort med Jake, men bar uden at binde ham fast. Linne smilede mens en behagelig gysen gled gennem hende, samtidig med at hendes egne fingere gled hen over hendes klit og fik hende til at stønne ved mindet om hvordan Jake havde været dyrisk i sit slikkeri af hendes skød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 18:55

Xiomorn hvis kys stoppede, som hans hænder i stedet gik ned på opdagelse mellem hendes ben, hvor han kærtegnede hende, så med et smil over på Joshua. Han lod fingrene glide op i Winky, som han mærkede hende og kunne ikke undgå at mærke den pulserende fornemmelse i hans manddom.
Xiomorn havde høje standarder omkring hvilken prisleje kvinder og mænd lå i, hende her var faktisk hvis man kunne polerer det værste forskrækkelse væk, så kunne hun indbringe en hel del penge. ”Hvis mig hvad du kan med dine hænder og din mund..” lød det hæst fra Xiomorn som trak hånden til sig.

Arthur grinte let og rejste sig op, imens han mærkede en utålmodig Melisandres hænder på hans manddom, dog ude på de fine bukser. Han mærkede blodet pumpe i hans manddom, som han trak trøjen over hovedet og fremviste en muskuløs overkrop, imens han løsnede bukserne. Han lod dem dumpe ned og fremviste en stolt manddom, som han også var stolt af flere grunde! Blikket gled ned over Mel, som hans manddom stod i retning mod – imens hans øjne gled over Linne.
”Hun vil gerne være med, så kom herover slave..” sagde han og vinkede hende tættere på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 19:44

Winky prøvede at slappe af, som hun havde lært men det var svært når Joshua stod og drillede hende med sit letter stive lem ved hendes røv og et andet stort lem dansede let foran hende på en fremmede fyr, der bare stak fingerne ind i hende uden advarsel. Hun var ikke meget for at hun skulle slikke og sutte ham, men hun måtte bare gøre det. Heller det end at skulle udstå en af de straffe fruen kunne finde på. Winky prøvede at sætte sig ned på knæ, mens hun skulle kærtegne Xiomorn's lem, men Joshua greb fat om hendes hofter og lod sit lem glide mellem hendes baller for at gøre det helt stift. Igen stivnede Winky og hun havde desværre den ene hånd rundtom Xiomorn's lem, som hun kom til at klemme lidt for hårdt da hun stivnede. Hun bed sig i læben for ikke at klynke, men alligevel kom der et par svage hulk. Joshua klaskede hende hårdt på den ene balle og bøjede sig lidt frem så hun kunne høre hans lave stemme.
"Er du ude på at blive straffet af fruen? Desuden er det ikke første gang du er blevet kneppet af to fyre. Ønsker du virkelig at se hende sur igen?" Winky rystede på hovedet og begyndte at sutte og slikke, samtidig med at hendes hænder kærtegnede noget af skaftet og kuglerne.

Joshua knælede ned og lod sin tunge kærtegne hendes røv, så hun blev våd og løsnede op. I løbet af et minuts tid med hans slikken både på hendes baller og mellem dem, kunne han mærke hvordan hun slappede af. Så han startede med at bruge en finger og smilede da han hørte hende brumme nydende, mens hendes mund og tunge var optaget af det andet arbejde. Han forsatte dog med at slikke hende lidt mere og med små mellemrum fingerkneppede han hende i røven, først med en finger, derefter med to og til sidst lod han sit lem blive opslugt af hendes røv.

Winky som var godt igang med at slikke og sutte Xiomorn's lem, havde skiftet sin ene hånd fra staftet til mellemstykket på Xiomorn, som hun masserede.
Hun var endelig helt afslappet og nød hvordan Joshua slikkede hendes røv, samt fingerkneppede den ind i mellem. Så da han fyldte hendes røv ud med sit lem, stønnede hun kraftigt mod det lem der fyldte hendes mund, men hun forsatte sit arbejde til hun blev bedt om noget andet.

Mel slikkede sig om munden som en sulten kat, før hun flyttede sig nok til at hun kunne slikke prøvende et par gange på det stive lem foran hende. Safterne flød fra hendes skød, som nærmest summede efter at blive fyldt ud.
"Så lækker." Hendes stemme var hed og fyldt med lyster.

Linne så godt det blik herren gav hende og smilede ved hans ord. Hun flyttede sin hånd fra sit skød og slikkede sine safter af hånden, mens hun gik forførende over til fruen og herren. Hun manglede kun pegefingeren da hun kom hen ved siden af herren og rakte den frem mod ham som et tilbud om at smage hendes safter.
Mel så smilende på Linne. Den pige var vokset utrolig meget med sin nye status og noget tydede på at hun ville blive en af dem der var mest rift om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 19:56

Xiomorn tog mentale noter af alt som de gjorde, hvordan de hver især reagerede. ”ikke så hårdt om skaftet, det kan skræmme kunder væk Winky..” sagde han autoritært.
De ting som Xiomorn lagde mærke til, var teknik, gøren og hvordan de opførte sig, hvordan villigheden var hos dem, om de selv tog initiativ til noget af det. Det samme galt, da hun endelig tog ham i munden og begyndte at arbejde, det som faktisk skulle gå hen og blive arbejde for hende, der var helt klart en del forbedring, ting som hun skulle oplæres i.
”Rolig Joshua..” lød det beroligende fra Xiomorn, hvorefter han aede Winkypå kinden. ”Straf kan vi altid snakke, lige nu skal jeg se hvordan i er naturligt.” lød det med en afslappen stemme, som han også kærtegnede Joshua på kinden.
Xiomorn lukkede øjne som hun begyndte at kærtegne ham og arbejde med hendes mund og hånd. Da der var gået lidt tid, satte han sig til rette på bordet. ”Kom op og rid mig Winky, vis mig din teknik.” lød det kommanderende, imens han ikke virkede sønderlig påvirket af situation. Xiomorn satte sig til rette, og gjorde først gestus til at Winky kunne kravle op på ham, hvorefter han så gjorde tegn til den gode Joshua kunne forsætte med hvad han ville.

Arthur nød at se ned på en tydeligvis tændt Melisandre, og han mærkede hvordan hjertet slog hurtigere end normalt. Hans øjne var fyldt med lyst, og det gjorde det kun bedre som Linne kom tættere på ham, hvor han lod læberne omfavne hendes fingre. Det var fantastisk, hans ene hånd gled kærtegnene rundt om Mels hoved, inden han kyssede hende grådigt på læberne og bed hende hårdt. Han faldt på knæ, og kyssede hende først på halsen, så kravebenet, så brysterne som han var lidt ved, lod pirrerende tænder glide over brystvorterne, inden han kyssede hende på maven og begyndte at lade tungen glide længere ned og lege med hendes klit, inden han lod en finger glide op i Mel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 20:27

Joshua trak sig ud af Winky, da Xiomorn bad hende om at komme op på bordet og ride ham. Hun smilede til ham og kravlede op på bordet, så hendes bryster gled hen over hans lår og hans lem gled mellem dem på hendes vej op. Så snart hendes skød var ud for hans lem, lod hun stødet glide lidt frem og tilbage for at pirre ham lidt, inden hun lod sig glide ned over og slugte lemmet helt ned til roden i et roligt og pirrende tempo.

Da Winky var godt i gang med at ride Xiomorn i et roligt og pirrende tempo, trak Joshua ham lidt længere ud, så hans røv blev fri af bordet. Derpå begyndte Joshua og kærtegne Xiomorn's røv med sit stive lem, samtidig med at han lod sine fingere kærtegne Xiomorn's kugler. Efter lidt tid lod han lemmet glide ind i Xiomorn og begyndte at støde i nogenlunde samme tempo som Winky red ham. Og for at drille hende lidt lod Joshua et par finger finde vej ind i Winky's røv, hvilket udløste en behagelig gysen og fik hende til at spænde lidt op på en god måde. Hun havde lukket øjnene halvt af nydelse og forsatte med at bevæge sig i det rolige tempo.

Mel nød alt hvad Arthur gjorde ved hende og gjorde en bevægelse med et par fingere, hvorefter Linne lagde sig ned og tog herrens lem i munden. Hun lod tungen lege med det samtidig med at hun suttede ham blidt og drillende. Hun lå sådan at hvis herren fik lyst, så kunne han bruge sin frie hånd ved hendes skød eller krop.
Mel spandt nydende, og overvejde om hun skulle tage kontrollen, men valgte at lade ham forsætte endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 20:35

Xiomorn fandt et passende tempo med Winky, og først gled hans hænder rundt om hoften på hende, indtil deres tempo var synkront. Heldigvis var hun ret god til at fange, hvilket tempo manden ønskede. Hans ene hånd gled dernæst op på hendes bryst, hvor den kærtegnede og legede med hendes brystvorte. Han mærkede Joshuas kraftfulde hænder, trække ham let ud over bordet, hvorefter han mærkede den velkendte følelse af Joshuas manddom.

Arthur lod grådigt tungen glide hen over Mel, imens hans fingre gled op i hende. Dette fik hans hjerte til at banke hårdere og hans manddom til at pulserer langt mere. Han lukkede øjne tilfreds, som Linne tog fat om hans manddom og tog ham i munden.
Diskret lod Arthur den ene hånd glide hen over Linnes underliv og begyndte at lege med hende, selvom hans fokus var rettet mod Mel. Som tiden blev bevægelsen grådigere med tungen og mere krævende af Mel, samtidig med hans ene arm var gledet ned omkring hendes lår og trak hende tættere på sig, så han rigtig kunne komme i dybden med tungen. Arthurs underliv hånd, som før havde kærtegnet Linne var nu rundt om hendes hår, hvor han havde fået et fast greb.

Xiomorn havde fået en god fornemmelse af både Joshua og Winky. Han manglede dog lige den sidste del. ”Kan Winky tåle os begge, samtidig?” lød det, halvstønnende fra Xiomorn, imens han greb fat om håret på Winky og trak hende ned til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 21:38

Joshua smilede til Xiomorn og trak sig roligt ud af ham, samtidig med at han lod sine fingere blive i Winkys røv indtil hun lå så han kunne bytte rundt på finger og lem. Både Winky og Joshua stønnede ved sammenføjningen. og derefter begyndte Joshua at støde med et stigende tempo indtil han og Xiomorn havde samme tempo. Joshua stønnede let ved hvert stød hvor han kom i bund og Winky var ikke langt fra det samme, hun lænede sig lidt frem og ned så Xiomorn kunne nå hendes bryster og gøre ved dem som han ønskede. Hun støttede på sine hænder et lille stykke ovenover hans hoved.

Mel nød lyden af sine slaver der stønnede og kunne høre sutte lydende fra Linne. Men særligt nød hun de grådige tungebevægelser fra Arthur, hvilket fik hende til at spinde kraftigere, noget nær en stønnen. Men hun havde en anden ide og fik med et kraftfuldt ryk, trukket sig fri af hans lækre tunge, mens hun smilede skælmsk.
"Linne slip ham. Arthur min kære, kom op og lig dig på ryggen, så skal du få lov til at nyde lidt nyt." Linne viste hvad fruen tænkte på, så ligeså snart herren havde lag sig på ryggen og fruen havde sat sig på hans lem, så ville Linne sætte sig ved hans mund og tilbyde sit skød til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2018 - 21:50

Xiomorn mærkede hvordan at Joshua også fandt tempoet, og skrev yderlige mentale noter. Hans blik gled op over Winky, inden han kærtegnede hendes tunge med hans læber. Dog stoppede han også op og viftede dem begge væk fra sig, han hjalp hende roligt Winky af sig, og smilte til både hende og Joshua.
”Ganske fint, Amelia. Kom herhen. Først vis mig hvordan du arbejder med en anden pige, Winky din opgave er at være den anden pige der. Når Thom får lyst, så skal du bare deltage Thom. Jeg vil herefter vurderer jeg, inden jeg vurderer jeg deltager også.” lød det autoritært fra Xiomorn, som kørte hånden over sig selv, så hans manddom lige fik en lille pause.

Det var enormt ophidsende at høre andre have sex omkring sig, og Arthur var da heller ikke bleg for at gøre sig umage når det kom til Mel, som hans hånd slap Linnes hår og gled op over Melisandres bryst og kærtegnede dem krævende. Da Melisandre trak sig selv væk fra ham, så Arthur fra Mel til Linne, som slap hans lem. Han lagde sig efter på chaiselongen, hvorefter han greb erfarent fat om sit lem, imens han mærkede hvordan han gled op i Mel, med et dybt suk og et smil, kunne han mærke hendes bevægelser. Dog gik der ikke lang tid fra hans udsyn til Mel blev erstattet af Linne, som han ligeså grådigt begyndte at lade tungen på opdagelse. Hans hænder gled ned om hendes ben og rundt om hendes lår, så han rigtig kunne trække hende tæt på sig. Dog kunne den ene hånd ikke stå for lige at glide ned mellem Mels ben og lege med hendes klit, og hvem sagde at mænd ikke kunne multitaske?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 11:57

Joshua trak sig ud, da Xiomorn vinkede dem væk. Han hjalp Winky ned fra bordet. Han så sulten rundt på de forskellige og tilbage på Xiomorn, men han viste ikke om han måtte færdiggøre sig selv eller om han skulle vente på tilladelse.

Amelia gik forførende over til dem, mens hun lod kjolen falde. Da hun kom over til dem, så hun kort på Xiomorn mens hun lod en hånd glide kærligt hen over Winkys kind til den gled gennem hendes lyse hår.
Derpå begyndte Amelia at kysse roligt med Winky, mens hun ventede på svar. Hendes hånd gled fri af håret og derefter lod begge hænder glide forførende rundt på Winkys krop til Winky sukkede efter mere, hvilket ikke tog langtid da hun i forvejen var godt ophidset. Hun flyttede sine kys ned til Winkys bryster, mens hendes ene hånd var begyndt at kærtegne Winkys klit og skød. Den anden hånd fandt vej til Winkys baller, som den massede blidt. Amelia flyttede sig lidt til siden, så hun bedre kunne nå begge sider. Hvilket også gav Xiomorn bedre udsyn til hvad hun gjorde og hvordan Winky reagerede.

Thom nikkede smilende, mens han gik over ved siden af Xiomorn.
"Bare det var min krop der fik hendes opmærksomhed. Hun er fantastisk, men hun har selvfølgelig også lært af den bedste, som i øjeblikket fornøjer din herre." Han så over på Linne der var i fuld gang med at blive slikket af fruens ven.

Mel nød følelsen af et lem inden i sig, så hun satte tempoet og hårdhedden op for at gøre det bedre. Og da hun mærkede hans finger mod hendes klit, rettede hun sig mere op og lukkede øjnene halvt i nydelse, mens hendes hænder støttede på hans overkrop.
Linne stønnede nydende over hans grådige tunges bevægelser, men det var ikke nær så hårdt som Jakes, da han var dyrisk. Linne fik en ide og drejede hovedet så hun var sikker på at han hørte hendes hede tiggende stønnen:
"Herre, gør hårde og voldsommere." Mel smilede ved lyden af Linnes ord, pigen var fræk men på en god måde. Hun skulle dog have lov til at mærke resultatet af hendes ord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 12:05

Xiomorn som betragtede de to piger, lagde armene over kors og nikkede til deres gøren. Han så hen på Thom, som kom gående mod ham og smilte. Blikket gled over mod hans herre og de to kvinde, fruen og en anden slave. Den som var blevet udpeget som den mest erfaren. Xiomorn smilte og så over på Joshua. ”Bare færdiggør dig selv, dig har jeg vurderet. Jeg mangler kun de her to.” lød det, som han viftede Thom hen mod pigerne, inden han selv langsomt begyndte at gå hen imod dem. Det var nu et behageligt syn, at se de to smukke kvinder være sammen.

Tempoet på Melisandres klit blev sat op, samtidig med hun satte tempoet op omkring hendes bevægelser. Arthurs hånd, som før havde holdt om Linnes lår, gled ned og greb fat om Mels hofte og ned omkring hendes balde, inden han grådigt forsatte sin behandling af Linne, som gav ham yderlige et stød i hans manddom, som hun begyndte at tigge om mere.
Arthur begyndte at lade tungen glide voldsommere hårdere, han trak sine hænder til sig og lod begge hænder trække hende til sig, hans muskler spændtes og hans overnaturligvis styrke trak hende til sig, som han dyrisk og voldsomt lod tungen glide hen over og i hende, imens han mærkede hvordan Mel red ham hårdere og hårdere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 13:38

Joshua smilede ved Xiomorn's ord, og hørte kort efter Kræ kalde. Da han så hen mod stemmen, så han at Kræ og James lå og legede med hinanden. Kræ vinkede ham hen, James smilede og flyttede sig nok til at Joshua kunne være mellem ham og Kræ. De dannede en trekant og kunne tilfredsstille hinanden med mund og hånd. Snart var der stønnen af nydelse fra de tre mænd.

Amelia lod sine kys flytte sig lidt rundt på Winkys krop og hendes hænder var optaget af at kærtegne Winkys huller og klit. Amelia så hen på de to mænd og blinkede til dem, mens hun lod sin krop flytte sig en smule ud til siden, så de havde bedre udsyn til den og løftede det ene ben så hendes skød kom til syne og rystede røven lidt. En klar invitation til dem om at komme og være med.

Thom smilede og så på Xiomorn.
"hvad vil du helst have? røv eller skød?" Derpå gik han over til pigerne og begyndte at snave med dem begge på skift. Winky stønnede nydende og hendes ben skælvede. Thom lod sine hænder kærtegne Winkys bryster og flyttede sine kys til Winkys hals og øre, hvor han slikkede og nappede hende en gang. Dét udløste alt den spænding der havde bygget sig op i Winky og hun udstøde et langtrukkent støn mens hele hendes krop skælvede mens hun havde orgasmen. Amelia forsatte sine bevægelser med fingerne gennem orgasmen og fik den til at vare noget længere. Derefter trak hun fingerne ud og sammen med Thom hjalp hun Winky ned og ligge, så hun kunne komme sig lidt. Thom smilede skælmsk til Amelia der smilede skælmsk tilbage mens hun flyttede sig en smule væk, så de ikke kom til at skubbe til Winky. Hele tiden bevægede hun sig forførende og drillende, hvilket virkede fint for Thom. Han begyndte at snave med Amelia mens de begge kærtegnede hinandens kroppe en kort stund inden de så forførende på Xiomorn.

Linne stønnede nydende og kom med små udtryk "Åh ja... Lækkert... Mere... Meere..." Hun var glad for at han holdte fast på hende, da det gjorde det nemmere for hende at slappe af. Hun lod ind imellem små slik glide hen over fruens bryster, og smilede når hun hørte fruen spinde kraftigere over det.
Mel var imponeret over Linne, som udviklede sig mens de havde gang i det her. Hun lænede sig derfor lidt tættere på så Linne rigtig kunne få lov til at slikke, sutte og lege med Mels bryster, hvilket Mel nød så meget, at hun igen satte tempoet og hårdhedden op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 13:51

Xiomorn som var fuldt optaget med at lave notater om hvordan de klarede sig, vendte blikket mod Thom og smilte. ”Jeg snupper Amelia, tag Winky lidt imens, indtil jeg siger andet. Så skal jeg nok komme og vurderer.” sagde han, inden han gik hen til Amelia hvor han gav sig til at kysse med hende, først for at mærke hendes taktik, hans fingre gik ned og kærtegnede hende blidt, inden han følte hendes bryster og mærkede hendes bagdel. Han betragtede dem som de begyndte at lege, og han bed sig tilfreds i læben.
”Fin krop.” hviskede han og nappede hende i læben, hvorefter Xiomorn tog fat om Amelia, trak hende op sig sig. Kyssede hende kort på skulderen, hvorefter hanvendte hende rundt og skubbede hende ned på alle fire. Han lod fingeren glide ned mellem hendes balder, inden han begyndte at kysse hende på balderne og lade tungen gå på opdagelse, til at varme hende op, samtidig lod han fingrene glide hen over hendes klit, imens hans tunge udfordrede det andet hul.

Det var ganske frækt at høre hende blive mere opstemt, de små lyde var frække og samtidig kunne han høre hvordan Mel også nørd at ride ham. Som tempoet yderlige blev sat op, mærkede Arthur nydelsen sprede i kroppen, nu vildere desto bedre. Arthur vildskab og dyrisk instinkter tog over, som han gik mere på opdagelse hos Linne. Hans tunge var hårdere og mere kraftfuld, hvorefter hans hænder gled op på Linnes bryster, imens han lod tungen glide længere ind. Arthur lod stadigvæk Mel have kontrollen, men han ville snart gerne selv tage styringen og bestemme over hvad der skulle ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 15:00

Thom smilede da Xiomorn overtog kontrollen af Amelia og gik smilende om foran Amelia hvor han tilbød hende sit lem og hun tog glædeligt mod det. Et støn af nydelse forlod Thoms læber, da Amelia gik igang. Han lod sine hænder glide hen over hendes ryg, mens han lod hende styre tempoet.

Linne stønnede kraftigere og endte ud med at spænde i hele kroppen da hun fik orgasme over hans tungeleg. Dog blev hun siddende både fordi han holdte hende fast og fordi hun ikke havde fået tilladelse til at flytte sig. Orgasmen holdte utroligt længe da han var så hård og kraftfuld i sin tungeleg. Hendes stønne blev mere gispende og hun kæmpede for at holde sig oppe så hun kunne forsætte sine kærtegn af fruens bryster.
Mel både hørte og mærkede forandringerne ved Linne, men smilede over hendes forsøg på at holde sig oppe og forsætte. Mel bøjede sig lidt og kyssede Linne blidt.
"Du har gjort det god min pige." Derpå stoppede hun sin ridning af Arthur og lod sig løfte af hans lem, for at drille ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2018 - 15:10

Xiomorn så til med hvordan Amelia tog Thom i munden, og begyndte hendes behandling af ham. Det var enormt pirrerende, han begyndte langsomt at lade en finger glide ind i hendes andet hul, og begyndte hende på den måde at varme hende op.
Der gik ikke lang tid før at Xiomorn følte han havde varmet hende tilstrækkelig op, til at han kunne lade hendes bagdel omslutte hans manddom, som han førte den ind i hende med en rolig bevægelse. Små bevægelser, som udviklede sig til hurtigere og hurtigere.

Det var enormt tilfredsstillende for Arthur, at vide at han fik den unge Linne til at nå i sit klimaks, ved hans behandling. Han lukkede øjne, og færdiggjorde hende, imens han mærkede hvordan Mel rejste sig fra ham. Det var os på tide, at han overtog den her legestue.
Arthur fik elegant Linne af ham, og smilte til hende. ”Gå over og leg med de andre.” lød det med et smil, imens Linne gik hen til Xiomorn og begyndte at kysse med ham.
Arthur så hen på Mel med et djævelsk tændt blik, inden han gik hen til hende og kyssede hende kraftfuldt på hendes læber, inden han med sine stærke hænder vendte hende rundt på alle fire, hvorefter han forenede dem i et ryk. Nu var det hans tur til at styrer dette slag, hans hænder greb fat om hendes hofte imens han langsomt lod tempoet stige. Hans ene hånd kærtegnede hendes balder, inden han gav den et hårdt klask, og hurtigt greb fat om hendes hofte igen og stødte hårdt igennem.

Gæst
Gæst

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum