Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
So you want to do business [XxX] - Page 5 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Jake
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Sasha
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Renata
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Celenia
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Lenore
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Katrina
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Lori
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 
Edgar
So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

So you want to do business [XxX]

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2018 - 21:41

Xiomorn forsvandt ligeså elegant ud fra rummet, som den anden slave fulgte med. Arthur som havde glasset i hånden bevægede sig hen ved sengen, hvorefter han lagde sig i sengen igen. Lod de mørke øjne følge hende som hun gik... "Du får de værelser, som du ønsker. Du er jo trods alt min gæst." lød det med et smil, inden han klørede sig på halsen.

Øjne betragtede hende, som hun gik hen og fik taget sin kjole på. .
"Han siger det jeg har sagt. Nogle er til de finere bordeller, nogle er til de standard indtil de er mere erfarende. Xiomorn mente at Amelia er for nervøs og uerfaren endnu. Det er noget hun skal lægge fra sig. Thom og Joshua er udemærket, men mangler lidt passion. Jeg syntes at Linne var fremragende og klar til et rigtig sted. Kræ og James er dygtig og klar.. Winky er ny og skal trænes lidt før hun er klar. Hun skal prøve det hårdt." lød det analyserende fra Arthur som betragtede hende drikke vinen, som han selv drak resten af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2018 - 20:51

Hun lyttede roligt til hans ord og så på ham mens han talte. Dog ændrede hendes ansigt sig til et mere ligegyldigt og tvært udtryk, da han talte om Winky.
"Den tøs er noget af en prøvelse og er nærmest ligeglad med resultatet af sine straffe. Hun klynker konstant når hun skal gøre noget hun ikke er glad for. Så ja. Lad hende endelig prøve det hårde. Og hvis det er muligt vil jeg gerne se med uden at hun ved noget." Hendes tunge gled hen over hendes læber, mens hendes øjne var sulten efter at se tøsen blive sat på plads. Hun gik hen til ham og så kærligt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2018 - 21:52

Arthur fik et smil på læben og lagde sig rigtig til rette i sengen og lukkede øjne, som han lyttede til hende. Hun skulle virkelig prøve nogle af de hårdere ting, kunder af bordeller, betalte trods alt for at kunne gøre lidt som man havde lyst til.
"Skal vi have hende ind nu, så får vi Xiomorn og jeg kan da snildt sætte hende på plads? Lege hårde kunder?" lød det grinende, som han lagde hænderne på bag nakken. Der var mange muligheder han kunne gøre ved den stakkels Winky.
"Jeg er ret kreativ" lød det fra Arthur med et grin. Han kunne finde på mange måder, at sætte den gode Winky på plads. "Du er velkommen til at se på der." lød det med en drillende erotisk stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2018 - 18:55

Mel slikkede sig sultent om læberne og hendes øjne lyste af lyst til at være led mod slaven.
"Har du et sted jeg kan gemmes bagved og samtidig følge med i jeres leg? Og hun skal ikke vide at jeg er her eller vide at det er jer to, ellers gemmer hun sig bag en fasade. Hun viste at Winky ville reagere anderledes hvis hun ikke kunne se fruen eller andre hun kendte til.
Et virkelig skælmesk smil bredte sig på hendes læber, og en gysen gled gennem hendes krop hvor den efterlod hende lettere tændt.
"Lad en anden slave føre hende til værelset og give hende bind for øjnene, eller lad et par af dine andre slaver starte med hende. Og så kan du tage over når du mener hun skal straffes."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2018 - 17:44

Arthur rejste sig op, hvorefter han med rolige skridt bevægede sig hen imod et diskret skærmbræt, som han trak med sig og satte lidt fra sengen. Skærmbrættet var 4 solide plader, alle dekoreret smukt, dog var der nogle enkle huller hist her og der. Det sikrede den ønskede anonymitet, når man ønskede det. Arthur smilte til Melisandre og grinte, inde han gik hen og tog en stol som han placerede ved skærmbrættet.
"Hun er allerede på vej, en af Xiomorns mange evner er telepati, og han ved når jeg ønsker noget. Så han kommer med en af mine slaver, så vil han selv deltage. Du kan blot sætte dig til rette derinde." sagde han grinende, inden han også tog et mindre bord og stilte derind, til sidst satte han også karaflen med vin derind.
Arthur gik hen og tog sine rober omkring sig, imens han ventede på Xiomorn, som lige var på trapperne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2018 - 19:59

Mel rejste sig smilende.
"Lov mig at i vil være noget af det værste." Hun blinkede til ham og tog en stol med sig om bagved skærmbrættet, hvor hun satte sig. Hun var spændt på hvad Arthur kunne finde på og se hvordan Winky reagerede på det hele.
Noget ved tanken om hvad der kunne ske, gjorde hende varm.

Winky var lidt nervøs for hvad der nu skulle ske. Hun var blevet bedt om at følge med, så det havde hun gjort. Lige nu gik hun efter Xiomorn og en anden mandlig slave. Hun gjorde et par synke bevægelser uden at lave en lyd. Hvad mon dette ville ende med? De kunne da ikke allerede have tænkt sig at hun skulle ligge med en af herrens kunder, eller kunne de?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 11:26

Arthur kunne ikke andet, end at få et smil på læben. At Melisandre gerne ville have han skulle straffe hendes salve, var blot mere end sjov. Det kunne hun snildt få lov til. Han havde et perfekt scenarie sat op, en perfekt måde for at se slavens loyalitet. Det skulle nok gå hen og blive sjovt, han gik hen og satte sig i en stol, imens han fyldte sit glas, så der var vin nok.
Han vendte blikket på Mel, "Jeg tester hende, hendes loyalitet.." lød det med et smil, inden han vendte blikket mod døren der gik op.

"Winky, min kære.. Kom ind.." sagde han og viftede de andre slaver hen i hjørnet.
"Et glas vin?" spurgte han roligt, imens han rejste sig fra stolen og begyndte at bevæge sig hen imod hende med et lumsk smil. Han betragtede hende, studerede hendes krop og hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 12:12

Winky viste ikke om hun skulle være lettet eller mere nervøs da hun så herren alene i et soveværelse. Et forsigtigt næsten usynligt blik rundt i rummet fortalte hende at fruen ikke var her.
Hun nejede høfligt for herren og gik ind i værelset, mens hun så på herren, da han tilbød hende vin.
"Jeg takker for tilbudet, herre. Men må sige nej tak, da jeg ikke er glad for smagen." Hun bøjede høfligt hovedet og tænkte at hvis hun nu bare kunne være høflig så ville han lade hende i fred.
Dog kunne hun ikke lide det lumske smil han havde på læberne, da han så på hende mens han kom imod hende.

Mel, som sad i skjul bag skærmen, kunne svagt se Winky gennem de små samlinger og smilede skælmsk. Det var så typisk at hun startede ud med at spille høflig. Men det ville Arthur snart opdage. Hun flyttede sig forsigtigt i mørket så hun sad lidt bedre og ventede roligt på hvad der ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 12:16

Arthur løftede et øjenbryn, som hun takkede nej til vinen. "Nu var det reelt set ikke et tilbud, men mere en ordre, slave." lød det og han tog glasset og gik hen og satte det mellem hendes hænder. "Drik det op, nu." lød det kommanderende fra Arthur, som ellers begyndte at bevæge sig rundt i lokalet.
"Winky, jeg tænker at have dig som min faste personlig slave, Melisandre vil intet vide, men du er frisk og ung.. Lige noget for mig.." sagde han og smilte varmt til hende, det hele var en løgen, men Arthur var løgnenes mestre.
"Desuden, vil du kun skulle være sammen med mig, slippe for lange nætter i horehuset." lød det tilbydende. "Jeg kunne give dig alt hvad du gerne ville have, hvis du accepterer.." lød det, imens han trak på den sidste spørgsmål
"Så tag tøjet af.." lød det udfordrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 13:02

Hun sank en klump, da han sagde at det var en ordre. Pis, nu var hun på spanden. Hun viste at hun ikke kunne holde til ret meget alkohol før hun fik det dårligt og ikke kunne styre sig. Hun nær tabt glasset, da han stak hende det mellem hænderne. Ligeledes rystede hænderne en smule da hun løftede glasset op til munden og tog en lille mundfuld. Hun måtte kæmpe for ikke at spytte det tilbage i glasset og sank det med stort besvær. Ville han virkelig kræve at hun skulle drikke hele glasset?

Hun nåede ikke at tænke meget, før han igen talte til hende og gav hende et tilbud, som fik hende til at se overrasket på ham. Blive hans faste personlige slave? Uden at hendes frue viste noget... Det lød utroligt... Vent, hun skulle ligge med ham. Og på den måde slippe for horehuset... Jo mere han sagde jo mere begyndte hun at ryste af nervøsitet. Hun havde godt set hvordan han havde kneppet fruen, noget så dyrisk. Uden at tænke over at det var vin hun stod med i hænderne tog hun en stor slurk for at dæmpe sin nervøsitet, men fortrød det omgående da hun mærkede smagen af vin på sin tunge.
Nu stod hun med det dilemma at hun enten skulle sluge vinen eller spytte den tilbage i glasset for at kunne svare ham.

Mel trak på smilebåndet da hun så hvad Winky havde gjort i nervøsitet. Nu blev det rigtig spændende. Hun havde på fornemmelsen at Arthur løj omkring det med at tage Winky som sin faste slave eller at lade hende slippe for horehuset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 13:42

Arthur havde på ingen måde intention om at tage en uerfaren og så en slave ind, det ville da være kedeligt. Han havde trods al utallige slaver. Hver en, som vile dø for den her chance, han lige tilbød hende.

"Slug vinen.." lød det roligt fra Arthur, som lagde armene over kors. "Jeg venter, og jeg er utålmodig af natur.." lød det, inden han blodtede sine spidse tænder. Hun skulle ikke lade ham vente, det var da simpelthen for dumt. Der var så mangem ulgiheder for, hvordan han skulle ordne hende på bagefter, det ville være naturligt at binde hende, give hende en ekstrem hård omgang, som hendes frue forventede. Det var egentlig heller ikke, så dårlig en idé.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 14:04

Winky rystede nu en del, og af ren chok over at se hans spidse tænder slugte hun vinen. Dog røg noget af den ned i hendes luftrør, så hun fik et lille hoste anfald. Hun viste ikke hvad der ville være værst: skuffe fruen eller herren. Men begge kunne sikkert finde på at bide hende som straf.
"Jjeg... ved... ikke..." Hun var bange og nervøs. Og netop den kombination, gjorde at hun tabte glasset så det faldt ned på gulvet og gik i stykker, så vin og glas blev spredt foran hende. Hun hoppede lidt bagleds for at undgå at få glasskår i fødderne og stødte ind i den anden unge slave. Hun gispede og gjorde omkring for at løbe ud hen til døren.

Mel smilede skummelt, mens hun tænkte.
*Det var dumt gjort min pige. Nu fik han den undskyldning han manglede.* Hun gned sine hænder i stilhed og glædede sig til at se hvad Arthur nu ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 14:18

Arthur greb fat i hende, som hun forsøgte at løbe og trak hende helt ind til sig, hvorefter hans ene hånd vred hendes arm om på ryggen. Den anden greb fat om hendes hals.
"Husk nu, du er en slave. Slaver bliver straffet når de er ulydige.." lød det koldt fra Arthur, som han begyndte at føre hånden rundt på kroppen af hende, som han strammede grebet om hendes håndled.

"Jeg tænker at en omgang pisk, vil både lære dig hvad kunder vil have, men også som straf.. Desuden har jeg altid nydt at give pisk.." sagde han køligt, og bed hende let i skulderen.

Xiomorn og den anden mandlige slave, begyndte at smide kæder op over bjælken i loftet, hvorefter oArthur med magt fik dem på hende, der gik ikke lang tid før hun hang et par centimeter over jorden og dinglede.

Arthur gik hen foran hende og smilte.
"Med eller uden tøj?" spurgte han drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 15:09

Da han greb hende, gjorde hun endnu en dumhed i Mels øjne - hun klynkede. Da han greb hende om halsen gispede hun efter vejret og hendes frie hånd prøvede at rykke i den hånd som holdte hende om halsen. Dumt, men hun var panisk nok til ikke at tænke. Og hans ord om pisk gjorde hende mere panisk, så panisk at hun hakkende tikkede.
"Ikke pisk... herre... Alt andet... end pisk."
Hun kæmpede mod ham, som han ville give hende lænker på, mens hun forsatte med at klynke og tikke om at slippe for alt dette. Hendes kinder var røde og øjnene var begyndt at blive lettere sløret som tegn på at vinen havde effekt, og det betød også at hun fuldstendig overhørte hans sidste spørgsmål.

Mel sad og frydede sig over den måde Winky opførte sig på. Dette skulle afgjort nok blive noget så underholdende. Hun var allerede ved at blive våd selv, bare ved tanken om hvad der muligvis skulle ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 15:20

Det var ikke første gang, at Arthur have måtte straffe slaver, men normalt lod han sine ansatte gøre det for sig. Dette var ganske sjovt, som hun begyndte at pive, det gav dog også et banken et vis sted, der var noget ved kvinder som kæmpede imod. Han grinte lidt væk tanken. Han lod hånden glide hen over ryggen på hende. Han greb fat i hendes krave og rev den grå ellers så indbydende trøje af hende, han grinte let, som han smed den væk. Dernæst blev det hendes shorts.

"Du er egentlig meget pæn, pæn figur, nu skal du straffes.." lød det med et grin og betragtede hendes krop, hvorefter Xiomorn kom hen og rakte Arthur en pisk, det var tydeligt der var forskellige piske, denne her var en tynd lang pind, som Arthur lavede et hurtigt svirp med den.
Xiomorn grinte og gik et par skridt tilbage, hvor han så på Winky.
I den nuværende position kunne Winky ikke se i retning af Melisandre, så Xiomorn bevægede sig ganske roligt hen imod hende, og stilte sig halvt inde bag skærmbrættet, hvis hun nu ville have noget fra ham, så kunne hun få det.

Arthur lod pinden svirpe mod Winky, som han slog mod hende 2-3-4 gange hårde og præcise slag hen over ryggen og balderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 15:54

Winky skreg rædselsalgen, da han rykkede tøjet af hende og så forfærdet hvordan Xiomorn kom hen og afleverede en pisk til Arthur. Hun var lettere beruset og alligevel klynkede og piv hun i et væk, stadig i håb om at hun kunne slippe.
Da Arthur slog hende, skreg hun for hvert slag samtidig med at hun forsøgte hulkende at tikke ham om at lade vær. Hun forsøgte også at vride og vende sig i forsøget på at slippe væk, noget hun burde have vist var en umulighed.

Mel sad med let spredte ben og den ene hånd var kravlet ind under kjolen til sit skød hvor hun blidt og langsom lod finger glide kærtegnende rundt om sin klit og sin skede. Hun var virkelig ved at blive tændt over den måde Arthur håndterede Winky på.
Hun så godt Xiomorn komme over til sig og flyttede lydløst stolen lidt længere væk, inden hun vinkede ham hen til sig. Med en håndbevægelse gjorde hun det klart, at hun ville have ham til at knæle for an hende. Hun lænede sig smilende hen til hans øre og hviskede meget stille, mens hun hurtigt slog kjolens nederste del til side, så hendes skød blev frit synligt.
"Vær sød at slikke mig lidt. Langsomt og tirrende. Hvis du vil være så venlig." Hun gav ham et lille kys på kinden, inden hendes øjne igen var fæstnet på Arthur og Winky.
Hvis Xiomorn gik igang, ville hendes krop udløse en behagelig gysende rystelse, som den gemte på.


Sidst rettet af Melisandre Søn 16 Dec 2018 - 21:17, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 16:01

Et kys på kinden fik et smil frem til Xiomorn.
Xiomorn gik pænt på knæ, som fruen bad ham om. Han så hvordan hun spredte benene let, og langsomt lod han tungen glide hen over hende. Han vidste præcis hvordan man skulle gøre, hvordan han skulle bevæge tungen og drille hende, pirre hende og få hende helt ud til kanten og balancerer hende der.

Arthur så hvordan forsøgte at bevæge sig, hvilket resulterede i hun bare bevægede sig i kæderne, hvorefter han grinte let af hende. Arthur lod yderlige et slag ramme, denne gang var det kun hendes balder, som han fokuserede slagene på.
"Tæl hver gang jeg slår.." sagde han og holdte en kort pause, inden han genoptog slagene. Arthur begyndte elegant at løsne sit tøj, og lod det falde så han også stod nøgen bag hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 17:36

Mel kom med et lille støn af nydelse, samtidig med at Winky kom med et af sine skrig. Hun elskede virkelig hvordan Xiomorn kunne bevæge sin tunge og bringe nydelse på så lækker en måde. Hun lod sine hænder glide gemmen hans hår, hvorefter hun skiftede mellem at kærtegne hans nakke og hår. Ind imellem, når presset blev for stort at holde tilbage, stønnede hun nydende samtidig med at Winky skreg eller klynkede.

Tårene gled ned over Winkys kinder, mens hun skreg af smerte over slagene eller klynkede tikkenede om at han skulle stoppe. Hun så over på den unge mandlig slave som bare stod og så på, og tikkede ham om at hjælpe hende. Hun kunne ikke se herren, da han stod bagved hende, men hun frygtede hvad han kunne finde på.
Da han sagde at hun skulle tælle hver gang han slog rystede hun af rædsel, men hun talte ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 17:56

Arthur syntes nu det var meget sjovt, hun ville da gå helt i spåner hvis hun reelt fik en kunde, som virkelig var til pisk. Arthur slog ikke hårdt endnu, han var blot i gang med at varme hendes sarte balder og ryg op til, at de rigtige slag ramte hende.
Arthur gik hen og kærtegnede de mange streger, som var kommet hen over kroppen på hende.
"Vi kunne også tage dig med magt, så vise dig en rigtig mand" sagde han køligt.

Arthur gik med rolige skridt foran hende, og lod pisken glide hen langs hendes maveskind, inden han lod sin frie hånd gribe fat om hendes hår og trække hende helt tæt på sig.
"Kunderne, kan være langt værre end mig. Jeg må forberede dig til horehuset.." lød det hvislende og koldt, inden han stak hende en flad og smilte til hende.
"Tig mig.." sagde han og gik et skridt tilbage, i det han fandt en passende slå afstand. Denne var det dog brysterne og måske lår og maveskind..

Xiomorn nød at mærke fruen nyde hans behandling af hende, han lod en enkel finger glide med op, som han mærkede hvordan hendes hænder rode i hans nakke og hår, nærmest som hun ville have mere, så han satte tempoet op på begge hans bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 19:53

Winky skælvede da hans finger rørte ved de streger, som pisken havde efterladt. Hun kom med et par klynk, da han talte om at de også kunne tage hende med magt. Hvad ville være værst, pisk eller blive kneppet mod sin vilje? Tja... Hun var blevet kneppet før, endda i begge huller, så det var hun ikke helt så bange for - og alligevel når det var med herren, så viste hun ikke hvad hun kunne for vente.
Da han kom om foran hende, så hun at han var nøgen, hvilket fik hende til at skælve mere. Hun hørte hans kolde ord og gjorde et par synkebevægelser i frygt for hvad han nu ville gøre. Imponerende nok lykkedes det hende at tilbageholde et gisp, da han stak hende en flad.
Hun så nervøst på ham, da han beordrede hende til at tikke. Men måske kunne det hjælpe, hvis hun gjorde det.
"Gode herre, vil de ikke være så venlig at lade mig blive sat ned? Jeg er ked af at jeg har været ulydig." Hendes hjerte var ikke helt med i hendes ord, men det håbede hun ikke at han opdagede.

Mel nød det utroligt meget da han lod en finger glide op i hende, og da han satte tempoet op med sine bevægelser måtte hun kæmpe lidt med sig selv for ikke at begynde at spinde højt. Hun bøjede hovedet og overkroppen så meget hun kunne for at kunne hviske til ham.
"Det er så vidunderligt, søde. Du er virkelig talentfuld. Det ender med at jeg bliver afhængig af dig." Selv om hun hviskede, var stemmen erotisk og lidenskabelig, samt fyldt med små støn, der kunne vække ens lyster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2018 - 20:02

Arthur havde faktisk ingen intention om at skulle stoppe, derimod ville han gerne vise den slave en passende straf, være hård ved hende.
"Ser du Winky, som en slave og som prostitueret gør man hvad henholdvis sin herre og sin kunde siger. Så hvis jeg vil slå dig med den her pind, indtil jeg syntes du har fået nok, så gør jeg det. Hvis jeg vil tage dig, så gør jeg det." lød det køligt, imens han lod pinden glide først mellem hans fingre, hvorefter han lod den glide ned over hendes lår.
"Hovsa.." sagde han med et smil, hvorefter han lod den smække hen over hendes lår, lige ved underlivet.

Xiomorn forsatte med at lade hans finger, først en så to glide rundt oppe i hende, inden han lod hende bøje sig ned til ham.
"Er sandelig os meningen." hviskede han drillende, inden han atter lod tungen glide hen over hende. Han stoppede dog kort efter, så hun ikke hævede stemmen for meget, dog kunne han ikke skjule han var meget opstemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2018 - 7:14

Winky stirrede på ham med noget der lignede vantro i øjnene for et kort øjeblik, inden hun slog øjnende ned. Han var altså lige så strid som fruen, måske mere strid. En enlig tåre gled ned over hendes kind, hun hadede virkelig denne dag hvor fruen havde taget imod tilbudet om at komme hjem til herren. Og nu så det ud til at de ikke kom videre.
Hun hørte godt herrens ord og gøs af både foragt og rædsel, da hun tydeligt forstod hvad herren mente. Da han lod pisken ramme hendes inderlår lige ved underlivet snappede hun efter vejret og en smule trossighed kom frem i hende.
"Fruen har ikke givet lov til dette. Hun vil selv straffe mig, hvis hun ønskede det." Hun vågede at se på ham med let trossige øjne.

Bag skærmen emmede Mel nærmest af erotiske lyster, og hun var ret sikker på at Arthur snart kunne lugte det, hvis han ikke allerede havde opfanget det. Hendes hænders bevægelser i Xiomorn hår og nakke blev mere som gispende favntag, som hun kom tættere og tætter på den orgasme som han byggede op og holdte hende fast omkring, mens hun forsat så ud på Arthur og Winky.
Hun måtte virkelig bide sig selv hårdt i læben for ikke at flække af grin over Winkys ynkelige forsøg på at virke trossig. Men ja, det kunne hun have sagt sig selv at tøsen ville prøve med. Mel kunne mærke hvordan et par dråber blod gled ned fra læben og slikkede dem op med sin tunge, så de ikke gled ned i Xiomorns hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2018 - 14:13

Arthur så på hende, og svingede pinden ud i luften, mest for at give hende fornemmelsen af svirpet. Han grinte let som hun prøvede at forklare, hvorfor han ikke måtte slå hende. "I dette tilfælde straffer jeg dig." lød det køligt, som han fejede problemet væk, hun anede ikke hvad hun snakkede om. "Jeg er herren i huset, fruen er på besøg. Hvis endelig det går galt, så kan jeg altid betale for de skader.." sagde han og smilte varmt til hende.
"Nå.. Hej.." lød det fra Arthur, inden han atter lod en regn af slag glide hen over kroppen på hende.

Xiomorn var forsat, men kiggede op på fruen, som han skulle sikre sig at hun ville have han forsatte og hun skulle helt ud over kanten, som hun måske godt kunne tænke sig. Xiomorn var der trods alt for at skulle sikre at Winky blev behandlet som en slave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2018 - 18:10

Hun gispede ved det luftsvirp han lavede og fik en dårlig fornemmelse i maven ved hans ord. Hun var virkelig på spanden og fruen var her ikke til at hjælpe hende, og selvom hun skulle komme, var det ikke sikkert at hun ville hjælpe sin slave. Faktisk ville Winky næsten væde med at fruen bare ville sætte sig på en stol og se på.
Jo mere Winky tænkte over det, jo mere nedtrykt blev hun. Hun sukkede en gang, bøjede hovedet og lod herren piske hende som han lystede.

Mel, som var godt oppe og køre takket været Xiomorns behandling, smilede bredt da hun så hvordan Winky, lige nu, opgav kampen og lod sig piske. Se det var en god start, og Mel var sikker på at Arthur nok skulle få Winky til at pive og tikke igen.
Hun så smilende ned på Xiomorn og hviskede til ham med let skælvende stemme.
"Hvis du har andre opgaver der venter, så skal jeg ikke afholde dig fra at udføre dem. Og i så fald vil jeg takke for dit gode arbejde." Hun slikkede sig om læberne, eftersom hun havde lyst til at lade ham færdig gøre sig. Men hun viste også at det ikke ville gå stille af sig og så ville det sjove, ved at være skjult overfor Winky, jo være ødelagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 5 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2018 - 18:59

Der var noget ved Mel, hun var en god frue at have. Hun var sød og nød tydeligvis hvad Xiomorn gjorde. Han nød at lege med hende, og at hun var tilfreds var jo blot en bonus. Xiomorn nikkede til hans frue, som hun sagde han godt måtte gøre mere arbejde med Winky.

Arthur lod pisken glide over Winky, som han grinte og stoppede så efter et par minutter, han så hen over hendes ryg som var rød og forslået, hendes bryster, mave og andet var også forslået og rødt.
Arthur gik hen foran hende og kyssede hende på kinden, inden han hviskede.
"Hvad er du bedst til, modtage eller give?" spurgte han køligt, og hentydet til om hun skulle modtage fra dem, eller skulle hun tage ham i munden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum