Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Endnu en? (Athena)
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Endnu en? (Athena)
"Orker kan være højst underholdende, hvis de ikke selv ved det," smilede hun. "Og faktisk blev jeg ikk' smidt ud, jeg fløj bare ud."
At blive skubbet ud af en dør af en ork kan være yderst ulækkert.
Hans næste spørgsmål morede hende lidt.
"Hva', prøver du at få mig til at smide tøjet?"
Gæst- Gæst
Han grinede lidt over det... Han kunne lige forestille sig en ork der forsøgte at være morsom... Dårlig ide...
''Jeg tænkte bare om det ikke var mere behageligt med et tørt tæppe?''
Han samlede et tæppe op der lagde over ved den ene væg ikke så langt væk og rakte hende det...
Gæst- Gæst
Hun grinede, rejste sig op og gik om bag ved ham for at tage hans skjorte og hendes top af. Hun stod nu med ryggen mod ham, og smed hans skjorte i hovedet på ham, tog sin top af, tog tæppet om sig og satte sig ned igen.
Gæst- Gæst
''Er det sådan du altid takker folk?''
Han grinede stille af det, da han sagde det, da han ikke forventede det var sådan overhovedet...
Gæst- Gæst
Hun tog sin bluse og viftede lidt med den foran ilden. Kunne den dog ikke snart blive tør?
Gæst- Gæst
Han lagde sig langsomt ned, med hovedet hen mod hende, og langs bålet med benene... Han smilede stille... Han så op på hende...
''MÅ man spørge hvad du er af race?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede stille efter at have sagt det, og strakte armene kort uden at tænke så da han lod dem falde landede de på hendes lår, hvor han hurtigt fjernede dem...
''Engel...''
Han så lidt væk...
Gæst- Gæst
''Hvad skete der hvor?''
Han forstod det ikke helt... Var det, det med hans hænder eller det med hans fjerne svar omkring at han var en engel... Han vidste det ikke helt...
Gæst- Gæst
Hun bed sig nervøst i læben.
Gæst- Gæst
Han lod sine store sorte vinger folde sig langsomt ud i rummet bag dem... Han ventede bare stille på hendes reaktion bagefter...
''Det er hvad der sker...''
Han forventede rædsel... angst... Frygt... Had... Eller noget andet i den stil...
Gæst- Gæst
"Ingen af os kan vel gøre for hvad vi er," sagde hun stille.
Det var den måde hun beroligede sig selv med, når hun ved en fejl skiftede skikkelse, men det var vel ikke rigtig det samme...
Gæst- Gæst
''Du foragter mig ikke?''
Han så meget undrende på hende, mens vingerne forsvandt igen...
Gæst- Gæst
"Nej, hvordan ku' jeg nu hvor jeg lærer dig rigtigt at kende?" Spurgte hun, med et lille opmuntrende smil.
For som hun "kendte" ham kunne man da ikke foragte ham. Søde, venlige, sjove Matic. Også selvom hun måske skulle.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende, og vidste ikke helt hvad han skulle sige... Hun havde lært ham lige så stille at kende, selvom det ikke var hans normale side, men den var ikke falsk den side hun oplevede...
Han lagde sig ned igen, denne gang dog en smule tættere på, både hende og bålet, da han frøs lidt og havde overladt hyttens eneste tæppe til hende...
Gæst- Gæst
Hendes hånd strejfede hans, da hun bevægede sig. Så tog hun fat om den.
"Du er jo helt kold!" udbrød hun. "Her du tager tæppet jeg tager bare min bluse på igen, der er allerede..." hun tog sin bluse. "Ikk' så våd..."
Gæst- Gæst
Han strakte stille hænderne frem mod bålet for at få lidt varme i dem, og lagde sig selv lidt tættere på det end han allerede var, og smilede så bare stille til hende... Han ville ikke tage imod tæppet om det så betød han blev syg...
''Hvad går du normalt og laver på denne tid?''
Gæst- Gæst
"På dette tidspunkt, keder jeg nok mest på en eller anden bar eller går rundt ude i mørket," svarede hun. "Du ved noget i stil med det. Eller så er jeg faldet i snak med en eller anden idiot der hjalp mig op fra jorden og gav mig hans skjorte, fordi jeg var blevet gennemsigtig."
Hun grinede.
Gæst- Gæst
''Jamen tak for de pæne ord... Her kan jeg jo kun sige at jeg falder i snak med den smukke søde kvinde jeg har hjulpet...''
Han smilede stille... og krøb lidt mere sammen ved ilden...
Gæst- Gæst
"Er du sikker på at du ikk' vil ha' tæppet?" Spurgte hun. "Du ligner Den Afskylige Snemand!...Altså uden det afskylige."
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og krøb lidt over til hende også mens han stille så på bålet...
"er jeg så behåret?"
Gæst- Gæst
Hun lagde armen om ham så han kunne få noget kropsvarme.
Gæst- Gæst
"tak..."
Han kyssede hendes hånd og lagde sig igen...
Gæst- Gæst
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Athena Akademiet [Reklame]
» The magical region of Athena
» Athena Akademiet! [Reklame]
» For the greater good! (Athena)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth