Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Jake
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Sasha
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Renata
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Genevira
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Celenia
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Lenore
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Katrina
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Lori
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 
Edgar
Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba13Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba14Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Gæst Ons 16 Sep 2015 - 19:15

// @Aurora //
S The forest i et forladt hus.
O Flere folk som er buret inde.
V Stormvejr
Tid 00,00
P Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// A14617882abc424fb61fe1eb7327b00c

Lyden af skrig som lød fra oven var ikke til og tag fejl af, de var ved og fjerne en persons kropsdele. Da de prøvet og finde ud af, hvordan denne person, kunne lave sine kropesdele om til våben, uden blodmagi. James sad nedeunder i en af cellerne, mens han lændte sit hovedet op af væggen nynet han en sang. Det var ikke første gang folk, havde været ude efter ham for at lære hans evnes hemmelighed. Hans nye øgenavn var det heller ikke et han var glad for, men han havde taget det til sig. Lyset, da han jo kunne frembringe den bue ud af ren sol energi. James øjne, havde vendt sig til mørket, eftersom, han havde været her et par dage nu. Men en af de nyeste, havde ikke haft evner så der var hvis noget personligt indeunder det hele. Maden blive som idag, bare smidt ind gennem tremmerne, hvor man så kunne tag det, men hvis man ikke noget og få fat i det, ville det bare være spildt. James, havde selv opgivet det, han kunne få noget hvis han mente at det var vigtig lige nu, men på det sidste, havde han gamblet med hans fangevogter, som var en af de få der holde ord. James, havde på den måde sikret sig mad, hver anden dag da han næsten altid vandt. De, havde hvis ikke tænkt over andet en hans evne, siden de troede de kunne vinde væddemål mod ham, det var ynkeligt. James sætte sig op i det samme, der kom en ny fange ind, han kiggede mod personen mens skrigene stadig lød oven på. Kort efter, blive en kvinde smidt ind i samme celle som hans da der ikke, var flere pladser i de andre. James smilede svagt for sig selv, han skulle nok komme ud det galt bare om og tag sin tid og så, smadre dem og komme ud. Han så på kvinden der blive smidt ind, han kunne se på hende at hun var cirka på alder med ham, men han var ikke helt sikker på han havde set hende før dog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Sv: Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Gæst Tors 17 Sep 2015 - 8:24

Aurora vidste godt, at hendes søstre kunne få hende ud i mange problemer. Men hun nægtede at gå i mørket som dem, bare for at blive stærkere, trods alt mente hun, at hun allerede var stærk nok. Hendes mentale styrke var ekstrem, og troen på, at hun kunne gjorde hende blot endnu stærkere. Aurora var blevet taget på vej hjem og ført med et eller andet sted hen i skoven. De havde taget hendes våben, og nu blev hun bare smidt ind i en celle. Hun stønne kort da hun ramte jorden pænt hårdt. Hun var i ført et par sorte shorts og en halv ødelagt grå top. Hendes hvid blonde hår var flettet i en fletning der gik ned langs hendes rygsøjle. Hun løftede sig op med kun styrken fra sine arme, og vendte sig om, så hun kunne sidde op. Let kiggede hun rundt og fik øje på en person. James. Hun kunne ikke huske præcis hvor de kendte hinanden fra, men hun mente nu, at hun havde mødtes med ham på en kro. Det var længe siden, så hun kunne ikke rigtig huske om de faktisk var venner eller ej, det mente hun nu.
"Oh Lyset holder mig med selskab idag. Vidunderligt." Hun smilede drillende til ham og vendte så blikket imod cellen.
"Wow. Jeg troede der fandtes folk der var synket dybt, men det her er på et helt nyt niveau." Udbrød hun i irritation og rystede let på hovedet. Skrigene ovenpå fik hendes opmærksomhed, og hun så skeptisk på James.
"Hvad fanden forgår der her?" Spurgte hun nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Sv: Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Gæst Tors 17 Sep 2015 - 15:05

James sad i sine egene tænker, i det samme han hørte en kalde ham lyset. Han genkende svagt stemmen, hvorefter han så hen på hende, han lod hende tale ud, inden han ville svare hende. "Lyset, jeg troede vi havde talte om det," lød det kækt fra James af. Hvorefter han så over på hende, da hun spurgte om, hvad der skete oven på. Nu va det hans tur til og drille hende, "det lyder til at de holder en fest deroppe, privat for alle som komme der op." Lød det Sarkastisk fra James. Kort efter studeret han hende hurtig, hun så stadig godt ud, det var han helt sikker på. Kort derefter svaret han hende ærligt, "Yeah, det var en lille Joke Aurora, men seriøst, det handler om de vil ha folks evner, og måske noget andet, jeg er blive bortførte her til på grund af min evne," James kom i tænke om at hun aldrig havde set hans evne så, han måtte bortforklare det. "Eller evne hvilken evne, jeg har været fanget her det har gjorde et eller andet med mig, siden jeg har været her et par dage." James smilede skævt til hende, hvorefter han lænte sig op af muren, "hvorfor er du her blondie." Lyd det en smule drillende fra ham, dette var bare hævn for at kalde ham lyset. James kiggede sig omkring, mens han kunne høre at skrigene stoppet, kort derefter så han på Aurora igen, mens han prøvet og komme i tænke om, hvor de havde mødt hinanden før, kort efter kom han i tænke om det, det var en aften hvor de, havde kedet sig begge to og så, havde valgt og underholde hinanden, hvilket starte med et par glas, hvorefter de var tæt på og være end i sengen, James var dog ikke helt sikker på det sidste. Om de var endt i sengen, og havde haft en nat, sammen eller om de bare, havde sluttet af med og gå på hver deres værelser. James lænte sig op af muren, hvorefter hans øjne stadig holde øje med hende, hvad hun ville gøre, eller hvad hun ikke ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Sv: Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Gæst Man 12 Okt 2015 - 17:53

Hun rystede let på hovedet af ham. Først en one night stand, og nu fanget. Det lød som en dårlig tv serie.
"Jamen en skam vi ikke er gæster så." Tilføjede hun med mere sarkasme, og rejste sig let op. At torturer folk for deres evner, jamen velkommen til Under World. Audrey kløede sig kort i nakken.
"Altså, jeg har en fantastisk evne. To jeg har to søstre som mange ønsker at få ned med nakken. So.. yeah.. En af tingene. Men vigtigere er, det længe siden jeg har set dig. Jeg vidste ikke du ventede med sådan en entre, når du skulle møde gamle venner igen." Smilede hun skævt og blinkede drillende til ham. "Får man ikke et goddagkys mere. Jeg er næsten skuffet." Hun spillede surmule, men ikke at hun ikke ville have et - for det ville hun gerne. Det ville hun ikke have noget imod.
"Specielt når vi venter her alene, vi kan da ligeså godt for tiden til at gå?" Spurgte hun indbydende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Sv: Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Gæst Man 12 Okt 2015 - 19:10

James så på hende med et hævet øjenbryn da hun talte til ham, hvorefter han bed sig svagt i underlæben. "Yeah well, så er du måske lidt mere sikker end andre." James grinte svagt, hvorefter han svaret hende igen, "ja fordi det er sådan jeg altid møde gamle venner, i en celle." James så hen på hende igen med et skævt smil, "et goddagkys, vi er fanget her og nu vil du kysse." Lød det flabet fra James af, hvorefter han kastet en mønt op i luften og greb den igen, "okay Plat så kysser jeg dig og krone så må du klare dig uden, hvad siger du til det Blondie." Han gav hende ikke et valg, hvorefter han flippet hans mønt og lod den flyve op, hvorefter han greb den igen. Han fjernet svagt sin hånd fra den for at se, hvad det var det var for hendes skyld. James så at det var plat, hvorefter han så rullede øjnere. "Okay, ja det må du undskylde, Blondie" James gik hen til hende, hvorefter han kysset hende hurtigt på munden, der var ikke en grund til og gøre mere ud af det, de var jo ikke et par. James ville ikke gå hende på med det, med mindre hun ville ha et ordenlig kys. James læbe rørte kort hendes, det var lang tid siden han havde mærket dem, men hun var ikke blive dårlige til det siden sidste. Da han, havde givet hende et goddag kys træk han sig selv væk igen, "når hvad skal vi så lave nu." Lød det kækt fra James af, hvorefter han studret hende igen, "hvordan har du så haft det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora// Empty Sv: Become a hunter they said it would be fun they said.//Aurora//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum