Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 
Lori
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 
Valentine
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 
Jake
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 
Abigail
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 
Edgar
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba13Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba14Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

2 deltagere

Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Ons 22 Apr 2020 - 22:24

Lidt om min spillestil.
Min skrivestil er lang og detaljeret, og jeg kan godt lide konsekvenser. Hvis man starter en kamp, så bliver man såret. Hvis man pisser magtfulde mennesker af, så flygter man. Jeg kan også godt lide, at der sker noget i emnerne, og at der er et formål med det. Derfor laver jeg ikke så tit 'Meet-N-Greet' emner, hvor man tilfældigvis mødes og snakker sammen. Der skal ske noget - uanset om det er kamp, manipulation eller bare personligheder, der går imod hinanden på en spændende måde. Kort sagt, så skal der helst være en form for konflikt.
Men det betyder dog ikke, at jeg har samme krav til min emnepartner! Jeg forventer ikke lange og detaljerede svar, så længe jeg får noget interessant igen. Og det tvivler jeg ikke på, at alle på siden sagtens kan levere. Så man skal ikke blive intimideret, når jeg skriver en blok af tekst. Det er slet ikke noget, jeg forventer at få tilbage.
Men jeg forventer, at det er nogen, der tør at være med i lidt action.

Hvem er Delilah?
- Delilah er en kælling. Hun er aggressiv, grim i sproget og bryder sig ikke rigtigt om nogen. Hun drikker for meget, hun er afhængig af blod fra magiske væsner(dog uden selv at acceptere det) og hun hader sig selv mere end nogen andre (hvilket ikke siger så lidt). Hun har også en stor personlighed, og hendes humør kan skifte på en tallerken. Så hun kan godt være en mundfuld at håndtere. Men jeg lover, at det også giver nogle interessante emner!
- Delilah er meget seksuel. Hun er født succubus, og selvom hun er blevet en Drevens i et forsøg på at undgå sin fortid og sin race, så kan hun ikke undslippe det. Hun er ekstremt seksuel, og hun flirter ofte. Det betyder dog ikke, at hun er på udkig efter en partner. Hun har lukket sig selv inde i et skal, og seksualiteten er blot ét lag i muren, der beskytter hendes følelser. Men der kan sagtens være mere end én, der føler sig udnyttet af hende.
- Dellilah har to tvillingepiger ved navn Marina og Livia. De er 7-8 år.
- Delilah er også kendt under navnet 'Chase'. Dette er hendes arbejdsnavn, og det er forholdsvist kendt i den verden, der handler om lejemord og tyverier. Hun er dygtig til sit arbejde, og fejler næsten aldrig. Men det sker selvfølgelig. Ingen er perfekte. Hun arbejder mest som lejemorder, men kan lokkes til at stjæle noget - for den rigtige pris, selvfølgelig. Dog har hun også principper, og hun har en svaghed for mennesker og slaver. Hun befrier ofte slaver, hvis hun har muligheden - Det har både givet hende allierede, men i særdeleshed også fjender.
- Delilah er også kendt under navnet 'Valentine'. Dette er mest brugt af hendes far, som hun har haft et uheldigt forhold til. Det er ikke noget, hun taler om. Meget få kender den side af hende.
- Delilah er 'besat' af en kvinde ved navn Chaya. Kvindens tilstedeværelse kan ses som en flydende ring af sølv omkring Delilahs iris (der er højrøde). Delilah hører hendes stemme, og når hun er bevidstløs, kan Chaya kontrollere hendes krop. Dette ved Delilah dog ikke selv.
- Hvis du vil vide mere, så har jeg en ret detaljeret profil.

Hvad søger jeg?
Alt der er interessant! Nogle forslag kunne dog være:
○ Tidligere fjender, flirts eller arbejdspartnere
○ Nogen, der vil tilbyde hende arbejde eller skal arbejde med hende på et job.
○ Nogen, der vil hævne et af de mord, hun har begået
○ Nogen, Delilah har reddet.
○ Noget ift Delilahs afhængighed for blod? Måske et magisk væsen, der vil sælge sit blod til hende? Eller en venlig sjæl, der vil hjælpe hende af med afhængigheden.
○ Nogen, der har en relation til andre, Delilah kender.

Jeg er åben for det meste! Så skal vi nok finde på noget fedt sammen.
Skriv enten her eller over pb, så finder vi ud af noget.

Yours truly
- Del

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Renata Tors 23 Apr 2020 - 0:06

Jeg er interesseret.
Jeg tænkte at vores karaktere kunne fungere som partnere, når det kommer til arbejde som lejemordere og lignende. Vores første emne kunne starte ud med, at de begge er sendt efter det samme mål, og uden at vide det til at starte med, er blevet sendt af den samme person. Til at starte med, kunne dette skabe store problemer for dem, i form af at de først kommer i vejen for hinanden, hvilket får dem op og toppes, hvorefter de så finder frem til at arbejde sammen, og til sidst begynder de at bygge et partnerskab bygget på at de regner ud, at der er noget mistænkeligt over, grunden til at de mødtes.
Der kunne måske også være mulighed for at de blev venner, hvis deres personligheder passer til det, men det er bare et sidespor vi kan udforske, hvis altså du er interesseret Smile
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Tors 23 Apr 2020 - 9:05

Jeg er på! Det er da en mega fed idé, og mega fedt at du allerede har sådan en detaljeret plot-ide. Og vi kan jo altid se, om de bliver venner, alt efter om deres personligheder passer sammen - Men hvis de har et fælles "mål" (der er noget mystisk over grunden til, at de mødtes), så bliver de nok en slags allierede uanset hvad.

Hvem starter? Jeg kan sagtens, så starter jeg det nok i løbet af i aften eller i morgen tidlig. :3

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Renata Tors 23 Apr 2020 - 9:12

Hvad kan jeg sige, din karakter og søgning inspirerede mig (≧ω≦)
Det ville være dejligt hvis du kunne lave det, jeg venter gerne på en god emne partner Smile
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Tors 23 Apr 2020 - 9:22

Godt at høre!

Det er en aftale. Så kommer det op senere. Jeg tagger dig bare i emnet, så får du en notifikation, når det er færdigt :3

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Renata Tors 23 Apr 2020 - 9:30

Det bare helt iorden Smile
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jun 2020 - 20:32

Mhh jeg har nogle karakterer, som jeg måske tænker (og håber) kunne være interessante:

@Persephone: Hun er en Djinn, væsner oftest forvekslet med Genie's, der er i stand til at fanger folk i en verden baseret på deres værste mareridt eller største drøm (Dette er grundlaget for, hvorfor at de forveksles med Genies). De er en race, som også når deres endelig alder i en ret hurtig fart, med P der er født september sidste år, men lige nu ligner en i alderen af 11. Hendes forældre forsøgte at udrydde en helt masse forskellige arter, i forhold til en tro vedrørende den gruppe/Kult de er en del af. Dog blev de begge henrettet, med moren der blev henrettet efter at havde givet fødsel til Persephone. Dette har medført til, at Persephone voksede op hos sin tante og onkel, der dog her for nyligt blev myrdet af en mystisk mand, og nu er hun på gaderne, og har ingen direkte viden om hvad hun er eller hvordan verden fungere (Hun voksede op i en kælder).
Jeg tænker hun måske kunne fungere som en Delilah kunne redde. Nu ligner hun i øjeblikket en 11-årige (regner med hun inden længe bliver ældre), og måske det kunne trigger noget i Delilah (Jeg smider bare ud med ideer, så sig endelig nej hvis det ikke er tro til din karakter). P er også uden hjem, og ville sikkert finde Delilah som en stærk person, hun potentielt sagtens ville være meget lig.

@Ekaterina: Hun er en formskiftende lejemorder, med evnen til at ligne hvem end hun vil. Hun arbejdede tidligere for en ganske ond elver ved navn Rayna, men er på vej ud i at være sin egen person, fremfor at lade sig selv tynges af en anden. Hun er lidt en fin blanding, af noget sensuelt, brutalt, barnligt og målrettet, hvilket til tider kan gøre hende ganske spontan og ikke en man altid ved hvor man har.
Der kunne være noget eks, eller tidligere seksuelt forhold mellem dem, måske enten Delilah har haft reddet Ekaterina før, eller også kunne det havde været den anden vej omkring.

Det er hvad jeg lige nu har, håber der er noget af det, som virker spændende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Ons 1 Jul 2020 - 8:22

Hej! Det er da nogle spændende karakterer, de kunne helt sikkert være interessante begge to!

Jeg tænker umiddelbart Persephone, da jeg har (og har haft) en del emner med andre lejemordere, så det kunne være lidt sjovt for mig med en karakter, der tager emnet i en anden retning. Men vi kan sagtens tage den formskiftende lejemorder, hvis du selv har mere lyst til det :3

Med Persephone tænker jeg at det er oplagt at det er én Del redder. Så er spørgsmålet om hun betales for det (og i såfald af hvem, er der nogen, der gerne vil have fat i Persephone enten af gode eller onde grunde?) eller om hun gør det fordi hun tilfældigvis opdager, at noget er galt? :3

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Gæst Ons 1 Jul 2020 - 14:17

Vi kan sagtens tage Persephone, for at tage noget anderledes ^^

At Del redder hende, kunne være ganske interessant. Hvorfor er så spørgsmålet, det kan være at p's endnu ukendt storebror har haft betalt hende, eller kunne der være et andet grundlag for det? Vil helst ikke foreslå noget, som så viser sig at være urealistisk i forhold til din karakter c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Ons 1 Jul 2020 - 20:04

Del kunne sagtens blive betalt for at finde og redde Persephone. Har storebroren gode eller dårlige motiver? Har han mange penge? Ville Del tale med ham direkte eller ville hun tale med ham igennem folk, så hun ikke ved, hvem han er?

Bare smid ideer, vi kan jo altid ændre det lidt hvis det ikke er helt realistisk :3

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Gæst Tors 2 Jul 2020 - 5:16

Han har i sine egne øjne gode intentioner, men i alle andres er det nok mere i den dårlige ende, da han egentlig stod bag mordet på sin onkel og tante, som var grunden bag P havnede på gaden, og så er han medlem af en gruppe, der ikke just er fan af mange magiske/Overnaturlige væsner/racer. Han har en god mængde penge, og hun ville ikke havde snakket med ham personligt, da han sjældent fremviser sit ansigt for nogle

Okay så ^^
- Det kunne være, at grundet hun jo selv har børn, hun ser et barn i nød og vælger at redde hende
- Har ideen om, at hun i det første emne bliver fysisk 4-5 år ældre, måske det sætter en interesse op, da det ikke just er normalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Delilah Lør 4 Jul 2020 - 16:36

Undskyld det sene svar!

Men perfekt, så kan vi bare finde ud af det derfra! Vil du måske starte? Så kunne du lige beskrive Delilahs opgave og hvor Persephone er, så jeg ved hvad hun leder efter:3

_________________
Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah) Empty Sv: Confessions of a demonic hunter (Emnesøgning - Delilah)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum