Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
So you want to do business [XxX]
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: So you want to do business [XxX]
Hun hørte godt Arthurs stemme i baggrunden, men havde besvær med at fokusere på den. Det problem blev dog hurtigt løst, da han kom hen ved siden af sengen og talte igen. Hendes mund bed mere sammen om hendes underlæbe, men sprang op i et hedt støn da han hårdt greb fat om hendes kæbe. En del af hende ønskede at blive pint og tirret mere, mens en anden del af hende bare ønskede at få udløsningen nu.
Hendes mund bevægede sig en smule og et enkelt ord kom over hendes læber som et hedt støn:
"Lækkert."
Gæst- Gæst
"Næste gang spicer vi op, og igen vil du komme til grænsen, og så må vi ikke mere.. Jeg forsætter sådan her i lang tid.." sagde Arthur, inden han greb fat om pisken og svang den engang, så en svirpene lyd kunne høres mod gulvet, inden han atter gjorde den hen over hendes lår.
"Det var første, vi ses.."
Gæst- Gæst
Et lille gip gik gennem hendes krop, da hun hørte svirpet mod gulvet og derefter mærkede læderremmene, som hun nu viste var en pisk, mod sit lår. Hun kunne nærmest ikke vente til at finde ud af hvor slem han havde tænkt sig at være.
Gæst- Gæst
"Tig.." lød det køligt, hvorefter han lod to andre slaver komme ind, den ene var Xiomorn, hvilket hun muligvis kunne lugte, hun havde trods alt drukke fra ham tidligere.
Gæst- Gæst
Tiden var gået helt tabt for hende, så hun anede ikke hvor lang tid der var gået fra de startede til hvor de var nu. Det kunne lige så godt være dage som timer.
Hun skælvede kraftigt, da han beordrede hende om at tikke. Og hun måtte væde læberne, samt rømme sig en smule for at kunne få ordene over de skælvende læber.
"Min kære... Lad mig få det sidste af din tirren... Bagefter... vær sød at kneppe mig til du kommer. " Ordene var skælvende og kom letter pinefuldt, eftersom lyden af sin egen stemme og ord var yderligere brænde på det bål som brændte med en unaturlig kræft og varme i hende.
Hun kunne lugte Xiomorn, som hun havde drukket fra i starten, så noget sagde hende at det var inden for det samme døgn, muligvis inden for de første otte timer efter at hun havde drukket fra ham. Sulten rev i hende igen eftersom hun ikke havde drukket sig mæt den gang, og hun havde opbrugt noget af energien under denne pirrende tur. Og det fik hende til at tilføje:
"Be om at Xiomorn er med. Og be om at lad mig drikke fra ham eller en anden."
Gæst- Gæst
"Nej, tror ikke jeg vil lade dig komme endnu.." sagde han køligt, hvorefter han knipsede og de to slaver gik hen til hende, løsnede hende og trak hende væk fra sengen og hang hende i stedet op i bjælken.
"Jeg tror jeg vil give dig smæk, 5 pr time du har valgt at vente med at tigge." lød det, imens han gik rundt og lod hånden glide rundt på hendes krop for at mærke hende, de to slaver trak hende en anelse op, så hun han 10 cm over jorden i armene.
"Vil du tælle?" lød det drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Syntes du ikke også jeg har ret til at komme.." hviskede han, imens han kyssede hende på munden. De tog slaver så hen på de deres herre og frue skikkelse. Arthur lod roberne falde, så han også stod nøgen foran hende, hvorefter han betragtede hendes krop. "Hvor vil du have mig?" spurgte han og hentød til røven eller skødet.
Gæst- Gæst
Selv om hun ikke kunne se ham, kunne hun høre hvordan klæderne gled af ham og hun slikkede sig sultent om læberne, mens hendes krop begyndte at ryste lidt igen.
"Åh min kære... Knep mig som du lyster... Bare du knepper mig..." Stemmen var skælvende og hun var i en virkelig erotisk tilstand. Hun kunne nærmest ikke vente med at han begyndte at støde i hende, for selv om hun havde fået orgasme, så var hendes krop stadig sulten efter at blive udfyldt.
Gæst- Gæst
Arthur greb fat om begge hendes ben og løftede dem op, hvorefter han brugte sin arme til et sprede dem og stille sig mellem dem, så han tog lidt af vægten, som hun hang der og dinglede. Elegant og trænet i selv den her situation gled hans manddom op i hendes skød, et suk kunne høres, inden han begyndte at sætte tempoet op i stødende.
Han lod stødende vække hende til live igen, inden han greb fat om bindet for hendes øjne og hev det af hende, så hun kunne se at Xiomorn og en anden slave, begge stod iført rober inde i rummet og så hende blive taget.
Gæst- Gæst
Kroppen tog lystigt imod hans stødden og var godt tændt, da han hev bindet fra hendes øjne. Hun glippede nogle gange for at øjnene kunne vende sig til lyset igen og så roligt på de to slaver, hvor af den ene var Xiomorn, som stod og var vidner om det der skete mellem hende og Arthur, hvilket tændte hende en del.
Hun så nysgerrigt ned på Arthur.
"Hvad har du i tankerne, min kære?"
Gæst- Gæst
Arthur bar Mel hurtigt hen til sengen, hvor han lagde hende på ryggen og gav sig til at støde videre, imens de to slaver så og kiggede på.
Arthur bemærkede godt hvordan hun så hen på dem begge.
"Okay okay." sagde han og trak sig ud, han så over på de to slaver, som smed roberne og gik hen imod dem, hvor Xiomorn lagde sig i den velkendte position, inden han trak mel over sig, og lod sig glide op i hende, Arthur stod bag hende, og fugtede godt sin manddom, inden han lod den glide ind i hendes røv. Den sidste slave, gik med rolige skridt hen foran Mel, så hun havde mulighed for at lege med ham vis hun ville.
Gæst- Gæst
Den anden slave som nu stod foran hende, fik et smil inden hun lod sin tunge lege lidt i luften.
"Hold den frem til mig." Slaven gjorde som fruen sagde og holdte sit halvstive lem frem mod fruens mund. Mel lod først tungen lege rundt om lemmet, inden hun lod munden glide ned over det i næsten fuld længde. Slaven flyttede sig tættere på, så hun kunne fylde sin mund med hans lem og han lukkede øjnene halvt i nydelse. Mel nød det hele, og kunne næsten ikke holde styr på sig selv af fryd. Nydende lyde som støn, spinden og blid knurren kom fra hende i samme tempo som Arthur og Xiomorn kneppede hende.
Gæst- Gæst
Arthur lod sin flade hånd give hende et ordentlig klask, som han tog hende bagfra.
Xiomorn fulgte trop og satte også tempoet op, og stødte hårdt op i hende, og nød at høre hende stønne, inden hun fik munden fuld. Den sidste slave fulgte hendes ordre og lukkede øjne, og stønnede tilfreds som hun tog ham i munden, han gispede yderlige, da hun valgte at tage ham dybt.. En helt igennem fantastisk følelse.
Gæst- Gæst
Dog valgte hun at lade tiden vise hvad de besluttede sig for. Hun var blevet enig med sig selv om at lade dem bestemme tempoet, selv ham som hun suttede, slikkede og nappede blidt. Indvendigt smilede hun bredt over hvordan slaven nød hendes kærtegn af hans lem.
Gæst- Gæst
Dog måtte den anden slave indrømme, at hendes behandling af hans manddom fik ham til at mærke hvor i live han var, han greb ned omkring hendes hoved og begyndte selv at støde hårdere og hårdere til, indtil han med et gisp blev kastet så langt ud over kanten i store mængder imens hun havde hans lem dybt inde i munden.
Arthur så over på sin slave og løftede et øjenbryn.. Imponerende mængde fløj tanken igennem Arthur.
Gæst- Gæst
Da hun var færdig og mærkede hvordan lemmet begyndte at blive slap, lod hun det slippe ud af sin mund og slugte en sidste gang, inden hun igen kom med sine nydende lyde. Og en lille tikken, til Arthurs ære.
"Mine kære, lad mig mærke jeres udløsninger. Enten inde i mig eller ud over mig."
Gæst- Gæst
Arthur stødte igennem, Xiomorn stødte igennem. Xiomorn forsatte, han hørte godt fruens ordre og satte tempoet yderlige en gang op. Ligeså gjorde Arthur, da hun gerne ville have de begge kom.
Nogle minutter gik og Xiomorn mærkede hvordan han også blev skubbet ud til kanten, og tømte sig ud i hende, med nogle dybe stød som han mærkede hvordan han blev malket af hende. Gisp og støn kunne høres fra ham.
Arthur gav hende et ordentlig smæk på bagdelen, og greb fat med begge hænder på hendes skuldre, hvor han så kunne trække hende mod sig, hver gang han stødte og på den måde kom så dybt ind som muligt.
Gæst- Gæst
For at gøre det mere skønt, klemte hun så meget sammen hun kunne uden at det gjorde ond på hende. Og det fik afgjort hendes krop til at køre helt op, klar til orgasme.
Hun forsøgte stadig at holde Xiomorn's lem inde i sit skød, men viste ikke om det var muligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bøjede sig ned og kyssede Xiomorn kærligt inden hun hviskende takkede ham for en lækker tur. Derefter vente hun sig om mod Arthur og begyndte at snave ham dybt og erotisk i et par minutter, inden hun så smilende på ham.
"Min kære, jeg kan vist kun takke ja til at bo her og lade mine slaver arbejde her. Det ville være en skam at lade sådan en lækker mulighed gå til spilde. Dog vil jeg gerne have lidt at sige omkring hvor mine slaver skal arbejde henne."
Gæst- Gæst
"Perfekt, hvis du bliver her vil du naturligvis os kunne bruge slaverne som du vil, dog forventer jeg også at du bruger mig.." sagde han drillende og kyssede hende igen på munden.
Gæst- Gæst
"Tag det roligt min kære. Du er og bliver altid mit første valg af sexpartner." Stemmen var ærlig og alligevel letter drillende. Hun kunne godt lide tanken om flere ture af denne slags, måske med lidt ekstra krydderi som det med pisken og at hun var bundet. Men på en lidt kortere tid, da dette havde været utrolig udmattende.
En lille tanke gik hen på det job hun havde for Zero, at træne slaver. Hun så på Arthur med et lidt tænksomt blik.
"Tænkte på. Hvis jeg bliver her, så få jeg vel mine egne værelser hvor jeg kan træne slaver hvis det er det jeg ønsker. Eller skal jeg finde nogle lokaler i byen til at have dem, som ikke skal være sexslaver?"
Gæst- Gæst
"Naturligvis, du får nogle værelser her, hvis det er det du ønsker." lød det, som om det var det mindste problem de havde og det ville løses med det samme. "Du kan også få Xiomorn til at træne dem, hvis det er." lød det med et smil, imens Arthur fik bevægede sig over ved vin bordet og hældt vin op til dem begge.
Gæst- Gæst
"Det lyder skønt med værelserne og at Xiomorn kan hjælpe hvis det skulle blive nødvendigt." Hun rejste sig, gik hen til ham og tog imod vinen fra ham, hvorefter hun drak lidt af vinen. Hun overvejede hvad de nu skulle give sig til og fik en ide, hvilket fik et bredt smil til at brede sig på hendes læber.
"Hvad om vi fandt ud af hvad Xiomorn fandt ud af med mine slaver? Jeg vil gerne vide hvad han syndes om dem." Hun drak resten af vinen inden hun satte glasset og gik hen til hvor kjolen lå. der gik kun få minutter inden hun havde bundet kjolen og så roligt afvendtende på ham.
Gæst- Gæst
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata