Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Endnu en? (Athena)
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Endnu en? (Athena)
Tanken havde bare lige faldet hende ind. Bare sådan pludseligt.
Gæst- Gæst
Han smilede stille mens han kunne mærke varmen langsomt vende tilbage i hans krop. Han vendte sig mod hende og.kyssede hendes hånd igen...
"mange tak..."
Gæst- Gæst
"Det er altså ingenting," sagde hun stille. "Altså det er godt hvis du har fået varmen."
Gæst- Gæst
han lagde sig helt ind til hende uden at overveje i første omgang at det måske var noget hun ikke brød sig om... han flyttede sig derfor kort efter...
"undskyld..."
han så ned i jorden...
Gæst- Gæst
"Hvad skulle du undskylde for? Jeg er den der sidder og lader dig fryse, bare sæt dig tilbage."
Gæst- Gæst
han lagde sig dog bare helt ind til hende igen, og forsøgte virkelig at sluge alt den kropsvarme fra hende som han kunne... Han var virkelig glad for den varme hun udgav og han sukkede behaget over det...
''Endnu engang tak...''
Gæst- Gæst
Hun var virkelig glad for at han havde taget hende med. Ellers ville hun nok have blevet siddende i regnen hele natten.
Gæst- Gæst
Han valgte at sætte sig op igen, men han lænede sig stadig lidt op af hende for at sluge varmen fra hende, og virkelig nyde den varme der stille strømmede fra hende... Han lagde stille sit hoved imod hendes skulder...
''Hvor bor du egentligt?''
Han spurgte smilende mens han så stille ind i bålet...
Gæst- Gæst
"Hvad med dig? Du må da have et eller andet dejligt sted at sove..."
Gæst- Gæst
Hans interesse blev kort vækket... Han havde jo et eller andet med kvindelige vampyrer da han faktisk elskede og nød at blive bidt af dem... Og endda nød han også at få drukket sit blod...
''Mig? Næh ikke udover når jeg er hos min frøken...''
Han smilede stille og tænkte lidt på Panthera... Han blev mere og mere fristet i at tage imod tæppet men sagde ikke noget om det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så stille ind i bålet... Men selvom han var hendes slave, var han det ikke på nogen bunden måde, kun så længe som han faktisk ville det... Han havde en aftale om det, men der var ingen bindinger...
''Men det er mit eget valg...''
Gæst- Gæst
Hun tænkte sig lidt om. For ham kunne det vel lyde ondt, som jo ikke var meningen.
"Altså jeg mente ikke at jeg er ligeglad, men så længe det er dit eget valg, så..."
Gæst- Gæst
Han smilede stille, og vidste ikke helt hvad grunden var til det, men hun virkede bare så sød og venlig så han kyssede hende stille, blidt og meget kort på kinden...
Han lagde hovedet ned igen på hendes skulder...
Gæst- Gæst
Han lænede sig lidt frem igen og kyssede hende denne gang på halsen, uden rigtigt at tænke over det...
Han lagde sig ind mod hende, som i et forsøg på at lægge hende ned ved siden af ham... Da det så var nemmere at være tæt på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Undskyld...''
Han stirrede bare ind i ilden...
Gæst- Gæst
"Her tag tæppet jeg fryser ikke, og du er ved at fryse dine tær af!"
Hun tog sin bluse på og kastede tæppet i hovedet på ham, og satte sig ned igen.
Gæst- Gæst
''Det er vist bedst hvis jeg bare går?''
Han gik langsomt over mod døren...
Gæst- Gæst
Han så undrende på hende, og da hendes ord havde været fuldstændigt uventet var det som om hendes ord havde skubbet til ham, og han væltede...
''Jo... Jo det vil jeg da gerne... Du virkede bare til at være utryg ved mig?''
Han sad på gulvet og kravlede lidt over til hende og satte sig ned en meter fra hende cirka...
Gæst- Gæst
"Jeg tror bare at jeg har været alene for lang tid at jeg kan lade dig gå din vej," sagde hun, mens hun kravlede over til ham og satte sig ved siden af.
Gæst- Gæst
Han ville gerne vide om hun faktisk var det... Da han så nok godt kunne forsøge at være som han normalt var overfor kvinder... Han var vel nød til at prøve?
Han var tæt på læne sig op af hende, men kom så til at se ned af hende, og lagde mærke til at hendes bluse stadig var halvvejs gennemsigtig, og specielt da bålet lyste kraftigt... Han så hurtigt væk fra hende...
Gæst- Gæst
Hun lagde mærke til hans blik, så hun kiggede ned af sig selv. Og slog hurtigt armene om sig.
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Athena Akademiet [Reklame]
» The magical region of Athena
» Athena Akademiet! [Reklame]
» For the greater good! (Athena)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth