Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
A travel - Melvin Morladin.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: A travel - Melvin Morladin.
Gæst- Gæst
Sv: A travel - Melvin Morladin.
"tja jeg venter på at du får gjort noget" sagde han og smilte til hende.
"hvis du kan såre mig vil jeg klappe af dig" sagde han med et smil.
hans ansigt blev dog pludselig seriøst og kiggede på hende.
"men så vil jeg stille dig spørgsmålet. hvem bestemmer i en kamp? dig eller sværdet?" spurgte han og kiggede på hende.
"hvis du styre våbent vil du også kunne bruge det uden at dræbe" sagde han kvikt og imens han snakkede bukkede han ned og svang sit ene ben imod hendes ben for at tackle hende.
"hvis dette havde været en rigtig kamp ville du have været død nu" sagde han med et fast og hårdt blik imod hende med spidsen af sværdet pegende imod hende.
han stoppede med at pege med sværdet og kiggede på hende med et smil istedet for det hårde blik.
"nu ved jeg dog til gengæld hvor jeg skal starte henne" sagde han med et smil.
"giv slip på mit ben og så skal jeg vise dig nogen teknikker" sagde han med et smil.
"det du skal lære mest er at der er mere i kamp end at løbe op og stikke folk med sværd" sagde han med et smil.
"en kamp er som en dans hvor alle bevægelser skal være bløde og glidende" sagde han med et smil.
"kamp er ligesom dans men er ikke dans. se kamp som en slags speciel dansemåde" sagde han med et smil
"jeg vil nu vise dig nogen måder du kan kæmpe på men først skal jeg høre om du vil bruge den ene kniv eller begge til en kamp eller vil du lærer at bruge både en og begge?" spurgte han med et smil.
"jeg er dårlig til sarkasme" sagde han med et smil
"det ligger til vores familie faktisk" sagde han bagefter.
"men i hvert fald så giv mig kniven du ikke har tænkt dig at bruge" sagde han og holdte sin hånd frem.
"den kunne jeg høre var en joke" sagde han med et smil.
han tog den anden kniv og holdte den i sin hånd.
"der er to måder at holde en kniv ved at ved at have bladet mod tommelfingeren og have bladet imod lillefingeren" sagde han og holdte kniven som man ville normalt gøre hvis man skulle skære noget og så skiftede han til at holde den som om han skulle stikke nogen ned "du kan nemt skifte hvad for en vej bladet skal vende ved at bruge forskellige slags bevægelser" sagde han med et smil.
"nemlig og du skal lære hvordan man laver teknikker med både at bruge kniven som hvis du skal stikke og hvis du skal skære. det er faktisk nemt nok. det er som det selv lyder. den ene stikker og den anden skærer og det betyder at du skal lave teknikker der passer til den lyd at stikke eller at skære" sagde han med et smil.
"måske skulle du overveje at blive min lærling" sagde han og blinkede med det ene øje.
"men en af de vigtigste ting i en kamp er din balance og dit greb på dit våben" sagde han.
"du kan jo ikke stå op som en lige pind og tro at du kan bare svinge rundt med kniven. du er nød til at sørge for at uanset hvor stort din modstanders våben er eller hvor hurtigt hans angreb er at du stadig kan stå op og ikke falder for når du først er faldet så har du tabt. ikke kun kampen men måske også dit liv" sagde han og kiggede på hende.
hvorefter han gled forbi hendes arm og tog fat i hendes håndled og lagde sin anden arm rundt om hendes arm så den var låst og tog fat rundt om hendes lave og førte hendes håndled i en glidende bevægelse så hun til sidst ramte sin hånd imod hendes brystkasse.
"død" hviskede han i hendes øre bag ved hende.
han gav slip på hende og gik lidt væk fra hende.
"en anden vigtig ting i en kamp er at altid være to skridt foran din modstander" sagde han med et smil.
"regn ud hvad din modstander vil gøre hvis du gør den bestemte ting og hvad du vil gøre for at bearbejde det" sagde han med et smil.
"du skal huske at det er ikke meningen at du skal kæmpe lige i en kamp. du kæmper jo for dit liv så vær altid forberedt på alt og tænk over hvordan du kan sætte din eller dine modstander i en fælde som vil gøre at de taber og du vinder" sagde han med et smil.
"og jeg så du var meget forvirret over mit tilbud men det var ikke en joke det var noget jeg mente" sagde han med et smil.
» Who are you?//Melvin Morladin.
» An awfull world - Melvin Morladin.
» hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper