Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Naturens veje(Arycia)
Side 1 af 2 • 1, 2
Naturens veje(Arycia)
Sted: The forest of mother nature
Vejr: Skyfri himmel og fuldmåne
Omgivelser: Kun lyden af nattens naturlige lyde
Det var sent om aftenen og en mørk skikkelse bevægede sig roligt gennem skoven dette væsen var en mystisk type for han bevægede sig iagttagende frem han studerede sine omgivelser og ville være sikker på at han undgik en hver mulig fælde eller angreb! Han var klædt i en rejse kappe(se billede) der i mørket gjorde det endnu svære at bedømme hans krop og dækkede hans ansigt og hvis man havde fulgt efter ham i lidt tid var det åbenlyst at han var på vej mod den nærmeste sø bæk eller andet hvor han kunne vaske sig for hvad man ikke kunne se var at han havde blod i ansigtet og på hænderne selvom hans rute med vilje var lavet snørklet og svær at forudse! Denne skikkelse som hed Dust havde lige været ude og spise men hans offer var noget modvillig så han havde været nød til at fange sit offer for at spise da han nåede frem til en sø bøjede han sig roligt ned vaskede sit ansigt og sine fingre! Da han var færdig reagerede han med en pludselig bevægelse da han kunne høre en lyd det lød som om der var nogen i nærheden!
Gæst- Gæst
Sv: Naturens veje(Arycia)
Arycia sad ved en sø med sin violin og spillede en beroligende tone, hun nynnede med på tonen og havde lukket øjne mens hun spillede, hun havde siddet der i noget tid nu og nød bare stilheden rundt omkring, intet var der sket i dag og hun havde derfor besluttet sig for at gå en tur ned til søen.
Hun var varmt klædt, pels, varm brun trøje, bukser og noget udstyr, hun havde et sværd i bæltet bare for en sikkerheds skyld, hun tog ingen chancer ikke mere, hun åbnede øjne da hun hørte nogen ved søen, hun stoppede med at spille og lagde violinen på sit skød, hun kiggede hen hvor lyden kom fra og fik øje på en mørk skikkelse, det lignede en fyr, skikkelsens bygning var meget maskulin, hun lavede en bevægelse med sit ben hvor buen til at spille violinen med var og røg med et plask i vandet, hun kiggede ned i vandet og nåede lige at fange den inden den røg helt ned under vandet, hun tørrede den i sit tøj og kiggede hen på skikkelsen igen, havde den hørt plasket....
Gæst- Gæst
"Du virker interessant dig vil jeg gerne lære mere om!" sagde han roligt og så hende i øjnene
Gæst- Gæst
"Øh..." hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige og kiggede ham så i øjne som ham, men kiggede så på hans ansigt i stedet for da hun ikke var for vild med at havde alt for lang tid øjenkontakt med nogen.
Gæst- Gæst
"Jeg er måske lidt lige frem men du skulle vel aldrig være en varulv vel for jeg synes at din aura virker dyrisk og jeg mener at genkende den som varulv!" sagde han roligt og studerede hende nærmere hvordan hun så ud hendes reaktioner på ham og hvad han ellers kunne finde ud af ved at studere hende!
Gæst- Gæst
Hun nikkede "jeg er en varulv" hun kiggede op på ham og følte sig lidt ubehageligt tilpas da han studerede hende på den måde, dog vidste hendes øjne intet tegn på ubehag, de var helt rolige og forholde sig på ham og undveg ham ikke som nervøse øjne ville gøre, "hvorfor" hun kiggede spørgende på ham, var det det der interesseret ham at hun var varulv...
Gæst- Gæst
"Godt så er min interesse da slet ikke ubegrundet jeg vil gerne vide mere om de forskellige væsner og deres funktioner!" sagde han roligt og lage hovedet på skrå mens han så på hende! Han lod sig ikke mærke af at hun kiggede så uhøfligt på hans ar folk der så hans ansigt gjorde det nærmest hele tiden som om de bare ikke kunne vende sig til det!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tjo jeg kunne godt tænke mig og vide om varulve nogensinde har været påvirket af månen det er de nemlig ikke der jeg kommer fra og de optegnelser jeg har om dem virker ikke lige just fyldest gørende!" sagde han roligt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan er det så altså i kan enten være i menneske form eller i ulve form jeg troede jeres dyre form var kaldt varulv og var et stærkt væsen der lignede en fifthy fifthy blanding imellem et menneske og en ulv?" spurgte han roligt og tænkte lidt på de få billeder han havde set af fortidens varulve i sin tid hvor dette udseende rent faktisk var tilfældet!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men nu hvor det er fuldmåne i nat burde du så ikke være i dit ulve stadie eller er det sådan noget kan kun gøre ved fuldmåne men kan selv styre halløj eller hvordan virker det?" spurgte han tænkende og så sig kort omkring som en slags vanelig reaktion som for at være sikker på at hans følelse af at de var de eneste til stede var korrekt!
Gæst- Gæst
"Fuldmåne er det eneste tidspunkt hvor vi kan fuld udvikle os men man kan selv bestemme om man vil" hun trak på skulderne og smiled til ham, hun håbede hun forklarede det godt nok så han forstod det, men hun syntes nu hun talte ret tydeligt om hvordan det var med 'varulve' hun lagde sine hænder i sit skød og sad i sgrader stilling og kiggede på ham med et venligt blik og smilede også venligt til ham.
Gæst- Gæst
Men så vente han sin opmærksomhed mod hendes violin han havde allerede lagt mærke til den da han kom hen til hende men hans opmærksomhed havde jo været rettet mod hende indtil nu hvor hans søgen efter viden var blevet tilfredsstillet indtil videre! Han rørte den ikke uden hendes tilladelse han vidste at hvis den betød meget for hende ville han bare sådan uden videre lade ham pille ved den
"Hvad er der med den der sens violin?" spurgte han roligt
Gæst- Gæst
Hun slap blikket lidt da han spurgte ind til hendes violin, hun kiggede hen på sin violin og tog den op og kiggede på den med hovedet på skrå, "kender du til evner" hun kiggede spørgende på ham og rakte den til ham, han måtte godt holde den vis han havde lyst, selvom den betød meget for hende måtte andre da godt røre den og holde den dog måtte de aldrig nogensinde spille på den! "jeg fik den af min mor inden hun døde" hun kiggede på den stadig med hovedet på skrå
Gæst- Gæst
"Tjo ser du jeg samler viden om de forskellige racer der lever nutildags til senere brug det er lidt af et stort projekt da det nogle gange kan være svært at finde nogen som dig der gerne vil side stille og svare på mine spørgsmål!" sagde han roligt!
Han tog let imod hendes violin og nær studerede den han kunne se at den var håndlavet af et meget fint specielt magisk træ og strengene gættede han på også var af noget specielt men han kunne ikke lige regne ud hvad det kunne være for et materiale de var lavet af
"Nu ved jeg en hel del til forskellige evner og jeg har hørt om væsner der har evner forbundet til musikkens verden men jeg har aldrig oplevet en gøre det i virkeligheden!" sagde han roligt og holdt den ærbødigt frem mod hende igen så hun selv kunne vælge hendes reaktion på hans næste spørgsmål "Jeg tænkte på om jeg måtte prøve et par noder men selvfølgelig kun hvis du tillader det? Og hvis nej må jeg så høre dig spille lidt?"
Gæst- Gæst
Hun smilede af den måde han nær studerede hendes violin, hendes mor havde lavet det helt selv, den var glat og blank så man nærmest kunne spejle sig i den, den var noget for sig selv, det var ikke bare en violin man gik ned og købte, "Okay, men det der er ved denne violin, jeg kan spille nogle forskellige toner nogen bestemte toner som gør de enten healer eller beroligere folk" hun smilede og tog imod violinen da han rakte den tilbage til hende efter at havde studeret den, hun kiggede paf på ham da han spurgte om han måtte prøve den... nu blev det svært skulle lade den ene person prøve den, eller ej, hun tænkte sig lidt om, så okay da hun ville gøre en undtagelse denne gang men aldrig mere, hun rakte ham den endnu en gang smilende "du må godt spille nogen noder" hun kiggede på violinen og så op på ham igen
Gæst- Gæst
"Well hvis det skal være helt rigtigt ser jeg ikke sådan her ud hvert fald ikke da jeg blev født for der er kastet en stærk magisk forbandelse over mig der ændrede mit udseende og det du ser er en slags svækkelse når jeg tænker på nogle bestemte ting!" forklarede han roligt!
Han smilede roligt sit tomme smil da hun gav ham hendes violin igen og sagde at han gerne måtte spille et par noder på den han pladserede den mildt ved sin hals og skulder som var han vant til at håndtere violiner og prøvede mildt et par toner hvilket skabte et par smukke toner bare for lige at vende sig til den før han pludselig spillede et smukt stykke musik på den! Han ville selvfølgelig aldrig kunne spille de toner som hun kunne da han ikke havde den slags evner men det stykke musik han spillede var alligevel utroligt smukt og det var nærmest som om naturen og hans musik harmonerede! Han stoppede let med at spille og smilede lidt til hende mens han rakte hende violinen!
"Undskyld jeg lod mig rive lidt med når man er en enspænder som mig må man have en hobby eller 2 og en af mine er musik så jeg har lært lidt af hvert!" sagde han roligt
Gæst- Gæst
Hun smilede da han tog i mod hendes violin igen, hun kiggede fascinerende på ham og smilede hele vejen igennem mens han spillede, det lød virkelig... smukt, hun havde ikke hørt nogen spille violin før end hende men ham her gjorde det virkelig godt, det var meget fascinerende at se en anden spille violin, hun så lidt utilfreds ud da han stoppede med at spille men smilede hurtigt til ham og tog imod sin violin igen.
"det gør ikke noget det var... Æhm... smukt" hun smilede til ham, enspænder... det var aldrig rart at være enspænder det havde hun prøvet før, "Æhm... ikke for at virke uhøflig men hvorfor er du enspænder, holder du dig bare væk fra folk eller hvordan" grunden til hun havde været enspænder var fordi ingen havde gidet at være sammen med hende fordi hun var 'varulv' men hun ville gerne vide hvorfor han var enspænder
Gæst- Gæst
Dust smilede roligt over at hun godt kunne lide det han havde spillet på hendes violin hun var den første nogensinde der havde hørt ham spille på noget som helst musik instrument og det var da godt nok at hun syntes at det var smukt
"Jeg er påtvunget enspænder der hvor jeg kommer fra har jeg altid mødt modstand lige som jeg har her jeg har kun meget få bekendtskaber og det har ført mig ind på den sti jeg nu følger her i livet som en lonely wolf en hævner hvis hjerte aldrig kan få fred før min tørst er slukket!" sagde han roligt
Gæst- Gæst
Hun hørte koncentreret efter hvad han sagde, hvorfor han var enspænder, "så du har aldrig rigtig opsøgt flok at snakke med eller hvad" hun forstod ikke helt hvad han mente, og hvorfor sagde han hele tiden der hvor han kom fra, hvor kom han fra, " og hvor kommer du egentlig fra" hun så spørgende på ham med hovedet på skrå og et svagt smil
Gæst- Gæst
"før jeg svare på nogle som helst af dine spørgsmål vil jeg gerne have du lover mig ikke at fortælle det til nogen okay?" spurgte han roligtr
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godt så lad os da tage det fra en ende af grunden til jeg siger der hvor jeg kommer fra er for at dække over det faktum at jeg er fra denne her verden men bare ikke fra denne her tid jeg blev kidnappet fra min tid år 3824 og ført tilbage til lige omkring starten af år 1800 og har prøvet at finde en vej tilbage til min tid lige siden!" sagde han roligt "Det jeg savner allermest er de ting der var i mit liv dengang jeg var i min egen tid for der er hele jorden et stort kaos hvilket er noget jeg selv værdsætter utroligt meget man kan aldrig være sikker da faren luger om hvert et hjørne fare i form af radioaktivitet mutanter muterede væsner andre menneskelignende væsner og hvem ved hvad! For ikke at nævne at jeg savner mit skyts væsen og mine planer er jo gået i stå fordi jeg ikke er i den tid jeg høre til!"
Imens han snakkede om det han savnede mest og det sted han kom fra var hans øjne permanent blodrøde det måtte jo betyde at han fortalte hende sandheden han lød endda som om han virkelig længtes efter sin tid og han virkelig ville tilbage til den uden at skulle gennemleve de næste 1812 år hvor der ud fra hans forklaring lød til at der ville ske noget meget slemt med denne verden de nu befandt sig i
"Og ja selvom jeg savner det så er jeg en tvungen enspænder min mor er skytsengel og min far er skyggedæmon engle og dæmoner hader hinanden og derfor dræbte de mine forældre for at have skabt sådan en freak som mig!" sagde han stille og tog et gammelt billede frem af hans forældre som han havde passet på lige siden "Men det lykkedes dem ikke at få fat i mig jeg var måske kun 4 år gammel men det lykkedes mig alligevel at flygte og jeg har været på flugt lige siden! Dette billede er den eneste grund til at jeg ved hvordan de så ud!"
Da han havde taget sit billede som han opbevarede i en magisk halskæde under sin trøje kunne man lige ænse at det ar han havde i ansigtet kun var et ud af mange for det så ud til at han havde tonsvis af dem på sin krop mange af dem kunne man ikke engang lave i denne tid her fordi den slags teknologi og tortur metoder endnu ikke var opfundet endnu!
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» To, hvis veje mødes. (Sajro)
» Events emner og nye veje - Emnesøgning
» Is there something i need to know-Arycia
» so who are you //Arycia//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata