Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Not all random strangers are bad. - Sajro
Side 1 af 2 • 1, 2
Not all random strangers are bad. - Sajro
Gæst- Gæst
Sv: Not all random strangers are bad. - Sajro
Han gik stille derover og lagde en hånd på hvert af mændenes skulder... han talte så med en alvorlig stemme...
"vis kvinden respekt..."
Han stirrede ondt på dem... han hadede respektløshed specielt overfor kvinder... Han kunne godt finde på at lægge an på kvinden... han ville dog stoppe hvis hun afviste ham...
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Sortelveren havde lidt blandet følelser af at manden kom hen og hjælp hende af med de to savle tosser. det var da rart at de ikke skulle savle over hende mere, men på den anden side, så at få hjælp.. stod aldrig på toppen af hendes ønske liste. hun var meget yndig, det lå til sortelvere at være tiltrækkende, selvfølgelig var der nogen der fandt dem det modsatte af hvad de ville have, men langt de fleste syntes den sorte hud sammen med de tydelige øjne var dejligt at se på. hendes lys lilla øjne bliv uskyldigt lagt over mod ham, og studeret hans krops holdning og den måde han så ud på, og da de to andre havde ævlet færdig, hun med en stemme der kunne tilhøre en sommerfulg, hvis sådan dyr kunne tale "det godt. vi kvinder må holde sammen" hun sendte manden et drilsk smil.. tak var ikke et ord hun brugte, så hun håbede han tog hendes mentale lussing med et gram salt for det var altså bare hendes måde at takke på
Gæst- Gæst
"nu må de ikke rose mig for meget..."
Han satte sig ned kort efter og vidste ikke hvad han skulle sige eller svare eller for den sags skyld gøre... han kom dog på noget...
"de må undskylde jeg blandede mig..."
Han søgte stille hendes øjne... hans egne var grå...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
"bamsefar? så har de vidst kun set en side af mig..."
han smilede stille og bukkede hovedet let og gav hende hånden stille hvis hun tog imod...
"sargonis til deres tjeneste..."
Gæst- Gæst
Han smilede stille og syntes det var morsomt at hun ikke omtalte ham som dyriske eller lignende... han gad dog ikke kommentere det over for hende meget..
"De har ihvertfald ikke set min dyriske side..."
Han blev lidt irriteret da hun fortalte hun var slave, og havde et enkelt spørgsmål...
"en ære... og eget valg med slaveri?"
hun rystede på hoved med det med eget valg, og sagde med en lidt halv drilsk tone "Siden hvornår har sortelvere lagt deres røv under pisken frivilligt?" hun smilede lidt.. falsk godt.. men hun smilte da. og forsatte "Vores højeste præstinde sagde det var gudindens ønske.. ydmyghed overfor hvid-skind. trældom og slaveri var hendes ønske, så man kan vel godt sige det er selv valgt.. hvis man er en guddomløs taber uden rygrad, ære og stolthed" hun lyd ret glad mens hun snakkede om det, men helt glad kunne man nok nemt regne ud hun ikke var.
Gæst- Gæst
"Ja nu ved jeg ikke rigtigt noget om sortelver samfund..."
han blev lidt påvirket af det hun sagde...
"så folk uden en gud kan ikke have rygrad mod og ære?"
han havde ingen gud men kun naturen...
"Din hvid-skind guddom har skabt dig. min gudinde har skabt mig. det et faktum, og vi ære dem gennem at fuldføre deres vilje, og når de ikke giver os en opgave, er vi fri til at fuldeføre vores egne visioner.. da jeg kom her, forventet jeg ligeså mange religiøse som i mit samfund, men næsten alle har svigtet deres guddomme. spyttet deres guddom i ansigtet som tal for at blive skabt. Den med rygrad følger sin guddom ligegyldigt hvad den bringer, og den med ære vil påtage sig ansvaret af de gerninger man har gjort i sin guddoms navn.. så nej, hvis man nægter at ære den guddom som skabte en, har man ikke fortjent det liv man bliv tildelt"
Gæst- Gæst
Han sagde det ganske alvorligt men meget tanksom som var det noget han selv tænkte over... han sagde ikke at der ikke eksisterede guder... men han var en nightcan skabt af naturen til dens beskyttrlse...
"men dette er så der hvor jeg kan sige jeg heller ikke ved om naturen blot er en guds forklædning..."
"Du er klar over vi havde du sort hud, havde jeg personligt mæsket mig i dit kød, og tvunget dine ædel dele ned i din hals?" hun sagde det med et drilsk smil, at hun ville gøre det var en anden sag, hun prøvede at vise hun var seriøs med hvert ord, men at holde den gode stemning oppe på samme tid ved et smil for at vise hun mente intet personligt angreb på det han sagde. hun forsatte "men for at give dig et svar. Jeg har ofret og været vidne til barn på barn, mand på mand, og kvinde på kvinde, blive ofret og tvunget til at spise deres egne øjne, løftet om at de måtte beholde resten af deres krop.. i min gudindes navn. har følt min søsters liv forsvinde mellem mine finger som smeltet smør fordi højeste præstinden sagde det var gudindens vilje.." hun tavs kort, men kom så til hendes pointe "Hvis du siger min gudinde ikke har skabt mig.. fortæl mig så, hvad gør det mig til?" hun skiftede til en mere seriøs tone. hun kunne ikke sætte sig ind i at ikke have en gudinde, det kunne man nok også mærke på hende, og når han sagde gudinden ikke fantes, kunne hun ikke sætte sig ind i hans sted, men hun .. prøvede. prøvede at se det fra hans side lidt, men det var fantes svært.
Gæst- Gæst
"sagde aldrig at du ikke var skabt af din gud... men hvad hvis du er skabt af noget naturligt?"
Han gad faktisk ikke diskutere det med hende...
"men når man ser på dig burde du kun kunne være skabt af en gudinde... men jeg ved jeg er naturens værk og beskytter... men den kunne sagtens være en gud..."
"Jeg ser selv naturen som en af gudernes mange redskaber. brugt til både straf og belønning.. men siger ikke at du tager fejl, kun en gud har svar på alt, og mon ikke man kan dyrke naturens som symbol på sin guddom" hun vidste ikke helt om hun selv var enig, men nu havde hun ivertfald efter bedste evne, at give mulighed for at de begge kunne træde ned fra samtalen uden at tabe ansigt.
"Du svaret aldrig på hvorfor du hjælp mig? skabe problemer med andre hvid-skind for at hjælpe en ukendt sortelver. det pirre mig det spørgsmål"
Gæst- Gæst
"det kan jeg kun være dem enig i..."
Han vidste ikke helt grunden til at hjælpe, men han vidste da lidt han kunne fortælle hende om det...
"da de ikke virkede til st kunne fordrage dem... og det er folk som de mænd jeg foragter... folk der lever på almisser og tror de kan tillade sig alt selvom de fortjener at dø grundet hvor svage de er... og nu er de. nok endt i skoven som vil straffe dem for deres svaghed..."
Gæst- Gæst
"for mig betyder din rolle intet for den værdi du har... jeg vurdere udfra hvad de beviser og virker til at kunne og titler kan folk for min skyld smide så langt væk de vil!"
han smilede stille til hende, og kunne ikke lade være med at se hende i øjnene da de var smukke som resten af hende...
"må jeg spørge om alle sortelvere er så smukke som dem?"
hun var uenig i hans svar, og sagde det da også til ham, hun havde holdninger og hendes jern vilje kunne ikke holde til at holde ting for sig selv.
"En skabnings individuelle værdier er vigtige, det er vil jeg ikke benægte, men magt og status er vigtigt som jeg ser verden, og så længe mine håndled er bundet af usynlige lænker, vil jeg være mindre værd end dem min gudinde bad mig om at tjene. jeg er overbevidst om at nogen skal være mindre vel set end andre, og om man er fordi man er svag, eller andre grunde, spiller ingen rolle. hvis jeg ikke havde lagt vægt i mine ord, havde jeg bidt øret af den ene af de to tosser for en halv time siden.. ligegyldigt hvilken grund, om det er fordi man er en svagpisser eller ikke, hvis man har en over sig, vil man være dårligere end den person indtil den dag magten skifter." hun smilede til ham, og tilføjet hurtigt "men respekt er en helt anden sag"
"Ja.. de må gerne spørge" sagde hun med et drilsk smil
Gæst- Gæst
"Du taler om den værdi man tildeles af samfundet? Jeg taler om den reelle værdi du har i naturen, som er baseret udfra hvem du er stærkere og svagere end... og ja respekt er noget helt andet..."
Han smilede stille over hendes svar...
"Vil du svare? Og hvis de vil hvad er så svaret?"
Han syntes hun var smuk og havde svært ved ikke at lægge an på hende...
"De stærke skal overleve, de svage skal renses ud af racen.. hvis jeg altså fik min vilje til at blande mig i de små natur fejl ind i mellem" hun så på de pels han havde på sine skuldre, og sagde spurgte sommer sødt "Er du jæger?"
"Ens tiltrækning, og styrke.. de eneste vilkår der afgøre end overlevelse i sortelvernes samfund. og på et tidspunkt, når man har spist nok svagpissere og grimme folk.. bliver de stille og roligt mindre og mindre. så vil jeg sige ja, at det er sortelvere for det meste."
Gæst- Gæst
Han boede alene og klarede sig selv... det havde han gjort længe og fik hvad han havde brug for fra naturen... han så hende i øjnene og smilede stille...
"har du andet du vil vide?"
Han gad ikke være i kroen meget langere men hun holdt ham der med hende selv... han ville jo gerne gøre et forsøg med hende, men vidste ikke helt hvordan han skulle gøre det...
"eller hvad siger de til at gå anden steds hen?"
"Hvad er dit bytte?." hun smilede roligt til ham
Sortelveren satte det ene ben over det andet, og hørte hans spørgsmål
"Har dette andet sted et navn?"
Gæst- Gæst
Ham havde nogle stærke holdninger omkring hvad han jagede. Det var som sagt normalt dyr fordi han skulle bruge huderne til diverse ting, og kødet da han skulle spise og med hans appetit slog et dyr sjældent til længe...
''MIt ene hjem, der ligger ved soulriver, var en mulighed?''
Han så stille på hende, og vidste intet om hvordan hun ville have det med det, måske hun ikke ville føler sig tilpas med at tage med ham hjem, eller måske hun ville...
"Hvad ´Kzúls grotte nordlige område?" hun sendte et drillendne smil, det var hendes måde at fortælle ham at hun havde ingen ide om hvad soulriver var for et sted, og prøvede at få en uddybelse ved at sige et sted som han ikke kendte
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Don't follow strangers. - You know who you are.
» Strangers in the darkness (Lucien)
» Random ting
» Oh, hello! //Sajro//
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth