Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Skøønt vejr - Darren
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Skøønt vejr - Darren
Darren var tidligt oppe igen, da han nu engang som vagtkaptajn havde en del ting at tage hånd om, og folk der skulle sende sud på deres respektive poster. Så snart det var gjort, gik han selv hen på den nærmeste kro for en bid morgenmad, og derefter drog han afsted, ud igen, for at gå sin patrulje, der dækkede en god del af byen, og som også kom forbi de fleste af hans folks poster så han kunne blive opdateret med dagens nyheder mens han roligt vandrede rundt.
Han kom også selv forbi trænings området, en god del senere. Han yndede ofte at besøge det område, ikke mindst grundet de mange time rhan selv havde brug der, både i træning og som læremester for mangen en draconianer der var kommet igennem det sted. Han standsede op og så smilende ud over folkene, indtil han opdagede en bestemt mand, som han havde haft mødt dagen forinden. Han lo lidt for sig selv, før han så blot standsede op og smilende så på træningskampen Jake havde med nogle af soldaterne.
Gæst- Gæst
"I har vundet. Ved Hydra, hvor er det længe siden jeg sidst har fået så god en sparing." Soldaterne fjernede deres sværd og bukkede let for ham og han for dem. Derefter tog han imod en vandsæk som en dreng kom løbende med. Han takkede drengen og drak halvdelen af vandet, før han indledte en munter samtale med soldaterne om deres sparings kamp.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Darren hoppede smilende ind over hegnet og gik roligt hen mod Jake som de var blevet færdig med sparringen. "Det var lidt af en god underholdning at dukke op til, efter min vagt," sagde han med et muntert smil.
Gæst- Gæst
"Ja, det kan vi kun være enige om. Det er længe siden jeg har måtte kæmpe så hårdt for at holde kampen lige mellem os. Noget jeg afgjort nød." Soldaterne grinede af hans kommentar om at han havde nydt at skulle anstrenge sig for ikke at tabe for hurtigt. Jake så smilende på soldaterne, der var af lidt blandet af racer og bukkede for dem.
"Jeg ser frem til næste gang. Men nu har jeg en anden aftale som skal overholdes." Soldaterne smilede og bukkede som svar.
Først derefter fokuserede han hundrede procent på Darren.
"Nå, Darren. Vi har meget at snakke om. Særligt omkring den nye position, som vi snakkede om igår aftes. Herskeren, Daron, har godkendt at du er mine øjne, øre og stemme for Draconianerne her, når jeg er nødsaget til at tage til Dead Mans Rock. Jeg indgik også en aftale med ham omkring vores race, en som gør at vi kan hjælpe vores race så meget som muligt." Han klappede Darren på skulderen og var klar til at blive vist rundt i byen.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Side 2 af 2 • 1, 2
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine